امکان مهاجرت ورزشی یا ورزش در چین

امکان مهاجرت ورزشی یا ورزش در چین برای شهروندان خارجی تحت شرایط خاصی امکان پذیر است که باتوجه به سخت گیری در اعطای اقامت دائمی از سوی دولت چین باید حتما شرایط و قوانین این روش کاملا مورد بررسی تخصصی قرار گرفته و دانست که آیا باتوجه به شرایط فرد امکان رسیدن به این هدف وجود دارد یا خیر.

اما به طور کلی ورزش در چین دارای طرفداران بسیاری است و افراد بسیاری در رشته های ورزشی مختلف به صورت حرفه ای، نیمه ای حرفه ای و یا تفریحی به انجام ورزش مورد علاقه خود می پردازند.

امکان مهاجرت ورزشی یا ورزش در چین

ورزش در کشور چین علاوه بر اهمیت ویژه ای که در زندگی روزمره مردم دارد ، یکی از بهترین فرصت های شغلی و کسب درآمد نیز می باشد.

فهرست مطالب

علاوه بر این مردم چین به رشته های مختلف ورزشی علاقمند هستند و به طرفداری تیم های مورد علاقه خود می پردازند که این باعث شده ورزش در چین یک تجارت عظیم و یک نوع سرگرمی بسیار محبوب تلقی شود.

اما در رابطه با مهاجرت ورزشی به چین باید دقت کافی را داشته و تحقیقات لازم را به عمل آورید، چون این کشور یکی از کشورهای ورزشکار ساز جهان است که در اکثر رشته های ورزشی دارای ورزشکاران حرفه ای فراوانی بوده و در تورنومنت های مختلف همواره بیش ترین جوایز را به دست می آورد.

با کارشناسان آی مهاجرتی همراه شوید تا امکان مهاجرت ورزشی یا ورزش در چین را بهتر بشناسید. همچنین مقاله تحصیل در چین را نیز مطالعه نموده تا با انواع روش ها، قوانین، مزایا و مدارک لازم این امر آشنایی دقیقی پیدا کنید.

ورزش های محبوب در چین

ورزش یک تجارت عظیم و یک نوع سرگرمی بسیار محبوب در پرجمعیت ترین کشور جهان یعنی چین است. از هنرهای رزمی سنتی، تنیس روی میز و بدمینتون، تا فوتبال و بسکتبال بسیار محبوب هستند.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
امکان مهاجرت ورزشی یا ورزش در چین

چینی ها مشتاق شرکت در ده ها رشته مختلف هستند و از آن ها پیروی می کنند. در ادامه نگاهی دقیق تر به موفق ترین ورزش های محبوب در چین خواهیم انداخت.

البته شاید بدانید که چین دارای ورزش های سنتی و مشهوری نیز می باشد که برخی از آن ها به دیگر کشورها راه پیدا کرده و طرفداران بسیاری به خود جذب کرده اند. ولی چیزی که امروزه در این کشور مشاهده می شود، این است که ورزش های سنتی در کاهش محبوبیت و از طرفی ورزش های غربی با افزایش محبوبیت همراه هستند.

در ادامه برخی از پر طرفدارترین و محبوب ترین ورزش ها در بین مردم چین را می شناسیم.

بسکتبال پر طرفدارترین ورزش در چین

بسکتبال پر طرفدارترین ورزش در چین

بسکتبال پر طرفدارترین ورزش در چین و محبوب ترین رشته ورزشی در این کشور است که به گفته برخی از تحلیلگران، در حال حاضر بخشی از فرهنگ چینی شده است. این امر عمدتا در محبوبیت برجسته لیگ برتر جهان، NBA، در پادشاهی میانه دیده می شود.

بسکتبال بیش ترین تماشاچی را در بین ورزش های مختلف در چین دارا است و این کشور میزبان جام جهانی بسکتبال فیبا 2019 بوده است. بسکتبال توسط کارگران آمریکایی YMCA در سال 1896، تنها پنج سال پس از اختراع بسکتبال کانادایی-آمریکایی، به چین معرفی شد.

از زمان ورود یائو مینگ در سال 2002 به NBA، بسکتبال به طور فزاینده ای محبوبیت پیدا کرده است. بر اساس گزارش انجمن بسکتبال چین، این کشور با تعداد بازیکنان بسکتبال فعال در چین حدود 300 میلیون نفر رکورددار است.

اولین تیم حرفه ای چین در شن یانگ و توسط شرکت فولاد انشان راه اندازی شد. CBA در سال 1995 تأسیس شد و تا سال 2008 به 18 تیم گسترش یافت.

تنیس روی میز ورزش محبوب چینی ها

تنیس روی میز ورزش محبوب چینی ها بوده است، اگرچه داده ها نشان می دهد که علاقه به این بازی در میان نسل های جوان رو به کاهش است. در دهه 1950، رهبر چین، مائو تسه تونگ، که خود بازیکن تنیس روی میز بود، این بازی را ورزش ملی چین اعلام کرد.

این رشته حتی نقش خود را در زندگی سیاسی چین از طریق دیپلماسی پینگ پنگ ایفا کرده بود . امروزه، با حدود 300 میلیون بازیکن، تنیس روی میز (همچنین به عنوان پینگ پنگ شناخته می شود) محبوب ترین ورزش تفریحی در چین است.

سوپر لیگ تنیس روی میز چین برترین مسابقات این کشور است. پینگ پنگ‌بازان چینی موفق ترین بازیکنان جهان هستند و مرتبا برنده مسابقات برتر جهان از جمله بازی های المپیک بوده اند.

تنیس روی میز ورزش محبوب چینی ها

بازی فوتبال در چین

فوتبال یکی از بالاترین رتبه بندی تلویزیونی را در بین هر رشته ورزشی در کشور کسب می کند و از زمانی که در دهه 1900 معرفی شد، همواره از ورزش های مورد حمایت دولت بوده است. اتحادیه فعلی فوتبال چین (CFA) پس از سال 1949 در جمهوری خلق چین تأسیس شد. مقر آن در پکن واقع شده است.

سوپر لیگ چین (CSL) لیگ برتر فوتبال در چین است که در سال 2004 از “جیا آ” تغییر کرد و به عنوان بالای سلسله مراتب لیگ که به چهار لیگ گسترش می یابد، تغییر یافت. جیا در زبان چینی نیز به معنای “اول” یا “بهترین” است. سوپرلیگ از زمان تأسیس خود نسبتاً ناپایدار بوده و برای حفظ محبوبیت تلاش کرده است. در سال 2016، میانگین حضور در CSL 24159 نفر بود و آن را به یکی از بالاترین حضور در لیگ حرفه ای فوتبال در سراسر جهان تبدیل کرد.

فوتبال همیشه یکی از محبوب‌ترین ورزش‌های تیمی آماتور برای تفریح در چین بوده است. دبیرستان ها اغلب دارای امکانات فوتبال هستند که برخی از آن ها در تعطیلات آخر هفته به تیم های آماتور محلی برای سازماندهی مسابقات اجاره داده می شود. تماشای آن از طریق تلویزیون نیز محبوب است، زیرا مسابقات بین المللی بزرگی مانند جام جهانی و مسابقات قهرمانی اروپا و همچنین لیگ های بزرگ اروپایی پوشش گسترده ای دریافت می کنند.

ورزش بدمینتون در کشور چین

ورزش بدمینتون در کشور چین

بدمینتون یکی از ورزش های مورد علاقه چینی ها می باشد. چین همچنین موفق ترین تیم بدمینتون در تاریخ این بازی شناخته می شود که 10 بار قهرمان توماس کاپ و 14 بار جام اوبر شده است.

سوپرلیگ بدمینتون چین که در سال 2009 تأسیس شد، بالاترین سطح این ورزش در این کشور است.

در حال حاضر هشت تیم در این لیگ با هم رقابت می کنند و به غیر از لیگ های حرفه ای، این ورزش در هزاران مسابقه آماتور نیز در سراسر کشور برگزار می شود.

بدمینتون به دلیل سادگی نسبی آن در استفاده تفریحی و تجهیزات ارزان قیمت در چین بسیار محبوب است. این یک ورزش تفریحی و حرفه ای محبوب با لیگ های آماتور در سراسر چین است.

محبوبیت ورزش های الکترونیکی در چین در حال انفجار است و همه‌گیری COVID-19 فقط آن را قوی تر کرده است. شاید در هیچ کجای جهان ورزش های الکترونیکی تا این حد مورد استقبال و رشد واقع نشده باشند و به نوعی به عنوان یک نوع ورزش رسمیت پیدا نکرده باشند.

چین با درآمد تخمینی 385 میلیون دلار در سال 2021، در حال حاضر بزرگ ترین بازار ورزش های الکترونیکی جهان است. در سال 2019، مقامات چینی «حرفه های ورزشی» و «اپراتورهای ورزشی» را به عنوان عناوین شغلی رسمی در این کشور به رسمیت شناختند.

ورزش های الکترونیکی در چین

کریکت ورزشی در حال رشد در کشور چین

کریکت ورزشی در حال رشد در کشور چین می باشد که سرعت رشد آن از هر ورزش دیگری بالاتر است. تیم کریکت چین تیمی است که نماینده کشور جمهوری خلق چین در کریکت بین المللی است. انجمن کریکت چین در سال 2004 به عضویت شورای بین المللی کریکت درآمد.

منطقه اداری ویژه هنگ کنگ به تنهایی عضو ICC است و در سال 1969 عضو ICC شد. از این رو، بازیکنان هنگ کنگ واجد شرایط نمایندگی چین در رقابت های بین المللی نیستند. قبل از تأسیس یک تیم ملی شناخته شده، باشگاه کریکت شانگهای، بزرگ ترین باشگاه کشور، بازی هایی را با تیم های توریستی زیادی انجام می داد، اما آن ها از انجمن کریکت چین به رسمیت شناخته نمی شوند.

از سپتامبر 2005، انجمن کریکت چین 8 دوره آموزشی مربیگری/ داوری را با کمک شورای کریکت آسیا (ACC) برگزار کرده است. آن ها در 9 شهر چین، یعنی پکن، شانگهای، شنیانگ، دالیان، گوانگژو، شنژن، چونگ کینگ، تیانجین و جینان تبلیغ می شوند و بیش از 150 مدرسه را برای آموزش هدف قرار داده اند.

کریکت ورزشی در حال رشد در کشور چین
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

ورزشگاه های چین

همانطور که گفتیم ورزش در چین در میان مردم بسیار محبوب است و چینی ها در رشته های مختلفی به صورت حرفه ای و نیمه حرفه ای رشته های مختلف را دنبال می نمایند. باتوجه به جمعیت بالای این کشور، باید مکان های زیاد و بزرگی برای شهروندان وجود داشته باشد که بتوانند در آن ها به انجام ورزش مورد علاقه خود بپردازند.

به همین خاطر ورزشگاه های متعددی در سطح کشور وجود دارد که از کیفیت های مناسبی نیز برخوردار هستند. این ورزشگاه های چین به صورت مجموعه های ورزشی فعالیت می کنند و علاوه بر خود استادیوم اصلی ساختمان ها و سالن های ورزشی متفرقه و مختلفی نیز در کنار آن ها قرار دارد که یه کمپ ورزشی را به وجود آورده اند.

به همین خاطر اکثر تیم های ورزشی مختلف در این کمپ های ورزشی فعالیت می کنند. شناخت آن ها می تواند اطلاعات شما را در رابطه با ورزش در چین بالا ببرد. در ادامه اطلاعاتی از برترین و مطرح ترین ورزشگاه های چین را مشاهده می نمایید:

نام ورزشگاه ظرفیت شهر قرارگیری
استادیوم ملی بیجینگ 91 هزار نفر بیجینگ
ورزشگاه المپیک گوانگ دونگ 80012 نفر گوانگ ژو
هانگژو اسپورت پارک 80 هزار نفر هانگ ژو
استادیوم شانگهای 72 هزار نفر شانگهای
استادیوم کارگران 68 هزار نفر بیجینگ

ورزشکاران مطرح کشور چین

اگر شما از افرادی هستید که علاقمند به مهاجرت ورزشی به چین می باشید، باید اطلاعات جامعی را در رابطه با ورزش در چین جمع آوری کرده و در اختیار داشته باشید. یکی از این مجموعه اطلاعات مهم، شناخت ورزشکاران مطرح کشور چین می باشد که می تواند حتی تاثیر مهمی در روند ورزشی شما نیز داشته باشد.

این ورزشکاران یادآور شادی ها و حسرت های ورزش چین و همچنین یادآور خاطرات بسیاری در زندگی هر چینی بوده اند که از این لحاظ نیز دارای ارزش بالایی در زندگی چینی ها هستند. در ادامه برخی از مطرح ترین ورزشکاران کشور چین را می شناسیم.

یائومینگ محبوب ترین بسکتبالیست چینی

یائومینگ محبوب ترین بسکتبالیست چینی است که با قد 7 فوت و 6 اینچ خود برای باشگاه های محلی چین و باشگاه های آمریکایی بازی کرده است. او در سال 2011 در یک کنفرانس مطبوعاتی در پکن اعلام کرد که از بسکتبال حرفه ای بازنشسته می شود.

او از ناحیه پا و مچ پا دچار آسیب دیدگی شده بود، همچنین در سال 2011 از ناحیه پای چپ دچار شکستگی شد . اولین باشگاه او کوسه شانگهای زیر نظر اتحادیه بسکتبال چین بود. او یکی از ورزشکاران چینی است که با چندین شرکت بزرگ چه در چین و چه در سطح جهانی حمایت های مالی زیادی دارد.

او همچنین در NBA برای هیوستون راکتس بازی کرده است. یائو 8 بار برای شروع کنفرانس غرب در بازی ستاره های NBA انتخاب شد. او همچنین 5 بار به عنوان تیم تمام NBA انتخاب شد . او به عنوان تنها بازیکن خارج از ایالات متحده باقی می ماند که در رای گیری ستاره های ستاره NBA رهبری می کند.

زندگی و حرفه بسکتبال او الهام بخش یک فیلم مستند با عنوان سال یائو شد. او زندگی نامه خود را در کنار ریک بوچر، تحلیلگر NBA نوشت. موفقیت او در NBA الهام بخش بسیاری از طرفداران جوان چینی بود و او به عنوان نماد چینی مدرنیته و اعتماد به نفس در نظر گرفته می شد.

شناخت بدمینتون چین با لین دان

لین دان یک بازیکن حرفه ای بدمینتون است که دارای دو عنوان قهرمانی المپیک، پنج عنوان قهرمانی جهان و همچنین شش بار قهرمان تمام انگلیس است. او به عنوان بهترین بازیکن بدمینتون در تمام دوران نیز شناخته می شود و زمانی که 28 سال داشت، سوپر گرند اسلم را به پایان رساند و تمام 9 عنوان اصلی را در مسابقات قهرمانی بدمینتون و جام های جهانی به دست آورد.

او اولین و تنها بازیکنی بود که به همه اینها دست یافته و در سال 2004 برنده فینال اوپن تمام انگلستان شد و پیتر گید را که به او لقب شام دن داده بود، شکست داد.

هواداران و رسانه ها در گزارش های خود از او با این نام مستعار یاد کرده اند زیرا اولین کسی بود که در انفرادی مردان پیروز شد و مدال طلای المپیک را در سال 2008 و سپس در سال 2012 به دست آورد.

او در سال 2008 به عنوان بهترین بازیکن مرد سال و در سال 2010 پس از بازی های آسیایی گوانگژو به عنوان با ارزش ترین بازیکن سال انتخاب شد.

بهترین سال او در مسابقات آزاد مالزی 2017 بود. او این بازی را برد و یکی دیگر از عناوین مهمی بود که پیاپی در بازی های بدمینتون به دست آورد.

 

سوئی ونجینگ در ورزش اسکیت

سوئی ونجینگ ورزشکار برتر بعدی است، که یک اسکیت باز جفت هستند. شریک او در پیست، هان کونگ است. این زوج در المپیک جهانی 2018 و 2019 به مدال نقره دست یافتند. سایر مسابقاتی که او در آن ها به برتری رسیده است عبارتند از: قهرمان فینال جایزه بزرگ، شش بار قهرمان چهار قاره، سه بار قهرمان جوانان جهان، قهرمان فینال جایزه بزرگ نوجوانان و دو بار قهرمان ملی چین است.

او یک برنده ثابت در تمام مسابقات خود بوده است و نظم و تسلط زیادی را در کنار شریک خود در مسابقات به نمایش گذاشته است. این دو اولین تیم چینی بودند که یازده سال پس از آخرین پیروزی که مربی آن ها ژائو هونگبو و شریکش شن زو تجربه کردند، فینال جایزه بزرگ را بردند.

تمرینات آن ها برای مسابقات قهرمانی چهار قاره 2020 پس از شیوع همه گیری ویروس کرونا که تمام ورزش های اصلی را در سطح جهانی متوقف کرد.

لیو شیون ورزشکار تنیس روی میز در چین

لیو شیون به خاطر قهرمانی 5 بار در جام جهانی در تنیس روی میز شناخته شده است. او همچنین سه بار در فینال های بزرگ تور جهانی ITTF و چهار بار قهرمان جام ملت های آسیا شده است. شیون به عنوان یکی از سریع ترین بازیکنان جهان شناخته می شود و در مسابقات تنیس روی میز خود در تاریخ تور جهانی قطر باز ITTF بسیار موفق بوده است.

او در بازی دو نفره در مسابقات تنیس روی میز زنان و مختلط نیز موفق بوده است. آنها به همراه هم تیمی اش ژو یولینگ موفق به کسب مدال طلای مسابقات جهانی در سال 2015 شدند. او تنها یک بار در دوران حرفه ای خود به عنوان بازیکن تنیس روی میز شکست خورد. این در سال 2002 بود که او توسط بازیکن چینی خود وانگ نان مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

او رکورد خود را به عنوان تنها زنی که سه بار موفق به کسب عناوین تک نفره شده است، دارد. لیو علاوه بر بردهای متعددش، در مسابقات قهرمانی 2010 و 2013 نایب قهرمان شد.

لیو شیون ورزشکار تنیس روی میز در چین

یی جیانلیان بسکتبالیست موفق چینی

ورزشکار نهایی لیست ما، یی جیانلیان، بسکتبالیست موفقی است که برای هر دو تیم چین و آمریکا بازی کرده است. او برای ببرهای جنوبی گوانگدونگ اتحادیه بسکتبال چین، بازی می کند . وی ابتدا برای میلواکی باکس، نیوجرسی نتس، واشنگتن ویزاردز و دالاس ماوریکس بازی می کرد.

وی در حال حاضر بهترین گلزن تاریخ لیگ چین و برترین لیگ حرفه ای بسکتبال چین است. او کار خود را در CBA با پیوستن به ببرهای جنوبی گوانگدونگ در فصل 2002-2003 آغاز کرد و برای پنج سال متوالی بازی کرد. او سپس سه عنوان CBA را به دست آورد.

یی بعدا توسط میلواکی باکس درفت شد و به عنوان ششمین نفر انتخاب شد.پس از بازی برای سه تیم دیگر NBA، یی به خانه بازگشت و تا به امروز برای تیم خود در سال 2012 بازی کرد . او همچنین در تیم ملی چین به عنوان پاور فوروارد و مرکز بازی می کند.

البته چین بازیکنان مطرح بسیاری دارد که می توان یک مقاله جداگانه را به معرفی آنان پرداخت. اما سایر ورزشکاران برتر چینی به شرح جدول هستند:

نام ورزشکار رشته
لی نا تنیس
یانگ ژیان تیراندازی
گو آیلینگ اسکی
ما لونگ پینگ پونگ
ژانگ یوفی شنا
وانگ شون شنا
ژیاژون لو وزنه برداری
گانگ لیژیائو پرتاپ وزنه

با مطالعه عناوین زیر چین را به عنوان مقصد کار و زندگی خود هرچه بیشتر بشناسید:

شرایط ویزای ورزشی چین

طی آخرین تغییرات در قوانین صدور ویزا و اقامت برای شهروندان خارجی مفادی در نظر گرفته شده است که برای استعدادهای خاص امتیاز جدایی در نظر گرفته شود. اهداف کلی طرح ویزای چین جذب استعدادهای جهانی و در عین حال ممانعت از ورود، اقامت و اشتغال غیرقانونی است.

به همین خاطر شرایط ویزای ورزشی چین برای دسته ورزشکاران در نظر گرفته شده است که بتوانند طی شرایط خاص و ارائه مدارک لازم به این کشور مهاجرت کنند. به طور کلی در حال حاضر ورزشکاران از طریق ویزاهای مرتبط با تجارت، کار و غیره قادر به دستیابی به این هدف هستند.

البته افراد می توانند از طریق تحصیل در چین در رشته تربیت بدنی نیز به صورت آکادمیک و حرفه ای به تحصیل و فعالیت در رشته ورزشی خود مشغول شوند. مقاله مربوطه چگونگی اخذ پذیرش در دانشگاه های چین و مدارک و شرایط لازم آن را در اختیار شما قرار خواهند داد.

انواع ویزای های در دسترس ورزشکاران

باید دقت داشته باشید که ورزشکاران خارجی در هر صورت باید از سوی یک منبع داخل کشور چین حال به دلایل مختلف دعوت نامه لازم را دریافت کنند تا قادر به اخذ ویزا و مهاجرت به این کشور شوند. در ادامه انواع ویزای های در دسترس ورزشکاران را مشاهده می کنید.

  • ویزای F: ویزای F برای کسانی است که در مبادلات، بازدید، بازرسی و غیره مشغولند و شامل فعالیت های ورزشی و فرهنگی غیرتجاری می شود. سند اصلی پشتیبانی برای درخواست ویزای F ، نامه دعوت نامه از طرف یک حزب داخلی چینی است. ویزای F معمولا برای 1، 2 یا چند بار ورود به مدت 3، 6 یا 12 ماه به تشخیص افسر کنسولی صادر می شود. اقامت معمولی مجاز 30، 60 یا 90 روز است.
  • ویزای M: این ویزا برای فعالیت های تجاری بوده و شامل رویدادهای ورزشی حرفه ای می شود. سند اصلی پشتیبانی برای درخواست ویزای M یک دعوت نامه از یک تجارت چینی است. ویزای M معمولا با صلاحدید افسر کنسولی برای 1، 2 یا چند بار ورود به مدت 3، 6 یا 12 ماه صادر می شود. اقامت معمولی مجاز 30، 60 یا 90 روز است. علاوه بر این، چین با ایالات متحده و کانادا قراردادهای متقابلی را برای صدور ویزای 10 ساله چند بار ورود M برای اقامت 60 روزه برای اتباع این کشورها منعقد کرده است.
  • ویزای Z: ممکن است برای یک ماموریت کاری کوتاه مدت در چین صادر شود، یعنی ویزای کاری که بیش از 90 روز طول نمی کشد.

مهاجرت ورزشی به چین

اگر علاقمند به مهاجرت ورزشی به چین هستید، همانطور که در بالا انواع ویزایهای در دسترس برای این امر را مشاهده کردید، شما باید به نوعی از سوی یک شرکت، باشگاه، دانشگاه، موسسه و غیره باتوجه به هدف خود دعوت نامه ای را دریافت که برای کار، تحصیل، تجارت، تحقیق و یا هر هدف دیگری در رشته ورزشی خود قصد مهاجرت به این کشور را دارید.

سپس بعد از حضور در این کشور و باتوجه به اینکه کشور چین امکان اعطای اقامت دائم برای استعدادهای درخشان برای محصلین، ورزشکاران و هنرمندان را صادر کرده است، باید استعداد خود را اثبات کرده تا از این طریق بتوانید به اقامت دائم و حتی تابعیت چین برسید.

پس به نوعی مهاجرت به چین از طریق رشته ورزشی به طور غیر مستقیم انجام می پذیرد که در ادامه پس از حضور در چین می توانید به صورت تخصصی آن را دنبال نمایید. 

مهاجرت ورزشی به چین

بررسی شرایط و چگونگی اخذ ویزای ورزشی چین را به کارشناسان آی مهاجرتی بسپارید تا در سریع ترین زمان و به بهترین روش شما را به هدافتان در این کشور برسانند.

جهت اطلاع از امکان مهاجرت ورزشی یا ورزش در چین باتوجه به شرایط خودتان با کارشناسان آی مهاجرتی در دفاتر غرب و مرکزی تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل نمایید. همچنین مقاله هزینه های زندگی در چین را نیز مطالعه کرده تا با مخارج و مبالغ لازم و پیش رویتان در امر مهاجرت کاملا آشنایی پیدا کنید.

سوالات پرتکرار امکان مهاجرت ورزشی یا ورزش در چین

ضمن مطالعه سوالات پرتکرار در انتها ، در صورتی که سوالی در این زمینه برایتان وجود دارد حتما از طریق بخش دیدگاه با ما در ارتباط باشید.

بله، برای دستیابی به امکان مهاجرت ورزشی و یا ورزش در چین شما نیاز دارید تا دعوت نامه ای را از مرجعی معتبر و قابل قبول در کشور چین دریافت نموده تا طبق آن ویزای خود را دریافت کنید.

پر طرفدارترین ورزش در چین ورزش بسکتبال می باشد.

بیش ترین آمار تماشای تلوزیونی در چین را ورزش فوتبال به خود اختصاص می دهد.

تنیس روی میز یا همان پینگ پونگ ورزش ملی چین شناخته می شود.

استادیوم ملی بیجینگ بزرگ ترین ورزشگاه کشور چین با 91 هزار نفر ظرفیت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه