تحصیل داروسازی در هلند

تحصیل داروسازی در هلند از برنامه های مورد تقاضای بسیاری از دانشجویان بین المللی است که تمایل دارند از یکی از بهترین کشورهای جهان مدرک خود را دریافت نمایند . با تحصیل رشته داروسازی در هلند شما می توانید مدرکی معتبر در سطح بین المللی دریافت نموده و قادر به کار در مراکز درمانی کلیه کشورهای جهان باشید.

دانشگاه های هلند پارامترهای خاصی برای پذیرش دانشجویان خارجی نداشته و می توانید با فراهم نمودن شرایط مشخص شده از سوی دانشگاه به پذیرش برسید . تنها اقدام مهم شما باید بررسی شرایط مشخص شده از سوی دانشگاه و تاریخ ارسال مدارک باشد که فرصت برایتان از دست نرود.

تحصیل داروسازی در هلند

تحصیل داروسازی در هلند با سپری کردن دوره پیش نیاز از مقطع کارشناسی آغاز شده و تا دکترا ادامه می یابد.

فهرست مطالب

کارشناسان آی مهاجرتی در این عنوان رشته داروسازی در هلند را برای شما علاقه مندان بررسی نموده اند و توصیه می کنیم تا حتما عنوان تحصیل در هلند 2023 را نیز مطالعه نموده و از شرایط کلی تحصیلی این کشور به خوبی مطلع شوید.

یکی از مهم ترین مزایای تحصیل رشته داروسازی در هلند را باید هزینه های مقرون به صرفه دانست که به دانشجویان امکان می دهد در دانشگاه های دولتی با حداقل هزینه به تحصیل مشغول شوند . همراه با تحصیل در دانشگاه در دوره کارآموزی می توانید به کار پاره وقت نیز پرداخته و زمینه ساز شغل دائمی خود پس از تحصیل شوید.

شرایط تحصیل داروسازی در هلند

تحصیل رشته داروسازی در هلند به دلیل محبوبیت بالایی که در میان دانشجویان دارد ، شرایط خاصی را برای پذیرش می طلبد که با توجه به دانشگاه باید آن را برآورده نمود . در دانشگاه های کشور هلند این امکان وجود دارد که دانشجویان بتوانند در دوره های پیش نیاز شرکت کرده و پس از یادگیری دروس پایه وتقویت زبان خود به این رشته وارد شوند.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
تحصیل داروسازی در هلند

البته این احتمال نیز وجود دارد که برخی از دانشگاه های با برگزای آزمون ورودی دانشجویان برتر را انتخاب کنند ، همچنین نیاز به گذراندن دوره پیش نیاز به صورت اجباری تعریف شود . دقت داشته باشید که رشته داروسازی در هلند همانند کشورمان به عنوان دکتری پیوسته ارائه نمی شود و دانشجویان باید 3 مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا را پشت سر بگذارند.

دوره کارشناسی 4 سال تحصیل را شامل شده و دانشجویان دروس شیمی ، بیولوژی ، پزشکی و دروس عملی را می گذرانند . پس از آن می توان به مقطع کارشناسی ارشد تحصیل داروسازی در هلند وارد شد که طی دو سال برنامه ریزی می شود و شما می توانید پس از آن به عنوان یک داروساز به کار مشغول شوید . در واقع می توان گفت که شرایط تحصیل داروسازی در هلند برابر با مقطع کارشناسی ارشد است که به شما مجوز کار به عنوان پزشک را می دهد.

ادامه تحصیل داروسازی در هلند

ادامه تحصیل داروسازی در هلند

در دوره دکترا داروسازی در هلند اغلب دانشگاه ها چارت درسی خود را طی چهار سال برنامه ریزی نموده اند که اغلب پژوهشی بوده و دانشجویان باید در بیمارستان ها و مراکز درمانی به کار بپردازند . خوب است بدانید که برای کار در مراکز درمانی علاوه بر دانش لازم باید مهارت زبانی و نحوه ارتباط با بیماران را نیز به خوبی بدانید . یادگیری زبان هلندی و یا انگلیسی می تواند در ارتقای مهارت شما بسیار موثر باشد . دانشجویان ایرانی که به دنبال ادامه تحصیل داروسازی در هلند هستند ، باید نسبت به تطبیق واحدهای خود در دانشگاه های هلند اقدام نمایند . از آنجا که سیستم آموزشی کشورمان در رشته داروسازی با کشور هلند متفاوت است ، دانشجویان ایرانی باید ابتدا شرایط دانشگاه موردنظر خود را انتخاب نموده و سپس شرایط ورود را به دقت بررسی کنند.

لازم به ذکر است که اغلب دانشگاه های هلند واحدهای سپری شده در سایر دانشگاه ها را نپذیرفته و اغلب دانشجویان در صورتی که در وسط دوران تحصیل خود باشند ، باید تحصیل رشته داروسازی در هلند را از ابتدا آغاز کنند . اما با داشتن مدرک کارشناسی و یا کارشناسی ارشد می توانید شرایط ورود به مقطع بعد را داشته باشید که طبق چارت درسی دانشگاه های ایران این مقاطع بررسی نشده است.

ویدیو پذیرش کشورهای مختلف

کارشناسان متخصص ما همواره در تلاشند تا شما عزیزان را به هر هدفی که برای ساختن آینده خود داردی برسانند . 

در این ویدیو نیز می توانید پذیرش کشورهای مختلف را که توسط کارشناسان ارشد ما رقم خورده است را تماشا کنید.
با آی مهاجرتی در چشم بر هم زدنی به رویاهای خود خواهید رسید ، تنها کافی است با ما تماس بگیرید.

نمایش ویدیو درباره کاور پذیرش کشورهای مختلف
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

تحصیل رایگان داروسازی در هلند

چنانچه به دنبال تحصیل رایگان داروسازی در هلند هستید ، باید زبان بومی این کشور را به خوبی فرا بگیرید . دانشگاه های کشور هلند این مزیت را برای دانشجویان بین المللی فراهم نموده اند که بتوان با یادگیری زبان بومی به تحصیل رایگان داروسازی در هلند مشغول شد و به یکی از معتبرترین مدارک در سطح جهان رسید.

داشتن مدرک زبان هلندی و یا تسلط به این زبان در صورتی که بتوانید در مصاحبه دانشگاه را متقاعد نمایید T شانس ورود به دانشگاه های دولتی را خواهید داشت . البته دقت داشته باشید که تحصیل رایگان به معنای تحصیل به صورت کاملا رایگان نبوده و تنها منظور حداقل هزینه است.

در هر ترم تحصیلی شما باید مبلغی را بابت ثبت نام بپردازید که البته زیاد نبوده و مبلغ قابل توجهی را شامل نمی شود . در برخی از دانشگاه های خصوصی نیز دانشجویان می توانند با دریافت بورسیه تحصیلی ، امکان تحصیل رایگان رشته داروسازی در هلند را برای خود فراهم سازند.

داشتن یک کار دانشجویی همزمان با تحصیل می تواند به آسانی مبلغ ثبت نام دانشگاه را تامین نموده و در تامین هزینه ها نیز به شما کمک نماید . در عنوان درآمد کار دانشجویی در هلند می توانید به تمامی جویات لام در این باره برسید.

دانشگاه های داروسازی هلند

اطلاع از بهترین دانشگاه های داروسازی در هلند برای هر دانشجوی علاقه مند به این رشته بسیار مهم است که به شما فرصت می دهد با امتحان نمودن شانس خود به پذیرش در بهترین مقصدهای اروپا برسید . 

هر دانشگاه هلند زبان خاص خود را برای آموزش دانشجویان دارد و با داشتن رنگینگ های مختلف در رتبه ای متفاوت از اروپا ایستاده اند . هر چه بتوانید در دانشگاهی با رتبه بالاتر به قبولی برسید ، آینده شغلی روشن تری پیش رویتان قرار خواهد داشت.

می توانید جهت شناخت هرچه بیشتر دانشگاه های این کشور بر روی عنوان بهترین دانشگاه های هلند کلیک نمایید تا بتوانید به دقیق ترین جزئیات درباره هر یک برسید . اغلب دانشگاه های هلند در میان 200 دانشگاه برتر دنیا قرار گرفته اند و امکان درخواست به تمامی آنها وجود دارد و تنها کافی است تا شرایط لازم را فراهم سازید.

دانشگاه های داروسازی هلند

برخی از برترین دانشگاه های داروسازی در هلند عبارتند از:

  • دانشگاه آمستردام
  • دانشگاه لیدن
  • دانشگاه اوترخت
  • دانشگاه خرونینگن
  • دانشگاه ماستریخت

به دنبال پذیرش آسان رشته داروسای هستید ، پس مقالات زیر را هم بخوانید.

شرایط سنی تحصیل داروسازی در هلند

یکی از مهم ترین سوالاتی که برای متقاضیان رشته داروسازی در هلند وجود دارد ، این است که دانشجویان علاقه مند به این رشته باید در چه محدوده سنی قرار گرفته باشند . در این رابطه خوب است بیان نماییم که شرایط سنی تحصیل داروسازی در هلند رده سنی کاملا مشخصی تعیین نشده است و هر دانشگاه می تواند شرایط خاص خود را لحاظ نماید.

اما خوب است دقت داشته باشید که هر چه سن کمتری داشته باشید ، شانس بیشتری در دریافت پذیرش خواهید داشت . اغلب دانشجویانی که مدرک دیپلم خود را دریافت کرده اند و بدون هیچ گونه وقفه تحصیلی جهت ورود به رشته داروسازی هلند اقدام می کنند ، بیشترین شانس را در پذیرش دانشگاه دارند.

در صورتی که دارای سن بیش از 24 سال هستید ، نیز می توانید با ارائه مدرک لیسانس در یک رشته مرتبط درخواست ورود به رشته داروسازی در هلند را داشته باشید و نشان دهید که در حال تحصیل در یک رشته مرتبط بوده اید.

زبان تحصیل رشته داروسازی در هلند

علوم پزشکی از جمله رشته های تحصیلی است که در اغلب کشورهای جهان به زبان بومی ارائه میشود و به دلیل نیاز دانشجو به قرار گرفتن در محیط و ارتباط با بیماران باید بتوانید با جامعه ارتباط برقرار کنید . در دانشگاه های کشور هلند نیز دانشجویان باید بر تحصیل رشته داروسازی در هلند زبان هلندی را یاد بگیرند.

شاید بتوانید در برخی از دانشگاه ها زبان انگلیسی را به عنوان زبان تحصیل بیابید ، اما دقت داشته باشید که یادگیری این رشته در کشوری هلندی زبان در هر صورت به این زبان نیز وابسته بوده و شما می توانید در فرصت کوتاهی با شرکت در دوره های زبان هلندی به تسلط کافی برسید . سطوح مختلف زبان هلندی و انگلیسی بدین شرح هستند که در زبان هلندی سطح B مورد تایید اغلب دانشگاه ها می باشد.

The language of study in Netherland

زبان هلندی زبان انگلیسی
سطح A1 مبتدی آیلتس با حداقل نمره 60
سطح A2 ابتدایی تافل مبتنی بر اینترنت 90
سطح B1 متوسط آزمون PTE
سطح B2 متوسط بالا مدارک زبان کمبریج
سطح C1 پیشرفته مدرک TOEIC
سطح C2نزدیک به بومی مدرک ISE
 

البته یادگیری زبان هلندی برای تمامی علاقه مندان به مهاجرت وجود داشته و شما با ورود به این کشور با هر مسیری باید از آن بهره مند شوید . مطالعه عنوان مهاجرت به هلند با روش های کاملاً قانونی راهنمای شما برای اطلاع از سایر مسیرهای ورود به این کشور می باشد.

هزینه های تحصیل داروسازی در هلند

رشته های علوم پزشکی از جمله داروسازی اغلب جزو گرانترین ها در دانشگاه های جهان و هلند به شمار می روند و دانشجویانی که نتوانند از دانشگاه های دولتی و یا با دریافت بورسیه به تحصیل مشغول شوند ، باید توانایی لازم برای پرداخت شهریه را داشته باشند.

همچنین هزینه تحصیل داروسازی در هلند تنها محدود به شهریه دانشگاه نبوده و باید هزینه های زندگی و جانبی خود را نیز مدنظر داشته باشید . کارشناسان آی مهاجرتی در عنوان هزینه های مهاجرت و زندگی در هلند به صورت دقیق به آن پرداخته اند.

به طور میانگین می توان گفت که برای تحصیل در رشته داروسازی باید برای هر ترم حداقل 6000 یورو را مدنظر داشته باشید که می تواند گاها تا 20000 یورو نیز برسد . در دانشگاه های دولتی که نیازی به پرداخت شهریه های بالا نیست تنها باید هر ترم از 450 تا 750 یورو دریافت کنید.

در این عنوان کارشناسان آی مهاجرتی تلاش نموده اند تا تحصیل داروسازی در هلند را بررسی نموده و در صورت وجود هرگونه سوال با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب در تهران و دفتر شیراز تماس حاصل نمایید و تمامی جواب های خود را دریافت کنید.

سوالات پرتکرار تحصیل داروسازی در هلند

شرایط تحصیل داروسازی در هلند می تواند در هر دانشگاه بسیار متفاوت باشد و در صورتی که پس از پایان سوالات پرتکرار همچنان ابهامی در این زمینه برایتان وجود دارد ، از طریق بخش دیدگاه آن را با کارشناسان ما در جریان بگذارید.

دانشگاه های اوترخت ، آمستردام و لیدن بهترین گزینه های ممکن هستند.

مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه های هلند به علاقه مندان ارائه می شود.

داشتن حداقل 18 سال سن و نداشتن هیچ گونه گپ تحصیلی بهترین زمان برای اقدام می باشد.

زبان هلندی را باید زبان نخست آموزش این رشته دانست.

برای تحصیل در این رشته باید حداقل 6000 یورو را مدنظر داشته باشید که هزینه زندگی نیز به آن افزوده می شود.

رسیدن به ویزای کشورهای مختلف در آی مهاجرتی را از زبان کلاینت های ما بشنوید:

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه