شرایط و مراحل دریافت وکیل مهاجرت به آلمان

اگر قصد مهاجرت به کشوری نظیر آلمان را دارید، بهتر است که از حضور و همراهی یک مشاور و یا وکیل مهاجرت در طول انجام این پروسه در کنار خود بهره‌مند شوید.

این افراد متخصص دارای تجربه و دانش بالایی در حوزه مهاجرت بوده و احتمال هرگونه خطا و ایراد در این مسیر را از بین خواهند برد تا شما با خیال راحت به مقصد برسید.

شرایط و مراحل دریافت وکیل مهاجرت به آلمان

کارشناسان حوزه مهاجرت به عنوان یک نماینده و مشاور بهترین راهکار دریافت اقامت این کشور را پیش روی شما قرار می دهند.

فهرست مطالب

در ابتدای امر باید یادآور شویم که در کشورمان و در تمامی کشورهای جهان به جز کانادا و استرالیا عنوانی تحت وکیل مهاجرت در حوزه حقوق وجود ندارد و در دانشگاه‌ها ارائه و تدریس نمی‌شود، ضمن این‌که وکلای مهاجرتی در استرالیا و کانادا نیز فقط در همین کشورها قادر به فعالیت بوده و مدرک آنان رسمیت دارد. به‌طورکل منظور از وکیل مهاجرت همان کارشناسان، مشاورین و متخصصین باتجربه در حوزه مهاجرت است.

باتوجه به شرایط خاص و فوق‌العاده کشور آلمان، افراد زیادی متقاضی مهاجرت و اقامت در آن هستند. البته مهاجرت به آلمان و اخذ اقامت آن کار چندان ساده‌ای نیست زیرا شرایط و مراحل قانونی زیادی را در بر می‌گیرد که اولین قدم آن کسب اطلاعات لازم در خصوص شرایط و مدارک ویزا و مدارک مهاجرت است.

کارشناس مهاجرت آلمان به‌عنوان یکی از انواع وکلا و مشاورین مهاجرت، راهکارها و فرآیند رفتن به این کشور را برای شما مشخص می‌نماید. روش‌های مهاجرت به آلمان متنوع می‌باشد و در این‌جا این افراد می‌توانند باتوجه به بودجه مالی، سن، اهداف و تحصیلات متقاضی بهترین و متناسب‌ترین روش را به وی معرفی نمایند.

شما می‌توانید همه روزه به صورت حضوری و یا تلفنی از خدمات و اطلاعات گروه مشاورین و کارشناسان مهاجرتی تیم خبره آی مهاجرتی بهره‌مند شده و یک مهاجرت بسیار موفقیت را پشت سر بگذارید. ضمنا عنوان شرایط اعزام دانشجو به آلمان را نیز حتما در سایت ما مطالعه نموده تا به‌طور کامل و دقیق از جزئیات آن مطلع شوید.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو مراحل دریافت وکیل مهاجرت به آلمان + پادکست

تنها در کشورهای استرالیا و کانادا می‌توان فردی را به عنوان وکیل مهاجرت یافت و در بقیه کشورهای جهان از جمله کشورمان صرفا  به افراد دارای سابقه در این زمینه گفته می‌شود.

با مشاورین ما تماس بگیرید تا در مدت زمان کوتاهی بتوانید از تخصصی‌ترین مشاوره‌ها در این حوزه بهره‌مند شوید.

نمایش ویدیو درباره شرایط و مراحل دریافت وکیل مهاجرت به آلمان
شرایط و مراحل دریافت وکیل مهاجرت به آلمان

شرایط مشاوره مهاجرت به آلمان

بسیار مشاهده شده که علاقمندان مهاجرت به آلمان به دلیل نداشتن اطلاعات کافی و مناسب از این امر منصرف می‌شوند و یا با اقدام نادرست، با مشکل مواجه شده و مهاجرت آنان شکست همراه است. در این‌جا دریافت مشاوره از کارشناسان و متخصصین امر مهاجرت می‌تواند راه را برای رسیدن به یک نقل‌مکان و مهاجرت موفقیت‌آمیز روشن نماید.

در انجام مراحل مهاجرت باید به کارشناسان حوزه مهاجرتی اعتماد نمایید و آنان را از تمام جزئیات و شرایط خود مطلع ساخته و اطلاعات دقیق و سرراستی را به آن‌ها ارائه نمایید تا این افراد بتوانند باتوجه وضع‌ کنونی و اهداف شما بهترین انتخاب را برای شما برگزیده و مسیر انجام را مشخص نمایند.

مشاورین مهاجرتی با ارائه ویژگی‌ها و معایب هریک از روش‌های مهاجرت، تصمیم‌گیری را برای شما آسان کرده و شما را از ابهام بیرون خواهند آورد. همچنین آنان باتوجه به شناختی که از مراکز مربوطه در کشور آلمان دارند، بسیار بهتر و دقیق‌تر می‌توانند نتایج مطلوب را برایتان به دست آورند.

What are the characteristics of a German immigration lawyer

ویژگی‌های وکیل مهاجرت به آلمان چیست؟

قطعا وکلای مهاجرتی نیز مانند دیگر حرفه‌ها و مشاغل دارای تجارب و دانش‌های مختلفی خواهند بود و بهره‌مندی از خدمات هریک از آنان نتایج متفاوتی را به‌همراه خواهد آورد. 

در انتخاب یک کارشناس و مشاور خبره در این حوزه باید بدانید که ویژگی‌های وکیل مهاجرت به آلمان چیست؟

به‌طورکلی یک کارشناس مهاجرت به آلمان باید دارای برخی از ویژگی‌ها و دانش‌های لازم باشد تا بتوان آن را به‌عنوان یک مشاور مهاجرتی مطمئن و کارآمد در نظر گرفت. این ویژگی‌ها بدین شرح هستند:

  • به تمامی قوانین مهاجرتی و تابعیت و روش‌های دستیابی به آن مسلط باشد.
  • به زبان و فرهنگ و آداب و رسوم آلمانی آشنایی کامل داشته باشد.
  • قادر به یافتن شغل و ارتباط با کارفرمایان آلمانی باشد.
  • سیستم مالیاتی و قوانین سرمایه‌گذاری آلمان با بشناسد.
  • سیستم آموزش را بشناسد و نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه‌های مختلف آلمان را بداند.
  • از هزینه‌ها و مخارج مهاجرت به آلمان و زندگی در این کشور مطلع باشد.
  • جزئیات مخارج اخذ ویزا را بداند و قوانین و راه کارهای مربتط با سفارت را بلد باشد.
  • دارای کانال‌های ارتباطی و روادید مستقیم و غیرمستقیم در آلمان باشد.
  • اقتصاد آلمان را شناخته و با نوسانات بازار کار آلمان آشنا باشد.
  • قادر به اخذ انواع ویزاهای مهاجرتی به آلمان بوده و از مدارک موردنیاز مطلع باشد.
وکیل مهاجرت تحصیلی در آلمان

وکیل مهاجرت تحصیلی در آلمان

مهاجرت از طریق تحصیل در آلمان یکی از پرطرفدارترین روش‌های مهاجرتی در بین ایرانیان است و همه‌ساله افراد بسیاری برای تحصیل در دانشگاه‌های این کشور اقدام می‌نمایند. شاید در وهله اول مهاجرت تحصیلی روش ساده به نظر آید، اما قطعا نکاتی در این‌بین وجود دارد که اگر برای بار اول به این کار اقدام می‌کنید از آن‌ها مطلع نیستید.

قطعا وکیل مهاجرت تحصیلی در آلمان می‌تواند باتوجه‌به رزومه و شرایط شما بهترین رشته و دانشگاه را برای در نظر گرفته و در انتخاب بهترین مدارک شما را یاری نماید. همچنین شما باید بتوانید ویزای تحصیلی این کشور را نیز به‌دست آورید که سفارت آلمان در این زمینه بسیار سخت‌گیری می‌کند. مشاورین مهاجرتی باتوجه‌به سابقه ارتباطی که با سفارت آلمان دارند، بسیار بهتر می‌توانند مدارک لازم را گردآوری کنند.

البته پس از آن نیز این افراد می‌توانند در گرفتن محل سکونت و خوابگاه، مجوز کار نیمه‌وقت برای شما و آشنایی با دیگر دانشجویان ایرانی مقیم آلمان به شما عزیزان کمک نمایند. ضمنا مقاله مهاجرت تحصیلی به آلمان را نیز حتما در سایت ما مطالعه کنید، تا از جزئیات دقیق رسیدن به این امر مطلع شوید.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

دریافت مشاوره مهاجرت کاری به آلمان

اقتصاد قوی و وجود صنایع و کارخانجات بسیار زیاد در آلمان باعث به وجود آمدن فرصت‌های کاری بسیاری شده و با توجه‌ به روند پیری جمعیت این کشور، روزبه روز نیاز به نیروی کار در آلمان بالاتر می‌رود. 

به‌ همین‌ خاطر دولت آلمان راه را برای افراد دارای تخصص و دانش که بتوانند به اقتصاد این کشور کمک کرده و شاغل شوند، باز گذاشته است.

اما رسیدن به این امر نیاز به دریافت جاب آفر دارد، یعنی باید بتوانید کارفرمای مناسب را یافته و نظر وی را جهت استخدام خود جلب نمایید.

این امر برای کسی که هیچ تجربه‌ای از بازار کار و کارفرمایان آلمان ندارد، بیار سخت خواهد بود. در این‌جا دریافت مشاوره مهاجرت کاری به آلمان بهترین نتیجه را برای شما رقم خواهد زد.

علاوه بر این کارشناسان و وکلای مهاجرتی به آلمان با کارفرمایان بسیاری در این کشور در ارتباط بوده و یا از طریق روابط خود می‌توانند فرصت‌های شغلی مناسبی را برای متقاضیان پیدا کنند. 

همچنین این افراد مسیر استخدام و دریافت ویزای و مجوز کار را نیز تا حد ممکن کوتاه و خلاصه نموده تا هزینه‌های شما به حداقل برسد. عنوان شرایط کار در آلمان اطلاعات و جزئیات چگونه یافتن شغل مناسب در آلمان را به شما ارائه می‌کند.

وکیل مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

کشور آلمان از زیرساخت‌های قوی و بسیار محکم اقتصادی برخوردار است. به همین خاطر، هر نوع سرمایه گذاری اقتصادی در این کشور، می‌تواند شما را به سود مناسب و قابل توجهی برساند. 

چنان‌ چه شما هم به عنوان یک سرمایه‌دار خارجی در این کشور از طریق راه‌اندازی یک کسب و کار سرمایه گذاری کنید، خواهید توانست اقامت سرمایه گذاری آلمان را دریافت نموده و به اروپا دسترسی پیدا کنید.

افرادی که قصد دارند از طریق سرمایه گذاری در این کشور به آن مهاجرت کنند باید در خصوص حداقل سرمایه لازم برای شروع به کار در این کشور، اطلاعات لازم را کسب کنند همچنین لازم است که با قوانین و مقررات بانکی و مالیاتی آلمان آشنایی داشته باشند. قطعا برای شهروندان خارجی داشتن چنین اطلاعات و تجربه‌ای سخت و دور از دسترس می‌باشد.

وکیل مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

با مطالعه عنوان قوانین ثبت شرکت در آلمان یک کارشناس مهاجرتی به شما کمک خواهد نمود تا در خصوص چگونگی و راه‌اندازی کسب‌ و کارهای کوچک و بزرگ در این کشور، اطلاعات لازم را کسب کنید. ضمنا عنوان سرمایه گذاری در آلمان نیز اطلاعات بسیار کامل و لازمی در این حوزه به شما ارائه خواهد نمود.

با مطالعه مقالات زیر دریابید که با مهاجرت به کشور آلمان به چگونه کشوری قدم خواهید گذاشت:

وکیل مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج

یکی از روش‌های مهاجرت به آلمان یا بهتر است بگوییم فرصت‌هایی که در صورت وقوع می‌تواند باعث مهاجرت به این کشور و دریافت اقامت دائم آن شود، ازدواج با یک شهروند یا مقیم کشور آلمان می‌باشد. البته این امر به همین سادگی که تصور کنید، نخواهد بود و علاوه بر ازدواج باید برخی از شرایط دیگر را نیز فراهم آورید تا این فرصت امکان پذیر شود.

در این‌جا حضور وکیل مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج بسیار لازم و مهم بوده تا شما از شرایطی که ازدواجتان باید دارا بوده تا فرصت اعطای اقامت را به وجود آورد، مطلع شوید. قطعا شما باید اثبات کنید که ازدواج‌تان صوری نبوده و کاملا در حال زندگی با همسرتان هستید، در این‌جا برخورد با آفیسر پرونده بسیار مهم است و مشاور مهاجرت باید شما را با چگونگی برخورد نمودن با آن‌ها آشنا نماید.

حتما عنوان اقامت آلمان از طریق ازدواج را نیز در سایت آی مهاجرتی مطالعه نمایید تا از اطلاعات لازم و به روزی که برایتان گردآوری کرده‌ایم مطلع شوید.

وکیل مهاجرت در هامبورگ

هامبورگ پس از شهر برلین دومین شهر پر جمعیت آلمان و یکی از مهم‌ترین بنادر این کشور و قاره اروپا است که همواره به عنوان یکی از اصلی‌ترین مقاصد مهاجرین مورد توجه واقع می‌شود. این شهر فرصت‌های شغلی بسیار متعدد و متنوعی را در کنار دانشگاه‌های و کالج‌های بزرگ و معتبر در خود جای داده است که این‌ها عوامل جذب همین مهاجرین هستند.

حال اگر قصد مهاجرت به آلمان و شهر هامبورگ را دارید، قطعا باید باتوجه به روش و هدف مهاجرت خود با بازار کار و فرصت‌های شغلی در این شهر آشنا شده و یا دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی را شناخته و از رشته‌ها و شرایط پذیرش و ثبت‌نام در آن‌ها مطلع گردید.

در این‌جا مشاورین مهاجرت به آلمان می‌توانند شما را از تمامی زوایا و جوانب با آن‌چه نیاز خواهید داشت، آشنا نموده و تمام پروسه و مراحل مهاجرت‌تان را بررسی و مدیریت نمایند تا از هرگونه ایراد یا نقص جلوگیری نموده و شانس شما را به بالاترین حد ممکن برسانند.

وکیل مهاجرت به آلمان در تهران

همانطورکه گفتیم یک وکیل مهاجرتی مجرب می‌تواند در هزینه‌ها و وقت شما بسیار صرفه‌جویی به عمل آورد و روند رسیدن به هدفتان را تسریع ببخشد. اما این کارشناس مجرب باید حتما به قوانین مهاجرتی و تابعیت، قوانین تحصیلی و کاری، کارفرمایان آلمانی، زبان و فرهنگ این کشور و بسیاری موارد دیگر آشنایی داشته تا قادر باشد این امکان را نیز برای شما به وجود آورد.

اما علاوه بر این متخصصین مهاجرتی باید به شرایط و قوانین سفارت آلمان در کشورمان و همچنین شرایط و هزینه‌های مهاجرت در کشورمان نیز مسلط باشند و باتوجه به شرایط و بودجه متقاضیان بهترین روش و راه را برای آنان برگزیده و اقدام نمایند.

این امر فقط از عهده مشاورین و وکلای مهاجرتی باتجربه و خبره بر خواهد آمد.

وکیل مهاجرت به آلمان در تهران

تیم کارشناسان حاضر در آی مهاجرتی به عنوان یکی از باتجربه‌ترین و معتبرترین متخصصین مهاجرت به آلمان حاضر در تهران می‌توانند بهترین مشاوره و اطلاعات را به موکلین خود ارائه نموده و با انتخاب بهترین روش مهاجرت از ابتدای امر و تا انتهای امر و ساکن شده در این کشور پرونده آنان را مدیریت و همراهی کنند.

وبینار چالش های پیش رو در مهاجرت

مهاجرت به هر یک از کشورهای جهان با چالش های زیادی همراه است که تنها با آگاهی از تمامی آنها می توان مهاجرتی موفق را برای خود رقم زد.

کارشناس ارشد مهاجرتی ما در این عنوان به مهم ترین آنها پرداخته است که توصیه می کنیم آن را کامل تماشا نموده و برای هرگونه مشاوره و یا راهنمایی از طریق شماره های تماس با ما در ارتباط باشید.

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار مهاجرت و چالش های پیش رو

هزینه وکیل مهاجرت به آلمان

بررسی هزینه‌های مهاجرت یکی از اصلی‌ترین پارامترهای تعیین کننده و تاثیرگذار در انتخاب مقصد و روش مهاجرت می‌باشد. دقت داشته باشید که در مهاجرت به آلمان باتوجه به روش‌های مختلف مهاجرتی و همچنین شرایط متفاوت هریک از متقاضیان قطعا هزینه‌های پیش روی آنان نیز بایکدیگر متفاوت خواهد بود.

اما به طورکل می‌توان گفت که روش تحصیلی یکی از ارزان‌ترین روش‌ها و روش کاری ارزان‌ترین روش مهاجرت می‌باشد. برخلاف این‌ها روش سرمایه گذاری و کارآفرینی گران‌ترین روش بوده که نیاز به بودجه مالی زیادی دارد و علاوه بر آن باید از تخصصی کافی برخوردار بوده تا بتوانید کسب و کار خود را به سودهی برسانید.

در رابطه با هزینه وکیل مهاجرت به آلمان نیز شاید در وهله اول پرداخت دستمزد این وکلا مبلغی اضافه به نظر آید، اما یقین داشته باشید، باتوجه به تجارب و میان‌برهایی که این افراد می‌توانند استفاده کرده و شما را از پرداخت بسیاری هزینه‌های اضافی باز دارند، در نهایت خواهید دید که استفاده از وکلای مهاجرتی چقدر از هزینه‌های شما را کاهش داده است.

ضمن این‌که دقت داشته باشید باتوجه به شرایط و اقداماتی که برای هر متقاضی باید صورت پذیرد و روش‌های مختلف مهاجرتی، میزان هزینه پرداختی به مشاوین مهاجرتی و متخصصین و کارشناسان این حوزه متفاوت خواهد بود. از کارشناسان آی مهاجرتی در این‌باره اطلاعات لازم را کسب کنید.

معرفی بهترین وکیل مهاجرت به آلمان

انتخاب مهاجرت به آلمان باتوجه به این‌که این کشور یک اقتصاد قوی با فرصت‌های شغلی نامحدود و زندگی با کیفیت بالا را به ساکنینش ارائه می‌کند، جای هیچ تعجب یا سوالی باقی نمی‌گذارد. وجود این حجم از تقاضا برای مهاجرت به این کشور، فرآیند اخذ ویزا را کاملا رقابتی کرده است.

اما چه کسی می‌تواند برنده این رقابت باشد و آیا وکیل مهاجرتی می‌تواند تاثیری در آن داشته باشد؟! قطعا مشاور مهاجرت به آلمان می‌تواند نتیجه را کاملا تغییر دهد و یک احتمال بسیار پائین برای موفقیت را به احتمالی بالا مبدل سازد.

مهم‌ترین ویژگی یک متخصص خبره بررسی شرایط و خواسته‌های موکل خود برای مهاجرت و ارائه بهترین و مطمئن‌ترین راه جهت اخذ اقامت است. وکیل مهاجرت به آلمان با ارائه راه حل‌های اساسی و خدمات گسترده به متقاضیان مهاجرت، این امر را برای آن‌ها بسیار راحت می‌نماید.

معرفی بهترین وکیل مهاجرت به آلمان

این افراد متعهد به ارائه راهکارهای عملی و کاربردی به متقاضیان خود بوده و فرآیند مهاجرت آنان را تا زمان دریافت ویزا مدیریت می‌کنند. کارشناسان متخصص آی مهاجرتی با سال‌ها تجربه در امر مهاجرت به آلمان موفق به دریافت ویزاهای موفق بسیاری از طریق روش‌های مختلف مهاجرتی برای هموطنانمان شده‌اند.

شماره وکیل مهاجرت به آلمان

بسیاری از علاقمندان مهاجرت به آلمان با اطلاع از حساسیت بالای این امر و همچنین نیاز به داشتن تجربه و تخصص کافی جهت انجام مراحل مهاجرت، خواهان انجام مراحل مهاجرتی خود توسط مشاورین و متخصصین این حوزه می‌باشند. 

البته استفاده از افراد خبره در این حوزه می‌تواند به انجام روند مهاجرتی شما سرعت بالاتری نیز ببخشد.

برای همین ما در ابتدای صفحه و همچنین در انتهای این مقاله شماره تماس با کارشناسان آی مهاجرتی را برای شما عزیزان قرار داده‌ایم تا بتوانید اطلاعات لازم را از آنان کسب نموده و یا وقت لازم جهت اخذ مشاوره خصوصی و بررسی تخصصی شرایط خود را از تیم ما دریافت نمایید. 

جهت دسترسی ساده تر نیز باز در ادامه شماره تلفن های ما در دفاتر غرب و مرکزی در تهران و دفتر شیراز را مشاهده خواهید کرد.

  • دفاتر تهران: 02191002525
  • دفتر شیراز: 07191002525
 

چند مورد از مزیت های وکیل و مشاوره مهاجرت به آلمان

تا این جا با مزایای استفاده از کارشناسان و وکلای مهاجرتی آشنا شدید. اما برای اینکه بهتر و ساده تر این موضوع را بشناسید که استفاده از این متخصصین می تواند چه میزت ها و امتیازاتی برای شما داشته باشد، در ادامه خلاصه ای از چند مورد از مزیت های وکیل و مشاوره مهاجرت به آلمان را اشاره خواهیم نمود:

  • کاهش هزینه های اضافی و غیر نیاز در امر مهاجرت به آلمان
  • کاهش زمان انجام مراحل مهاجرت
  • کوتاه تر شدن مراحل رسیدگی به مدارک
  • اخذ مشاوره و انتخاب بهترین روش مهاجرتی برای هر متقاضی
  • بهره مندی از تجارب دیگر مهاجرین آلمانی
  • دریافت بهترین راهکارها باتوجه به شرایط افراد
  • انتخاب و جمع آوری بهترین و مناسب ترین مدارک مورد نیاز برای هریک از مراکز مربوطه

چنان‌چه در رابطه با شرایط و مراحل دریافت وکیل مهاجرت به آلمان دارای ابهام یا سوالی هستید، با مشاورین آی مهاجرتی در دفاتر غرب و مرکزی در تهران و یا دفتر شیراز تماس برقرار نموده و از اطلاعات و تجارب آنان بهره‌مند شوید.

سوالات پرتکرار شرایط و مراحل دریافت وکیل مهاجرت به آلمان

برخی از متداول ترین سوالاتی که در این زمینه وجود دارد، را کارشناسان ما در ادامه برای شما جمع آوری نموده اند، آنها را مطالعه نموده و جهت هرگونه پرسش با مشاورین ما در تماس باشید.

بله، قطعا این افراد متخصص در بسیاری از مراحل کمک‌های شایانی به مهاجرین نموده و می‌توانند در به موفقیت رسیدن آن‌ها مثمر ثمر باشند.

استفاده از این افراد در نهایت می‌تواند باعث کاهش بسیاری از هزینه‌ها و جلوگیری از اتلاف وقت مهاجرین شود.

بله، یکی از حوزه‌های فعالیت تیم کارشناسان و مشاورین خبره آی مهاجرتی اقدام در حوزه مهاجرت به آلمان است.

باید بدانید که تمامی روش‌های مهاجرت به آلمان نیازمند استفاده از تجارب و تخصص کارشناسان مهاجرتی به آلمان است.

مهاجرت از طریق کار را باید ارزان‌ترین روش مهاجرت به آلمان معرفی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه