بهترین دانشگاه های مجارستان بر اساس شهر

بهترین دانشگاه های مجارستان بر اساس شهر موضوعی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت تا شما را با مراکز علمی و دانشگاه های برتر این کشور آشنا ساخته و بتوانید بر اساس شرایط و سطح علمی خود مناسب ترین مقصد را برگزیده و برای پذیرش و قبولی در آن تلاش و درخواست نمایید.

کارشناسان آی مهاجرتی طبق سوابق و نظرات موسسات برتر جهانی، دانشگاه های ممتاز مجارستان را در ادامه به شما معرفی خواهند نمود.

بهترین دانشگاه های مجارستان بر اساس شهر

سابقه  آموزش و تدریس در مقاطع تحصیلات عالی در کشور مجارستان بسیار قدیمی می باشد و این کشور قدیمی ترین  و معتبرترین دانشگاه های اروپا را در خود جای داده است. 

فهرست مطالب

کشور مجارستان از سطح علمی بسیار مناسبی بهره می برد و دانشگاه ها و مراکز علمی آن را می توان با کشورهای برتر اروپا مانند آلمان، نروژ، فرانسه، سوئد و غیره مقایسه کرد؛ به خصوص در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و مهندسی. اما به مراتب شرایط پذیرش و قبولی در دانشگاه های این کشور ساده تر و در دسترس تر از کشورهای برتر می باشد که این یک امتیاز و مزیت بزرگ برای دانشجویان و متقاضیان کشورمان است.

یکی دیگر از مزیت های تحصیل در بهترین دانشگاه های مجارستان بر اساس شهر این است که مدارک دریافتی از این مراکز در تمام کشورهای جهان دارای اعتبار می باشد و می تواند آینده شغلی شما را تضمین نماید. 

برای کسب اطلاعات بیش تر در رابطه با سیستم آموزشی این کشور و چگونگی پذیرش و قبولی در دانشگاه های آن حتما تحصیل در مجارستان را که در سایت قرار داده ایم مطالعه فرمایید و در صورت بروز ابهام یا سوال با کارشناسان آی مهاجرتی تماس حاصل نمایید.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو بهترین دانشگاه های مجارستان بر اساس شهر + پادکست

در این ویدیو می توانید بهترین دانشگاه های مجارستان بر اساس شهر را شناخته و در مدت زمان کوتاهی به کمک مشاورین آی مهاجرتی به پذیرش در هر یک برسید.

فایل پادکست نیز جهت دانلود برای آسودگی شما عزیزان قرار داده شده است.

نمایش ویدیو درباره بهترین دانشگاه های مجارستان بر اساس شهر
بهترین دانشگاه های مجارستان بر اساس شهر

بهترین دانشگاه های مجارستان در بوداپست

بوداپست به عنوان پایتخت سیاسی مجارستان و بزرگ ترین شهر این کشور که پر جمعیت ترین ناحیه شهری را هم در این کشور تشکیل می دهد؛ یکی از مهم ترین قطب های اقتصادی و آموزشی کشور نیز شناخته می شود که مقر دانشگاه های مطرح و بزرگی است که مایه افتخار و اعتبار آموزش و پرورش کشور مجارستان می باشند. این مراکز چندین هزار دانشجو را در خود جای داده اند.

در ادامه این بخش بهترین دانشگاه های مجارستان در بوداپست را به شما معرفی خواهیم کرد تا با برخی از مهم ترین ویژگی های آنان آشنا شوید. چنان چه نیاز به کسب راهنمایی یا اطلاعاتی خاص در رابطه باهرکدام از این مراکز دارید، مشاورین آی مهاجرتی همواره آماده ارائه بهترین مشاوره ها به شما عزیزان می باشند.

دانشگاه اتوش لوراند در بوداپست

دانشگاه اتوش لوراند در بوداپست

دانشگاه اتوش لوراند در بوداپست که به اختصار اِلته نام گرفته است یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی در پایتخت مجارستان است که در سال 1635 تأسیس شده و یکی از بزرگترین و معتبرترین موسسات آموزش عالی دولتی در مجارستان لقب می گیرد. این دانشگاه در 8 دانشکده و مؤسسات تحقیقاتی مشغول به آموزش نزدیک به 30 هزار دانشجو از داخل و خارج می باشد.

تاکنون دانشجویان و دانشمندان بسیاری از این دانشگاه موفق به کسب افتخارات و جوایز بسیاری شده اند که از معتبرترین آن ها می توان به برد 5 جایزه نوبل و جوایزی چون ولف، فولکرسون و آبل اشاره کرد که باعث شهرت و اعتبار بیش از پیش این مرکز شده اند.

ضمن اینکه نام دانشگاه در سال 1950 به افتخار فیزیکدان بزرگ و مشهور لوراند اوتووش به نام وی تغییر نام داده شده است.

این دانشگاه برای علاقمندان رشته زبان فارسی و ایرانشناسی را نیز ارائه و تدریس می کند. باید بگوییم که دانشکده روانشناسی این مرکز از اعتبار بسیار بالایی بهره می برد و اساتید بسیار معتبر و سرشناسی در آن در حال تدریس به دانشجویان هستند و دانشمندان مطرح و بزرگی تاکنون از این دانشکده فاارغ التحصیل شده اند.

بسیاری از اعضای هیئت علمی این مرکز دارای تجربه گسترده ای از تدریس و پژوهش در کشورهای انگلیسی زبان هستند و ارتباط نزدیکی با اساتید مطرح خارج از مجارستان دارند که به معنای برنامه های آموزشی با استاندارد بالای بین المللی می باشد.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

دانشگاه فناوری و اقتصاد بوداپست

دانشگاه فناوری و اقتصاد بوداپست یکی دیگر از دانشگاه های قدیمی و بسیار باقدمت مجارستان می باشد که از نظر بسیاری از فعالان و صاحب نظران این حوزه به عنوان مرکز آموزشی برتر مجارستان نیز شناخته می شود. این دانشگاه سالانه دانشجویان خارجی بسیاری را جذب می کند به طوری که سالانه حداقل 10 درصد از دانشجویان آن را دانشجویان خارجی تشکیل می دهند.

دانشکده پزشکی، دانشکده مهندسی برق و انفورماتیک، دانشکده مهندسی مکانیک و دانشکده مهندسی عمران این دانشگاه از برترین دانشکده های مجارستان در زمینه های تخصصی می باشند که از بیش ترین تعداد متقاضیان برای پذیرش بهره می برند و همچنین در ارتباط با دانشگاه های بین المللی بسیاری فعالیت می کنند و در زمینه های تحقیقاتی و پژوهشی مشترکی با دیگر دانشکده ها مشارکت دارند.

این دانشگاه همواره توانسته از دیدگاه موسسه معتبر QS در میان 1000 دانشگاه برتر جهان جای بگیرد و حتی در برخی رشته ها و تخصص های به 500 دانشگاه برتر جهان راه پیدا کند. این دانشگاه همچنین بورسیه های تحصیلی مناسب و قابل توجهی به دانشجویان ممتاز و واجد شرایط اعطا می کند که دانشجویان ایرانی نیز در صورت داشتن صلاحیت می توانند از آن ها بهره مند شوند.

دانشگاه کوروینوس

دانشگاه کوروینوس یکی دیگر از مراکز آموزش عالی مطرح و معتبر مجارستان است که در شهر بوداپست پایتخت این کشور واقع شده است و پذیرای دانشجویان خارجی نیز می باشد. این مرکز برجسته ترین موسسه آموزشی مجارستان در زمینه های اقتصادی ، مدیریت و علوم اجتماعی شناخته می شود؛ به طوری که دانشکده اقتصاد آن آموزشی رقابتی و سطح بالا در سطح بین المللی در زمینه‌های اقتصاد خرد و کلان را به دانشجویان ارائه می نماید.

این دانشگاه از 11 دانشکده و 33 دپارتمان تشکیل می شود که برای دانشجویان تحصیل در رشته های مختلفی را به زبان های مجاری، انگلیسی و فرانسوی به ارمغان می آورد. برای تحصیل در این دانشگاه ارائه مدرک زبان آیلتس یا تافل می تواند تاثیر بسیاری در پذیرش و قبولی شما داشته باشد. یکی از مزیت های بزرگ تحصیل در این دانشگاه شهریه های تحصیلی مناسب و مقرون به صرفه آن می باشد.

ضمن اینکه این موسسه نیز به دانشجویان بسیاری سالانه بورسیه های تحصیلی ارائه می نماید. برای بررسی شرایط دریافت بورسیه از این مرکز با کارشناسان آی مهاجرتی تماس برقرار کرده و ضمن ارائه مدارک و شرایط خود تمامی جوانب و زوایای دریافت آن را بررسی نمایید.

دانشگاه سملوایز بوداپست

دانشگاه سملوایز بوداپست

دانشگاه سملوایز بوداپست از معتبرترین و قدیمی ترین دانشگاه های علوم پزشکی کشور مجارستان است که توسط دانشمند بزرگ و مطرح پروفسور سملویس بنا شده است که وی را به دلیل کشف وایتکس و همچنین تب و پیشگیری از تب در جهان می شناسند. بنا نهادن این دانشگاه که دو قرن و نیم از تاسیس آن می گذرد توسط این دانشمند بزرگ خود به تنهایی یک اعتبار و ارزش بالایی به آن بخشیده است.
تمامی متقاضیان خارجی می توانند برای گذراندن دوره های پزشکی، دندان‌پزشکی، علوم دارویی، علوم بهداشتی، مدیریت خدمات بهداشتی و آموزشی در این مرکز درخواست کرده و با شرکت در آزمون ورودی آن شانس خود را برای پذیرش در این مرکز محک بزنند. این دانشگاه از اساتید بسیار مجرب و سطح آموزشی بسیار خوب و بالا در سطح اروپا برخوردار می باشد.

همچنین لازم به ذکر است که این دانشگاه همه ساله جایگاه خوبی در رنکینگ جهانی دارد و امکانات بیمارستانی بسیار خوب و تکمیل آن یکی دیگر از قابلیت های دانشگاه علوم پزشکی سملویس مجارستان است.

سطح بالای آموزش و تدریس در این مرکز باعث شده که فارغ التحصیلان آن در کشورهایی همچون آمریکا، ژاپن، کانادا، استرالیا و غیره که از شرایط پذیرش سختی بهره می برند، بتوانند به راحتی خود را برای ادامه تحصیل و یا کار پذیرش نمایند.

شناخت کافی پیدا کردن از دانشگاه های مجارستان بخشی از مراحل و اطلاعات لازم در زمینه دستیابی به تحصیل در مجارستان می باشد؛ شما باید اطلاعات بیش تری در رابطه با مدارک مورد نیاز، قوانین تحصیلی و همچنین شرایط و قوانین لازم برای اخذ ویزای تحصیلی این کشور را نیز پیش از اقدام به دست آورید.

جواب تمامی سوالات شما و اطلاعاتی که نیاز خواهید داشت در ویدیو زیر توسط کارشناس محترم موسسه برای شما عزیزان گردآوری شده است.

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار تحصیل در مجارستان

دانشگاه دامپزشکی بوداپست

دانشگاه دامپزشکی بوداپست را باید تنها دانشکده دامپزشکی در کشور مجارستان معرفی کرد که به نوع خود جالب و تعجب آور است. این دانشگاه بیش از دو قرن سابقه تدریس به دانشجویان داخلی و بین المللی دارد و از این رو یکی از قدیمی ترین دانشکده های دامپزشکی در جهان نیز شناخته می شود.

تحصیل در این دانشگاه علاوه بر اینکه دانشجویان را از سطح علمی بالا و قابل قبولی بهره مند می سازد؛ مدرکی بسیار معتبر نیز به آنان ارائه می کند که در تمام اروپا و کشورهای جهان قابل قبول و ارائه می باشد.

یکی از مزیت های بسیار بزرگ تحصیل در این دانشگاه را باید بازار کار مناسب برای فارغ التحصیلان علوم دامپزشکی در این کشور و کشورهایی همچون هلند، نروژ، دانمارک و غیره دانست که از صنعت دامپروری بزرگی بهره می برند و فرصت های شغلی را پیش روی افراد می گذارند.

این دانشگاه آموزش رشته دامپزشکی تا مقطع دکترا و به زبان های انگلیسی، مجاری و آلمانی را برای دانشجویان فراهم آورده است و سالانه پذیرای 1500 دانشجوی داخلی و خارجی برای تحصیل این رشته در تمامی مقاطع می باشد.

شما می توانید از سیر تا پیاز مهاجرت به مجارستان را در مقاله مربوطه بیابید و تمامی جزئیات، مدارک و شرایط لازم جهت اخذ ویزا و اقامت این کشور را بشناسید، مقاله مربوطه اطلاعات بسیار کارآمدی در اختیار شما خواهد گذاشت.

بهترین دانشگاه های مجارستان در پچ

شهر پچ یکی از شهرهای بزرگ و مهم مجارستان است که به شهر تاریخ و هنر نیز شناخته می شود. این شهر قدمتی چند هزار ساله دارد و یکی از شهرهای مهم دوران رم باستان و پس از آن دوران عثمانی بوده است.

در حال حاضر نیز این شهر یک شهر بسیار پر گردشگر می باشد که سالانه جهانگردان از سراسر دنیا برای دیدن کردن از جاذبه های آن به این شهر سفر می کنند. در ادامه بهترین دانشگاه های مجارستان در پچ را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین دانشگاه های مجارستان در پچ

دانشگاه پچ

دانشگاه پچ قدیمی ترین دانشگاه کشور مجارستان و یکی از قدیمی ترین دانشگاه های اروپا می باشد که از کیفیت و سطح آموزش بسیار خوب و قابل قبولی بهره مند بوده و همواره در تلاش است تا سطح کشور را در زمینه های تحقیقاتی، دانشگاهی، هنر و پزشکی ارتقا بخشد. این دانشگاه از 5 دانشگاه برتر مجارستان است که پذیرای بیش از 20 هزار دانشجو بوده و شهر پچ را به تنهایی به یک شهر دانشجویی مبدل ساخته است.

این دانشگاه از مراکز موردتایید وزارت علوم و وزارت بهداشت کشورمان در مجارستان است. فعالیت های علمی دانشگاه پچ فوق العاده گسترده، چند لایه و متنوع می باشد که در زمینه های پزشکی، علوم زیستی، علوم طبیعی، علوم انسانی و اجتماعی و همچنین هنرهای زیبا، هنرهای کاربردی و موسیقی یافت می شود.

دانشگاه پچ یکی از مراکز معتبر دانشگاهی مجارستان است که موفق به کسب رتبه 750 در میان دانشگاه های برتر جهان شده و همواره جز هزار دانشگاه برتر دنیا قرار داشته است. تحصیل و اخذ مدرک از این دانشگاه می تواند شما را در مشاغل بسیار مناسبی مشغول به کار کند و به عنوان یک مدرک معتبر قدرت رقابت در برابر دیگر متقاضیان با دیگر مدارک را در این کشور دارد.

 

آیا دیگر دانشگاه های برتر اروپا را نیز می شناسید؟! مقالات زیر بهترین دانشگاه ها در سایر کشورهای این قاره را برای شما شرح خواهند داد.

بهترین دانشگاه های مجارستان در دبرسن

دبرسن یکی دیگر از شهرهای مهم و اصلی کشور مجارستان می باشد که در حال حاضر دومین شهر بزرگ و پر جمعیت کشور بوده و یک قطب اقتصادی، آموزشی و فرهنگی در این کشور شناخته می شود. این شهر را پایتخت مذهبی مجارستان معرفی می کنند که در طول تاریخ شاهت اتفاقات بسیاری در راستای مذهب و ادیان نیز بوده است. در ادامه بهترین دانشگاه های مجارستان در دبرسن را نیز می شناسیم.

بهترین دانشگاه های مجارستان در دبرسن

دانشگاه دبرسن

دانشگاه دبرسن یکی از دانشگاه های معتبر و سرشناس کشور مجارستان است که قدمت بسیاری دارد و از سال 1538 میلادی تاکنون در حال فعالیت می باشد. این دانشگاه یک مرکز آموزش بزرگ با رشته های تحصیلی فراوان در زمینه مختلفی از پزشکی، مهندسی، حقوق، هنر و غیره می باشد که بیش از 30 هزار دانشجوی داخلی و بین المللی را در خود جای داده است.

کتابخانه دانشگاه دبرسن بزرگ ترین کتابخانه دانشگاهی در مجارستان و یکی از دو کتابخانه ملی کشور است که دو میلیون هفتصد هزار سند را در خود حفظ می کند. همچنین تحصیلات پزشکی این دانشگاه دارای بنیان و پایه ای بسیار قوی می باشد به طوری که دانشکده پزشکی آن با بیش از 18 بخش پزشکی و 1800 تخت یکی از بزرگترین بیمارستان ها می باشد که نتنها مجهزترین بیمارستان بلکه مهمترین مرکز درمانی در منطقه نیر لقب می گیرد.

این دانشگاه یکی دیگر از مراکز آموزشی مجارستان است که موفق به قرارگیری در بین 1000 دانشگاه برتر جهان با رتبه 650 شده است و یکی از معدود مراکزی است که همواره رو به رشد بوده و هیچ پسرفت نداشته است. شاید سرعت رشد آن گاها کم شده باشد اما هیچ وقت عقب گرد یا حرکت رو به عقب را تجربه نکرده است.

در کنار شناخت بهترین دانشگاههای مجارستان برای تحصیل حتما پیش از سفر و مهاجرت صفر تا صد هزینه مهاجرت و زندگی در مجارستان را بررسی نمایید تا در آنجا با مشکل مالی مواجه نشوید؛ مقاله مربوطه تمامی مخارج و مبالغ را برای شما تهیه و در اختیارتان گذاشته است.

بهترین دانشگاه های مجارستان در سایر شهرها

باید توجه داشته باشید که تمامی مراکز آموزشی و دانشگاه های مجارستان به همین سه شهر ختم نمی شود و سایر شهرهای این کشور نیز دارای دانشگاه های معتبر و سرشناسی هستند که جز برترین دانشگاه های این کشور شناخته می شوند. در ادامه برخی از بهترین دانشگاه های مجارستان در سایر شهرها را نیز خواهیم شناخت.

دانشگاه سگد مجارستان

دانشگاه سگد مجارستان یکی از 5 دانشگاه برتر این کشور می باشد که از نظر برخی مراجع و افراد صاحب نظر حتی به عنوان برترین دانشگاه نیز لقب گرفته است. این دانشگاه نیز مانند دیگر دانشگاه های مجارستان قدمت بالایی دارد و از سال 1581 میلادی در شهر سگد مشغول به کار است و افراد و اندیشمندان مطرح و بزرگی را به جامعه علمی مجارستان و جهان تقدیم کرده است.

این دانشگاه یک مرکز تحقیقاتی برتر در مجارستان است و بیش از 20 هزار دانشجو دارد که یک چهارم آنان را دانشجویان بین المللی تشکیل می دهند. این دانشگاه آموزش به زبان های مجاری، انگلیسی و آلمانی را برای دانشجویان فراهم آورده است و مدارک پزشکی و دندانپزشکی آن دارای اعتبار بالایی در سرتاسر اروپا می باشد.

دریافت مدرک از این دانشگاه می تواند دستیابی به شغل را برای شما در مجارستان تا حد بسیاری تضمین نماید؛ ضمن اینکه این دانشگاه مورد تایید وزارت بهداشت و وزارت علوم کشورمان نیز قرار گرفته است و با دریافت مدرک از آن می توان در کشورمان مشغول به کار شد و یا ادامه تحصیل داد.

اطلاع از لیست 10 شهر جذاب مجارستان می تواند یک راهنمای خوب برای انتخاب مقصد جهت زندگی و یا گردش در این کشور باشد و شما را با ویژگی های هریک از شهرهای این کشور آشنا سازد تا بتوانید پیش از سفر شناختی کلی از آن ها به دست آورید.

رنکینگ دانشگاه های مجارستان

اطلاع از رتبه بندی دانشگاه های مجارستان از این جهت دارای اهمیت است که نشان می دهد چه مرکزی دارای سطح آموزشی بالاتر، با کیفیت تر و معتبر تر می باشد.

موسسات و مراجع مختلفی سالانه با بررسی دقیق تحقیقات، پژوهش ها، فارغ التحصیلان، افتخارات، آموزش و غیره نسبت به رتبه بندی دانشگاه های جهان اقدام می کنند که یقینا هر دانشگاهی رتبه بالاتر داشته باشد مدرک دریافتی از آن نیز در جهان مقبول تر و معتبرتر است.

البته این را هم بدانید که هرچه رنکینگ و رتبه دانشگاهی بالاتر باشد قبولی در آن سخت تر می شود و نیاز به رزومه قوی تری دارد. در ادامه رنکینگ دانشگاه های مجارستان را مشاهده می نمایید:

Ranking Of Hungarian Universities

دانشگاهرتبه در QSرتبه در TIMES
دانشگاه سگد551 – 5601001 – 1200
دانشگاه دبرسن651 – 7001001 – 1200
دانشگاه اتوش لوراند701 – 750601 – 800
دانشگاه پچ701 – 7501001 – 1200
دانشگاه فناوری و اقتصاد بوداپست801 – 10001201 – 1500
دانشگاه دامپزشکی بوداپست801 – 1000
دانشگاه کوروینوس1001 – 12001201 -1500
دانشگاه سملویس بوداپست201 – 250

در این مطلب بهترین دانشگاه های مجارستان بر اساس شهر را به شما معرفی کردیم، جهت اطلاع از مراحل ثبت نام و مدارک موردنیاز هر دانشگاه می توانید با مشاورین آی مهاجرتی در دفاتر غرب و مرکزی تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل کرده و اطلاعات موردنیاز خود را دریافت نمایید.

سوالات پر تکرار بهترین دانشگاه های مجارستان بر اساس شهر

در ان مطلب با بهترین دانشگاه های مجارستان بر اساس شهر آشنا شدید؛ همچنین در ادامه به سوالاتی که برای اکثر متقاضیان در این زمینه پیش آمده است را پاسخ داده ایم، اما شما همچنان از طریق بخش دیدگاه در انتهای این مقاله می توانید سوالات مد نظر خود و یا ابهاماتتان را از مشاورین آی مهاجرتی پرسیده تا در اسرع وقت به آن ها پاسخ داده شود.

بله، معمولا بهترین دانشگاه های مجارستان بر اساس شهر مانند دانشگاه پچ، دانشگاه سگد و غیره مورد تائید وزارت بهداشت می باشند.

بله، اکثر دانشگاه های این کشور رشته های خود را به زبان انگلیسی ارائه می دهند. آیا مهاجرت کاری و کار در اسپانیا برای ایرانیان امکان پذیر است.

این مراکز رشته های خود را به زبان های انگلیسی، مجاری و آلمانی ارائه می دهند.

بله، مدارک اعطایی از سوی بهترین دانشگاه های مجارستان بر اساس شهر در تمامی کشورهای عضو اتحادیه اروپا و سایر کشورها معتبر است.

بله، برای پذیرش در بهترین دانشگاه های مجارستان بر اساس شهر باید در آزمون ورودی هر دانشگاه شرکت کرده و در آن قبول شوید.

در ویدیوهای زیر تجربه همکاری با ما را از زبان کلاینت های این مجموعه در اخذ ویزای مجارستان خواهید شنید.

نمایش ویدیو درباره کاور محمد امرایی
نمایش ویدیو درباره کاور رهام حسینی
نمایش ویدیو درباره کاور جاوید شینی
نمایش ویدیو درباره کاور ساره علمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه