تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان

تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان یکی از محبوب ترین مقصدها در میان دانشجویانی بوده که علاقه به تحصیل در قاره زیبای اروپا را دارند. همان طور که می دانید زبان انگلیسی یکی از ساده ترین زبان ها برای یادگیری بوده و به عنوان زبان بین المللی شناخته می شود، به طوری که می توان از آن برای ارتباط با افراد در سراسر جهان استفاده کرد.

به همین علت اکثر دانشجویانی که قصد تحصیل در خارج از کشور خود را دارند، به دنبال تحصیل در رشته ها و دوره هایی هستند که به زبان انگلیسی ارائه شوند؛ چرا که نه تنها تحصیل بسیار آسان تر خواهد بود بلکه ممکن است برخی از افراد قصد داشته باشند تا پس از دریافت مدرک خود به کار در کشورهای دیگر را بپردازند که با تحصیل به زبان انگلیسی این امر برای آن ها راحت تر می باشد.

تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان

تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان می تواند زمینه ساز ورود به دانشگاه های مطرح اروپا و جهان باشد که با آی مهاجرتی در چشم برهم زدنی امکان پذیر خواهد شد.

فهرست مطالب

امکان تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان در همه مقاطع ممکن است، اما به رشته ها و شرایط خاصی محدود می شود. در این مقاله با کارشناسان آی مهاجرتی همراه شده تا با این شرایط به طور دقیق آشنا شوید. همچنین پیشنهاد می کنیم که مقاله تحصیل در لهستان را نیز مطالعه کرده تا با شرایط تحصیلی این کشور آشنا شده اقدام کنید.

تحصیل لیسانس به زبان انگلیسی در لهستان

تحصیل لیسانس به زبان انگلیسی در لهستان برای تمامی متقاضیان خارجی فراهم بوده و به همین علت است که تعداد دانشجویان مهاجر در این کشور رو به افزایش است. توجه داشته باشید که برای قبولی در رشته مورد نظر خود باید مدرک زبان را از قبل دریافت کرده باشید تا احتمال پذیرش شما بیشتر باشد.

زبان ملی این کشور در حال حاضر لهستانی بوده و به همین دلیل تعداد برنامه ها به زبان لهستانی بسیار بیشتر از تحصیل مقطع کارشناسی در لهستان به زبان انگلیسی می باشد. در حال حاضر حدود 130 برنامه لیسانس به زبان انگلیسی در سراسر لهستان و در دانشگاه های مختلف ارائه می شود.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان + پادکست

تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان در تمامی مقاطع امکان پذیر می باشد ، اما محدود به شرایط و رشته خاص است . این ویدو از مونا را تماشا کنید تا به درک خوبی از تحصیل به زبان انگلیسی در این کشور برسید.

مشاورین ما در آی مهاجرتی پاسخگوی تمامی سوالات شما در این رابطه هستند.

نمایش ویدیو درباره تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان
تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان

تحصیل به زبان انگلیسی در دوره لیسانس لهستان فقط در رشته های خاص و محدودی در دسترس بوده که ممکن است در هر دانشگاه با دیگری متفاوت باشد، به همین دلیل پیشنهاد می شود که حتما در این زمینه با کارشناسان آی مهاجرتی مشورت کرده تا دچار اشتباه نشوید.

برای افرادی که قصد تحصیل در رشته های دیگری را دارند و در دانشگاه های دولتی در دسترس نیست، می توانند با پرداخت شهریه و ثبت نام در دانشگاه های خصوصی این کشور از طیف گشترده تری از رشته ها برای تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان برخوردار شوند. برای اطلاع دقیق از هزینه های زندگی در کنار پرداخت شهریه ها مقاله هزینه زندگی در لهستان را مطالعه کنید.

مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی در لهستان

مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی در لهستان

شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان علاوه بر دانشگاه ها، در هر مقطع نیز با دیگری تفاوت دارد و نمی توان یک شرط ثابت را برای همه آن ها مشخص کرد. فرصت های زیادی برای تحصیل مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی در لهستان وجود دارد که به طور کلی شامل 270 برنامه در سراسر کشور و در رشته های مختلف می شوند . دولت لهستان قصد پیشرفت در کیفیت آموزشی و خدمات ارائه شده به دانشجویان را دارد تا تعداد داوطلبان بین المللی خود را افزایش داده و به همین سبب باعث پیشرفت و مدرن شدن بیشتر کشور خود شود. به همین دلیل تعداد برنامه هایی که به زبان انگلیسی ارائه می شوند در مقاطع تحصیلی بسیار بیشتر می باشد که برای داوطلبان و علاقه مندان به تحصیل در این کشور نکته مثبت و خوب می باشد.

به علت وجود طیف بیشتر از رشته های در دسترس برای تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان می توانید به راحتی به ادامه تحصیل رشته خود پرداخته و به این کشور نقل مکان کنید، توجه داشته باشید که حتی اگر زبان تحصیلی شما لهستانی باشد، باز هم برخی از برنامه های درسی در این مقطع به زبان انگلیسی انجام می شوند و شما باید بر این زبان تسلط لازم را داشته باشید.

ویدیو پذیرش کشورهای لهستان

دریافت پذیرش در دانشگاه های کشور لهستان تنها بخش کوچکی از دستاوردهای ما در آی مهاجرتی می باشد که در این ویدیو نمونه برخی از ویزاهای را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

در صورت تمایل به اقدام و یا دریافت جزئیات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید و از مشاوره های رایگان بهره مند شوید.

نمایش ویدیو درباره کاور ویدیو پذیرش کشور لهستان
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

دکترا به زبان انگلیسی در لهستان

همان طور که از قبل می دانید مقطع دکترا بالاترین مقطع در دانشگاه بوده و فرد با دریافت مدرک در این سطح به تخصص کامل در رشته تحصیلی خود دست یافته و فرصت های شغلی برای او بسیار بیشتر می شود، زیرا که همه کشورها به دنبال جذب دانشجو در این مقطع هستند، به خصوص کشور لهستان که با ایجاد پیشرفت ها در سیستم آموزشی خود قصد جذب دانشجویان از سراسر جهان را دارد.

یکی از اقدام هایی که این کشور برای جذب دانشجو انجام داده است قابلیت تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان برای اکثر رشته ها در این مقطع می باشد، همین امر سبب شده که سالانه دانشجویان زیادی برای تحصیل دکترا در لهستان داوطلب شوند و به یکی از مقصدهای محبوب در سراسر اروپا باشد.

دکترا به زبان انگلیسی در لهستان یکی از بهترین فرصت ها برای تحصیل و دریافت مدرک در خارج کشور می باشد و به علت وجود طیف بسیار گسترده در رشته های این مقطع می توان برای هر رشته ای پذیرش را دریافت کرد. 

شرایط دریافت اقامت و ویزای تحصیلی از این طریق بسیار راحت می باشد، با مراجعه به مقاله شرایط ویزای دانشجویی لهستان از شرایط آن آگاه شده و به کمک کارشناسان با تجربه آی مهاجرتی اقدام کنید.

PhD in English in Poland

مدرک مورد نیاز برای تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان

اما مهم ترین سوالی که برای افراد ایجاد می شود این است که مدرک مورد نیاز برای تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان چیست؟ برای دریافت پذیرش از سوی دانشگاه های این کشور ارائه کردن مدرک زبان با سطح تعیین شده یکی از مدارک بسیار مهم بوده و به همین دلیل بهتر است قبل از اقدام به طور دقیق آن را بشناسید . در حال حاضر معتبرترین مدارک زبان انگلیسی در میان دانشگاه ها آیلتس و تافل هستند، سطح این دو مدرک باید معادل B2 باشد، به این معنی که حداقل سطح آیلتس 5.5 و تافل 72 باشد.

در صورت داشتن این مدرک زبان می توانید برای تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان پذیرش را دریافت کنید.

توجه داشته باشید که برخی از دانشگاه ها برای اطمینان از تسلط شما بر این زبان مصاحبه را نیز بخشی از شرایط خود قرار می دهند و شما باید قبل از اقدام شرایط حتما مدرک زبان را در دانشگاه مورد نظر دریافت کرده و یا با مشاورین آی مهاجرتی تماس حاصل کرده و اطلاعات مورد نظر را در زمینه تحصیل در لهستان به زبان انگلیسی دریافت کنید.

نکته مثبت سیستم آموزشی این کشور این است که برای افرادی که تمایل به یادگیری زبان برای تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان دارند، کلاس های آموزشی برگزار می شود و افراد می توانند بدون نگرانی در این کلاس ها شرکت کرده و سپس به تحصیل در رشته خود بپردازند، برای اطلاع دقیق از این شرایط مقاله کالج ها و دوره های زبان در لهستان را مطالعه کنید.

 

مدرک مورد نیاز برای تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان

قطعا به عنوان یک دانشجو با مطالعه عناوین زیر می توانید اطلاعات خوبی را برای دوران دانشجویی هرچه بهترخود بیابید:

دانشگاه های انگلیسی زبان در لهستان

همان طور که قبلا اشاره کردیم، شرایط تحصیل در لهستان به زبان انگلیسی در دانشگاه های آن با دیگری متفاوت بوده و برای انجام انتخاب درست شناخت همه آن ها ضروری بوده و بهتر می باشد که از کارشناس در این زمینه کمک بگیرید تا دچار خطا نشوید و بهترین مقصد را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید.

ممکن است که برخی از دانشگاه ها مقطع و رشته مورد نظر شما را به زبان انگلیسی ارائه ندهند و یا شرایط هایی برای آن داشته باشند، به همین دلیل برای هر دانشگاه باید تحقیقات کاملی را انجام داد. همچنین انتخاب درست دانشگاه فقط به معیارهایی مانند زبان آموزشی وابسته نیستند و موارد زیادی هستند که باید در هنگام انتخاب مقصد مورد بررسی قرار بگیرند.

برای داشتن اطلاعات دقیق و بررسی شده در این زمینه می توانید مقاله بهترین دانشگاه های لهستان بر اساس شهر را مطالعه فرمایید . در لیست درون جدول اسامی بهترین دانشگاه های انگلیسی زبان در لهستان طبق جدیدترین رتبه بندی QS برای شما آورده شده است:

English language universities in Poland

نام دانشگاه Name
دانشگاه ورشو University of Warsaw
دانشگاه صنعتی ورشو Warsaw University of Technology
دانشگاه تکنولوژی کراکوف Cracow University of Technology
دانشگاه علم و صنعت AGH AGH University of Science and Technology
دانشگاه صنعتی گدانسک Gdansk University of Technology
دانشگاه صنعتی لودز Lodz University of Technology

رشته های محبوب به زبان انگلیسی در لهستان

شناخت رشته های محبوب به زبان انگلیسی در لهستان به شما این کمک را می کند تا با رشته های در دسترس برای تحصیل در لهستان به زبان انگلیسی آشنا شده و برای رشته موردعلاقه خود اقدام کنند. به یاد داشته باشید که هر دانشگاه ممکن است رشته های محبوب متفاوتی با دیگری را داشته باشد. اگر شما نیز به فکر مهاجرت به این کشور از طریق روش دیگری هستید با مطالعه مقاله بهترین روش مهاجرت به لهستان مناسب ترین روش را برای خود بیابید.

لیست زیر شامل اسامی پرطرفدارترین رشته ها به زبان انگلیسی در لهستان برای تحصیل در مقطع های تکمیلی می باشد:

  • مدیریت بازرگانی و مالی
  • حفاظت و مدیریت محیط زیست
  • رشته های تحصیلی پزشکی و بهداشت
  • کشف و توسعه دارو
  • روابط بین المللی
  • حفاظت و مدیریت محیط زیست

در این مقاله کارشناسان آی مهاجرتی به بررسی و شرح دقیق تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان پرداخته شده و برای شما قرار داده شده است. در صورتی که سوال یا ابهامی برای شما پیش آمد و نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید می توانید با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و دفتر شیراز تماس گرفته و یا در بخش دیدگاه با ما در ارتباط باشید.

سوالات پرتکرار تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان

در پایان می توانید سوالات متداول در رابطه با تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان را مطالعه نموده و هرگونه پرسش خود را از طریق بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به طور کلی امکان تحصیل در مقطع لیسانس به این زبان در رشته های بسیار محدودی ممکن بوده و در مقاطع تکملی طیف بزرگتری از رشته ها برای تحصیل به این زبان وجود دارند.

به طور کلی برای تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان نیاز به مدرک زبانی که سطح آن با B2 برابر باشد مورد تایید است، یعنی نمره 5.5 در آیلتس و 72 در تافل.

دانشگاه صنعتی ورشو، صنعتی لودز ودانشگاه تکنولوژی کراکوف ا دانشگاه هایی هستند که برنامه های درسی به زبان انگلیسی را ارائه می دهند.

بله، در دانشگاه ها این کشور رشته های بسیاری وجود دارند که می توان برای ادامه تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان به آن ها مراجعه کرد.

بله، این دانشگاه ها نسبت به دانشگاههای دولتی رشته های بیشتری را برای تحصیل به زبان انگلیسی ارائه می دهند.

دریافت ویزای کشور آلمان توسط آی مهاجرتی را از زبان برخی از کلاینت های اخیر ما بشنوید:

نمایش ویدیو درباره کاور عرشیا مقسم
نمایش ویدیو درباره کاور یاسمن رحمانی منش
نمایش ویدیو درباره کاور علیرضا عیسی پور
نمایش ویدیو درباره کاور دنیا گودرزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه