شرایط کاریابی و کار در فرانسه

شرایط کاریابی و کار در فرانسه موضوع مهمی است که تمامی افراد علاقمند به جستجوی کار و اشتغال در فرانسه باید پیش از هرگونه اقدامی جهت رسیدن به یک فرصت شغلی مشخص از آن کاملا مطلع شده و بهترین جزئیات را در رابطه با آن به دست آورند.

با توجه به اهمیتی که همواره بین کار و درآمد با مخارج در فرانسه وجود دارد ، مهاجرت کاری و کار در فرانسه همواره یکی از بهترین انتخاب ها می باشد که در ادامه کارشناسان آی مهاجرتی تمام وکمال برای شما این موضوع را ارائه خواهند کرد.

شرایط کاریابی و کار در فرانسه

شرایط کاریابی و کار در فرانسه می تواند به عنوان یکی از کم هزینه ترین روش های مهاجرت به این کشور ، شما را به اقامت دائم برساند.

فهرست مطالب

مهاجرت کاری به فرانسه سال هاست که به عنوان یکی از بهترین روش های قانونی مهاجرت به این کشور شناخته می شود و بسیاری از هموطنانمان نیز سالانه برای کاریابی در فرانسه اقدام کرده و موفق به دستیابی به یک موقعیت شغلی مناسب با درآمد ایده آل می شوند. برای موفقیت کامل در این راه باید از قوانین کار در فرانسه اطلاعات کامل و به روزی داشته باشید.

با اطلاع از شرایط کاریابی و کار در فرانسه می توانید به این کشور مهاجرت و در ادامه به اقامت دائم و حتی تابعیت فرانسه نیز برسید. اما پیش از این از شما خواهشمندیم که عنوان 5 روش قانونی مهاجرت به فرانسه را در سایت ما مطالعه نمایید و از شرایط تمامی روش ها مطلع شده و در نهایت آگاهانه روش مناسب و ایده آل با شرایط و اهداف خود را برگزینید.

قوانین کار در کشور فرانسه

قوانین کار در کشور فرانسه مانند دیگر کشورهای برتر و ایده آل جهان مشخص و معلوم می باشد. طبق قوانین کاری در این کشور حداقل دستمزد در نظر گرفته شده در سال 2023 برابر با 11.27 یورو به ازای هر ساعت کار و یا 1,709.28 یورو در ماه می باشد.

 

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو شرایط کاریابی و کار در فرانسه+ پادکست

شرایط کاریابی و کار در فرانسه می تواند یکی از بهترین مسیرها برای رسیدن به اقامت دائم این کشور به شمار برود.

کارشناس ما در این ویدیو مهم ترین اطلاعات در این باره را در اختیارتان قرار می دهد و مشاورین تلفنی ما در آی مهاجرتی پاسخگوی تمامی سوالات شما می باشند.

نمایش ویدیو درباره کاور ویدیو شرایط کاریابی و کار در فرانسه
شرایط کاریابی و کار در فرانسه

همچنین مدت زمان قانونی کار برای کارگران و کارمندان حداکثر 10 ساعت در روز و 35 ساعت در هفته می باشد که با رضایت طرفین و پرداخت اضافه حقوق می تواند تا 12 ساعت در روز و 44 ساعت در هفته نیز افزایش یابد.

در ادامه بررسی شرایط کاریابی و کار در فرانسه لازم به ذکر است که کارگران به ازای هر ماه کار مجاز به دریافت 2.5 روز مرخصی می باشند که به معنای 5 هفته در سال می باشد. همچنین خانم ها برای زایمان می توانند مرخصی 16 هفته ای دریافت کنند که 6 هفته پیش و 10 هفته پس از زایمان می باشد.

همچنین حداقل سن بازنشستگی قانونی در فرانسه برای متولدین 1 ژانویه 1955 یا بعد از آن 62 سال است. ضمنا تمامی کارفرمایان موظف هستند که قرارداد کاری دقیق و مشخصی را با کارگران و کارمندان خود منعقد نموده و آنان را به مدت زمان فعالیت بیمه نموده و حق بیمه آنان را پرداخت نمایند.

روش های پیدا کردن کار در فرانسه

در حال حاضر روش های پیدا کردن کار در فرانسه به روش های مختلفی وجود دارند و شما می توانید از هر روشی که برایتان بهتر و مناسب تر می باشد به جستجو مشغول شوید.

اما دقت داشته باشید که داشتن یک رزومه تحصیلی خوب و سابقه کاری کافی و مناسب به همراه تخصص های کارآمد بسیار زیاد در استخدام و یافتن شغل ایده آل در این کشور تاثیر گذار هستند؛ نه روش یافتن شغل.

شما می توانید از طریق جستجوی آنلاین در سایت های کاریابی در این کشور و یا از طریق ارتباط با موسسات کاریابی در فرانسه گزینه های مختلف در دسترس و موجود را بررسی نمایید و در صورت داشتن شرایط مورد درخواست کارفرما مدارک، رزومه و درخواست اشتغال خود را ارسال کرده و منتظر نتیجه بمانید.

ضمن اینکه پرس و جو از دوستان و آشنایان خود در این کشور را نیز فراموش نکنید، آنان میتوانند با ارائه رزومه شما به شرکت های مرتبط با تخصص و دانش شما در شهر و محل زندگیشان به دنبال شغل مناسب برایتان بوده و معمولا این روش نیز بسیار نتیجه بخش و مثمرثمر واقع می شود.

همچنین شما می توانید خودتان به صورت مستقیم با ارسال مدارک، رزومه و سوابق تان به شرکت ها، صنایع و کارخاجات فعال در فرانسه که تخصص شما قابل استفاده در آن ها می باشد ، برای استخدام درخواست نمایید.

این کار را می توانید از طریق ایمیل و ارتباط با پشتیبانی یا نیروی انسانی و یا قسمت استخدام این مراکز انجام دهید.

کار در فرانسه برای ایرانیان

اما در رابطه با چگونگی یافتن کار در فرانسه برای ایرانیان باید بگوییم که معمولا روش های غیر حضوری که بدون نیاز به سفر و حضور در این کشور بتوان به دنبال جستجوی کار پرداخت در حال حاضر و در شرایط حاضر مناسب تر و ایده آل تر برای هم وطنانمان می باشد که تا حد ممکن نیازی به پرداخت هزینه های سفر به خارج از کشور را نداشته باشد.

در حال حاضر بر اساس شرایط کاریابی و کار در فرانسه یکی از بهترین روش های جستجو و مهاجرت به فرانسه از طریق کار، مراجعه به موسسات مهاجرتی معتبر در داخل این کشور است. 

این موسسات مانند آی مهاجرتی با استفاده از کارشناسان و نمایندگان فعال خود در فرانسه جهت یافتن شغل مناسب و مورد نظر شما اقدام نموده و از ابتدا و تا انتهای عقد قرارداد و مهاجرت و نقل مکان در کنار شما می باشند. این روش بسیار در هزینه ها و وقت شما صرفه جویی به عمل می آورد.

کار در فرانسه برای ایرانیان

البته چناچه بتوانید از پس هزینه های سفر و مخارج اقامتی خود برآیید، یکی از روش های بسیار مناسب اخذ ویزای توریستی و سفر به فرانسه و جستجوی کار به صورت حضوری در این کشور می باشد. یقینا زمانی که به همراه رزومه و سوابق خود به صورت حضوری بتوانید با شرکت ها و کارفرمایان مختلف دیدار کرده و به جستجوی کار بپردازید؛ شاید بتوانید تاثیری بر روی آنان گذاشته و باعث استخدام خود شوید.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

بهترین شهر فرانسه برای کار

بسیاری از شهروندان خارجی که به دنبال شغلی در فرانسه هستند؛ معمولا با این سوال مواجه هستند که بهترین شهر فرانسه برای کار کدام شهر می باشد؟! در جواب این سوال باید گفت که انتخاب یک شهر به طور قطع برای تمامی زمینه ها و تخصص ها نمی تواند چندان ایده آل باشد. چون معمولا هریک از مناطق و شهرهای فرانسه در یک زمینه کاری سرشناس تر و دارای فرصت های شغلی به نسبت بیش تری نسبت به سایر زمینه ها می باشند.

اما طبق آمار و سوابق پاریس را می توان به عنوان برترین شهر برای کار و کاریابی در فرانسه در نظر گرفت. اما دیگر شهرهای این کشور همچون لیون، مارسی، نیس، استراسبورگ و تولوز می باشند که از فرصت های شغلی بیش تری نسبت به دیگر شهرها و مناطق فرانسه بهره می برند و معمولا این شهرها از بیشترین تعداد مهاجران و افراد جویای کار بهره می برند.

نکته ای که در اینجا لازم است به آن اشاره کنیم؛ شهرهای بزرگ و اصلی فرانسه که از تعداد قابل توجهی شرکت، کمپانی، برند و کارخانجات مختلف در خود بهره می برند از فرصت های شغلی بیش تری بهره مند هستند که شاید همین موضوع بالاتر بودن مشاغل در آن ها باعث افزایش روز به روز جمعیت آنان و در مقابل نیز حضور کمپانی های تازه کار بیش تر در آنان شده است. توصیه داریم مطلب بهترین شهرهای فرانسه برای کار را حتما مطالعه نمایید تا با شرایط کاریابی و کار در فرانسه نیز دقیق تر آشنا شوید.

کار سیاه در فرانسه

کار سیاه در فرانسه اصطلاحی می باشد که برای مشاغل غیر قانونی به کار برده می شود. معمولا مشاغل یا کار سیاه هیچ گونه مزیت و یا منفعتی برای سازمان تامین اجتماعی و دولت کشور فرانسه ندارد؛ زیرا که از منبع درآمد و سود آن ها هیچگونه مالیاتی به دولت پرداخت نمی گردد. البته باید این را هم مد نظر قرار دهید که اکثر کارهای سیاه در فرانسه دارای خطرات بسیاری برای افراد شاغل در آن ها می باشد.

پس در رابطه با کاریابی در فرانسه دقت داشته باشید که پیش از شروع به کار در شغلی که از شرایط آن اطلاع دقیقی ندارید، حتما اطلاعات لازم را از اداره کار این کشور کسب کنید که به طور ناخواسته و بدون اطلاع وارد چنین مشاغلی نشوید.

به همین خاطر هست که باید حتما در رابطه با قوانین کار در فرانسه اطلاعات خود را تکمیل کرده و با متخصصین و مشاورین آی مهاجرتی مشورت های لازم را انجام دهید.

در ادامه بررسی شرایط کاریابی و کار در فرانسه از شما عزیزا خواهش داریم که حتما عنوان کار سیاه در فرانسه را که به صورت رایگان در سایت موسسه قرار داده ایم مطالعه نمایید؛ تا به طور کامل از جزئیات و شرایط چنین مشاغلی در فرانسه مطلع شوید. 

دقت داشته باشید که در حقیقت کار سیاه نه تنها هیچ مزیت و منفعتی ندارد، بلکه در این کشور یک جرم شناخته می‌شود و فرد یا افراد مشغول به این کار، توسط قانون مجازات خواهند شد.

جاب آفر فرانسه

جاب آفر فرانسه

جاب آفر فرانسه یکی دیگر از روش های دستیابی به مهاجرت کاری و کار در فرانسه می باشد که برای آن شخص جویای کار در کشورمان باید یک پیشنهاد شغلی از فرانسه را دریافت کرده و موفق به ارتباط با کارفرما و انجام مصاحبه و پشت سر گذاشتن تمامی مراحل استخدام شده و در نهایت قرارداد کاری را با کارفرمای مربوطه به ثبت رسانده باشد . شرایط جاب آفر فرانسه کمی متفاوت می باشد، بدین صورت که کارفرمای خارجی باید برای استخدام یک شهروند غیر فرانسوی و خارج از اتحادیه اروپا، ابتدا آگهی مربوط به فرصت شغلی مد نظر را حداقل به مدت 3 ماه در فرانسه ثبت و در صورت نیافتن شخص مناسب، 3 ماه دیگر در جرائد اتحادیه اروپا ثبت نموده و در صورتی که بازهم فردی مناسب پیدا نشد؛ کارفرما می تواند نسبت به استخدام متقاضی خارج از اتحادیه اروپا اقدام کند.

باید بدانید که این کار نیز بعد از این مراحل باز نیاز به اخذ مجوز از سوی DIRECCTE دارد. تمامی این روند طولانی باعث می شود که کارفرمایان علاقه ای به استخدام از خارج از اتحادیه اروپا نداشته و یا فقط برای مشاغل خاص این اقدام را انجام دهند. اما بدانید که این روش یکی از بهترین و مناسب ترین روش ها در شرایط کاریابی و کار در فرانسه می باشد.

مصاحبه کاری در فرانسه

باید توجه داشته باشید که علاوه بر ارسال رزومه و سوابق تحصیلی و کاری برای مهاجرت کاری به فرانسه، معمولا در آخرین قدم استخدام و پذیرش از متقاضیان مصاحبه ای به صورت حضوری یا آنلاین نیز به عمل می آید.

پس همواره باید خود را برای مصاحبه کاری در فرانسه آماده کرده تا بتوانید بهترین عملکرد را از خود نشان دهید.

در این جلسات همواره رعایت برخی نکات بسیار مهم و کلیدی می باشد که در رابطه با مصاحبه کاری در فرانسه دقت به موارد زیر بسیار مهم می باشد:

کارشناسان ما در آی مهاجرتی آماده اند تا شما هر آنچه را که می خواهید در رابطه با مصاحبه کاری در فرانسه بدانید در اختیارتان قرار دهند.

  • در مورد شرکت یا شغل مربوطه تحقیق کنید تا بتوانید به خوبی به سؤال ها پاسخ دهید.
  • به موقع برای مصاحبه حاضر شوید تاخیر به هیچ عنوان مناسب و پسندیده نیست.
  • خود را برای برخی سوالات شخصی نیز آماده کنید.
  • تسلط به زبان فرانسوی از تاثیر بسیار زیادی بر روی مصاحبه گیرنده برخوردار است.
  • کاملا مودب و حرفه ای برخورد کنید و افراد را مودبانه صدا بزنید.
  • چند سوال مربوط و حرفه ای آماده کنید که از شخص مصاحبه کننده برای نشان دادن اهمیت کار و علاقه خود بپرسید.
  • کاملا صادقانه برخورد کنید و در هیچ زمینه ای دروغ نگویید.
  • اگر نیاز به ابزار یا وسائل خاصی در طول مصاحبه دارید؛ تمام وکمال همه را پیش از شروع مصاحبه آماده و در دسترس قرار دهید.
  • مهم تر از همه اینکه با آمادگی علمی و تخصصی کامل در مصاحبه شرکت کنید.

استخدام کارگر ساده در فرانسه

معمولا بسیاری از افراد با این ابهام مواجه هستند که آیا امکان استخدام کارگر ساده در فرانسه وجود دارد یا خیر؟ باید بدانید که فرانسه یک کشور بسیار پیشرفته و از قدرت های اقتصادی جهان است که صنایع و برندهای معتبر بزرگی را در خود جای داده است. 

به همین خاطر معمولا در این کشور به قدری که نیاز به نیروی کار متخصص و با دانش حس می شود؛ چندان کمبود و نیاز به کارگر ساده و بدون تخصص وجود ندارد.

همچنین طبق شواهدی که از شرایط مهاجرت کاری و کار در فرانسه طی سالیان زیاد به دست آوردیم؛ همواره میزان تقاضا نیز از سوی کارگران ساده به این کشور از بیش ترین حد ممکن برخوردار است. 

به خصوص کشورهای آفریقایی و نزدیکی مانند الجزایر همواره در حال ارسال درخواست برای کارگری در این کشور هستند.

استخدام کارگر ساده در فرانسه

اما نکته ای که در اینجا باعث تفاوت در کارگران و دستیابی آنان به کار می شود؛ داشتن کوچکترین و حتی کم ترین میزان تخصص یا دانش در زمینه ای خاص می باشد. به دلیل رقابتی که در بین متقاضیان وجود دارد افرادی که بتوانند حتی یک حرفه خاص یا تخصص خاصی از خود نشان دهند به یقین از تمامی افراد بدون دانش یا تخصص پیش خواهند افتاد.

پس طبق شرایط کاریابی و کار در فرانسه بهتر است که بتوانید در زمینه ای مدرک حرفه ای، تجربه کار، تخصص یا دانشی را از خود به نمایش بگذارید تا مهاجرت کاری به فرانسه برایتان امکان پذیر شود.

در حوزه کار در کشور فرانسه هر یک از مقالات زیر در زمینه ای برایتان مفید خواهد بود ، مطالعه آنها را از دست ندهید:

کار در فرانسه بدون مدرک تحصیلی

همانطور که گفتیم به طور قطع دستیابی به مهاجرت کاری به فرانسه با داشتن مدارک تحصیلی دانشگاهی و به خصوص مدارک تحصیلات تکمیلی راحت تر و ساده تر می باشد. اما این بدین معنی نبوده که می توان بدون داشتن مدرک دانشگاهی نیز نمی توان در این کشور کار پیداکرد، شاید کمی سخت تر و گزینه ها محدودتر باشد؛ اما مکان پذیر است.

به طور مثال برخی مشاغل که به صورت فصلی یا مقطعی هستند معمولا به افراد بدون مدرک تحصیلی نیاز دارند و شاید فقط داشتن تخصصی فنی و حرفه ای مورد نیاز باشد. برای مشال مشاغلی مانند: نقاشی ساختمان، جوشکاری، برشکاری، برقکاری، جمع آورنده زباله، نماینده تعمیر و نگهداری، خدمتکار و پیشخدمت و چنین مشاغلی نیاز به مدرک تحصیلی ندارند؛ فقط شخص باید از سابقه و تخصص لازم در این زمینه بهره مند باشد.

به صورت کلی اکثر مشاغل فنی و تعمیرگاهی، مشاغل ساختمانی، مشاغل باغبانی و کشاورزی از داشتن مدرک دانشگاهی معاف هستند؛ فقط متقاضی باید بتواند تخصص خود در زمینه مربوطه و میزان حرفه ای بودن در کنار یک سابقه کار معتبر و کافی را ارائه نماید تا بتواند به مشاغل مناسب و با درآمدهای خوبی در کشور فرانسه دست پیدا کند.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات دقیق و جزئیات بیش تر در رابطه با شرایط کاریابی و کار در فرانسه بدون مدرک تحصیلی با مشاورین آی مهاجرتی در دفاتر غرب و مرکزی تهران و همچنین دفتر شیراز تماس حاصل کرده و از اطلاعات مشاورین ما استفاده کنید.

اجازه کار برای پناهنده ها در فرانسه

در ابتدای این بخش لازم به بیان این موضوع وجود دارد که پناهندگی به فرانسه را باید بدترین و نامناسب ترین روش مهاجرت به این کشور معرفی کرد که به طور قطع اشخاص را با خطراتی غیر قابل پیش بینی و حتی جانی و مالی مواجه می سازد که به هیچ عنوان ارزش این ریسک و خطرات را مهاجرت به این کشور ندارد.

بسیاری از هموطنانمان با فریب اینکه پناهندگی می تواند آنان را سریع تر به هدفشان رسانده و همچنین این روش از هزینه های بسیار کمتری برخوردار خواهد بود؛ به دام امر پناهندگی افتاده و در میانه راه هیچ راه برگشتی برایشان وجود نخواهد داشت و در اینجا متوجه می شوند که باید هزینه های بسیار زیادی را صرف کنند که در نهایت بسیار گران تر از هریک از روش های قانونی خواهد بود.

به طور مثال اجازه کار برای پناهنده ها در فرانسه در ابتدای درخواست پناهندگی وجود ندارد و شخص باید از سرمایه و پس انداز خود هزینه های گزاف اقامتی را پرداخت نماید و در خوش بینانه ترین حالت حداقل 1 سال پس از درخواست پناهندگی در صورتی که جوابی دریافت نکرده باشد، قادر به اخذ مجوز کار می شود. آن هم نه هر کاری مشاغلی با درآمدهای بسیار کم و جزئی که هیچ کجای مخارجشان را پوشش نخواهد داد.

به همین خاطر آی مهاجرتی هیچ گونه مشاوره ای برای شرایط کاریابی و کار در فرانسه را ارائه نمی دهد و هیچگونه مسئولیتی در این زمینه را عهده دار نخواهد شد.

شرایط ویزای کار فرانسه

باید به این موضوع توجه داشته باشید که یافتن کار و استخدام در فرانسه یک مبحث جداگانه از دریافت ویزا و اجازه حضور و اقامت در این کشور است که هریک نیاز به ارائه مدارک و انجام امور مرتبط با خود دارد.

افرادی که قصد اقامت بلند مدت و بیش از 90 روز در فرانسه را دارند؛ باید برای دریافت ویزای کار بلند مدت این کشور اقدام کنند . بدین صورت که کارفرمای شما باید قرارداد کاری که با شما بسته شده را به وزارت کار فرانسه ارسال نموده و پس از تایید این وزارت مستقیما این تاییدیه برای سفارت فرانسه در کشورمان ارسال شده و متقاضی می تواند برای دریافت ویزای خود مراجعه کند.

لازم است بدانید که اگر قصد دارید اعضای خانواده را نیز همراه با خود به فرانسه ببرید؛ باید درخواست ویزای همراه آنان را نیز ثبت نمایید.

شرایط ویزای کار فرانسه

شما باید حتما قبل از اقدام از شرایط ویزای کار فرانسه از طریق سایت سفارت یا کارگزاری مربوط به سفارت اطلاعات دقیق و به روزی به دست آورید تا با ارسال ناقص یا اشتباه مدارک مواجه نشوید؛ که به طور یقین باعث رد شدن درخواست ویزای شما خواهد شد. البته کارشناسان آی مهاجرتی نیز می توانند در تمامی مراحل ثبت درخواست و اخذ ویزا همراه و مشاور شما بوده تا شما به طور قطع بتوانید به ویزای مورد نیاز و درخواست خود دست پیدا کنید.

مدارک لازم برای ویزای کار فرانسه

از افرادی که قصد مهاجرت کاری و کار در فرانسه را دارند، درخواست می کنیم که حتما از طریق دریافت مشاوره های رایگان از کارشناسان آی مهاجرتی از مدارک لازم برای ویزای کار فرانسه و همچنین شرایط و چگونگی اخذ نوبت برای مصاحبه حضوری و ارائه مدارک به سفارت اطلاعات لازم را کسب کرده تا بتوانند با موفقیت به این مرحله خاتمه ببخشند.

اخذ ویزای کاری این کشور یکی از مهم ترین مراحل در شرایط کاریابی و کار در فرانسه می باشد که به طور کلی به مدارک زیر برای ارائه به سفارت نیاز دارد:

همچنین به علاقمندان به تحصیل در این کشور بسیار پیشنهاد می شود که مقاله شرایط تحصیل در فرانسه 2023 را مطالعه کرده تا با شرایط، مدارک و مقدماتی که برای قبولی در دانشگاه های فرانسه و دریافت ویزای تحصیلی این کشور لازم می باشد؛ به طور کامل آشنا شده و به بهترین صورت به این هدف بزرگ دست پیدا کنند.

  • پاسپورت معتبر با اعتبار بیش از 6 ماه
  • رزومه شخصی
  • فرم تکمیل شده درخواست ویزای کار
  • دو قطعه عکس پاسپورتی کاملا جدید
  • هرگونه گواهی و سوابق کاری مرتبط با شغل درخواستی
  • تمامی مدارک تحصیلی آخرین مقطع با ترجمه کامل
  • قرارداد کاری مابین شما و کارفرما با تاییدات لازمه از اداره کار و اتباع خارجی فرانسه
  • نامه سه ماه تمکن مالی برای اخذ ویزای کار فرانسه
  • تهیه بیمه مسافرتی و بیمه درمانی برای اقامت در فرانسه
  • رسید پرداخت هزینه های ویزا

 

هزینه ویزای کار فرانسه

باید این موضوع را مد نظر قرار دهید که مهاجرت کاری به فرانسه با اینکه به عنوان ارزان ترین روش مهاجرت به فرانسه شناخته می شود؛ اما بازهم نیاز به پرداخت هزینه هایی برای انجام امور اداری و سفارتی دارد که برای تمام متقاضیان اجباری می باشد. صمن انکاه با توجه به شرایط متفاوت هر فرد می تواند هزینه هایی به مواردی که در زیر اشاره می کنیم اضافه شود.

پس توصیه داریم که از طریق کارشناسان باتجربه آی مهاجرتی با ارائه شرایط و مدارک خود کاملا از هزینه ها و مخارج پیش رویتان مطلع شوید. ضمنا مقاله هزینه های زندگی در فرانسه و مهاجرت به آن نیز جزئیاتی از مخارجی که پس از شروع اقامت در فرانسه برای شما وجود دارد را به صورت کاملا به روز و دقیق در اختیارتان خواهد گذاشت. برخی از مهم ترین موارد در هزینه ویزای کار فرانسه به شرح زیر می باشد:

اقدام مورد نیازهزینه مربوطه
ترجمه مدارک تحصیلی، کاری، هویتی و غیره3 تا 10 میلیون تومان
هزینه تائید دادگستری و وزارت امور خارجهحداکثر 1 میلیون تومان
هزینه اخذ ویزای کاری بلند مدت99 یورو
تمکن مالی لازمباتوجه به نوع و حقوق دریافتی شغل مربوطه در فرانسه متفاوت است، اما 8 هزار یورو می تواند مناسب باشد.
هزینه بلیت هواپیما یکطرفهحداقل 400 یورو

در این مطلب تلاش کردیم تا شرایط کاریابی و کار در فرانسه را خلاصه به شما عزیزان ارائه کنیم. مشاورین خبره و باتجربه آی مهاجرتی همه روزه در دفاتر غرب و مرکزی در تهران و همچنین دفتر شیراز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

سوالات پر تکرار شرایط کاری و کار در فرانسه

شرایط کار و کاریابی در فرانسه از جمله مواردی است که می تواند همواره برای شما عزیزان ایجاد سوال نماید ، از این رو هرگونه پرسش خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید تا به دقیق ترین اطلاعات در این زمینه دست یابید.

 طبق قوانین سفارت این کشور و برای سال 2023 هزینه دریافت ویزای بلند مدت کار این کشور برابر با 99 یورو می باشد.

خیر، در حال حال چنین امکانی وجود ندارد و متقایان می توانند از طریق روش هایی که در طول مقاله پیشنهاد کردیم به بهترین شکل شغل مناسب خود را بیابند.

مهم ترین بخش و قدم دریافت جاب آفر یا پیشنهاد کار از سوی یک کارفرمای فرانسوی است تا دستیابی به این هدف امکان پذیر شود.

طبق آخرین قوانین ثبت شده در فرانسه حدقل دستمزد به ازای هر ساعت کار 11.27 یورو و یا 1,709.28 یورو در ماه در نظر گرفته شده است.

حداکثر ساعت مجاز کار درفرانسه 35 ساعت در هفته است و سالانه 5 هفته مرخصی به افرادی که کل سال را کار کرده اند تعلق می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه