بهترین شهرهای لهستان برای کار

بهترین شهرهای لهستان برای کار به عنوان یک راهنمای خوب به شما کمک می کند تا بتوانید با توجه به مهارت خود ، بهترین مقصد را در این کشور بیابید . زیرا یافتن بهترین گزینه ممکن نه تنها در میزان درآمد ، بلکه در داشتن فضای کاری ایده آل و سطح زندگی مناسب تاثیرگذار می باشد . از آنجا که بازارکار هر حرفه و شغلی در هر شهر با دیگری متفاوت است ، پیشنهاد می کنیم تا حتما گزینه های پیش روی خود را با نهایت دقت بررسی کنید.

همچنین اگر قصد تحصیل در این کشور را دارید شناخت بهترین شهرهای لهستان برای کار نیز برای شما مفید است، به این صورت که می توانید مقصدی را برای خود انتخاب کنید که آینده شغلی بهتری را نسبت به تحصیل در سایر شهرها داشته باشد و بتوان به راحتی پس از اتمام تحصیل شغلی مناسب را به دست آورد و آینده خود را تضمین کرد.

بهترین شهرهای لهستان برای کار

بهترین شهرهای لهستان برای کار میزبان شرکت های مهم جهانی هستند که فرصت های شغلی بی شماری را در اختیارتان قرار می دهند.

فهرست مطالب

موقعیت تجاری ورشو به عنوان مرکز اقتصادی، فرصت های خوبی را برای رشد شغلی به همراه درآمد بالا و دسترسی به رفاه مناسب را به ارمغان می آورد.

علاوه بر این روش های مهاجرتی، اگر به دنبال سرمایه گذاری در لهستان نیز هستید ، با شناخت شهرهای این کشور می توانید از ضررهای احتمالی جلوگیری کرده و بیشترین سود را دریافت کنید. در ادامه این مقاله با کارشناسان آی مهاجرتی همراه شده تا با بهترین شهرهای لهستان برای کار آشنا شوید.

همچنین برای اطلاعات دقیق تر شرایط کاری این کشور مقاله نرخ بیکاری در لهستان را مطالعه فرمایید تا بتوانید به شناخت بهتری از بازار کار این کشور برسید.

کار در ورشو پایتخت کشور

اولین نام در لیست بهترین شهرهای لهستان برای کار ورشو پایتخت کشور است. ورشو یک شهر پویا بوده که فرصت های شغلی پر رونقی را به همه ساکنین خود ارائه می دهد و به عنوان مرکز اقتصادی و سیاسی لهستان شناخته می شود و محبوب ترین مقصد در میان شهرهای کشور است.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو بهترین شهرهای لهستان برای کار+ پادکست

در میان بهترین شهرهای لهستان برای کار می توانید در صورت داشتن مدرک تحصیلی در شهر کراکوف به موقعیت های خوبی برسید . این ویدیو از مونا را تماشا کنید تا با بهترین شهرهای لهستان برای کار به خوبی آشنا شوید.

همچنین به خاطر داشته باشید که مشاورین آی مهاجرتی همواره پاسخگوی تمامی سوالات شما در رابطه با مهاجرت به کلیه کشورهای اروپایی هستند.

نمایش ویدیو درباره بهترین شهرهای لهستان برای کار
بهترین شهرهای لهستان برای کار

این شهر با داشتن یک طیف وسیع از صنایع، محیط تجاری و نیروگاه اقتصادی ، در حال حاضر شرکت های چند ملیتی، موسسات مالی و استارت آپ های متعددی را در خود جای داده است.

صنایعی مانند امور مالی، فناوری اطلاعات، مشاوره و بازاریابی در این شهر توسعه یافته اندو باعث ایجاد فرصت های شغلی بسیاری برای افراد دارای تخصص در این زمینه شده اند. همچنین شرکت های بزرگ بین المللی که به دنبال نیروی کار انگلیسی و آلمانی زبان هستند نیز مانند گوگل و جی پی مورگان در این مکان قرار دارند که بسیار برای افراد مهاجر مناسب است.

متوسط درآمد در این شهر حدود 5000 زلوتی یا تقریباً 1250 دلار در ماه است که نشان می دهد ورشو یک شهر ثروتمند در حوزه مالی و منطقه است. میزان حقوق دریافتی در این شهر بیشتر از سایر شهرها مانند کراکوف و وروتسواف است.

پیدا کردن کار در کراکوف لهستان

پیدا کردن کار در کراکوف لهستان

کراکوف، دومین شهر بزرگ لهستان نه تنها از نظر جمعیت، بلکه نظر اقتصادی نیز در جایگاه دوم بعد از ورشو قرار دارد. این شهر از زمان قدیم تا کنون به عنوان یکی از مراکز برجسته تحصیلی، اقتصادی، فرهنگی و هنری شناخته می شود و یکی از محبوب ترین مکان ها برای تحصیل و اشتغال جوانان است.

تمامی سرمایه گذارانی که این شهر را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده اند، به وجود نیروی کار با تحصیلات عالی آموزش دیده اشاره کرده اند که بدین معنی است که با داشتن تحصیلات می توان از وجود فرصت های شغلی برای خود اطمینان داشت. این شهر دارای دانشگاه های معتبر و تایید شده ای نیز می باشد که فرد می تواند با تحصیل آن آینده ای عالی را برای خود بسازد.

در حال حاضر موسسات و سازمانی های محلی و بین المللی حامی کسب و کاری که در کراکوف قرار دارند شامل آژانس توسعه منطقه ای مالوپولسکا، لهستان و بریتانیا می شوند. به همین دلیل شهر کراکوف یکی از بهترین شهرهای لهستان برای کار می باشد.

یکی از مهم ترین صنایع این شهر فناوری اطلاعات است که شرکت های آن همچنان در حال ایجاد موقعیت های شغلی بیشتری برای افراد متخصص در این زمینه هستند و به طور سالانه 600 فرصت شغلی در این زمینه ایجاد می شود. مقدار درآمد متوسط در این شهر 98.073 زلوتی در سال می باشد.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

لودز با بالاترین تراکم جمعیت کاری

شهر لودز با بالاترین تراکم جمعیت که به وسیله صنعت نساجی خود به عنوان قطب صنعتی لهستان شناخته می شود ، همچنان شهری پر جنب و جوش با فرصت ها شغلی متنوع و فراوان است که با داشتن طیف بزرگی از صنعت، فناوری و استارت آپ های تجاری یکی از بهترین شهرهای لهستان برای کار می باشد و به همین علت جمعیت زیادی از مردم خارجی را در خود جای داده است.

این شهر بزرگ در مرکز شهر واقع شده و کمتر از 2 ساعت با ماشین با پایتخت فاصله دارد و به همین دلیل برای انجام کارهای تجاری ضروری نیازی به طی کردن راه زیادی نیست. با وجود این اندازه نزدیکی با ورشو، مقدار هزینه های زندگی این دو شهر بسیار با یکدیگر فاصله دارد، به طوری که مقدار هزینه های زندگی در لودز بسیار ارزان بوده و با مقدار هزینه کم می توان رفاه بسیار مناسبی را برای خود ساخت.

شرکت های بزرگ جهانی زیادی مانند فیلیپس، آمازون و پراکتر اند گمبل در این شهر قرار دارند. لودز همچنین به عنوان یکی از امن ترین شهرهای لهستان نیز شناخته می شود و فضای بسیار آرامی دارد. مقدار درآمد متوسط در این شهر 90.045 زلوتی در سال و یا معادل 43.29 زلوتی در ساعت است.

متوسط هزینه زندگی در بهترین شهرهای لهستان برای کار

مهم ترین بخشی که فرد باید از آن اطلاع داشته باشد مقدار هزینه های زندگی در مکان مورد نظر است، چرا که این مقدار هزینه ها در هر شهر با دیگری متفاوت بوده و فرد باید از این که می تواند آن ها را تامین کند اطمینان یابد و بتواند مقصد متناسب با درآمد خود را بیابد. 

شما همچنین می توانید با کمک کارشناسان آی مهاجرتی بهترین مکان را با توجه به شرایط خود بیابید.

در جدول متوسط هزینه زندگی در بهترین شهرهای لهستان برای کار برای شما قرار داده شده است:

Average cost of living in the best Polish cities for work

نام شهر متوسط هزینه زندگی ماهانه به دلار
ورشو 785
کراکوف 724
لودز 693
گدانسک 711
پوزنان 707
وروتسواف 731
لوبلین 877
شچین 622

کار در گدانسک قطب صنعت دریایی

با داشتن یک بندر دریایی بزرگ، شهر گدانسک قطب صنعت دریایی لهستان شناخته می شود. موقعیت قرارگیری این شهر در دریا بالتیک باعث ایجاد تجارت بین الملی و جذب شرکت های جهانی به سمت خود شده است. 

خدمات مانند کشتی سازی، لجستیک و خدمات دریایی در این شهر انجام می شوند و به علت اهمیت جایگاه این شهر در صنعت دریایی می تواند یکی از بهترین شهرهای لهستان برای کار های مرتبط با امور دریایی و تجارت بین المللی باشد و برای روحیه کارآفرینی و تجربه زندگی اروپایی عالی می باشد.

علاوه بر این صنعت های دیگری نیز در گدانسک رونق دارند که می توان به پتروشیمی و صنایع غذایی اشاره کرد. از طرفی دیگر این صنایع با صنعت تکنولوژی توسعه یافته اند که همین مورد باعث ایجاد موقعیت های شغلی در زمینه های الکترونیک، مخابرات، فناوری اطلاعات می شوند.

کار در گدانسک قطب صنعت دریایی

همچنین کهربا نیز در برخی از مناطق این شهر استخراج می شود که موجب کمک به اقتصاد بخش های مختلفی شده است. هر سال بزرگترین نمایشگاه کار در گدانسک برگزار می شود که از مهم ترین رویدادهای کشور لهستان به حساب می آید و می تواند مکان مناسبی برای یافتن شغل باشد. میزان متوسط درآمد در این شهر به میزان 98.980 زلوتی در سال و یا به عبارتی دیگر 48 زلوتی در ساعت است.

در عناوین زیر نیز می توانید شهرهای مختلف مقصدهای محبوب ایرانیان برای مهاجرت کاری را به خوبی بشناسید:

پوزنان دارای کمترین نرخ بیکاری

به طور حتم شهر پوزنان نیز از بهترین شهرهای لهستان برای کار می باشد چرا که فرصت های شغلی فراوان و سبک زندگی پر جنب و جوش را ارائه می دهد که برای دانشجویان نیز بسیار جذاب است. این شهر محل استقرار دانشگاه های معتبری بوده و به همین دلیل به داشتن تحقیقات بالا خود نیز مشهور است. البته تنها این مورد نیست بلکه روحیه پویا و غیر عادی آن نیز باعث ایجاد تجربه ای خاص می شود.

تعجبی ندارد که پوزنان دارای کمترین نرخ بیکاری در کشور لهستان است ، زیرا با تاکید بر تحقیق و نوآوری توانسته پایه ای محکم برای رشد شغلی همه افراد ایجاد نموده و نیروی کار از سراسر دنیا را به سمت خود بکشد . همچنین این شهر یکی از بهترین مقصدها برای سرمایه گذاری نیز می باشد.

پوزنان اغلب میزبان رویدادهای بزرگ بین المللی، کنفرانس و نمایشگاه های کاری و همچنین 6200 شرکت مختلف می باشد که همه آن ها از نیروی کار مناسب استقبال می کنند. دستمزدها در این شهر کمتر از سایر شهرهای بزرگ در لهستان است اما در مقابل هزینه های زندگی نیز به همان مقدار کمتر می باشد، مقدار متوسط دستمزد در این شهر حدود 1050 دلار در ماه می باشد.

وبینار مهاجرت و چالش های پیش رو

مهاجرت به هر یک از کشورهای جهان با مزایا و معایب خاص خود همراه است که آگاهی از آنها قبل از هرگونه اقدامی می تواند بسیار راهگشا باشد.

این وبینار از کارشناس ارشد آی مهاجرتی را تا انتها تماشا کرده و برای هرگونه پرسش و یا دریافت مشاوره با ما در دفاتر تهران و شیراز تماس بگیرید.

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار مهاجرت و چالش های پیش رو

تورون از کم هزینه ترین شهرهای جهان

تورون از کم هزینه ترین شهرهای جهان می باشد و به همین علت در لیست بهترین شهرهای لهستان برای کار قرار دارد، زیرا که مقدار دستمزدهای دریافتی حتی برای بیشتر از یک ماه نیز کفایت می کنند و افراد بابت هزینه های زندگی خود هیچ نگرانی نخواهند داشت. متوسط حقوق پس از کسر مالیات به مقدار 900 دلار در ماه است.

روش های زیادی برای دریافت اقامت در این شهر کم هزینه وجود دارد که با مطالعه مقاله بهترین روش مهاجرت به لهستان می توانید با همه آن ها اشنا شده و مناسب ترین راه را برای خود یافته و به کمک کارشناسان آی مهاجرتی که دارای تجربه زیادی هستند اقدام نمایید.

هزینه های زندگی به طور متوسط در تورون 785 دلار در ماه است که بزرگترین بخش آن را اجاره ملک تشکیل می دهد، یافتن خانه مناسب در این شهر اصلا سخت نبوده اما ممکن است که برخی از صاحب خانه ها به علت سن زیاد به زبان انگلیسی تسلط نداشته باشند. 

جدول زیر شامل قیمت متوسط اجاره ملک در این شهر است:

خانه قیمت به زلوتی
یک خوابه در مرکز شهر 1.633
یک خوابه در حومه شهر 1.300
سه خوابه در مرکز شهر 2.533
سه خوابه در حومه شهر 2.000

کار در وروتسواف مرکز بزرگ علمی و اقتصادی

شهر وروتسواف مرکز بزرگ علمی و اقتصادی شناخته شده و یکی از بهترین شهرهای لهستان برای کار و کیفیت زندگی بالا می باشد. این شهر دارای یک بازار کار پر رونق با شرکت های چند ملیتی و موسسات تحقیقاتی متعدد است که به عنوان قطبی برای فناوری، مهندسی و صنایع تولیدی شناخته می شود و به پیشرفت های متوالی خود مشهور است.

نرخ بیکاری در این شهر از میانگین لهستان کمتر است و فرصت های شغلی زیادی در داخل این شهر و مناطق اطراف آن وجود دارد، شرکت هایی مانند گوگل، آی‌بی‌ام، و زیمنس در این شهر قرار گرفته اند. همچنین این شهر با تاکید زیاد بر نوآوری و کارآفرینی یک سیستم حمایتی را برای کسانی که به دنال شروع کسب و کار و یا سرمایه گذاری هستند فراهم می کند.

اگر قصد تحصیل دارید نیز این شهر دارای دانشگاه های مناسب برای تحصیل و فرصت های شغل دانشجویی نیز زیاد می باشد چرا که حدود 600 شرکت نوپا در این مکان قرار دارند. از علت های محبوبیت وروتسواف این است که هزینه های زندگی در آن بسیار کم می باشد و میزان حقوق دریافتی در ماه از 900 دلار بیشتر بوده و این مقدار از سایر شهرها بسیار بیشتر می باشد.

بیلسکو- بیالا تعادل بین کار و زندگی

یکی از شهرهای کوچک لهستان که به جذابیت های خود معروف است، بیلسکو بیالا می باشد. این شهر سطح بالایی از آموزش را در مدارس ارائه کرده و یکی از اولین رتبه ها در رعایت حقوق شهروندی دارد. 

به همین دلیل این شهر نیز علاوه بر این که از بهترین شهرهای لهستان برای کار می باشد ، می تواند بهترین گزینه برای داشتن زندگی آرام و با آرامش به مهاجرین معرفی شود.

در بیلسکو بیالا تعادل بین کار و زندگی به نحوی است که با دریافت حقوق می توان سطح زندگی بسیار مناسبی را برای خود ساخت. میزان حقوق دریافتی در هر ماه به طور متوسط 739 دلار و مقدار هزینه های زندگی 827 دلار است که در میان کم هزینه های شهرهای جهان قرار دارد.

بیلسکو- بیالا تعادل بین کار و زندگی

برای اطلاع دقیق از هزینه های اقامت در این کشور مقاله هزینه های زندگی در لهستان را مطالعه کرده و یا با مشاورین آی مهاجرتی تماس بگیرید.

این شهر فرصت های کاری را در یک محیط دوستانه و انجام فعالیت های مختلف در اوقات فراغت را فراهم می کند و بازار محلی آن بسیار مورد توجه کارآفرینان و سرمایه گذاران قرار گرفته است و در مدت اخیر بازار املاک تجاری بسیار در این مکان رونق گرفته است؛ این بازار با ارائه فضای اداری در طبقات مختلف دارای قدرت اقتصاد محلی نیز می باشد.

لوبلین یکی از پویاترین شهرهای لهستان

لوبلین یکی از پویاترین شهرهای لهستان است که همچنان در حال توسعه بوده و دارای رتبه های چشم گیری در داشتن توسعه پایدار، جذب سرمایه گذار، کیفیت زندگی سطح سرمایه گذاری در زیر ساخت ها است. لوبلین در حال حاضر تنها منطقه کلان شهری در شرق لهستان بوده و به عنوان مکان تجاری کلیدی در این مکان شناخته می شود.

این شهر مکانی عالی برای سرمایه گذاری در بخش صنعت خدمات بوده و یکی از شش اکوسیستم بزرگ فناوری اطلاعات کشور را دارا است و در مقایسه با سایر مراکز این بخش در لهستان، از سطح بالایی از هزینه سرمایه گذاری در دو بخش خصوصی و دولتی برخوردار است. متوسط درآمد هر فرد در این شهر حدود 6.500 زلوتی در ماه می باشد و تا 29.000 زلوتی نیز قابل افزایش است.

در حال حاضر این شهر به عنوان مرکز اقتصادی و دانشگاهی در شرق لهستان شناخته می شود و به عنوان یک شهر علم و دانش خود را به عنوان مکانی خوب برای مراکز خدمات تجاری با مشخصات مالی حسابداری، پزشکی و حقوقی معرفی میکند و در حال پیشرفت خود در صنایع ماشین سازی، خودروسازی و فرآوری مواد غذایی است. صنایع اولویت دار در حال حاضر فناوری اطلاعات، بیوتکنولوژی، مراقبت های بهداشتی و داروسازی است.

کار در شهر شچین بندری دریایی

شچین بندر دریایی است که هزینه زندگی در آن در مقابل رفاهی که ارائه می شود بسیار کم است، همه افراد مهاجری که در این شهر سکونت کرده اند از وجود موسسات کارآمد و همچنین مدیریت مناسب شهر می گویند. 

به طور کلی دلایل زیادی برای اقامت در این شهر وجود دارد که یکی از آن ها تسلط مردم به زبان انگلیسی است ، چرا که این شهر مهاجران زیادی را داشته و بساری از جمعیت آن را تشکیل می دهند.

 

شچین یکی از بهترین شهرهای لهستان برای کار می باشد ، چرا که میزان حقوق دریافتی از 1600 تا 29.800 زلوتی است که مقدار قابل قبولی بوده و با توسعه

روزافزون خود در بخش های مختلف از جمله آموزش می کوشد تا آینده ای درخشان را برای خود رقم بزند.

در این مقاله کارشناسان خبره آی مهاجرتی به بررسی بهترین شهرها لهستان برای کار پرداختند و در صورت نیاز به اطلاعات دقیق تر و یا رفع ابهامات و سوالات با مشاورین ما در دفتر مرکزی ،دفتر غرب تهران و دفتر شیراز تماس حاصل کرده و یا در بخش دیدگاه با ما در ارتباط باشید.

سوالات پرتکرار بهترین شهرهای لهستان برای کار

در پایان نیز می توانید برخی از سوالات پرتکراری که در رابطه با بهترین شهرهای لهستان برای کار وجود دارد را مطالعه نموده و از طریق بخش دیدگاه و یا شماره های تماس با ما در ارتباط باشید.

صنعت هایی که در حال حاضر در این شهر پر رنگ هستند شامی امور مالی، فناوری اطلاعات، مشاوره و بازاریابی می شود و به طور کلی چون که این شهر مرکز اقتصادی کشور محسوب می شود در همه زمینه های دیگر نیز بسیار روند رضایتمندی را دارد.

گدانسک با موقعیت عالی جغرافیایی به عنوان مرکز اصلی صنعت دریایی این کشور شناخته شده و از بهترین شهرهای لهستان برای کار کسانی است که به دریا و تجارت علاقه مند هستند.

شرکت های جهانی مانند گوگل، آی‌بی‌ام، و زیمنس در این شهر مستقر هستند.

در حال حاضر این شهر بر صنعت فناوری اطلاعات تمرکز دارد و می تواند از بهترین شهرهای لهستان برای کار کسانی باشد که در این زمینه تخصص داشته و یا قصد تحصیل در این رشته را دارند.د.

شهر پوزنان کمترین نرخ بیکاری را میان بهترین شهرهای لهستان برای کار دارا است و به عنوان یک شهر پویا شناخته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه