دانشگاه های انگلستان بر اساس شهر

دانشگاه های انگلستان بر اساس شهر موضوعی است که در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با آن آشنا سازیم. شناخت دانشگاه های کشور انگلستان اهمیتی بسیاری بالایی دارد، چون تعداد زیادی از برترین مراکز آموزش برتر جهان در شهرهای این کشور واقع شده اند و سالانه چند هزار دانشجوی خارجی را از سراسر جهان به خود جذب می نمایند.

همچنین بدانید هریک از شهرهای این کشور چه دانشگاه هایی را در خود جای داده و دارای چه امکانات و شرایطی جهت تحصیل و اقامت هستند، می تواند در انتخاب شما تاثیر بسیاری گذاشته و شما را به بهترین گزینه ممکن برساند.

دانشگاه های انگلستان بر اساس شهر

دانشگاه های انگلستان بر اساس شهر علاوه بر فرصت تحصیل در مراکزی با رنکینگ بالا کیفیت زندگی خوبی را برای شما فراهم می سازند.

فهرست مطالب

البته باید بگوییم به طورکلی تحصیل در کشور انگلستان در هر دانشگاهی که امکان پذیر باشد، به تنهایی خود یک موفقیت بزرگ و ارزنده شناخته می شود و آینده بسیار موفقی را برای شما رقم خواهد زد.

در ادامه این مطلب با تیم مشاورین آی مهاجرتی همراه شوید تا برترین و مهم ترین دانشگاه های انگلستان بر اساس شهر را به شما معرفی نموده و این مراکز را بهتر بشناسید. 

ضمنا حتما با کلیک بر روی عنوان اطلاعات تخصصی تحصیل در انگلستان از قوانین و شرایط تحصیل در این کشور و چگونگی اخذ ویزای تحصیلی آن مطلع شوید.

البته نباید فراموش کرد که تمامی شهرهای در این مقاله، برترین شهرهای دانشجویی این کشور می باشند که بیش ترین دانشجویان را در خود جای داده اند. 

ضمنا رشته های مربوط به پزشکی، مهندسی، فلسفه، سیاست، اقتصاد و ریاضیات از بهترین رشته ها در انگلستان هستند.

 

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

بهترین دانشگاه های انگلستان در لندن

لندن به عنوان پایتخت کشور انگلستان علاوه بر قطب سیاسی آن یک شهر دانشجویی بسیار مهم نیز می باشد و چندی از برترین دانشگاه های جهان را در خود جای داده است که در بین 10 دانشگاه ممتاز جهان قرار می گیرند. علاوه بر این سایر کالج ها، موسسات و مراکز آموزشی واقع شده در این شهر همگی دارای اعتباری درخشان در سطح جهان هستند.

از بهترین دانشگاه های انگلستان در لندن می توان به ایمپریال کالج لندن، کالج دانشگاه لندن (UCL)، کینگز کالج لندن، دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن، دانشگاه بریستول، دانشگاه وارویک و بسیاری مراکز آموزشی دیگر نام برد که در ادامه دو مورد از برترین دانشگاه های این شهر را می شناسیم.

دانشگاه های انگلستان بر اساس شهر

دانشگاه ایمپریال کالج لندن

دانشگاه ایمپریال کالج لندن یک مرکز آموزشی بین المللی و سلطنتی است که از سال 1907 در حال فعالیت می باشد. این دانشگاه فعالیت خود را فقط معطوف بر زمینه های علوم پایه، علوم پزشکی، مهندسی و کسب وکار (تجارت) توصیف می کند و فرصت های شغلی و تحصیلی بسیاری را پیش روی دانشجویان علاقمند قرار می دهد.

این دانشگاه در تمامی مقاطع تحصیلی رشته هایی را به دانشجویان ارائه می کند و جالب است بدانید که تاکنون این مرکز 14 بار موفق به برنده شدن جایزه نوبل شده است که یکی از مشهورترین آن ها جهت کشف واکسن پنیسیلین توسط سر الکساندر فلمینگ بوده است.

باید توجه داشت که این مرکز از بهترین دانشگاههای انگلستان برای تحصیل بوده و پذیرش در آن بسیار رقابتی است و نیاز به رزومه تحصیلی و سوابقی قوی و درخشان دارد. علاوه بر این شرایط پذیرش و همچنین شهریه تحصلی این مرکز نیز بر اساس ملیت متقاضیان بایکدیگر تفاوت دارد که باید حتما طبق آخرین اطلاعات کسب شما مدارک خود را برای آنان ارسال نمایید.

این دانشگاه در حال حاضر در جهان به عنوان ششمین دانشگاه برتر و در انگلستان سومین دانشگاه برتر شناخته می شود. البته نباید فراموش کنیم که برترین دانشگاه شهره لندن نیز شناخته می شود.

کالج دانشگاه لندن (UCL) از دیگر بهترین دانشگاه های انگلستان و جهان می باشد که معمولا توانسته خود را در اکثر سال ها در بین ده دانشگاه برتر جهان قرار دهد. این مرکز همچنین چهارمین دانشگاه معتبر انگلستان و دومین مرکز دانشگاهی معتبر شهر لندن نیز شناخته می شود.

جالب است بدانید که این کالج مرکزی وسیع بوده که دارای 11 دانشکده و بیش از 90 دپارتمان و مراکز آموزشی در حوزه های مختلف علوم، مهندسی، هنر و غیره می باشد. اگر بخواهیم از وسعت علمی این دانشگاه حرف بزنیم باید بگوییم که کالج دانشگاه لندن (UCL) دارای 440 رشته در مقطع کارشناسی و 675 رشته در مقطع تحصیلات تکمیلی می باشد.

باید توجه داشته باشید که شرایط پذیرش و همچنین شهریه های تحصیلی این مرکز نیز بر اساس ملیت متقاضیان متفاوت می باشد و دانشجویان بین المللی باید شهریه تحصیلی گران تری نسبت به شهروندان و مقیمان انگلیسی پرداخت نمایند که باتوجه به رشته تحصیلی آنان می تواند از 17 هزار تا 40 هزار پوند را در بر بگیرد.

به شما عزیزان پیشنها می کنیم که حتما مقاله هزینه های زندگی در انگلستان برای مهاجران را مطالعه نمایید، چون در این مطلب تمامی جزئیات مبالغ و هزینه ها را به طور کامل و طبق آخرین و جدیدترین اطلاعات قرار داده ایم.

کالج دانشگاه لندن (UCL)

بهترین دانشگاه های انگلستان در منچستر

بهترین دانشگاه های انگلستان در منچستر

به عنوان یکی از پویاترین و جهانی ترین شهرهای انگلستان، دانشجویان بین المللی از سراسر جهان شهر منچستر را برای اقامت و تحصیل خود بر می گزینند. سهر منچستر را به عنوان زادگاه انقلاب صنعتی نیز می شناسند که کارفرمایان زیادی در آن فرصت های شغلی بسیاری ار در اختیار دانشجویان پس از تحصیل قرار می دهند.

این شهر همچنین یک شهر چند فرهنگی است که مردم بسیاری با نژادهای مختلف در آن زندگی میکنند و این حس غربت را برای دانشجویان کم می کند. ضمنا در این شهر در حال حاضر 1 دانشگاه و کالج در حال فعالیت هستند که از معتبرترین مراکز آموزشی در جهان می باشند. در ادامه برخی از بهترین دانشگاه های انگلستان در منچستر را می شناسیم.

دانشگاه منچستر

دانشگاه منچستر از ویژگی های بسیاری برخوردار است، که علاوه بر رتبه و اعتبار بالا در انگلستان و جهان، می توان از بورسیه های تحصیلی بسیار مناسب آن نام برد که می تواند شهریه تحصیل و زندگی دانشجویان را پوشش دهد. ارائه این بورسیه های تحصیلی به تنهایی باعث علاقمندی دانشجویان بسیاری به این مرکز شده است.

علاوه بر این دانشگاه منچستر یکی از مراکزی است که امکان تحصیل دوره کارشناسی ارشد در برخی از رشته های آن به صورت یکساله وجود دارد. همچنین مدارک اعطایی آن از سوی وزارت علوم و وزارت بهداشت کشورمان معتبر شناخته می شود. این دانشگاه ششمین دانشگاه برتر انگلستان و سی و دومین دانشگاه برتر در جهان شناخته می شود و فراموش نکنید که تکنون 25 نفر از افراد این مرکز موفق به دریافت جایزه نوبل شده اند.

این مرکز از ادغام دو دانشگاه ویکتوریا منچستر و موسسه علم و فناوری دانشگاه منچستر در سال 2022 تاسیس شد، اما جالب است بدانید که قدمت دانشگاه ویکتوریا منچستر به سال 1824 میلادی می رسد. به همین خاطر ساختمان های این دانشگاه بسیار قدیمی و بسیار دیدنی هستند. ضمنا این دانشگاه بیش ترین تعداد رشته را در مقطع کارشناسی در کل انگلستان دارا بوده و کیفیت آموزش تحصیلات تکمیلی آن نیز بسیار بالا می باشد.

دانشگاه متروپولیتن منچستر یکی از برترین دانشگاه های این کشور در دهه های پیشین بوده است، که طی چندین سال گذشته با کمی کاهش رتبه و افول در جدول رتبه بندی دانشگاه های برتر مواجه شده است. اما همچنان این دانشگاه دارای رتبه دوم بیش ترین تعداد دانشجوی مقطع کارشناسی در جدول رده بندی ها می باشد.

این دانشگاه بیش از 4800 دانشجوی بین المللی را در خود جای داده است و از سال 1843 میلادی که آغاز به کار نموده است، دارای یکی از بالاترین استانداردهای ورودی در میان تمام دانشگاه های این کشور می باشد؛ به خصوص دانشگاه هایی تازه تاسیس که پس از سال 1980 تاسیس شده اند.

دانشگاه متروپولیتن منچستر به دلیل کیفیت تدریس و تحقیقات برجسته ‌اش بسیار شناخته شده است و رشته معماری این دانشگاه بهترین رشته تحصیلی آن شناخته می شود که در جهان نیز دارای رتبه یازدهم می باشد. این موسسه همچنین طیف وسیعی از بورس های تحصیلی را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد ، به علاوه بورسیه های معتبر رئیس دانشگاه و معاون رئیس دانشگاه برای دوره های خاص آن دارای شرایط بسیار خوبی می باشند.

به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که حتما مقاله قوانین مهاجرت کاری و کار در انگلستان را در سایت آی مهاجرتی مطالعه نمایید تا با شرایط و قوانین مهاجرت کاری به انگلستان و همچنین قوانین اشتغال در حین تحصیل و پس از آن به طور کامل آشنایی پیدا کنید.

دانشگاه متروپولیتن منچستر

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

بهترین دانشگاه های انگلستان در برایتون

برایتون از دیگر شهرهای دانشجویی کشور انگلستان می باشد که دانشگاه های باکیفیت و معتبری را در خود جای داده است. این شهر در حال حاضر مقر 4 دانشگاه می باشد که هر چهارتای این دانشگاه ها دارای اعتبار و کیفیتی بسیار خوب می باشند و سالانه دانشجویان بسیاری از نقاط مختلف دنیا برای تحصیل در آن ها به انگلستان سفر می کنند.

علاوه بر این برایتون یکی از شهرهای برتر انگلستان نیز شناخته می شود که دارای امکانات و شرایط رفاهی خوب و مناسبی برای شهروندان خود بوده و افراد بسیاری سالانه جهت دیدن از آن به این شهر سفر می کنند. 

در ادامه معرفی دانشگاه های انگلستان بر اساس شهر دو مورد از بهترین دانشگاه های انگلستان در برایتون را به شما عزیزان معرفی خواهیم نمود.

بهترین دانشگاه های انگلستان در برایتون

دانشگاه ساکس برایتون

دانشگاه ساکس یکی دیگر از دانشگاه های معتبر کشور انگلستان می باشد که دارای خدمات و امکانات بسیار خوبی برای دانشجویان بین المللی بوده و به تمامی آنان خوابگاه ارائه می کند. ضمنا این دانشگاه همه ساله بورسیه های تحصیلی متفاوت و بسیاری را برای دانشجویان واجد شرایط در نظر می گیرد.

این دانشگاه جز مراکز آموزشی است که دوره های کارشناسی خود را 3 ساله و دوره های کارشناسی ارشد خود را 1 ساله ارائه می کند. همچنین جالب است بدانید که در این مرکز بیش از 18 هزار دانشجو در حال تحصیل می باشند که نزدیک به 6300 نفر از آنان را دانشجویان بین المللی تشکیل می دهند.

این مرکز دانشگاهی یکی از مراکز تحقیقاتی بسیار پیشرو در جهان شناخته می شود که اکثر تحقیقات ارائه شده از سوی آن جز نوین ترین تحقیقات علمی قرار گرفته اند. ضمن اینکه باید بدانید در این دانشگاه بیش از 500 رشته در تمامی زمینه های علمی و مقاطع مختلف تحصیلی پوشش داده می شود.

با کلیک بر روی عنوان موسسات مشاوره اعزام دانشجو به انگلستان 2023 می توانید شرایط موسسات اعزام دانشجو و همچنین محدودیت ها و تفاوت آنان با موسسات مهاجرتی را به طور کامل شناخته مزایا و معایب هرکدام را بررسی نمایید.

دانشگاه برایتون انگلیس

دانشگاه برایتون را جز 10 دانشگاه مدرن این کشور می شناسند که تحصیل در آن موفقیت بزرگی برای هر دانشجویی است. این دانشگاه با قرار گرفتن در میان 800 دانشگاه برتر جهان یکی از فرصت های بسیار خوب را برای دانشجویان خارجی فراهم می آورد که بتوانند مدرک خود را در رشته های محتلف به دست آورند.

باید بدانید که این دانشگاه نیز به مانند اکثر دانشگاه های کشور انگلستان مورد تایید وزارت علوم کشورمان می باشد که شرایط کار برای فارغ التحصیلان آن را در کشورمان بسیار آسان می سازد. 

در حال حاضر دانشگاه برایتون هر ساله پذیرای 20 هزار دانشجو است که تقریبا 3 هزار و 500 نفر از آن ها را دانشجویان بین المللی تشکیل می دهند.

دانشگاه برایتون انگلیس

این دانشگاه دارای کتابخانه های مجهز و دارای منابع تخصصی هر رشته در کنار سالن های ورزشی، ارائه اقامتگاه های مختلف با بیش از 2 هزار تخت خواب و بسیاری امکانات رفاهی، تحصیلی و اقامتی دیگر برای دانشجویان می باشد که زندگی و اقامت برای دانشجویان خارجی را بسیار مناسب نموده است. دانشگاه برایتون دارای 7 دانشکده است که در نقاط مختلف شهر ایستبورن و برایتون واقع شده اند که در هر دانشکده رشته های متنوعی در مقطع کارشناسی و مقاطع تحصیلی تکمیلی ارائه می شود.

شناخت سایر دانشگاه های مطرح در قاره اروپا می تواند شما را در انتخاب بهترین گزینه با توجه به شرایط تان به خوبی یاری نماید:

The best Chelsea universities in England

بهترین دانشگاه های انگلستان در چلسی

چلسی یکی از مناطق بزرگ و ثروتمند در غرب لندن انگلستان است که در جنوب غربی چارینگ کراس تقریباً 2.5 مایلی قرار دارد. چلسی خانه یکی از بزرگترین جوامع آمریکایی است که در خارج از ایالات متحده زندگی می کنند، در حدود 6.53٪ از ساکنان چلسی در ایالات متحده متولد شده اند.

در این منطقه نیز یکی از دانشگاه های معتبر کشور انگلستان یعنی کالج هنر چلسی واقع شده است که یکی از بهترین مراکز مورد علاقه دانشجویان خارجی خواهان تحصیل در این حوزه می باشد. در ادامه این مورد از بهترین دانشگاه های انگلستان در چلسی را به شما معرفی می کنیم.

کالج هنر چلسی

کالج هنر چلسی یکی از معتبرترین کالج های هنر و طراحی لندن است که دوره‌های آموزشی هنرهای زیبا، ارتباطات طراحی گرافیک، طراحی پارچه و طراحی داخلی و فضایی را ارائه می دهد. این دانشگاه بیش از 1400 دانشجو دارد و اندازه کوچک و فضای حمایتی کالج باعث می شود که تحصیل در آن بیشتر شبیه بخشی از یک جامعه باشد.

شما عناصر عملی، نظری و حرفه ای موضوع خود را از کارکنان متخصص این مرکز فرا خواهید گرفت. این جا مکانی است که در آن آزمایش ها، ایده ها و مفاهیم تشویق می شوند تا توسعه پیدا کنند. سایت Pimlico در درجه دوم کالج، واقع در مرکز لندن، مشرف بر تیت بریتانیا و رودخانه تیمز است.

این دانشگاه دارای کارگاه های مجهز، امکانات کتابخانه گسترده، یک غذاخوری و یک گالری در فضای کالج است. کالج هنرهای چلسی در کیوریتورینگ، هنرهای زیبا، ارتباطات طراحی گرافیک، طراحی پارچه و دوره های طراحی داخلی و فضایی تخصص دارد.

کالج هنر چلسی

بهترین دانشگاه های انگلستان در سایر شهرها

همانطور که در ابتدای بررسی دانشگاه های انگلستان بر اساس شهر اشاره کردیم، هریک از شهرهای این کشور می تواند مکانی مناسب برای تحصیل دانشجویان خارجی باشد که برخی از آن ها علاوه بر شهرهایی که تا به اینجا از آن ها نام بردیم، دانشگاه ها بسیار بزرگ و سرشناسی را نیز در خود جای داده اند.

شهرهایی نظیر آکسفورد، کمبریج و ادینبورگ که برترین دانشگاه های انگلستان و جهان در آن ها قرار گرفته و این مراکز همواره در حال رقابتی تنگاتنگ با یکدیگر برای کسب جایگاه برتر هستند. دانشگاه هایی که به جز رقابت با یکدیگر در حال رقابت با برترین دانشگاه های آمریکا، کانادا و استرالیا نیز بوده تا بتوانند جایگاه بهتری را در جهان به دست آورند. در ادامه چندی از بهترین دانشگاه های انگلستان در سایر شهرها را معرفی می کنیم.

دانشگاه آکسفورد انگلستان

دانشگاه آکسفورد انگلستان

قطعا نام دانشگاه آکسفورد را هر دانشجوی علاقمندی به تحصیلات عالی در هرکجای جهان شنیده است، دانشگاهی که در حال حاضر سومین دانشگاه معتبر جهان و دومین دانشگاه معتبر انگلستان شناخته می شود. 

این دانشگاه بزرگ ترین سیستم کتابخانه ای در انگلستان را در کنار دیگز تجهیزان و امکانات رفاهی اقامتی بسیار پیشرفته و مدرن دارا بوده و پذیرای بیش از 26 هزار دانشجو می باشد.

این دانشگاه در شهر آکسفورد لندن واقع شده و یکی از قدیمی ترین مراکز دانشگاهی جهان می باشد که اطلاع دقیقی از زمان تاسیس آن وجود ندارد. 

سیستم مدیریتی دانشکده بسیار جالب و متمایز از دیگر دانشگاه ها می باشد بدین صورت که هر دانشکده در آکسفورد به طور مستقل عمل کرده و مسئولیت های خود را دارد.

این دانشگاه از 44 کالج متمایز تشکیل شده است و هریک از دانشکده های آن در مرکز شهر پراکنده هستند و از لحاظ اقتصادی خودکفا و مستقل می باشند. پذیرش و تحصیل در این دانشگاه نیاز به ارائه رزومه و سوابق تحصیلی بسیار ممتازی دارد و همچنین دانشجویان باید آزمون ورودی و دوره های A-Level را نیز با موفقیت و سطح بالایی پشت سر بگذارند.

پذیرش در مقاطع تحصیلات تکمیلی این دانشگاه امکان پذیر تر از دوره کارشناسی بوده و همچنین در دوره کارشناسی ارشد این مرکز بورسیه های تحصیلی بسیار مناسبی به دانشجویان ارائه می شود.

اما در ادامه بررسی دانشگاه های انگلستان بر اساس شهر به سراغ برترین و معتبرترین دانشگاه حال حاضر این کشور یعنی دانشگاه کمبریج می رویم. این دانشگاه در حال حاضر دومین مرکز معتبر دانشگاهی جهان نیز از دیدگاه موسسه معتبر QS لقب داده شده است. تحصیل در دانشگاه کمبریج موقعیت های شغلی و تحصیلی بسیاری را در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

دانشگاه کمبریج به دلیل دستاوردهای برجسته دانشگاهی خود و رتبه‌ برتر آن در تمامی زمینه ها و شاخه ها از جمله رشته ها، دانشجویان و رنکینگ های جهانی محبوب شناخته می شود. این محبوبیت باعث حضور بیش از 18 هزار دانشجو در این دانشگاه شده که در 31 کالج و 150 دپارتمان و مدرسه آن در حال تحصیل و تحقیق می باشند.

پذیرش و تحصیل در این دانشگاه نیز نیازمند ارائه رزومه و سوابق تحصیلی درخشان و ممتاز است. علاوه بر این باید در آزمون های ورودی این دانشگاه و دوره های A-Level با سطح بالا و نمراتی مناسب موفق به قبولی شوید. علاوه بر این در مرحله آخر پذیرش نیز باید در مصاحبه حضوری شرکت نموده و موفق به پشت سر گذاشتن آن شوید.

حتما مقاله ویزای تحصیلی کشور انگلستان را در سایت آی مهاجرتی مطالعه نموده تا با هرآن چیزی که برای دریافت ویزا و مجوز تحصیل در کشور انگلستان نیاز می باشد آشنا شوید.

دانشگاه کمبریج

دانشگاه ادینبورگ در شهر ادینبورگ انگلستان

دانشگاه ادینبورگ در شهر ادینبورگ انگلستان

دانشگاه ادینبورگ آخرین مورد از دانشگاه های انگلستان بر اساس شهر می باشد که در این مقاله به بررسی آن خواهیم پرداخت. این دانشگاه نیز از دیگر مراکز معتبر در انگلستان است که در کنار دیگر دانشگاه هایی که به معرفی آن ها پرداختیم، همگی باعث اعتبار و شناخت شدن کشور انگلستان به عنوان یکی از برترین نظام های دانشگاهی جهان شده اند.

دانشگاه ادینبورگ در شهر ادینبورگ انگلستان واقع شده و در حال حاضر نزدیک به 15 هزار دانشجوی بین المللی از 180 کشور مختلف جهان را در خود جای داده است. این دانشگاه که در پایتخت کشور اسکاتلند کنونی واقع شده‌؛ ششمین دانشگاه قدیمی در بریتانیا و قدیمی ترین بنیاد مدنی در میان مراکز انگلیسی زبان‌ محسوب می شود.

دانشگاه ادینبورگ در حال حاضر بیست و دومین دانشگاه برتر جهان می باشد که 44 هزار دانشجوی داخلی و خارجی را میزبانی می کند که در 300 رشته حضوری و 70 رشته مجازی به تحصیل مشغول شده اند. باید بگوییم که دانشگاه ادینبورگ انگلستان یکی از پر افتخارترین دانشگاه های اسکاتلند شناخته می شود.

در حال حاضر معتبرترین و برترین رشته های دانشگاهی این مرکز را باید رشته های هنر و علوم انسانی آن معرفی کرد که رتبه هفتم را در میان دانشگاه های جهان به خود اختصاص داده است. همچنین این دانشگاه بیش از 300 دوره کارشناسی ارشد را در سه کالج خود برای متقاضیان فراهم آورده است که در آن ها به تحصیل مشغول شوند.

تحصیل در بهترین کشورهای اروپایی

رسیدن به بهترین مقصد تحصیلی نیازمند درنظر گرفتن فاکتورهای متعددی است که ممکن است برخی از آنها در هنگام اقدام از قلم بیافتد.

از این رو در این وبینار کارشناس ارشد مهاجرتی ما در این وبینار نگاهی بر تحصیل در بهترین کشورهای اروپایی داشته و اصلی ترین مواردی که باید مدنظر داشته باشید را بررسی نموده است.

پس از تماشای این وبینار تا انتها در صورتی که سوالی ذهنتان را مشغول نموده با ما در آی مهاجرتی میان بگذارید.

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار تحصیل در بهترین کشورهای اروپایی

رنکینگ دانشگاه های انگلستان

همانطور که می دانید موسسات و مراکز معتبر و بسیار شناخته شده ای سالانه بر اساس شرایط مختلف دانشگاه ها آنان را در دست های مختلف و به صورت کلی رتبه بندی می نمایند . این رتبه ها نشان دهنده اعتبار و کیفیت آموزشی این دانشگاه ها هستند و قطعا هر دانشگاهی تلاس دارد تا به مقام بالاتری دست پیدا کند.

به طور کلی باید بگوییم که رنکینگ دانشگاه های انگلستان مانند آمریکا از بالاترین ها در میان دانشگاه های جهان می باشد و همین باعث شده که این دو کشور به عنوان برترین مقاصد تحصیلی جهان شناخته شوند . حال شناخت این رتبه ها بسیار دارای اهمیت است و قطعا شما هرچه بتوانید در مرکزی معتبرتر با رتبه بالاتری تحصیل کنید، شانس بالاتری برای داشتن شغل بهتر و درآمد بیش تر خواهید داشت.

در حال حاضر رتبه بندی دانشگاه های انگلستان به شرح درون جدول هستند:

دانشگاه

رتبه از موسسه QS

دانشگاه کمبریج

2

دانشگاه آکسفورد

3

ایمپریال کالج لندن

6
کالج دانشگاهی لندن UCL

9

دانشگاه ادینبورگ

22

دانشگاه منچستر

32

کینگز کالج لندن

40
دانشگاه بریستول

55

دانشگاه وارویک

67

دانشگاه لیدز

75

دانشگاه کلاسکو

76

دانشگاه دورهام

78

دانشگاه ساوت همپتون

81
دانشگاه بیرمنگاه

84

دانشگاه ناتینگهام

100

جهت شناخت بیش تر دانشگاه های انگلستان بر اساس شهر با مشاورین آی مهاجرتی در دفاتر غرب و مرکزی در تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل نمایید. همچنین عنوان 5 روش برتر مهاجرت به انگلستان را نیز مطالعه کرده تا تمامی روش های قانونی این امر را بشناسید.

سوالات پر تکرار دانشگاه های انگلستان بر اساس شهر

ضمن مطالعه سوالات پرتکرار در پایان ، بخش دیدگاه نیز راه ارتباطی خوبی میان شما و مشاورین آی مهاجرتی می باشد.

بله، در صورت داشتن شرایط و مدارک لازم، ایرانیان بدون هیچ محدودیتی می توانند به تحصیل در دانشگاه های انگلستان مشغول شوند.

در حال حاضر طبق امتیازدهی موسسه QS برترین مرکز دانشگاهی انگلستان را باید دانشگاه کمبریج بدانیم.

برترین دانشگاه های شهر منچستر در حال حاضر دانشگاه منچستر و دانشگاه متروپولیتن منچستر می باشد.

برای تحصیل در سال 2024 دانشگاه آکسفورد دومین دانشگاه برتر انگلستان و سومین دانشگاه برتر جهان می باشد.

در حال حاضر رشته های هنر و علوم انسانس دانشگاه ادینبورگ با رتبه هفتم جهان برترین رشته های تحصیلی این دانشگاه می باشند.

این دانشگاه دارای 20 هزار دانشجو می باشد که 3500 نفر از آنان دانشجوهای بین المللی هستند.

رشته های مربوط به پزشکی، مهندسی، فلسفه، سیاست، اقتصاد و ریاضیات از بهترین رشته ها در انگلستان هستند.

شنیدن تجربه کلاینت های ما در آی مهاجرتی شما را در اتخاذ تصمیمی بهتر یاری می کند:

نمایش ویدیو درباره فرزاد رادنیا
نمایش ویدیو درباره محمد الوندی
نمایش ویدیو درباره عرشیا مقسم
نمایش ویدیو درباره الهه سعادتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه