مهاجرت با ویزای ورزشی ایتالیا

مهاجرت با ویزای ورزشی ایتالیا یک روش بسیار عالی برای افرادی است که تمایل دارند شهروندی کشوری را از طریق فعالیت در یک رشته ورزشی به دست آورند.

ایتالیا در ورزش های آبی، زمستانی و حتی رزمی برای خود شهرت فراوانی داشته و به همین علت فرهنگ ورزشی مردمان آن فقط به ورزش های عادی محدود نمی شود.

مهاجرت با وزیرای ورزشی ایتالیا

بله، در صورتی که فرد از سوی ورزشگاه ها و یا مربی دعوت شود، می تواند به این کشور مهاجرت کرده و به شرکت در رویدادهای ورزشی بپردازد.

فوتبال، فرمول یک و والیبال سه ورزش محبوب مردمان ایتالیا می باشند.

 

بله، این کشور دارای حدود 64 عدد استادیوم فوتبال با حداقل ظرفیت 10000 نفر می باشد،  زیرا که فوتبال به عنوان ورزش ملی ایتالیا شناخته می شود.

بله، این ورزش نیز در میان مردمان ایتالیا طرفدار داشته و از روش های دریافت ویزای ورزشی ایتالیا به شمار می رود.

 

بله، با تحصیل در رشته تربیت بدنی می توانید به اقامت در این کشور و سپس کار در حرفه خود بپردازید.

 

ورزش یک بخش مهم در زندگی مردم ایتالیا می باشد و جای تعجب نیست که در تاریخ خود دارای ورزشکاران و تیم های حرفه ای بوده و جهان را بسیار شگفت زده می کند. تفاوتی ندارد که طرفدار سرسخت فوتبال هستید و یا یک فرد ناآشنا با اغلب رشته های ورزشی ، نمی توان این حقیقت را نادیده گرفت که ایتالیا خانه برخی از مشهور ترین و سرگرم کننده تری ورزش های جهان می باشد.

به همین دلیل شرایط برای مهاجرت با ویزای ورزشی ایتالیا بسیار آسان می باشد که کارشناسان آی مهاجرتی در ادامه به شرح کامل هر آن چیزی که باید در رابطه با این روش مهاجرتی بدانید پرداخته اند. همچنین اگر به دنبال روش های دیگر مهاجرت و سپس شروع به آغاز فعالیت در رشته ورزشی خود هستید ، مقاله راحت ترین راه های مهاجرت به ایتالیا را مطالعه کرده و بهترین را با توجه به شرایط خود بیابید.

ورزش های پر طرفدار در ایتالیا

از آن جایی که این کشور دارای مردمی خونگرم و علاقه مند به ورزش های مختلف است، در هر زمان که به این کشور وارد شوید شور و حرارت مردم را برای یک ورزش مشاهده می کنید. برخی از ورزش ها طرفداران بیشتری را نسبت به سایرین به خود جذب می کنند که به همین دلیل به آن ها ورزش های پر طرفدار در ایتالیا گفته می شود.

البته محبوب تر بودن این ورزش ها به این معنا نیست که سایر رشته های ورزشی دارای بازار کار خوب و یا محبوبیتی نیستند، بلکه مهاجرت با ویزای ورزشی ایتالیا در تمامی رشته ها دارای شرایط و زمینه بسیار عالی می باشد.

به عنوان مثال ورزش اسکی با وجود این که در میان این لیست نبوده اما در سراسر جهان دارای طرفداران زیادی است، برای این که از شرایط دقیق برای حرفه خود اطلاع یابید می توانید با مشاورین آی مهاجرتی تماس بگیرید. موارد زیر شامل 10 ورزش پر طرفدار در ایتالیا می باشد که در ادامه به توضیح دقیق برخی از آن ها پرداخته ایم:

  • فوتبال
  • فرمول یک
  • والیبال
  • تنیس
  • بسکتبال
  • اسکی
  • گلف
  • MotoGP
  • راگبی
  • ژیمناستیک

فوتبال، محبوب ترین ورزش ایتالیایی ها

همان طور که در لیست بالا مشاهده می کنید فوتبال، محبوب ترین ورزش ایتالیایی ها می باشد. این ورزش در ایتالیا نه تنها مربوط به تاریخ درخشان، بلکه مربوط به فرهنگ و جامعه است. 

وقتی که زمان فوتبال می رسد تمامی مردم در خانه ها، میخانه و استادیوم ها دور هم جمع می شوند تا از شادی ها و حسرت های ورزش ایتالیا لذت ببرند.

برخی از افتخارات زمینه فوتبال که به عنوان یک روش مهاجرت با ویزای ورزش ایتالیا نیز شناخته می شود، شامل قهرمانی جام جهانی در چهار سال 1934، 1938، 1982 و 2006 و یک از موفق ترین تیم های فوتبال در جهان می شود.

فوتبال محبوب ترین ورزش ایتالیایی ها
فرمول یک یا جایگاه ویژه در جهان

فرمول یک یا جایگاه ویژه در جهان

ایتالیا که به عشق سرعت و استعداد معروف می باشد ، فرمول یک با جایگاه ویژه در جهان باعث درخشش کشور خود شده که اثری تاریخی را بر ورزش به جای گذاشته است، به همین علت ویزای ورزشی ایتالیا برای این ورزش کاملا در دسترس می باشد.

پیست تاریخی مخصوص این ورزش یکی پر بازدیدترین پیست ها در تاریخ فرمول یک و تاکنون میزبان 99 مسابقه و جایزه بوده که به همراه تیم بزرگ فراری قرمز رنگ نمادین، مجبوب ترین جایگاه را در قلب ایتالیایی هایی که به موفقیت کشور خود می بالند، دارد.

حتی برخی از بهترین رانندگان فرمول یک در این کشور متولد شده اند که می توان از آلبرتو آسکاری، نینو فارینا و آیرتون سنا فقید نام برد.

والیبال سومین ورزش محبوب در ایتالیا

والیبال سومین ورزش محبوب در ایتالیا است که دارای سابقه طولانی در این بازی بوده و دارای چهار مدال المپیک، 9 دوره قهرمانی جهان و دوازده قهرمانی اروپا می باشد. 

این ورزش بسیار در ایتالیا جا افتاده است و هواداران فداکار آن ورزشکاران خود را با کمک های خود در ورزشگاه تشویق می کنند. 

این ورزش یک فعالیت بسیار محبوب بوده که ایتالیایی ها را از سواحل سیسیل تا ارتفاعات ترنتینو به هم متصل می کند و بهترین زمینه را برای مهاجرت با ویزای ورزشی ایتالیا دارد.

والیبال سومین ورزش محبوب در ایتالیا

وبینار تحصیل و بورسیه در ایتالیا

ورزش در کشور ایتالیا می تواند هم به صورت کار حرفه ای و هم رشته تحصیلی انتخاب شود که مشاور ارشد ما در این وبینار کوشیده است تا در رابطه با شرایط کلی تحصیل و دریافت بورسیه در کشور ایتالیا برای شما عزیزان توضیحات لازم را ارائه نماید.

پس از تماشای این وبینار تا انتها در صورتی که هرگونه پرسشی در این رابطه دارید با مشاورین ما در دفاتر تهران و یا شیراز تماس بگیرید.

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار تحصیل و بورسیه در ایتالیا

ورزشکاران مطرح در تاریخ ایتالیا

از آن جایی که ورزش در سبک زندگی همه مردم ایتالیا وجود دارد، در تاریخ این کشور نیز ورزشکاران موفق و مشهور زیادی نیز یافت می شوند که دارای افتخارات زیاد هستند. این ورزشکاران نه تنها در رشته های محدود بلکه در ورزش های متنوعی می باشند.  حتی برخی از این افراد مشهور دارای ملیت ایتالیایی نبوده و از راه مهاجرت با ویزای ورزش ایتالیا وارد این کشور شده اند.

برخی از ورزشکاران مطرح در تاریخ ایتالیا در لیست زیر برای شما نام برده شده اند:

  • دوراندو پیتری: این فرد یک دونده مسافت طولانی بود که در ماراتن لندن اول شد.
  • والنتینو روسی: موتور سوار ایتالیایی که به تازگی بازنشسته شده و توانسته که 9 عنوان قهرمانی جهان را برای خود کسب کند، روسی نیز به شخصیت خوب و فداکاری هایش نیز مشهر است.
  • متئو برتینی: تنیسور حرفه ای که به سرویس قوی و بازی تهاجمی خود به عنوان یکی از بهترین تنیس بازان جهان شهرت دارد.فدریکا پلگرینی: این شناگر ایتالیایی که به مهارت خود در مسابقات آزاد معروف بوده به تازگی بازنشسته شده است.
  • فدریکو کیزا: فوتبالیستی که به دستاوردهای درون زمینی، تلاش های سخت و رفتار خوش خود مشهور است.
  • سارا ارانی: سارا در بازی ها انفرادی موفق بوده و به رتبه 5 جهانی متعلق به وی می باشد.
     

ورزشگاه های ایتالیا

به علت اهمیت و مهاجرت با ویزای ورزشی ایتالیا و تماشاگران بسیار، تعداد زیادی ورزشگاه و همچنین استادیوم های ورزشی در این کشور ساخته شده و بسیاری از مسابقات در این کشور برگزار می شوند که تا کنون یقینا نام آن ها را شنیده اید. 

به طوری که حدود 64 استادیوم برای محبوب ترین ورزش یعنی فوتبال در این کشور قرار دارد و ظرفیتی حداقل حدود 10 هزار نفر را دارند. این مکان ها در کنار ورزشکاران ایتالیا را به عنوان یکی بزرگترین کشورهای ورزشی به جهان معرفی می کند.

این مراکز ورزشی برای ورزش های مختلف همچنان در حال افزایش بوده و به همین دلیل موقعیت های شغلی زیادی ایجاد شده است که می تواند برای افرادی که دارای مهارت های لازم می باشند یک فرصت مهاجرتی مناسب باشد.  برای اطلاع دقیق از این روش مهاجرتی مقاله روش های مهاجرت کاری و کار در ایتالیا را مطالعه نمایید .برخی از بزرگ ترین ورزشگاه های ایتالیا شامل لیست زیر می شود:

نام ورزشگاه Name ظرفیت (نفر) شهر
سن سیرو San Siro 80.081 میلان
ورزشگاه المپیکو Stadio Olimpico 70.634 رم
استادیوم سن نیکولا Stadio San Nicola 58.270 باری
ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا Stadio Diego Armando Maradona 54.726 ناپل
استادیوم آرتمیو فرانچی Stadio Artemio Franchi 43.147 فلورانس
ورزشگاه یوونتوس Juventus Stadium 41.570 تورین
 

شرایط ویزای ورزشی ایتالیا

شرایط ویزای ورزشی ایتالیا دارای قوانین بسیار خاص می باشد که فقط در صورت تحقق آن ها می توان به مهاجرت با ویزای ورزشی ایتالیا دست یافت. برای دریافت این ویزا شما باید از سوی یک مربی، فدراسیون و یا ساختار ورزشی دیگر دعوتنامه ای را جهت شرکت در مسابقه و یا تیم و رویدادهای دیگر داشته باشید.

ویزایی که به این افراد تعلق می گیرد از دسته کوتاه مدت ناحیه شنگن که آن را ویزای نوع C می نامند. این ویزا اجازه اقامتی 90 روزه را در سراسر ناحیه شنگن کشور ایتالیا را می دهد که فقط می تواند برای ورزشکاران کوتاه مدت مناسب باشد، البته راه دیگری نیز برای دریافت ویزای طولانی مدت وجود دارد.

برای دریافت ویزای طولانی تر و کار در این کشور می توانید برای تحصیل در رشته مرتبط یعنی تربیت بدنی اقدام نمایید. در حال حاضر ایتالیا دارای بهترین دانشگاه ها برای تحصیل این رشته می باشد و پس از دریافت مدرک نیز موقعیت ها شغلی زیادی پیش روی فرد قرار دارند و به همین سبب می توان با ویزای ورزشی ایتالیا به یک کیفیت زندگی عالی در اروپا رسید.

قبل از اقدام برای مهاجرت، باید حتما از شرایط زندگی در کشور مقصد خود اطلاع یابید و مهم ترین بخش در زندگی و اقامت، مقدار هزینه های پیش رو می باشد. برای اطلاعات دقیق مقدار هزینه های این کشور به مقال هزینه های مهاجرتی و زندگی در ایتالیا مراجعه نمایید.

شرایط ویزای ورزشی ایتالیا
زبان ایتالیایی در مهاجرت با ویزای ورزشی

زبان ایتالیایی در مهاجرت با ویزای ورزشیپ

یکی از مهم ترین سوالاتی که برای افراد ایجاد می شود این است که آیا تسلط بر زبان ایتالیایی در مهاجرت با ویزای ورزشی ضروری است یا خیر؟ با توجه به شرایط هر فرد این قانون تفاوت دارد.

در صورتی که فرد بخواهد با ویزای شنگن و دعوتنامه مهاجرت نماید ضرورتی بر دریافت مدرک زبان ایتالیایی نبوده و فرد با تسلط بر زبان انگلیسی نیز می تواند مجوز مورد نیاز خود را دریافت نماید و به آسانی به مهاجرت با ویزای ورزشی ایتالیا دست یابد.

اما در صورتی که بخواهید با تحصیل رشته تربیت بدنی در دانشگاه های ایتالیا به کار در حرفه ورزشی بپردازید باید مدرک زبان ایتالیایی مورد تایید دانشگاه ها را به دست آورید تا بتوانید پذیرش و مجوز اقامت خود را دریافت کنید. برای اطلاع دقیق از شرایط متناسب با موقعیت خود می توانید با مشاورین با تجربه آی مهاجرتی تماس بگیرید.

اما توصیه ما به شما عزیزان این است که حتی در صورت عدم نیاز ضروری به مدرک زبان ایتالیایی حتما اقدام به یادگیری این زبان نمایید چرا که برای داشتن حرفه و آینده ای موفق باید بتوانید به زبان بومی صحبت کنید.

مهاجرت ورزشی به ایتالیا

همان طور که اشاره کردیم مهاجرت به ایتالیا از طریق رشته ورزشی برای افراد حرفه ای که می توانند باشگاه و یا مربی های ورزشی را با رزومه و حرفه خود تحت تاثیر قرار دهند، بسیار آسان می باشد.

افرادی که دارای این ویزای دریافتی می باشند مانند سایرین افراد شهروند از حق کار در مدت زمان اقامت خود برخوردار می شوند و دارای هیچ محدودیتی در استفاده از حقوق شهروندی خود نیستند.

به علت این که ورزش نه تنها نزد دولت بلکه نزد مردم نیز دارای مقام بسیار ارزشمندی است، تفاوتی ندارد که از راه تحصیل در رشته تربیت بدنی و یا دعوت از سوی ورزشگاه اقدام به مهاجرت ورزشی به ایتالیا کنید، در همه این راه ها شما از مزایای زیادی برخوردار خواهید شد، به همین علت است که این روش مهاجرتی در طی سال های اخیر داوطلبان زیادی داشته و بسیار رونق گرفته است.

مهاجرت ورزشی به ایتالیا

مشاورین آی مهاجرتی در این عنوان به بررسی کامل مهاجرت با ویزای ورزشی ایتالیا پرداختند که به روزترین اطلاعات در این رابطه را در اختیارتان قرار داد . برای رفع ابهام و سوالات خود می توانید با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز تماس بگیرید و یا در بخش دیدگاه با ما همراه باشید.

پیشنهاد می کنیم در صورتی که به دنبال مهاجرت ورزشی به اروپا هستید ، از شرایط موجود در کشورهای زیر نیز آگاه شوید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه