شرایط اعزام دانشجو به لهستان

شرایط اعزام دانشجو به لهستان از موارد مهم برای افرادی می باشد که قصد مهاجرت و تحصیل در این کشور را دارند ، زیرا موجب می شود داوطلبان بتوانند در بهترین دانشگاه ها پذیرش گرفته و به تحصیل بپردازند . این راه دانشجویان متقاضی زیادی داشته چرا که در حال حاضر اعزام دانشجو به لهستان برای همه مقاطع تحصیلی و در همه دانشگاه ها ممکن است؛ اما این راه نیز مانند همه روش های مهاجرتی روش ها و شرایط مخصوص به خود را دارد.

تنها محدویت موجود در این راه این است که موسسات اعزام دانشجو به لهستان فقط برای دانشگاه هایی که مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت باشند ، قادر به اقدام هستند و محدودیت های دیگری نیز در این راه وجود دارد.

شرایط اعزام دانشجو به لهستان

شرایط اعزام دانشجو به لهستان در تمامی مقاطع آموزش عالی  امکان پذیر است و برای هر مقطع باید مدرک دوره قبل را ارائه دهید.

فهرست مطالب

در ادامه با کارشناسان آی مهاجرتی همراه باشید تا با شرایط اعزام دانشجو به لهستان به طور دقیق آشنا شوید.

انتخاب درست موسسه اعزام دانشجو به لهستان نیز از موارد بسیار مهم بوده چرا که تعداد این موسسه ها زیاد است و برای انتخاب بهترین موسسه باید تحقیقات کامل را انجام و سپس تصمیم گیری کرد. از طرفی دیگر شناخت قوانین ها برای مهاجرت تحصیلی به این کشور بسیار مفید است که با مطالعه مقاله شرایط ویزای دانشجویی لهستان از آن ها آگاهی کامل بیابید.

تفاوت مهاجرت تحصیلی با اعزام دانشجو به لهستان

بسیاری از افراد از تفاوت مهاجرت تحصیلی با اعزام دانشجو به لهستان آگاه نیستند و این تصور را دارند که هر دوی آن ها یکسان هستند در صورتی که این دو کاملا یا یکدیگر متفاوت بوده و شناخت درست آن ها برای همه دانشجویان ضروری است تا به درستی با توجه به خواسته خود اقدام کنند.

اما مورد مشترک در هر دوی این زمینه گذراندن دوره تحصیلی در آن کشور است که با مراجعه به مقاله تحصیل در لهستان می توانید با شرایط دقیق آن آشنا شوید.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو شرایط اعزام دانشجو به لهستان + پادکست

اعزام دانشجو به لهستان در تمامی رشته و مقاطع امکان پذیر است که مونا در این  ویدیو شرایط آن را برای شما می گوید.

ضمن تماشای این عنوان با مشاورین آی مهاجرتی تماس بگیرید تا با توجه به شرایط خود از اقدامات لازم باخبر شوید.

نمایش ویدیو درباره اعزام دانشجو به لهستان
شرایط اعزام دانشجو به لهستان

مهاجرت تحصیلی به این معنا است که فرد به طور کامل به آن کشور نقل مکان کرده و علاوه بر تحصیل، قصد اقامت و ایجاد زندگی را در آن کشور دارد و دیگر پس از اتمام تحصیل خود به کشور خود باز نمی گردد، این افراد باید تمامی شرایط زندگی و همچنین تحصیلی را در کشور مورد نظر شناخته و راه درست اقدام را نیز بشناسند. تمامی شرایط و قوانین این راه در مقاله مهاجرت تحصیلی به لهستان برای شما قرار داده شده است.

اما شرایط اعزام دانشجو به لهستان نیز بسیار متفاوت از مهاجرت تحصیلی بوده که به این معنی است که فرد فقط به دنبال تحصیل و دریافت مدرک در آن کشور بوده و پس از اتمام دوره تحصیلی خود به کشور باز گشته و مشغول به کار می شود. به طور معمول این اعزام با دریافت بورسیه از داخل کشور همراه می باشد و فرد فقط باید شرایط اقامت خود را در هنگام تحصیل در نظر داشته باشد.

موسسه اعزام دانشجو به لهستان

موسسه اعزام دانشجو به لهستان

حتما با برخی از موسسه های اعزام دانشجو آشنا شده اید و این سوالی برایتان پش آمده که شرایط آن ها چگونه است؟ موسسه اعزام دانشجو به لهستان موسساتی می باشند که در داخل کشور فعالیت می کنند و دارای مجوز از سوی وزارت علوم هستند . این موسسات شرایط خاصی دارند که حتما باید از آن ها مطلع باشید.

اگر شما قصد مهاجرت از طریق تحصیل و اقامت در لهستان را دارید و نیازمند راهنمایی و کمک هستید، موسسه اعزام دانشجو نمی تواند گزینه خوبی برای دریافت مشاوره و یا اقدام باشد، چرا که با این که تعداد زیادی از آن ها در حال فعالیت هستند اما برخی از آن ها به طور غیر قانونی در حال کار بوده و اعتماد به این موسسه ها یک ریسک جبران ناپذیر است.

همچنین این موسسه ها به دلیل نداشتن ارتباط قوی با دانشگاه های دنیا تلاش می کنند تا مدارک و رزومه افراد مراجعه کننده را تغییر داده و باعث افت ارزش رزومه شما شون تا بتوانند در دانشگاه هایی که با آن ها ارتباط هستند پذیرش را دریافت کنند که این دانشگاه ها آنقدر مناسب نمی باشند، به همین دلیل مجوز برخی از آن ها در طول زمان باطل شده است. پیشنهاد می شود که حتما قبل از مراجعه به این موسسه ها تحقیقات لازم را انجام داده و سابقه آن را بررسی کنید.

ویدیو پذیرش های کشور لهستان

در این ویدیو تلاش نموده ایم تا بخش کوچکی از دستاوردهایمان در زمینه پذیرش کشور لهستان را به شما علاقه مندان به مهاجرت نشان دهیم و یادآور شویم که رسیدن به آرزوهایتان قدمی مهم است و نباید در این مسیر به هر موسسه و یا فردی اعتماد کرد.

از این رو پیشنهاد می کنیم تا از طریق تماس با مشاورین ما در آی مهاجرتی بهترین مسیر را انتخاب کنید.

نمایش ویدیو درباره کاور ویدیو پذیرش کشور لهستان
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

تفاوت موسسات اعزام دانشجو به لهستان با موسسات مهاجرتی

مهم تری سوالی که وجود دارد این است که تفاوت موسسات اعزام دانشجو به لهستان با موسسات مهاجرتی در چه زمینه هایی می باشد؟ همان طور که در بالا اشاره کردیم فعالیت های موسسات اعزام دانشجو بسیار محدود بوده و دارای ریسک بسیاری است که همه افراد باید به آن دقت داشته باشند.

بزرگ ترین تفاوت این است که موسسات مهاجرتی نیازی به داشتن مجوز ندارند و به همین دلیل محدودیتی در ارتباط با هم دانشگاه ها در سراسر جهان ندارند و با مراجعه به آن ها می تون برای هر دانشگاه دلخواه اقدام کرد.

در صورتی که نیاز به راهنمایی داشته باشید، مشاورین موسسات مهاجرتی می توانند بهترین افرا برای کمک به شما در این راه باشند و تمامی شرایط اعزام دانشجو به لهستان را برای شما شرح دهند.

با انتخاب یک موسسه مهاجرتی درست می توان در کمترین زمان برای هر دانشگاهی از سراسر جهان اقدام کرد و از آن بدون انجام هیچ گونه ریسک پذیرش دریافت کرد.

هم اکنون یکی از بهترین موسسه های مهاحرتی برای اقدام از هر نوع روش مهاجرتی و به هر مکان  آی مهاجرتی بوده که با داشتن کارشناسان با تجربه و کارنامه ای درخشان، راه ورود به دانشگاه ها لهستان را برای شما تصمین می کند.

وکیل مهاجرتی در موسسه اعزام دانشجو به لهستان

از مواردی که بسیاری از افراد ممکن است به دنبال آن باشند وکیل مهاجرتی در موسسه اعزام دانشجو به لهستان می باشد، در صورتی که این امر کاملا اشتباه بوده و هیچ عنوان رشته ای به این نام در ایران وجود نداشته و فقط مخصوص برخی از کشورهای خاص است که فقط هم در همان کشورها وکیل های مهاجرتی مشغول به کارند.

اما از آنجایی که موسسات اعزام دانشجو نمی توانند خدمات مناسبی در مشاوره و راهنمایی فراد انجام دهند در نتیجه با استفاده از این اسم مخاطبان بسیاری را به سوی خود جذب می کنند در صورتی که این امر کاملا غیر قانونی و به دور از اخلاقیات است.

حتما باید توجه داشته باشید که وکیل مهاجرتی فقط در کشورهایی مانند کاناده وجود داشته و هرگونه استفاده از این نام در کشور نشانه تخلف در آن موسسه است.

وکیل مهاجرتی در موسسه اعزام دانشجو به لهستان

به جای مراجعه به این موسسه های فیر قانونی و افراد کم تجربه می توان به موسسات مطمئن تر و کار بلد مراجعه کرد، تا نه تنها در شرایط اعزام دانشجو به لهستان بلکه در همه روش های مهاجرتی به شما کمک کنند، با مطالعه مقاله بهترین روش مهاجرت به لهستان که توسط کارشناسان آی مهاجرتی تهیه شده است ، از تمامی راه ها مطلع شده و به کمک تیم با تجربه آن اقدام کنید.

مقالات زیر را بخوانید تا برخی از رشته های محبوب دانشگاه های لهستان را بشناسید و انتخابی هرچه بهتر داشته باشید:

هزینه های اعزام دانشجو به لهستان

پر اهمیت ترین بخش در اقامت و یا سفری به کشور دیگر مقدار هزینه آن می باشد که حتما باید به طور دقیق و جزئی مورد بررسی قرار بگیرد تا فرد بتواند با توجه به شرایط خود بهرین تصمیم را بگیرد. 

چرا که شرایط در هر مکان با دیگر تفاوت داشته و متغیر است و برای هر مقصد باید به طور جداگانه تحقیق کرد.

به طور کلی هزینه های اعزام دانشجو به لهستان از سوی وزارت علوم اعلام می شود اما مسسه های اعزام دانشجو این مقدار را نادیده گرفته و با اعلام هزینه های بیشتر، پول های بیشتری را به طور غیر قانونی از افراد دریافت می کنند . جدول شامل متوسط هزینه های تحصیل در کشور لهستان است:

 

دوره تحصیلی هزینه به یورو در سال
کارشناسی و کارشناسی ارشد 2000 – 4000
دکترا 3000
مطالعات حرفه ای 3000
دوره زبان 2000

به همین دلیل پیشنهاد می شود که حتما به موسسه های مطمئن تر مراجعه کرده تا از این هزینه های کلاهبرداری جلوگیری شود.

اما توجه داشته باشید که علاوه بر هزینه های تحصیلی باید هزینه های اقامت و زندگی را نیز در نظر بگیرید ، هزینه های زندگی نه تنها بخشی از شرایط اعزام دانشجو به لهستان بوده بلکه میان همه روش های اقامت و مهاجرت اهمیت دارد، برای اطلاع دقیق از هزینه ها به مقاله هزینه های زندگی در لهستان مراجعه کرده و آن را مطالعه فرمایید.

بورسیه ها در اعزام دانشجو به لهستان

بورسیه ها در اعزام دانشجو به لهستان بهترین گزینه برای افراد داوطلب است و بسیاری نیز به دنبال دریافت آن هستند تا با هزینه کمتر به دانشگاه دلخواه خود دستیابند،بورسیه ها می توانند علاوه بر پوشش هزینه ای تحصیلی برخی از هزینه های زندگی را نیز پوشش داده و سبب ایجاد اقامت راحت تر در آن کشور بشوند.به علت وجد زقابت میان افراد برای دریافت این بورسیه، هرچقدر که رزومهو مدارک شما بهتر باشد شانس شما برای دریافت بورسیه بیشتر خواهد بود.

در نظر داشته باشید که بورسی فقط شامل یک نوع نشده و انواع متلفی دارد که هر کدام از آن ها مناسب برای شرایط متفاوتی می باشد به همین علت شناخت دقیق بورسیه ها بسیار مهم است تا فرد بتواند برای بورسیه مناسب با شرایط خود درخواست داده و موفق به کسب آن شود. برای اطلاع دقیق از انواع بورسیه و شرایط آن ها مقاله شرایط بورسیه تحصیلی لهستان را مطالعه کنید.

در این مقاله کارشناسان آی مهاجرتی به شرح کامل و دقیق شرایط اعزام دانشجو به لهستان پرداخته و آن را د ردسترس شما قرار داده اند، در صورت ایجاد سوالات و ابهامات و یا دروسات برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و دفتر شیراز تماس گرفته و یا در بخش دیدگاه این صفحه با ما در ارتباط باشید.

 سوالات پرتکرار شرایط اعزام دانشجو به لهستان

در پایان نیز می توانید سوالات پرتکرار در رابطه با شرایط اعزام دانشجو به لهستان را مطالعه نموده و در صورتی که هرگونه پرسشی برایتان وجود دارد ، با مشاورین ما از طریق بخش دیدگاه در ارتباط باشید.

کسی که به شیوه مهاجرت تحصیلی به لهستان اقدام می کند ، قصد اقامت و زندگی پس از تحصیل را در همان کشور دارد اما از شرایط اعزام دانشجو به لهستان این است که فرد پس از اتمام دوره تحصیلی به کشور ایران برمی گردد.

برای دریافت راهنمایی و مشاوره در زمینه شرایط اعزام دانشجو به لهستان، این موسسه ها نمی تواند که کیفیت بالایی را در مشاور ارائه کنند و پیشنهاد نمی شوند.

تعداد بسیاری از این موسسه ها در یران وجود دارد که برخی از آن ها دارای محوز از سوی وزارت علوم هستند اما برخی دیگر از آن ها مجوز خود را در طول زمان از دست داده اما همچنان به فعالیت خود در زمینه اعزام دانشجو به لهستان ادامه می دهند که این امر غیر قانونی است.

خیر، این رشته در ایران وجود ندارد و کسی هم به نام وکیل مهاجرتی در ایران فعالیت نمی کند اما برخی از موسسه های اعزام دانشجو به لهستان از این نام برای جذب مخاطب استفاده می کنند.

موسسه های اعزام دانشجو با تعداد دانشگاه های بسیار محدودی روادید دارند که چندان مناسب نبود و پیشنهاد نمی شوند اما موسسات مهاجرتی به لهستان با تمامی دانشگاه ها در سراسر جهان در ارتباط بوده و هیچ محدودی برای افراد متقاضی وجود ندارد.

با تماشای ویدیوهای زیر در می یابید که ویزای تحصیلی لهستان با آی مهاجرتی در یک قدمی شماست:

نمایش ویدیو درباره کاور دنیا گودرزی
نمایش ویدیو درباره کاور علیرضا عیسی پور
نمایش ویدیو درباره کاور یاسمن ثقفی
نمایش ویدیو درباره کاور یاسمن رحمانی منش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه