موسسات مشاوره اعزام دانشجو به انگلستان 2023

موسسات مشاوره اعزام دانشجو به انگلستان 2023 یکی از روش های مهاجرت و نقل مکان به این کشور می باشد که می تواند علاقمندان به این هدف را راهنمایی کرده و در رسیدن به آن همراهی نمایند. از جایی که پذیرش و تحصیل در دانشگاه های کشور انگلستان بسیار رقابتی می باشد، استفاده از تجارب و مشاوره های متخصصین این حوزه تاثیر بسیاری بر موفقیت در این هدف دارد.

موسسات اعزام دانشجو به انگلستان مانند موسسات مهاجرتی دارای شرایط، قوانین و ضوابط مرتبط به خود هستند، اما در مقایسه با موسسات مهاجرتی بسیار محدودتر می باشند که می تواند دانشجویان را نیز بسیار محدود سازد.

موسسات مشاوره اعزام دانشجو به انگلستان 2023

موسسات اعزام دانشجو به انگلستان گرچه در اعزام دانشجو فعالیت دارند اما با محدودیت های فراوانی مواجه بوده و نمی توانند در کل پروسه فرد را همراهی نمایند.

فهرست مطالب

به همین خاطر بر خلاف تصور عمومی اعزام دانشجو به انگلستان با مهاجرت تحصیلی به این کشور دارای تفاوت بوده که شناخت این تفاوت و ویژگی های هرکدام بسیار مهم و اساسی است.

سالانه دانشجویان بسیاری درخواست تحصیل خود را به مراکز کشور انگلستان ارسال می کنند که در این بین برخی از آنان موفق به دریافت پذیرش موفق می شوند. به دلیل اعتبار و کیفیت بالای دانشگاه های این کشور همواره تقاضا برای این امر زیاد است، به همین خاطر باید حتما با مشاورین این حوزه مشورت نمایید.

تیم مشاورین آی مهاجرتی در ادامه موسسات مشاوره اعزام دانشجو به انگلستان 2023 را برای شما شرح خواهند داد. ضمنا عنوان ویزای تحصیلی کشور انگلستان را نیز حتما مطالعه کرده تا قوانین، مدارک، شرایط و مراحل پذیرش در دانشگاه های انگلستان را با جدیدترین و آخرین تغییرات بشناسید.

مهاجرت تحصیلی یا اعزام دانشجو به انگلستان

شاید از منظر عمومی مهاجرت تحصیلی با اعزام دانشجو برای مردم یکسان به نظر آیند، اما این دو اقدام کاملا متفاوت از هم بوده و دارای اهداف و شرایط متفاوتی هستند.

حال شما با این سوال مواجه خواهید بود که مهاجرت تحصیلی یا اعزام دانشجو به انگلستان، کدامیک مناسب تر هستند؟

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو موسسات مشاوره اعزام دانشجو به انگلستان 2023 + پادکست

موسسات مشاوره اعزام دانشجو به انگلستان همانند موسسات مهاجرتی دارای قوانین مشخصی هستند که کارشناس ارشد مهاجرتی ما در این باره برای شما می گوید.

این ویدیو را تا انتها تماشا نموده و در صورتی که به دنبال جزئیات بیشتر هستید، حتما با مشاورین ما در آی مهاجرتی تماس بگیرید.

نمایش ویدیو درباره کاور ویدیو موسسات مشاوره اعزام دانشجو به انگاستان 2023
موسسات مشاوره اعزام دانشجو به انگلستان 2023

اولین تفاوت این که در مهاجرت تحصیلی قصد ادامه اقامت و زندگی در کشور مقصد است، اما اعزام دانشجویی فقط به نیت تحصیل بوده و قصد بازگشت به کشورمان و کار در ایران می باشد.

مقاله مهاجرت تحصیلی به انگلستان جزئیات دقیق تری در این باره به شما خواهد گفت. همچنین در اعزام دانشجو معمولا کمک هزینه و بورسیه تحصیل از موسسات و دانشگاه های داخل کشور دریافت می شود و در مقابل آن شخص ملزم به بازگشت به کشور و کار در مقابل آن کمک ها و تعهدات است. پس شما نمی توانید برای ادامه زندگی خود در این کشور برنامه داشته باشید.

اما همانطور که در مقاله اطلاعات تخصصی تحصیل در انگلستان کاملا شرح داده ایم، در مهاجرت تحصیلی شخص پس از اتمام تحصیلات به راحتی می تواند در این کشور شغل یافته و مشغول به کار شده و زندگی کند. ضمنا در اعزام دانشجویی گزینه های دانشگاهی محدود و به انتخاب دانشگاه یا موسسه بورس کننده و یا موسسه اعزام دانشجو هستند، اما در مهاجرت تحصیلی شما می توانید هر دانشگاهی را که قادر به پذیرش در آن باشید، برگزینید.

موسسه اعزام دانشجو به انگلستان

موسسه اعزام دانشجو به انگلستان

در کنار موسسات مهاجرتی در کشورمان سال های بسیاری است انواع موسسه اعزام دانشجو به انگلستان نیز در حال فعالیت هستند که باید حتما از وزارت علوم کشورمان مجوز فعالیت خود را دریافت کرده و یا آن را تمدید کرده باشند. متاسفانه تعداد قابل توجهی از این موسسات اعزام دانشجویی بدون مجوز لازمه و یا با اینکه اعتبارشان به پایان رسیده است نیز هنوز در حال فعالیت در ایران می باشند.

جای ناراحتی است باتوجه به روادید محدود و دانشگاه هایی کمی که این موسسات با آن ها در ارتباط بوده و به طور کل اجازه روادید با آن ها دارند؛ گستره انتخاب متقاضیان را برای دانشگاه های مختلف می بنند و همواره تلاش دارند تا به نحوی مدارک و شرایط شما را جوری تحلیل و جلوه دهند که در نهایت مناسب برای یکی از مراکز در دسترس آن ها می باشد. به همین خاطر انتخاب موسسات مشاوره اعزام دانشجو به انگلستان 2023 بیش از حد تصور مهم و اساسی است.

بدین منظور به جای اینکه مشاوره قوی و مناسب به متقاضی ارائه شود و تلاش برای ثبت نام وی در معتبرترین دانشگاه ممکن صورت پذیرد، او را به سمت یک دانشگاه ضعیف که به هر دانشجویی در قبال اخذ شهریه پذیرش می دهد؛ سوق داده اند. به همین خاطر طی سال های گذشته فعالیت بسیاری از این افراد و موسسات جلوگیری به عمل آمده است. عنوان 5 روش برتر مهاجرت به انگلستان را بخوانید تا تمامی روش های قانونی مهاجرت با جزئیات و شرح دقیق آن ها را بشناسید.

وبینار بررسی تحصیل در بهترین کشورهای اروپایی

انتخاب مقصد تحصیلی همواره با چالش های زیادی همراه است که کارشناس ارشد ما در این وبینار کوشیده است تا بهترین مقصدهای ممکن را به شما معرفی نماید.

تا انتها این وبینار را تماشا نموده و از طریق تماس با مشاورین ما با توجه به شرایط خود به بهترین انتخاب برسید.

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار تحصیل در بهترین کشورهای اروپایی
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

شرایط انتخاب موسسات اعزام دانشجو به انگلستان

طبق گفته های بخش قبل پس در انتخاب یک موسسه باید بسیار دقت داشته باشید. برخی از شرایط انتخاب موسسات اعزام دانشجو به انگلستان بدین شرح می باشند:

  • موسسات اعزام دانشجو به انگلستان همواره با قراردادی قانونی و حقوقی را تنظیم نموده و در آن به طور کامل وظایف و خدمات خودشان را شرح داده و مبلغ هزینه های هرکدام را نیز ثبت کرده و به متقاضی ارائه نمایند.
  • وزارت علوم کشورمان همواره نرخ تعرفه و خدماتی که موسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور باید ارائه دهند را رسما اعلام می کنند. شما باید حتما این نرخ نامه را تهیه نموده و از میزان مبالغ مطلع شوید تا پول اضافه ای از شما دریافت نشود.
  • دقت داشته باشید که متقاضیان باید همواره بر اساس میزان خدماتی که از موسسات اعزام دانشجو به انگلستان دریافت می کنند، هزینه آن را بپردازند. به همین منظور این موسسات باید در قرارداد متعهد شوند که در صورت عدم دریافت نتیجه مطلوبه باید مبلغ دریافتی را بازگردانند.
  • دقت داشته باشید که موسسات اعزام دانشجو هرکدام فقط مجوز فعالیت و اقدام برای کشورهایی خاص را دارا می باشند و اقدام در جهت اعزام دانشجو به سایر کشورها غیر قانونی است. مثلا موسسه ای که مجاز به اعزام دانشجو به آمریکا و انگلستان می باشد، نمی تواند دانشجو به ژاپن و چین اعزام کند، چون در این زمینه دارای تخصص، تجربه و دانش لازمه نیست و متاسفانه این تخلف بسیار دیده می شود.

تفاوت موسسات اعزام دانشجو به انگلستان با موسسات مهاجرتی

تا این جا متوجه شدیم که امر مهاجرت تحصیلی با اعزام دانشجو دارای تفاوت است و نمی توان آن را یکسان در نظر گرفت. اما نکته دیگری که باید به بررسی آن بپردازیم این است که تفاوت موسسات اعزام دانشجو به انگلستان با موسسات مهاجرتی در چه می باشد؟

اولین و مهم ترین تفاوت اینکه موسسات مهاجرتی هیچ محدودیتی در انتخاب مقصد، دانشگاه انتخابی و نحوه و نوع فعالیت ندارند، اما موسسات اعزام دانشجو فقط در رابطه با تعدادی محدود دانشگاه قادر به فعالیت هستند.

ضمن اینکه موسسات اعزام دانشجو فقط قادر به انجام امور پذیرش و ثبت نام دانشگاهی دانشجویان می باشند؛ اما موسسات مهاجرتی دارای گستره فعالیت بسیار وسیع تری می باشند. به طور مثال موسسات مهاجرتی می توانند در مراحل اخذ ویزا، انتخاب دانشگاه، انتخاب شهر و محله زندگی، مسکن، خوابگاه و سایر مجوزها نیز کمک دانشجویان باشند.

موسسات مهاجرتی به دلیل داشتن نماینده در کشورهای مختلف، می توانند امور مهاجرتی متقاضیان در هر حوزه و زمینه ای را بسیار، سریع تر، ارزان تر و مطمئن تر از موسسات اعزام دانشجو به انجام برسانند. تیم مشاورین آی مهاجرتی دارای تجربه بسیاری در اخذ پذیرش از دانشگاه های مختلف و معتبر در کشور انگلستان هستند و می توانند شما را به بهترین گزینه ممکن برایتان برسانند.

با کلیک بر روی عنوان قوانین مهاجرت کاری و کار در انگلستان از تمامی شرایط و قوانین کاری و چگونگی یافتن شغل در این کشور اطلاع پیدا کنید.

هزینه های اعزام دانشجو به انگلستان

به طور کلی اعزام دانشجو به انگلستان در دو مرحله کلی نیاز به هزینه کرد ها و مخارجی اصلی و اساسی دارد؛ بخش اول مربوط به تمامی مخارج لازم برای انجام مهاجرت و خروج از کشور بوده و بخش دوم مربوط به هزینه های رسیدن به انگلستان و شروع اقامت و تحصیل در این کشور.

این دو بخش شامل جزئیات و موارد گوناگونی می شوند که ما در مطلب هزینه های زندگی در انگلستان برای مهاجران برای شما عزیزان توضیح کامل و به روزی داده ایم. 

ضمنا همانطور که گفتیم هزینه های اعزام دانشجو به انگلستان و نرخ دستمزد های این موسسات از سوی وزارت اعلام مشخص شده است، که متاسفانه آنان خود نسبت به دریافت مبالغ بیش تر اقدام می کنند که غیر قانونی است.

هزینه های اعزام دانشجو به انگلستان

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه داشته باشید اینکه میزان مخارج و هزینه های هر فرد دانشجو بسیته به عوامل مختلفی نظیر شهر محل اقامت، دانشگاه، میزان شهریه، سبک و استایل زندگی و غیره با یکدیگر تفاوت دارند. به همین خاطر اگر به دنبال اطلاع دقیق از هزینه های اعزام دانشجو به انگلستان هستید، با مشاورین آی مهاجرتی تماس حاصل نموده و به صورت خصوصی شرایط خود را بررسی کنید.

با مطالعه مقالات زیر می توانید به درک خوبی از حوزه فعالیت موسسات دانشجویی در کشورهای مختلف جهان برسید:

جزئیاتی از هزینه های مهم در اعزام دانشجو به انگلستان

همانطور که گفتیم بررسی و محاسبه دقیق میزان هزینه ها زندگی برای یک نفر در کشور انگلستان بستگی به عوامل و شرایط وی دارد که توصیه می شود حتما پیش از نقل مکان با مشاورین آی مهاجرتی در میان گذاشته تا بتوانید میزانی تقریبی و نزدیک به واقعیت را برای خود به دست آورید.

مطلع باشید یک شخص مجرد ماهانه از 760.8 پوند هزینه زندگی بدون هزینه اجاره را در انگلستان لازم دارد. 

در ادامه بحثمان در جدول زیر جزئیاتی از هزینه های مهم در اعزام دانشجو به انگلستان را مشاهده خواهید کرد:

هزینه ها و مخارج مبلغ ( یورو)
شهریه دانشگاه دولتی سالانه 7 هزار تا 20 هزار پوند
شهریه دانشگاه خصوصی سالانه 15 هزار تا 50 هزار پوند
هزینه اجاره آپارتمان به طور متوسط 850 پوند
هزینه خوراک 300 تا 450 پوند
هزینه قبوض و اینترنت و موبایل 100 تا 150 پوند
هزینه حمل و نقل 100 پوند

رشته های موردنظر دانشجویان بین المللی

همانطور که اشاره کردیم دانشجویان بسیاری همه ساله برای تحصیل در کشور انگلستان تلاش می کنند، که در این میان همواره متقاضیان رشته های گوناگون بایکدیگر متفاوت هستند. معمولا رشته های پر درخواست نشان از آینده شغلی بهتر و شاید حتی میزان درآمد بالاتر برای متخصصان آن حوزه دارند.

بررسی این رشته ها می تواند در انتخاب رشته جهت تحصیل در دانشگاه های این کشور به شما کمک مناسبی نماید. البته علاقه و استعداد نیز در انتخاب رشته دارای بالاترین اهمیت هستند، ولی شناخت این مورد نیز خالی از لطف نیست. در ادامه رشته های موردنظر دانشجویان بین المللی بر اساس جنسیت آنان را برای سال تحصیلی 2022/2021 مشاهده می نمایید:

Scholarships for sending students to England

بورسیه ها در اعزام دانشجو به انگلستان

موضوع بورسیه تحصیلی از جمله موارد مهم است که بی شک هر دانشجویی علاقه دارد تا آن را به دست آورده و هزینه های تحصیل خود را کاهش یا حتی کاملا بپوشاند تا بهترین نوع تحصیل در خارج کشور را تجربه نماید. باید بدانید که تحصیل در انگلستان از جمله کشورهای گران نیز می باشد که این میل دانشجویان به دریافت بورسیه را بالاتر می برد.

در رابطه با بورسیه ها در اعزام دانشجو به انگلستان مراکز مختلف علمی در این کشور بورسیه های گوناگونی را به متقاضیان عرضه می کنند. به طور معمول دریافت بورسیه تحصیلی در سطوح دکتری و کارشناسی ارشد نسبت به دریافت بورسیه در مقطع کارشناسی راحت تر است. همچنین افرادی که توانسته اند در مقطع قبلی از سطح علمی بالایی برخوردار بوده و نمرات عالی داشته اند می توانند بورسیه تحصیلی انگلستان را دریافت کنند.

برای شناخت دقیق اعزام دانشجو به انگلستان و همچنین انواع بورسیه و کمک هزینه های تحصیلی باید با مشاورین آی مهاجرتی تماس حاصل کرده تا با توجه به مدارک، شرایط و سطح تحصیلی بررسی شود که آیا قادر به دریافت آن هستید و کدامیک برای شما مناسب خواهد بود. ضمنا مقاله دریافت بورسیه های تحصیلی از انگلستان نیز اطلاعات بسیار جامع و کاملی در اختیار شما قرار خواهد داد، مطالعه آن را از دست ندهید.

کارشناسان آی مهاجرتی شرایط موسسات مشاوره اعزام دانشجو به انگلستان 2023 را شرح دادند، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در دفاتر غرب و مرکزی در تهران و یا دفتر شیراز در تماس باشید.

سوالات پر تکرار موسسات مشاوره اعزام دانشجو به انگلستان 2023

سوالات پرتکرار در پایان نیز می تواند راهنمای خوبی برای شما عزیزان باشد و در صورتی که پرسشی در ذهنتان وجود دارد آن را از طریق بخش دیدگاه با مشاورین ما در میان بگذارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به پاسخ برسید.

به طور یقین موسسات مهاجرتی گزینه بهتر و ایده آل تری هستند چون از تجارب و دسترسی های بسیار وسیع تری برخوردارند؛ در طول مطلب تمامی مزایا و معایب هردو موسسه را بررسی کرده ایم؛ حتما آن را مطالعه فرمایید.

در حال حاضر به تمامی مقاطع دانشگاهی انگلستان از لیسانس تا دکترا می توان دانشجو اعزام نمود.

خیر، معمولا موسسات اعزام دانشجو به صورت محدود قادر به اعزام دانشججو به یک یا چند کشور در جهان هستند که مجوز آن را دریافت کرده اند.

باید بگوییم که نرخ فعالیت و دستمزد تمامی موسسات مشاوره اعزام دانشجو به انگلستان 2023 توسط وزارت علوم کشورمان بررسی شده و همواره اعلام می شود.

بله، تفاوتی که میان این دو موسسات وجود دارد، بسیار زیاد و بسیار تاثیر گذار هستند که می توانند بر روی هزینه ها و مخارج و به خصوص آینده تحصیلی و شغلی دانشجویان تاثیر بسزایی بگذارند.

با مشاهده ویدیو کلاینت های ما رسیدن به رویاهایتان را در یک قدمی خود خواهید دید:

پخش ویدیو
نمایش ویدیو درباره اسماعیل و ابراهیم قربانی
نمایش ویدیو درباره مرجان عبادی
نمایش ویدیو درباره آیدا دلپسند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه