بهترین شهرهای لهستان برای تحصیل

بهترین شهرهای لهستان برای تحصیل از مواردی است که هر داوطلب و دانشجو باید از آن مطلع باشد، به این علت که سبک زندگی در هر شهر با دیگری بسیار متفاوت بوده و هر یک از آن ها برای انتخاب با معیارهای مختلفی مناسب هستند. شناخت این شهرهای به شما کمک می کند تا مقصد مناسب خود را با توجه به خواسته هایتان پیدا کرده و سپس اقدام کنید.

انتخاب بهترین شهرهای لهستان برای تحصیل نیازمند بررسی شرایط های مختلفی است چرا که همه شرایط های یک شهر در ایجاد نوع سبک زندگی دانشجویان خود نیز بسیار موثر است؛ مانند سطح رفاه و هزینه های زندگی در آن .

بهترین شهرهای لهستان برای تحصیل

بهترین شهرهای لهستان برای تحصیل علاوه بر مراکز آموزشی معتبر ، کیفیت زندگی و شرایط رفاه دانشجویی را به خوبی در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

فهرست مطالب

معمولا هرچقدر که هزینه های زندگی دانشجویی در یک شهر پایین تر باشد ، در میان دانشجویان برای انتخاب محبوب تر است . اما ممکن است که به ازای آن، کیفیت و سطح رفاه مناسبی در اختیار آن ها قرار نگیرد.

در این مقاله با کارشناسان آی مهاجرتی همراه باشید تا بهترین شهرهای دانشجویی لهستان را شناخته و مناسب ترین گزینه را با توجه به خواسته و معیارهای خود پیدا کنید. همچنین می توانید برای اطلاع از شرایط های تحصیلی این کشور که اکثرا بین همه شهرها مشترک است به مقاله تحصیل در لهستان مراجعه کنید.

تحصیل در ورشو قلب اقتصادی و سیاسی لهستان

وقتی که بخواهیم به انتخاب مهم‌ترین شهرهای دانشجویی لهستان بپردایم، پایتخت کشور یعنی ورشو به عنوان اولین انتخاب نام برده می شود. 

این شهر در واقع بزرگترین مرکز دانشجویی در کشور لهستان است که بیش از 23 هزار دانشجو را در خود جای داده که بخش بزرگی از این جمعیت دانشجویی مهاجران از سراسر جهان هستند که همین امر موجب شده دانشجویان با جوامع و فرهنگ های مختلف آشنا شده و دیدگاه وسیع تری نسبت به جهان به دست آورند.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
بهترین شهرهای لهستان برای تحصیل

در حال حاضر بیش از 80 دانشگاه دولتی و خصوصی در این شهر قرار دارد که مجموعا 300 رشته در دو زبان انگلیسی و لهستانی را ارائه می دهند . از دیگر دانشگاه های برتر این شهر می توان به دانشگاه ورشو، دانشگاه صنعتی ورشو و دانشکده اقتصاد ورشو اشاره کرد.

ورشو قلب اقتصادی و سیاسی لهستان نیز به شمار می آید و اقامتی شگفت انگیز و در عین حال مقرون به صرفه را در اختیار دانشجویان خود قرار می دهد، با وجود شرکت های بسیار و متنوع در این شهر، دانشجویان در هنگام تحصیل می توانند به راحتی مشغول به کار شده و کیفیت زندگی خود را بالاتر ببرند و از بابت شغل آینده خود پس از اتمام تحصیل نیز مطمئن باشند، به همین دلیل ورشو یکی از بهترین شهرهای لهستان برای تحصیل می باشد.

کراکوف دومین میزان تحصیلی لهستان

کراکوف دومین میزبان تحصیلی لهستان

کراکوف دومین میزبان تحصیلی لهستان می باشد که در گذشته نیز پایتخت این کشور بوده است. در این شهر حدود 30 دانشگاه و مرکز آموزش قرار دارد که حدود 100 برنامه تحصیلی را در تمام مقاطع و به زبان های مختلف ارائه می دهند. آموزش در این دانشگاه ها به زبان لهستانی و انگلیسی و حتی برخی از آن ها به زبان آلمانی انجام می شود. رشته های تخصصی آموزشی در کراکوف شامل پزشکی، حقوق، فیزیک، علوم کامپیوتر، مدیریت و معماری و غیره می شوند.

علاوه بر این دانشگاه یاگیلونیا که یکی از برترین دانشگاه های لهستان است نیز در این شهر قرار دارد ودانشجویان زیادی سالانه به سمت تحصیل در ان جذب می شوند که یکی از دلایل آن وجود امکانات تفریحی مناسب در کنار امکانات آموزشی است. وجود نمایشگاه ها، کنسرت ها و جشنواره های مختلف در کنار موزه های و جاذبه های زیبایی هنری یک مقصد بسیار محبوب برای همه افراد است.

همه افرادی که قصد تحصیل در کشوری دیگر را دارند در ابتدا نگران خرج و هزینه های زندگی خود می شوند، اما از مواردی که کراکوف را در لیست بهترین شهرهای لهستان برای تحصیل قرار می دهد رفاه زندگی آن است. با وجود شرکت های معتبر موقعیت های شغلی زیادی در دسترس افراد قرار دارد و از طرفی دیگر به علت موقعیت اقتصادی این شهر به عنوان یک مکان عالی برای راه اندازی کسب و کار برای دانشجویان می باشد.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

تحصیل در شهر دانشجویی لودز لهستان

اگر به دنبال تحصیل در بهترین شهرهای لهستان هستید، حتما شهر لودز را در نظر داشته باشید. این شهر امکانات بسیاری را برای ارائه به دانشجویان دارد به طوری که در حال حاضر دانشجویانی از 95 ملیت مختلف در دانشگاه های آن تحصیل می کنند.

زیاد بودن جمعیت مهاجران به این علت است که این شهر برنامه های درسی در رشته های مختلف و به زبان انگلیسی را برگزار می کند و آن را به یکی از بهترین شهرهای لهستان برای تحصیل تبدیل نموده است.

نه تنها شرایط تحصیلی و کاری در این شهر با کیفیت بوده بلکه خدمات تفریحی خوبی را به همه ساکنین ارائه می دهد که باعث لذت بخش شدن اقامت در آن می شود. این شهر پر از کافه ها، رستوران‌ها و غرفه ‌های مواد غذایی در کنار مکان های تفریحی و گردشگری مختلف است که در دسترس همه دانشجویان قرار می گیرد.

کیفیت زندگی جهت تحصیل در شهر دانشجویی لودز لهستان همچنان در حال ارتقا می باشد . این شهر با زیر ساخت های قوی به عنوان یک شهر صنعتی شناخته می شود و بازار کار خوبی را در اختیار افراد تازه وارد قراره داده است. 

هزینه های زندگی در این شهر بسیار ارزان بوده و دانشجویان از این بابت هیچ نگرانی ای را ندارد، اما مقدار هزینه های تحصیلی بستگی به دانشگاه مورد نظر دارد.

اسامی برخی از دانشگاه های شهر لودز در زیر آمده است:

  • دانشگاه صنعتی لودز
  • دانشگاه پزشکی لودز
  • دانشگاه لودز
  • دانشگاه علوم انسانی و اقتصاد در لودز

پوزنان مرکز بزرگ علمی لهستان

شهر پوزنان مرکز بزرگ علمی لهستان ، توسعه یافته ترین منطقه در استان ویلکوپولسکا است. رشد مستمر سطح زندگی و اقتصاد در این شهر در لهستان بسیار مشهور بوده و کیفیت زندگی بسیار مطلوبی را در اختیار ساکنین خود قرار می دهد و این از مهم ترین دلایلی است که پوزنان از بهترین شهرهای لهستان برای تحصیل می باشد.

در حال حاضر تعداد 9 دانشگاه در این شهر قرار دارد که یکی از آن ها خصوصی و بقیه دانشگاه ها دولتی هستند . برخی از این دانشگاه ها بدون شهریه هستند و امکان تحصیل با هزینه بسیار کم را به دو زبان انگلیسی و لهستانی فراهم نموده و به همین علت بخش بزرگی از جمعیت دانشجوی آن افراد مهاجر هستند.

پوزنان مرکز بزرگ علمی لهستان

دانشگاه های این شهر به نام دانشگاه سبز مشهور هستند به این دلیل که در نزدیکی طبیعت و محیط قرار دارند و فضای بسیار جذابی را برای دانشجویان خود به ارمغان آورده است، شهر پوزنان یک شهر کوچک و بسیار زیبا است که از نظر تاریخی بسیار نیز منحصربفرد بوده و آثار زیادی را برای خودنمایی به افراد بازدید کننده دارد.

دانشجویان داوطلب برای تحصیل در دانشگاه های این شهر باید به چیزهایی فراتر از برنامه درسی خود و خوابگاه فکر کنند ، چرا که این شهر زمینه رشد در موارد دیگری مانند رفاه و زندگی اجتماعی را نیز در نظر گرفته است. اگر به فکر مهاجرت به این شهر از طریق روش های دیگری هستید مقاله بهترین روش مهاجرت به لهستان را مطالعه کرده تا مناسب ترین روش را برای خود بیابید.

برای مقایسه شرایط کار و کاریابی در سایر کشورها، حتماً مقالات زیر را بخوانید

شهر دانشجویی وروتسواف لهستان

وروتسواف شهر دانشجویی لهستان شناخته می شود چرا که حدود 20 درصد از جمعیت آن را دانشجویانی تشکیل می دهند که از سراسر جهان برای تحصیل به این شهر آمده اند. در این شهر حدود 400 دوره مختلف تحصیلی در همه مقاطع و رشته های بسیاری ارائه می شود و مقصدی مناسب برای تحصیل در هر رشته ای می باشد. دانشگاه های این شهر دارای 9 جایزه نوبل در تاریخچه خود می باشند.

علاوه بر طیف دوره های متعدد شرایط پذیرش و دستیابی بسیار مناسب نیز داوطلبان بیشتری را به سمت خود جذب می کند، اگر شما نیز قصد دستیابی به دانشگاه های این شهر دارید می توانید با کمک کارشناسان با تجربه آی مهاجرتی در این راه راهنمایی و کمک های لازمه را دریافت کرده و موفق به پذیرش دانشگاه های وروتسواف شوید.

از مهم ترین دلایلی که این شهر بهترین شهرهای دانشجویی لهستان است ارزان بودن هزینه های زندگی و تحصیل و حتی تفریحاتی می باشد، همه هزینه های اقامتی در این شهر بسیار مقرون به صرفه بوده که شرایط زندگی را برای افراد تازه وارد بسیار راحت می کند. از طرفی دیگر وجود شرکت های بین المللی که از داشتن نیروی کار متخصص و تحصیل کرده بسیار استقبال می کنند آینده شغلی همه دانشجویان را تضمین کرده است.

ویدیو پذیرش های کشور لهستان

در این ویدیو می توانید بخش کوچکی از دست آوردهای ما در زمینه دریافت ویزای کشور لهستان را مشاهده کنید و همواره به خاطر داشته باشید که رسیدن به ویزای تحصیلی تمامی کشورهای جهان در آی مهاجرتی امری آسان و دست یافتنی است.

مشاورین ما در در تمامی روزهای هفته پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان می باشند.

نمایش ویدیو درباره پذیرش های کشور لهستان

گدانسک میزبان دیرینه دانشجویان

دانشگاه های شهر گدانسک میزبان دیرینه دانشجویان یکی از بهترین کیفیت های زندگی و تحصیلی را به ارمغان می آورد. این شهر یکی از بهرین مکان ها برای مطالعه و تحصیل بوده به طوری که دومین دانشگاه برتر تحقیقاتی لهستان یعنی دانشگاه صنعتی گدانسک در این مکان قرار دارد.

گدانسک میزان دیرینه دانشجویان

اسامی بهترین دانشگاه های گدانسک به شرح زیر است:

  • دانشگاه پزشکی گدانسک
  • دانشگاه گدانسک
  • دانشگاه صنعتی گدانسک

گدانسک تنها یکی از بهترین شهرهای لهستان برای تحصیل نیست بلکه یک شهر با فرهنگی غنی برای ارائه بوده به طوری که سالانه کنسرت ها ، مراسم و جشنواره های بسیاری برای جمعیت جوان و دانشجو برگزار می شود و دوران تحصیلی را برای آن ها بسیار لذت بخش می کند.

هزینه های زندگی دانشجویی در این شهر بسیار کمتر از سایر کشورهای اروپای مانند اتریش، آلمان یا هلند است و اگر به دنبال شهری با هزینه کم و معقول هستید شهر گدانسک یکی از بهترین گزینه ها بوده و در مقابل این مقدار هزینه ها رفاه بسیار خوبی را در دسترس شما قرار می دهد تا از زندگی در این مکان بسیار لذت ببرید. هر شهر امکانات و زیبایی های مختص به خود را دارد که با مطالعه مقاله شهرهای کشور لهستان می توانید از آن ها آگاه شوید.

لوبلین بزرگترین مرکز آکادمی شرق لهستان

لوبلین بزرگترین مرکز آکادمی شرق لهستان نیز شناخته می شود. این شهر نسبتا کوچک بوده و به همین دلیل رفت و آمد در آن بسیار راحت است. در حال حاضر در این شهر تعداد 7 دانشگاه وجود داشته که 4 عدد از آن ها دولتی بوده و مشهورترین آن ها دانشگاه صنعتی لوبلین است.

این شهر علاوه بر کیفیت بالای آموزشی بسیار دلنشین بوده و مناطق سرسبز زیادی را برای استراحت و تفریح ارائه می دهد و به همین دلیل از بهترین شهرهای دانشجویی لهستان می باشد.

همان طور که می دانید هزینه های زندگی مهم ترین بخش در انتخاب مقصد برای سفر و اقامت به کشوری دیگر می باشد و اگر انتخاب نادرستی انجام شود باعث ایجاد ضررهای مالی شده و یا شرایط زندگی فرد در آن مکان سخت خواهد شد، به طور کلی لوبلین شهری ارزان برای تحصیل است اما اگر به دنبال اطلاعات دقیق هستید می توانید مقاله هزینه های زندگی در لهستان را مطالعه کنید.

در جدول برخی از هزینه های زندگی دانشجویی در شهر لوبلین برای شما جمع آوری شده است:

امکانات متوسط هزینه به زلوتی متوسط هزینه به یورو
اجاره خوابگاه دانشجویی 400 تا 600 90 تا 140
حمل و نقل عمومی 50 تا 60 11 تا 13
بیمه درمانی 40 تا 60 9 تا 13
میانگین کل هزینه ها 1500 تا 2000 330 تا 430

Lublin the largest academy center in eastern Poland

شچچین مرکز آکادمیک کشور لهستان

شچچین مرکز آکادمیک کشور لهستان بوده که به برگزاری دوره های مدرن و منحصر به فرد در دانشگاه های خود مشهور است، این مراکز بر نوآوری، اجرای راه‌حل‌ های تحقیقاتی و آموزشی مدرن، شکستن کلیشه ‌ها و محدودیت ‌ها در کسب دانش و حل مشکلات تحقیقاتی متمرکز هستند. بزرگترین موسسه آموزشی در غرب پومرانیا در این شهر قرار دارد.

در سال های اخیر بر تعداد دانشجویان خارجی در این شهر افزوده شده، چرا که علاوه بر آموزش و امکانات آموزشی می توان از محیط فوق العاده شهر لذت برد و چیزهای زیادی در مورد فرهنگ لهستان آموخت و با این کشور بیشتر آشنا شد. میان کیفیت زندگی در شهر و کیفیت آموزشی در دانشگاه های آن ارتباط مستقیمی وجود دارد و هرچقدر که کیفیت زندگی در یک شهر بهتر باشد برای تحصیل نیز مناسب تر است؛ برای شناخت بیشترین شهرها به مقاله بهترین دانشگاه های لهستان بر اساس شهر سر زده و آن را مطالعه کنید.

در این مقاله که توسط کارشناسان آی مهاجرتی تهیه شده است به بررسی و تحلیل دقیق بهترین شهرهای لهستان برای تحصیل پرداخته شده و در دسترس شما قرار گرفته است. در صورت بروز سوالات و ابهامات و یا آگاهی از اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و دفتر شیراز تماس گرفته و یا در بخش دیدگاه این صفحه با ما در ارتباط باشید.

سوالات پرتکرار بهترین شهرهای لهستان برای تحصیل

در پایان می توانید سوالات پرتکرار در رابطه با بهترین شهرهای لهستان برای تحصیل را مطالعه نموده و از طریق بخش دیدگاه پرسش های خود را با ما درمیان بگذارید.

به علت وجود بهترین دانشگاه ها و کیفیت بالای زندگی دانشجویی این شهر یکی از بهترین مقصدهای تحصیلی می باشد.

شهر لوبلین به طور کلی 7 عدد دانشگاه دارد که 3 مورد از آن ها خصوصی می باشد.

دانشگاه شهر پوزنان به علت قرار داشتن در محیطی بسیار سرسبز به دانشگاه بز مشهور بوده و به همین علت این شهر به عنوان یکی از بهترین شهرهای لهستان برای تحصیل به شمار می آید.

دانشگاه های این شهر به طور تقریبی 400 دوره درسی را در مقاطع و رشته های مختلف ارائه می کنند.

در شهر کراکوف 30 دانشگاه وجود داشته که حدود 10 برنامه درسی را به زبان های مختلفی ارائه می دهند.

در ویدیوهای زیر می توانید نظر کلاینت های ما در رابطه با دریافت ویزای لهستان را نیز بشنوید:

نمایش ویدیو درباره اسماعیل و ابراهیم قربانی
نمایش ویدیو درباره دنیا گودرزی
نمایش ویدیو درباره علیرضا عیسی پور
نمایش ویدیو درباره یاسمن ثقفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4.9/5 - (56 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه