خوابگاه های دانشجویی کشور لهستان

خوابگاه های دانشجویی کشور لهستان به تعداد، انواع و شرایط مختلفی در سراسر این کشور وجود دارند ، زیرا بیشتر شهرهای این کشور دانشجویی بوده و جمعیت زیادی از دانشجویان بین المللی در اقصی نقاط آن ساکن هستند. در این مقاله با کارشناسان باتجربه آی مهاجرتی همراه باشید تا از تمامی شرایط خوابگاه های دانشجویی کشور لهستان آگاه شوید.

گزینه های اقامت دانشجویی در لهستان بسیار زیاد بوده به طوری که حتی انتخاب میان آن ها دشوار می شود اما می توان اقامت راحت و آسوده به همراه برخورداری از امکانات خوب تحصیلی و زندگی را در این کشور به طور کامل تضمین نمود.

خوابگاه های دانشجویی کشور لهستان

خوابگاه های دانشجویی کشور لهستان را می توان اصلی ترین گزینه اقامتی دانشجویان دانست که با توجه به شرایط تحصیلی و شخصی فرد به او تعلق می گیرد.

فهرست مطالب

به طور معمول دانشجویان تازه وارد در این کشور به دلایل مختلفی ترجیح می دهند تا نسبت به مکان های دیگر مانند خانه های شخصی در خوابگاه های دانشجویی اقامت کنند . خوشبختانه دانشگاه های لهستان خوابگاه های بسیاری را با کیفیت و امکانات خوب در دسترس دانشجویان خود قرار می دهند.

از طرفی دیگر هزینه های اقامت و اجاره در این کشور بسیار مناسب و ارزانتر از سایر کشورهای اروپا بوده و اجاره خانه هیچ نگرانی برای دانشجویان نخواهد بود . پیشنهاد می کنیم تا مقاله تحصیل در لهستان را نیز مطالعه کرده تا با شرایط اقامت و تحصیلی این کشور به طور دقیق تری آشنا شده و با کمک کارشناسان ما اقدام کنید.

انواع خوابگاه دانشجویی در لهستان

محل های در دسترس برای اقامت دانشجویان طی دوران تحصیلی در لهستان بسیار با یکدیگر متفاوت و شناخت درست هر یک از آن ها ضروری می باشد. چرا که هر کدام از آن ها مزایا و معایب خود را داشته و انتخاب ها با توجه به سبک زندگی افراد می تواند متفاوت باشد.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو خوابگاه های دانشجویی کشور لهستان + پادکست

دانشجویان بین المللی که به کشور لهستان قدم می گذارند ، ترجیح می دهند تا به دلایل مختلف در خوابگاه های دانشجویی سکونت داشته باشند.

صحت های مونا را تا انتها شنیده و در صورتی که علاقه مند به تجربه دانشجویی این کشور هستید ، با مشاورین ما در آی مهاجرتی در ارتبطا باشید.

نمایش ویدیو درباره خوابگاه های دانشجویی لهستان
خوابگاه های دانشجویی کشور لهستان

به طور کلی انواع خوابگاه دانشجویی در لهستان را می توان شامل موارد زیر است:

  • هاستل
  • خوابگاه های دانشگاه
  • خوابگاه های خصوصی
  • اجاره آپارتمان یا اتاق

اولین گزینه برای افرادی تازه وارد اجاره هاستل ها است که معمولا بخاطر هزینه ی آن دانشجویان فقط در ابتدای اقامت خود آن را اجاره می کنند تا قبل از پیدا کردن خوابگاه و خانه های مناسب در آن اقامت کنند. تعداد هاستل ها در لهستان زیاد بوده و پیدا کردن آن کار مشکلی نیست. تمام اتاق های هاستل ها مبله هستند و در کنار فروشگاه ها برای رفع نیاز دانشجویان وجود دارند. این مکان ها شامل اتاق های 2 الی 8 نفره هستند.

خوابگاه های دانشگاه نیز همان طور که از نام آن مشخص است متعلق به دانشگاه بوده و در محوطه دانشگاه قرار دارند، به همین دلیل بسیار در هزینه های دانشجویان صرفه جویی و رفت و آمد برای آن ها راحت تر باشد. از جهتی دیگر دانشجویان ساکن د این مکان می توانند هر زمانی که خواستند از امکانات دانشگاه استفاده کنند که این امکانات شامل کتابخانه، دسترسی به اینترنت بی سیم، کافه و غیره می باشند.

هزینه خوابگاه دانشجویی در لهستان

مهم ترین بخش برای هر دانشجو علاوه بر امکانات، هزینه خوابگاه دانشجویی لهستان می باشد. باید بگوییم که مقدار هزینه ها نسبت به عوامل متفاوتی، متغیر خواهند بود که این عوامل می تواند شامل بزرگی، امکانات خوابگاه های لهستان و محل خانه یا خوابگاه باشد. 

به طور کلی اجاره خوابگاه ها بسیار ارزان تر از سایر گزینه های موجود است و از طرفی دیگر می توان با داشتن هم اتاقی نیز این هزینه ها را تقسیم و آن را کاهش داد . جدول شامل هزینه متوسط امکانات و خوابگاه های دانشجویی کشور لهستان در شهر ورشو می باشد:

The cost of student accommodation in Poland

محل اقامت

قیمت میانگین در هر ماه به یورو

اتاق خصوصی

432

استودیو

1152

آپارتمان 2 خوابه

1533

آپارتمان 3 خوابه

617

آپارتمان 4 خوابه

468

دانشجویان باید توجه داشته باشند که برای اقامت و تحصیل در این کشور فقط نباید هزینه اجاره منزل یا خوابگاه را در نظر داشته باشند، بلکه هزینه های دیگری مانند پوشاک، خورد و خوراک و حمل و نقل را نیز باید حتما مورد بررسی قرار دهند، این هزینه ها با توجه به موقعیت و سبک زندگی هر فرد متفاوت بوده و به همین دلیل باید به طور شخصی در نظر گرفته شود ، برای اطلاع از جزئیات دقیق مقاله هزینه های زندگی در لهستان را مطالعه کنید.

ویدیو پذیرش های کشور لهستان

دریافت پذیرش از دانشگاه های مطرح دنیا در آی مهاجرتی تنها بخشی از اقدامات ما در حوزه مهاجرت می باشد که در این ویدیو بخشی از موفقیت هایمان در رابطه با کشور لهستان را برای شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم تا بتوانید با خیالی آسوده برای آینده تان به ما اعتماد کنید.

در صورتی که جز کشور لهستان نیز مقصد دیگری را برای تحصیل در سر دارید ، با مشاورین ما تماس بگیرید و از دقیق ترین و به روزترین اطلاعات در رابطه با کشور و دانشگاه دلخواه تان مطلع شوید.

نمایش ویدیو درباره کاور ویدیو پذیرش کشور لهستان
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

نحوه پیدا کردن خوابگاه در لهستان

احتمالا اصلی داوطلبان برای تحصیل اقامت در این کشور این است که چگونه می توان خوابگاه های دانشجویی کشور لهستان را پیدا کرد؟ نحوه پیدا کردن خوابگاه در لهستان بسیار راحت و در دسترس می باشد و شما می توانید پس از دریافت پذیرش خود بلافاصله برای اجاره خوابگاه اقدام کنید. در دسترس و راحت ترین روش برای یافتن و اجاره محل موردنظر از طریق جست و جو در سایت ها می باشد، مشخصات کامل این خانه ها با عکس و فیلم در سایت ها قرار گرفته است.

از طرفی دیگر می توان با پرداخت مقدار هزینه ای به مشاوران املاکی، تمامی گزینه های اقامت دانشجویی در لهستان را بررسی نموده و بهترین گزینه ها با توجه به شرایط به شما معرفی شوند. این مشاورین با آشنایی کامل نسبت به امکانات و مکان های کشور می توانند بهترین کمک برای شما باشند .

برخی از بهترین سایت های یافتن خانه در لهستان عبارتند از :

https://www.nieruchomosci-online.pl/
https://adresowo.pl/
https://www.morizon.pl/
https://www.domiporta.pl/
https://rentflatpoland.com/

یافتن خوابگاه های دانشجویی کشور لهستان از طریق پیدا کردن آگهی های قرار گرفته در سایت و محیط دانشگاه نیز ممکن می باشد ، اما باید در اولین زمان برای اجاره اقدام کرد زیرا که تعداد متقضیان برای آن ها زیاد است، اگر به فکر راه های دیگر مهاجرتی به این کشور هستید می توانید مقاله بهترین روش مهاجرت به لهستان را مطالعه کرده و مناسب ترین روش را برای خود بیابید.

تفاوت زندگی در خوابگاه با خانه در لهستان

تفاوت زندگی در خوابگاه با خانه در لهستان

شناخت تفاوت زندگی در خوابگاه با خانه در لهستان بسیار مهم می باشد اما سوال اصلی این است که تفاوت میان این دو چیست و کدام یک بهتر می باشد؟ بزرگترین تفاوت میان دو در مقدار هزینه های اجاره است، هزینه های اجاره یک ملک شخصی بسیار بیشتر از اجاره خوابگاه های دانشجویی بوده اما تفاوت ها فقط شامل مقدار هزینه ها نمی شود.

برخی از افراد اجاره ملک شخصی را به علت داشتن حریم شخصی خود انتخاب می کنند، از آنجایی که خوابگاه ها معمولا به صورت اتاق ها و یا امکاناتی مانند آشپزخانه مشترک هستند برخی از افراد این ویژگی را دوست نداشته و برای داشتن فضای خصوصی خود خانه ای کامل را برای اقامت خود اجاره می کنند.

اما از طرفی دیگر اقامت در خوابگاه دانشگاهی در لهستان نه تنها باعث بهبود زبان شده بلکه باعث آشنایی بیشتر فرد با جمعیت کشور و پیدا کردن دوستان می شود.

یافتن ملک شخصی مناسب با خواسته و سرمایه خود و طی کردن مراحل کامل قانونی آن ممکن است که کمی طولانی باشد و برای انجام آن نیاز به یک شخض با تجربه و ساکن کشور است که با تمامی منطقه و قانون های کشور آشنا باشد که این مورد هزینه ها جداگانه ای را نیاز دارد اما همان طور که اشاره کردیم یافتن خوابگاه های دانشجویی کشور لهستان بسیار راحت بوده و دیگر نیاز به طی کردن این مراحل نیست.

خوابگاه های دانشجویی در ورشو

پایتخت لهستان یعنی شهر ورشو محبوب ترین شهر این کشور برای اقامت و تحصیل است، با وجود دانشگاه های برتر و کیفیت زندگی عالی و هزینه های کم این شهر یکی از بهترین شهرهای اروپا برای تحصیل می باشد، برای شناخت سایر شهرهای لهستان به مقاله بهترین شهرهای لهستان برای تحصیل سری زده و آن را مطالعه فرمایید.

دانشگاه صنعتی ورشو که یکی از بهترین و مشهورترین دانشگاه های این شهر بوده دارای 12 خوابگاه بوده، اما اگر نتوانستید آن را به موقع رزرو کنید می توانید هاستل های خصوصی را که در نزدیک دانشگاه قرار دارند اجاره کنید تا زمانی که بتوانید خوابگاه های دانشجویی در ورشو را برای خود بیابید.

  • Stare Miasto: اگر در پردیس اصلی دانشگاه ورشو پذیرش گرفته این این محله بسیار مناسب است.
  • محله Służew: در نزدیکی دانشگاه علوم زیستی ورشو
  • اتاق های اجاره ای در محله Czyste
  • منطقه Ochota

Student dormitories in Warsaw

مقالات زیر را نیز بخوانید و به عنوان یک دانشجوی آگاه از تمامی جنبه های تحصیلی خود به لهستان قدم بگذارید:

خوابگاه های دانشجویی در لودز

شهر لودز که به عنوان یکی از شهرهای دانشجویی کشور لهستان می باشد، سالانه دانشجویان زیادی را از سراسر جهان به سمت خود جذب می کند. هزینه های زندگی در این شهر بسیار کمتر از ورشو بوده و خوابگاه های دانشجویی در لودز از این قاعده مستثنی نیست. 

بهترین محله ها برای اقامت دانشجویان Fabryczna و Politechnika Łódzka می باشند . همان طور که می دانید نمی توان یک قیمت دقیق را برای اجاره خوابگاه تعیین کرد چرا که مقدار این هزینه ها در هر منطقه با دیگری متفاوت است اما به طور میانگین هزینه اجاره یک آپارتمان استودیویی در مرکز شهر لودز از 280 یورو آغاز شده و تا 320 یورو متغیر است.

در نظر داشته باشید که این هزینه ها شامل هزینه های فرعی دیگر در طول اقامت شما نمی شوند و شما باید آن ها را نیز در نظر داشته باشید.

خوابگاه های دانشجویی در لودز

در این مقاله کارشناسان آی مهاجرتی به بررسی و شرح دقیق خوابگاه های دانشجویی کشور لهستان پرداخته شده و در دسترس شما قرار گرفته است. در صورت نیاز به اطلاعات دیگر و یا ایجاد ابهامات و سوالات می توانید با مشاورین ماهر ما در دفتر مرکزی و دفتر غرب تهران و دفتر شیراز تماس حاصل کرده و یا در بخش دیدگاه همین صفحه با ما در ارتباط باشید.

سوالات پرتکرار خوابگاه های دانشجویی کشور لهستان

در رابطه با خوابگاه های دانشجویی کشور لهستان همواره سوالات زیادی وجود دارد که به برخی از متداول ترین آنها در ادامه پرداخته ایم و در صورتی که همچنان پرسشی برایتان وجود دارد از طریق بخش دیدگاه و یا شماره های تماس آن را از کارشناسان ما بپرسید.

با جست و جو برای آگهی های سایت ها و یا محوطه و سایت دانشگاه می توان خوابگاه های در دسترس را پیدا و آن ها را رزرو کرد.

هاستل، خوابگاه های دانشگاه، خوابگاه های خصوصی و اجاره آپارتمان یا اتاق گزینه ه های خوابگاه های دانشجویی کشور لهستان برای دانشجویان هستند.

قیمت های اجاره خوابگاه های دانشجویی کشور لهستان با توجه به خصوصی یا دولتی بودن، محل قرارگیری، بزرگی و امکانات ارائه دهنده متغیر است.

بزرگترین تفاوت این دو در مقدار هزینه آن و حریم شخصی افراد می باشد، به این صورت که هزینه های اجاره ملک شخصی بیشتر بوده و برخی امکانات در خوابگاه ها به صورت مشترک با سایرین می باشد.

بله، تعداد 12 خوابگاه دانشجویی در این دانشگاه قرار داشته و همچنین هاستل های بسیازی در نزدیکی آن قرار دارد.

در پایان نیز از شما می خواهیم تا با تماشای ویدیو کلاینت های ما آی مهاجرتی را بهتر بشناسید:

نمایش ویدیو درباره کاور علیرضا عیسی پور
نمایش ویدیو درباره کاور یاسمن ثقفی
نمایش ویدیو درباره کاور یاسمن رحمانی منش
نمایش ویدیو درباره کاور عرشیا مقسم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه