بهترین دانشگاه های لهستان بر اساس شهر

بهترین دانشگاه های لهستان بر اساس شهر یکی از موارد مهمی است که هر دانشجویی قبل از تصمیم گیری و اقدام خود باید با آن ها آشنا باشد تا بتواند با توجه به شرایط و خواسته خود مناسب ترین انتخاب را برای برخورداری از بهترین کیفیت تحصیلی و زندگی داشته باشد.

کشور لهستان یکی از بهترین مقصدها در اروپا برای تحصیل است که با دارا بودن کیفیت بالای آموزشی و همچنین ارائه مدرک متعبر توانسته سالانه داوطلبان زیادی را در شهرهای مختلف خود جذب خود نماید . از طرفی دیگر لهستان به داشتن اقتصاد قوی و بازار کار بسیار عالی برای ساکنین و افراد تازه وارد مشهور است.

بهترین دانشگاه های لهستان بر اساس شهر

بهترین دانشگاه های لهستان بر اساس شهر می تواند امکانات مهم دیگری همچون کیفیت زندگی خوب و فرصت های شغلی را نیز در اخیتارتان قرار دهد.

فهرست مطالب

در این مقاله با کارشناسان آی مهاجرتی همراه باشید تا بهترین دانشگاه های لهستان بر اساس شهر را برای تحصیل خود بشناسید.

برخی از شهرهای این کشور به علت داشتن نوآوری های خود در سراسر اروپا شناخته شده می باشد که می تواند بهترین مقصد برای دانشجویان باشد؛ اما هر شهر شرایط متفاوتی با دیگری دارد، به همین علت شناخت همه آن ها به طور کامل ضروری است؛ ولی اکثر این شهرها در شرایط تحصیلی یکسان هستند و به همین علت پیشنهاد می کنیم که مقاله تحصیل در لهستان را نیز مطالعه کنید.

بهترین دانشگاه های لهستان در ورشو

در ابتدا به پایتخت و بزرگ ترین شهر کشور لهستان یعنی ورشو می پردازیم، این شهر فرصت های زیاد و گوناگونی را در دسترس تمامی دانشجویان قرار می دهد. دانشگاه های پایتخت کیفیت و سطح بالایی از آموزش را دارد و به همین دلیل برای همه افراد مناسب است.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
بهترین دانشگاه های لهستان بر اساس شهر

دانشگاه های معتبر زیادی در این شهر وجود دارند که همه آن ها در لیست بهترین دانشگاه های لهستان برای تحصیل قرار می گیرند؛ آموزش در ورشو نه تنها زمینه علمی بلکه از نظر فرهنگی نیز باعث پیشرفت و توسعه دانشجویان خود می شود. برخی از بهترین دانشگاه های لهستان در ورشو به شرح زیر می باشد:

  • دانشگاه ورشو
  • دانشگاه علوم زیستی ورشو
  • دانشگاه پزشکی ورشو
  • دانشگاه صنعتی ورشو
  • دانشگاه علوم اجتماعی و انسانی

دانشگاه ورشو

Warsaw
University

دانشگاه ورشو که در حال حاضر بزرگ ترین و از برترین دانشگاه های لهستان است نه تنها در خود کشور، بلکه در سطح بین المللی نیز دارای رتبه ای بسیار خوب می باشد. نتایج تحقیقات نشان می دهد که 94% افرادی که در این دانشگاه فارغ التحصیل شده و مدرک آن را دریافت کرده اند ،توانسته اند در رشته تحصیلی خود شغل مناسبی یافته و به کار مشغول شوند. از این رو نتیجه تحصیل در این دانشگاه نشان می دهد که دریافت مدرک آینده شغلی دانشجو را کاملا تضمین می کند.

این دانشگاه با تدریس 37 رشته مختلف ، دروس را به دو زبان انگلیسی و لهستانی ارائه می دهد و در ارزیابی های مختلف و معتبر مانند QS و Times رتبه های بسیار خوبی را به دست آورده است که می تواند خواسته و نیاز هر فردی را حتی اگر خیلی سختگیرانه باشد برآورده سازد.

از آن جایی که این دانشگاه به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های اروپا شناخته می شود، مدرک دریافتی آن نه تنها در خود لهستان بلکه در سراسر اروپا نیز دارای اعتبار بالایی می باشد و دانشجویان ساکن اروپا نیز برای تحصیل به سراغ آن می روند.

داشتن 5 جایزه نوبل و وجود دانشجویان مشهور و بزرگ در تاریخ این دانشگاه نیز یک کارنامه تلقی شده و سالانه هزاران دانشجو و داوطلب برای ورود به آن تلاش می کنند . به همین دلیل دانشگاه ورشو یکی از بهترین دانشگاه های لهستان بر اساس شهر می باشد.

دانشگاه علوم زیستی ورشو که بزرگترین دانشگاه کشاورزی در لهستان است در لیست 10 مورد از برترین دانشگاه های لهستان قرار دارد و این دانشگاه حدود 39 برنامه تحصیلی به زبان لهستانی و تعدادی به زبان انگلیسی یکی از مکان های محبوب برای افراد علاقه مند به این رشته است. اما چه رشته هایی در این دانشگاه تدریس می شود؟

به طور کلی این دانشگاه بر رشته هایی مانند زیست شناسی، باغبانی، غذا و تغذیه، جنگل‌داری و دامپزشکی متمرکز است اما امکان تحصیل در رشته هایی که به شدت از علوم زیستی حمایت می‌کنند، مانند اقتصاد، علوم اجتماعی، علوم کامپیوتر، فناوری و مهندسی نیز وجود دارد.

طول دوره ها در این دانشگاه متفاوت بوده و حتی در تابستان ها نیز امکان گذراندن دوره های تحصیلی برای افراد در دسترس است. این دانشگاه به طور میانگین سالانه حدود 20 هزار دنشجو را در خود جای داده که درصد قابل توجهی از آن ها مهاجران از سراسر دنیا هستند.

بهترین بخش تحصیل در این دانشگاه علاوه بر کیفیت بالا، فراهم بودن خوابگاه برای دانشجویان است به طوری که این تعداد به بیش از 4000 مکان در دسترس برای اقامت دانشجویان می رسد. این سوئیت های دانشجویی با قرار داشتن در محیطی عالی و سرسبز برای تفریح و رفع نیازهای دانشجویان بسیار مناسب هستند و این افراد دیگر نیاز نیست که نگران محل اقامت خود باشند.

دانشگاه علوم زیستی ورشو

Warsaw University of Life Sciences

دانشگاه پزشکی ورشو

Medical University of Warsaw

بزرگترین و قدیمی ترین دانشگاه پزشکی در کشور لهستان دانشگاه پزشکی ورشو است که به عنوان یکی از معتبرین و استانداردترین دانشگاه های علوم پزشکی در سراسر جهان شناخته می شود. این دانشگاه توانسته با بسیاری از کالج های دیگر در سراسر جهان مانند دانشگاه های پزشکی کشورها آلمان، فرانسه، سوئد، هلند، ایالات متحده آمریکا، چین، ژاپن و هند همکاری داشته و به همین علت در سطح بین المللی معروف باشد.

این دانشگاه تمامی رشته های علوم پزشکی را از فیزیوتراپی گرفته تا داروسازی ارائه می دهد که حتی برخی از آن ها به زبان انگلیسی می باشد و به همین سبب توانسته دانشجویان بین المللی را جذب خود کند. این دانشگاه با بیمارستان های بزرگ آموزشی نیز همکاری دارد و امکانات بسیار مناسبی را برای دانشجویان خود فراهم کرده است و به برخی از آن ها نیز کمک هزینه هایی را ارائه می دهد.

دانشگاه پزشکی ورشو یک موسسه پیشرو در زمینه تحقیقات هم در پزشکی بالینی و هم در پزشکی نظری است که توانسته در سال 2021 توسط تایمز در معیار سلامت ، بهداشت و رفاه در رتبه اول دانشگاه های لهستان قرار بگیرد و از بهترین دانشگاه های لهستان بر اساس شهر به شمار آید.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

The best universities in Poland in Lodz

بهترین دانشگاه های لهستان در لودز

شهر لودر که سومین شهر بزرگ در لهستان است به داشتن تاریخ غنی و زیبایی های خود مشهور است و یکی از بهترین مقصدها برای زندگی می باشد.کیفیت تحصیلی نیز مانند کیفیت زندگی بوده و این شهر با داشتن تعداد زیاد از موسسات عالی یک مکان عالی برای همه افراد است. با هجوم تعداد زیاد دانشجویان از سراسر جهان، می توان با ورود به آن با فرهنگ های مختلف آشنا شد و تجربیات عالی را برای خود رقم زد.

بهترین دانشگاه های لهستان در لودز

لیست شامل بهترین دانشگاه های لهستان در لودز و رتبه آن ها در داخل کشور می باشد:

  • دانشگاه پزشکی لودز: رتبه دومپ
  • دانشگا لودز: رتبه 29
  • دانشگاه صنعتی لودز: رتبه 30
  • دانشگاه علوم کامپیوتر و مهارت لودز: رتبه 70

دانشگاه پزشکی لودز

دانشگاه پزشکی لودز که نه تنها بهترین دانشگاه در این شهر بلکه به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های لهستان بر اساس شهر نیز به شمار می رود. مدرک ارائه شده س این دانشگاه نه تنها در اروپا بلکه در مکان های دیگری مانند کانادا، ایالات متحده آمریکا و استرالیا نیز به رسمیت شناخته شده و دارای اعتبار بالایی است، در نتیجه با تحصیل در این دانشگاه فرصت شغلی نه تنها در اروپا بلکه در سراسر جهان برای افراد ایجاد و تضمین می شود.

این دانشگاه سالانه حدود هزار دانشجو از 46 کشور مختلف را پذیرش می کند و همین مورد سبب ایجاد جامعه دانشجویی با فرهنگ های متفاوت شده و تجربیات جالبی را برای دانشجویان خود ساخته است.

این دانشگاه دوره های پزشکی (شش سال)، دندانپزشکی (پنج سال)، پرستاری و زیر شاخه های دیگری از رشته های درمانی و بهداشتی را به طور کامل ارائه می دهد.

اکثر آموزش های دانشگاه پزشکی لودز به زبان لهستانی بوده اما امکان تحصیل برخی از رشته ها و یا مقطع به زبان انگلیسی نیز وجو دارد، برای اطلاع دقیق از این شرایط با مشاورین باتجربه آی مهاجرتی تماس بگیرید. 

همچنین این دانشگاه تحقیقاتی را در زمینه آزمایش های بالینی نیز انجام می دهد و در زمینه هایی مانند زیست شناسی، انکولوژی، ایمنی‌شناسی و غدد درون‌ریز یک جایگاه پیشرو را به دست آورده است.

بهترین دانشگاه های لهستان در کراکوف

اگر بخواهیم به رتبه بندی دانشگاه های لهستان بپردازیم، یقینا اسامی دانشگاه های شهر کراکوف بخشی از آن خواهد بود چرا که این شهر برای تحصیل بیش از 100 رشته تحصیلی در تمامی مقاطع مناسب می باشد.

شهر کراکوف دارای یکی از برجسته ترین مراکز دانشجویی و تحصیلی در لهستان بوده و تعداد بهترین دانشگاه های لهستان در کراکوف بسیار چشمگیر است.

این شهر نه تنها مزایای یک شهر بزرگ و عالی را دارد بلکه با داشتن سیستم هایی قوی مانند حمل و نقل، مراکز خرید و رستوران ها و غیره زندگی مناسبی را برای تازه واردان بسازد ، برای اطلاع دقیق از شرایط زندگی این مکان می توانید مقاله شهرهای کشور لهستان را مطالعه کنید.

بهترین دانشگاه های لهستان در کراکوف

با مطالعه مقالات زیر نیز از پردرخواست ترین رشته های دانشگاهی این کشور مطلع شوید:

دانشگاه یاگیلونیا

دانشگاه یاگیلونیا به عنوان یکی از بهترین مؤسسات آموزشی در لهستان و همچنین اروپای غربی به شما می آید و در جهان جایگاه بسیار مهمی را از ان خود کرده است.

این دانشگاه بیش از 100 حوزه درسی را به طور تخصصی ارائه می دهد که برخی از آن ها نیز به زبان انگلیسی می باشند و به همن دلیل دانشجویان مختلفی را از سراسر دنیا جذب کرده و در خود جای داده که باعث به وجود آمدن جمعیت دانشجوی با تنوع فرهنگی بالا شده است.

این دانشگاه دارای 15 انجمن دانشجویی است که زمینه ساز دنبال کردن علاقه برای دانشجویان و ایجاد ارتباط و دوستی با سایر افراد دانشگاه شده است. دانشگاه اگیلونیا توانسته که تنها موسسه آموزش عالی در لهستان باشد که عنوان نوآورترین دانشگاه های اروپا را در تاریخ از آن خود نماید.

این دانشگاه هر سال به طور مداوم در لیست بهترین دانشگاه های لهستان بر اساس شهر قرار دارد و همچنان در حال پیشرفت است . تعداد ثبت اختراع در این دانشگاه موجب شهرت روزافزون ان گشته که هر ساله به تعداد آنها اضافه می شود.

Yagilonia University

دانشگاه علم و صنعت AGH

دانشگاه علم و صنعت AGH که بهترین و مشهورترین دانشگاه مدرن در کشور لهستان است در صدر بهترین دانشگاه های لهستان بر اساس شهر قرار می گیرد. این دانشگاه در زمینه فناوری های مدرن بسیار پیشرو بوده و در سراسر جهان شهرت دارد. از جمله برخی از مزایای این دانشگاه می توان به وارد زیراشاره نمود:

امکانات عالی در دسترس حدود 9 هزار دانشجو

  • موقعیت مناسب ساختمان ها
  • پایگاه های تحقیقاتی مدرن
  • همکاری با دانشگاه های دیگر لهستان و یا دانشگاه های خارج از کشور
  • کتابخانه و فضای عالی برای مطالعه

این دانشگاه حدود 58 رشته و بیش از 200 تخصص زا برای دانشجویان تدریس کرده است که برخی از این رشته ها مانند علوم کامپیوتر، مخابرات، و مهندسی زیست پزشکی هستند. دانشگاه AGH کراکوف دانشگای دارای فناوری های مدرن با ارائه مدرکی معتبر است.

از آن جایی که لهستان یک کشور پیشرفته ، مدرن و رو به پیشرفت است از تمامی داننشجویان در این رشته ها استقبال کرده و بازار کار عالی را برای اینده آن ها فراهم کرده است که باعث تضمین آینده این افراد شده و به همین سبب سالانه متقاضیان زیادی از سراسر جهان برای ورود به آن تلاش می کنند و همین امر آن را از  ساخته است.

 

ویدیو پذیرش های کشور لهستان

رسیدن به ویزای کشورهای مختلف جهان گامی آسان و دست یافتنی در آی مهاجرتی است که می توانید با مشاهده ویدیو رو به رو برخی از آنها را ببینید.

پذیرش در دانشگاه های مختلف کشور لهستان تنها جزئی از موفقیت های ما در آی مهاجرتی است که از طریق تماس با مشاورین ما درخواهید یافت که تمامی مقصدهای مهاجرت در جهان برای ما ممکن است.

نمایش ویدیو درباره پذیرش های کشور لهستان

 بهترین دانشگاه های لهستان در گدانسگ

شهر گدانسگ یکی از مهم ترین شهرهای دانشجویی در لهستان است که بیش از 80 هزار نفر از جمعیت 500 هزار نفری آن دانشجو از سراسر جهان هستند که برای تحصیل به این شهر می آیند. به علت قرار داشتن بهترین دانشگاه های لهستان در گدانسگ سالانه جمعیت دانشجوها نیز رو به افزایش است.

هزینه های زندگی می تواند مهم ترین عامل در تعیین بهترین دانشگاه های لهستان بر اساس شهر باشد، این هزینه ها علاوه بر شهریه، شامل هزینه های زندگی و اقامت نیز می شوند که برای اطلاع دقیق از این هزینه ها و قیمت ها به مقاله هزینه های زندگی در لهستان مراجعه کنید.

دانشگاه صنعتی گدانسک

دانشگاه صنعتی گدانسک یک دانشگاه دولتی کاملا مستقل است و بالاترین کیفیت آموزش به منظور پاسخگویی به نیازهای اقتصاد و جامعه را دارا می باشد و به طور مستمر توسعه می یابد. این دانشگاه یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های فنی و بزرگترین دانشگاه فن در شمال کشور نیز هست.

دانشگاه صنعتی گدانسک دومین دانشگاه تحقیقاتی برتر در لهستان و یکی از محبوب‌ترین دانشگاه‌ها در بین جوانان است به طوری که سالانه 15 دانشجو به تحصیل در این دانشگاه می پردارند. 

این دانشگاه در سال های زیادی به عنوان دانشگاه فنی برتر شناخته شد که به همین دلیل بر اعتبار مدرک این دانشگاه افزوده شده و هم اکنون یکی از بهترین دانشگاه های لهستان بر اساس شهر به شمار می آید.

نظرسنجی ها نشان می دهد که درآمد فارغ التحصیلان فناوری گدانسک در رتبه چهارم در میان فارغ التحصیلان این کشور قرار دارد.

Gdansk University of Technology

دانشگاه پزشکی گدانسک

بر اساس رتبه بندی آموزش عالی دانشگاه پزشکی گدانسک در بین دانشکده های پزشکی کشور لهستان رتبه اول و در بین رتبه بندی ده تا از بهترین دانشگاه های لهستان برای تحصیل رتبه 8 را دارد. با وجود سابقه غنی، این دانشگاه همچنان به تلاش برای توسعه خود ادامه می دهد.

این دانشگاه بزرگترین مرکز آموزشی پزشکی در شمال این کشور است که یکی از زیباترین مکان های اروپا بوده و به همین سبب زمینه های تفریح مناسب و یا تحصیل در محیطی دلپذیر برای دانشجویان فراهم شده است که یکی از دلایل محبوبیت آن همین مورد می باشد.

این دانشگاه به عنوان یک مرکز آکادمیک و مدرن ، آموزشی با کیفیت بالا در تمامی رشته های اصلی و زیر شاخه های آن ارائه می دهد که برخی از آن ها نیز به زبان انگلیسی می باشد و به همین دلیل مهاجران تحصیلی زیادی را به سمت خود جذب می کند.

وجود زیرساخت های قوی و مدرن و کادر آموزش دیده در کنار آخرین نسل ابزارهای آموزشی، همه شرایط عالی را برای ارتقا هرچه بیشتر این دانشگاه در سطح بین المللی فراهم نموده اند . از مزایای مهم این مرکز آموزشی می توان به وجود مرکز شبیه ‌سازی پزشکی، آزمایشگاه مهارت‌ های پرستاری و آزمایشگاه شبیه‌ سازی بیمار اشاره کرد که کیفیت آموزشی را چند برابر می کند.

 

 بهترین دانشگاه های لهستان در سایر شهرها

از آن جایی که کشور لهستان دارای دانشگاه های زیاد به طور پراکنده است ،حتما لازم می باشد تا بهترین دانشگاه های لهستان در سایر شهرها را نیز بشناسید، شاید شهرت این شهرها به اندازه شهرهای بزرگ مانند ورشو و کراکوف نباشد اما همچنان دارای دانشگاه هایی با کیفیت آموزشی بالا هستند به طوری که در لیست بهترین دانشگاه های لهستان برای تحصیل قرار می گیرند.

 

دانشگاه پزشکی وروتسواف

دانشگاه پزشکی وروتسواف(Wroclaw Medical University) از بهترین دانشگاه های پزشکی در لهستان که به طور مداوم در 10 سال گذشته در بین 5 دانشگاه برتر لهستان رتبه بندی شده است!در حال حاضر، بیش از 6000 دانشجو در 10 رشته مختلف در آن مشغول به تخصیل هستند. اکثر این دانشجو ها مهاجرانی از کشورهای آلمان، نروژ، کانادا، ایالات متحده، عربستان سعودی و عیره هستند. به لطف وجود آموزش به زبان انگلیسی این مقدار نیز درحال افزایش است.

در حال حاضر دانشگاه پزشکی وروتسواف دارای 200 قرارداد همکاری بین المللی است که با سایر دانشگاه های خارج از کشور امضا شده است. این شهر علاوه کیفیت بالای آموزشی دارای شرایط عالی برای زندگی نیز می باشد، با مطالعه مقاله بهترین روش مهاجرت به لهستان روش مناسب با شریط خود را پیدا کرده و اقدام کنید.

لیست زیر شامل دلایلی است که این دانشگاه به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های لهستان بر اساس شهر شناخته می شود:

  • فرصت های تحقیقاتی پیشرفته
  • شهر دانشجو پسند
  • محیط چند فرهنگی
  • کارکنان دانشگاهی حرفه ای تمام وقت
  • برنامه ورزشی هیجان انگیز در بیش از 30 رشته
  • تخصص عالی دانشگاهی
  • فرصت های شغلی برای دانشجویان

دانشگاه آدام میکیویچ پوزنان لهستان

دانشگاه آدام میکیویچ پوزنان یا به طور اصطلاح AMU موسسه آکادمیک بزرگ در لهستان و یکی از برترین دانشگاه‌های لهستان است که شهرت طولانی مدت آن در شهر پورنان بر اساس آموزش های عالی و دستاوردهای برجسته خود بوده است.

این دانشگاه به طور کلی 55 رشته اصلی را در همه مقاطع دانشگاهی ارائه می دهد که برخی از آ ها به زبان لهستانی و برخی دیر به زبان انگلیسی می باشد. این موسسه آموزشی به طور مداوم در لیست سه دانشگاه برتر لهستان قرار داشته و در رتبه بنی های جهانی نیز جایگاه بسیار خوبی ر برای خود اشغال کرده است.

از افتخارهای دانشگاه آدام میکیویچ پوزنان این است که به عنوان ایجاد کننده فرصت های آموزشی با استاندارد و کیفیت های بالا برای دانشجویان خود شناخته می شود و در تاریخ خود چندین جایزه نوبل را در اختیار دارد که اسامی برندگان آن عبارت اند از: ماریا کوری-اسکلودوسکا، ویسلاوا شیمبورسکا، خاویر سولانا.

دانشگاه آدام میکیویچ پوزنان لهستان

AMU به طور مداوم در حال توسعه است و در حال حاضر با حدود 350 دانشگاه در سراسر جهان تحت توافقنامه های دوجانبه همکاری می کند که همین مورد باعث فزایش اعتبار آن در سراسر جهان شده و دانشجویان بیشتری را برای داشتن مدرک معتبر به سوی خود می کشاند.

رنکینگ دانشگاه های لهستان

اطلاع از رنکینگ دانشگاه های لهستان این کمک را به افراد می کند که بتوانند با نگاهی جامع دانشگاه ها را یکدیکر و یا با جهان مقایسه کنند و به موقعیت صحیح آن ها پی ببرند تا انتخابی درست را داشته باشند. 

البته باید توجه داشت که این رتبه بندی ها توسط یک منبع معتبر مورد بررسی قرار بگیرد. جدول زیر شامل رتبه بندی دانشگاه های لهستان که تا کنون آن ها را برای شا معرفی کردیم می باشد:

در این مقاله کارشناسان آی مهاجرتی به بررسی و تحلیل دقیق بهترین دانشگاه های لهستان بر اساس شهر پرداخته اند تا ما بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید.

Ranking of Polish universities

نام دانشگاه رتبه در times رتبه در QS
دانشگاه پزشکی وروتسواف 901 351
دانشگاه یاگیلونیا 304 601
دانشگاه پزشکی لودز 951 601
دانشگاه پزشکی گدانسک 551 801
دانشگاه ورشو 261 801
دانشگاه علم و صنعت AGH 901 901
دانشگاه صنعتی گدانسک 851 851
دانشگاه علوم زیستی ورشو 1001 1200
دانشگاه آدام میکیویچ پوزنان 801 1001

در این مقاله کارشناسان آی مهاجرتی به بررسی و تحلیل دقیق بهترین دانشگاه های لهستان بر اساس شهر پرداخته اند تا ما بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید . در صورت نیاز به اطلاعات دقیق تر و یا بروز ابهامات و سوالات با مشاورین باتجربه ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و دفتر شیراز تماس گرفته و یا در بخش دیدگا همین صفحه با ما در ارتباط باشید.

سوالات پرتکرار بهترین دانشگاه های لهستان بر اساس شهر

در پایان نیز می توانید سوالات پرتکراری که در رابطه با بهترین دانشگاه های لهستان بر اساس شهر را مطالعه نموده و در صورتی که سوالی برایتان وجود دارد از طریق بخش دیدگاه با مشاورین ما در ارتباط باشید.

دانشگاه پزشکی لودز و دانشگاه پزشکی ورشو از دو انشگاه برتر برای تحصیل این رشته پر طرفدار هستند.

بله، اما شراط هرکدام با دیگری بسیار متفاوت است و باید حتما به طور دقیق آن ها را مورد بررسی و تحقیق قرار داد.

دانشگاه علم و صنعت AGH به عنوان مدرن ترن دانشگا در شور لهستان مشهور است که آن را به یکی از بهترین دانشگاه های لهستان بر اساس شهر تبدیل می کند.

دانشگاه علوم زیستی ورشو به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های کشور لهستان به شمار می آید و بهترین کشور برای تحصیل کشاورزی شناخته می شود.

دانشگاه پزشکی لودز، دانشگاه لودز، دانشگاه صنعتی لودز و دانشگاه علوم کامپیوتر و مهارت لودز از بهترین دانشگاه های شهر لودر می باشند.

رسیدن به ویزای کشور لهستان در آی مهاجرتی را از زبان کلاینت های ما بشنوید:

نمایش ویدیو درباره علیرضا عیسی پور
نمایش ویدیو درباره دنیا گودرزی
نمایش ویدیو درباره یاسمن ثقفی
نمایش ویدیو درباره یاسمن رحمانی منش

2 دیدگاه در “بهترین دانشگاه های لهستان بر اساس شهر

  1. نسیم گفت:

    با سلام و درود . روزتون بخیر. میخواستم بپرسم ازتون که رنکینگ دانشگاههای پزشکی لهستان بهتره یا لاتویا . توی کدومشون اگه درس بخونی برای کار توی بقیه کشورهای اروپایی یا آمریکا و کانادا بهتر میپذیرن ؟ و اینکه آزمون ورودی دانشگاههای لهستان سخته ؟

    1. حسن رجبی گفت:

      با سلام و درود

      رنکینگ دانشگاه های لهستان بهتر است و در نتیجه بعدا برای معادل سازی در کانادا و امریکا روند ساده تری دارد.آزمون دانشگاه های لهستان نیز اصلا سخت و پیچیده نیست .

      با تشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (90 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه