خدمات بیمه دانشجویی در ترکیه

خدمات بیمه دانشجویی در ترکیه راهی آسان برای کاهش هزینه های درمان و بهداشت حین تحصیل در این کشور می باشد؛ امروزه داشتن پوشش بهداشتی برای تمامی دانشجویان بین المللی در طول اقامت خود در ترکیه الزامی بوده، از همین رو آشنایی با شرایط بیمه دانشجویی در ترکیه برای هر متقاضی تحصیل در این کشور ضروری به شمار می رود.

امروزه ترکیه دارای یک بخش بهداشتی و درمانی تثبیت شده با پزشکان و دندانپزشکان بسیار مجرب بوده و بیمارستان های این کشور از آخرین تکنولوژی روز استفاده می کنند، از همین رو ممکن است هزینه های درمان در این کشور کمی بالا باشد، در این موقعیت داشتن پوشش درمانی مناسب می تواند به شما کمک کند تا میزان هزینه های درمان شما به طرز چشم گیری کاهش پیدا کند

خدمات بیمه دانشجویی در ترکیه

داشتن بیمه دانشجویی به عنوان یک الزام با مبلغی اندک شما را از پرداخت هزینه های بسیار گزاف در حوزه درمانی معاف می سازد.

فهرست مطالب

جهت آشنایی بیشتر با سیستم درمانی در این کشور حتما از طریق راه های ارتباطی با مشاورین آی مهاجرتی در تماس باشید . دارا بودن بیمه های درمانی برای کلیه دانشجویان بین المللی در این کشور ضروری به شمار رفته و شما برای ثبت نام در دانشگاه مورد نظر و دریافت مجوز اقامت نیاز به پوشش درمانی مناسب دارید.

این بیمه درمانی در اکثر بیمارستان ها قابل استفاده بوده، اما شما می توانید برای دریافت پوشش های بیمه اضافی نیز درخواست دهید؛ چنانچه قصد تحصیل در این کشور را داشته، می توانید با مطالعه مقاله تحصیل در ترکیه از صفر تا صد 2023 تا حد زیادی با شرایط تحصیلی و روش های ورود به بهترین دانشگاه های این کشور آشنا شوید.

انواع بیمه دانشجویی در ترکیه

انواع بیمه دانشجویی در ترکیه برای دانشجویان بین المللی وجود داشته که طبق قوانین این کشور، دانشجویان می توانند از بین این بیمه ها یکی را انتخاب کنند، همچنین لازم به ذکر بوده که دانشجویان بین المللی که از طریق والدین خود یا از طریق قراردادهای دوجانبه دارای بیمه درمانی معتبر در ترکیه هستند، ملزم به ارائه مدرکی دال بر این امر به اداره مهاجرت می باشند.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
خدمات بیمه دانشجویی در ترکیه

امروزه طبق خدمات بیمه دانشجویی در ترکیه دارا بودن بیمه در این کشور یکی از الزامات مهم برای تحصیل بوده و شرایط و نوع این بیمه ها با توجه به نوع دانشگاه و شهری که قصد تحصیل در آن را دارید تعیین می شود؛ چنانچه هنوز با دانشگاه های مختلف ترکیه آشنا نشده اید و از شرایط زندگی در شهرهای مختلف این کشور زیاد آگاه نیستید، توصیه می کنیم در کنار این مقاله، عنوان بهترین شهرهای ترکیه برای تحصیل که توسط مشاورین مجرب همین مجموعه تدوین شده را مطالعه فرمایید.

بیمه سلامت خصوصی در ترکیه

بیمه سلامت خصوصی در ترکیه یکی از انواع بیمه دانشجویی در ترکیه بوده که نسبت به بیمه عمومی از پوشش دهی بیشتری برخوردار است، امروزه داشتن بیمه درمانی خصوصی در حین اخذ انواع مختلف اجازه اقامت از دفاتر مهاجرت در ترکیه شرط لازم می باشد؛ به صورت کلی بیمه درمانی خصوصی توسط شرکت های متنوعی ارائه شده و خود دارای انواع مختلفی بوده که مهم ترین آن ها به شرح زیر هستند.

  • بیمه خصوصی معمولی: این بیمه که عموما برای درخواست های اقامت یا تمدید آن استفاده شده بسیاری از مسائل عمومی پزشکی را پوشش داده و قیمتی پایینی داشته و دسترسی آسانی دارد؛ نکته حائز اهمیت این بوده که بیمه خصوصی معمولی هزینه های درمان در بیمارستان های خصوصی یا دولتی را به صورت قابل توجه کسر نکرده و همچنین پوشش دهی قیمت دارو را نیز ندارد.
  • بیمه حوادث، پزشکی و آنالیز: این بیمه عموما هزینه های معاینه، آنالیز و حادثه را پوشش می دهد.
  • بیمه جامع: یکی دیگر از انواع بیمه دانشجویی در ترکیه بوده که انواع درمان ها، جراحی ها و حوادث را پوشش می دهد، اما گران ترین نوع بیمه است.
بیمه سلامت عمومی در ترکیه

بیمه سلامت عمومی در ترکیه

بیمه سلامت عمومی عموما برای شهروندان ترکیه بوده و از جمله بیمه هایی است که فقط برای استفاده در مراکز درمانی دولتی ترکیه مناسب است، همچنین مهاجرین نیز با داشتن کارت شهروندی ترکیه می توانند از این بیمه بهره برده و از کمک های پزشکی رایگانی که در بیمارستان های دولتی ارائه شده، استفاده کنید . طبق شرایط اخذ بیمه دانشجویی ترکیه این که از چه نوع بیمه ای استفاده کنید خیلی مهم نیست، اما نکته حائز اهمیت این بوده که بیمه ی درمانی معتبری را انتخاب کرده و هنگامی که اولین بیمه درمانی شما منقضی شد، باید به اداره مهاجرت اطلاع داده و بیمه درمانی خود را تمدید کنید.

هزینه بیمه دانشجویی در ترکیه

در حال حاضر بیمه دانشجویی در ترکیه به شما این امکان را داده تا با پرداخت 20 درصد از کل مبلغ تجویز شده توسط پزشک، داروی خود را خریداری کنید، همچنین میزان هزینه های بیمارستان با استفاده از این بیمه ها به نوع بیمه و هزینه هی شما بستگی دارد.

هزینه بیمه دانشجویی در ترکیه با توجه به عوامل مختلفی نظیر پوشش های موجود در بیمه نامه، مدت اعتبار بیمه نامه و بیمه نامه قیمت شرکت بیمه، تعیین شده و از همین رو بیمه ها دارای هزینه های مختلفی می باشند.

علاوه بر هزینه های بیمه درمانی و هزینه تحصیل، هزینه های دیگری نیز حین مهاجرت تحصیلی به این کشور وجود داشته که باید در نظر بگیرید؛ شما می توانید با مطالعه مقاله هزینه های زندگی در ترکیه پس از مهاجرت، تا حد زیادی از شرایط هزینه ها در این کشور اطلاعات به دست آورید.

سن بیمه درمانی برای 6 ماه (لیره ترکیه) بیمه درمانی برای 9 ماه (لیره ترکیه)
0-18 275 355
19-25 295 350
26-30 370 440

هر چند امروزه هزینه بیمه دانشجویی در ترکیه با توجه به ایالتی که در آن اقامت دارید، از دانشگاهی به دانشگاه دیگر متفاوت بوده، اما به طور کلی می توان گفت که هزینه بیمه مسافرتی دانشجویی در این کشور حدود 375 لیر می باشد.

وبینار تحصیل در ترکیه

ما در آی مهاجرتی همواره در تلاشیم تا به روزترین اطلاعات را در حوزه مهاجرت دز اختیار شما هم وطنانمان قرا دهیم تا بتوانید با چشمانی باز برای آینده تان تصمیم بگیرید .

از همین رو در این وبینار به تحصیل در ترکیه به صورت مفصل پرداخته ایم و هر آنچه را که در این زمینه لازم بوده در اختیارتان قرار داده ایم . به خاطر داشته باشید که کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهند بود.

پخش ویدیو
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

فرق بیمه های مسافرتی با دانشجویی

فرق بیمه های مسافرتی با دانشجویی عموما در مدت زمان و میزان پوشش دهی بوده، بیمه های مسافرتی، بیمه ای برای اتباع خارجی بوده که با ویزای توریستی برای مدت کوتاهی به ترکیه سفر می کنند؛ افرادی که برای مدت زمان کوتاه مدت و جهت مسافرت و یا تحصیل دوره های زبان به این کشور می آیند می توانند حین اقامت کوتاه خود در این کشور از بیمه مسافرتی دانشجویی استفاده کنند؛ میزان پوشش دهی آن شامل موارد زیر می شود.

  • پوشش حوادث شخصی
  • یافتن بار و تحویل آن به بیمه شده
  • چمدان در پرواز برنامه ریزی شده گم، دزدیده یا آسیب دیده است
  • یافتن بار و تحویل آن به بیمه شده
  • هزینه های درمان سرپایی یا بستری در خارج از کشور
  • انتقال بیمه شده به کشور پس از ترخیص یا پس از فوت

برخلاف بیمه های مسافرتی که تنها برای سفر در نظر گرفته شده بیمه های دانشجویی در ترکیه برای تحصیل ضروری بوده و همچنین شما را در طول مدت زمان تحصیل در کشور زیبای ترکیه، پوشش می دهد.

 این بیمه ها عموما دارای پوشش دهی بیشتری بوده و همچنین نسبت به بیمه مسافرتی دانشجویی دارای هزینه بالاتری نیز هستند؛ از موارد تحت پوشش بیمه دانشجویی در ترکیه می توان به گزینه های زیر اشاره کرد.

  • پرداخت هزینه درمان سرپایی
  • هزینه ویزیت پزشک را پرداخت کنید.
  • هزینه دارو و شیمی درمانی
  • هزینه درمان ناشی از حادثه
  • هزینه آزمایش، ام آر آی، رادیولوژی، سونوگرافی و غیره.
  • هزینه دیالیز و پیوند اعضا را بپردازید
  • هزینه بستری در کلینیک و بیمارستان

همواره در تلاشیم تا با جمع آوری اطلاعات کامل در رابطه با تمامی کشورها شما را در اتخاذ تصمیمی بهتر یاری نماییم:

نام شرکت های بیمه در ترکیه

قدمت شرکت های بیمه در کشور ترکیه به زمان عثمانی بازگشته و از آن تاریخ به بعد بسیاری از شرکت ‌ها پا به عرصه بیمه گذاشته‌ و شروع به برداشت سهم خود از این بازار کرده‌ اند.

امروزه بیش از 65 شرکت بیمه معتبر در این کشور وجود داشته و آشنایی با این شرکت ها به شما کمک کرده تا بتوانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید و از افراد سودجو و کلاه بردار در امان باشید، شما می توانید نام شرکت های بیمه در ترکیه را مشاهده فرمایید.

  • آلیانز سیگورتا A.Ş.
  • بیمه آنادولو
  • بیمه آکسا
  • شرکت بیمه مردم
  • شرکت بیمه مپفر
  • شرکت بیمه گونس
  • شرکت سهامی بیمه ترکیه
  • شرکت بیمه سومپو ژاپن
  • شرکت بیمه زیارت

 

طبق شرایط اخذ بیمه دانشجویی ترکیه در حال حاضر شرکت های آکسا الیانز و آنادولو سه مورد از مهم ترین شرکت های بیمه در این کشور بوده و درصد زیادی از سهم بازار بیمه در این کشور را در اختیار دارند؛ شما می توانید با دریافت بیمه دانشجویی در ترکیه از این شرکت ها از نظر اعتبار بیمه آسوده خاطر باشید.

چنانچه در مورد خدمات بیمه دانشجویی در ترکیه سوالی ذهنتان را درگیر کرده، می توانید با مراجعه به دفتر غرب و دفتر مرکزی تهران و دفتر شیراز و گرفتن وقت مشاوره از کارشناسان آی مهاجرتی به پاسخ تمامی سوالات خود برسید؛ همچنین اگر قصد مهاجرت تحصیلی و یا شغلی به این کشور را دارید توصیه می کنیم حتما همین حالا مقاله روش های مهاجرت به ترکیه را مطالعه فرمایید.

سوالات پر تکرار خدمات بیمه دانشجویی در ترکیه

در این عنوان تلاش نموده ایم تا بهترین اطلاعات در زمینه خدمات بیمه دانشجویی در ترکیه را برای شما عزیزان شرح دهیم ، در صورتی که همواره سوال بیشتری در این زمنیه برایتان وجود دارد حتما با مشاورین ما تماس گرفته و یا در بخش دیدگاه ما را در جریان بگذارید.

به صورت کلی بیمه های دانشجویی در این کشور به دو نوع اصلی بیمه های خصوصی و عمومی تقسیم می شوند.

بله، دریافت بیمه دانشجویی برای صادر شدن مجوز اقامت لازم است.

هزینه بیمه مسافرتی دانشجویی در این کشور حدود 375 لیر است.

به صورت کلی این دو بیمه از نظر میزان پوشش دهی، هزینه ها و مدت زمان باهم دارای تفاوت هایی می باشند.

شرکت های آکسا الیانز و آنادولو سه مورد از مهم ترین شرکت های بیمه در این کشور می باشند.

درپایان از شما دعوت می کنیم تا دریافت ویزای کشورهای مختلف جهان در آی مهاجرتی را نیز تماشا کنید:

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه