تحصیل داروسازی در لهستان

تحصیل داروسازی در لهستان برای افرادی که علاقه مند به تحصیل در رشته های زیر شاخه پزشکی هستند یک فرصت عالی می باشد، چرا که نه تنها از شرایط عالی تحصیلی برخوردار می شوند ، بلکه با دریافت مدرک تحصیلی معتبر می توان آینده شغلی خود را نیز تضمین نمود. با کارشناسان آی مهاجرتی در این مقاله همراه باشید تا با تمامی شرایط تحصیل داروسازی در لهستان آشنا شده و اقدام کنید.

رشته داروسازی از آن جهت اهمیت زیادی دارد که به عنوان ابزار اصلی درمان در پزشکی به کار می رود و تاثیر زیادی بر سلامت جامعه داشته و همه کشورها همواره به دنبال ایجاد پیشرفت در این شاخه هستند . در لهستان نیز مانند تمامی کشورهای جهان از دانشجویان داوطلب این رشته استقبال می شود و به خصوص در کشور لهستان که در حال حاضر با کمبود نیرو در این زمینه مواجه است ، می توان به فرصت های شغلی خوبی نیز رسید.

تحصیل داروسازی در لهستان

تحصیل داروسازی در لهستان می تواند با هزینه ای اندک آینده شغلی درخشانی را به همراه درآمد ایده آل پیش رویتان قرار دهد.

فهرست مطالب

تحصیل رشته داروسازی در لهستان به مدت 5 الی 6 سال زمان برده و شامل برنامه 11 ترمی می شود و دانشجو پس از آن موفق به دریافت مدرک کارشناسی ارشد داروسازی می شود و می تواند به عنوان داروساز در لهستان شروع به کار و درآمدزایی کند.

همچنین پیشنهاد می کنیم که مقاله تحصیل در لهستان را مطالعه کرده تا با شرایط کامل اقامت جهت تحصیل در این کشور آشنا شوید و بهترین انتخاب را برای خود انجام دهید.

شرایط تحصیل داروسازی در لهستان

قبل از اقدام برای تحصیل داروسازی در لهستان باید تمامی شرایط و قوانین را شناخت تا دچار هیچ گونه اشتباهی در دریافت پذیرش و اخذ ویزا نشوید. شرایط تحصیل داروسازی در لهستان در هر دانشگاه ممکن است با دیگری متفاوت باشد اما برخی از قانون ها به صورت کلی وجود دارد.

از این شرایط می توان به داشتن مدرک دیپلم دوازده سال تحصیلی با نمرات و سابقه خوب اشاره کرد، در ضمن دقت داشته باشید که مدرک دریافت شده باید در رشته مرتبط با داروسازی یعنی دیپلم رشته تجربی باشد.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو تحصیل داروسازی در لهستان + پادکست

با دریافت مدرک کارشناسی ارشد داروسازی در لهستان می توانید در این کشور به کار مشغول شوید ، مونا از شرایط رسیدن به این مدرک برای شما می گوید.

در صورتی که تمایل به بررسی و یا شرایط اقدام در این رابطه دارید ، با مشاورین آی مهاجرتی در دفاتر تهران و شیراز تماس بگیرید.

نمایش ویدیو درباره داروسازی در لهستان
تحصیل داروسازی در لهستان

همچنین برخی از دانشگاه ها همراه با در نظر گرفتن سابقه تحصیلی، آزمون هایی را از متقاضیان می گیرند که ورود به این رشته را گاها دشوار می سازد. اما خبر خوب این است که بیشتر دانشگاه های لهستان آزمون را ملاک خود قرار نمی دهند و اگر قصد ادامه تحصیل در این کشور را دارید باید دارای نمرات مورد قبول در مقطع قبلی خود باشید تا پذیرش دانشگاه مورد نظر خود را دریافت کنید.

حیاتی ترین بخش تحصیل در یک کشور خارجی، زبان تحصیل و مورد قبول آن کشور می باشد، در ادامه به زبان مورد نیاز برای تحصیل داروسازی در لهستان پرداخته ایم، اما به طور کلی یک دوره تحصیلی برای زبانی که قصد دارید در آن تحصیل کنید برگزار می شود و شما باید در آن شرکت کرده و سپس وارد دوره تحصیل داروسازی شوید.

ادامه تحصیل داروسازی در لهستان

برخی از دانشجویانی که در ایران مشغول به تحصیل رشته داروسازی هستند این فکر را دارند که تحصیل خود را قبل از دریافت مدرک رها کرده و به ادامه تحصیل داروسازی در لهستان بپردازند و مدرک آن مقطع را از دانشگاه های آن کشور دریافت کنند، اما سوال اصلی این است که آیا این اقدام ممکن است؟

باید بگوییم که این امر ممکن نبوده و افراد با انجام این امر دچار اشتباهی جبران ناپذیر می شوند. در صورتی که فرد مدرک تحصیلی را دریافت نکند و قصد ادامه آن مقطع را در لهستان داشته باشد، توسط دانشگاه ها پذیرش دریافت نمی کند. دانشجو باید در ابتدا مقطع تحصیلی خود را به پایان رسانده و سپس برای تحصیل در مقطع بعد اقدام کنند.

در صورتی که فرد تحصیل خود را رها کرده باشد و بخواهد به تحصیل همان رشته در لهستان بپردازد، به علت این که مدرک آن مقطع را دریافت نکرده است نمی تواند به ادامه تحصیل خود پرداخته و باید آن مقطع را از نو شروع کند و آن را بگذارند. به یاد داشته باشید که برای دریافت پذیرش از دانشگاه ها باید مدرک شما دارای معدل و نمرات خوب و بالا باشد و ارائه آن به دانشگاه و سفارت ضروری است.

تحصیل رایگان داروسازی در لهستان

تحصیل رایگان داروسازی در لهستان

بخاطر وجود شرایط حال حاضر و قیمت ارز بسیاری از افراد به دنبال تحصیل رایگان داروسازی در لهستان هستند، اما باید بگوییم که این امکان وجود ندارد و تحصیل این رشته در دانشگاه های لهستان به صورت رایگان وجود ندارد و هر داوطلب باید هزینه های شهریه و تحصیل را شخصا بپردازد. در ادامه این مقاله کارشناسان آی مهاجرتی به شرح دقیق هزینه های موجود پرداخته اند.

اما نکته مثبت این است که تحصیل داروسازی در لهستان یکی از ارزان ترین مقصدها و رشته ها برای تحصیل می باشد، به طوری که با پرداخت هزینه های کم می توان از کیفیت آموزشی و زندگی مناسبی برخوردار شد. همچنین امکان تحصیل به زبان انگلیسی برای دانشجویان فراهم می باشد.

به دلیل هزینه های کمتر نسبت به سایر کشورهای اروپا و ارائه مدرک بسیار معتبر، لهستان به عنوان یکی از مقصدهای محبوب برای دانشجویان بوده و سالانه افراد بیشتری برای تحصیل در این دانشگاه ها درخواست می دهند. اگر شما هم به اقامت در این کشور علاقه مند هستید و به دنبال مناسب ترین روش برای خود می باشید پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین روش مهاجرت به لهستان را مطالعه کنید تا شیوه نقل مکان مناسب خود را بیابید.

ویدیو پذیرش های کشور لهستان

ما در آی مهاجرتی همواره در تلاش بوده ایم تا بتوانیم بهترین دانشگاه و مقصدهای تحصیلی را برای شما علاقه مندان به تحصیل در خارج از کشور فراهم سازیم و در ساختن آینده ای هرچه درخشان تر راهنما و همراه شما عزیزان باشیم.

در این ویدیو نیز می توانید بخشی از سابقه درخشان ما در زمینه دریافت ویزای کشور لهستان را مشاهده کنید که نتیجه اعتماد شما عزیزان به ماست.

نمایش ویدیو درباره کاور ویدیو پذیرش کشور لهستان
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

دانشگاه های داروسازی لهستان

برخی از دانشجویان به علت شرایط بسیار آسان پذیرش و یا هزینه های خیلی ارزان به تحصیل در برخی از دانشگاه ها می پردازند که کیفیت و امکانات خوبی را به افراد ارائه نداده و در نهایت مدرک دریافتی از آن ها در جهان معتبر نیست. به همین دلیل پس از اتمام تحصیل این افراد ممکن است که در پیدا کردن شغل برای خود دچار مشکل شوند.

جدول شامل اسامی بهترین دانشگاه های داروسازی لهستان به همراه رتبه آن ها در میان سایر دانشگاه های داروسازی درجهان است:

نام دانشگاه Name رتبه
یاگیلونیا Jagiellonian University 193
پزشکی لوبلین Medical University of Lublin 336
پزشکی ورشو Medical University of Warsaw 344
پزشکی لودز Medical University Lodz 371

به همین دلیل شناخت دانشگاه ها و مراکز آموزشی برای همه افرادی که قصد تحصیل داروسازی در لهستان را دارند بسیار مهم و ضروری می باشد. با این که این دانشگاه ها نسبت به سایر دانشگاه ها ممکن است که هزینه بر باشند و یا نیاز به آزمون ورودی داشته باشند اما از طرفی دیگر می توان مطمئن بود که بهترین کیفیت آموزشی با بهترین اساتید، بهترین امکانات برای اقامت و مدرکی معتبر را ارائه می دهند. همچنین با دریافت این مدارک معتبر می توان بلافاصله مشغول به کار شد و آینده شغلی خود را تضمین کرد.

پیشنهاد می کنیم که با مطالعه مقالات زیر از اطلاعات موردنیاز خود به عنوان یک دانشجو در لهستان مطلع شوید:

شرایط سنی تحصیل داروسازی در لهستان

از مواردی که بیشتر افراد متقاضی از آن ها مطلع نیستند وجود محدودیت های سنی در تحصیل برخی از رشته ها به خصوص داروسازی است. حتما اکنون این سوال برایتان پیش آمده که آیا دانشگاه های لهستان نیز دارای این محدودیت می باشند؟ اگر دارا هست این شرایط چگونه هستند؟

در جواب این سوال باید بگوییم که شرایط سنی تحصیل داروسازی در لهستان نیز وجود دارند و از قوانین مهم در پذیرش دانشجویان بین المللی هستند. متقاضیان تحصیل در این رشته باید مدرک دیپلم تجربی خود را حتما دریافت کرده باشند، یعنی این که حداقل 16 سال را داشته باشند.

حداکثر سن مناسب درخواست برای پذیرش تحصیل داروسازی در لهستان نیز 28 سال است و افرادی که سن بیشتری داشته باشند مورد پذیرش واقع نمی شوند. از طرفی دیگر به علت وجود این محدودیت سنی به طور معمول شانس افرادی که واجد شرایط مشخص شده هستند و سن کمتری دارند، شانس بیشتری را در مقابل افرادی با سن بالاتر دارند.

این افراد می توانند در کنار تحصیل خود به کار نیز مشغول شده و با بازارکار کشور به خوبی آشنا شده و پس از اتمام تحصیل به عنوان نیروی کار جوان تر از سایرین به اشتغال بپردازند، برای اطلاع از شرایط کار هنگام تحصی در این کشور مقاله شرایط کار دانشجویی در لهستان را مطالعه کنید.

زبان تحصیل رشته داروسازی در لهستان

برای تحصیل در خارج از کشور، آشنایی و تسلط به زبان آموزشی آن از مهم ترین بخش هایی است که باید قبل از اقدام به آن توجه کرد. زبان تحصیل رشته داروسازی در لهستان به دو زبان انگلیسی و لهستانی در دسترس دانشجویان بوده و آن ها می توانند با توجه به شرایط خود از میان این دو انتخاب کنند.

مدرک زبان انگلیسی مورد تایید برای تحصیل داروسازی در لهستان سطح B2 یا نمره 6.5 آیلتس یا تافل 87 می باشد و هرچه که سطح مقطع درسی شما بالاتر باشد نیاز به مدرک زبان بالاتری خواهد بود. همان طور که اشاره کردیم برای افراد کلاس های ویژه ای برای آموزش زبان مورد نظر شما برای تحصیل نیز قبل از ورود به تحصیل داروسازی نیز برگزار می شود که خیال همه دانشجویان را راحت تر و متقاضیان زیادی را به سوی خود جذب کرده است.

زبان تحصیل رشته داروسازی در لهستان

اما از جهتی دیگر برخی از افراد تصور می کنند که با تحصیل به زبان انگلیسی دیگر نیازی به یادگیری زبان لهستانی ندارند، این تصور کاملا اشتباه بوده و برای اقامت و زندگی در دوران اقامت و مهم تر از آن برای کار پس از اتمام تحصیل یادگیری زبان لهستانی ضروری می باشد تا شما بتوانید با سایرین ارتباط برقرار کنید. همچنین با تسلط بر این زبان شانس شما برای دریافت پذیرش و قبولی از سوی دانشگاه بسیار افزایش می یابد.

هزینه های تحصیل داروسازی در لهستان

مهم ترین بخشی که همه افراد آن را در نظر می گیرند هزینه های تحصیل داروسازی در لهستان است تا با توجه به شرایط خود دار اشتباه و مشکلاتی در طول اقامت خود مواجه نشوند. خوشبتخانه هزینه تحصیل در این کشور بسیار کمتر از سایر کشورهایی مانند ایالات متحده، بریتانیا و سایر کشورهای اروپایی می باشد و به همین دلیل دانشجویان زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

مقدار این هزینه ها با توجه به دانشگاه، شهر اقامت و سبک زندگی متغیر است، اما مقدار شهریه تحصیل داروسازی در لهستان به طور متوسط بین 5000 تا 8000 یورو در سال می باشد. یادآوری می کنیم که حتما هزینه های دیگر اقامت خود را که شامل زندگی روزمره می شود نیز در نظر داشته باشید، برای اطلاع از این هزینه ها به طور دقیق به مقاله هزینه های زندگی در لهستان مراجعه کرده و آن را مطالعه فرمایید.

در این مقاله که توسط کارشناسان آی مهاجرتی تهیه شده به شرح و بررسی کامل تحصیل داروسازی در لهستان پرداختیم . در صورت نیاز به طالاعات دقیق تر و یا ایجاد سوال و ابهامات می توانید با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و دفتر شیراز تماس حاصل کرده و یا در بخش دیدگاه همین صفحه با ما در ارتباط باشید.

سوالات پرتکرار تحصیل داروسازی در لهستان

با توجه به سوالات متداولی که در رابطه با تحصیل داروسازی در لهستان وجود دارد ، کارشناسان ما به برخی از متداول ترین آنها پرداخته اند و از طریق بخش دیدگاه و شماره های تماس پاسخگوی شما علاقه مندان می باشند.

سطح B2 یا نمره 6.5 آیلتس یا تافل 87 برای دریافت پذیرش از دانشکده داروسازی نیاز است.

خیر، تحصیل در کشور لهستان یکی از ارزانترین مقصدهای تحصیلی در اروپا بوده و نسبت به کشورهای دیگری مانند استرالیا و ایالات متحده نیز بسیار کم هزینه تر می باشد.

دانشگاه های پزشکی ورشو، لودز، لوبلین و دانشگاه یاگیلونیا از بهترین دانشگاه های لهستان برای تحصیل داروسازی هستند.

شرایط سنی تعیین شده از سوی دانشگاه ها جهت تحصیل داروسازی در لهستان مقدار حداقل 16 سال با مدرک دیپلم و حداکثر 28 سال می باشد.

جهت تحصیل داروسازی در لهستان باید از 5000 تا 8000 یورو را مدنظر داشته باشید.

در پایان نیز می توانید نظر کلاینت های ما در رابطه با دریافت ویزای لهستان در آی مهاجرتی را نیز بدانید:

نمایش ویدیو درباره کاور عرشیا مقسم
نمایش ویدیو درباره کاور دنیا گودرزی
نمایش ویدیو درباره کاور علیرضا عیسی پور
نمایش ویدیو درباره یاسمن رحمانی منش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4.5/5 - (23 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه