بیمه های دانشجویی در لهستان

بیمه های دانشجویی در لهستان یکی از ضروری ترین موارد برای همه دانشجویانی است که قصد تحصیل در این کشور را دارند. این بیمه هزینه های دارویی و درمانی مورد نیاز فرد را در مدت زمان اقامت و تحصیل خود در کشور را کم کرده و حتی به صفر می رساند.

کشور لهستان یکی از بهترین سیستم های بیمه درمانی اروپا را دارد و تمامی دانشجویان می توانند با دریافت این بیمه ها دیگر مجبور به پرداخت هزینه های زیاد در مواقع اضطراری نباشند و از مزایای آن استفاده نمایند. اما باید توجه داشت که دریافت بیمه به صورت های مختلف با شرایط متفاوت امکان پذیر است و برای دریافت بیمه متناسب با شرایط خود باید به درست همه آن ها را شناخت. 

بیمه های دانشجویی در لهستان

بیمه های دانشجویی در لهستان یکی از بهترین روش های کاهش هزینه های درمانی و بهداشتی به صورت چشمگیر در این کشور است.

فهرست مطالب

در این مقاله با کارشناسان آی مهاجرتی همراه باشید تا از تمامی شرایط بیمه های دانشجویی در لهستان اطلاع یابید.

از جهتی دیگر داشتن بیمه دانشجویی در لهستان یکی از شرط های مهم برای اخذ ویزای تحصیلی از این کشور بوده و حتما باید آن را به مدت زمان مورد نظر سفارت تمدید کرده باشید و آن را ارائه دهید. همچنین با مطالعه مقاله تحصیل در لهستان از شرایط کامل تحصیل در این کشور مشهور آگاه شده و به کمک کارشناسان ما اقدام کنید.

انواع بیمه دانشجویی در لهستان

همان طور که اشاره کردیم داشتن بیمه دانشجویی برای دریافت مجوز اقامت ضروری است، اما شناخت انواع بیمه دانشجویی در لهستان قبل از اقدام به دریافت بسیار مهم می باشد تا فرد مناسب ترین بیمه را با توجه به شرایط خود دریافت کرده و دچار اشتباه و ضرر نشود. به طور کلی مدیریت خدمات پزشکی در این کشور بر عهده نهاد صندوق بهداشت ملی است.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
بیمه های دانشجویی در لهستان

بیمه دانشجویی در لهستان به دو نوع دولتی و خصوصی تقسیم شده است و بیمه های دریافتی از هر دو مورد تاید سفارت قرار گرفته و انتخاب نوع آن بر عهده خود دانشجو می باشد. البته باید قبل از ارائه مدارک کارهای دریافت بیمه کامل و به اتمام رسیده باشد و مدرک نهایی آن به سفارت ارائه شود.

بیمه دولتی که بیشتر از سوی دانشجویان دریافت می شود هزینه کمتری داشته و می تواند طیف مطلوبی از خدمات را پوشش دهد. نوع دیگر بیمه های دانشجویی در لهستان خصوصی بوده که توسط موسسه های خصوصی اعطا می شود و هزینه آن بسیار بیشتر از بیمه های دولتی می باشد.

اما از آن جایی که هزینه خدمات درمانی در کشور لهستان بسیار ارزون نبوده می تواند مناسب تر باشد چرا که مقدار خدمات بیشتری را پوشش می دهد. از تفاوت های شرایط اخذ بیمه دانشجویی لهستان بین دولتی و خصوصی این است که می توان هزینه بیمه خصوصی را به صورت اقساطی نیز پرداخت کرد.

تفاوت بیمه های مسافرتی با دانشجویی لهستان

تفاوت بیمه های مسافرتی با دانشجویی لهستان

برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که تفاوت بیمه های مسافرتی با دانشجویی چیست و آیا اخذ هر دو ضروری است یا خیر؟ داشتن بیمه های دانشجویی لهستان برای دریافت ویزای تحصیلی ضروری بوده و به منظور پوشش خدمات بهداشتی و درمانی شما در مدت زمان اقامت در کشور طی تحصیل است.

بیمه مسافرتی اتفاقات و حوادث پزشکی مسافرت فرد را طی نقل مکان و سفر از مبدا تا مقصد را پوشش داده و در مدت زمان اقامت فرد در کشور استفاده نمی شود و برای مدت زمان اقامت باید بیمه دیگری را دریافت کرد. به همین منظور بیمه دانشجویی هیچ کدام از خدمات بیمه مسافرتی مانند درمان های اضطراری، بازگشتن به کشور خود و موارد دیگر را در حین سفر شامل نمی شود و این دو بیمه کاملا از یکدیگر مستقل هستند.

توجه داشته باشید که دریافت بیمه مسافرتی لهستان به نوع مهاجرت و ورود شما به کشور بستگی ندارد و برای همه روش های مهاجرت مانند تحصیلی، کاری و یا توریستی و ورود به این کشور باید ویزای مسافرتی را دریافت کرد تا ویزای مورد نظر به شما اعطا شود. با مطالعه مقاله بهترین روش مهاجرت به لهستان می توانید مناسب ترین روش را برای خود انتخاب و به کمک کارشناسان آی مهاجرتی اقدام کنید.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

نام شرکت های بیمه در لهستان

اکنون این موضوع مهم مطرح می شود که کدام یک از شرکت های بیمه برای دریافت بیمه های دانشجویی لهستان بهتر هستند. به طور معمول مورد استفاده ترین شرکت های بیمه توسط دانشجویان شرکت های بزرگ جهانی و اروپایی هستند که در لهستان نیز شعبه داشته و فعالیت می کنند.

علاوه بر صندوق بهداشت ملی شرکت های خصوصی دیگری که فقط مختص به کشور لهستان باشند نیز وجود دارند که دانشجویان می توانند از آن ها بیمه مورد نظر را دریافت کنند، به طور کلی حدود 60 شرکت بیمه در لهستان وجود دارد و به همین دلیل گزینه های در دسترس برای افراد زیاد است.

شرایط و قیمت هرکدام می تواند با دیگری متفاوت باشد و به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که مقاله هزینه زندگی در لهستان را مطالعه کنید تا از هزینه های دقیق سکونت در این کشور مطلع شوید . جدول زیر شامل نام شرکت های بیمه در لهستان و مزایای خدمات آن ها می باشد:

Names of insurance companies in Poland

نام شرکت بیمه خدمات
Medicover خدمات از طریق 176 مرکز پزشکی و 41 بیمارستان
Feelsafe می توان بیمه را به صورت آنلاین خریداری کرد
Swisscare معتبر برای ویزا
ERGO Hestia یکی از بزرگترین شرکت های بیمه در لهستان با 3000 کارمند
IMG یکی از تنها شرکت‌های موجود در بازار است که طرح‌های پزشکی مسافرتی، سلامت بین‌المللی و بیمه مسافرتی را ارائه می‌دهد.

ویدیو پذیرش های کشور لهستان

در این ویدیو می توانید تنها بخش کوچکی از موفقیت های ما در زمینه دریافت پذیرش از دانشگاه های برتر کشور لهستان را مشاهده کنید و همواره به خاطر داشته باشید که در آی مهاجرتی رسیدن به هر رویایی در زمینه تحصیل در کشورهای مطرح جهان به آسانی امکان پذیر است.

مشاورین ما در تمامی روزهای هفته از طریق شماره های تماس آماده راهنمایی و ارائه مشاوره به شما عزیزان می باشند.

 

نمایش ویدیو درباره پذیرش های کشور لهستان

با مطالعه عناوین زیر اطلاعات خود را تا حد ممکن در رابطه شرایط تحصیلی کشور لهستان افزایش دهید:

بیمه مورد تایید اداره مهاجرت لهستان

همان طور که اشاره کردیم داشتن بیمه دانشجویی در لهستان برای دریافت ویزای تحصیلی از سوی سفارت ضروری است و باید حتما فرایند طی کردن شرایط اخذ بیمه دانشجویی لهستان به پایان رسیده باشد و فرد بیمه خود را دریافت کرده و آن را سفارت ارائه دهد. دریافت بیمه به دو صورت خصوصی و عمومی در دسترس بوده اما باید حتما باید توجه داشت که آن بیمه مورد تایید اداره مهاجرت لهستان باشد.

موارد زیادی برای مورد تایید بودن بیمه توسط سفارت وجود دارد که به عنوان مثال می توان به این اشاره کرد که بیمه حتما باید هزینه های بازگشت دانشجو به کشور خود در صورت نیاز به استراحت پزشکی داشته باشد را پوشش دهد. به همین علت پیشنهاد می شود که برای دریافت بیمه دانشجویی با کارشناس مشورت کنید. همچنین می توانید با مطالعه مقاله بهترین شهرهای لهستان برای تحصیل مکان مناسب خود را پیدا کرده و شعبه های بیمه موجود در آن را بیابید.

در این مقاله که توسط کارشناسان با تجربه آی مهاجرتی تهیه شده به بررسی و تحلیل دقیق بیمه های دانشجویی در لهستان پرداخته شده و در دسترس شما قرار گرفته است. در صورت نیاز به اطلاعات دقیق تر و یا ایجاد سوالات و ابهامات با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و دفتر شیراز تماس حاصل کرده و یا در بخش دیدگاه با ما در ارتباط باشید.

سوالات پرتکرار بیمه های دانشجویی در لهستان

دریافت بیمه دانشجویی در لهستان جزئیات فراوانی دارد که به برخی از متداول ترین آنها در پایان مقاله پاسخ داده ایم و چناچه همواره سوال بیشتری در این زمینه برایتان وجود دارد ، از طریق بخش دیدگاه و یا شماره های تماس با ما در ارتباط باشید.

بیمه دانشجویی در لهستان هم از شرکت های دولتی و هم حصوصی امکان پذیر است.

بله، برای دریافت ویزای تحصیلی دریافت هر دو بیمه دانشجویی و مسافرتی ضروری می باشد.

بیمه خصوصی گران تر از بیمه دولتی می باشد و خدمات بیشتری پوشش می دهد اما بیمه دولتی به علت هزینه کمتر، بیشتر مورد استفاده دانشجویان قرار می گیرد.

شرکت های ارائه دهنده بیمه می توان از Medicover، Feelsafe ، ERGO Hestia و غیره نام برد.

بیمه مسافرتی شامل حوادث پزشکی طی نقل مکان فرد از مبدا به مقصد می شود و شامل خدمات هنگام اقامت در کشور نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4.9/5 - (90 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه