معرفی و بررسی ارزان‌ترین شهر کانادا برای زندگی در 2024

کانادا یکی از کشورهای نه چندان ارزان برای مهاجرت شناخته می‌شود، اما بازهم در این میان برخی شهرها و مناطق آن از هزینه‌ها و مخارج ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تری برخوردار هستند که در این مطلب تیم مشاورین آی مهاجرتی شما را با آن‌ها و میزان مخارج مهم در هریک آشنا خواهند نمود.

مبحث مخارج و هزینه‌ها همواره یکی از اصلی‌ترین ابعاد زندگی انسان‌ها است، به خصوص برای مهاجران ایرانی که حداقل در ابتدای مهاجرت باید هزینه‌های گرانی را بپردازند تا زمانی که منبع درآمدی پیدا کنند. پس چه بهتر است جایی را پیدا کنید که بتوانید از قیمت‌های مناسب‌تر و ارزان‌تری بهره‌مند شوید.

معرفی و بررسی ارزان‌ترین شهر کانادا برای زندگی

ارزان‌ترین شهرهای کانادا را می‌توان گزینه های متعددی دانست که باید هر فرد با توجه به هدف خود بهترین مقصد را بیابد و تنفورد ماینز و رجینا از بهترین آنهاست.

فهرست مطالب

البته لازم به ذکر است که گران‌ترین شهرهای کانادا شامل شهرهای اصلی و مهم این کشور می‌شود که خدمات و امکانات نیز در آن‌ها به بهترین و کامل‌ترین حالت ارائه می‌شود. همچنین میزان فرصت‌های شغلی و تنوع آن نیز در این شهرها بسیار بالاتر است، ضمن این‌که مقدار مزد و حقوق نیز در این شهرها بالاتر است؛ اما مخارج نیز به مقدار قابل توجهی گران‌تر هستند.

پیشنهاد می‌کنیم علاوه بر این مطلب حتما از هزینه زندگی و مهاجرت به کانادا در مقاله مربوطه مطلع شوید و جزئیات قیمت خدمات و کالاها در شهرهای مختلف کانادا را بهتر بشناسید. در ادامه با ما همراه شوید تا چند مورد از ارزان‌ترین مناطق کشور کانادا را به شما معرفی کنیم.

تتفورد ماینز ارزان‌ترین شهر کانادا

این شهر کوچک زمانی یکی از بزرگ‌ترین مناطق جهان برای تولید آزبست بوده است، اکنون یکی از ارزان‌ترین مکان‌ها برای زندگی است. آخرین معدن آزبست در سال 2012 بسته شد و کانادا در سال 2018 فروش آزبست را ممنوع کرد. برای زندگی در این‌جا، باید عاشق فعالیت‌های هوای سرد باشید چون زمستان با بارش باران و برف می تواند بسیار سرد باشد.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
معرفی و بررسی ارزان‌ترین شهر کانادا برای زندگی

تتفورد ماینز همچنین یکی از برترین مناطق تولید شربت افرا است. در بهار، شما این فرصت را خواهید داشت که در طول سفر به کمپ‌های تفریحی، ارتباطات نزدیک اجتماعی را تجربه کنید. اگر بیشتر اهل آب و هوای تابستانی هستید، از دریاچه‌ها و رودخانه‌های زیادی در این منطقه لذت خواهید برد. در این‌جاماه‌های تابستان مملو از جشنواره‌ها و کنسرت‌های در فضای باز است. در ادامه میزان مخارج در این شهر را مشاهده خواهید کرد:

موارد هزینه قیمت در تتفورد ماینز متوسط قیمت در کانادا
اجاره آپارتمان 1 خواب مرکز شهر 930 دلار 1669 دلار
اجاره آپارتمان 1 خواب حومه شهر 910 دلار 1447 دلار
هزینه‌های قبوض 230 دلار 220 دلار
هزینه‌های حمل و نقل 65 دلار 100 دلار
هزینه خوراک در رستوران ارزان 17 دلار 22 دلار
رجینا شهر سرسبز ارزان

رجینا شهر سرسبز ارزان

رجینا مرکز استان ساسکاچوان است که به عنوان مرکز تجاری منطقه، به مرکزی برای خرید، سرگرمی و کلوپ‌های شبانه تبدیل شده است. همچنین می‌توانید از پارک‌ها، فضای سبز و دریاچه واسکانا لذت ببرید. اگر فضای باز و طبیعتی زیبا در کنار مخارج ارزان لذت می‌برید، رجینا می‌تواند مکانی برای شما باشد. اقتصاد رجینا بر گاز طبیعی و پتاس متکی است و کشاورزی بخش مهم دیگری از زندگی در این شهر و اطراف آن است. با بیش از 215 هزار نفر، رجینا یک کلان شهر بزرگ است که در عین حال یکی از ارزان‌ترین مکان‌ها برای زندگی است. رجینا شهری پرجنب‌وجوش با جاذبه‌های فراوان، از جمله مرکز آموزشی و موزه پلیس سواره سلطنتی کانادا است.

شما در این شهر می‌توانید در مشاغل صنعتی و یا کشاورزی مشغول به کار شوید و درآمد کسب کنید. همچنین می‌توانید در دانشگاه این شهر مشغول به تحصیل شوید که بیش از 200 برنامه دانشگاهی را به علاقمندان ارائه می‌دهد.

موارد هزینه قیمت در تتفورد ماینز متوسط قیمت در کانادا
اجاره آپارتمان 1 خواب مرکز شهر 950 دلار 1669 دلار
اجاره آپارتمان 1 خواب حومه شهر 910 دلار 1447 دلار
هزینه‌های قبوض 245 دلار 220 دلار
هزینه‌های حمل و نقل 77 دلار 100 دلار
هزینه خوراک در رستوران ارزان 18 دلار 22 دلار

مهاجرت و چالش‌های پیش رو

اطلاع از روش‌های مهاجرتی و چالش‌هایی که با  انتخاب هر مسیر پیش روی شما قرار می‌گیرد، از اصلی‌ترین وظایف هر فرد علاقه‌مند به مهاجرت است.

این وبینار را تا انتها تماشا نموده و برای هرگونه مشاوره با کارشناسان ما در دفاتر تهران و شیراز ارتباط باشید.

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار مهاجرت و چالش های پیش رو
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

ساسکاتون شهر جشنواره‌های موسیقی

همچنین در استان ساسکاچوان، ساسکاتون بزرگ‌ترین شهر در این منطقه است که با جشنواره‌های تابستانی منظم و چندین مکان موسیقی و اجرا، فرهنگ پر رونقی برای دانشجویان دارد.

ساسکاتون همچنین در بزرگراه یلوهد قرار دارد که شهر را به استان‌های دیگر مانند آلبرتا و بریتیش کلمبیا متصل می‌کند.

دانشگاه اصلی شهر دانشگاه ساسکاچوان است که به عنوان یک رهبر جهانی در زمینه امنیت آب و غذا، بهداشت و مطالعات زیست محیطی فعالیت می‌کند.

همچنین این شهر یکی از شهرهای ارزان کانادا است که می‌تواند برای افرادی که قصد مهاجرت و زندگی ارزانی در این کشور را دارند یک مقصد بسیار مناسب قرار بگیرد.

موارد هزینه قیمت در تتفورد ماینز متوسط قیمت در کانادا
اجاره آپارتمان 1 خواب مرکز شهر 1381 دلار 1669 دلار
اجاره آپارتمان 1 خواب حومه شهر 1032 دلار 1447 دلار
هزینه‌های قبوض 299 دلار 220 دلار
هزینه‌های حمل و نقل 83 دلار 100 دلار
هزینه خوراک در رستوران ارزان 20 دلار 22 دلار

ویندزور پایتخت خودروی کانادا

Windsor

ویندزور جنوبی‌ترین شهر کانادا است که در انتاریو واقع شده است. این شهر که به عنوان پایتخت خودروی کانادا شناخته می‌شود، می‌تواند مکانی عالی برای کسانی باشد که به دنبال تحصیل در رشته‌های مهندسی یا تولید هستند. 

اقتصاد این شهر شامل تولید، گردشگری، آموزش و خدمات دولتی است.

اقتصاد ویندزور رو به رشد است زیرا این شهر شرکت‌هایی را در زمینه داروسازی، انرژی‌های جایگزین، بیمه و اینترنت و نرم‌افزار به دست آورده است. 

معدن نمک ویندزور نیز ساکنان زیادی را استخدام می‌کند. جالب است بدانید که انتاریو خانه بسیاری از ثروتمندترین کانادایی‌های کانادا است.

این شهر محل استقرار دفتر مرکزی FCA کانادا، یک مرکز اصلی تولید خودرو است. کارخانه مونتاژ مینی ون‌های FCA کانادا، دو کارخانه موتور شرکت فورد موتور و چندین تولید کننده قطعات خودرو در ویندزور واقع شده‌اند.

ویندزور پایتخت خودروی کانادا

Caesars Windsor یکی از بزرگ‌ترین کازینوهای کانادا است و افراد زیادی را در این منطقه استخدام می‌کند. این شهر با این اقتصاد قوی همچنان شهری ارزان است.

موارد هزینه قیمت در تتفورد ماینز متوسط قیمت در کانادا
اجاره آپارتمان 1 خواب مرکز شهر 1406 دلار 1669 دلار
اجاره آپارتمان 1 خواب حومه شهر 1392 دلار 1447 دلار
هزینه‌های قبوض 209 دلار 220 دلار
هزینه‌های حمل و نقل 134 دلار 100 دلار
هزینه خوراک در رستوران ارزان 20 دلار 22 دلار

خوب است که با مطالعه مقالات زیر کشور کانادا را به عنوان مقصد مهاجرتی خود هرچه بیشتر بشناسید:

کبک سیتی شهری دانشجویی

رتبه بعدی در لیست ما متعلق به شهر کبک است، پایتخت کبک که بیشتر استانی فرانسوی زبان است. به عنوان تنها شهر مستحکم در قاره شمال مکزیک، دیوارهای قدیمی به عنوان میراث جهانی یونسکو طبقه‌بندی شده است. این شهر همچنین فقط یک پرواز کوتاه با نیویورک فاصله دارد.

در کبک سه دانشگاه کلیدی وجود دارد که برنامه‌های تحصیلات تکمیلی را ارائه می‌دهند: دانشگاه لاوال، موسسه ملی تحقیقات علمی و مدرسه ملی مدیریت دولتی. شهر کبک کیفیت زندگی عالی را برای ساکنان خود و افراد تازه وارد در این منطقه ارائه میدهد و همچنین یکی از ارزان‌ترین مکان‌های کانادا برای زندگی است.

زبان غالب شهر فرانسوی است اما بسیاری از مردم شهر کبک دو زبانه هستند و انگلیسی نیز صحبت می‌کنند. شهر کبک به عنوان دومین مرکز بزرگ اقتصادی استان، اقتصاد پر رونقی دارد. شهر کبک دارای بخش‌های زیادی است که به کارگر نیاز دارند و برای اطلاع از آن‌ها می‌توانید با مشاورین آی مهاجرتی تماس حاصل فرمایید.

موارد هزینه قیمت در تتفورد ماینز متوسط قیمت در کانادا
اجاره آپارتمان 1 خواب مرکز شهر 1123 دلار 1669 دلار
اجاره آپارتمان 1 خواب حومه شهر 953 دلار 1447 دلار
هزینه‌های قبوض 199 دلار 220 دلار
هزینه‌های حمل و نقل 90 دلار 100 دلار
هزینه خوراک در رستوران ارزان 25 دلار 22 دلار

سادبری بزرگ پایتخت معدن سنگ سخت در جهان

در گزینه پنجمین شهر ارزان کانادا برای زندگی، سادبری بزرگ است که در انتاریو قرار دارد. این شهر به عنوان پایتخت معدن سنگ سخت در جهان در نظر گرفته می‌شود و سومین دهانه بزرگ روی زمین را در خود جای داده است. 

همچنین صنعت فیلم و تلویزیون رو به رشدی دارد، بنابراین برای زمین شناسان و فیلمسازان نوظهور عالی است. مؤسسه اصلی در این منطقه که دوره های تحصیلات تکمیلی را ارائه می‌دهد، دانشگاه Laurentian است.

اکثر دوره‌های آن‌ها در آموزش، بهداشت، علوم یا مهندسی تخصص دارند. هزینه‌ها در این شهر در حد معقولی قرار دارند که برای مهاجرین تازه وارد بسیار قابل تحمل است و مانند شهرهای اصلی کمر شکن نیستند.

موارد هزینه قیمت در تتفورد ماینز متوسط قیمت در کانادا
اجاره آپارتمان 1 خواب مرکز شهر 1273 دلار 1669 دلار
اجاره آپارتمان 1 خواب حومه شهر 1125 دلار 1447 دلار
هزینه‌های قبوض 160 دلار 220 دلار
هزینه‌های حمل و نقل 88 دلار 100 دلار
هزینه خوراک در رستوران ارزان 25 دلار 22 دلار

شوینیگان دیگر شهر ارزان کانادا

شوینیگان در زمستان سرد و برفی و در تابستان گرم و مرطوب است. اگر از ماجراجویی در فضای باز لذت می‌برید، این شهر مکانی عالی برای زندگی است. اگر زمانی که به آن‌جا می‌رسید نیاز به یافتن شغل دارید، شرکت کاغذ Laurentide هنوز در منطقه فعال است. شوینیگان همچنین دارای یک مجتمع بزرگ برق آبی در نزدیکی رودخانه Saint-Maurice است.

این شهر حدود 49 هزار نفر جمعیت دارد و از شهر کبک تنها دو ساعت با ماشین فاصله دارد. شوینیگان در تلاش است تا با تبدیل شدن به یک شهر هوشمند، اقتصاد خود را احیا کند. پروژه شهر هوشمند در سال 2014 با معرفی فناوری‌های نوآورانه و خدمات جدید برای راحت‌تر کردن زندگی شهروندان شوینیگان آغاز شد.

در ژوئیه 2021، دولت کبک و دولت کانادا به شوینیگان 4.99 میلیون دلار برای کمک به پروژه 10 میلیون دلاری برای ساخت یک مرکز جدید برای ذوب ضایعات آلومینیوم اعطا کردند. این به ایجاد مشاغل بیش‌تر در جامعه کمک کرد و ساکنان از آن به عنوان یکی از ارزان‌ترین مکان‌ها برای زندگی در کانادا لذت می‌برند.

موارد هزینه قیمت در تتفورد ماینز متوسط قیمت در کانادا
اجاره آپارتمان 1 خواب مرکز شهر 1374 دلار 1669 دلار
اجاره آپارتمان 1 خواب حومه شهر 1024 دلار 1447 دلار
هزینه‌های قبوض 125 دلار 220 دلار
هزینه‌های حمل و نقل 90 دلار 100 دلار
هزینه خوراک در رستوران ارزان 21 دلار 22 دلار

سنت جان یک مقصد توریستی محبوب

سنت جان پایتخت نیوفاندلند و یکی از قدیمی‌ترین شهرهای آمریکای شمالی است. این جایی است که مارکونی اولین پیام بی سیم فرا اقیانوس اطلس را در سال 1901 دریافت کرد. این شهر به دلیل تاریخ و فرهنگ آن، یک مقصد توریستی محبوب است و یکی از ارزان‌ترین مکان‌ها برای زندگی در کانادا است. آب و هوای سنت جان مرطوب است و در طول سال باران زیادی می‌بارد و همچنین می‌تواند کاملاً مه آلود باشد.

سنت جان قبلاً به ماهیگیری به عنوان صنعت اصلی خود متکی بود. پس از فروپاشی صنعت در دهه 1990، آن‌ها شروع به تکیه بر نفت و گاز در زیر اقیانوس کردند. اکسون موبیل کانادا دفتر مرکزی خود را در سنت جان دارد و بسیاری از شرکت‌های دیگر نیز عملیات منطقه‌ای در این شهر دارند.

سنت جان یک مقصد توریستی محبوب

شورون، هاسکی انرژی، سانکور انرژی و استات اویل برخی از شرکت‌های بزرگی هستند که در آن‌جا خواهید یافت. جالب است بدانید که برخی از ثروتمندترین کانادایی‌های کانادا در آتلانتیک کانادا زندگی می‌کنند. همچنین یکی از جاذبه‌های مهم این شهر تپه سیگنال است. در آن‌جا خانه‌های چوبی رنگارنگ را در کنار صخره‌ها خواهید دید.

موارد هزینه قیمت در تتفورد ماینز متوسط قیمت در کانادا
اجاره آپارتمان 1 خواب مرکز شهر 1310 دلار 1669 دلار
اجاره آپارتمان 1 خواب حومه شهر 1185 دلار 1447 دلار
هزینه‌های قبوض 140 دلار 220 دلار
هزینه‌های حمل و نقل 84 دلار 100 دلار
هزینه خوراک در رستوران ارزان 25 دلار 22 دلار

شما عزیزان می‌توانید با تماس با مشاورین آی مهاجرتی در دفاتر غرب و مرکزی تهران و یا دفتر شیراز در رابطه با سایر شهرهای کانادا نیز اطلاعات کامل و دقیقی به دست آورید. ضمنا بهترین شهرهای کانادا برای کار را نیز در مقاله مربوطه برای شما شرح داده‌ایم، این مقاله را از دست ندهید.

سوالات پر تکرار معرفی و بررسی ارزان‌ترین شهر کانادا برای زندگی

پرسش‌هایی که در رابطه با ارزان‌ترین مقصدهای زندگی در کانادا وجود دارد را برای شما جمع‌آوری نموده‌ایم و در صورتی که سوالی در این رابطه دارید با مشاورین ما از طریق بخش دیدگاه در ارتباط باشید.

در حال حاضر و در سال 2024 می‌توان ارزان‌ترین شهرهای کانادا را تتفورد ماینز، رجینا، ساسکاتون، ویندزور، کبک سیتی، سادبری و شوینیگان در نظر گرفت.

هزینه اجاره ماهانه یک آپارتمان در مرکز شهر ویندزور 1406 دلار و در حومه شهر 1392 دلار ماهانه به طور متوسط خواهد بود.

اقتصاد رجینا بر گاز طبیعی و پتاس و همچنین کشاورزی متکی است.

در حال حاضر کبک سیتی شهر فرانسوی زبان و ارزان کانادا شناخته می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه