شرایط اقامت لهستان از طریق ازدواج

شرایط اقامت لهستان از طریق ازدواج یکی از راحت ترین و کم هزینه ترین شرایط را میان باقی روش های مهاجرتی دارد و افراد زیادی به دنبال دریافت اقامت لهستان از طریق ازدواج هستند. مهاجرت از این طریق می تواند باعث دریافت اقامت و در نهایت تابعیت این کشور شود.

جهت رسیدن به ویزای این کشور باید هدف از مهاجرت از طریق ازدواج به لهستان تشکیل خانواده باشد و نه رسیدن به ویزا و اقامت.

برخی از افراد با انجام ازدواج های صوری برای دریافت اقامت، سبب بی اعتمادی و سخت گیر شدن دولت ها نسبت به زوجین شده اند و تحقیقات بسیار گسترده ای برای اطمینان از واقعی بودن ازدواج صورت می گیرد.

شرایط اقامت لهستان از طریق ازدواج

مهاجرت از طریق ازدواج به لهستان در صورت واقعی بودن می تواند امکان کار و تحصیل را برای همسر به همراه داشته باشد.

فهرست مطالب

همواره دقت داشته باشید که در صورتی که ازدواج صوری باشد جریمه های سنگینی برای متقاضیان صورت می گیرد، از این رو برای اطلاع از راه های دیگر و مطمئن مهاجرت به این کشور پیشنهاد می کنیم که مقاله بهترین روش مهاجرت به لهستان را مطالعه کنید تا در صورت واجد شرایط بودن سایر روش ها با ریجکتی مواجه نشوید.

مهاجرت از این طریق مزایای زیادی را به دنبال دارد و فرد می تواند از تمامی حقوق شهروندی مانند تحصیل و کار بهره مند شود. در این مقاله که توسط کارشناسان آی مهاجرتی تهیه شده شرایط اقامت لهستان از طریق ازدواج کامل مورد بررسی قرار گرفته و برای شما توضیح داده شده است.

شرایط اخذ اقامت لهستان از طریق ازدواج

شرایط اخذ اقامت لهستان از طریق ازدواج بسیار راحت بوده اما ممکن است کمی زمان بر باشد، ازدواج با فرد تابعه لهستان به طور فوری باعث دریافت اقامت دائم نمی شود؛ اما زمینه آن را فراهم می کند و با رعایت شدن همه قوانین می توان علاوه بر اقامت دائم، تابعیت لهستان را نیز دریافت نمود.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو شرایط اقامت لهستان با ازدواج + پادکست

شرایط اقامت لهستان با ازدواج را در این ویدیو به صورت خلاصه و مفید برای شما عزیزان بیان نموده ایم و در صورتی که تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه دارید ، مشاورین ما همه روزه پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

فایل صوتی و پادکست نیز برای راحتی هرچه بهتر شما عزیزان قرار داده شده است.

نمایش ویدیو درباره شرایط اقامت لهستان از طریق ازدواج
شرایط اقامت لهستان از طریق ازدواج

در صورت تایید همه مدارک و شرایط، اقامت موقت به مدت 2 سال به فرد اعطا می شود و از تمام حقوق شهروندی بهره مند خواهد شد . البته این اقامت موقت قابل تمدید بوده و پس از گذشت سه سال از ازدواج می توان برای دریافت اقامت دائم اقدام نمود.

از شرایط اقامت لهستان از طریق ازدواج این است که همسر شما قبل از مهاجرت شما به این کشور باید مدرکی را ارائه نماید که ثابت کند از پس مخارج زندگی برای خانواده تان بر می آید و اگر پس از اقامت شما نیز به اشتغال پرداختید، باید هر دو مدرکی دال بر این که از پس تمام مخارج بر می آیید ارائه کنید. برای اطلاع از این هزینه ها می توانید مقاله هزینه های زندگی در لهستان را مطالعه کنید.

قسمت طولانی و کمی دشوار روند مهاجرت به لهستان از طریق ازدواج برای قبل از دریافت اقامت موقت است زیرا باید برای اطمینان از واقعیت علاقه و صوری نبودن ازدواج تحقیقاتی انجام شود که ممکن است زمان بر و دشوار باشد ولی بعد از این که صلاحیت شما برای اقامت تایید شود؛ دیگر هیچ دشواری نخواهید داشت.

ازدواج صوری برای اقامت لهستان

ازدواج صوری برای اقامت لهستان

به علت این که دریافت اقامت از طریق ازدواج امری ممکن و بسیار راحت بوده، برخی از افراد به ازدواج صوری برای اقامت لهستان روی می آورند؛ همین امر سبب شده تا مقامات شرایط اقامت لهستان از طریق ازدواج را کمی سخت تر کنند تا از ورود کسانی که با ازدواج صوری اقدام می کنند جلوگیری شود.

از آن جایی که تعداد این ازدواج های ظاهری به خصوص در طی سال های اخیر افزایش داشته ، دولت لهستان تاکید زیادی بر پی بردن به واقعی بودن علاقه و ارتباط میان زوجین دارد، از این رو باعث شده که شرایط حتی کسانی که ازدواج آن ها واقعی بوده نیز کمی دشوار و طولانی شود. ممکن است که سفارت از شما مدارکی مانند عکس، ویدیو و یا تماس هایی از دوره ارتباط خود با همسرتان را درخواست کند تا ثابت شود که ازدواج شما صوری نیست.

توجه داشته باشید که اگر بخواهید از طریق ازدواج صوری اقدام به دریافت تابعیت لهستان از طریق ازدواج کنید به علت گسترده بودن تحقیقات دولت احتمال موفقیت در این راه بسیار کم بوده و اصلا پیشنهاد نمی شود، زیرا که عواقب زیان باری را دارد و ممکن که دیگر نتوانید برای مهاجرت به این کشور اقدام کنید. پیشنهاد می شود که مقاله مهاجرت کاری و کاریابی در لهستان را نیز مطالعه کنید تا بتوانید جز ازدواج سایر مسیرهای ممکن را به خوبی بشناسید.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

کیس ازدواج در لهستان

کیس ازدواج به کسانی می گویند که در ازای دریافت پول، ازدواج صوری انجام داده و فرد را در روند دریافت پاسپورت لهستان از طریق ازدواج همراهی می کنند. برخی از افراد این تصور را دارند که با پرداخت هزینه به کیس ازدواج در لهستان به راحتی می توانند به اقامت این کشور دست یابند، اما باید به اطلاع شما برسانیم که این فکر کاملا اشتباه است.

کیس های ازدواج به علت موقعیت خود درخواست پول بسیار زیادی را از افراد می کنند، همچنین همکاری با هیچ کدام از این اشخاص تضمین نشده و ممکن است که بعد از دریافت پول اقدام به کلاهبرداری کنند و شما را به دولت لو بدهند تا موفق به دریافت اقامت نشوید.

همچنین از آن جایی که دولت شرایط اقامت لهستان از طریق ازدواج را کمی سختگیرانه وضع کرده است احتمال این که بتوان در این راه موفق شد بسیار کم است و اگر دولت متوجه بشود که شما اقدام به انجام این روش کرده اید مجازات بسیار سنگینی را برای شما در نظر می گیرد و باعث ضرر های مالی جبران ناپذیری می شود.

به همین دلیل پرداخت وجه به کیس های ازدواج و اقدام از طریق این روش اصلا پیشنهاد نمی شود.

The case of marriage in Poland

اطلاع از شرایط رسیدن به اقامت از طریق ازدواج در سایر کشورهای جهان می تواند راهنمای خوبی برای شما علاقه مندان باشد:

وکیل مهاجرت به لهستان از طریق ازدواج

داشتن وکیل مهاجرت به لهستان از طریق ازدواج بسیار مهم می باشد، چرا که به علت حساس و سختگیرانه بودن نیاز به راهنمایی و مشاوره کسی است که از تمامی شرایط اقامت لهستان از طریق ازدواج مطلع و دارای سواد حقوقی کشور و بین الملل باشد؛ زیرا این راه در زمینه ازدواج و یک موضوع شخصی می باشد و اگر بدون راهنمایی و مشاوره اقدام کنید ممکن است در برخی از قسمت های این راه مرتکب اشتباه های جبران نشدنی شوید.

در جدول آمار ازدواج افراد تابعه لهستان با خارجی ها در سال های مختلف آورده شده است:

به علت اهمیت زیاد داشتن وکیل خوب و با تجربه در این کار، به شما پیشنهاد می کنیم که به کارشناسان با تجربه و خبره آی مهاجرتی که دارای سابقه درخشانی هستند مراجعه کنید تا شما را در این راه همراهی کرده و با موفقیت به نتیجه و هدف دلخواه خود برسید.

سال

مقدار ازدواج با خارجی ها

2021

5424

2020

4060

2018

3837

2015

3595

 

در این مقاله که توسط کارشناسان ماهر آی مهاجرتی تهیه شده به بررسی کامل شرایط اقامت لهستان از طریق ازدواج پرداخته شده است. شما می توانید در صورت داشتن ابهامات، سوالات خود را از مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز پرسیده و یا در بخش دیدگاه با ما در ارتباط باشید.

سوالات پرتکرار شرایط اقامت لهستان از طریق ازدواج

در پایان به برخی از متدائل ترین سوالات در رابطه با شرایط اقامت لهستان از طریق ازدواج پرداخته ایم و در صورتی که همچنان پرسش در این زمینه دارید با مشاورین ما در آی مهاجرتی تماس بگیرید.

بله، بعد از گذشت 10 سال از ازدواج و اقامت در این کشور می توان برای اخذ تابعیت اقامت کرد.

واقعی بودن علاقه و ارتباط میان زوجین مهم ترین قسمت برای مهاجرت به لهستان از طریق ازدواج است.

خیر، احتمال انجام این کار بسیار کم و حتی صفر است و هنگامی که دولت این کشور متوجه این اقدام بشوند عواقب جدی را در پی خواهد داشت.

بله، همسر شما باید به دولت اثبات کند که توانایی تامین مالی شما را در کشور دارد.

 کیس ازدواج در هیچ صورتی برای هیچ کس پیشنهاد نمی شود زیرا که با وجود صرف هزینه های زیاد هیچ ضمانتی در به نتیجه رسیدن آن نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه