اقامت کشور چین از طریق ازدواج

اقامت کشور چین از طریق ازدواج یکی از روش های مورد توجه برای افرادی است که قصد مهاجرت به این کشور را داشته و یا با یک شهروند یا تابعی چینی ازدواج نموده اند. در این عنوان با مشاورین آی مهاجرتی همراه باشید تا تمامی جزویات لازم جهت دریافت اقامت و شهروندی این کشور از طریق ازدواج را بدانید.

باید بگوییم که مهاجرت از طریق ازدواج به چین یک روش مهاجرتی پرطرفدار نیست که بتوان به صورت گزینه اقامتی و فراوان از آن استفاده نمود ، زیرا عمل ازدواج یک اقدام مهم در زندگی هر شخص بوده و بسیار ارزشمند تر و مهم تر از امری نظیر مهاجرت شناخته می شود.

اقامت کشور چین از طریق ازدواج

در روش اخذ اقامت چین با ازدواج باید یکی از زوجین اقامت دائم این کشور را داشته باشد و حداقل پنج سال از ازدواج طرفین گذشته باشد.

فهرست مطالب

اما در صورتی که شرایط ازدواج بتواند اقامت چین را برای شما مهیا سازد باید از آن نهایت استفاده را نمود . امری نظیر اخذ تابعیت چین از طریق ازدواج را باید فرصتی دانست که دولت این کشور به همسران و شریکان زندگی خارجی شهروندان خود اعطا نموده است.

به همین دلیل نمی توان از آن به عنوان مسیری برای ورود به کشور چین و زندگی در آن اشاره کرد . علاوه بر این ها زوجین باید دارای یک مسکن و یا اقامتگاهی قانونی و مناسب به همراه درآمدی پایدار باشند. حتما مقاله مهاجرت به چین را مطاله کرده تا سایر روش های ورود به این کشور را نیز بشناسید.

شرایط اخذ اقامت چین با ازدواج

مسلما رسیدن به اقامت کشور چین از طریق ازدواج نیازمند اصول، شرایط و پیروی از قوانینی است تا اقامت دائم شما را فراهم سازد . بسیار مهم است که همسر شما دارای تابعیت و یا اقامت دائم چین باشد و شما نیز بتوانید از طریق وی به نتیجه دلخواه برسید.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
اقامت کشور چین از طریق ازدواج

اما یکی از مهم ترین شرایط اخذ اقامت چین با ازدواج این است که ازدواج شما واقعی بوده و پابرجا مانده باشد. از جمله موارد مهم نیز این است که از ازدواج متقاضی حداقل 5 سال گذشته باشد و فرد به مدت 5 سال پی درپی و حداقل 9 ماه در هر سال مجزا در چین اقامت گزیند.

دقت داشته باشید که ازدواج شما باید کاملا واقعی بوده و از ازدواج سوری برای دریافت اقامت کشور چین از طریق ازدواج خودداری نمایید. چون بسیاری از این ازدواج ها در مراحل بررسی و تحقیق کنسولگری افشا می شود و اگر ازدواج شما از این طریق انجام شود ، کاملا درخواست تان رد شده و مجازاتی را نیز باید طبق قوانین متحمل شوید.

ازدواج باید بر اساس تمایل کامل زن و مرد باشد و هیچ یک از طرفین نمی‌توانند از اجبار طرف مقابل در این امر استفاده کنند و هیچ شخص ثالثی نمی‌تواند در این امر دخالت نماید . مردان قبل از رسیدن به 22 سال تمام و زن به 20 سال تمام نمی‌شود ازدواج کرد. ضمنا حتما مقاله هزینه های زندگی در چین را نیز مطالعه نمایید تا دریابید در صورت زندگی در این کشور هزینه هایتان چقدر است.

آمار ازدواج با خارجی ها در چین

جالب است بدانید با اینکه اخذ اقامت کشور چین از طریق ازدواج روشی مهاجرتی تلقی نمی شود، اما این امر روز به روز در حال افزایش است که دلایل عمده آن حضور روز افزون مهاجرین برای تحصیل و کار در این کشور و همچنین مهاجرت چینی ها برای تحصیل و کار به سایر کشورهای جهان است.

در جدول نمودار مشاهده خواهید کرد که آمار ازدواج با خارجی ها در چین و در شهر مهمی نظیر شانگهای چین از سال 2010 تا 2021 بر اساس جنسیت چگونه بوده است:

انواع ویزا و روادید خانوادگی در چین

در حال حاضر ویزا و روادید خانوادگی در چین به 4 صورت زیر در دسترس می باشد:

  • ویزای  Q1
  • ویزای  Q2
  • ویزای  S1
  • ویزای  S2

اقامت چین از طریق ویزای Q1 در قالب ازدواج

در بررسی اقامت چین از طریق ویزای Q1 در قالب ازدواج بدانید که متقاضیان و افرادی که خانواده شان شهروند کشور چین هستند، قادر به دستیابی به این گزینه می باشند. همچنین افرادی که اعضای خانواده آن ها نظیر: پدر، مادر، دختر، پسر، زن، شوهر، پدر بزرگ، مادر بزرگ، خواهر، برادر و نوادگان) کارت سبز داشته باشند می توانند از این طریق به کشور چین مهاجرت نمایند.

لازم است بدانید که این نوع از روابط خانوادگی در این کشور برای افرادی مناسب است که برای ملاقات خانواده خود و یا نگهداری از کودک و بچه ها قصد ورود به خاک چین را دارند. این نوع از روادید بیش از 6 ماه معتبر می باشد و متقاضیان قادرند بیش از 180 روز با این روادید مقیم کشور چین شوند. به یاد داشته باشید که کسب این روادید نیاز به ارائه مدارک پزشکی دارد تا سلامت جسمی و روحی فرد اثبات شود.

پیش از ادامه این مطلب و شناخت بیش تر اقامت کشور چین از طریق ازدواج فراموش نکنید مقاله دانستنی های اقتصاد کشور چین نیز شما را با اوضاع اقتصادی این کشور از همه جهات آشنا می سازد تا بتوانید در این کشور بهتر شاغل شده و یا سرمایه گذاری کنید.

در ادامه بررسی اقامت چین از طریق ویزای Q2 در قالب ازدواج بدانید که متقاضیان برای ملاقات بستگان خود که شهروند چین هستند و یا اقوامی که در این کشور مقیم هستند، می توانند از این نوع روادید خانوادگی استفاده نمایند. مدت اعتبار این نوع از روادید و ویزا حداکثر 6 ماه بوده و متقاضیان می توانند بدون ارائه مدارک پزشکی این روادید را کسب کنند و ملزم به ارائه مدارک خاصی نخواهند بود.

اقامت چین از طریق ویزای Q2 در قالب ازدواج

اقامت چین از طریق ویزای S1 در قالب ازدواج

اقامت چین از طریق ویزای S1 در قالب ازدواج

متقاضیان می توانند برای دیدن افرادی که در چین مشغول به کار یا تحصیل هستند، اقدام به کسب این نوع از روادید خانوادگی و ویزا کنند. لازم به ذکر بوده که این نوع روادید برای دیدن افراد زیر 18 سال، پدر و ماد و یا زوجین و متقاضیانی می باشد که برای انجام امور خاصی اقدام به مهاجرت به این کشور کرده اند.

این نوع از روادید بیش از 6 ماه معتبر می باشد و متقاضیان می توانند بیش از 180 روز با این روادید مقیم این کشور شوند و به یاد داشته باشید که متقاضیان جهت کسب این روادید باید مدارک پزشکی ارائه دهند تا سلامت جسمی و روحی خود را ثابت نمایند.

متقاضیان می توانند برای ملاقات خانواده شان که در چین زندگی می کنند از این نوع روادید خانوادگی و ویزا استفاده نمایند. لازم به ذکر بوده که این روادید برای دیدن افرادی درنظر گرفته شده که مشغول به تحصیل در مراکز تحصیلی چین و یا مشغول به کار در این کشور می باشند. مدت اعتبار این نوع روادید حداکثر 6 ماه می باشد و متقاضیان می توانند بدون ارائه مدارک پزشکی این روادید را کسب کنند.

در صورتی که متقاضیان بیش از 5 سال بعد از ازدواج با 1 شهروند چینی در این کشور زندگی کنند، می توانند به راحتی اقدام به اخذ اقامت چین از طریق ازدواج کنند.

اقامت چین از طریق ویزای S2 در قالب ازدواج

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

کیس ازدواج در چین

برخی از افراد در رسیدن به اقامت کشور چین از طریق ازدواج به اقدام از طریق ازدواج های صوری و فیک فکر می کنند، باید بدانید این روش ها به هیچ عنوان به نتیجه نمی نشیند و دولت چین به آن ها پی می برد. 

در این صورت نیز فورا ازدواج شخص از سمت دولت باطل شده و به کشور خود دیپورت خواهند شد، البته به طور قطع مجازات هایی نیز برای شخص در نظر گرفته می شود.

اما بازهم افرادی هستند که در ازای دریافت پول با اشخاص خارجی ازدواج می کنند تا آنان بتوانند برای دریافت تابعیت و پاسپورت چین از طریق ازدواج اقدام کنند.

چنین افرادی که به کیس ازدواج در چین مشهور هستند مبالغ بالایی را از شخاص طلب می کنند؛ به طور مثال باید هزینه و مخارج زندگی آنان را علاوه بر مبلغ بالایی در مدت ازدواجتان به عنوان درآمد ماهانه به آن ها بدهید.

کیس ازدواج در چین

همچنین دیگر مشکل این امر این است که شما باید پیش ار اقدام به درخواست اقامت کشور چین از طریق ازدواج حداقل 5 سال با وی ازدواج کرده و در چین اقامت داشته باشید. این باعث می شود که هیچ گونه تضمین یا اعتباری برای دستیابی به این امر وجود نداشته باشد. ضمنا ممکن است هرلحضه شخص موردنظر زیر قول خود زده و درخواست طلاق کند.

به هنگام مهاجرت به کشور بی نظیر چین مطالب جمع آوری شده در مقالات زیر راهنمای خوبی برای شما عزیزان خواهد بود:

وکیل مهاجرت به چین از طریق ازدواج

موضوع بسیار مهم در رابطه با رسیدن به اقامت کشور چین از طریق ازدواج به صورت قانونی، نیازمند کسب مشاوره از افرادی است که به حقوق بین الملل و قوانین کشور چین کاملا آگاه هستند و دارای سواد و دانش حقوقی کافی می باشند ، چون این موضوع علاوه بر مهاجرت یکی موضوع شخصی در زمینه ازدواج است و قوانین آن برای بهره مندی از حقوق مساوی طراحی شده است.

به همین خاطر جهت اخذ و بهره مندی مناسب از وکیل مهاجرت به چین از طریق ازدواج، توصیه می کنیم که کارشناسان معتبر و باتجربه آی مهاجرتی مراجعه نمایید که در این زمینه دارای تجربه ای بالا و سوابقی موفق هستند و کاملا می توانند شما را به راحتی و بدون دغدغه به هدفتان برسانند.

برای دستیابی و دریافت اقامت کشور چین از طریق ازدواج شما عزیزان می توانید سوالات و ابهامات خود را با مشاورین و کارشناسان آی مهاجرتی در دفاتر غرب و مرکزی تهران و یا دفتر شیراز در میان گذاشته و از اطلاعات و تجارب آن ها بهره مند شوید. علاوه بر این عنوان شرایط مهاجرت کاری و کار در چین نیز به صورت رایگان بر روی سایت قرار گرفته تا اطلاعات شما را درباره کشور چین افزایش دهد.

وبینار نگاهی به مهاجرت و چالش های آن

تصمیم به مهاجرت از هر یک از روش های ممکن که صورت پذیرد ف چالش های خاص خود را به همراه دارد که خوب است از انها مطلع باشید و سپس تصمیم نهایی خود را با توجه به مقصد دلخواهتان بگیرید.

در این وبینار کارشناس ارشد مهاجرتی ما هرآنچه را که باید در این زمینه بدانید در اختیارتان قرار داده است و در صوتی که سوال بیشتری در این رابطه دارید ، حتما با مشاورین آی مهاجرتی در دفاتر تهران و یا شیراز تماس بگیرید.

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار مهاجرت و چالش های پیش رو

سوالات پرتکرار اقامت کشور چین از طریق ازدواج

مطالعه سوالات پرتکرار در انتها می تواند به شما عزیزان کمک نموده و در صورتی که به دنبال دریافت جزئیات بیشتر هستید با مشاورین ما از طریق بخش دیدگاه در ارتباط باشید.

بله، شهروندان خارجی می توانند به اقامت کشور چین از طریق ازدواج نیز دست پیدا کنند که نیازمند شرایط مورد نیاز است.

برای اقامت کشور چین از طریق ازدواج باید حتما حداقل 5 سال با همسر چینی خود ازدواج کرده باشید و طی این 5 سال هر ساله حداقل 9 ماه را در چین اقامت داشته باشید.

بله در کشور چین مردان نباید کمتر از 22 سال و زنان کمتر از 20 سال سن داشته باشند تا ازدواج آنان را بتوان به صورت قانونی انجام داده و به ثبت رساند.

برای اخذ اقامت کشور چین از طریق ازدواج می توان 4 نوع ویزای Q1، Q2، S1 و S2 را دریافت کرد.

به هیچ عنوان این روش مناسب نبوده و شما را به نتیجه نمی رساند، چون دولت چین در این زمینه بسیار سخت گیر بوده و در نهایت ازدواج شما سنجیده و باطل می شود. جدای از آن شرایط نیز به نحوی است که این امر را متقاضی نیز مشکل می سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه