مهاجرت تحصیلی به اتریش

مهاجرت تحصیلی به اتریش می تواند به عنوان یکی از گزینه های قابل تامل در اروپا ، مقصد ایده آلی برای ساختن آینده ای روشن باشد. با انتخاب مهاجرت تحصیلی به اتریش شما فرصت زندگی و کار در یکی از ایده آل ترین کشورهای دنیا را خواهید داشت که می توانید با رزومه ای قوی به آینده شغلی با امنیت و ثبات بالا دست یابید.

در نظام آموزشی این کشور شما فرصت دارید در هر مقطع و رشته ای که علاقه مند هستید، به تحصیل مشغول شده و حتی از بورسیه های مختلف نیز بهره مند شوید. مدارس تا دانشگاه های این کشور پذیرای دانش آموزان و دانشجویان از اقصی نقاط جهان بوده و سالانه افراد زیادی را در سیستم آموزشی خود ثبت نام می نماید.

مهاجرت تحصیلی به اتریش

مهاجرت تحصیلی به اتریش یکی از بهترین روش های مهاجرت و دستیابی به اقامت دائم و حتی یک شغل مناسب در حال حاضر است.

فهرست مطالب

رنکینگ بالای دانشگاه های این کشور به شما کمک می کند تا بتوانید به آسانی به مقاطع بالاتر وارد شده و یا دانشگاه های برتر جهانی را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنید . زمانی که با مدرک کشور اتریش برای ورود به بازار کار اقدام نمایید ، نیاز به گذراندن هیچ گونه پیش نیاز و یا کار آموزشی نخواهید داشت.

در این عنوان با مشاورین آی مهاجرتی همراه باشید تا دقیق ترین اطلاعات در زمینه مهاجرت تحصیلی به اتریش را به دست آورید . همچنین مطالعه عنوان تحصیل در اتریش و دانشگاه های رایگان می تواند راهنمای خوبی برای شما عزیزان برای مهاجرتی موفق تر نیز باشد.

مراحل مهاجرت تحصیلی به اتریش

مهاجرت تحصیلی به اتریش می تواند زمینه ساز اقامت دائم شما در این کشور به شمار برود و از طریقی کاملا کم هزینه شما را به اقامت دائم این کشور برساند . اما خوب است برای رسیدن به این هدف از همان ابتدا کاملا شمرده و صحیح اقدام نمایید.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو مهاجرت تحصیلی به اتریش + پادکست

قطعا مهاجرت تحصیلی به اتریش نیازمند شناخته همه جانبه این کشور به همراه تمامی مزایا و معایب می باشد.

از این رو در این ویدیو کارشناس ما به صورت خلاصه و مفید به این عنوان پرداخته است که توصیه می کنیم حتما آن را تماشا نموده و یا با دانلود فایل پادکست از اطلاعات آن بهره مند شوید.

نمایش ویدیو درباره کاور مهاجرت تحصیلی به اتریش
مهاجرت تحصیلی به اتریش

در گام نخست شما باید از یک دانشگاه پذیرش گرفته و سپس موفق به اخذ ویزا شوید . هنگامی که مهاجرت به اتریش از طریق تحصیل را برای خود رقم زدید ، باید تحصیلات دانشگاه را به پایان رسانده و سپس به جستجوی کار بپردازید.

داشتن کار دانشجویی همزمان با تحصیل می تواند کمک بسیار خوبی برای یافتن یک شغل خوب پس از تحصیل نیز باشد و توصیه می کنیم تا صرف درآمد برای تسلط زبانی هرچه بیشتر همزمان با تحصیل به بازار کار نیز وارد شوید.

آشنایی با بازار کار به شما کمک می کند تا بتوانید به عنوان کارورز در رشته تحصیلی تان به کار مشغول شده و بتوانید با همان کارفرما به توافق برسید و ویزای تحصیلی تان را به ویزای کار تبدیل سازید.

یافتن یک شغل مناسب می تواند قرارداد کاری محکم به همراه ویزای کار را برایتان به همراه داشته باشد که به منزله تمدید اقامت در این کشور به شمار رفته و شما را به اقامت دائم و شهروندی نزدیک می سازد.

اقامت تحصیلی اتریش

یکی از دغدغه های اصلی دانشجویان بین المللی در هنگام ورود به دانشگاه های اتریش ، شرایط اقامت و زندگی قانونی در این کشور است که باید این نوید را به شما بدهیم که با دریافت ویزای تحصیلی شما به صورت رسمی اقامت تحصیلی اتریش را خواهید داشت.

اقامت تحصیلی اتریش بدین معنی است که شما می توانید به طول دوره تحصیلی خود در این کشور اقامت داشته باشید و همراه با تحصیل به کار پاره وقت نیز مشغول شوید . اما پس از اتمام تحصیل باید ویزای خود را تغییر داده و اقامتتان در این کشور را تمدید کنید.

هم چنین دقت داشته باشید که ویزای تحصیلی در ابتدا به مدت کل دوره تحصیلی تان صادر نمی شود و باید دو سال اول به صورت سالانه و سپس به طول دو یا سه سال آن را تمدید کنید . این امکان وجود دارد که در صورت بروز هرگونه اشتباه و یا جرم و جنایت از سوی شما ، ویزای تحصیلی تان مجددا تمدید نشده و شما از این کشور دیپورت شوید.

با کلیک بر روی عنوان شرایط اقامت و مهاجرت به اتریش می توانید به جزئیات بیشتری در این رابطه برسید و در صورت هرگونه سوال با مشاورین ما در آی مهاجرتی تماس بگیرید.

شرایط مهاجرت تحصیلی به اتریش

شرایط مهاجرت تحصیلی به اتریش

شرایط مهاجرت تحصیلی به اتریش را می توان شامل دو گام اصلی دانست، اول دریافت پذیرش از دانشگاه و دوم دریافت ویزای تحصیلی از سفارت. در اولین قدم تصمیم به مهاجرت باید به بررسی تمامی دانشگاه ها و یا مراکز آموزشی این کشور پرداخته و شهرهای مناسب برای تحصیل را به دقت بشناسید.

سپس با توجه و مقطع تحصیلی که به دنبال آن هستید ، گزینه های مناسب تر را انتخاب نموده و با مراجعه به سایت هر یک از مراکز شرایط پذیرش را بشناسید.

کارشناسان ما آماده اند تا در این زمینه راهنمای شما بوده و تمامی صفر تا صد مهاجرت تحصیلی به اتریش را با تمامی جزئیات در اختیارتان قرار دهند.

در مرحله بعد باید مدارک خود را به دانشگاه ارسال نموده و در صورتی که با پذیرش شما موافقت شود ، جهت دریافت ویزا اقدام نمایید.

دریافت ویزا نیز همانند پذیرش دانشگاه نیازمند جمع آوری و ارائه مدارک مشخصی است که باید با دقت تمام انجام شود ، زیرا هرگونه کسر مدرک می تواند فرصت دریافت ویزا و در نتیجه شانس مهاجرت تحصیل به اتریش را از شما سلب نماید.

دقت داشته باشید که سفارت مواردی همچون توانایی مالی و تسلط زبانی شما را جزو اولویت ها قرار داده و به دقت بررسی می نماید . پس از آن شما به کشور اتریش وارد شده و به تحصیل می پردازید ، پس از اتمام دوره تحصیلی تان می توانید به جستجوی کار پرداخته و به اقامت برسید.

قصد تحصیل در اتریش برای کدام مقطع یا دوره را دارید، ما این مقاطع و دوره ها را در ادامه به شما پیشنهاد می نماییم:

مهاجرت تحصیلی به اتریش با مدرک دیپلم

یکی از بهترین روش های مهاجرت تحصیلی به اتریش که می تواند بهترین زمان و شرایط برای این امر باشد را باید مهاجرت تحصیلی به اتریش با مدرک دیپلم در نظر بگیرید؛ زیرا با این اقدام شما از همان ابتدای تحصیلات عالی در یک کشور مرن و بسیار معتبر حضور یافته و راه را برای کار و شرایط را برای اقامت دائم خود فراهم سازید.

یقینا پذیرش در مقاطع بالاتر نیاز به رزومه ای کامل تر و قطعا مقالات و پژوهش های بین المللی دارد، اما برای مقطع لیسانس به همان رزومه ای مناسب از مقطع تحصیلی دبیرستان می باشد که معمولا راحت تر تهیه می شود.

به همین دلیل نیز اکثر مهاجرت به اتریش از طریق تحصیل را از سوی دانشجویان خارجی از همین دوره دیپلم و برای تحصیل دوره کارشناسی مشاهده می کنیم.

ضمن اینکه علاوه بر دانشگاه های معمولی در این کشورهای دانشگاه های علمی کاربردی نیز فعالیت دارند که در واقع می توان گفت که تلاش این دانشگاه ها آماده سازی دانشجویان و تعلیم آن ها برای ورود هر چه سریع تر به بازار کار می باشد.

دانشگاه های علمی کاربردی اتریش در مقاطع کارشناسی،کارشناسی ارشد و گاهی دکترا برنامه تحصیلی دارند و دانشجو می پذیرند. جهت اطلاع از شرایط پذیرش آن ها با مشاورین آی مهاجرتی تماس حاصل کنید.

ضمنا راهنمای کامل هزینه مهاجرت و زندگی در اتریش را نیز در سایت آی مهاجرتی قرار دادیم تا شما با جزئیات مبالغ و مخارجی که باید بپردازید آشنا شده و آماده آنان شوید.

مدارک لازم برای مهاجرت تحصیلی به اتریش

مدارک لازم برای مهاجرت تحصیلی به اتریش

مهاجرت به اتریش از طریق تحصیل همان طورکه مراحل مختلفی دارد، برای کسب نتیجه مناسب در هر مرحله نیز نیاز به ارائه و داشتن مدارک مناسب و مورد نیاز آن را دارد. شما با مراجعه به مقالات مرتبط در سایت آی مهاجرتی می توانید از مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در دانشگاه ها و اخذ ویزای تحصیلی از سفارت این کشور اطلاع کامل و به روزی به دست آورید.

اما در ادامه مهاجرت تحصیلی به اتریش پس از اتمام تحصیلات خود، شما به مدارکی نیاز دارید تا بتوانید در این کشور مانده و شغل مناسب را یافته و در نهایت بتوانید ویزای خود را تغییر دهید. لازم به ذکر بوده که ممکن است هر فردی باتوجه به شرایط شخصی و یا براساس شرایط خاص کارفرما یا شغل مربوطه نیاز به ارائه مدارکی خاص یا مازاد بر مدارکی خواهیم گفت داشته باشد.

به همین خاطر همواره از مدارک لازم استعلام دقیقی به دست آورید. همچنین پیشنهاد می کنیم که مقاله سرمایه گذاری در اتریش را مطالعه نمایید؛ شاید پس از اتمام تحصیلات بتوانید به جای استخدام خودتان یک بیزنس را راه اندازی کرده و در این کشور سرمایه گذاری کنید.

اما مدارک لازم برای مهاجرت تحصیلی به اتریش و یافتن شغل پس از اتمام تحصیلات به شرح زیر است:

  • پاسپورت معتبر
  • ارائه مدرک زبان انگلیسی یا آلمانی
  • ارائه ویزای تحصیلی خود
  • مدارک شناسایی و هویتی
  • آخرین مدرک تحصیلی از دانشگاه اتریش
  • یک انگیزنامه و هدف قوی از استخدام و حضور در شغل مربوطه
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

هزینه مهاجرت تحصیلی به اتریش

شاید بتوانیم بگوییم که یکی از دلایل مهاجرت تحصیلی به اتریش از سوی برخی از دانشجویان خارجی وجود مخارج و هزینه مهاجرت تحصیلی به اتریش به صورت ارزان و مقرون به صرفه می باشد.

در قدم اول دانشجویان باید برای اخذ ویزا، انجام مراحل پذیرش، ثبت نام، ترجمه مدارک، تهیه بلیت و غیره مخارج و هزینه هایی را بپردازند که برای تمامی متقاضیان الزامی است.

اما پس از شروع تحصیل باید هزینه های شهریه و تحصیل خود را در کنار هزینه های زندگی خود در این کشور مد نظر قرار دهید؛ که معمولا با توجه به شهر و دانشگاه محل تحصیل در کنار رشته تحصیلی، مقطع تحصیلی، زبان تحصیل و غیره متفاوت خواهد بود و برای هر فرد مبلغی را در بر می گیرد.

هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی رایگان بوده و فقط باید هر ترم مبلغی در حدود 726.72 یورو بابت ثبت نام پرداخت کرد که این یکی از برترین ویژگی های مهاجرت تحصیلی به اتریش است.

اما دانشگاه های خصوصی شرایطی متفاوت داشته و شهریه تحصیلی را کامل دریافت می کنند که تفاوت بسیاری با مراکز دولتی دارد و می تواند از 3 هزار تا 30 هزار یورو نیز برسد.

اما سایر هزینه هایی که یک دانشجو در طول اقامت خود در این کشور چه در حین تحصیل و چه پس از یافتن شغل و یافتن کار باید بپردازد به شرح زیر است:

هزینهمبلغ ماهانه
اجاره مسکن500 تا 1200 یورو
خوراک و غذا100 تا 150 یورو
قبوض و انرژی40 تا 120 یورو
حمل و نقل60 تا 150 یورو

مشاوره رایگان مهاجرت تحصیلی به اتریش

شاید شما هم با این سوال مواجه شده باشید که چگونه به اتریش مهاجرت تحصیلی کنیم؟

باید بگوییم که یک تیم مشاوره و متخصص در امور مهاجرتی به خصوص مهاجرت تحصیلی می تواند شما را راحت تر از آنچه در ذهن دارید با مهاجرت تحصیلی به اتریش آشنا سازد و بهترین راه ها و ارزان ترین و کوتاه ترین مسیرها را در اختیارتان بگذارد.

پس اگر می خواهید مهاجرت تحصیلی به اتریش را به بهترین حالت ممکن تجربه نمایید و در نهایت یک شغل با درآمد بالا و اقامت دائم این کشور را به دست آورید، حتما باید با متخصصان و افراد باتجربه در این زمینه مشورت و از تجارب و نتایج دیگر افراد مهاجرت کرده استفاده نمایید.

کارشناسان آی مهاجرتی در ابتدای راه با ارائه مشاوره رایگان مهاجرت تحصیلی به اتریش تمامی جزئیات مسیر و موانع و مراحل را برای شما ترسیم نموده تا بتوانید بهترین انتخاب را برگزینید.

در ادامه با چندین جلسه مشاوره حضوری و بررسی مدارک شما برای دریافت پذیرش و پس از آن ویزای تحصیلی اقدام نموده و قطعا بهترین مهاجرت را تجربه خواهید نمود.

Free Advice On
Study immigration
To Austria

اگر سوال یا ابهامی درباره مهاجرت تحصیلی به اتریش و یا روش های مهاجرت به این کشور دارید؛ به صورت تلفنی با مشاورین آی مهاجرتی تماس حاصل کرده و یا به صورت حضوری در دفاتر غرب و مرکزی تهران یا دفتر شیراز از تجربیات تیم مشاورین ما بهره مند شوید.

سوالات پر تکرار مهاجرت تحصیلی به اتریش

در این مقاله با مهاجرت تحصیلی به اتریش، هزینه ها، مدارک و شرایط دستیابی به آن آشنا شدید، در ادامه نیز برخی از پر تکرارترین سوالاتی که برای متقاضیان در این راه پیش آمده را پاسخ داده ایم؛ اما شما بازهم می توانید از طریق بخش دیدگاه در پایین هر مقاله با مشاورین آی مهاجرتی در ارتباط بوده و سوالات خود را مطرح کنید.

بله دانشجویان ایرانی در صورت قبولی در آزمون ورودی دانشگاه ها و پذیرش در این مراکز در اتریش می توانند به مهاجرت تحصیلی به اتریش دست پیدا کنند.

هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی رایگان بوده فقط هر ترم مبلغ 726.72 یورو بابت ثبت نام باید پرداخت شوید. اما هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی رایگان نیست و می تواند تا 30 هزاریورو هم برسد.

بله در صورتی که به ادامه تحصیل در مقطعی بالاتر مشغول شوید و یا در شغلی استخدام شوید قادر به ادامه اقامت در این کشور خواهید بود.

در صورتی که پس از پایان تحصیلات در این کشور شاغل شوید و پس از مدت زمانی معلوم و داشتن شرایط لازم می توانید به اقامت دائم اتریش نیز برسید.

بله، در صورتی که هموطنانمان بتوانند در دانشگاه های دولتی پذیرفته شوند به تحصیل رایگان دست پیدا می کنند.

برای تحصیل در خارج از کشور به گروه آی مهاجرتی اعتماد کنید و نتیجه اعتمادهایتان را در زیر تماشا کنید:

نمایش ویدیو درباره کاور زینب کارآزموده
نمایش ویدیو درباره کاور علیرضا عیسی پور
نمایش ویدیو درباره کاور امیر محمد تنها
نمایش ویدیو درباره کاور فائزه گل محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه