دوره های زبان در ایتالیا

دوره های زبان در ایتالیا یکی از روش های مهاجرتی است که شرایط آن بسیار ساده می باشد. در این مقاله با کارشناسان آی مهاجرتی همراه باشید تا از تمامی شرایط های آن آگاه شوید. 

حتما اکنون این سوال برای شما پیش آمده که چرا تحصیل در کالج های زبان در ایتالیا یک راه مهاجرتی حساب شده و آیا روش مناسبی است یا خیر؟

دوره های زبان در ایتالیا شامل دوره هی زبان انگلیسی و ایتالیایی است که هر کدام از آن ها مزیت های مخصوص به خود را دارند و اطلاع از آن ها می تواند در تصمیم گیری شما بسیار موثر باشد. 

 

دوره های زبان در ایتالیا

دوره های زبان در ایتالیا به شما کمک می کند تا بتوانید به آسانی ویزای تحصیلی این کشور را دریافت نموده و با تسلط کافی به دانشکگاه قدم بگذارید. 

فهرست مطالب

خوب است در همین ابتدا به یاد داشته باشید که زبان ملی این کشور ایتالیایی است و در نتیجه تحصیل و یادگیری آن سودهای بسیار بیشتری نسبت به زبان انگلیسی به همراه دارد.

این دوره ها در سطح های مختلفی برگزار می شوند که با توجه به رشته و روش مهاجرتی شما مدرک مورد نیاز برای پذیرش نیز متفاوت خواهد بود و برای برخی از روش ها مانند تحصیلی داشتن مدرک زبان بسیار ضروری می باشد.

شما می توانید با گذارندن این دوره ها نه تنها از دانشگاه ها پذیرش را دریافت کرده بلکه از مزایا جداگانه ای نیز برخوردار شوید. برای اطلاع دقیق از شرایط تحصیلی این کشور مقاله همه چیز درباره تحصیل در ایتالیا را مطالعه نمایید تا از تمام جزئیات لازم آگاه شده و اقدام نمایید.

بررسی کالج های زبان در ایتالیا

بررسی کالج های زبان در ایتالیا یکی از کارهایی است که شما باید قبل از اقدام خود حتما آن را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید برای خود یک مکان مناسب را بیابید. زیرا که نوع و شرایط هر مرکز آموزشی با دیگری متفاوت بوده و می تواند با توجه به هدف مهاجرتی شما متغیر باشد.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو دوره های زبان در ایتالیا+ پادکست

با تماشای این ویدیو می توانید تمامی جزویات لازم در رابطه با دوره های زبان در ایتالیا را در مدت زمان کوتاهی به دست آورید.

بخاطر داشته باشید که مشاورین ما در آی مهاجرتی همواره پاسخگوی تمامی سوالات شما در رابطه با تحصیل در تمامی کشورهای جهان هستند.

نمایش ویدیو درباره دوره های زبان در ایتالیا
دوره های زبان در ایتالیا

برخی از این کالج ها وابسته به دانشگاه ها هستند و در صورتی که بخواهید به تحصیل در آن ها بپردازید باید در آن ها دوره زبان را بگذرانید، البته همه دانشگاه ها این کالج ها را ندارند و به همین دلیل بهتر است که از کارشناسان آی مهاجرتی که در این زمینه دارای تجربه بسیاری هستند ، راهنمایی بگیرید.

برای تحصیل در این دوره ها حتما نیازی نیست که روش مهاجرتی شما تحصیلی باشد و با هر روش مورد تایید سفارت می توانید داوطلب شوید. دوره های زبان در ایتالیا هم در کالج های دولتی و هم خصوصی در دسترس بوده که باید با توجه به شرایط مالی خود تصمیم های لازم را بگیرید، زیرا مقدار هزینه گذراندن این دوره ها در آموزشگاه های خصوصی بسیار گران قیمت می باشد، اما در مقابل خدمات بیشتری را ارائه می دهند. علاوه بر کالج آموزشگاه های معتبر زبان نیز در این کشور قرار دارند.

The best language training center in Italy

بهترین مرکز آموزشی زبان در ایتالیا

با ثبت نام در آموزشگاه های دولتی می توانید به مقدار خیلی زیادی از هزینه های اقامتی خود کم کنید و با طی کردن دوره های زبان در ایتالیا اقامت را دریافت کنید. حتما توجه داشته باشید که مقدار اعتبار مدرک دریافتی شما بسیار برای دریافت مجوز شما مهم می باشد، به همین دلیل ما اسامی برخی از بهترین مرکز آموزشی زبان در ایتالیا برا برای ما قرار داده ایم:

  • Home Language International
  • Florence University of Arts
  • Alphabet International Camps
  • Linguaviva
  • Dilit International House Roma
  • AC Milan Junior Camp
دوره های زبان انگلیسی در ایتالیا

دوره های زبان انگلیسی در ایتالیا

در دوره های زبان انگلیسی در ایتالیا شما با کیفیت آموزشی عالی تمامی موارد لازم برای تسلط کامل بر این زبان را یاد گرفته و پس از تکمیل آن می توان مدرک معتبری را دریافت کرد که در سراسر جهان نیز مورد تایید می باشد. این مدرک ها شامل آیلتس و تافل هستند.

به علت این که زبان اصلی این کشور انگلیسی نمی باشد، دوره ها و کالج زبان انگلیسی در ایتالیا بسیار محدودتر از دوره های زبان ایتالیایی می باشند و حتی ممکن است برخی از دانشگاه ها این دوره های زبان در ایتالیا را برگزار نکنند، به همین دلیل پیشنهاد می شود که حتما برای دانشگاه و یا کالج مورد نظر خود تحقیقات کامل را انجام دهید.

به یاد داشته باشید با وجود این که امکان یادگیری این زبان در آموزشگاه های دولتی وجود دارد اما اگر قصد تحصیل در این کشور را دارید، باید پس از اتمام دوره به دانشگاه های خصوصی مراجعه نمایید، زیرا دوره های تحصیلی به این زبان پس از کالج فقط در این نوع دانشگاه ها در دسترس بوده و برای ثبت نام باید هزینه بسیاری زیادی را بپردازید، برای اطلاع دقیق تر از این شرایط مقاله تحصیل به زبان انگلیسی در ایتالیا را مطالعه نمایید.

وبینار بررسی شرایط تحصیل و بورسیه در ایتالیا

کشور ایتالیا به عنوان یکی از اصلی ترین مقصدهای تحصیلی در قاره اروپا شرایط خاص خود را برای پذیرش دانشجویان بین المللی و اعطای بورسیه و حمایت های تحصیلی دارد.

از این رو کارشناس ارشد مهاجرتی ما در این عنوان به آن پرداخته است که توصیه می کنیم تا انتها آن را تماشا نموده و جهت هرگونه سوال با مشاورین ما در آی مهاجرتی در ارتباط باشید.

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار تحصیل و بورسیه در ایتالیا
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

تحصیل زبان انگلیسی در دانشگاه های ایتالیا

برخی از افراد تحصیل زبان انگلیسی در دانشگاه های ایتالیا را به عنوان یک روش مهاجرتی در نظر گرفته و اقدام می کنند، زیرا که زبان انگلیسی یک زبان بین المللی بوده و رشته آن در اکثر دانشگاه ها در دسترس می باشد. همچنین شرایط تحصیل در دانشگاه های ایتالیا بسیار مناسب است.

اما باید حتما به خاطر داشته باشید که در هر صورت برای تحصیل در این رشته نیاز به تسلط بر زبان ایتالیایی نیز هست و فقط تسلط بر زبان انگلیسی کافی نیست. به جز این که به تحصیل در دانشگاه خصوصی و یا مقطع دکترا بپردازید، اما برای این که بتوانید اقامت دائم پس از تحصیل را دریافت کنید باید مدرک زبان ایتالیایی را نیز ارائه دهید.

لیست زیر شامل اسامی دانشگاه های ایتالیا است که رشته زبان انگلیسی را ارائه می دهند:

  • دانشگاه تورینپ
  • دانشگاه ترامو
  • دانشگاه کامپانیا
  • دانشگاه اکویلا
  • دانشگاه فرارا
  • دانشگاه ترامو

دوره های زبان ایتالیایی در ایتالیا

دوره های زبان ایتالیای در ایتالیا شرایط بسیار آسان تری را نسبت به شرایط دوره زبان انگلیسی در ایتالیا دارد، زیرا که زبان اصلی کشور بوده و تعداد کالج هایی که آموزش این زبان را ارائه می دهند بسیار بیشتر است و به همین دلیل شما می توانید در کالج های وابسته به دانشگاه مورد نظر خود ثبت نام کنید. مدت زمان این دوره ها حداقل سه ماه بوده و پس از اتمام دوره ها باید در آزمون PLIDA که مورد تایید سفارت و دانشگاه ها می باشد شرکت کرده و نمره لازم را به دست آورید.

با گذراندن دوره های کالج زبان ایتالیایی در ایتالیا از مزایا بسیار زیادی برخوردار خواهید شد، اگر دانشجو هستید می توانید برای خود بورسیه دریافت کرده و به تحصیل در دانشگاه های دولتی بپردازید تا مجبور نباشید هزینه ها ثبت نام در دانشگاه های خصوصی را بپردازید.

از جهتی دیگر برای این که بتوانید در کشور اقامت کرده و مجوز کار را به دست آورید باید یک مدرک زبان ایتالیایی را به سفارت کشور ارائه دهید، به همین علت پیشنهاد می شود که در دوره های زبان در ایتالیا شرکت کرده تا روند دریافت مجوز خود را بسیار ساده تر کنید، دوره زبان ایتالیایی در ایتالیا از عمومی برای زندگی بین مردم تا تخصصی برای تحصیل در دانشگاه ها طبقه بندی شده است.

موارد مهمی که در مسیر و طول تحصیل در دانشگاه های ایتالیا به آن نیاز دارید ، در مقالات زیر برای شما گردآوری شده اند:

سطح های دوره زبان ایتالیایی در ایتالیا

برای این که به گذراندن دوره های زبان در ایتالیا بپردازید باید از سطح پایین شروع کرده و سپس به سطح های بالاتر ست یابید. قبل از این که این دوره ها آغاز شوند مرکز آموزشی از شما یک آزمون تعیین سطح گرفته و سطح مناسب شما را تشخیص می دهند.

پس اگر قبلا این زبان را مطالعه کرده و نمی دانید که باید از کدام سطح ادامه دهید نگرانی نداشته باشید.

در جدول زیر سطح های دوره زبان ایتالیایی در ایتالیا به همراه توضیحات هر کدام قرار داده شده است:

Italian language courses

سطح توضیحات کامل
A1 عبارات آشنای روزمره مانند معرفی خود و سوالات مشابه آن
A2 درک عبارات رایج در زمینه کار، خانواده، خرید و بر قراری ارتباط در حد امور روزمره
B1 درک مهم ترین و حیاتی ترین پیام ها به زبان استاندارد و تولید متن های ساده و توصیف رویدادها و آرزوها
B2 فهم استدلال های پیچیده و شرکت در بحث های فنی و تخصصی به همراه تولید متن های واضح و دقیق
C1 درک طیف گسترده ای از متن های طولانی و پیچیده و استخراج معنای عمیق آن. تولید متن های واضح و دقیق با دانشی از ساختار دستوری ایتالیایی
C2 تسلط در حد بومیان کشور و استفاده از آن به طور کاملا روان

ویزای تحصیل زبان در ایتالیا

ویزای تحصیل زبان در ایتالیا برای افرادی پذیرش را از سوی یکی از دانشگاه های ایتالیا دریافت کرده باشند کاملا در دسترس بوده و شرایط بسیار آسانی دارد، همچنین با داشتن پذیرش و مدرک از یک دانشگاه ایتالیایی اعتبار و شانس شما برای دریافت اقامت دائم نیز بسیار زیاد می شود.

اما اگر قصد تحصیل در دانشگاه ها را ندارید و فقط صرفا می خواهید به یادگیری این زبان ها در کالج زبان در ایتالیا بگذرانید، شانس زیادی برای دریافت مجوز نخواهید داشت. نمی توانید ویزای تحصیل زبان در ایتالیا را دریافت کنید.

در این صورت شما باید از یک روش قانونی دیگر ویزای خود را دریافت کرده و سپس در دوره های زبان در ایتالیا ثبت نام نمایید. برای داوسلب شدن در دوره های آموزشی زبان هیچ محدودیت خاصی وجود ندارد و با هر سن و هر روش مهاجرتی می توان در این دوره ها شرکت کرد.

ویزای تحصیل زبان در ایتالیا

برای اطلاع از روش های دیگر ممکن برای نقل مکان و شرکت در دوره ها به غیر از تحصیلی به این کشور مقاله راحت ترین راه های مهاجرت به ایتالیاراحت ترین راه های مهاجرت به ایتالیا را مطالعه کرده و به کمک کارشناسان آی مهاجرتی که شما را در این راه راهنمایی کامل کرده اقدام نمایید و در دوره های زبان ایتالیا شرکت نمایید.

مزایای تحصیل زبان در کشور ایتالیا

مزایای تحصیل زبان در کشور ایتالیا به علت کیفیت بالای تحصیلی و اقامتی این کشور بسیار زیاد بوده و یک انتخاب عالی در میان سایر کشورهای اروپایی است. یکی از این مزایا مقدار هزینه های کم بوده که با توجه به شرایط ارز کنونی بسیار مناسب ایرانی ها بوده که به دنبال مقصدی ارزان قیمت هستند، برای اطلاع دقیق از این هزینه ها مقاله هزینه های مهاجرتی و زندگی در ایتالیا را مطالعه نمایید.

برخی دیگر از مزایای دوره های زبان در ایتالیا شامل موارد زیر است:

  •  ارتباط با سایر ایتالیایی ها
  • افزایش احتمال یافتن شغل مناسب
  • امکان دریافت مجوز اقامت دائم
  • امکان تحصیل در دانشگاه های معتبر ایتالیایی
  • زندگی راحت تر در جامعه کشور
  • رفع نیاز ها به طور مستقل
  • امکان تمدید مجوز اقامت

این مزایا برای زبان ایتالیایی بیشتر از زبان انگلیسی می باشد زیرا که زبان رایج و اصلی مردم در این کشور ایتالیایی می باشد و با وجود این که این کشور یکی مقصدهای محبوب گردشگری بوده اما همه افراد جامعه به زبان انگلیسی تسلط ندارند و بر قراری ارتباط با آن ها ممکن است بدون تسلط بر ایتالیایی مشکل باشد.

در این مقاله کارشناسان آی مهاجرتی توضیح کامل دوره های زبان در ایتالیا را در دسترس شما قرار داده اند تا از تمامی شرایط این راه آگاه شوید. در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل فرمایید.

سوالات پر تکرار دوره های زبان در ایتالیا

سوالات متداول در رابطه با دوره های زبان در ایتالیا نیز اطلاعات مهمی را در اخیتارتان قرار می دهد و می توانید پرسش های بیشتر خود را از طریق بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

بله، دوره های این زبان در کالج ها برگزار شده و با گذراندن آن ها می توان مدرک معتبر یعنی آیلتس و یا تافل را دریافت کرد.

در صورتی که بخوهید به این کشور مهاجرت کنید اما بر زبان ایتالیایی تسلط ندارید باید در این دوره ها شرکت کرده تا بر زبان مورد استفاده در جامعه تسلط یابید.

با گذراندن دوره زبان ایتالیایی در ایتالیا می تون از مزایاهای بیشتری مانند دریافت بورسیه برای تحصیل برخوردار شده و با افراد جامعه بهر ارتباط بر قرار کرد.

این دوره ها حداقل 3 ماه بوده و هر چقدر که قصد شما مدرک تخصصی تر باشد این مدت زمان طولانی تر می شود.

بله، بسیاری از دانشگاه ها دارایکالج هایی هستند که دوره ها زبان های مختلف از جمله ایتالیایی و انگلیسی را ارائه می دهند.

دریافت ویزای کشورهای مختلف جهان در آی مهاجرتی نشان از رسیدن به آرزوهایتان با همراهی ما دارد:

نمایش ویدیو درباره کاور میلاد مهدیان
نمایش ویدیو درباره کاور حدیث فرحزاد
نمایش ویدیو درباره کاور آیدا و آیلین هاشمی
نمایش ویدیو درباره کاور کیوان کورورش نژاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه