خرید ملک در ترکیه و دریافت تابعیت

خرید ملک در ترکیه و دریافت تابعیت این کشور یکی از روش های مهاجرتی است که طی چند سال گذشته از سوی متقاضیان خارجی با استقبال بسیاری مواجه شده است و چندین هزار ملک سالانه فقط توسط سرمایه گذاران غیر ترک در این کشور خریداری می شود که بسیاری از آن ها ایرانی هستند. 

امتیازها و ویژگی هایی که دولت برای خرید خانه در ترکیه در نظر گرفته ، باعث این استقبال بالا شده است و کارشناسان آی مهاجرتی در ادامه خرید خانه در ترکیه را با جزئیات به شما عزیزان توضیح خواهند داد.

 

خرید ملک در ترکیه و دریافت تابعیت

با خرید ملک در ترکیه ضمن رسیدن به اقامت می توانید زمینه کار و یا تحصیل را برای خود و خانواده تان فراهم سازید.

فهرست مطالب

کشور ترکیه طی سال های گذشته تلاش بسیاری در جذب سرمایه و سرمایه گذاران خارجی به این کشور نموده و روش های مختلفی را پیش روی آنان قرار داده است . برای استقبال و جذب این افراد دولت ترکیه در هریک از این روش ها مانند خرید و سرمایه گذاری در بخش املاک؛ امتیازاتی را هم برای سرمایه گذاران در نظر گرفته است که مهم ترین آن ها اعطای اقامت دائم و تابعیت تحت شرایطی خاص است.

این موضوع باعث شده که بسیاری از مهاجرین کشورهای همسایه برای مهاجرت نسبت به خرید خانه در ترکیه اقدام کنند . البته نباید از سودی که این سرمایه گذاری برای افراد به ارمغان می آورد نیز غافل شویم؛ چون بازار املاک ترکیه از رونق بالایی برخوردار است.

به شما عزیزان توصیه می کنیم که از روش های مهاجرت به ترکیه به طور کامل مطلع شوید و تمامی راه های ممکن را بررسی، مقایسه و در نهایت بهترین را برگزینید . مطالعه عنوان روش های مهاجرت به ترکیه راهنمای خوبی برای شما عزیزان خواهد بود.

 

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
خرید ملک در ترکیه و دریافت تابعیت

شرایط خرید خانه در ترکیه

شرایط خرید خانه در ترکیه دارای پیچیدگی یا محدودیت های خاص مانند برخی از کشورهای جهان نیست و دولت تلاش نموده در جهت جذب سرمایه خارجی محدودیت ها را به حداقل و ساده ترین حالت ممکن برساند. از این رو تمامی شهروندان خارجی می توانند در هر کجای ترکیه نسبت به خرید خانه به هر اندازه و هر قیمت اقدام نموده و سپس نیز آن را اجاره داده و از آن کسب درآمد نمایند.

نکته ای که باید به آن دقت کنید این که اکثر سرمایه گذاران بخش املاک و افرادی که قصد خرید خانه در ترکیه را دارند؛ به هدف دستیابی به اقامت دائم این کشور به این هدف می اندیشند. خوشبختانه باید بگوییم که دولت ترکیه برای سرمایه گذاران و خریداران خارجی ملک در این کشور، مزیت اقامت و اعطای تابعیت را در نظر گرفته است که نیازمند فراهم نمودن برخی شرایط است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

البته برخی محدودیت ها و شروط نیز برای خریداران خارجی در نظر گرفته شده است؛ به طور مثال یک خریدار خارجی نمی تواند بیش از 10 درصد از املاک یک منطقه را خریداری نماید. یا اینکه افراد خارجی به هیچ عنوان مجاز به خرید ملک یا زمین در مناطق امنیتی یا نظامی کشور ترکیه نیستند . موضوعی دیگر که خریداران زمین در ترکیه باید مد نظر قرار دهند این است که آن ها باید حداکثر تا 2 سال پس از خرید زمین پروژه ساخت را آغاز کنند.

قوانین خرید خانه در ترکیه

همانطورکه گفتیم قوانین خرید خانه در ترکیه اصلا دارای محدودیت یا پیچیدگی خاص و یا نیاز به اخذ مجوزی ویژه برای شهروندان خارجی ندارد و خرید خانه در ترکیه یکی از بهترین اقدامات جهت خرید ملک در خارج از کشورمان است که خریداران را با مشکل یا پیچش های قانونی بیش از حد مواجه نمی سازد.

فقط باید توجه داشت که مالیات ها و هزینه های این اقدام را به درستی پرداخت نمایید و در عقد قرارداد نهایت دقت خاطر را به عمل آورید تا به کلاهبرداری مواجه نشوید. با تمامی این هاحتما توصیه می کنیم که از حضور یک متخصص یا فردی با تجربه در این زمینه در مدت زمان جستجوی ملک، عقد قرارداد و انتقال مالکیت بهره ببرید تا با مشکلات قانونی یا کلاهبرداری برخورد نکنید.

البته باید بگوییم که خرید خانه در ترکیه سال های گذشته از سوی ایرانیان با استقبال بالایی مواجه شده است و شما می توانید به راحتی منطق و محلاتی را در شهرهای ترکیه بیابید که ایرانیان در آنجا سکونت دارند. کارشناسان آی مهاجرتی دارای سوابق بسیار موفقی در این زمینه بوده و طی سالیان گذشته املاک بسیاری را برای هم میهنانمان در ترکیه خریداری کرده اند.

قرارداد خرید ملک در ترکیه

قرارداد خرید ملک در ترکیه

می توانیم بگوییم که مهم ترین بخش از خرید ملک در ترکیه 2023 مربوط به بستن قرارداد قانونی و عقد آن است. شما باید دقت داشته باشید که تنظیم یک قرارداد قانونی و دقیق که تمامی مسئولیت ها و تعهدات خریدار و فروشنده در آن قید شده باشد؛ بسیار مهم می باشد؛ زیرا در صورت نیاز به پیگیری قانونی برای این امر، تنها قراردادی که تنظیم شده است، تعیین کننده همه چیز در محکمه و دادگاه می باشد . پس حتما باید یک متخصص یا وکیل آشنا به قوانین و قواعد خرید و فروش ملک در ترکیه را در حین بستن قرارداد در کنار خود داشته باشید تا وی کاملا قرارداد را تنظیم و از اصولی و صحیح بودن آن اطمینان خاطر کسب کند. همچنین برای قانونی بودن و قابل قبول بودن در محاکم قانونی، حتما قرارداد را در یک مشاور املاک رسمی و یا در یک دفتر ثبت اسناد رسمی تنظیم و به امضای طرفین قرداد و دفتردار برسانید.

حتما در قرارداد مبلغ خرید ملک و پیش پرداخت را ثبت نمایید و همچنین در مدت زمان معلومی که مهلت بررسی ملک را دارید؛ با استفاده از کارشناس، نقشه کش و متخصص ملک ، ملک خریداری شده را بررسی کرده و با شرایط درون قرارداد مطابقت دهید. همچنین تمامی عوارض، مالیت ها و هرگونه هزینه های مرتبط با دولت را بررسی نمایید.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

قیمت خرید خانه در ترکیه

حتما دقت داشته باشید که قیمت خرید خانه در ترکیه در کلان شهرها و شهرهای اصلی از قیمت های بالاتری برخوردار است و این شهرها دارای گران ترین قیمت هستند .شهرهایی مانند: استانبول، ازمیر، آنکارا، آنتالیا و سایر شهرهای مهم. البته باید توجه داشت که رشد قیمت و سود سرمایه گذاری نیز در این شهرها بسیار بیش تر و مناسب تر می باشد.

فرقی ندارد که در کجای این کشور قصد خرید ملک دارید تنها باید حتما از بازه قیمت ها در شهرهای مختلف و محلات و مناطق گوناگون در شهر مد نظر خود اطلاعات دقیق و کاملی به دست آورید؛ تا بتوانید یک ملک با قیمت مناسب به دست آورید و با پرداخت مبلغ گران و بیش از حد مواجه نشوید.

همچنین شهرهای بزرگ از فرصت های شغلی بیش تر و سطح رفاه و امکانات بسیار بهتری بهره می برند. همین باعث شده که رونق خرید و فروش ملک در این شهرها بسیار بیش تر باشد و شما بتوانید به راحتی از سرمایه گذاری خود سود کسب نموده و یا یک مستاجر برای ملک خود آورده و اجاره ماهیانه دریافت کنید.

بهترین کار آشنایی با هزینه های زندگی در ترکیه پس از مهاجرت می باشد تا با حال و هوای زندگی در ترکیه و مجموع مخارج خود آشنا شوید . مقاله مشخصه تمامی مبالغ و مخارج پیش روی شما جهت مهاجرت به این کشور را با جدیدترین اطلاعات در اختیارتان خواهد گذاشت.

قیمت خانه در شهرهای ترکیه

همانطور که گفتیم قیمت خانه در شهرهای ترکیه با یکدیگر متفاوت است و شهرهای بزرگ و اصلی بسیار مورد پسندتر و مورد توجه تر توسط خارجی ها می باشد. البته دلایل و مزیت های بسیاری که در این شهرها وجود دارد باعث این انتخاب از سوی مهاجرین و سرمایه گذاران خارجی شده است.

در جدول قیمت خرید آپارتمان در شهرهای مهم و پر رونق ترکیه را در نیمه سال 2023 مشاهده خواهید کرد:

ضمنا توجه داشته باشید که در اکثر شهرها و مناطق کشور ترکیه مراکز شهرها و محله های نزدیک به قسمت های تجاری و اداری شهر از بالاترین قیمت های املاک برخوردار هستند . البته این جدای از محلات لوکس نشین و بالای شهر است که در هریک از شهرای ترکیه در بخش و ناحیه ای متفاوت واقع شده است.

شهر هر مترمربع آپارتمان در مرکز شهر هر مترمربع آپارتمان در حومه شهر
استانبول 23,635.95 لیر 14,348.49 لیر
ازمیر 21,628.81 لیر 13,289.95 لیر
آنکارا 17,288.82 لیر 11,810.86 لیر
آنتالیا 29,055.16 لیر 14,054.29 لیر
آلانیا 27,540.94 لیر 24,237.68 لیر
بورسا 18,500.00 لیر 13,076.92 لیر

مالیات خرید ملک در ترکیه

یکی از نگرانی های همراه خریداران خارجی جهت خرید خانه در ترکیه مربوط به مالیات و هزینه های مازاد بر قیمت ملک در این کشور است و خوشبختانه این کشور برای خرید ملک مالیات های سنگین و سختی در نظر نگرفته است و شما هنگام خرید باید فقط مالیات خرید یا همان هزینه تمبر را بپردازید که به طور متوسط نزدیک به 4 درصد از قیمت می باشد.

البته این مقدار باتوجه به نوع و ملک خریداری شده و سایر شرایط به مبالغ کمتری نیز برسد . اما فراموش نکنید که شما باید هزینه مشاورین املاک و هرگونه مشاور یا متخصص خرید ملک در صورت استفاده را نیز پرداخت کنید که این موارد به صورت قراردادی و میان طرفین مشخص می شود.

به طور کلی می توان گفت که طی تجربه سالیان فعالیت در این زمینه توصیه می کنیم که حدود 7 تا 10 درصد از قیمت ملک را به عنوان هزینه های جانبی خرید خانه در ترکیه در نظر بگیرید که شامل هزینه های مازاد نیز می شود . جدای از این مطلب بهتر است که شرایط کار و مهاجرت کاری به ترکیه را نیز بررسی کنید تا باقوانین کاری و چگونگی یافتن یک شغل مناسب در این کشور بهتر آشنا شوید . با کلیک بر روی عنوان به تمامی اطلاعات موردنیاز خود دست خواهید یافت.

عناوین زیر به شما کمک می کند تا کشور ترکیه را به عنوان مقصد سکونت خود هرچه بیشتر بشناسید:

اقامت ترکیه با خرید ملک 2023

به طور قطع شما عزیزان می دانید که اکثر سرمایه گذاران ایرانی هدف خود از خرید خانه در ترکیه را دستیابی به اقامت این کشور می دانند؛ چون این روش یک روش بسیار ساده بدون دردسر و نیاز به پیچیدگی های خاص مهاجرت است و شما باید فقط ملکی با شرایط خاص را خریداری کنید تا بتوانید به این مهم دست پیدا کنید.

حال در این جا دو حالت وجود دارد، اول اینکه شما می توانید با خرید خانه در ترکیه با قیمت ارزان به اقامت موقت و محدود این کشور دست پیدا کنید و آن را در صورت نیاز و علاقه تمدید کرده و یا با خرید گران قیمت خرید خانه در ترکیه از همان اول به اقامت دائم و تابعیت این کشور برسید.

از آنجایی که روش دوم نیاز به سرمایه بالایی دارد؛ بسیاری از متقاضیان نسبت به خرید ارزان ملک اقدام می کنند. حال باید بگوییم که خریداران خارجی با خرید ملکی با حداقل ارزش 75 هزار دلار در کلان شهرها و یا 50 هزار دلار در سایر مناطق می توانند به اقامت ترکیه دست پیدا کنند.

اقامت ترکیه با خرید ملک 2023

باید توجه داشته باشید که اقامت ترکیه با خرید ملک 2023 از این روش یک ویزای یک یا دو ساله توریستی را به ارمغان می آورد که قابل تمدید است. در نهایت افرادی که به مدت حداقل 5 سال در این کشور حضور داشته و زندگی کرده باشند می توانند برای دریافت اقامت دائم درخواست کرده و پس از 3 سال از دریافت اقامت دائم برای تابعیت ترکیه درخواست کنند.

تمدید اقامت ترکیه با خرید ملک

ایرانیان برای سفر به کشور ترکیه نیازی به دریافت ویزا ندارند و می توانند به مدت 3 ماه ( 90 روز ) بدون دریافت هیچ گونه ویزایی به این کشور سفر کرده و در آن جا اقامت داشته باشند. اما مشکل از آنجایی شروع می شود که نیاز به اقامت بیش از 90 روز در این کشور احساس شود؛ آن وقت شخص باید حتما یکی از ویزاهای اقامت بلند مدت این کشور را به دست آورد.

همچنین باید مد نظر داشته باشید که اگر برای اهدافی همچون تحصیل، کار، سرمایه گذاری و چنین اهدافی قصد حضور در ترکیه را داشته باشید؛ باید از همان اول ویزای اقامتی درخور به همراه مجوز لازمه را به دست آورید تا امکان انجام چنین اقداماتی به شما داده شود.

اما اگر تصور کنیم شما به صورت مسافرتی در این کشور حضور دارید و پس از 3 ماه باید به کشورتان برگردید؛ تمدید اقامت ترکیه با خرید ملک در اینجا امکان پذیر و کارآمد است.

شما با خرید ملک با مبالغی از 50 هزار تا 75 هزار دلار، می توانید به یک اقامت 1 تا 3 ساله موقت دست پیدا کنید و بدین صورت اقامت از طریق خرید ملک در ترکیه برای مدتی بیش تر برای شما امکان پذیر می شود . چنان چه ابهام یا سوالی در رابطه با خرید خانه در ترکیه با توجه به شرایط یا اهداف خود دارید؛ با مشاورین خبره آی مهاجرتی تماس حاصل کنید.

 

اجاره دادن ملک خریداری شده در ترکیه

در اینجا باید به یکی دیگر از مزایای خرید خانه در ترکیه اشاره کنیم که علاوه بر اقامت ترکیه با خرید ملک که برای شما به ارمغان می آورد، می تواند باعث کسب درآمد مناسبی برای شما شود. اجاره دادن ملک خریداری شده در ترکیه یکی از اقدامات بسیار زیادی است که توسط سرمایه گذاران در بخش املاک این کشور صورت می پذیرد.

در جدول زیر مبلغ اجاره ای که شما می توانید با اجاره آپارتمان خود به صورت متوسط در شهرهای مهم ترکیه به دست آورید را به صورت ماهانه مشاهده می نمایید:

شهر درآمد متوسط ماهانه از اجاره آپارتمان 1 خوابه درآمد متوسط ماهانه از اجاره آپارتمان 3 خوابه
استانبول 9 هزار لیر 18 هزار لیر
ازمیر 6 هزار لیر 10 هزار لیر
آلانیا 9.5 هزار لیر 17 هزار لیر
آنکارا 5 هزار لیر 9 هزار لیر
آنتالیا 10 هزار لیر 18 هزار لیر

خوشبختانه از لحاظ قانونی برای اشخاص خارجی خریدار ملک در ترکیه هیچ محدودیتی برای اجاره خانه خریداری شده وجود ندارد و شما با خرید خانه در ترکیه علاوه بر مزایای اقامتی که به دست می آورید؛ قادر خواهید بود تا درآمدی نیز برای گذران زندگی خود داشته باشید . ضمنا با توجه به اوضاع ارز و میزان اجاره ها در این کشور، این اقدام می تواند شما را به درآمد بسیار خوبی نیز برساند.

شهرهای مناسب خرید ملک در ترکیه

همواره یکی از سردرگمی هایی که ایرانیان برای خرید خانه در ترکیه با آن مواجه هستند؛ انتخاب مقصد مناسب برای این اقدام می باشد. باید بدانید که عوامل و شرایط مختلفی در راستای انتخاب مقصد تاثیر گذار هستند که اولین آن تصمیم به سکونت یا اجاره ملک است که باعث می شود نگاه شما به نوع سرمایه گذاری و انتخاب مقصد متفاوت باشد.

به همین خاطر شما باید تمامی شرایط و عوامل را در نظر بگیرید و سپس با بررسی شرایط هر شهر بهترین و مناسب ترین گزینه را برگزینید. اما همانطور که قبلا گفتیم کلان شهرهای ترکیه بهترین مقصد برای خرید خانه در ترکیه هستند که می توانند اکثر افراد را انواع اهداف و شرایط در خود جای دهند.

ضمنا این شهرها همواره از رونق، رشد و درخواست بالایی برای ارائه ملک برخوردار می باشند. در ادامه برخی از شهرهای مناسب خرید ملک در ترکیه را معرفی خواهیم کرد.

خرید ملک در استانبول ترکیه

استانبول قلب تپنده ترکیه شناخته می شود که همواره میزان جذب مهاجران خارجی و داخلی در آن بسیار است که این موضوع نیاز به ارائه ملک را روز به روز بیش تر می کند. 

این موضوع باعث جذب سرمایه گذاران خارجی جهت ساخت املاک مختلف شده است و بازار املاک این شهر را همواره داغ و پر رونق نگه می دارد.

ضمن اینکه امکانات موجود در استانبول مانند سالن بدنسازی، استخرها، پارک ها، فروشگاه ها، مراکز درمانی و آموزشی پیشرفته، این شهر را نه تنها به یکی از شهرهای محبوب جهت زندگی در ترکیه و خرید ملک تبدیل کرده است، بلکه باعث شده این شهر به عنوان بزرگ ترین مقصد سرمایه گذاری در کشور ترکیه شناخته شود.

خرید ملک در استانبول ترکیه

خرید ملک در ازمیر

ازمیر از دیگر کلان شهرهای ترکیه می باشد که از نظر تجارت، خرید و فروش املاک، آموزش و گردشگری در ترکیه پیشرو است و روز به روز به پیشرفت و رشد خود ادامه می دهد . ازمیر یکی از مهم ترین شهرهای ترکیه در زمینه جذب گردشگر است که در آن همواره نیاز به املاک مناسب برای اقامت گردشگران و حتی مهاجران وجود دارد.

به همین خاطر خرید خانه در این شهر می تواند شما را به درآمد خوبی برساند؛ درآمدی که می تواند در تمامی روزها و ماه های سال وجود داشته باشد و قیمت های بالایی را نیز نصیب شما نماید . همچنین این شهر از تنوع املاک بسیار خوبی برخوردار است و برای تمامی سلیقه ها و بودجه ها گزینه هایی را دارد.

خرید ملک در آنتالیا

آنتالیا دومین مقصد گردشگری محبوب و شلوغ در ترکیه است که از زیباترین جاذبه‌های توریستی ترکیه برخوردار می باشد. به همین خاطر بازار اجاره خانه در آن همیشه داغ است و به نوعی شما با خرید خانه در این شهر می توانید درآمد خوبی کسب کنید که به طور متوسط بالاتر از شهرهای دیگر است.

ضمن اینکه رشد قیمت املاک در این منطقه مناسب و قابل توجه است و شما با خرید خانه در این شهر می توانید به سود خوبی دست پیدا کنید، حتی در کوتاه ترین سرمایه گذاری نیز سود خوبی برای شما وجود خواهد داشت.

ضمن اینکه شهرهای آنکارا، آلانیا و بورسیا نیز از شهرهای بسیار ایده آل برای خرید خانه در ترکیه هستند که شرایط ایده آلی برای شما فراهم آورده اند.

حداقل سرمایه مورد نیاز برای خرید ملک در ترکیه

حداقل سرمایه مورد نیاز برای خرید ملک در ترکیه

یکی از اقدامات مناسب و قابل توجهی که از شما خواهانیم در راستای آشنایی با بازار املاک و سرمایه گذاری در کشور ترکیه انجام دهید؛ شناخت کامل مناسب نظام مالی و اقتصادی ترکیه می باشد که می تواند ذهن شما را از زوایای مختلفی با این موضوع آشنا نماید و جوانب بسیاری را برایتان روشن کند. مقاله مربوطه اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

در رابطه با حداقل سرمایه مورد نیاز برای خرید ملک در ترکیه باید بگوییم که این موضوع بستگی به عوامل مختلفی چون محل خرید ملک، توقع شما از ملک و هدفتان دارد. اما می دانیم که با داشتن مبلغی در حدود 10 هزار دلار نیز می توان در شهری همچون استانبول نیز یک خانه خرید. این مقدار می تواند در شهرها و روستاهای کوچک تر کمتر نیز تصور شود.

اما اگر شما قصد دستیابی به اهدافی چون اقامت و یا اخذ تابعیت و اقامت دائم این کشور را داشته باشید ، این مبلغ افزایش قابل توجهی خواهد یافت که در کلان شهرها به حداقل 75 هزار دلار و در شهرهای دیگر به 50 هزار دلار می رسد و تفاوت چشمگیری تلقی می شود. ضمن اینکه اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک با پرداخت مبلغی بسیار بالاتر نیز امکان پذیر است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

اخذ شهروندی با خرید ملک ترکیه

اخذ شهروندی با خرید ملک ترکیه طی سالیان گذشته مورد استقبال بسیاری از سوی ایرانیان قرار گرفته است که البته نیاز به بودجه قابل توجهی دارد. برای دریافت پاسپورت ترکیه با خرید ملک خریدارن باید ملک یا مجموع املاکی به ارزش حداقل 400 هزار دلار را در ترکیه خریداری کنند. این امتیاز ویژه برای همسر و فرزندان سرمایه گذار نیز در دسترس بوده و تابعیت ترکیه به آنان اعطا می شود.

باید دقت کنید که جهت دریافت تابعیت ترکیه با خرید ملک، علاوه بر حداقل مبلغ مورد نیاز به شما تا 3 سال اجازه فروش ملک نیز داده نمی شود و شما قادر به فروش ملک یا مجموعه املاکی که از طریق آن ها اقامت دائم و تابعیت ترکیه را به دست آورده اید، نمی باشید. با خرید خانه در ترکیه با این مبلغ فورا تابعیت این کشور به شما داده می شود و حداکثر تا 3 ماه بعد از اقدام نیز پاسپورتتان را دریافت خواهید کرد.

خوشبختانه در ترکیه شما می توانید دارای تابعیت دوگانه باشید؛ همچنین پس از اخذ تابعیت از این طریق شما همانند شهروندان ترک دارای حق و حقوق خواهید بود اما نه می توانید در رای گیری ها رای دهید و نه کاندید انتخابات در ترکیه شوید.

برای کسب مشاوره های بیش تر در رابطه با خرید خانه در ترکیه با مشاورین خبره آی مهاجرتی در دفاتر غرب و مرکزی تهران و یا دفتر شیراز در ارتباط باشید و سوالات خود را مطرح و از تجارب تیم باتجربه ما بهره مند شوید.

سوالات پر تکرار خرید خانه در ترکیه

در پایان تلاش نموده ایم تا اطلاعات مهم در رابطه با خرید خانه در ترکیه را در قالب سوال برای شما عزیزان جمع آوری کنیم و کارشناسان ما در بخش دیدگاه پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهند بود.

بله در صورتی که شما ملک یا مجموع املاکی با ارزش حداقل 400 هزار دلار را خریداری کنید می توانید به پاسپورت و تابعیت ترکیه دست پیدا کنید.

بله، در صورتی که در کلان شهرهایی ترکیه حداقل ملکی به ارزش 75 هزار دلار یا در دیگر شهرها ملکی به ارزش 50 هزار دلار خریداری کنید، اقامت موقت ترکیه از 1 تا 3 سال به شما داده می شود.

بله شهروندان غیر ترک می توانند به راحتی در این کشور املاک مورد علاقه خود را خریداری کنند و خرید ملک در ترکیه و دریافت تابعیت را تجربه کنند.

در حال حاضر شهرهای استانبول، ازمیر، آنکارا، آنتالیا، بورسیا از بهترین شهرهای این کشور جهت خرید ملک در ترکیه و دریافت تابعیت هستند.

در سال 2023 برای خرید آپارتمان در مرکز شهر به طور متوسط باید 23,635.95 لیر و برای خرید آپارتمان در حومه شهر 14,348.49 لیر را به ازای هر مترمربع پرداخت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه