سرمایه گذاری در اتریش

سرمایه گذاری در اتریش این اطمینان خاطر را به شما می دهد که سرمایه خود را در کشوری با ثبات اقتصادی و چارچوبی امن قرار داده اید ، زیرا که این کشور از نظر جایگاه اقتصادی در رتبه بیست و هفتم در میان تمام کشور های جهان قرار گرفته و توانسته به یکی از بهترین مقصدها تبدیل شود.

وجود نیروی کار قوی، صنعت پیشرفته و امنیت بالا از جمله مزایای مهاجرت به اتریش از طریق سرمایه گذاری می باشد که به سطح بالای رفاه و درآمد در این کشور اضافه می شود. قوانین و شرایط اخذ اقامت در اتریش از طریق سرمایه گذاری کمی پیچیده بوده و ممکن است سخت گیرانه به نظر بیاید اما همین مورد باعث شده که امکان سرمایه گذاری در روش های مختلف ممکن شود و سبب راحتی سرمایه گذار شود.

سرمایه گذاری در اتریش

سرمایه گذاری در اتریش را باید یکی از فرصت های مناسب ورود به بازارها در خارج از کشور ، به خصوص در میان کشورهای اروپایی دانست.

فهرست مطالب

همچنین با پایین تر بودن نرخ مالیات در این کشور نسبت به سایر کشور های اروپا به مقدار 22.5 درصد می توان این کشور را مناسب برای سرمایه گذاری خود در نظر گرفت.

در این عنوان با مشاورین آی مهاجرتی همراه باشید تا تمامی جزئیات لازم در رابطه با سرمایه گذاری در اتریش را در اختیار شما قرار دهیم و پیشنهاد می کنیم تا پس از اتمام این مقاله حتما عنوان ما در رابطه با شرایط اقامت و مهاجرت به اتریش را مطالعه کنید تا سایر روش های مهاجرتی در این کشور را نیز بشناسید.

شرایط سرمایه گذاری در اتریش

شرایط سرمایه گذاری در اتریش بدین صورت است که مهاجرین می توانند در زمینه های مختلف سرمایه گذاری نمایند که البته هر یک دارای شرایط خاص خود بوده و نیاز به سرمایه اولیه متفاوتی هستند. چنانچه به دنبال دریافت اقامت سرمایه گذاری اتریش هستید حتما عنوان ما با نام قوانین اقامتی خرید ملک در اتریش را به صورت دقیق مطالعه نمایید.

 

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
سرمایه گذاری در اتریش

البته خوب است دقت داشته باشید؛ که با خرید ملک در این کشور نمی توانید به هر نوع اقامتی از موقت و دائم برسید و در واقع ویزای سرمایه گذاری در اتریش به منزله رسیدن به اقامت در این کشور نخواهد بود و باید مراحل مختلفی را پشت سر بگذارید تا بتوانید به اقامت دائم و سپس شهروندی برسید.

این امر نیز قطعا نیازمند داشتن تجربه و اطلاعاتی بالا می باشد؛ اما به صورت کلی روش های سرمایه گذاری در اتریش را می توان شامل موارد زیر دانست:

  • سرمایه گذاری با خرید ملک
  • سرمایه گذاری با خرید اوراق قرضه
  • سرمایه گذای با ثبت شرکت
  • سرمایه گذاری با کار آفرینی
  • خرید یک تجارت و یا بیزینس آماده
  • خرید نمایندگی از برندهای معروف مانند مک دونالد، ساب وی ، KFC و …
  • سیستم بازنشستگی یا تمکن مالی

سرمایه گذاری در اتریش با کارآفرینی

همانگونه که از نام آن مشخص است برای سرمایه گذاری در اتریش با کار آفرینی باید بتوانید یک تجارت و یا بیزینس را در این کشر پایه گذاری کنید . در این روش باید 50 هزار یورو سرمایه را به اقتصاد کشور اتریش وارد کنید و به امتیاز لازم برای رسیدن به ویزا دست یابید.

در این روش متقاضیان طبق یک سیستم امتیازبندی می شوند که باید حداقل نمره 50 را در آن به دست آورند . مهم ترین این امتیاز بندی عبارتند از:

مدارک

شرایط

مدرک تحصیلی

فنی و حرفه ای 20 امتیازو تحصلات دانشگاهی 30 امتیاز

مدرک زبان آلمانی یا انگلیسی

سطح مختلف زبان آلمانی از 5 تا 15 امتیاز ،زبان انگلیسی تا 10 امتیاز

تجربه کاری

به ازاری هر سال دو امتیاز

دارای حمایت یک شرکت

تا 10 امتیاز

سن

کمتر از 35 سال 10 امتیاز

سرمایه گذاری در اتریش با خرید اوراق قرضه

یکی از آسان ترین روش های سرمایه گذاری در اتریش خرید اوراق قرضه در این کشور می باشد که شما را به اقامت این کشر خواهد رساند . شما می توانید به دو شیوه اقدام به مهاجرت به اتریش از طریق سرمایه گذاری از روش خرید اوراق قرضه نمایید:

  • خرید اوراق قرضه با بازگشت سرمایه
  • خرید اوراق قرضه بدون بازگشت سرمایه

در حالت اول سرمایه فرد پس از پنج سال به او بازگردانده می شود که هیچ سودی به او تعلق نمی گیرد اما به اقامت دائم این کشور خواهید رسید.

به خاطر داشته باشید که در میان تمامی روش های سرمایه گذاری در اتریش ، ثبت شرکت در این کشور را می توان مقرون به صرفه ترین دانست که مشاورین ما در عنوان ثبت شرکت در اتریش به صورت دقیق به شرح تمامی جزئیات لام پرداخته اند.

سرمایه گذاری در اتریش از طریق خرید یک تجارت

با بررسی بیزینس و تجارت های آماده در این کشور درخواهید یافت که کدامیک عملکرد موفق تری داشته و می توانید به آینده روشن آن امیدوار باشید. از جمله تجارت های پرسود در اتریش می توان به رستوران ها ، معازه ها ، پمپ بنزین ها و هاستل ها اشاره کرد.

البته هر شهر این کشور با فرصت های زیادی همراه است که با توجه به تخصص و مهارت و بودجه ای که در اختیار دارید ، فرصت ایده آلی برای سرمایه گذاری در اتریش به شمار می روند و کارشناسان آی مهاجرتی نیز در این مسیر همراه شما خواهند بود.

ویزای سرمایه گذاری اتریش

رسیدن به ویزای سرمایه گذاری اتریش کلید اصلی شما برای ورود به این کشور خواهد بود که حتی با انجام سرمایه گذاری موفق برای داشتن اجازه زندگی در این کشور باید از طریق سفارت به ویزا برسید. سرمایه گذاری در اتریش برای اقامت بدین صورت است که شما در ابتدا مجوز اقامت یک ساله خود را برای سکونت و راه اندازی تجارت دلخواهتان دریافت می کنید و سپس با ادامه آن و پرداخت مالیات قادر به تمدید مجوز اقامت خواهید بود.

البته سفارت این کشور در بررسی مدارک سخت گیری های خاص خود را داشته و پرونده هر فرد را با توجه به نوع سرمایه گذاری او بررسی می کند . داشتن تمکن مالی یکی از مهم ترین فاکتورهای مورنظر سفارت است ، زیرا باید این اطمینان حاصل شود که شما نه تنها هیچ گونه وابستگی مالی به دولت این کشور نخواهید داشت، بلکه تمایل دارید به چرخه اقتصادی آن نیز کمک کنید.

ویزای سرمایه گذاری اتریش

پس از گذشت سه سال از دریافت ویزای سرمایه گذاری در اتریش در صورتی که توانسته باید سرمایه گذاری خود را حفظ کنید می توانید تقاضای اقامت دائم نموده و در نهایت پس از شش سال تقاضای شهروندی داشته باشید.

مدارک موردنیاز ویزای سرمایه گذاری اتریش

مدرک زبان انگلیسی و یا آلمانی نیز می تواند نقش بسیار مثبتی را در دریافت ویزای سرمایه گذاری اتریش ایفا کنند و به خاطر داشته باشید که تمامی مدارک را در دارلترجمه رسمی به زبان آلمانی و یا انگلیسی ترجمه نمایید.

افرادی که به دنبال دریافت ویزای سرمایه گذاری در اتریش هستند ، باید مدارکی را برای ارائه به سفارت آماده سازند که در هر روش می تواند مدارک خاص خود باشد ، اما به صورت عمومی مجموعه ای از مدارک موردنیاز است که به شرح زیر می باشد:

  • پاسپورت معتبر
  • مداک شناسایی و هویتی
  • چند قطعه عکس
  • روزمه کاری مرتبط با هدف سرمایه گذاری
  • داشتن بیمه سلامت
  • مدرک تحصیلی مرتبط
  • ارائه تمکن مالی کافی
  • گواهی عدم سوپیشینه
  • آدرس محل سکونت
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

شهرهای مناسب اتریش برای سرمایه گذاری

چنانچه به دنبال شهرهای مناسب اتریش برای سرمایه گذاری هستید ،خوب است بدانید که هر شهر این کشور برای روشی مناسب می باشد و خوب است که قبل از هرگونه اقدامی از بازدهی شهر موردنظر خود در زمینه انتخابی به خوبی مطلع شوید.

شهرهای مناسب اتریش برای سرمایه گذاری قطعا شهرهای معروف این کشور می باشد که وین در صدر آنها قرار دارد . چنانچه به دنبال خرید ملک در اتریش هستید ، حتما شهر وین را جز انتخاب اول خود بررسی کنید که با افزایش قیمت چشمگیری همراه است.

رسیدن به اقامت اتریش از طریق سرمایه گذاری به شیوه ای که انتخاب می کنید بسیار وابسته است . اغلب وین را می توان برای تمامی سرمایه گذاری ها مناسب دانست اما برای خرید تجارت و یا بیزنیس آماده بهتر است که به سراغ شهرهای کوچک تر مانند گراتس و یا لینز بروید.

شهر سالزبورگ برای کارآفرینی و یا خود اشتغالی مناسب باشد که البته توصیه می کنیم تا حتما عنوان مهاجرت کاری و کار در اتریش را مطالع کنید تا بتوانید به شرایط کاری این کشور به خوبی واقف شوید.

حداقل سرمایه گذاری در اتریش برای اقامت

همانگونه که مطلع شدید روش های سرمایه گذاری در اتریش متفاوت است که هر یک حداقل سرمایه متفاوتی را می طلبند . شما عزیزان با توجه به هدفی که از سرمایه گذاری در این کشور در سر دارید ، باید نسبت به فراهم نمودن سرمایه لازم اقدام نمایید.

البته هر یک از روش ها با توجه به شرایط فرد متقاضی می تواند تغییراتی را شامل شود، اما خول است دقت داشته باشید که خرید ملک می تواند بازه گسترده ای از قیمت را شامل شود و اتریش در این زمینه کشور ارزانی برای خرید ملک نیست . بنابراین باید از تونایی مالی خوبی برای اقدام به این شیوه بهره مند باشید.

چنانچه بخواهیم حداقل سرمایه گذاری در اتریش برای اقامت در هر روش را بیان کنیم ، به شرح جدول خواهد بود:

Minimum investment in Austria For Residence

روش

حداقل سرمایه موردنیاز

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک

وابسته به محل و شهر انتخابی

سرمایه گذاری از طریق خرید اوراق قرضه

بسته به میزان سهام

سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت

933 یورو

سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی

50000 یورو

سرمایه گذاری از طریق تمکن مالی

22000 یورو

بهترین سرمایه گذاری در اتریش

بهترین سرمایه گذاری در اتریش روشی می باشد که با کم ترین هزینه ممکن بهترین سود دهی و همچنین راحت ترین و کم ریسک ترین راه برای کسب اقامت این کشور فراهم سازد . در میان کلیه روش های گفته شده نمی توان به صورت قطع یک روش را به عنوان بهترین سرمایه گذاری در اتریش معرفی نمود ، زیرا شرایط هر فرد با دیگری متفاوت بوده و گزینه ای که برای یک متقای مناسب نیست می تواند روشی ایده ال برای فردی دیگر به شمار برود.

اما با یک نگاه کلی و در صورتی که بخواهیم یکی از روش های سرمایه گذاری در اتریش را به همگان معرفی کنیم ، باید به سراغ ثبت شرکت در این کشور برویم . ثبت شرکت در هر یک از شهرهای اتریش نیازمند به سرمایه قابل توجهی نبوده و می توان با حداقل هزینه نسبت به راه اندازی آن اقدام نمود.

چنانچه به دنبال اقامت در اتریش از طریق سرمایه گذاری هستید باید بدانید که در تمامی روش ها باید مدتی را به فعالیت در حوزه انتخابی تان مشغول شده و پس از تمدید اقامت خود بیش از سه سال به دنبال دریافت اقامت در این کشور باشید.

بهترین سرمایه گذاری در اتریش

البته به باور برخی در صورتی که سرمایه مناسبی را داشته باشید می توانید نسبت به خرید یک تجارت و یا بیزینس آماده اقدام نموده و ضمن سرمایه گذاری درآمد نیز داشته باشید.

سرمایه گذاری در بورس

سرمایه گذاری در بورس اتریش را می توان یکی دیگر از روش های رسیدن به سود در این کشور عنوان نمود که از سال 2021 با سود خوبی همراه بوده است . کشور اتریش به دلیل ثبات و رشد اقتصادی بالایی که دارد ، سرمایه شما را تضمین نموده و هرگز با ضرر رو به رو نخواهد ساخت.

بورس اوراق بهادار اتریش که به اختصار (ATX) نامیده می شود ، با رشد شاخص قیمت همراه بوده به عنوان متمرکزترین تجارت این کشور شناخته می شود که اجازه خرید از طریق یک سهام کاربری را به افراد می دهد. این امکان نیز برایتان جود دارد که بتوانید یک کارگزار در این کشور hkتخاب کنید تا تمامی امور را به نمایندگی از شما انجام دهد.

شناخت بهتر و بیشتر اتریش به سرمایه گذاری شما کمک شایانی می کند؛ مقالات زیر در همین راستا تهیه شده اند:

اقامت اتریش از طریق سرمایه گذاری

کشور اتریش به افرادی اجازه سرمایه گذاری می دهد که بتوانند به صورت فعالانه به اقتصاد این کشور کمک نمایند . این سرمایه گذاری باید قابل توجیه بوده و باعث ایجاد اشتغال شود . در میان تمامی روش های سرمایه گذاری در اتریش شما می توانید از طریق تمکن مالی و کارآفرینی به اقامت و در نتیجه شهروندی این کشور برسید.

کشور اتریش می کوشد تا با رود مهاجرین اقتصاد خود را رونق بخشیده و در مقابل ارائه امکانات ، مزایایی را از ورود افراد خارجی دریافت کند. به طور کلی کشور اتریش از مهاجرینی که قادر به سرمایه گذاری در این کشور باشند استقبال می کند.

به خصوص سرمایه گذاری های در جریان که تاثیر مثبت و تاثیر گذاری در اقتصاد کشور داشته باشند. در اصل دریافت اقامت اتریش از طریق سرمایه گذاری نیز از طریق سرمایه گذاری های در گردش بسیار بهتر امکان پذیر است.

از آنجایی که امر سرمایه گذاری در اتریش کمی جدید بوده و برای افراد در شروع ممکن است کمی گنگ و پیچیده به نظر آید؛ فراموش نکنید از تجارب کارشناسان ما بهره مند شوید و از اطلاعات آنان استفاده نمایید.

در این عنوان کارشناسان ما در آی مهاجرتی تلاش نموده اند تا اصلی ترین نکات در رابطه با سرمایه گذاری در اتریش را برای شما بیان کنند. در صورتی که به دنبال دریافت اطلاعات دقیق تر در این زمینه هستید ، با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران یا دفتر شیراز تماس گرفته و تخصصی ترین مشاوره را دریافت کنید.

سوالات پر تکرار سرمایه گذاری در اتریش

کارشناسان ما در انتها به برخی از سوالات پرتکرار در رابطه با سرمایه گذاری در اتریش پاسخ داده اند و در صورتی که هنوز نقطه مبهمی برای شما وجود دارد ، آن را از طریق بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

50000 یورو را می توان حداقل سرمایه کارآفرینی اتریش دانست.

وین را می توان بهترین شهر این کشور برای سرمایه گذاری در اغل روش ها دانست.

ثبت شرکت در اتریش را می توان کم هزینه ترین نوع سرمایه گذاری در این کشور دانست.

خیر ، خرید ملک در اتریش از جمله مسیرهای رسیدن به اقامت دائم این کشور نمی باشد.

بله در برخی از روش های سرمایه گذاری امکان دریافت اقامت دائم وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه