مهاجرت ورزشی به لهستان

مهاجرت ورزشی به لهستان یکی از روش های مناسب برای دستیابی به اقامت و شهروندی این کشور است. لهستان یکی از بهترین کشورهای قاره اروپا از نظر اقتصادی، رفاهی و ورزشی می باشد که توانسته ورزشکاران زیادی را به سمت خود جذب نماید.

به علت اهمیت ورزش در سبک زندگی افراد و حمایت های زیادی که از سوی دولت این کشور برای ورزشکاران وجود دارد ، امکانات بسیار مناسبی در دسترس ورزشکاران قرار می گیرد تا بتوانند به طور حرفه ای و قوی مورد آموزش قرار گرفته و در پیشرفت لهستان در زمینه ورزش سهیم باشند.

مهاجرت ورزشی به لهستان

برای دریافت ویزای مهاجرت ورزشی به لهستان باید اثبات کنید که قادر به تامین هزینه های زندگی خود از این طریق هستید

فهرست مطالب

این موارد باعث شده تا تاریخ ورزشی این کشور از گذشته تا اکنون پر از افراد مطرح و موفق شود، به همین سبب شادی ها و حسرت های ورزش لهستان زیاد بوده و تعداد داوطلبان برای مهاجرت ورزشی به لهستان رو به افزایش باشد.

در این مقاله با کارشناسان آی مهاجرتی همراه باشید تا از تمامی قوانین و شرایط این راه مطلع شده و بتوانید به کمک حرفه خود برای ویزای ورزشی لهستان اقدام کنید ؛ همچنین اگر تخصصی در رشته های ورزشی ندارید می توانید با مطالعه مقاله بهترین روش مهاجرت به لهستان با روش های دیگر آشنا شوید و بهترین راه را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید.

شرایط ویزای ورزشی لهستان

هر روش مهاجرتی، نیازمند شرایط به خصوصی برای دریافت ویزای اقامت موقت و یا تابعیت را دارد . دریافت ویزای ورزشی لهستان اصلا کار سختی نبوده و با داشتن تخصص به راحتی می توانید اقدام کنید . اما باید برخی از شرایط را قبل از اقدام برای مهاجرت ورزشی به لهستان بدانید و به همین علت پیشنهاد می شود که با مشاورین ما تماس بگیرید تا از راهنمایی کامل برخوردار شوید.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
مهاجرت ورزشی به لهستان

یکی از شرایط ویزای ورزشی لهستان این است که درآمد به اندازه مخارج زندگی و مالیات ها از رشته ورزشی شما حتمی بوده و بتوانید آن را به دولت ثابت کنید . از آن جایی که مهاجرت با خانواده از این روش ممکن بوده؛ اگر قصد مهاجرت با خانواده تان را داشته باشید مقدار این درآمد باید بیشتر بوده و به اندازه تامین هزینه های زندگی خانواده تان باشد.

اگر تمامی شرایط شما مورد قبول باشد و بتوانید ویزای اقامت موقت در این کور را دریافت کنید؛ امکان تمدید این اقامت وجود داشته و پس از گذشت 5 سال از اقامت خود می توانید برای دریافت اقامت دائم اقدام کنید. همچنین می توانید مقاله مهاجرت کاری و کاریابی در لهستان را مطالعه کرده تا با روش دیگر دریاقت اقامت این کشور آشنا بشوید.

مهاجرت ورزشی به لهستان از طریق رشته ورزشی

مهاجرت ورزشی به لهستان از طریق رشته ورزشی تخصص خود روشی بسیار مناسب و تصمین شده است که می تواند موجب دریافت اقامت دائم این کشور برای خودتان و خانواده تان شود . ورزشکاران در این کشور به علت اهمیت زیاد ورزش می توانند به درآمد مناسب رسیده و تمامی هزینه های زندگی را از این راه تامین کنند . اما برای مهاجرت ورزشی به لهستان باید در ابتدا ثابت کنید که این درآمد شما حتمی است.

اثبات این درآمد می تواند از طریق ارائه قرارداد رسمی شما با شرکت یا اسپانسر در داخل کشور لهستان ممکن شود. توجه داشته باشید که برای مهاجرت ورزشی به لهستان نقل مکان و زندگی در این کشور ضروری است که به زبان ملی آن کاملا مسلط باشید تا بتوانید علاوه بر ارتباط با دیگران برقرار کرده و یا حتی به درآمد بهتری برسید.

وبینار چالش های پیش رو در مهاجرت

در این وبینار می توانید از تمامی چالش هایی که به هنگام مهاجرت پیش روی شما قرار می گیرد مطلع شده و آگاهانه به تصمیمی قاطع برسید.

پس از تماشای این وبینار در صورتی که پرسشی برایتان وجود دارد ، حتما با مشاورین آی مهاجرتی تماس بگیرید.

 

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار مهاجرت و چالش های پیش رو

بیشترین درآمد برای ورزشکاران در این کشور متعلق به اتومبیل ران و سپس فوتبالیست ها می باشد. در جدول زیر میانگین درآمد ورزشکاران در لهستان برای شما آورده شده است.

توجه داشته باشید که این مقدار با توجه به میزان حرفه و رشته ورزش در لهستان می تواند متغیر باشد . یکی از روش های ورود به کشور لهستان ورود به رشته های ورزشی دانشگاه های این کشور می باشد که کارشناسان ما در عنوان تحصیل در لهستان به صورت دقیق به آن پرداخته اند.

Sports immigration to Poland through the field of sports

میانگین درآمد در یک سال

73.111 زلوتی

میانگین درآمد در هر ساعت

35 زلوتی

پاداش متوسط

1.755 زلوتی

میانگین درآمد برای ورزشکار حرفه ای

53444 تا 87221 زلوتی

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

ورزش های محبوب لهستان

در سال های اخیر، کشور لهستان مشارکت زیادی در ورزش دارد و نسبت به کشور های نظیر خود رشد بسیاری را در رشته های مختلف ورزشی داشته است . 

تمرینات قدرتی و تناسب اندام از ورزش های محبوب لهستان است به طوری که ظرفیت باشگاه های ورزشی و سالن های بدنسازی تکمیل شده و ورزش در لهستان بخشی پررنگ از سبک زندگی مردم این کشور می باشد.

طبیعت و آب و هوای متنوع در این کشور زمینه ساز ورزش هایی مانند دوچرخه سواری ، پیاده روی ، اسکی و غیره برای مردم است . 

اهمیت زیاد ورزش در زندگی افراد ؛ باعث رشد و افزایش رشته های ورزشی شده و زمینه های بسیاری برای مهاجرت ورزشی به لهستان پدید آورده است .

همان طور که در جدول زیر مشاهده می کنید ورزش فوتبال، اولین رتبه را در لیست ورزش های محبوب در لهستان را دارد و با این که به طور رسمی به عنوان ورزش ملی لهستان اعلام نشده ولی باشگاه ها و تیم های زیادی وجود دارد و با علاقه زیاد مردم به آن به عنوان نشان این کشور شناخته می شود.

Popular sports in Poland

رتبهنام ورزشمیزان محبوبیت (بر اساس تعداد بیننده)

1

فوتبال78%

2

پرش با اسکی

74%

3

والیبال

52%

4

المپیک

49%

5

هندبال

40%

6بوکس

37%

 

مهاجرت از طریق هر یک روش های ممکن به لهستان نیازمند شناخت هرچه بیشتر این کشور است که در عناوین زیر می توانید به آن دست یافت:

افراد مطرح ورزش لهستان

با فعالیت زیادی که کشور لهستان در ورزش دارد، یقینا افراد مطرح و موفقی در تاریخ ورزشی آن وجود دارند. برای کسانی که با دنیای موفقیت های ورزشی لهستان آشنایی ندارند ، کارشناسان آی مهاجرتی لیستی از افراد مطرح ورزش لهستان به همراه افتخارات آن ها را برای شما جمع آوری کرده اند تا با آن ها بیشتر آشنا شوید.

 

افراد مطرح ورزش لهستان
  • روبرت لواندوفسکی : از بهترین بازیکنان فوتبال و کسب جایزه بهترین بازیکن سال لهستان برای هشت سال متوالی.
  • زبیگنیو بونیک : در سال 2004 ، در لیست 100 بازیکن برتر فوتبال خود قرار گرفت.
  • آدام مالیز : مشهورترین اسکی پرش لهستانی که 4 مدال المپیک (3 نقره و 1 برنز) کسب کرد.
  • جاستینا کوالچیک : او که سه بار قهرمان جام جهانی شده است ، رکورد کسب بیشترین مدال المپیک در تاریخ بازی های المپیک زمستانی را با پنج مدال دارد.
  • کریستوف هولوچیچ : او با سه بار قهرمانی در مسابقات رالی لهستان و یک بار قهرمانی در مسابقات رالی اروپا، به موفقیت های بزرگی در رالی جهان دست یافته است.

علاوه بر افراد ذکر شده در لیست بالا ، تعداد زیادی دیگری مانند مارسین گورتات ، کمیل استوچ و غیره نیز از تاریخ ورزش در لهستان شناخته شده هستند ؛ همچنین با اهمیت زیاد ورزش در جامعه و حمایت های دولت سبب شده که این تعداد رو به افزایش نیز باشد . پیشنهاد می شود که مقاله هزینه های زندگی در لهستان را برای شناخت بهتر این کشور مطالعه کنید.

ورزشگاه های لهستان

از آنجایی که فوتبال به عنوان ورزش ملی در لهستان به شمار می آید، اکثر ورزشگاه ها مختص این ورزش ساخته شده است . بزرگ ترین ورزشگاه لهستان در حال حاضر ورزشگاه فوتبال PGE Narodowy در ورشو بوده که به عنوان ورزشگاه ملی این کشور به شمار می رود. این ورزشگاه در سال 2012 تاسیس شده و ظرفیت آن به 58580 نفر می رسد.

همچنین ورزشگاههای دیگری مانند Stadion Śląski، Miejski we Wrocławiu، Arena Gdańsk و غیره از دیگر ورزشگاه های لهستان هستند؛ این ورزشگاه ها اکنون برای بسیاری از مسابقات داخلی و جهانی مورد استفاده قرار می گیرند و از شهرت مناسبی به علت کیفیت و استاندار های مطلوب برخوردارند و با پیشرفت های متوالی بر تعداد تماشاچیان و بازدیدکنندگان در این کشور افزوده می شود.

در این مقاله که توسط کارشناسان با تجربه آی مهاجرتی تهیه شده است به بررسی دقیق مهاجرت ورزشی به لهستان پرداخته شده است . در صورت ایجاد ابهامات می توانید با تیم مشاوره حرفه ای ما در دفتر مرکزی و دفتر غرب تهران و دفتر شیراز تماس گرفته و یا در بخش دیدگاه این صفحه با ما در ارتباط باشید .

هم چنین باید این نوید را به شما بدهیم که لهستان کشوری ایده آل برای تحصیل در رشته های ورزی نیز می باشد که به زبان های مختلف آن را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد . در عنوان تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان می توانید تمامی جزئیات لازم را بدانید.

سوالات پرتکرار مهاجرت ورزشی به لهستان

در پایان نیز تلاش نموده ایم تا به برخی از متداول ترین سوالات در رابطه با مهاجرت ورزشی به لهستان پاسخ دهیم و همواره راهنمای شما از طریق شماره های تماس و یا بخش دیدگاه باشیم.

بله، با داشتن تخصص و درآمد از آن می توانید برای مهاجرت از این راه اقدام کنید.

داشتن درآمد از طریق رشته ورزشی مهم ترین شرط برای دریافت ویزای ورزشی لهستان است که باید از طریق ارائه قرارداد خود آن را اثبات کنید.

با این که به طور رسمی اعلام نشده است، اما فوتبال به عنوان مهم ترین و اصلی ترین ورزش در این کشور به شمار می آید.

با توجه به سطح حرفه ای بودن و نوع رشته ورزشی این مقدار می تواند متفاوت باشد اما به طور میانگین به اندازه 73.111 زلوتی در سال می باشد.

ورزش در زندگی مردم لهستان نقش بسیار پررنگی دارد و سه ورزش محبوب این کشور به ترتیب فوتبال، پرش با اسکی و والیبال هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه