سرمایه گذاری در ترکیه

سرمایه گذاری در ترکیه یکی از روش های قانونی و بسیار مناسب برای مهاجرت به این کشور است که طی سال های گذشته مورد استقبال بسیاری از هموطنانمان قرار گرفته است. شما به روش های مختلفی می توانید در این کشور سرمایه گذاری کرده و درآمد بالا و یا سودی مناسب را برای خودتان به ارمغان آورید؛ کارشناسان آی مهاجرتی در ادامه شما را با سرمایه گذاری در ترکیه آشنا خواهند ساخت.

اقتصاد کشور ترکیه از رشد قابل قبولی برخودار بوده و امتیازات و حمایت هایی که دولت از سرمایه گذاران خارجی به عمل می آورد؛ باعث جذب روز افزون سرمایه گذاران به بخش های مختلف این کشور شده است.

سرمایه گذاری در ترکیه

ترکیه یکی از محبوب ترین مقصدهای مناسب برای ایرانیان است که سرمایه گذاری با حداقل ریسک ممکن را در اغلب زمینه ها به مهاجرین ارائه می دهد.

فهرست مطالب

به دلیل مقرون به صرفه بودن لیر در مقابل دلار؛ سرمایه گذاری در این کشور می تواند برای شما ارزان تر و کم ریسک تر صورت پذیرد ، البته فراموش نکنید که می توانید از این طریق به اقامت ترکیه نیز برسید و به راحتی با داشتن مسکن اقامت کشور دلخواه خود را نیز داشته باشید.

مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری نیاز به شناخت روش های موجود و ویژگی های هرکدام و همچنین بازار کار و اقتصاد ترکیه دارد و نباید بدون مشورت و استفاده از تجارب افراد متخصص دست به این کار زد. توصیه داریم که حتما بر روی عنوان روش های مهاجرت به ترکیه کیلیک کرده و از تمامی روش های قانونی ورود به این کشور مطلع شوید.

شرایط سرمایه گذاری در ترکیه

اقدام جهت سرمایه گذاری در ترکیه برای اقامت این کشور نیاز به شناخت کافی از روش های سرمایه گذاری در این کشور دارد . به طور کل سرمایه گذاری در ترکیه به روش های زیر امکان پذیر است:

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
  • ثبت شرکت در ترکیه
  • خرید ملک در ترکیه
  • خرید اوراق قرضه در ترکیه
  • سپرده بانکی در ترکیه
  • خرید سهام در ترکیه
سرمایه گذاری در ترکیه

هر یک از روش های سرمایه گذاری در ترکیه نیازمند فراهم نمودن شرایط مشخصی است که تنها با رعایت تمامی آنها می توان به موفقیت دست یافت . روش های ثبت شرکت در این کشور متفاوت بوده و این امکان وجود دارد که در حوزه های مختلفی به کار مشغول شوید.

در روشی دیگر می توانید ملک مناسب خود را در ترکیه خریداری کرده و آن را اجاره دهید و ضمن داشتن درآمد به اقامت نیز برسید. ما در عنوان شرایط و هزینه های اجاره ملک در ترکیه تمامی شرایط لازم را برای شما بیان نمودیم ، حتما آن را مطالعه کنید تا به جزئیات خوبی در این باره برسید.

همچنین می توانید وارد بازار بورس شده و سهام خریداری کنید و یا اوراق قرضه دولتی را با شرایط مختلفی که دارند؛ خریداری نموده و پول خود را سرمایه گذاری کنید. البته فراموش نکنید که می توانید یک کسب و کار آماده را خریداری کرده و یا یک شعبه و یا نمایندگی از یک محصول یا برند ارائه دهید که تمامی این روش ها هرکدام نیاز به بودجه های متفاوتی دارد و باید به طور تخصصی برای هر انتخابی مورد بررسی و تحلیل قرار بگیرد.

شهرهای مناسب ترکیه برای سرمایه گذاری

رسیدن به اقامت از طریق سرمایه گذاری در ترکیه نیاز به انتخاب یک مکان برای این کار دارد و این سوال را به وجود می آورد که شهرهای مناسب ترکیه برای سرمایه گذاری کدام شهرها هستند؟ به طور کلی باید بگوییم که کلان شهرها و شهرهای اصلی ترکیه بهترین گزینه های ممکن برای سرمایه گذاری در ترکیه هستند.

جمعیت بالای این شهرها نیروی متخصص لازم در زمینه های مختلف را دسترس شما قرار می دهد؛ همچنین بالا بودن تقاضا به معنای وجود بازار مناسب برای ارائه خدمات، کالا و تجهیزات بهتر می باشد . یعنی شما در هر زمینه غیر راکدی که سرمایه گذاری کنید؛ می تواند در این شهرها به موفقیت برسد. در ادامه مناسب ترین شهرها جهت سرمایه گذاری در ترکیه را مشاهده می نمایید:

پیش از سرمایه گذاری در این کشور به شما عزیزان توصیه می کنیم که مقاله شرایط کار و مهاجرت کاری به ترکیه را هم مطالعه نموده تا با قوانین و شرایط کار برای مهاجرین در ترکیه آشنا شده و سرمایه گذاری بهتر و موفق تری را تجربه کنید.

Suitable cities in Türkiye for investment

شهر

زمینه های مناسب سرمایه گذاری

استانبول

گردشگری، کشاورزی و مواد غذایی، خدمات، املاک، صنایع سنگین

آنکارا

املاک، توریست و گردشگری، تولید پوشاک

ازمیر

املاک، کشاورزی، صنایع غذایی،

آنتالیا

گردشگری و توریستی، املاک، صنایع سبک

ثبت شرکت در لهستان

گرچه در این عنوان در رابطه با سرمایه گذاری در کشور ترکیه صحبت کردیم اما سایر کشورهای اروپایی مانند لهستان نیز می تواند گزینه بسیار خوبی برای انتقال سرمایه تان به این کشور باشد . پس حتما آن را مشاهده نموده و در صورت وجود هرگونه سوال با مشاورین ما تماس بگیرید.

نمایش ویدیو درباره وبینار ثبت شرکت در لهستان
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

حداقل سرمایه گذاری در ترکیه برای اقامت

همانطور که گفتیم روش های سرمایه گذاری در ترکیه مختلف هستند و برخی از آن ها می تواند برای شما اقامت دائم و حتی تابعیت این کشور را نیز به ارمغان آورد. از طرفی دیگر شما برای سرمایه گذاری در ترکیه نیاز به بودجه دارید که بسته به روش و هدفتان میزان مبلغ مورد نیاز شما متفاوت خواهد بود.

اما نکته ای که در این جا وجود دارد؛ این است که برای دستیابی به اقامت کشور ترکیه باید مبلغ خاصی را در این کشور سرمایه گذاری کنید.

حال سوال برخی از افراد این است که حداقل سرمایه گذاری در ترکیه برای اقامت چه میزان می باشد؟ در ادامه در جدول زیر شما حداقل مبلغی که جهت دریافت اقامت دائم نیاز خواهید داشت را مشاهده می نمایید:

یکی دیگر از مواردی که باید در مجموع هزینه های خود مدنظر داشته باشید ، اطلاع از هزینه های زندگی در ترکیه پس از مهاجرت است که مشاورین ما در عنوانی با همین نام تمامی اطلاعات لازم را با دقیق ترین جزئیات برای شما جمع آوری نموده اند ، پس مطالعه آنها را از دست ندهید.

 

روش سرمایه گذاری

حداقل مبلغ سرمایه گذاری

ثبت شرکت

با توجه به نوع شرکت از 500 دلار تا 2800 دلار

خرید ملک

400 هزار دلار

خرید اوراق قرضه

500 هزار دلار

خرید سهام

500 هزار دلار

سپرده بانکی

500 هزار دلار

 

در بسیاری از زمینه ها شناخت شرایط کاری ترکیه به شما کمک می کند تا سرمایه گذاری موفق تری نیز داشته باشید:

بهترین سرمایه گذاری در ترکیه

دریافت اقامت از طریق سرمایه گذاری در ترکیه را می توان یکی از مهم ترین و اصلی ترین اهداف متقاضیان سرمایه گذاری در ترکیه دانست؛ اما سوالی که پیش می آید اینکه کدام روش بهترین روش سرمایه گذاری در ترکیه است. باید بگوییم که انتخاب بهترین مورد کاملا بستگی به شرایط و اهداف شما خواهد داشت و یک روش نمی تواند برای همه افراد بهترین بوده و یا برای یک فرد همه روش ها عالی و ایده آل باشد.

اما با توجه به آمار و علاقه هم وطنانمان باید بگوییم که روش خرید ملک، بهترین سرمایه گذاری در ترکیه می باشد که هم مزیت اقامت را به همراه دارد و هم این که از امنیت و ثبات بسیار بالایی برخوردار است. ضمن اینکه شما علاوه بر سودی که هنگام فروش ملک از بالا رفتن قیمت ها کسب خواهید کرد؛ می توانید آن را اجاره داده و درآمدی ثابت و قابل توجه را نیز کسب نمایید.

بهترین سرمایه گذاری در ترکیه

روش های خرید سهام، خرید اوراق قرضه و سپرده بانکی نیز از روش های بسیار امن و مطمئن سرمایه گذاری در ترکیه می باشد. اما روش ثبت شرکت کمی با ریسک همراه است و نیاز به زحمت و کار کردن برای رساندن شرکت به سود و درآمد مناسب دارد. ولی در صورت موفقیت و رشد می تواند درآمد و سود بسیار بیش تری نسبت به دیگر روش ها برای شما به همراه داشته باشد.

سرمایه گذاری با لیر ترکیه

طبق قوانین تابعیتی کشور ترکیه افراد خارجی به هر نحوی که بتوانند به اقتصاد این کشور کمک کنند، با داشن شرایطی خاص می توانند به اقامت دائم ترکیه دست پیدا کنند. یکی از روش های موجود این است که سرمایه گذار خارجی معادل 500 هزار دلار یا معادل آن لیر ترکیه را در یکی از بانک های این کشور سپرده گذاری کند. این وجه پول باید در حسابی با نام خود شخص در بانک مد نظر قرار بگیرد.

اما نکته مهم و تکمیلی که مجوز صدور اقامت و تابعیت ترکیه را به شخص سرمایه گذار می دهد؛ این است که فرد به مدت 3 سال این پول را برداشت ننماید و از حساب خود پولی کسر نکند. به همین خاطر ابتدا به شخص یک اقامت موقت داده می شود و پس از گذشت این زمان و درست بودن شرایط لازم شخص قادر به درخواست برای تابعیت کشور ترکیه می باشد.

اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری

دریافت اقامت در ترکیه از طریق سرمایه گذاری نیاز به داشتن شرایطی دارد که در وهله اول سرمایه گذاری در این کشور از طریق یکی از روش های ممکن می باشد. در ادامه متقاضی باید برای مدت زمانی معلوم این سرمایه گذاری را حفظ کرده تا بتواند اقامت سرمایه گذاری ترکیه را به دست آورد که با توجه روش های مختلف 3 تا 8 سال می باشد.

دریافت اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری معمولا مناسب افرادی است که تجربه سرمایه گذاری و کار آفرینی را در داخل کشور را داشته اند و یا از بودجه لازم و کافی برای اقدام از طریق دیگر روش ها برخوردار می باشند. 

این روش در صورت فراهم بودن شرایط یکی از روش های بی دردسر و بدون دغدغه برای افراد شناخته می شود که طی سالیان گذشته بسیاری از ایرانیان از این طریق به ترکیه مهاجرت کرده اند.

 

جهت کسب مشاوره و توضیح در رابطه با جزئیات سرمایه گذاری در ترکیه، مشاورین آی مهاجرتی در دفتر مرکزی و دفتر غرب تهران و یا دفتر شیراز آماده ارائه بهترین پاسخ ها و همچنین اشتراک تجربیات سال ها فعالیت خود در این زمینه به شما عزیزان هستند.

سوالات پر تکرار سرمایه گذاری در ترکیه

سرمایه گذاری در کشور ترکیه باعث می شود تا بتوانید با هزینه ای مناسب به تجارت و سود خوبی در این کشور دست یابید . حتما سوالات پرتکرار ما را در ادامه مطالعه نموده و از طریق بخش دیدگاه با ما در ارتباط باشید.

بله، اقتصاد ترکیه اقتصادی رو به رشد است و زمینه کسب درآمد و سود در آن وجود دارد.

شما می توانید از طریق خرید ملک، ثبت شرکت، خرید سهام، خرید اوراق قرضه و سپرده بانکی در ترکیه سرمایه گذاری کنید.

بله، روش های متفاوت سرمایه گذاری با فراهم آوردن شرایطی خاص می تواند اقامت دائم ترکیه را برای شما به ارمغان آورد.

این موضوع قطعا به شرایط افراد بستگی دارد؛ اما به طور کلی می توان خرید ملک را ایده آل ترین سرمایه گذاری در ترکیه نامید.

بله، با خرید ملک در ترکیه تحت شرایط خاصی که در مقاله توضیح دادیم می توانید اقامت دائم به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه