بهترین دانشگاه های هلند بر اساس شهر

بهترین دانشگاه های هلند بر اساس شهر در صف بهترین دانشگاه های جهان قرار دارد و اغلب به عنوان یک الگوی آموزشی در سایر کشورهای جهان معرفی می شوند . گل های هلندی ، پنیر ، نوشیدنی های معروف و غذاهای این کشور برای همه نام آشنا می باشد ، اما ما در این عنوان قصد داریم تا برترین دانشگاه های هلند را برای شما شرح دهیم.

دانستن رنکینگ های دانشگاه های هلند به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و در گزینه ای مناسب به پذیرش تحصیلی برسید.

بهترین دانشگاه های هلند بر اساس شهر

کشور هلند میزبانی برخی از مطرح ترین دانشگاه های جهان را بر عهده دارد که تحصیل در هر یک آینده شغلی شما را تضمین می سازد.

فهرست مطالب

خوب است این نکته را نیز بدانید که وجود یک راهنما و همراه در طول مسیر می تواند در تعیین مسیر زندگی آینده تان بسیار موثر باشد . از این رو حتما با مشاورین آی مهاجرتی در تماس باشید تا با دریافت اطلاعات تخصصی در این زمینه ، پذیرش تحصیلی شیرینی را تجربه کنید.

هم چنین توصیه می کنیم تا علاوه بر مطالعه این عنوان تا انتها حتما مقاله ما در زمینه تحصیل درهلند 2023 را نیز به صورت دقیق مطالعه کنید تا از شرایط کلی پذیرش در مراکز اموزشی این کشور مطلع شوید . شما برخی از قدیمی ترین دانشکده های اروپا را در این کشور خواهید یافت و می توانید تحصیل به زبان انگلیسی را به راحتی تجربه کنید.

بهترین دانشگاه های هلند در آمستردام

آمستردام به عنوان پاتیخت کشور هلند ، بهترین مقصد برای یافتن مراکز آموزش عالی در سطح بین المللی می باشد . این شهر با داشتن بهترین امکانات آموزشی سالانه دانشجویان زیادی را از اقصی نقاط جهان پذیر می باشد که یکی از بهترین مراکز موجود در این شهر دانشگاه آمستردام است.

البته بهترین دانشگاه های هلند در آمستردام می تواندگزینه های دیگری را نیز شامل شود که دانشگاه آزاد آمستردام ، دانشگاه هنر آمستردام و آکادمی Gerrit Rietveld باشد که دارای رتبه های خوبی در سطح اروپا هستند.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
بهترین دانشگاه های هلند بر اساس شهر

اما در میان تمامی این مراکز دانشگاه آمستردام به عنوان یک مرکز آموزشی دولتی و داشتن یک بخش بزرگ پزشکی ، در میان کلیه دانشگاه های این کشور رتبه نخست را از آن خود نموده و بهترین امکانات آموزشی را به دانشجویان ارائه می دهد.

چنانچه پس از شهر ، دانشگاه محل تحصیل برایتان در اولویت قرار دارد حتما در میان بهترین دانشگاه های هلند در آمستردام به سراغ دانشگاه آمستردام بروید . در این دانشگاه می توانید رشته های زیر را به تحصیل مشغول شوید.

  • دندانپزشکی
  • اقتصاد و تجارت
  • علوم انسانی
  • حقوق
  • پزشکی
  • علوم اجتماعی

زبان اصلی آموزش در این دانشگاه هلندی بوده و برخی از رشته ها را می توان به زبان انگلیسی نیز یافت . گفتنی است که این دانشگاه موسسات و مدارس مختلفی را نیز اداره کرده و با دانشگاه های مطرحی در سراسر جهان تبادل دانشجو انجام می دهد.

بهترین دانشگاه های هلند در دلفت

بهترین دانشگاه های هلند در دلفت

شهر دلفت نیز به عنوان یکی از شهرهای مهم کشور هلند مراکز علمی خوبی دارد که می تواند نیاز شما را در حوزه آموزشی به صورت کامل برطرف سازد . سر آمد بهترین دانشگاه های هلند در دلفت را می توان دانشگاهی به همین نام به اسم دانشگاه دلفت دانست که به عنوان یک آکادمی سلطنتی شروع به کار نمود.

این دانشگاه با داشتن هشت دانشکده تمامی مقاطع دانشگاهی را به افراد بااستعداد ارائه داده و بالغ بر 36% دانشجویان آن بین المللی هستند . در میان تمامی رشته های این دانشگاه خوب است که دانشجویان رشته معماری به صورت دقیق شرایط ورود به این دانشگاه را بررسی کنند ، چرا که در این زمینه بسیار صاحب نام می باشد.

با داشتن مدرک دیپلم می توانید درخواست ورود به مقطع لیسانس این دانشگاه را داشته باشید و علاوه بر معماری رشته های دیگری همچون علوم کامپیوتر ، ریاضیات و سیاست نیز در آن رتبه بالایی دارد . یکی از ویژگی های منحصر بفردی که این دانشگاه را زبانزد نموده و آن را در فهرست بهترین دانشگاه های هلند بر اساس شهر قرار داده ، وجود پشت بامی سرتاسر پوشیده شده با چمن است که منظره زیبایی را خلق نموده است.

همچنین توصیه می کنیم تا عنوان شهرهای مهم و جذاب کشور هلند را نیز مطالعه کنید تا بتوانید به جاذبه های شهرهای مختلف این کشور علاوه بر زمینه تحصیلی پی ببرید.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

دانشگاه اراسموس روتردام

دانشگاه اراسموس روتردام با داشتن هفت دانشکده بر حوزه سلامت تمرکز ویژه ای داشته و نام خود را از فیلسوف قرن پانزدهم اراسموس روتروداموس وام گرفته است . در ابتدا رشته بازرگانی در این دانشگاه به دانشجویان تدریس می شد و پس از آن با افزودن رشته های مختلف توانست به عنوان یکی از دانشگاه های مطرح هلند و اروپا خود را به جهانیان معرفی کند.

از نکات قابل توجه در رابطه با این دانشگاه ، وجود افراد مطرح سیاست مدار و دانشمندان برجسته است که از جمله آنها می توان به یان تینبرگن برنده جایزه نوبل و پان پیتر بالکننده نخست وزیر سابق این کشور اشاره نمود.

مرکز پزشکی این دانشگاه به عنوان یکی از معتبرترین مراکز پزشکی اروپا شناخته می شود و در بروکسل نیز شعبه ای دارد . این دانشگاه به عنوان یکی از برترین دانشگاه های هلند در حوزه ارتباطات و رسانه تحصیلات به زبان انگلیسی را به دانشجویان ارائه می دهد و در حدود 40 از دانشجویان را افراد بین المللی تشکیل می دهند که در نوع خود منحصر بفرد است.

شما می توانید با توجه به دانشکده خود در یکی از چهار پردیس این دانشگاه ساکن شده و زندگی در یکی از یباترین شهرهای هلند را تجربه کنید.

بهترین دانشگاه های هلند در اوترخت

قطعا در میان بهترین دانشگاه های هلند بر اساس شهر نام دانشگاه اوترخت را به عنوان اولین گزینه ها خواهید یافت . دانشگاه اوترخت به عنوان یکی از قدیمی ترین و معتبرترین دانشگاه های هلند ، سالانه بیش از 30000 دانشجو را در رشته و مقاطع مختلف آموزش می دهد که همین امر آن را به یکی از بزرگ ترین دانشگاه های هلند مبدل نموده است.

بهترین دانشگاه های هلند در اوترخت توانسته اند جوایز مطرح بین المللی همچون جایزه نوبل و اسپینوزا را برای آوازه هر چه بیشتر این شهر به ارمغان آورده و شما می توانید در خوابگاه های نزدیک به هر مرکز آموزشی به راحتی سکونت داشته باشید.

در دانشگاه اوترخت دانشجویان از کشورهای انگلستان و اسکاتلند بیشتر از سایرین هستند و در واقع می توان درصد دانشجویان خارجی در این دانشگاه را حدود 7% دانست.

بهترین دانشگاه های هلند در اوترخت

رشته حقوق از جمله رشته های مطرح در این دانشگاه است و نقش مهمی را در اقتصاد این شهر و کشور هلند ایفا می کند . انتخاب تحصیل در این شهر به شما فرصت می دهد تا بتوانید با فرهنگ غنی مردم آشنا شده و از اوقات فراغت خود نهایت لذت را ببرید.

تمایل دارید از سایر مقصدهای تحصیلی مناسب نیز مطلع شوید ؟ پس مقالات زیر را از دست ندهید:

بهترین دانشگاه های هلند در آیندهوون

چنانچه در جستجوی بهترین دانشگاه های هلند بر اساس شهر به سراغ شهر آیندهوون بروید ، قطعا نام دانشگاه آیندهوون را به عنوان نخستین دانشگاه مطرح این شهر خواهید یافت که همواره در میان 200 دانشگاه برتر جهان قرار می گیرد.

همچنین باید این نوید را به شما بدهیم که این دانشگاه همواره در میان دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم کشورمان قرار داشته و می توانید به خیالی آسوده در آن به تحصیل مشغول شوید . بالغ بر 19% از دانشجویان این دانشگاه را افراد خارجی تشکیل می دهند که از بیش از 100 کشور جهان برای گذراندن یک مقطع تحصیلی در این شهر ساکن شده اند.

دانشگاه صنعتی آیندهوون به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های هلند برای تحصیل در حوزه فناوری بسیار قوی بوده و با وجود شرکت های مرتبط با این رشته در اطراف آن ، فرصت های شغلی خوبی را نیز در اختیار دانشجویان پس از فارغ التحصیلی قرار می دهد.

از جمله مزایای انتخاب این دانشگاه به عنوان مقصد تحصیلی فرصت دریافت بورسیه های تحصیلی متعدد است که به شما امکان تحصیل با بورسیه و یا با حداقل هزینه را می دهد . کارشناسان آی مهاجرتی به شما توصیه می کنند تا حتما برای پذیرش در دوره دکترا این دانشگاه اقدام نمایید که فرصت های تحصیلی خوبی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

دانشگاه تحقیقاتی واخنینگن

دانشگاه تحقیقاتی واخنینگن یکی از برترین دانشگاه های هلند است که به عنوان گزینه ای ممتاز در آموزش عالی این کشور شناخته می شود . این دانشگاه در ابتدا فعالیت خود را با کار در حوزه کشاورزی آغاز کرد و پس از 42 سال فعالیت توانست به دانشگاه تبدیل شود.

هم اکنون با بیش از یک قرن فعالیت ، این دانشگاه گسترده ترین پژوهش ها در حوزه محیط زیست ، علوم دامی و علوم طبیعی کشور هلند در این دانشگاه انجام شده و حدود 40 رشته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی تدریس می شود.

بهترین دانشگاه های هلند بر اساس شهر در رابطه با دانشگاه واخنینگن سال آموزشی را از ماه سپتامبر آغاز نموده و زندگی در شهری کوچک و تاریخی را برای شما فراهم می سازد . این شهر در تامین مواد غذایی مردم هلند نقش مهمی داشته و بخش مهمی از زنجیره غذایی را تامین می سازد.

کار در شهر واخنینگن برای دانشجویان رشته کشاورزی بسیار ایده آل است و در صورتی که تحصیل در این رشته را تجربه کرده اید ، از طریق کارشناسان ما فرصت های شغلی در این شهر را بررسی کنید . عنوان مهاجرت به هلند با روش های کاملاً قانونی شما را از کلیه روش های مهاجرت به این کشور به خوبی مطلع می سازد.

 

لیدن قدیمی ترین دانشگاه هلند

لیدن قدیمی ترین دانشگاه هلند است که به نوعی از طریق خانواده سلطنتی این کشور اداره می شود . شخصیت های برجسته فکری ، فرهنگی و سیاستمداران زیادی در این دانشگاه تحصیل کرده اند و شما می توانید فیلسوفانی همچون اسپینوزا و دکارت را در تاریخچه آن ببینید.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که آلبرت انیشتین و انریکو دریافت کنندگان جایزه نوبل به این دانشگاه متصل بوده اند و بخشی از تحصیل و تحقیقات خود را در آن سپری کرده اند . 7 دانشکده به همراه یک پردیس در لیدن و لاهه شعار خود را سنگر آزادی قرار داده اند.

تعهد به علوم اجتماعی اهمیت ویژه ای در این دانشگاه داشته و علاقه مندان به زبان شناسی و باستان شناسی می توانند تحصیلات خوبی را در این دانشگاه پشت سر بگذارند . علاوه بر این لیدن از شهرهای مقرون به صرفه برای دانشجویان شناخته می شود که زندگی دانشجویی با هزینه خوب را به دانشجویان ارائه می دهد.

لیدن قدیمی ترین دانشگاه هلند

دانشگاه دولتی رادبود

دانشگاه دولتی رادبود در نایمخن قدیمی ترین شهر این کشور واقع شده و به عنوان یکی از برترین ها در رنکینگ دانشگاه های هلند ، کیفیت آموزشی بالایی در سطح جهان دارد . سالانه بیش از 22000 دانشجو در این دانشگاه به تحصیل می پردازند و شما در صورت پذیرش در میان 15 درصد دانشجویان بین المللی این دانشگاه قرار می گیرید.

رشته روانشناسی به همراه علوم انسانی دانشگاه رادبود رتبه بالایی در سطح جهانی داشته و شما در کنار اساتید برجسته ای به تحصیل مشغول خواهید شد . یکی از ویژگی های منحصر بفرد این دانشگاه داشتن یک بیمارستان مجهز آموزشی است که علاوه بر آموزش دانشجویان به صورت مستقل و ارائه خدمات درمانی به بیماران است.

آمار ورود به بازار کار این دانشگاه نیز منحصر بفرد بوده و بیش از 90% دانشجویان توانسته اند پس از فارغ التحصیلی به شغل مناسبی دست یابند . مدرسه تابستانی این دانشگاه نیز پذیرای قشر زیادی از دانش آموزان در دوره های تابستانی است.

دانشگاه خرونینگن هلند

دانشگاه خرونینگن هلند

از دیگر بهترین دانشگاه های هلند بر اساس شهر که کارشناسان آی مهاجرتی به شما توصیه می کنند ، دانشگاه گرونینگن در این کشور است که در میان 100 دانشگاه برتر جهان قرار می گیرد . بورسیه های تحصیلی متعدد به همراه فرصت تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه خرونینگن هلند از ویژگی های منحصر بفرد این مرکز آموزشی است که سالانه دانشجویان زیادی را به خود جذب می کند.

این دانشگاه در ابتدا به عنوان یک موسسه آموزشی در شهری به همین نام تاسیس شد و رشته های حقوق ، پزشکی و فلسفه را سرلوح خود قرار داد . داشتن کتابخانه و سالن های ورزشی مجهز از جمله ویژگی های منحصر بفرد این دانشگاه به شمار می رود و دانشجویان می توانند تمامی امکانات خود از جمله وعده های غذایی را به خوبی از طریق سلف تامین سازند.

با داشتن مدرک دیپلم می توانید برای مقطع کارشناسی این دانشگاه درخواست دهید و در صورتی که علاقه مند به تحصیل در دوره تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکترا هستید ، باید رزومه تحصیلی خوبی را از خود ارائه دهید . دوره دکترا در این دانشگاه کاملا به زبان انگلیسی بوده و شما می توانید با دانشگاه های مطرح دنیا در این دوره در ارتباط بوده و شما یکی از بهترین دانشگاه های هلند بر اساس شهر را انتخاب خواهید کرد.

دانشگاه پژوهش محور رادبو نیمخن

دانشگاه پژوهش محور رادبو نیمخن که در شهری به نام نیمخن هلند قرار گرفته ، آموزش های خود را در سطح بین المللی ارائه می دهد و شما در 1% دانشگاه های برتر جهان درس خواهید خواند . این دانشگاه دارای 14 موسسه تحقیقاتی است که برخی از آنها در رشته تخصصی خود رتبه اول جهان هستند و از تمامی ایده های نو استقبال می کنند.

از آن جهت دانشگاه نیمخن در میان برترین دانشگاه های هلند قرار می گیرد که از هر 9 دانشجو یکی از آنها خارجی می باشد و دانشجویان این فرصت را دارند تا همراه با اساتید خود از فضای آموزشی بهره مند شوند . 13 برنامه دوره کارشناسی و 36 برنامه کارشناسی ارشد به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شوند.

بهترین دانشگاه های هلند در سایر شهرها

کشور هلند به عنوان یکی از الگوهای آموزشی مطرح در جهان دارای دانشگاه های مطرح زیادی است که رنکینگ های جهانی داشته و در بهترین شهرهای این کشور قرار گرفته اند . 

چنانچه به دنبال بهترین دانشگاه های هلند بر اساس شهر هستید ، باید به شما بگوییم که هر یک از شهرهای این کشور به حدی خوب هستند که انتخاب از میان آنها برای دانشجویان بین المللی دشوار می شود.

اما از دیگر بهترین دانشگاه های هلند در سایر شهرهای می توان به موارد جدول اشاره کرد:

نام دانشگاه نام شهر
دانشگاه ماستریخت ماستریخت
دانشگاه تیلبرگ تیلبرگ
دانشگاه الهیات کاتولیک اوترخت اوترخت

البته خوب است دقت داشته باشید که هر یک از برترین دانشگاه های هلند در رشته های خاص از دیگری بهتر بوده و توصیه می شود با توجه به رشته تحصیلی تان حتما با مشاورین آی مهاجرتی مشورت نمایید تا به صحیح ترین انتخاب ممکن برسید . جهت اطلاع از هزینه های زندگی در این کشور عنوان هزینه های مهاجرت و زندگی در هلند ما را در همین سایت از دست ندهید.

رنکینگ دانشگاه های هلند

قطعا در هنگام انتخاب بهترین دانشگاه های هلند بر اساس شهر ، رنکینگ و رتبه دانشگاه موردنظر برایتان اهمیت ویژه ای دارد.

از این رو در این بخش ما به رنکینگ دانشگاه های هلند در سطح جهان خواهیم پرداخت و رتبه دانشگاه های تراز اول کشور هلند را بررسی خواهیم نمود.

تنها دقت داشته باشید که وزارت علوم کشورمان نیز هر ساله فهرستی از دانشگاه های معتبر خود منتشر می کند که دانشگاه های تراز اول این کشور در رتبه ممتاز آن قرار گرفته اند.

خوب است این نکته را مدنظر داشته باشید که هلند میزبانی دانشگاه های زیادی را بر عهده دارد که هر یک می تواند گزینه ایده آلی برای تحصیل در رشته دلخواهتان و مقاطع عالی باشد.

بنابراین تنها به خواندن این مقاله اکتفا نکرده و حتما با مشاورین ما در آی مهاجرتی تماس بگیرید تا بهترین گزینه را پیش  رویتان قرار دهند.

نام دانشگاهرنکینگ QSرنکینگ شانگهای
دانشگاه آمستردام55150-100
دانشگاه دلفت5758
دانشگاه اراسموس روتردام20872
دانشگاه اوترخت11069
دانشگاه آیندهوون125201
دانشگاه واخنینگن12353
دانشگاه لیدن11271
دانشگاه گرونینگن11473
دانشگاه رادبو214123

در این عنوان تلاش نمودیم تا بهترین دانشگاه های هلند بر اساس شهر را به شما علاقه مندان معرفی نماییم و در صورتی که تمایل به پذیرش در هر یک از بهترین دانشگاه های هلند دارید ، حتما با مشاورین ما در آی مهاجرتی در دفاتر مرکزی و غرب در تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل نموده و از به روزترین راهنمایی ها مطلع شوید.

سوالات پرتکرار بهترین دانشگاه های هلند بر اساس شهر

در پایان نیز کارشناسان ما به پرتکرارترین سوالات در رابطه با بهترین دانشگاه های هلند بر اساس شهر پاسخ داده اند و شما می توانید از طریق بخش دیدگاه نیز با مشاورین ما در ارتباط باشید.

 

نزدیک به 36% از دانشجویان دانشگاه دلفت بین المللی هستند.

دانشگاه لیدن مقصد تحصیلی بسیاری از اشخاص مشهور از جمله آلبرت انیشتین بوده است.

شهر لیدن شهری مقرون به صرفه برای دانشجویان با دانشگاه های مطرح است.

به حرئت می توان گفت که 10 دانشگاه برتر هلند در میان ممتازین مورد تایید وزارت علوم کشورمان قرار گرفته اند.

رشته پزشکی در دانشگاه آمستردام بسیار مشهور است.

آی مهاجرتی را از زبان کلاینت های ما که موفق به دریافت ویزای کشور مورد علاقه شان شده اند بشناسید:

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه