بهترین دانشگاه های آلمان بر اساس شهر

شناخت بهترین دانشگاه‌های آلمان بر اساس شهر و آشنایی با رتبه هر دانشگاه یکی از اقدامات بسیار ضروری برای تحصیل در این کشور است و با توجه به رتبه علمی بالایی که کشور آلمان در زمینه تحصیلات دارد، خوب است که ضمن درنظر داشتن رنک دانشگاه، به شهر و شرایط سکونتی نیز دقت داشته باشید.

آلمان حدود 450 دانشگاه معتبر دولتی داشته که 17500 برنامه تحصیلی و بیش از 1000 دوره به زبان انگلیسی را ارائه می‌دهند، برترین دانشگاه های آلمان در سراسر کشور پراکنده شده و در مجموع 50 دانشگاه در زمره بهترین دانشگاه‌های جهان قرار گرفته‌اند.

بهترین دانشگاه های آلمان بر اساس شهر

آلمان میزبانی حدود 450 دانشگاه معتبر دولتی را بر عهده دارد که 17500 برنامه تحصیلی و بیش از 1000 دوره را به زبان انگلیسی ارائه می دهند.

فهرست مطالب

انتخاب دانشگاه مورد نظر یکی از مهم‌ترین مراحل هنگام تحصیل در یک کشور خارجی بوده و با انتخاب بهترین دانشگاه برای تحصیل می‌توانید قدم بسیار مهمی را در پیشرفت تحصیلی و شغلی خود بردارید؛ با توجه به اینکه مدارک کسب شده از این دانشگاه‌ها بسیار معتبر هستند ، با تحصیل در آنها فرصت‌های شغلی بیشتری خواهید داشت و می‌توانید راحت تر به بازار کار وارد شوید.

امروزه بسیاری از دانشگاه‌های کشور آلمان در رتبه‌بندی‌ها معتبر قرار گرفته‌اند و این کشور برای تحصیل گزینه بسیار مناسبی به نظر می‌آید . برای کسب اطلاعات کامل در مورد شرایط تحصیل در دانشگاه های این کشور حتما در کنار این مقاله عنوان تحصیل در آلمان و بررسی شرایط را مطالعه فرمایید.

بهترین دانشگاه های آلمان در برلین

دانشگاه‌های برلین یکی از بهترین گزینه‌ها برای تحصیل هستند؛ این شهر دارای پنج دانشگاه دولتی بزرگ و بیش از 20 دانشگاه و کالج خصوصی، حرفه ای و فنی بوده که هر کدام آنها طیف وسیعی از دوره ها را در رشته های متعدد ارائه می دهند.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو بهترین دانشگاه های آلمان بر اساس شهر + پادکست

در این ویدیو تلاش نموده ایم تا اصلی ترین مطالب در رابطه با بهترین دانشگاه‌های آلمان بر اساس شهر را به شما عزیزان معرفی کنیم و در صورت تمایل می‌توانید پادکست آن را نیز دانلود کرده و در فرصتی مناسب گوش دهید.

از طریق تماس با مشاورین ما شما نیز می‌توانید در مدت زمانی کوتاه به ویزای تحصیل در یکی از دانشگاه‌های کشور آلمان دست یابید.

نمایش ویدیو درباره کاور بهترین دانشگاه های آلمان بر اساس شهر
بهترین دانشگاه های آلمان بر اساس شهر

بهترین دانشگاه‌های آلمان در برلین در بین رتبه‌بندی‌های متعدد دانشگاه‌های جهان همواره در میان برترین‌ها  قرار گرفته‌اند و زیر ساخت‌های آموزشی بسیار خوبی دارند؛ این دانشگاه‌ها از بهترین اساتید بهره برده و تمامی دروس را به روشی نوین به دانشجویان تدریس می‌کنند.

همچنین یکی از عوامل بسیار مهم برای تحصیل در دانشگاه‌های دولتی این شهر این است که می‌توانید با داشتن نمرات بالا، بدون پرداخت شهریه و به صورت کاملا رایگان تحصیلات دانشگاهی خود را تکمیل کنید؛ در ادامه در لیست بهترین دانشگاه های آلمان بر اساس شهر به بررسی چند مورد از این دانشگاه‌ها می‌پردازیم.

دانشگاه فنی برلین

دانشگاه فنی برلین در سطح بین المللی و به دلیل برنامه‌های تحصیلی بسیار با کیفیت خود شناخته شده؛ مدارک تحصیلی کسب شده از این دانشگاه دارای اعتبار بسیار بالایی بوده و تمامی فارغ التحصیلان از دانشگاه برلین می‌توانند به راحتی در حرفه‌ی رویایی خود مشغول به کار شوند.

این دانشگاه از بهترین دانشگاه‌های آلمان برای تحصیل بوده که در رتبه 139 جهان قرار گرفته، کیفیت آموزشی بسیار عالی ای داشته و دستاوردهای بسیار برجسته‌ای در زمینه تحقیقات دانشگاهی و تدریس دروس ارائه می‌دهد؛ دانشجویان می‌توانند در مقاطع تحصیلی مختلف رشته‌های تحصیلی متنوعی را انتخاب کنند که از محبوب‌ترین این رشته‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • علوم انسانی و آموزش و پرورش
  • ریاضیات و علوم طبیعی
  • علوم فرآیندی
  • مهندسی برق و علوم کامیپوتر
  • سیستم های ترافیکی و ماشینی
  • برنامه ریزی محیط ساختمان
  • اقتصاد و مدیریت

دانشگاه خیریه پزشکی برلین

دانشگاه خیریه پزشکی برلین یکی از بزرگترین بیمارستان‌های دانشگاهی در اروپا بوده و برای تحقیقات و تاریخچه آکادمیک خود در دنیا شناخته شده است؛ این دانشگاه که در رتبه بندی تایمز رتبه 73 را به خود اختصاص داده بیش از نیمی از برندگان جایزه نوبل آلمان در پزشکی و فیزیولوژی را تربیت کرده است.

بسیاری از دانشمندان و پزشکان مشهور در این دانشگاه در لیست بهترین دانشگاه های آلمان بر اساس شهر کار یا تحصیل کرده‌اند، از جمله این افراد می‌توان به کارل ورنیک، متخصص مغز و اعصاب، کارل لئونهارد روانپزشک و راحل هیرش، اولین استاد پزشکی زن در پروس اشاره کرد.

Charite universitats medizin Berlin

دانشگاه هومبولت برلین

دانشگاه هومبولت برلین که در رتبه بندی تایمز جایگاه 74 را به دست آورده یکی دیگر از دانشگاه های با کیفیت و با سطح علمی بالا در برلین است؛ این دانشگاه به خاطر فارغ التحصیلان و اساتید مشهورش از جمله آلبرت انیشتین و 55 برنده جایزه نوبل در زمینه های مختلف، شهرت جهانی دارد.

نکته جالب این بوده که حدود 18 درصد از کادر علمی دانشگاه هومبولت افرادی از خارج از کشور بوده و این موضوع باعث شده تا دانشجویان بتوانند از تدریس باکیفیت و دیدگاهی بین المللی بهره ببرند، به عنوان فارغ التحصیلان، دانشجویان به اندازه کافی مهارت خواهند داشت تا با اطمینان وارد بازار کار شوند.

این دانشگاه از لیست بهترین دانشگاه های آلمان بر اساس شهر برنامه های خوبی در زمینه های مختلف مانند علوم کامپیوتر، علوم ورزشی و مطالعات اسکاندیناوی ارائه داده و اگر چه مانند سایر بهترین دانشگاه های آلمان، این دانشگاه برنامه های متعددی را ارائه داده اما Ph.D. در رشته مالی یکی از دوره های پرطرفدار است.

دانشگاه آزاد برلین

دانشگاه آزاد برلین

دانشگاه آزاد برلین با توجه به برتری علمی و تحقیقاتی، فعالیت های فوق برنامه، مشارکت رهبری و ایجاد فرصت های شغلی بسیار عالی گزینه ای خوب برای تحصیل در این شهر می باشد؛ در دهه های گذرشته این دانشگاه به دلیل برنامه ‌های تحصیلی باکیفیت در همه سطوح و سهم بسیار زیاد در تحقیقات علمی مختلف شناخته شده است . دانشگاه آزاد این شهر که امروزه رتبه 83 جهان را در رتبه بندی تایمز، به خود اختصاص داده در دهه های گذشته موقعیت ثابتی در رتبه بندی های جهانی را به دست آورده؛ این دانشگاه با شبکه متنوع خود یکی از مؤسسات پیشرو در علم و تدریس است . دانشگاه آزاد با ارائه برنامه های کارآمد و حصول اطمینان از کسب مهارت ‌های لازم برای غلبه بر چالش‌ هایی که امروزه جامعه تحمیل کرده، آینده فرد متقاضی را در زمینه شغلی تصمین می کند.

رشته های متنوع این دانشگاه شامل زیست شناسی، شیمی و داروسازی، علوم زمین، آموزش و روانشناسی، تاریخ و مطالعات فرهنگی، ریاضیات و علوم کامپیوتر، فلسفه و علوم انسانی، فیزیک علوم سیاسی و اجتماعی، دامپزشکی، تجارت، اقتصاد و پزشکی می شود؛ همچنین در اینجا لیستی از برنامه های محبوب ارائه شده توسط این دانشگاه، آورده شده است:

  • کارشناسی ارشد در تاریخ جهانی
  • کارشناسی ارشد در علم داده
  • کارشناسی ارشد مدیریت
  • کارشناسی ارشد در ریاضیات
  • کارشناسی ارشد جامعه شناسی – انجمن های اروپایی
بهترین دانشگاه های آلمان در مونیخ

بهترین دانشگاه های آلمان در مونیخ

بهترین دانشگاه‌های آلمان در مونیخ سالانه تعداد بسیار زیادی دانشجوی بین المللی را به خود جذب می‌کنند که هر ساله در بین بین دانشگاه‌‌های برتر جهان قرار گرفته و همچنین برای تحصیل درمراکز دولتی نیاز به پرداخت شهریه ندارید.

بیشتر دانشگاه‌های مونیخ دوره‌های تحصیلی متنوع را به دو زبان آلمانی و انگلیسی ارائه داده و همین موضوع باعث شده تا شهری بسیار محبوب برای دانشجویان بین المللی باشد؛ فرصت‌های زیادی برای تحصیل در مقاطع مختلف وجود داشته و این شهر یک مکان پیشرو در جهان برای علم و تحقیق است.

امروزه بیش از 20 دانشگاه در شهر مونیخ و یا اطراف آن وجود داشته که شما می‌توانید از بین گزینه‌های متعدد دانشگاه مورد نظر خود را پیدا کنید؛ در ادامه به معرفی برخی از برترین دانشگاه‌های آلمان برای تحصیل می‌پردازیم.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

دانشگاه فنی مونیخ

دانشگاه فنی مونیخ یکی از معتبرترین موسسات دانشگاهی در آلمان بوده و 17 مورد از فارغ التحصیلان این دانشگاه برنده جایزه نوبل شده‌اند، این دانشگاه به دلیل برتری در تحقیقات، تدریس و ارتقای استعدادها شناخته و قرار گرفتن مداوم آن در بین دانشگاه‌های برتر آلمان نشانه بزرگی برای آموزش با کیفیت است و امروزه نیز این دانشگاه فنی در رتبه بندی تایمز در جایگاه 38 قرار گرفته است.

دانشگاه فنی مونیخ تنها دانشگاه دولتی در آلمان بوده که به علم و فناوری اختصاص دارد و دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد متنوعی در زمینه معماری، علوم، بازرگانی، پزشکی و علوم اجتماعی ارائه می‌دهد؛ در زیر لیست برخی از رشته‌های ارائه شده توسط این دانشگاه آورده شده است:

  • لیسانس مهندسی عمران
  • کارشناسی ارشد هنر در معماری
  • کارشناسی ارشد مکانیک محاسباتی
  • کارشناسی ارشد مهندسی برق و فناوری اطلاعات
  • دکتری در مدیریت

دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ

دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ که زادگاه 42 جایزه نوبل بوده و در رتبه 63 بهترین دانشگاه های جهان قرار گرفته،به دلیل شهرت علمی خود سالیان طولانی است که جزو بهترین دانشگاه‌های دنیا قرار می‌گیرد.

این دانشگاه که با نام LMU مونیخ نیز شناخته می‌شود، یکی از دانشگاه‌های برتر در اروپا و سراسر جهان بوده و اساتید آن در زمینه تحقیق و تدریس مهارت بالایی دارند؛ این دانشگاه به عنوان یکی از برترین دانشگاه‌های آلمان به شما اطمینان می‌دهد که آموزش و آموزش با کیفیت بالایی دریافت می‌کنید.

مهم‌ترین رشته‌های تحصیلی در دانشگاه لودویک شامل الهیات کاتولیک، الهیات پروتستانی، مدیریت بازرگانی، اقتصاد، دارو، دامپزشکی، تاریخ و هنر فلسفه، فلسفه علم و مطالعه دین، روانشناسی و علوم تربیتی، ریاضیات، می باشد.

همچنین از مهم‌ترین برنامه‌های ارائه شده توسط این دانشگاه لیسانس علوم سیاسی، لیسانس مدیریت بازرگانی، کارشناسی در علوم کامپیوتر، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، ام اس در علوم اعصاب و کارشناسی ارشد اقتصاد است.

بهترین دانشگاه های آلمان در درسدن

بهترین دانشگاه های آلمان در درسدن

امروزه 7 دانشگاه در درسدن قرار گرفته که مهم‌ترین آنها دانشگاه هنرهای زیبای درسدن، دانشگاه فنی درسدن و دانشگاه علوم کاربردی درسدن می‌شوند؛ از این تعداد 5 موسسه دولتی و 2 موسسه خصوصی هستند.

تحصیل در بهترین دانشگاه های آلمان در درسن گزینه بسیار خوبی برای افرادی بوده که علاقه دارند در شهری آرامتر و با هزینه‌های زندگی کمتری تحصیل کنند؛ امروزه بیش از 38139 متقاضی در این دانشگاه‌ها و موسسات درسدن مشغول به تحصیل هستند.

اگر به تحصیل در دانشگاه‌های کشور آلمان علاقمند هستید، اما از هزینه‌های تحصیل و شرایط ورود به دانشگاه اطلاعات کاملی ندارید، توصیه می‌کنیم از طریق تلفن‌های تماس با کارشناسان آی مهاجرتی در تماس باشید.

دانشگاه فنی درسدن

دانشگاه فنی درسدن که در رتبه بندی جهانی تایمز جایگاه 172 را به خود اختصاص داده، یکی دیگر از دانشگاه‌های فناوری پیشرفته در آلمان است که برنامه‌های تحصیلی متنوعی را در طیف گسترده‌ای از رشته‌ها در دو سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می‌دهد.

دانشگاه فنی که یکی دیگر از بهترین دانشگاه‌های آلمان برای تحصیل بوده دارای آزمایشگاه‌‌های مدرن با پیشرفته ‌ترین امکانات در جهان است که باعث می‌شود بتوانید دروس را با بهترین و جدیدترین متد یاد بگیرید؛ قرار گرفتن این مورد در میان دانشگاه برتر درسدن نشانه بزرگی برای آموزش با کیفیت است؛ اگر قصد تحصیل در درسدن را دارید، دانشگاه فنی درسدن قطعاً یک دانشگاه عالی است.

دانشگاه علوم کاربردی درسدن

دانشگاه علوم کاربردی درسدن دارای شهرت علمی بسیار بالایی بوده و هر ساله دانشجویان زیادی را به خود جذب می‌کند؛ این دانشگاه که به عنوان یکی از برترین دانشگاه‌های آلمان در زمینه علوم کاربردی شناخته شده به شدت بر تحقیق و یادگیری عملی متمرکز است.

Fachhochschule Dresden

توصیه می کنیم تا حتما مقالات زیر را برای شناخت هرچه بیشتر جنبه های تحصیل در آلمان به دقت مطالعه کنید.

بهترین دانشگاه های آلمان در هانوفر

بهترین دانشگاه‌های آلمان در هانوفر هر ساله پذیرای دانشجویان بین المللی از گوشه و کنار جهان هستند و دانشجویان با تحصیل در این شهر می‌توانند از محیطی متنوع لذت برده و با با آشنایی با دانشجویان دیگر، فرهنگ‌های مختلف را بیاموزند؛ اگر قصد تحصیل در آلمان را داشته و می‌خواهید از این طریق به این کشور مهاجرت کنید، حتما برای کسب اطلاعات کاملا تخصصی با کیلیک بر روی عنوان مهاجرت به آلمان و دریافت اقامت عنوان مربوطه را مطالعه فرمایید. برترین دانشگاه‌‌های هانوفر از استانداردهای جهانی برخوردارند و این شهر با داشتن دانشگاه و کالج‌های فنی متعدد در بین دانشجویان محبوبیت فزاینده‌ای پیدا کرده؛ هانوفر با بیش از 50000 دانشجو یکی از مهم‌ترین مکان‌های علمی آلمان است.

بهترین دانشگاه های آلمان در هانوفر

دانشگاه لایبنیتس هانوفر

دانشگاه لایبنیتس هانوفر یکی از دانشگاه‌های بین المللی در آلمان بوده که بیش از 160 برنامه درجه اول و جزئی از علوم طبیعی و فناوری مهندسی تا علوم انسانی، علوم اجتماعی و حقوق تا اقتصاد را ارائه می‌دهد؛ این دانشگاه در زمینه تحقیقات نیز بسیار پیشرو بوده و بر پروژه‌های رقابتی ملی و بین المللی تمرکز دارد.

دانشجویان و محققان این مورد از بهترین دانشگاه‌های آلمان برای تحصیل تحقیقات سطح بالایی را در مراکز تحقیقاتی مشترک با حمایت بنیاد تحقیقات آلمان انجام داده و تاکید این دانشگاه بر ارتباط نزدیک با صنعت، برای آماده سازی دانش آموزان برای ورود به مشاغل حرفه ای گزینه بسیار خوبی است.

تخصص این دانشگاه از طیف گسترده‌ای از موضوعات، از مهندسی و علوم طبیعی گرفته تا معماری و برنامه ریزی محیطی، از حقوق و اقتصاد گرفته تا علوم اجتماعی و علوم انسانی نشات گرفته و دانشجویان می‌توانند یکی از برنامه‌‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد بین ‌المللی را انتخاب کرده و در حوزه تحصیلی مورد علاقه خود مشغول به کار شوند.

دانشگاه پزشکی هانوفر

دانشکده پزشکی هانوفر یکی دیگر از برترین دانشگاه‌های آلمان بوده که در آموزش پزشکی تسلط فراوانی داشته و موقعیتی پیشرو را در گروه برترین کلینیک‌های دانشگاهی آلمان به دست آورده است.

این دانشگاه نیز در زمینه تحقیقات پیوند و سلول‌های بنیادی، پزشکی احیا کننده، تحقیقات عفونت و ایمنی و همچنین تحقیقات سیستم‌های بهداشت عمومی و مراقبت‌های بهداشتی قوی فعالیت می‌کند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی های این دانشگاه وجود آزمایشگاهی با بیش از 30000 متر با آخرین امکانات پزشکی روز است.

تعداد بسیار زیاد متقاضیان گواهی بر محبوبیت بسیار زیاد این دانشگاه است و دانشجویان می‌توانند با تحصیل در دانشگاه هانفور به تحصیل در رشته مورد علاقه خود پرداخته و پس از پایان تحصیلات شغل مورد علاقه خود را به دست آورند.

بهترین دانشگاه های آلمان در سایر شهرها

علاوه بر بریلن، مونیخ، هانوفر و درسدن دانشگاه‌های بسیار عالی دیگری نیز در آلمان قرار گرفته که جزو رتبه بندی‌های اصلی این کشور هستند که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

یکی از گزینه‌های قابل توجه این بوده که هزینه‌های زندگی در شهرهای کوچک تر معمولا کم‌تر است و شما می‌توانید در تحصیل در شهر هایی مانند آخن هزینه‌های کمک‌تری را بپردازید؛ برای کسب اطلاعات کامل تر در مورد شرایط و برآوردهای زندگی در شهرهای مختلف این کشور حتما عنوان هزینه زندگی و مهاجرت به آلمان را مطالعه فرمایید.

دانشگاه RWTH آخن

دانشگاه RWTH آخن یکی از بهترین دانشگاه های آلمان برای تحصیل بوده که به دلیل برتری در مهندسی و علوم طبیعی شناخته می‌شود و بر تحقیق و یادگیری عملی متمرکز بوده و بهحفظ روابط نزدیک با شرکای صنعتی تاکید دارد؛ دانشگاه RWTH همچنین به تولید افراد برجسته ای که جوایز مختلفی را در زمینه تحقیق و نوآوری دریافت کرده اند، افتخار می کند.

طبق لیست بهترین دانشگاه‌های آلمان بر اساس شهر دانشگاه RWTH آخن در سطح بین‌المللی به دلیل برنامه‌‌های با متنوع، کیفیت تدریس و تحقیق خود شناخته شده و ضمن قرار گرفتن در میان 10 دانشگاه برتر این کشور، در رتبه بندی تایمز نیز در جایگاه 108 قرار دار. تمرکز این دانشگاه بر روی پرورش دانشجویان با مهارتی بالا برای ورود به بازار جهانی است.

لیست زیر موردی چند مورد از بهترین رشته‌های ارائه شده توسط دانشگاه RWTH می‌باشد:

دانشگاه RWTH آخن
  • معماری
  • مهندسی عمران
  • هنر و علوم انسانی
  • مهندسی برق و فناوری اطلاعات
  • مهندسی مکانیک
  •  مهندسی منابع زمین و مواد
  •  دانشکده بازرگانی و اقتصاد
  • دارو

دانشگاه ابرهارد کارلز توبینگن

دانشگاه ابرهارد کارلز توبینگن محل تحقیقات برجسته و تدریس عالی بوده و به دلیل دوره ‌ها و برنامه‌‌های تحصیلی مبتکرانه و بین‌المللی خود شناخته می‌شود، حین تحصیل در این دانشگاه، دانشجویان با محیطی دلپذیر، امکانات مدرن، برنامه‌های تحصیلی مفصل و کادر علمی برجسته آشنا می‌شوند؛ در این دانشگاه می‌توانید مدرک خود را در رشته‌های تحصیلی مانند الهیات پروتستانی، الهیات کاتولیک، فلسفه، ریاضیات و علوم طبیعی، دانشکده علوم اقتصادی و اجتماعی و دانشکده پزشکی دنبال کنید.

رنکینگ دانشگاه های آلمان

رنکینگ دانشگاه‌های آلمان بهترین دانشگاه‌ها را در کشور و جهان نشان می دهد و سال‌هاست که دانشگاه ها طبق رتبه بندی های دانشگاه های آلمان بر اساس شش شاخص شهرت علمی و کارفرمایی، نسبت استاد به دانشجو، برون داد پژوهش، نسبت هیئت علمی بین المللی و نسبت دانشجویان بین المللی ارزیابی می‌شوند؛ از بین رتبه‌بندی‌های مختلف دو رتبه بندی تایمز و رتبه بندی QS دو مورد از رایج ترین و معتبرترین گزینه‌ها می‌باشند.

رتبه بندی QS
رتبه در آلمان رتبه جهانی نام دانشگاه
1 30 دانشگاه فنی مونیخ
2 33 دانشگاه LMU مونیخ
3 43 دانشگاه هایدلبرگ
4 73 دانشگاه خیریه پزشکی برلین
5 86 دانشگاه هومبولت برلین
6 86 دانشگاه توبینگن
7 89 دانشگاه بن
8 91 دانشگاه آزاد برلین
9 99 دانشگاه آخن
10 113 دانشگاه فرایبورگ
 
رتبه بندی تایمز
نام دانشگاه رتبه در آلمان رتبه در جهان
دانشگاه فنی مونیخ 1 50
لودویگ-ماکسیمیلیان-دانشگاه مونیخ 2 63
روپرشت-کارلز-دانشگاه هایدلبرگ 3 64
دانشگاه هومبولت برلین 4 116
دانشگاه آزاد برلین 5 130
KIT، موسسه فناوری کارلسروهر 6 131
دانشگاه فنی آخن 7 145
دانشگاه فنی برلین 8 148
دانشگاه فنی درسدن 9 173
دانشگاه ابرهارد کارلز توبینگن 10 175
 

حال که بهترین دانشگاه‌های آلمان بر اساس شهر شناخته اید، برای آشنایی با هر شهر و شرایط زندگی در آن حتما عنوان شهرهای کشور آلمان را مطالعه کرده و برای اقدام به تحصیل در دانشگاه مورد نظر با کارشناسان آی مهاجرتی در دو شعبه مرکزی و غرب در تهران و یا دفتر شیراز همراه باشید.

سوالات پر تکرار بهترین دانشگاه های آلمان بر اساس شهر

در ادامه نیز می‌توانید با درج سوال خود در قسمت دیدگاه به هرگونه پاسخ در این رابطه برسید و آخرین اطلاعات را مطابق با شرایط هر دانشگاه دریافت نمایید.

از بهترین دانشگاه های این شهر می توان به دانشگاه فنی برلین، دانشگاه آزاد برلین، دانشگاه خیریه پزشکی برلین و دانشگاه هومبولت برلین اشاره کرد.

کشور آلمان امروزه بیش از 450 دانشگاه معتبر دولتی دارد.

دانشگاه فنی مونیخ برنامه های متنوعی را در زمینه معماری، علوم، بازرگانی، پزشکی و علوم اجتماعی ارائه می دهد.

دانشگاه RWTH آخن که یکی از برترین دانشگاه های آلمان بوده در رتبه بندی جهانی تایمز در رتبه 108 قرار گرفته است.

دانشگاه فنی شهر درسدن دارای آزمایشگاه‌ های مدرن با پیشرفته ‌ترین امکانات در جهان بوده که باعث می شود بتوانید دروس را با بهترین و جدید ترین متد یاد بگیرید.

دریافت ویزای کشور آلمان توسط آی مهاجرتی را از زبان برخی از کلاینت های اخیر ما بشنوید:

نمایش ویدیو درباره کاور فائزه گل محمدی
نمایش ویدیو درباره کاور محمد هومن الوندی
نمایش ویدیو درباره کاور خدادادی ،رستمی
نمایش ویدیو درباره کاور میلاد مهدیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه