قوانین قراردادهای اجاره ملک در چین

قوانین قراردادهای اجاره ملک در چین را باید به طور دقیق و کاملا قانونی به ثبت رساند تا مستاجرین و مالکین نتوانند از این قرارداد و بندهای آن سواستفاده کرده و هریک از طرفین مجبور به پایبندی به مسئولیت خود شود.

جهت اجاره خانه در چین علاوع بر قرارداد شما باید زوایا و پارامترهای مختلفی را مورد بررسی قرار دهید و آن را بسناسید تا بتوانید ملکی مناسب با شرایط و بودجه تان را بهترین نقطه ممکن به دست آورید.

 

قوانین قراردادهای اجاره ملک در چین

قوانین اجاره ملک در چین به توجه به منافع مالک و مستاجر تنظیم شده است و در اغلب موارد اولویت با مستاجر است تا اقامت راحتی را تجربه کند.

فهرست مطالب

کشور چین با داشت جمعیتی نزدیک به 1.5 میلیارد نفر، یکی از پر نیازترین کشورهای جهان به مسکن خالی است. به همین خاطر دولت کشور بر امر خرید و فروش املاک دارای قوانین و نظارت هایی سخن گیرانه است که تا حد ممکن فقط شهروندان و یا مقیمان صاحب ملک شوند و خارجی به قصد اجاره و کسب درآمد از این روش در چین خانه خریداری نکند.

شما باید از امکانات شهرها، مراکز آموزشی و تحصیلی، بازار کار در نقاط مختلف، میزان درآمد در مناطق مختلف و بسیاری عوامل مهم دیگر مطلع شوید و طبق آن ها محل اجاره خانه خود را انتخاب نمایید. البته اشاره کنیم که اخذ اقامت با اجاره ملک در چین برای خارجی ها ممکن نمی باشد.

با کارشناسان آی مهاجرتی همراه شوید تا قوانین قراردادهای اجاره ملک در چین را بهتر شناخته و همچنین مقاله دانستنی های اقتصاد کشور چین را نیز مطالعه نمایید، تا دنیای اقتصاد و سرمایه گذاری کلان کشور چین را نیز بررسی کرده و کاملا بشناسید.

 

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
قوانین قراردادهای اجاره ملک در چین

یافتن خانه های اجاره ای در چین

چین کشور وسیعی در جهان است که شهرهای بزرگ و کوچک بسیاری را در خود جای داده است، به همین خاطر باید اطلاعات خود را در این باره کاملا افزایش داده و شرایط حاکم بر بازار املاک و کیفیت و سطح و رفاه زندگی در هر شهر را نیز مورد شناخت قرار داد. اما همواره اولین بار یافتن ملک مناسب، نیاز به داشتن یک شخص متخصص در کنار شما را دارد.

شما می توانید با سفر به این کشور و مراجعه به مشاورین املاک آن مانند اکثر نقاط جهان از گزینه های مناسب و در دسترس دیدن فرمایید و در صورت پسند جهت عقد قرارداد اقدام نمایید ، یا اگر در این کشور دوست، آشنا یا اقوامی در حال زندگی کردن را دارید؛ می توانید در انجام این کار از وی کمک گرفته و یا این مسئولیت را به وی محول نمایید تا در یافتن خانه های اجاره ای در چین شما را همراهی نمایند.

یکی دیگر از گزینه های در دسترس برای یافتن ملک مناسب جهت اجاره خانه در چین بررسی روزنامه های و مجلات کثیر الانتشار در این کشور است؛ شما با بررسی بخش آگهی های این روزنامه ها می توانید از گزینه های بسیار متفاوت و گوناگونی که برای اجاره یا فروش موجود هستند را بررسی نموده و در نهایت جهت عقد قرارداد اقدام کنید. البته سایت های اینترنتی نیز این روزها با محبوبیت های بسیار زیادی مواجه شدهاند، که در ادامه به آن نیز می پردازیم.

سایت های اجاره خانه در چین

سایت های اجاره خانه در چین

یکی دیگر از روش های بسیار پر طرفداری که امروزه نه تنها در چین بلکه در اکثر نقاط جهان برای اجاره خانه در چین بسیار مورد استفاده قرار می گیرد؛ استفاده از سایت های آنلاین اجاره خانه است. این روش دارای ویژگی ها و مزایای بسیاری برای متقاضیان بوده و می تواند کار را بیش از حد تصور ساده و راحت کند.

استفاده از سایت های اجاره خانه در چین شما را از جابه جایی های فراوان برای دیدن کردن از املاک از نزدیک راحت می کند و فقط در صورتی که خانه ای را بپسندید می توانید برای تایید قطعی آن را از نزدیک مشاهده کنید. استفاده از این روش می تواند حسابی در وقت و هزینه های شما صرفه جویی به عمل آورد.

این سایت ها همواره و در هر زمانی از شبانه روز در دسترس بوده و شما می توانید در آن ها تمامی ویژگی، امکانات، تجهیزات ملک مد نظر و عکس ها و ویدیویی های از نقاط مختلف آن را مشاهده نمایید و پس از انتخاب خانه مورد پسندتان با مالک برای بستن قرارداد تماس حاصل کنید. از مشهورترین و به روزترین سایت های فعال در این زمینه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Fang.com
  • Anjuke.com
  • FangDD.com
  • Juwai.com
  • Lianjia.com
  • Zhifang.com
  • House365.com
  • 5i5j.com

لازم به ذکر است که کارشناسان آی مهاجرتی تمامی روش های مهاجرت به چین را در مقاله مربوطه برای شما بررسی نموده و جزئیات، شرایط و قوانین آن ها را کاملا توضیح داده اند؛ مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

سایت اجاره خانه مبله در چین

آن دسته از افرادی که نیازمند منازل مبله و با لوزام زندگی هستند؛ بر خلاف کشورمان که خانه های مبله سهم کمی در بازار اجاره دارند، در چین خانه های مبله بسیاری را برای اجاره می توانید پیدا کنید. باید دقت داشته باشید که بسته به اینکه چه وسایلی در این خانه ها قرار داده شده و میزان امکانات آنان چه مقدار است، قیمت اجاره این خانه ها متفاوت خواهد بود.

به طور قطع اجاره یک خانه به صورت مبله از اجاره خالی آن گران تر است؛ اما برای افرادی که قصد اقامت کوتاه مدت یا غیر دائمی در این کشور را دارند اجاره منازل مبله بسیار مناسب تر و به صرفه تر از خرید وسائل زندگی است. باید دقت کنید که سایت اجاره خانه مبله در چین همان سایت های آگهی املاک هستند و شما می توانید در آن ها هم خانه های مبله و هم خانه های خالی را بیابید.

در راستای آشنایی و شناخت بیش تر کشور چین برای شما عزیزان مطلبی تحت عنوان هزینه های زندگی در چین را تهیه کرده و در سایت قرار داده ایم، مطالعه این مقاله اطلاعات بسیار کاربردی در اختیار شما قرار می دهد.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

شرایط اجاره خانه در کشور چین

بهترین حالت جهت اجاره خانه در چین این است که از یک مشاور یا متخصصی که با این کار آشنایی لازم و تجربه کافی را دارد را در کنار خود استفاده کنید. البته شرایط اجاره خانه در کشور چین دارای پیچیدگی یا چالش خاصی نمی باشد؛ اما همان قوانین اولیه و عرف جامعه و بازار را نمی توان در همان ابتدای ورود به این کشور به دست آورد.

موضوع مهم و متفاوتی که در رابطه با اجاره خانه در چین وجود دارد این است که در این کشور قبض های انرژی خانه ( آب، برق، گاز ) به نام مستاجر و یا به طور کلی ساکن مالک صادر می شود.

به همین خاطر باید پس از اجاره خانه در چین، مستاجر باید به اداره های مربوط به هرکدام مراجعه کرده و نسبت به فعال سازی انشعاب های خانه اقدام کرد. لازم به هشدار است در صورتی که این کار را انجام ندهید، امکان استفاده از آب، برق و گاز خانه را نخواهید داشت.

شرایط اجاره خانه در کشور چین

همچنین شما می توانید در این کشور خانه مد نظرتان را به صورت کوتاه مدت چند ماهه و یا سالانه اجاره نمایید. معمولا به خاطر وجود تورم پائین در این کشور اکثر صاحبان خانه ملک خود را بیش از یک سال نیز اجاره می دهند . جدای از این مطلب، مقاله تحصیل در چین را نیز به رایگان در اختیار شما قرار داده ایم، تا با دانشگاه ها و چگونگی اخذ پذیرش از آن ها کاملا آشنا شوید.

قوانین اجاره خانه در چین

همانطور که گفتیم شما برای اجاره خانه در چین باید برخی از قوانین و اصول موجود بر این امر را بشناسید تا بتوانید قراردادی مناسب و قانونی را با صاحب خانه به امضا برسانید.

کی از تفاوت های بزرگ اجاره خانه در چین با کشورمان این است که چیزی تحت عنوان ودیعه یا پول پیش برای اجاره خانه از مستاجر گرفته نمی شود؛ فقط در ابتدا به اندازه یک یا دو اجاره به عنوان ضمانت جهت جبران خسارت وارده احتمالی به خانه را باید به صاحب ملک بپردازید .

پس از اتمام قراداد و تخلیه مبلغی که به عنوان ضمانت نزد صاحب خانه دارید؛ به شما بازخواهد گشت.

 

همچنین در حین عقد قرارداد دقت کنید که حتما تمامی شرایط ملک و امکانات و تجهیزات موجود در خانه را در آن ثبت کنید؛ تمامی تهعدات و وظایف پذیرفته شده توسط مالک و مستاجر را نیز با جزئیات ثبت نمایید.

جهت پرداخت مبلغ اجاره نیز می توان مبلغ اجاره خود را ماهانه به صورت نقد و یا در همان ابتدا در تعداد چک های مشخص در ابتدای هر ماه به صاحب خانه تحویل بدهید.

یکی از مزیت های خوب عقد قرارداد در مشاورین املاک یا دفاتر ثبت در چین، این است که آن ها کاملا با جزئیات و قوانین اجاره خانه در چین آشنا می باشند و می توانند قراردادی قانونی و دقیق را تنظیم نمایند. 

البته فراموش نکنید که شما باید حتما از یک مشاور یا متخصص متبهر و با تجربه در این زمینه در کنار خود بهره ببرید.

چنانچه اجاره ملک از فاکتورهای مهم در مهاجرت شما عزیزان می باشد ، از شرایط در مقصدهای مناسب زیر نیز مطلع شوید:

هزینه های اجاره ملک در چین

یکی از مهم ترین مواردی که در بررسی قوانین قراردادهای اجاره ملک در چین باید به آن توجه نمایید، میزان اجاره های است که باید مستاجرین بپردازند. قطعا میزان هزینه ها و اجاره خانه در چین در شهرهای مختلف با یکدیگر تفاوت دارند، به خصوص برخی مناطق این کشور دارای تفاوت های بسیار چشمگیر و زیادی با یکدیگر هستند.

اما باید بدانید که شهرهای مدرن، پرتکنولوژی و با دانشگاه های مطرح و سرشار از فرصت های کاری بسیار از سوی علاقمندان و مهاجران بسیاری مورد توجه قرار می گیرند و این باعث رشد قیمت ها در این شهرها می شود.

علاوه بر این باتوجه به وسعت زیاد هریک از این شهرها، باز هم قیمت اجاره در آن به بخش های مختلفی به نسبت محلات مختلف تقسیم می شوند که شناخت آن ها را باید از کارشناسان ماهری نظیر آی مهاجرتی درخواست نمایید.

شهر اجاره آپارتمان 1 خواب مرکز شهر اجاره آپارتمان 1 خواب حومه شهر اجاره آپارتمان 3 خواب مرکز شهر اجاره آپارتمان 3 خواب حومه شهر هزینه قبوض ماهانه هزینه اینترنت خانگی
شیان 2,033.33  یوان 1,333.33  یوان 3,900.00  یوان 2,650.00  یوان 337.18  یوان 77.25 یوان
شانگهای 6,500.00  یوان 3,820.59  یوان 20,310.34  یوان 10,568.97  یوان 475.27 یوان 115.63 یوان
شنژن 5,206.12  یوان 2,833.33  یوان 11,761.90  یوان 6,123.81  یوان 476.84  یوان 113.00  یوان
چنگدو 2,557.14  یوان 1,379.54  یوان 5,208.33  یوان 2,738.46  یوان 305.63  یولن 77.57  یوان

تفاوت قیمت اجاره خانه در پکن با سایر شهر های چین

همانطور که مستحضر هستید و به احتمال زیاد شنیده اید، شهر پکن یکی از شهرهای بزرگ و بسیار پر اهمیت چین می باشد که بسیار مورد علاقه و توجه مهاجرین خارجی نیز می باشد. در رابطه با اجاره خانه در چین و در شهر پکن باید بدانید که این شهر در زمره شهرهای گران این کشور قرار می گیرد و قیمت اجاره در آن بالا است.

تفاوت قیمت اجاره خانه در پکن با سایر شهر های چین به خصوص شهرهای کمی کوچکتر و ناشناس تر کاملا محسوس و قابل توجه است. البته باید بگویم که دلایل بسیاری باعث ایجاد این موضوع شده اند، از جمله تقاضای بالا برای اجاره، امکانات بسیار در این شهر، رفاه بالا، دانشگاه های سرشناس، وجود فرصت های شغلی بسیار و غیره.

پس اگر قصد زندگی در پکن را دارید؛ حتما به قیمت های اجاره آن توجه کنید. جدول زیر نرخ اجاره در این شهر را نشان می دهد:

شهر اجاره آپارتمان 1 خواب مرکز شهر اجاره آپارتمان 1 خواب حومه شهر اجاره آپارتمان 3 خواب مرکز شهر اجاره آپارتمان 3 خواب حومه شهر
پکن 6,679.31  یوان 4,133.33  یوان 16,862.07 یوان 8,813.16  یوان
 

ضمنا این موضوع که شما در کجای این کشور قصد اقامت دارید بر موضوع کاریابی و درآمدتان نیز تاثیر بسیاری می گذارد، مطلب شرایط مهاجرت کاری و کار در چین تمامی اطلاعات لازم برای این موضوع را به شما ارائه می کند و نحوه، مدارک و شرایط اخذ ویزای کاری را نیز برایتان مفصلا توضیح می دهد.

اجاره خانه در شانگهای

شانگهای از دیگر شهرهای سرشناس چین در جهان است، که مسئولیت اقتصادی و سیاسی مهمی را بر عهده دارد. این شهر شرکت های مهم بزرگ خارجی بسیاری را در خود جای داده که نیروی کار بسیاری را جذب می کند؛ که باعث شده مهاجرین خارجی توجه خاصی به آن داشته باشند.

وجود فرصت های شغلی بالا در کنار رفاه و امکانات مثال زدنی میزان مهاجرت از خارج و داخل به این کشور را بسیار بالا برده است؛ که در نتیجه این مهاجرین نیاز به ملک داشته که باعث افزایش تقاضا و رشد قیمت ها شده است. به طوری که اگر بگوییم شانگهای گران ترین قیمت اجاره خانه در چین را دارد؛ اغراق نکرده ایم. در جدول زیر مبلغ اجاره خانه در شانگهای را مشاهده می کنید:

شهر اجاره آپارتمان 1 خواب مرکز شهر اجاره آپارتمان 1 خواب حومه شهر اجاره آپارتمان 3 خواب مرکز شهر اجاره آپارتمان 3 خواب حومه شهر
شانگهای 6,500.00 یوان 3,820.59 یوان 20,310.34 یوان 10,568.97 یوان

قوانین قراردادهای اجاره ملک در چین را کارشناسان آی مهاجرتی در این مقاله برای شما شرح دادند، جهت کسب اطلاعات بیش تر در این باره و یا هر روش مهاجرتی به این کشور با مشاورین ما در دفاتر غرب و مرکزی در تهران و همچنین دفتر شیراز تماس حاصل نمایید.

سوالات پر تکرار قوانین قراردادهای اجاره ملک در چین

مطالعه سوالات پرتکرار در این رابطه برای شما عزیزان خالی از لطف نخواهد بود و می توانید از طریق بخش دیدگاه نیز با مشاورین ما در ارتباط باشید.

بله، شهروندان خارجی که به صورت قانونی به این کشور مهاجرت کرده اند، می توانند به راحتی به اجاره ملک در چین بپردازند.

در حال حاضر شهرهای پکن، شانگهای، شنژن، چنگو، هانگژو و نانجینگ گران ترین شهرهای کشور چین جهت اجاره ملک هستند.

خیر، مستاجرین در چین برای اجاره ملک نیازی به پرداخت مالیات ندارند.

خیر، اجاره ملک در چین هیچ گونه امتیاز اقامتی یا ویزایی را در پی ندارد.

در حال حاضر قیمت اجاره آپارتمان در یک خوابه در حومه شهر 3,820.59 یوان و در مرکز شهر 6,500.00 یوان می باشد. همچنین اجاره آپارتمان 3 خوابه در حومه شهر 20,310.34 یوان و در مرکز شهر 20,310.34 یوان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه