شرایط اقامت هلند با ازدواج

شرایط اقامت هلند با ازدواج یکی از روش های محبوب برای مهاجرت به کشورهای پیشرفته اروپایی می باشد که می تواند شما را به اقامت برساند . چنانچه بتوانید با یک شهروند هلندی ازدواج و 3 سال زندگی بی وقفه با وی داشته باشید ، به اقامت خواهید رسید.

کشور هلند یکی از ایده آل ترین کشورهای جهان در زمینه آزادی و حقوق انسانی بوده و حتی ازدواج همجنس گرایان را به عنوان اولین کشور جهان در سال 2001 رسمی اعلام کرد . همچنین گفتنی است که چند همسری در هلند مانند اغلب کشورهای جهان غیر قانونی بوده و نباید در کشور خودتان و یا هر کشور دیگری تعهدی داشته باشید .

 

شرایط اقامت هلند با ازدواج

از جمله شرایط اقامت هلند با ازدواج این است که باید بالای 18 سال سن داشته باشید و ازدواج خود را در هلند به ثبت برسانید.

فهرست مطالب

شرایط اقامت هلند با ازدواج دشوار نبوده و تنها کافی است تا از اصول اولیه آن خبر داشته باشید تا بدانید که واجد شرایط این طرح هستید یا خیر . البته مهاجرت از طریق ازدواج به هلند تنها یک شیوه بوده و شما می توانید به روش های مختلف شانس خود را برای رسیدن به اقامت این کشور امتحان کنید که مشاورین ما در مهاجرت به هلند با روش های کاملاً قانونی به آن پرداخته اند.

در هلند تمامی ازدواج ها در شهرداری ثبت شده و در کلیسا و یا هر مکان عمومی دیگری انجام می شود . البته ازدواج می تواند تعریف های مختلفی داشته باشد و افراد به واسطه داشتن رابطه بلند مدت امکان دریافت اقامت داشته باشند . بنابراین با کارشناسان ما در آی مهاجرتی تماس بگیرید تا به دقیق ترین جزئیات در این باره برسید.

انواع ازدواج در هلند

انواع ازدواج در هلند متفاوت بوده و و سه نوع رابطه در این کشور می تواند به معنی ازدواج تلقی شود ، در واقع در هر یک از این شرایط حتی اگر ازدواج به صورت رسمی ثبت نشده باشد ، طرفین زوج محسوب شده و در بزرگ نمودن فرزندان و تقسیم اموال مساوی هستند.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو شرایط اقامت هلند با ازدواج + پادکست

شرایط اقامت هلند با ازدواج را از زبان کارشناس ارشد ما بشنوید و در تایمی کوتاه جامع ترین اطلاعات در این زمینه را دریافت کنید.
مشاورین ما به شما کمک می کنند تا بهترین مسیر ورود به کشور هلند را بیابید و از طریق مشاوره های رایگان همواره پاسخگوی شما می باشند.


نمایش ویدیو درباره شرایط اقامت هلند با ازدواج
شرایط اقامت هلند با ازدواج
  • ازدواج رسمی : دو شخص از طریق ثبت در شهرداری ازدواج خود را رسمی می کنند.
  • پارتنر ثبت شده : دو نفر ارتباط و زندگی با یکدیگر را به عنوان یک رابطه رسمی ثبت می کنند.
  • ازدواج کامن لا : در این نوع ، ازدواج به صورت رسمی به ثبت می رسد اما طرفین نهعد مالی و یا تسیم اموال را با یکدیگر ندارند.

دقت داشته باشید که در پارنتر ثبت شده می توانید زندگی مشترک را بدون مراجعه به دادگاه فسخ کنید و یا می توانید آن را به ازدواج رسمی تغییر دهید در صورتی که برعکس آن وجود ندارد .

اما در زمینه شرایط مهاجرت به هلند از طریق ازدواج باید دقت داشته باشید که حتما نیاز به ثبت ازدواج به صورت رسمی وجود دارد و نباید امید زیادی برای دریافت ویزا به سایر روش های ممکن داشته باشید.

شرایط اخذ اقامت هلند از طریق ازدواج

شرایط اخذ اقامت هلند از طریق ازدواج

در کشور هلند می توانید افراد زیادی را ببینید که با شهروندان سایر کشورهای جهان ازدواج کرده اند و آنان را به اقامت و یا تابعیت رسانده اند . از مهم ترین شرایط اخذ اقامت هلند از طریق ازدواج باید به ثبت آن به صورت اجباری اشاره کرد که زوجین باید در اداره ثبت احوال هلند Basisregistratie Personenیا BRP ازدواج خود را ثبت کنند . شرایط اقامت هلند با ازدواج تنها به صورتی ممکن می شود که یک شریک و یا مقیم هلندی پیدا کنید و اگر ازدواج شما با او در کشور دیگری ثبت شود باید پس از بازگشت به هلند ، ازدواج خود را در این کشور به ثبت برسانید.

 

پس از ثبت ازدواج می توانید مراسم خود را به صورت مذهبی و یا غیر مذهبی در کلیسا و یا هر مکانی که تمایل دارید برگزار کنید . البته امکان برگزاری مراسم مذهبی قبل از ثبت مدنی ازدواج امکان پذیر نبوده و حتما باید به ثبت رسیده باشد. از جمله دیگر شرایط مهاجرت به هلند از طریق ازدواج می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سن بالای 18 سال برای طرفین
  • عدم ازدواج قبلی
  • 2 یا 4 شاهد با حداقل سن قانونی
  • اطلاع به شهرداری حداقل 14 روز قبل
  • ملاقات یکدیگر حداقل 2 سال قبل از ازدواج
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

Statistics of registered marriages in the Netherlands

آمار ازدواج های ثبت شده در هلند

در نمودار زیر آمار ازدواج های ثبت شده در هلند را طی چندین سال گذشته مشاهده می نمایید که طبق آن تا به امروز هر ساله مقدار ازدواج در این کشور رو به کاهش است.

این یعنی شهروندان هلندی روز به روز علاقه خود را به ثبت ازدواج رسمی از دست می دهند و اگر این روند ادامه پیدا کند، شاید شرایط اعطای شهروندی از طریق ازدواج نیز تغییری نماید.

تعداد ازدواج های ثبت شده در هلند

وبینار بررسی روش های مهاجرت و چالش های پیش رو

بررسی روش های مهاجرت و چالش های پیش رو قبل از هرکونه اقدام می تواند راهنمای خوبی برای شما عزیزان جهت انتخاب بهترین مسیر باشد.

از این رو با تماشای این وبینار از مهم ترین آنها مطلع شوده و برای هرگونه سوال با مشاورین آی مهاجرتی تماس بگیرید.

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار بررسی روش های مهاجرت و پالش های پیش رو

ازدواج صوری برای اقامت هلند

پس از اینکه ازدواج شما به صورت رسمی در هلند به ثبت رسید تا یک سال اعتبار داشته و باید برای تمدید آن مجددا درخواست دهید تا اداره مهاجرت هلند مجددا آن را برای شما تمدید کند . در اغلب موارد پلیس در رابطه با حقیقی و یا صوری بودن ازدواج مهاجرین تحقیق می کند زیرا بسیاری از افراد به دلیل مهاجرت و دریافت اقامت اقدام به ثبت ازدواج صوری می کنند.

ازدواج صوری برای اقامت هلند در صورتی که توسط پلیس مشخص شود ، فورا لغو شده و مجازات و جریمه های سنگینی به همراه دارد و گاها می تواند به زندان نیز برسد . بنابراین ازدواج باید به صورت کاملا قانونی در این کشور ثبت شود و سه تا پنج سال برای رسیدن به اقامت ادامه داشته باشد.

شاید این سوال برایتان وجود داشته باشد که بسیاری از طریق موسسات همسریابی اقدام به یافتن یک شهروند هلندی نموده و ضمن فراهم نمودن شرایط اقامت هلند با ازدواج رسمیت ازدواج را ثبت می کنند که کاملا خطرناک بوده و عواقب بدی به همراه دارد.

کارشناسان ما در آی مهاجرتی به هیچ عنوان تابعیت هلند از طریق ازدواج صوری را توصیه نکرده و به شما پیشنهاد می کنند تا در صورت علاقه برای رسیدن به اقامت کشور هلند سایر روش های ممکن را نیز بررسی کنید .

به عنوان مثال مقاله شرایط مهاجرت کاری و کار در هلند به عنوان یکی از روش های ایده آل می تواند شما را به اقامت خوبی برساند.

 

با مطالعه عناین زیر و اطلاع از شرایط مهاجرت به شیوه ازدواج می توانید پاسخ بسیاری از سوالات خود را دریافت کنید:

کیس ازدواج در هلند

یکی از روش هایی که برخی از افراد علاقه مند به دریافت اقامت هلند از طریق ازدواج انجام می دهند ، یافتن کیس ازدواج در هلند است . در این شیوه برخی از افراد با دریافت مبالغی قابل توجه اقدام به ازدواج با شما نموده و در نهایت اقامت و پاسپورت هلند از طریق ازدواج را برایتان فراهم می سازند.

این افراد معمولا مبالغ قابل توجهی را از شما دریافت کرده و هیچ گونه تضمینی در به انجام رساندن قول و قرار با شما نخواهند داد . زیرا این روش به عنوان یک روش غیر قانونی امکان هیچ گونه ثبتی نشده و شما در صورت از دست دادن مبلغ خود نمی توانید به هیچ سازمانی شکایت کنید.

خوب است دقت داشته باشید که شرایط اقامت هلند با ازدواج نیازمند فراهم نمودن هزینه های مخصی نیز می باشد که باید مدنظر داشته باشید . یکی از مهم ترین آنها تامین کردن میزان هزینه های زندگی بخصوص در صورت مرد بودن شما مورد اهمیت است.

کیس ازدواج در هلند

کارشناسان ما در عنوان هزینه های مهاجرت و زندگی در هلند به صورت دقیق جزئیات لازم در این باره را برای شما عزیزان شرح داده اند.

مدارک موردنیاز دریافت ویزای ازدواج در هلند

رسیدن به ویزای ازدواج هلند ، در صورت فراهم بودن کلیه شرایط نیازمند ارائه مدارک مشخصی است که برای هر فرد متقاضی الزامی می باشد.

برای اینکه بتوانید به ویزا برسید و به این کشور برای زندگی با همسر خود مهاجرت کنید ، باید مدارک موردنیاز دریافت ویزای ازدواج در هلند را که بدین شرح است را فراهم سازید:

  • مدارک شناسایی و هویتی طرفین
  • پاسپورت معتبر
  • اثبات ملیت هر دو طرف
  • آدرس به همراه تمامی صورت حساب های اخیر
  • سند ازدواج

 

دقت داشته باشید که تمامی مدارک باید به زبان هلندی ترجمه شده و موارد کپی نیز دارای مهر برابر با اصل باشند . این روند دارای هزینه های مشخصی نیز هست که البته زیاد نبوده و خوب است که از طریق دریافت مشاوره از کارشناسان ما از تمامی آنها با جزئیات مطلع شوید.

به طور میانگین می توان گفت که این هزینه در حدود 170 تا 200 یورو می باشد و برای شرکت در آزمون مدنی ازدواج نیز باید در حدود 150 یورو پرداخت کنید . از طریق آزمون مدنی شما بیان می کنید که از اصول و قوانین اصلی و پایه این کشور به خوبی مطلع بوده و می توانید همانند یک شهروند وظایف اولیه خود را به جا آورید.

وکیل مهاجرت به هلند از طریق ازدواج

از آنجا که ازدواج یک امر کاملا شخصی است و میان دو فرد با تابعیت های مختلف صورت می پذیرد باید بر طبق حقوق بین الملل و خصوصی آن را بررسی کرد . از این رو باید آثار حقوقی را از طریق مشورت با یک فرد فارغ التحصیل حقوق و یا وکیل مهاجرت به هلند از طریق ازدواج بررسی نمود و سپس با اطلاع از تمامی قوانین برای اقدام به موسسات معتبر در این زمینه مراجعه نمود.

این روند می تواند تا 90 روز زمان ببرد که سفارت با بررسی شرایط فرد اعلام می کند که آیا همسر فرد متقاضی واجد شرایط دریافت اقامت این کشور می باشد یا خیر. جواب نیز از طریق ایمیل ،تماس و یا نامه به فرد اعلام می گردد . شخص موردنظر نیز می تواند تا سه ماه پس از دریافت ویزای خود به این کشور وارد شود.

کارشناسان آی مهاجرتی به عنوان بهترین و مطمئن ترین افراد در حوزه مهاجرت ، راهنما و پاسخگوی شما در کلیه امور مرتبط با مهاجرت از طریق ازدواج بوده و شما را از روش های کاملا قانونی به هدفتان می رسانند . در صورتی که در رابطه با شرایط اقامت هلند با ازدواج سوالی برایتان وجود دارد ، با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب در تهران و یا دفتر شیراز تماس گرفته و به جزئیات لازم در این باره برسید.

سوالات پر تکرار مهاجرت به هلند از طریق ازدواج

در پایان کارشناسان ما به برخی از سوالات پرتکرار در این رابطه پرداخته اند و در صورتی که همواره سوالی برایتان وجود دارد با مشاورین ما در ارتباط باشید.

بله، طبق شرایط و قوانین مشخص اگر با یک شهروند هلندی ازدواج و زندگی کنید می توانید به اقامت این کشور برسید.

بله، باید برای ازدواج قانونی که مورد قبول دولت باشد سن افراد بالای 21 سال باشد.

بله، برای دریافت حق شهروندی و اعطای آن باید بتوانید به این زبان تا حد مورد قبولی صحبت کنید.

بله، تمامی افراد خارجی از جمله ایرانی ها می توانند اقامت کشور هلند از طریق ازدواج را به دست آورند.

برای اخذ اقامت و شهروندی کشور هلند، ازدواج طرفین مورد سنجش و بررسی قرار می گیرد که صوری نباشد و در صورتی که صوری بودن آن اثبات شود قطعا با طرفین به طور قانونی نهایت برخورد خواهد شد. پس قطعا روش مناسبی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه