درآمد کار دانشجویی در هلند

درآمد کار دانشجویی در هلند برای قشر قابل توجهی که سالانه برای ورود به دانشگاه های این کشور تلاش می کنند ، بسیار حائز اهمیت است . این کشور با داشتن دانشگاه های بین المللی سالانه پذیرای دانشجویان زیادی از اقصی نقاط جهان است که تلاش می کنند در کنار تحصیل خود به کار نیز مشغول شوند.

چون شاید درآمد حاصله تمامی هزینه ها را پوشش ندهد، اما کمک شایانی در کاهش آن می کند. در این عنوان کارشناسان آی مهاجرتی به کار حین تحصیل در هلند پرداخته اند و تمامی قوانین را به صورت دقیق برای شما شرح داده اند.

درآمد کار دانشجویی در هلند

دانشجویان در هلند اجازه کار به مدت حداکثر 16 ساعت در هفته را دارند، اما استثناتی هم وجود دارد که به آن ها اجازه کار تمام وقت را در برخی ایام می دهد.

فهرست مطالب

کار دانشجویی ضمن تحصیل در هلند می تواند مزایای بی شماری را برایتان به همراه داشته باشد و علاوه بر داشتن درآمد ، مهارت زبانی را که چالشی جدی برای اغلب دانشجویان به شمار می رود ، تقویت سازد . همچنین کشور هلند گرچه برای دانشجویان جزو گران ترین ها نیست اما با داشتن درآمدی هرچند اندک بهتر می توان هزینه های خود را مدیریت کرد.

کارشناسان ما در عنوان هزینه های مهاجرت و زندگی در هلند به صورت دقیق به آن پرداخته اند که تمامی جزئیات لازم در این باره را در اختیارتان قرار می دهند . دانشجویان در این کشور فرصت دارند تا در هر مقطعی که هستند به کار مشغول شوند و با رعایت قوانین به دور از پرداخت مالیات از مزایای درآمد کار دانشجویی در هلند استفاده کنند.

شرایط کار دانشجویی در هلند

شرایط کار دانشجویی در هلند می تواند با توجه به ملیت افراد شرایط و محدودیت های خاص خود را داشته باشد . به صورت کلی افراد از اتحادیه اروپا می توانند بدون هیچ گونه محدودیتی به کار دانشجویی در هلند مشغول شوند ، در حالی که افراد از سایر کشورها باید مجوز لازم را در این باره کسب کنند.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو درآمد کار دانشجویی در هلند + پادکست

دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا برای کار در این کشور باید مجوز دریافت کنند که مونا از جزئیات بیشتر آن برای شما می گوید.

پس از تماشای این ویدیو با مشاورین ما در آی مهاجرتی تماس بگیرید تا به روزترین اطلاعات جهت مهاجرت به این کشور را دریافت کنید.

نمایش ویدیو درباره درآمد کار دانشجویی در هلند
درآمد کار دانشجویی در هلند

طبق قوانین اجازه کار دانشجویی در هلند برای دانشجویان به مدت 16 ساعت در هفته است که البته در ماه های ژوئن ، جولای ، آگوست و رزوهای تعطیل می تواند به صورت تمام وقت انجام شود و درآمد خوبی نیز به همراه داشته باشد.

البته پس از یافتن کار دانشجویی در هلند کارفرما باید درخواست مجوز را به UWV WERKbedrijf ارائه کند و حتما پس از دریافت تاییدیه نیروی موردنظر خود را به کار گیرد . دقت داشته باشید که در صورتی که دانشجو قبل از دریافت مجوز به کار مشغول شود ، توبیخ شده و می تواند مشکلات اقامتی برای او ایجاد شود.

یکی از نکات منحصر بفرد در رابطه با اجازه کار پاره وقت دانشجویی در هلند این است که از همان ساعات اولیه اشتغال شما شامل بیمه درمانی شده و تحت پوشش قرار خواهید گرفت . شاید این سوال برایتان وجود داشته باشد که شهرهای این کشور در ساعات کاری دانشجو موثر هستند یا خیر؟! که باید بگوییم شهر محل سکونت دانشجویان در ساعات و درآمد کار دانشجویی در هلند موثر نبوده و قوانین به صورت یکسان در این کشور اجرا می شود.

شرایط کار همسر دانشجو در هلند

افراد متاهلی که به هلند مهاجرت می کنند ، می توانند همسر و فرزندان زیر 18 سال خود را نیز به این کشور ببرند که البته سن همر باید بالای 21 سال باشد . معمولا 3 تا 4 ماه پس از دریافت کارت اقامت فرد دانشجو ویزای الحاق به خانواده نیز می تواند برای او صادر شود.

شرایط کار همسر دانشجو در هلند نیز به این صورت است که همسر وی نیز می تواند با دریافت مجوز کار ، به همان ساعاتی که خود دانشجو مجاز به انجام کار است ، به مشاغل پاره وقت بپردازد . نرخ بیکاری در کشور هلند پایین بوده و شما می توانید حتی به عنوان همراه فرد دانشجو ، امید بالایی در یافتن شغل دلخواه خود داشته باشید. در بسیاری از موارد همسر دانشجو نیز همراه با او به تحصیل مشغول می شود که عنوان تحصیل در هلند 2023 راهنمای خوبی برای شما خواهد بود.

درآمد کار دانشجویی در هلند

میزان درآمد کار دانشجویی در هلند یکی از اصلی ترین دغدغه های دانشجویان در هنگام کار در این کشور است که تمایل دارند بخشی از هزینه های خود را به این شیوه تامین کنند . خوب است این نکته را به شما یادآور شویم که حتی با داشتن یک شغل پاره وقت مناسب ، شما قادر به تامین تمامی مخارج خود نخواهید بود و باید از پشتوانه مالی خوبی برخوردار باشید تا بتوانید از عهده مخارجتان برآیید.

میزان درآمد کار دانشجویی در هلند با توجه به ساعات کاری و نوع شغل موردنظر می باشد که در برخی موارد سن ، میزان مهارت به همراه نوع فعالیت در افزایش و یا کاهش آن موثر خواهد بود . حقوق کارهای دانشجویی هلند همانند یک فرد شاغل در این کشور نیست اما مبالغ خوبی را نیز شامل می شود:

درآمد ساعتیدرآمد ماهیانه
حداقل 11 یوروحداقل 250 یورو
حداکثر 20 یوروحداکثر 580 یورو

البته دقت داشته باشید که کار دانشجویی هلند محدود به کارهای پاره وقت نشده و می تواند به عنوان کارآموزی مرتبط با رشته دلخواه نیز درآمدهای خوبی را به همراه داشته باشد . دانشجویان دوره دکتری اغلب به دلیل داشتن دوره های کار مرتبط با رشته و تخصص شان درآمدهای بالاتری نسبت به سایر مقاطع دارند.

در رابطه با پرداخت مالیات نیز باید گفت که درآمد کار دانشجویی در هلند در صورتی که بیش از 6475 یورو در سال باشد ، مشمول مالیات شده و در صورت کمتر بودن دیگر نیازی به پرداخت مالیات نخواهند داشت . خوب است بدانید که حداقل دستمزد قانونی در هلند هر شش ماه یک بار با نرخ تورم جدید به روز شده و دانشجویان همواره درآمدی مطابق با هزینه های خود دارند .

انواع کارهای دانشجویی در هلند

کارهای دانشجویی در کشور هلند می تواند در حوزه های مختلفی انجام پذیرد که هر یک درآمدهای خاص خود را به همراه داشته باشد . شما به عنوان یک دانشجو می توانید با داشتن پشتکار از همان ماه های نخست به کار دانشجویی مشغول و درآمد داشته باشید.

داشتن تخصص در یک حرفه ، تسلط زبانی و پشتکار شما همگی در یافتن کار دانشجویی هلند موثر بوده و حتی می تواند زمینه ساز شغل آینده تان در این کشور باشد . خوب است که در یافتن شغل دلخواهتان توانایی و پتانسیل خود را مدنظر داشته باشید و درس و دانشگاه را نیز اولولیت اصلی خود قرار دهید.

دوره های کارآموزی معمولا جدا از دوره تحصیلی شناخته می شوند و نیازی به دریافت مجوز از سوی کارفرما ندارند . این دوره ها معمولا یک ساله بوده و در برخی موارد حقوق قابل توجهی را نیز به همراه دارد. انواع کارهای دانشجویی در هلند عبارتند از:

نوع کارشرایط
مشاغل درون دانشگاهدستیار پژوهشی ، تدریس ، طراحی دوره ها و غیره
مشاغل خارج از دانشگاهکار در رستوران ، مغازه ها ، تدریس خصوصی و غیره

مشاغل خارج از دانشگاه بسیار هستند و فرصت های آسانتری برای دانشجو فراهم می سازند ، در حالی که مشاغل درون دانشگاه کمتر بوده و با آینده و درآمد بهتری همراه هستند.

البته به جز تحصیل می توانید از سایر روش ها نیز به اقامت هلند برسید که مشاورین ما در عنوان مهاجرت به هلند با روش های کاملاً قانونی به آن پرداخته اند.

ویدیو تحصیل در بهترین کشورهای اروپایی

با شناخت کشورهای مختلف جهان می توانید تحصیل در بهترین کشورهای اروپایی را به آسانی برای خود ممکن سازید که در این وبینار کارشناس ارشد ما به صورت دقیق به آن پرداخته اند.

این ویدیو را تا انتها تماشا نموده و در صورتی که پس از ان سوالی برایتان وجود دارد ، با مشاورین ما در میان بگذارید.

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار انتخاب بهترین کشورهای اروپایی برای تحصیل
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

پرتقاضاترین کارهای دانشجویی در هلند

پرتقاضاترین کارهای دانشجویی در هلند

همانگونه که گفته شد کارهای دانشجویی در هلند بسیار متنوع هستند و افراد با توجه به مهارت ، علاقه و استعداد خود می توانند به کارهای مختلفی بپردازند . اما همواره برخی از مشاغل دارای محبوبیت بیشتری در میان دانشجویان هستند و متقاضیان زیادی برای آن ها وجود دارد. معمولا دانشجویان با توجه به مقطع تحصیلی خود به سمت کارهای مشخصی جذب می شوند . به عنوان مثال دانشجویان دوره کارشناسی که تحصیل در فضای دانشگاه را به تازگی تجربه می کنند ، به دنبال کارهای پاره وقت در مغازه های مختلف رفته تا بتوانند زبان خود را نیز تقویت کنند.

در حالی که شرایط برای دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و یا دکترا متفاوت است و اغلب به دنبال دوره کارآموزی و یا کار در کنار اساتید خود هستند تا بتوانند پس از اتمام دوره تحصیل به کار در حوزه مهارت و تخصص تحصیلی شان بپردازند . برخی از دانشجویان دوره دکترا به نوشتن پایان نامه دانشجویان دوره کارشناسی ارشد کمک می کنند که با داشتن درآمد ، فرصت علمی خوبی نیز می باشد.

باید این نکته را نیز به شما یادآور شویم که برخی از دانشجویان در ابتدای ورود به کشور هلند به سمت کارهای داوطلبانه می روند تا بتوانند از مزایای متعدد دیگری جز درآمد استفاده کنند . با کارهای داوطلبانه شما زبان هلندی خود را به خوبی تقویت ساخته و به آسانی با فرهنگ مردم این کشور آشنا می شوید اما درآمد آن مانند درآمد کار دانشجویی در هلند از دیگر مشاغل نبوده و بسیار ناچیز است.

اگر می خواهید مهاجرت و تحصیلی موفقیت آمیز در هلند را تجربه کنید، مطالب زیر کمک شایانی به انجام آن خواهند کرد:

پیدا کردن کار دانشجویی در هلند

پیداکردن کار دانشجویی در هلند می تواند از روش های مختلفی انجام شود و فرد با پشتکار خود می تواند به شغل های مناسبی برسد . یافتن کار می تواند از داخل دانشگاه آغاز شده و تا پرس و جو در اطراف محل سکونت برسد. شما می توانید از تابلو اعلانات دانشگاه به دنبال کار داخل پردیس باشید و یا در سایت های معتبر شغل های دانشجویی را بررسی کنید.

چنانچه از طریق دوستان و یا پرس و جوهای محلی نتوانستید به شغل دلخواه خود دست یابید ، می توانید به سایت های معتبر ، روزنامه ها ، مجلات و شبکه های اجتماعی سر بزنید که مملو از آگهی شغل های مختلف توسط کارفرمایان است.

در ادامه به برخی از سایت های معتبر در رابطه با کار دانشجویی در هلند می پردازیم ، اما دقت داشته باشید که یافتن کار کاملا به انگیزه و توانایی فرد بستگی داشته و نمی توان مسیر مشخصی و ثابتی را برای آن در نظر گرفت. این سایت ها به شرح زیر هستند:

  • Indeed
  • Monster
  • Graduateland
  • Klaverwerk
  • Expatax
  • Takeda

کارشناسان ما در آی مهاجرتی تلاش نمودند تا درآمد کار دانشجویی در هلند را مطابق به آخرین قوانین اعلام شده از سوی این کشور بررسی نمایند و در صورتی که هرگونه سوال برایتان در این رابطه وجود دارد با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب در تهران و یا دفتر شیراز تماس بگیرید و از آخرین اطلاعات در این زمینه بهره مند شوید.

سوالات پر تکرار درآمد کار دانشجویی در هلند

درآمد کار دانشجویی در هلند همواره با پرسش های زیادی همراه است که کارشناسان ما در ادامه به آن پرداخته اند و از طریق بخش دیدگاه پاسخگوی تمامی پرسش های شما در این باره خواهند بود.

دانشجویان بین المللی می توانند به مدت 16 ساعت در هفته به کار بپردازند.

این درآمد می تواند با توجه به فاکتورهای مختلف متفاوت باشد و از 250 یورو تا 480 یورو در ماه برسد.

سایت های اینترنتی می توانند بهترین روش برای یافتن کار پراه وقت در این کشور باشند.

خیر ، دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا باید مجوز کار پاره وقت دریافت کنند.

در صورتی که بیش از 6475 یورو در سال درآمد داشته باشند مشمول مالیات خواهند شد.

رسیدن به ویزای کشورهای مختلف جهان را کلاینت هایمان برایتان خواهند گفت:

نمایش ویدیو درباره کاور حنا حسین زاده
نمایش ویدیو درباره کاور پویا اکبری
نمایش ویدیو درباره کاور حمیدرضا گراوندی
نمایش ویدیو درباره کاور ایلیا ابوئی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه