معرفی و بررسی بهترین شهرهای آلمان برای تحصیل و زندگی دانشجویی

معرفی و شناخت بهترین شهرهای آلمان برای تحصیل براساس فاکتورهای مهمی همچون دانشگاه‌های موجود و ارائه خدماتی که برای زندگی هر چه آسانتر یک دانشجو به آن نیاز دارد،انجام می‌شود و کشور آلمان با توجه به آمار بالایی که در جذب دانشجویان بین‌المللی دارد، گزینه‌های متعددی را برای داشتن یک زندگی آرام و کم هزینه پیش‌روی دانشجویان بین المللی قرار می‌دهد.

کشور آلمان طیف گسترده‌ای از شهرهای مناسب دانشجویان دارد که توصیه می‌کنیم به عنوان یک دانشجوی علاقه‌ مند به این کشور حتما تمامی آنها را بررسی کنید.

بهترین شهرهای آلمان برای تحصیل

 امروزه مهم ترین شهرهای دانشجویی آلمان بر اساس چند فاکتور کیفیت زندگی و آموزش ، وجود دانشگاه های مشهور و مقرون به صرفه بودن طبقه بندی می شوند.

فهرست مطالب

تحصیل در دانشگاه‌های آلمان تجربه‌ای فوق العاده بوده و دوران فراموش نشدنی از تحصیل را برای فرد به جا می‌گذارد که با انتخاب شهر خوب شیرینی این تجربه چندین برابر می‌شود. شهرهای آلمان با وجود دانشگاه‌ها، شرکت‌ها و فرصت‌های تفریحی فراوان گزینه‌ای عالی برای تحصیل هستند؛ در ادامه با ما در آی مهاجرتی همراه باشید.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم تا علاوه بر بررسی شهرهای این کشور حتما در رابطه با شرایط کلی تحصیل نیز اطلاعات کاملی را به دست آورید که در مقاله تحصیل در آلمان و بررسی شرایط به آن پرداخته‌ایم.

معرفی بهترین شهرهای آلمان برای تحصیل ایرانیان

شهرهای مطرح کشور آلمان تنها مختص به این کشور نبوده و تمامی جهانیان آن را به خوبی می‌شناسند، به عنوان مثال نام شهر مونیخ برای همگان بسیار آشنا بوده و هر فردی ممکن است این شهر را با جاذبه و یا خاطره‌ای خاص به یاد آورد. 

البته باید خاطر نشان شویم که فاکتورهای زیادی برای زندگی در یک شهر برای دانشجویان حائز اهمیت است و هر شهر می‌تواند در جنبه ای نسبت به دیگری بهتر بوده و در اولویت قرار گیرد. بنابراین فاکتورهای شخصی خود را در هنگام انتخاب بسیار مدنظر داشته باشید.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیوبهترین شهرهای آلمان برای تحصیل + پادکست

چنانچه به دنبال یافتن بهترین شهرهای آلمان برای تحصیل هستید، حتما ویدیو آی مهاجرتی را با دقت تماشا کنید تا به صورت مختصر و مفید به شناخت کافی از شهرهای این کشور برسید!

همواره به خاطر داشته باشید که مشاورین آی مهاجرتی راهنمای شما در رسیدن به بهترین مقصد تحصیلی در تمامی کشورهای جهان و اروپا هستند.

نمایش ویدیو درباره کاور بهترین شهرهای آلمان برای تحصیل و زندگی دانشجویی
بهترین شهرهای آلمان برای تحصیل

چنانچه بخواهیم شهرهای کشور آلمان را با توجه به فرهنگ و سبک زندگی ایرانیان دسته بندی کنیم، بهترین شهرهای مناسب زندگی برای دانشجویان ایرانی به شرح زیر است:

  • مونیخ
  • برلین
  • اشتوتگارت
  • فرانکفورت
  • درسدن
  • آخن
  • بن 
  • هامبورگ
  • کلن
  • لایپزیگ

شهر بین المللی مونیخ

شهر بین المللی مونیخ به عنوان سومین شهر بزرگ آلمان، یکی از مهم‌ترین شهرهای دانشجویی این کشور است که به عنوان مرکز اصلی فناوری، هنر، نوآوری، تجارت و گردشگری شناخته شده و فعالیت‌های متعدد در فضای باز و سرپوشیده مانند پیاده روی، اسنوبورد، اسکی، پاراگلایدر، شنا، قایقرانی و غواصی را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد.

جدا از طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های تفریحی و مربوط به اوقات فراغت، دانشگاه‌های این شهر آموزش آکادمیک با کیفیتی بسیار بالا را ارائه می‌دهند و مونیخ با قیمت‌های مقرون به صرفه و فرصت‌های بورس تحصیلی متنوع، دارای جامعه خوبی از دانشجویان بین المللی است؛ این شهر که به عنوان شهر فرصت‌ها شاخته می‌شود، دارای چندین دانشگاه بین المللی در سطح رتبه بندی جهانی است.

همچنین مونیخ گزینه بسیار مناسبی برای اشتغال بوده و یک مرکز اقتصادی قوی است؛ این شهر دارای چندین شرکت معروف در صنایع فناوری پیشرفته، الکترونیک، ارتباطات و همچنین خودرو بوده و برای دانشجویان مشغول به تحصیل و فارغ التحصیل شده، فرصت‌های شغلی بسیار متنوعی را ارائه میدهد.

از مهم‌ترین دانشگاه‌های شهر مونیخ نیز می‌توان به دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ و دانشگاه فنی مونیخ، اشاره کرد که هر دو در بین رنکینگ بهترین دانشگاه‌های آلمان قرار گرفته و فرصت‌های متعددی را برای پیشرفت دانشجویان ارائه می‌دهند.

برلین پایتخت آلمان

برلین پایتخت آلمان

برلین پایتخت آلمان نیز شهری فوق العاده برای تحصیل است که تمامی سلایق و سنین را از خود راضی نگه داشته و به عنوان شهر پر جنب و جوش، رویدادهای فرهنگی و فراغتی بسیاری دارد که به دانشجو اجاره می‌دهد در کنار تحصیل، با فرهنگ کشور آلمان نیز آشنا شوند. در کنار وجود اماکن فرهنگی و تاریخی گسترده، این شهر به عنوان یکی از بهترین شهرهای دانشجویی آلمان، دارای طبیعت بسیار زیبایی است آن را به یکی از زیباترین شهرهای آلمان تبدیل نموده است. در مقایسه با سایر شهرهای اروپایی، برلین کاملاً مقرون به صرفه بوده و حتی برای دانشجویانی که درآمد کمتری دارند مناسب است، برای کسب اطلاعات کامل تر و به دست آوردن برآورد زندگی در این کشور حتما با لمس عنوان هزینه های زندگی و مهاجرت به آلمان از تمامی جزوئیات لازم در این باره مطلع شوید.

زندگی در برلین مزایای بی‌شماری مانند تخفیف های دانشجویی در گالری‌ها، کتابخانه‌ها، یا خرده فروشی‌ها و فروشگاه‌های بزرگ دارد و با بیش از 38 دانشگاه و تعدادی شرکت چندملیتی و استارت آپ‌های موفق گزینه بسیار عالی ای برای تحصیل و کار به شمار میرود.

این شهر از بهترین شهرهای دانشجویی آلمان، طیف وسیعی از فرصت‌های علمی و تحقیقاتی را با بیش از 60 امکانات تحقیقاتی به دانشجویان ارائه می‌دهد و از برترین دانشگاه‌های آن می‌توان به دانشگاه آزاد برلین، دانشگاه هومبولت زو برلین، دانشگاه فنی برلین اشاره کرد که اکثر دوره ها نیز به دو زبان انگلیسی و آلمانی تدریس می‌شود.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

اشتوتگارت شهر رشته های مهندسی

اشتوتگارت یکی از بهترین مناطق صنعتی آلمان بوده و به همین دلیل محیطی ایده‌آل برای تحصیل و پیشرفت شغلی برای دانشجویان، به ویژه در رشته تحصیلی مهندسی است؛ این شهر مقر دو شرکت جهانی پورشه و دایملر است و شرکت‌ها فرصت‌های شغلی متنوعی را برای فارغ التحصیلان دانشگاه های ممتاز ایجاد می کنند.

در واقع اشتوتگارت شهر رشته‌های مهندسی است که میزبانی دانشگاه‌های مطرحی را نیز بر عهده دارد که هر یک مهارت‌های عملی و نظری را به بهترین نحو ممکن و با آخرین متد روز به دانشجویان ارائه می‌دهند؛ بهترین دانشگاه‌های این شهر شامل موارد زیر می‌شوند:

  • دانشگاه اشتوتگارت
  • دانشگاه رسانه اشتوتگارت
  • دانشگاه علوم کاربردی فناوری اشتوتگارت
  • دانشگاه دولتی تعاونی بادن-وورتمبرگ

در کنار صنعتی بودن این شهر دارای طبیعتی فوق العاده بوده که باعث می‌شود بتوانید از اوقات فراغت خود نیز بهترین استفاده را ببرید؛ همچنین دانشجویان می‌توانند رویدادهای فرهنگی متعددی مانند نمایش‌‌های فیلارمونیک یا اپرا، جشنواره‌‌های باله یا نمایشگاه‌‌های مسافرت را در این شهر بیابند.

امروزه هزینه‌های زندگی در این شهر نیز برای دانشجویان بسیار مناسب بوده و همین موضوع تحصیل در این شهر دوست داشتنی را به یک انتخاب عالی تبدیل می‌کند؛ دانشجویان می‌توانند با تحصیل در اشتوتگارت در بهترین دانشگاه‌های دنیا تحصیل کرده و در حین تحصیل شغل مورد علاقه خود را در صنعت پیدا کنند.

 

Stuttgart Industrial City

فرانکفورت شهر مناسب دانشجویان علاقه مند به بیزینس

شهر تجاری فرانکفورت یکی از بهترین مقاصد تحصیلی افراد علاقه‌مند به تحصیل در امور مالی یا تجارت در این کشور است که با مراکز تجاری و گردشگری متعدد خود به اقتصاد این کشور کمک نموده و همچنین زمینه مناسبی برای علم مورد نیاز در دنیای تجارت را به دانشجویان ارائه می‌دهد.

این شهر از بهترین شهرهای آلمان برای تحصیل، خانه برخی از دانشگاه‌های با رتبه بالا در اروپا بوده و کیفیت آموزشی که دانشگاه‌های معتبر فرانکفورت ارائه می ‌دهند، برای ذهن‌های جوان جاه‌ طلبی که مشتاق یادگیری و استفاده حداکثری از یادگیری هستند عالی است؛ دانشجویان می‌توانند در دانشگاه های این شهر زیر نظر بهترین اساتید دنیا دروس و مهارت‌های لازم را فرا گرفته و با بهترین افراد در زمینه تحصیلی خود ملاقات کنند.

شهر تجاری فرانکفورت

فرانکفورت همچنین به عنوان پایتخت مالی این کشور شناخته شده و شهری شلوغ و پر جنب و جوش برای زندگی است؛ دانشجویان علاقمند به تحصیل در دوره مالی، تجارت و اقتصاد می‌توانند با تحصیل در دانشگاه‌های این شهر فرصت‌های شغلی و تحصیلی متنوعی را پیدا کنند.

بهترین دانشگاه‌های فرانکفورت شامل دانشگاه علوم کاربردی فرانکفورت، دانشکده مالی و مدیریت فرانکفورت، دانشگاه گوته فرانکفورت، مدرسه بازرگانی گوته، دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی فرانکفورت می‌شود.

بر روی عناوین زیر کلیک و با مطالعه آنها به داشتن دوره دانشجویی آسان در کشور آلمان برسید:

شهر تاریخی درسدن

شهر تاریخی درسدن با چشم اندازهای رویایی و زیبایی بی‌بدیل یکی دیگر از بهترین شهرهای آلمان برای تحصیل است که به عنوان “جعبه جواهر آلمان” نیز شناخته می‌شود، شرایط عالی برای یادگیری و پیشرفت تحصیلی و شغلی را برای دانشجویان ایجاد می نماید و دانشگاه های آن که هر ساله پذیرای تعداد بسیار زیادی دانشجوی بین المللی هستند، با زیر ساخت‌های علمی آموزشی دانشجویان را برای ورود به بازار کار آماده می‌کنند.

درسدن به این دلیل به دانشجویان بین‌المللی معرفی می‌شود که با داشتن سیستم آموزشی سیاسی، فرهنگی و بسیار پیچیده خود شناخته شده و دانشجویان می‌توانند از طریق دوره‌های کارآموزی متعدد از مهارت‌های خود در طیف گسترده‌ای از شرکت‌های فناوری مدرن واقع در درسدن استفاده کرده و از این طریق راحت تر به بازار کار کشور آلمان وارد شوند.

اسکان در درسدن نسبتاً مقرون به صرفه بوده و دانشجویان فرصت‌های متفاوتی برای یافتن مسکن دانشجویی از طریق سازمان‌های دانشجویی دارند؛ دانشجویان در این شهر می‌توانند از فضایی متنوع، فرهنگی و تاریخی لذت برده و در شهری کاملا بین المللی تحصیلات خود را ادامه دهند؛ این شهر برای دانشجویان متخصص در هنرهای آزاد، تاریخ، معماری و مطالعات رقص، یکی از مقاصد برتر است.

آخن شهری مدرن

آخن شهری مدرن در آلمان بوده که با جاذبه های متعدد و مکان های دیدنی جالب، همچون مغناطیسی برای دانشجویان بین المللی است؛ دانشجویان به دلیل وجود دانشگاه‌های برتر و کیفیت علمی آموزشی بالا به این شهر جذب می‌شوند.

دانشگاه‌های آخن به دلیل کیفیت علمی بالا و آموزش عالی شناخته شده‌ و مرکز مهمی برای دانشجویان علاقه‌مند به تحصیل علم و فناوری است و یکی از مشهورترین دانشگاه‌های این شهر، دانشگاه RWTH آخن بوده که در رتبه‌بندی‌های بسیار معتبر مانند رتبه بندی بهترین دانشگاه‌های تایمز قرار گرفته است.

اگر به دنبال شغل خودروسازی یا تحصیل فناوری هستید، این شهر از بهترین مکان‌ها برای شماست و بسیار مقرون به صرفه می‌باشد و به صورت کلی هزینه‌های زندگی در این شهر نسبت به بسیاری از شهرهای آلمان ارزان‌تر بوده و همچنین به دلیل نزدیکی به هلند می‌توانید ترکیبی از فرهنگ آلمانی و هلندی را نیز بیابید.

آخن شهری مدرن

شهر سیاسی بن

شهر سیاسی بن یکی دیگر از بهترین شهرهای دانشجویی آلمان است؛ این شهر جاذبه های گردشگری و طبیعی متنوعی را به دانشجویان ارائه داده و شهری عالی برای تحصیل و تجربه ی زندگی ای جدید است؛به صورت کلی بن ترکیبی کامل از مدرنیته و فرهنگ بوده و همچنین مرکز بسیاری از شرکت های چند ملیتی به شمار می رود ؛ به همین دلیل دانشجویان بین المللی می توانند فرصت های شغلی زیادی را در بن جستجو کنند.

اگر قصد دارید دوره های تاریخ، فیزیک، ریاضیات و غیره را بگذرانید، بن یکی از بهترین مکان‌ها برای تحصیل در آلمان است؛ این شهر به شما امکان می دهد از سبک زندگی مدرن و در عین حال آرام لذت ببرید؛ اگر قصد مهاجرت به کشور صنعتی آلمان را دارید و به دنبال راهنما برای شروع روند مهاجرت هستید، ما به شما کارشناسان آی مهاجرتی را توصیه می‌کنیم.

دانشگاه‌های این مورد از مهم‌ترین شهرهای دانشجویی برنامه‌های تحصیلی بسیار متنوع و باکیفیتی را به دانشجویان ارائه می‌دهد؛ یکی از بهترین دانشگاه‌های این شهر دانشگاه بن بوده که در رتبه بندی‌های جهانی در جایگاه 89 جهان را به خود اختصاص داده است.

شهر اقتصادی هامبورگ

شهر اقتصادی هامبورگ

شهر دانشجویی هامبورگ برخی از بهترین دانشگاه‌های آلمان را در خود جای داده که هزاران دانشجو را از سراسر جهان به خود جذب می‌کنند؛ مهم نیست قصد تحصیل در چه رشته ای را دارید، دانشگاه‌های این کشور رشته‌های متنوعی مانند علوم اجتماعی، هنر، موسیقی، مهندسی یا طراحی و…. را به دانشجویان ارائه می‌دهند. شهر هامبورگ با بیش از 18 دانشگاه، طیف وسیعی از فرصت‌ها را به دانشجویان پیشنهاد نموده و دانشگاه‌ها تجهیزات و امکانات پیشرفته‌ای را در اختیار دانشجویان قرار می دهند که زیر نظر بهترین و برجسته‌ترین اساتید و مدرسان مهارت‌های لازم را فرا می‌گیرند؛ اگرچه اکثر دوره‌های هامبورگ به زبان آلمانی است، اما تعداد زیادی از دوره‌ها به زبان انگلیسی نیز وجود دارد.

هامبورگ شهری فرهنگی و سنتی بوده و دانشجویان می‌توانند حین تحصیل از طیق رویدادها و جشنواره‌های مرتبط با تاریخ و فرهنگ این کشور آشنا شوند؛ هامبورگ همچنین به عنوان شهری که هر دو مدرن و سنتی را در هم می‌آمیزد، شناخته شده؛ در این شهر شما می توانید صدها مرکز موسیقی و موزه ها و تئاترهای متعددی را بیابید.

اقتصاد توسعه‌ یافته هامبورگ و تعداد زیادی از شرکت‌های واقع در این شهر به دانشجویان بین‌ المللی فرصت‌های شغلی متنوعی را ارائه می‌دهند و به صورت کلی مناظر طبیعی فوق العاده و وجود سیستم آموزشی ای باکیفیت جوی عالی برای تحصیل در این شهر ایجاد کرده است.

کلن چهارمین شهر بزرگ آلمان

شهر هنری کلن به عنوان چهارمین شهر بزرگ آلمان، یکی دیگر از بهترین شهرهای دانشجوییاین کشور است که فضایی پر جنب و جوش داشته و به گرایش‌های متعدد موسیقی، فرهنگی و رسانه‌ای خود شناخته شده می‌باشد؛ اگر قصد دارید با شرایط کلی زندگی در شهرهای این کشور آشنا شوید، عنوان شهرهای کشور آلمان را مطالعه کنید؛ در این عنوان شرایط عمومی و فرصت‌های زندگی در هر شهر به صورت کامل شرح داده شده است.

کلن که علاوه بر فرهنگ خود به خاطر دیرینه تاریخی خود نیز شناخته می‌شود، به دلیل هزینه زندگی مقرون به صرفه، دانشگاه های عالی و کیفیت زندگی فوق العاده مورد توجه طیف وسیعی از دانشجویان قرار گرفته است. این شهر در قرون وسطی به یک مرکز مهم هنر و یادگیری تبدیل شد و هنوز هم میراث غنی خود را امروز به نمایش می‌گذارد.

حمل و نقل در این شهربسیار پیشرفته بوده و علاوه بر حمل و نقل عمومی و خصوصی گزینه‌هایی مانند استفاده از دوچرخه هم بین دانشجویان بسیار محبوب است. دانشگاه کلن ششمین دانشگاهی بود که در اروپای مرکزی تاسیس شده و دارای سطح علمی بسیار بالایی است؛ دانشجویان در دانشگاه‌های این شهر می‌توانند از طریق بسیاری از پروژه ‌های گروهی و فعالیت‌های فوق برنامه، در محیطی متنوع و راحت، تحصیلات عالی خود را به پایان برسانند.

بخش کوچکی از ویزاهای دریافتی کشور آلمان در آی مهاجرتی

دریافت پذیرش از دانشگاه‌های کشور آلمان به همراه ویزای این کشور تنها بخش کوچکی از تخصص ما در حوزه مهاجرت است که در این ویدیو برای شما به نمایش گذاشته‌ایم و شما عزیزان نیز می‌توانید از طریق دریافت مشاوره از کارشناسان ما در چشم بر هم‌زدنی از جمله افراد این فهرست باشید. 

نمایش ویدیو درباره کاور ویزاهای کشور آلمان

شهر فرهنگی لایپزیگ

شهر فرهنگی لایپزیگ یکی دیگر از بهترین مقصدهای دانشجویی در آلمان است که در گذشته شهری کوچک بوده اخیرا به تجاری و فرهنگی تبدیل شده؛ لایپزیگ با وجود فرهنگی غنی هر ساله دانشجویان و گردشگران بسیار زیادی را به خود جذب می‌کند.

شهر لایپزیگ مقر برخی از شرکت‌های بین المللی معروف مانند آمازون، DHL، BMW و پورشه بوده که فرصت‌های شغلی زیادی را برای دانشجویان فراهم کرده اند؛ این شهر دوست داشتنی به عنوان خانه دانشمندان، هنرمندان، آهنگسازان، موسیقی دانان و همچنین شاعران شناخته شده است.

زندگی در لایپزیگ مقرون به صرفه و آسان بوده؛ سیستم حمل و نقل عمومی بسیار پیشرفته و کارآمد است، دانشگاه‌های این شهر دارای شهرت بسیار زیادی بوده و دارای 5 دانشگاه معتبر است که دانشجویان می‌توانند در آنها تحصیلات عالی را دنبال کنند.

چرا آلمان گزینه مناسبی برای تحصیل و زندگی دانشجویی است؟

آلمان را می‌توان یکی از معدود کشورهای جهان دانست که هرآنچه را که یک دانشجو نیاز دارد، در اختیارش قرار می‌دهد. کشوری ارزان با امکانات دانشجویی ایده‌آل که به شما فرصت می‌دهد تا تنها با یادگیری زبان بومی، به صورت رایگان تحصیل کنید.

خدمات دانشجویی همچون حمل و نقل آسان، خوابگاه و کارهای پاره وقت جهت داشتن درآمد در دسترس بوده و می‌توانید از دوران دانشجویی زمینه ورود به بازار کار را برای خود فراهم سازید.

یکی دیگر از دلایل انتخاب کشور آلمان دامنه گسترده تحصیلات عالیه است که در تمامی مقاطع تنوع رشته بالایی وجود داشته و هیچ گونه محدودیتی در یافتن رشته دلخواه خود نخواهی داشت و در دوره تحصیلات تکمیلی شرایط و امکانات خوبی نیز در اختیارتان قرار می‌گیرد.

با دریافت ویزای تحصیلی آلمان می‌توانید به تمامی کشورهای حوزه شینگن سفر کرده و تعطیلات خوبی را سپری کنید. بیمه درمانی مخصوص دانشجویان هزینه‌های اصلی شما را در صورت بیماری پوشش می‌دهد و بابت هزینه‌های عادی زندگی نیز متحمل هزینه های بالایی نخواهید شد.

همچنین به خاطر داشته باشید که برخی از برترین دانشگاه های اروپا و جهان در شهرهای مختلف این کشور قرار دارند و شما با ارائه مدرک خود از یکی از آنها در هر نقطه از جهان از فرصت های شغلی بسیار عالی و یا شانس ادامه تحصیل با بهترین شرایط برخوردار خواهید بود.

سوالات پر تکرار بهترین شهرهای آلمان برای تحصیل

با انتخاب بهترین شهرهای آلمان برای تحصیل علاوه بر قرار گرفتن در محیطی کامل بین المللی می‌توانید در بهترین دانشگاه‌های دنیا تحصیل کرده و از فرصت‌های شغلی و تحصیلی متنوع این کشور لذت ببرید.

اگر در مورد شرایط تحصیلی و یا کاری در این کشور سوالی ذهنتان را مشغول کرده حتما از طریق دو شعبه مرکزی و غرب در تهران و شعبه شیراز واقع در معالی آباد با مشاورین آی مهاجرتی در تماس باشید؛ همچنین برای کسب اطلاعات کلی در مورد شرایط و راه‌های مهاجرت به این کشور حتما عنوان مهاجرت به آلمان و دریافت اقامت را مطالعه فرمایید.

برلین با ارائه فرصت های تحصیلی متنوع، دانشگاه های باکیفیت و فرصت های شغلی بسیار زیاد، جزو بهترین شهرهای دانشجویی در این کشور رتبه بندی می شود.

شهر بن که یکی از بهترین شهرهای آلمان برای تحصیل دوره های تاریخ، فیزیک، ریاضیات را برای دانشجویان ارائه می دهد.

در بین مهم ترین شهرهای دانشجویی آلمان اشتوتگارت بهترین گزینه برای تحصیل مهندسی به شمار می رود.

از مهم ترین دانشگاه های شهر مونیخ می توان به دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ و دانشگاه فنی مونیخ، اشاره کرد که در بین رنکینگ بهترین دانشگاه های آلمان قرار دارند.

دانشجویان در این شهر علاوه بر بهره مندی از فرصت های شغلی تحصیلی از مزایایی مانند تخفیف های دانشجویی در گالری ها، کتابخانه ها، یا خرده فروشی ها و فروشگاه های بزرگ برخودار می شوند.

پیشنهاد می کنیم تا با مشاهده ویدیوکلاینت های آی مهاجرتی به موفقیت دریافت ویزا با ما بیشتر آشنا شوید:

نمایش ویدیو درباره کاور هانیه بهزاد فر
نمایش ویدیو درباره علیرضا عبدالهی
نمایش ویدیو درباره کاور زهرا شعاعی
نمایش ویدیو درباره کاور میلاد مهدیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه