واقعیت های اقامت مجارستان از طریق ازدواج

واقعیت های اقامت مجارستان از طریق ازدواج یکی از موارد مهمی است که افرادی که خواهان مهاجرت به این کشور از طریق ازدواج با تبعه ای مجاری هستند؛ باید از آن مطلع باشند تا بتوانند به این هدف بزرگ و مهم دست پیدا کنند.

مهاجرت از طریق ازدواج به مجارستان یک راه و روش مهاجرتی به این کشور شناخته نمی شود؛ اما فرصتی است که در صورت مهیا شدن می تواند این امتیاز را نیز به همراه خود داشته باشد؛ که در ادامه این مقاله کارشناسان آی مهاجرتی دقیق و کامل به آن خواهند پرداخت.

واقعیت های اقامت مجارستان از طریق ازدواج

طبق واقعیت های اقامت مجارستان از طریق ازدواج با یک شهروند مجاری و زندگی به مدت حداقل 10 سال  تابعیت این کشور دستیافتنی است.

فهرست مطالب

همانطور که می دانید روش های مختلفی همچون تحصیل، کار، سرمایه گذاری، ثبت شرکت و غیره برای مهاجرت و نقل مکان به مجارستان در دسترس هستند که هرکدام نیازمند شرایط و مدارک خاص خود می باشند.

اما یکی از روش هایی که می تواند برای افراد اقامت این کشور را به همراه آورد؛ ازدواج با یک شهروند مجاری است؛ که البته این اقدام باید از سوی دولت مورد تایید قرار گرفته و صلاحیت آن نیز به اثبات برسد. همچنین باید از واقعیت های اقامت مجارستان از طریق ازدواج نیز مطلع شوید.

باید دقت کنید که برای اخذ این نوع اقامت باید از واقعیت های اقامت مجارستان از طریق ازدواج مطلع باشید و ازدواج شما در دفاتر قانونی و رسمی مجارستان ثبت شود و حتما مصاحبه ای حضوری از زوجین در سفارت مربوطه در کشور مبدا صورت می پذیرد تا سلامت و صوری نبودن آن مورد بررسی قرار بگیرد. توصیه می کنیم تا مقاله سیر تا پیاز مهاجرت به مجارستان را مطالعه کرده و از تمامی شرایط و قوانین مهاجرت به این کشور به صورت کلی باخبر شوید.

شرایط اخذ اقامت مجارستان با ازدواج

باید توجه داشته باشید که از شرایط اخذ اقامت مجارستان با ازدواج در ابتدا این است که به همسر شخص متقاضی اقامت موقت داده می شود که حداقل پس از 10 سال زندگی با شهروند مجاری و ادامه ازدواج می تواند به تابعیت این کشور ختم شود

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
واقعیت های اقامت مجارستان از طریق ازدواج

البته اگر در این مدت فرزندی مشترک را به دنیا آورید؛ این امتیاز به شما داده می شود که پس از 5 سال درخواست تابعیت خود را ثبت کنید. حتما واقعیت های اقامت مجارستان از طریق ازدواج را بشناسید.

دقت داشته باشید که تبعه مجاری که قصد ازدواج با فردی خارجی را دارد؛ باید ثابت نماید که از توانایی مالی برای ازدواج برخوردار می باشد و درآمد وی برای هزینه های زندگی آن ها کافی است. همچنین فرد باید مسکنی برای ازدواج در مجارستان فراهم نموده باشد؛ در این صورت می تواند ویزای ازدواج برای همسر خود را درخواست نماید.

ضمنا حداقل سن قانونی برای ازدواج در این کشور 18 سال می باشد و ازدواج با زن و مرد تبعه مجارستان در صورت قانونی و حقوقی بودن آن، هر دو سبب کسب اقامت و در نهایت اخذ تابعیت می شود.

یعنی اقامت از طریق ازدواج در مجارستان هیچ ارتباطی با جنسیت فرد ندارد. خوشبختانه کشور مجارستان تایعیت دوگانه را می پذیرد و برای دریافت تابعیت این کشور نیازی به ابطال تابعیت اولیه نیست.

دقت کنید که دریافت پاسپورت مجارستان از طریق ازدواج فورا امکان پذیر نمی باشد و شما باید چند سالی را با یکدیگر زندگی نمایید؛ این خود فرصتی برای سنجش راستین بودن ازدواج از سوی دولت می باشد.

ازدواج صوری برای اقامت مجارستان

ازدواج صوری برای اقامت مجارستان

مجارستان یکی از کشورهای اروپایی است که به دلیل محل قرارگیری خود همواره به عنوان یکی از مسیرهای ترانزیتی برای مهاجرت های غیر قانونی به دیگر نقاط اروپا مورد استفاده قرار می گیرد. حال در این میان برخی از افراد با تصور اینکه ازدواج با یک تبعه مجاری اول و آخر کار مهاجرت از طریق ازدواج است؛ تن به ازدواج صوری برای اقامت مجارستان می دهند.
همانطور که گفتیم شما با ازدواج با یک تبعه مجارستانی فورا تابعیت و اقامت دائم این کشور را به دست نمی آورید و باید چندین سال را با یکدیگر زندگی کرده تا بتوانید به این هدف برسید. همچنین دولت مجارستان نظارت بسیاری زیاد و سخن گیری شدیدی در اعطای تابعیت از این طریق دارد؛ تا از هر نوع ازدواج صوری و غیرقانونی جلوگیری نماید. به همین خاطر واقعیت های اقامت مجارستان از طریق ازدواج امری مهم هستند.

به همین خاطر ابتدا در سفارت کاملا صحت و سلامت ازدواج شما بررسی و سنجیده می شود و حتی در صورتی که بتوانید اقامت موقت را به دست آورید؛ دولت به طور نامحسوس کاملا شما و ازدواجتان را تحت نظر دارد که مبادا این ازدواج صوری باشد.

اما اگر صوری و فیک بودن این امر مشخص شود؛ دولت جریمه های سنگینی همچون حبس را برای هر دو طرف در نظر گرفته است که مدت آن نیز بستگی به عوامل مختلفی دارد. به شدت توصیه می کنیم که به فکر اخذ تابعیت مجارستان از طریق ازدواج نباشید.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

کیس ازدواج در مجارستان

برخی واقعیت های اقامت مجارستان از طریق ازدواج نیاز به روشن سازی دارند؛ مثلا برخی افراد به اقدام از طریق ازدواج های صوری فکر می کنند، که همانطور که در بالا گفتیم این روش ها به هیچ عنوان به نتیجه نمی نشیند و دولت مجارستان به آن ها پی می برد. در این صورت نیز فورا ازدواج شخص از سمت دولت باطل شده و به کشور خود دیپورت خواهند شد، البته به طور قطع مجازات هایی نیز برای شخص در نظر گرفته می شود.

اما بازهم افرادی هستند که در ازای دریافت پول با اشخاص خارجی ازدواج می کنند تا آنان بتوانند به مهاجرت به مجارستان از طریق ازدواج دست پیدا کنند. چنین افرادی که به کیس ازدواج در مجارستان مشهور هستند مبالغ بالایی را از شخاص طلب می کنند؛ به طور مثال باید هزینه و مخارج زندگی آنان را علاوه بر مبلغ بالایی در مدت ازدواجتان به عنوان درآمد ماهانه به آن ها بدهید.

بسیار نیز مشاهده شده که این افراد پس از مدتی نزدیک یک یا دو سال خودشان نسبت به لو دادن این ازدواج اقدام کرده و باعث ابطال آن می شوند و فقط به دنبال منبع درآمدی در این مدت زمان بوده اند.

کارشناسان آی مهاجرتی هیچ اقدام یا اطلاعاتی در رابطه با آن ندارند و به هیچ عنوان به شما پیشنهاد نمی کنند. پیش از ادامه واقعیت های اقامت مجارستان از طریق ازدواج، همچنین پیشنهاد داریم مقاله مهاجرت کاری به مجارستان و اخذ ویزای کار این کشور را حتما در سایت ما مطالعه فرمایید.

در مقالات زیر شرایط و قوانین اعطای تابعیت از طریق ازدواج را در دیگر کشورهای اروپایی بررسی کرده ایم.

وکیل مهاجرت به مجارستان از طریق ازدواج

مطلب بسیار مهم در رابطه با واقعیت های اقامت مجارستان از طریق ازدواج این است که این اقدام نیاز به کسب مشورت از افرادی دارد که به حقوق بین الملل و قوانین کشور مجارستان کاملا تسلط داشته باشد و دارای سواد و دانش حقوقی باشند چون این موضوع علاوه بر مهاجرت یکی موضوع شخصی و در زمینه ازدواج است و قوانین آن برای بهره مندی از حقوق مساوی در آن.

به همین خاطر جهت اخذ و بهره مندی مناسب از وکیل مهاجرت به مجارستان از طریق ازدواج، توصیه می کنیم که کارشناسان معتبر و باتجربه آی مهاجرتی مراجعه نمایید که در این زمینه دارای تجربه ای بالا و سوابقی موفق هستند و کاملا می توانند شما را به راحتی و بدون دغدغه به هدفتان برسانند.

وکیل مهاجرت به مجارستان از طریق ازدواج

برای اطلاع از واقعیت های اقامت مجارستان از طریق ازدواج شما عزیزان می توانید سوالات و ابهامات خود را با مشاورین و کارشناسان آی مهاجرتی در دفتر غرب و مرکزی تهران و یا دفتر شیراز در میان بگذارید و از اطلاعات و تجارب آن ها بهره مند شوید. علاوه بر این عنوان صفر تا صد هزینه مهاجرت و زندگی در مجارستان نیز به صورت رایگان بر روی سایت قرار گرفته تا اطلاعات شما را درباره کشور مجارستان افزایش دهد.

سوالات پر تکرار واقعیت های اقامت مجارستان از طریق ازدواج

چنانچه همچنان با مطالعه مقاله بالا سوالی ذهن شما را در رابطه با واقعیت های اقامت مجارستان از طریق ازدواج به خود مشغول نموده است، با درج آن در بخش دیدگاه صحیح ترین پاسخ را از مشاورین خبره آی مهاجرتی دریافت نمایید.

همانطور که در مقاله واقعیت های اقامت مجارستان از طریق ازدواج گفتیم، بله، چنانچه شخصی خارجی با یک فرد شهروند مجارستان ازدواج کند و ازدواج وی مورد تایید دولت این کشور قرار گیرد؛ می تواند به این کشور مهاجرت نماید.

طبق واقعیت های اقامت مجارستان از طریق ازدواج خیر، این روش به هیچ عنوان مناسب نبوده و توصیه نمی شود؛ چون دولت این کشور بسیار حساس و سخت گیرانه این موضوع را بررسی می نماید و در صورت لو زفتن جریمه های سنگینی دارد.

بله، شما پس از مدت زمانی خاص و داشتن شرایطی معلوم می توانید پس از ازدواج با یک شهروند مجاری به پاسپورت این کشور دست پیدا کنید. حتما واقعیت های اقامت مجارستان از طریق ازدواج را بشناسید.

طبق واقعیت های اقامت مجارستان از طریق ازدواج برای رسیدن به تابعیت مجارستان باید حداقل 10 سال با همسر مجارستانی خود زندگی نمایید تا بتوانید این امتیاز را به دست آورید.

خیر، طبق واقعیت های اقامت مجارستان از طریق ازدواج باید ازدواج حتما در داخل دفاتر ثبت اسناد رسمی این کشور و به صورت قانونی ثبت شود تا مورد قبول واقع شود.

با مشاهده ویدیوهای زیر می توانید تجربه دریافت ویزای کشور مجارستان را از زبان کلاینت های ما بشنوید:

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

1 دیدگاه در “واقعیت های اقامت مجارستان از طریق ازدواج

  1. علی جعفری گفت:

    واقعااگه این جورباشه که دوستان گفتن بدون شک من ازموسسه رجبی اقدام میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3.3/5 - (6 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه