تحصیل به زبان انگلیسی در هلند

تحصیل به زبان انگلیسی در هلند یک امتیاز ویژه برای دانشجویانی است که تمایل دارند تحصیلات خود را به صورت بین المللی در یکی از بهترین کشورهای اروپایی پشت سر بگذارند . بسیاری از دانشجویان تمایل دارند تا ضمن بهره مندی از سیستم آموزشی مدرن و دانشگاه های مدرن بتوانند به زبان نخست دنیا آموزش ببینند.

تحصیل به زبان انگلیسی در هلند به شما فرصت می دهد تا بتوانید با دانشگاه های سراسر دنیا در طول تحصیل خود به راحتی ارتباط داشته باشید و دغدغه ای در رابطه با ادامه تحصیل و یا کار در سایر کشورهای دنیا نداشته باشید.

تحصیل به زبان انگلیسی در هلند

گستردگی زبان انگلیسی در میان مردم هلند به حدی است که می توانید علاوه بر تحصیل در محیط زندگی نیز از آن استفاده کنید.

فهرست مطالب

دریافت مدرک تحصیلی به زبان انگلیسی در تمامی جهان پذیرفته بوده و تمامی کشورهای جهان با آغوشی باز پذیرای دانشجویان با مدرک بین المللی هستند . کشور هلند با داشتن سیستم آموزشی منحصر بفرد که الگوی تحصیلی در بسیاری از کشورهای جهان است ، با افزودن زبان انگلیسی در رشته و مقاطع مختلف توانسته دانشجویان بین المللی زیادی را به خود جذب نماید.

در این عنوان مشاورین آی مهاجرتی شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در هلند را برای شما علاقه مندان بررسی نموده اند و توصیه می کنیم تا حتما عنوان تحصیل در هلند 2023 را نیز مطالعه کنید تا بتوانید با روند تحصیلی این کشور آشنا شوید . یکی از مزایای اصلی انتخاب تحصیل به زبان انگلیسی در هلند وجود گسترده این زبان در میان مردم این کشور است که می توانید به صورت روزمره در میان مردم بومی هم از آن استفاده کنید.

تحصیل لیسانس به زبان انگلیسی در هلند

یکی از پردرخواست ترین مقاطع تحصیلی در دانشگاه هیا هلند ورود به دوره کارشناسی است که دانش اموزان پس از دریافت مدرک دیپلم خود به دنبال ورود به یک رشته دانشگاهی خوب در کشوری مطرح هستند . تحصیل لیسانس به زبان انگلیسی در هلند در برخی از دانشگاه های خصوصی و رشته های مشخص امکان پذیر می باشد اما نباید به صورت قطع به آن امید داشته باشید.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
تحصیل به زبان انگلیسی در هلند

تحصیل مقطع کارشناسی در هلند به زبان انگلیسی در دانشگاه های دولتی این کشور امکان پذیر نبوده و زبان اول آموزش هلندی است اما برخی از دانشگاه های خصوصی رشته هایی را به زبان انگلیسی آموزش می دهند که متنوع نیستند و شهریه بالایی را نیز از دانشجو دریافت می کنند.

توصیه ما به شما عزیزان این است که به جای انتخاب تحصیل به زبان انگلیسی در دوره لیسانس هلند ، تلاش نمایید تا با یادگیری زبان هلندی ، شانس خود را برای ورود به دانشگاه های مطرح این کشور گشوده و هزینه کمتری را هم متحمل شوید . زیرا با انتخاب کشور هلند برای تحصیل شما نیازمند یادگیری زبان بومی مردم تا حد متوسطی خواهید بود و نمی توانید تنها با زبان انگلیسی دوران اقامت خود را پشت سر بگذارید.

از این رو با یادگیری زبان هلندی از مزایای بیشتری بهره مند می شوید ، علاوه بر اینکه مهارت زبان هلندی می تواند فاکتور مهمی در دریافت ویزا باشد . عنوان ویزای تحصیلی هلند راهنمای خوبی برای شما عزیزان است.

مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی در هلند

مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی در هلند

یکی از دغدغه های اصلی افراد متقاضی مهاجرت کاری و کار در اسپانیا، روش های پیدا کردن کار در اسپانیا است، لازم است بدانید که پیدا کردن کارفرمایی که حاضر به مصاحبه با شما شود، کار آسانی نیست اما اگر رزومه قوی داشته باشید و مدرک تحصیلی تان مرتبط با شغل مورد نیاز کارفرما باشد و مهارت خوبی در این زمینه داشته باشید، شانس بیشتری برای پیدا کردن کار خواهید داشت، ضمن اینکه، داشتن توصیه نامه ای که توجه کارفرما را جلب کند نیز در گزینش شما برای کار موثر خواهد بود . برای مهاجرت به اسپانیا از طریق کار، لازم است سایت ها و موسسات کاریابی در اسپانیا را بررسی کنید و با جستجو در آن ها، قادر خواهید بود شغل متناسب با مهارت و مدرک تحصیلی خودتان را پیدا کنید و سپس با کارفرما ارتباط برقرار کنید.

دوره زبان می تواند یک یا دو ترم تحصیلی زمان ببرد که اغلب دانشجویان از کشورمان ترجیح می دهند تا زبان خود را قبل از مهاجرت به هلند قوی ساخته و سپس اقدام به پذیرش دانشگاه نمایند ، زیرا با ارائه مدرک زبان انگلیسی همراه با سایر مدارک به سفارت شما امتیاز بالاتری خواهید داشت.

در صورتی که بتوانید تحصیل به زبان انگلیسی در هلند در مقطع کارشناسی ارشد را در رشته دلخواه خود بیابید ، همانند دوره کارشناسی متحمل هزینه های بالا نیستید و در برخی از دانشگاه ها می توانید بورسیه تحصیلی نیز دریافت کنید . توصیه می کنیم تا بر روی عنوان هزینه های مهاجرت و زندگی در هلند کلیک نمایید تا بتوانید از مجموعه هزینه هایی که برای زندگی در این کشور نیاز دارید ، به خوبی مطلع شوید.

وبینار تحصیل در بهترین کشورهای اروپایی +

آیا به دنبال آگاهی از بهترین کشورهای اروپا جهت تحصیل هستید ؟

مشاورین ما در این وبینار تحصیل در بهترین کشورهای اروپایی را برای شما علاقه مندان بررسی نموده اند و در صورتی که به دنبال آگاهی از شرایط خاص جهت مهاجرت هستید ، حتما با مشاورین ما تماس بگیرید.

کارشناسان آی مهاجرتی با بررسی شرایط شما کشورهای ایده آل برای ساختن آینده ای روشن را از آسان ترین راه ممکن برایتان فراهم می سازند.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

دکترا به زبان انگلیسی در هلند

دکترا به زبان انگلیسی در هلند بهترین فرصت برای رسیدن به یک مدرک معتبر بدون پرداخت شهریه و یا هزینه های بالا است . مقطع دکترا در هلند تنها دوره دانشگاهی است که می توانید در تمامی رشته ها به زبان انگلیسی پشت سر بگذارید و با دریافت بورسیه از هرگونه شهریه معاف شوید.

تحصیل به زبان انگلیسی در هلند بیش از پیش در این مقطع به شما توصیه می شود که با ارائه یک رزومه قوی می توانید به پذیرش رسیده و یکی از معتبرترین مدارک در سطح جهان را دریافت کنید . دوره دکترا در واقع یک دوره کاملا پژوهشی بوده و شما به نوعی به استخدام دانشگاه درآمده و حقوق دریافت خواهید کرد.

البته این حقوق به شرایط تحصیلی شما بسیار بستگی داشته و می تواند تنها شهریه دانشگاه و یا هزینه های زندگی را برایتان پوشش دهد . با مطالعه عنوان تحصیل دکترا در هلند می توانید به دقیق ترین اطلاعات موردنیاز خود در این زمینه برسید.

مدرک مورد نیاز برای تحصیل به زبان انگلیسی در هلند

یکی از مهم ترین بخش های تحصیل به زبان انگلیسی در هلند سطح و مدرک موردنیاز برای پذیرش است.

قطعا برای تحصیل در دانشگاه های این کشور باید مدرک بین المللی ارائه دهید و هرچه سطح و نمره شما بالاتر باشد ، رزومه بهتری خواهید داشت.

نوع مدرک سطح زبان
آیلتس حداقل 6.5
تافل حداقل 80
دولینگو سطح زبان B1
pte حداقل 50

دانشگاه کمبریج انگلستان نیز آزمون هایی را برای تعیین سطح زبان انگلیسی برگزار می کند که در بسیاری از دانشگاه های جهان از جمله هلند جزو معتبرترین ها شناخته می شوند . 

سطح بندی این آزمون بدین شرح است که البته گذراندن دوره های زبان در هلند نیز می تواند یکی از بهترین تصمیم ها باشد که خیال شما را از بابت تایید دانشگاه آسوده می سازد . بر روی این عنوان کلیک نمایید تا به جزئیات لازم در این باره برسید.

  • سطح A1 : آزمون کت KET
  • سطح A2 : آزمون پت PET
  • سطح B2 : آزمون FCE
  • سطح B2-C1: آزمون CAE
  • سطح C1: آزمون CPE

 

دانشگاه های انگلیسی زبان در هلند

قطعا به عنوان یک دانشجویی علاقه مند به کشور هلند تمایل دارید تا دانشگاه های انگلیسی زبان در هلند را بشناسید . در ادامه کارشناسان متخصص ما تلاش نموده اند تا فهرستی از بهترین مقصدهای انگلیسی زبان این کشور را برای شما شرح دهند ، اما دقت داشته باشید که با توجه به رشته تحصیلی دانشگاه ها می تواند متفاوت باشد و یا شرایط بورسیه ای که ارائه می شود ، یک دانشگاه را نسبت به دیگری برتر سازد.

از این رو حتما در رابطه با تحصیل در هلند به زبان انگلیسی از مشاورین ما راهنمایی های لازم را دریافت نموده و با مطالعه عنوان بهترین دانشگاه های هلند بر اساس شهر از شهرهای ایده آل این کشور نیز مطلع شوید.

  • دانشگاه آمستردام
  • دانشگاه دلفت
  • دانشگاه اوترخت
  • دانشگاه لیدن
  • دانشگاه اراسموس روتردام
  • دانشگاه خرونینگن
  • دانشگاه رادبود
  • دانشگاه ماستریخت

با مطالعه عناوین زیر بدانید که می توانید تحصیل به زبان انگلیسی را در کشورهایی خوب با چه شرایطی تجربه کنید:

رشته های محبوب به زبان انگلیسی در هلند

در میان رشته های متنوعی که در دانشگاه های هلند به دانشجویان بین المللی ارائه می شود ، برخی از رشته ها بیشتر از سایرین درخواست می شود که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد . البته رشته های محبوب به زبان انگلیسی در هلند بیشتر در مقطع دکترا مورد درخواست هستند که به دلیل ارائه امکانات تحصیلی بسیار خوب می باشد.

به صورت کلی مشاورین آی مهاجرتی پرطرفدارترین رشته ها به زبان انگلیسی در هلند را در مقطع تحصیلات تکمیلی و دکترا توصیه می شود که سیستم کارآمد هلند را به بهترین شکل ممکن در اختیارتان قرار می دهد.

  • علوم کامپیوتر
  • رشته های مهندسی
  • اقتصاد
  • معماری
  • حسابداری
  • هنر
رشته های محبوب به زبان انگلیسی در هلند

رشته های علوم پزشکی نیز محبوب هستند اما به دلی شرایط دشوار پذیرش و نیاز به زبان هلندی در دسته زبان انگلیسی قرار نمی گیرند . امیدواریم که با مطالعه این مقاله تا حد ممکن تحصیل به زبان انگلیسی در هلند را شناخته باشید . مشاورین آی مهاجرتی در عنوان مهاجرت به هلند با روش های کاملاً قانونی سایر روش های ممکن را پیش روی شما قرار داده اند و در دفاتر مرکزی و غرب در تهران و دفتر شیراز راهنمای شما می باشند.

سوالات پرتکرار تحصیل به زبان انگلیسی در هلند

با مطالعه سوالات پرتکرار نیز می توانید برخی از پاسخ های خود در رابطه با تحصیل به زبان انگلیسی در هلند را دریافت کرده و یا از طریق بخش دیدگاه پرسش خود را با کارشناسان  متخصص ما در میان بگذارید.

دوره تحصیلات تکمیلی را می توان بهترین مقطع برای تحصیل به زبان انگلیسی دانست.

اقتصاد ، معماری ، حسابداری ، هنر و رشته های مهندسی برای تحصیل به زبان انگلیسی در هلند محبوب هستند.

مدرک آیلتس و تافل را می توان معتبرترین ها در سطح جهان دانست.

با انتخاب این زبان می توانید در میان مردم بومی نیز به این زبان صحبت کنید.

دانشگاه آمستردام ، اوترخت ، دلفت ، لیدن ، رادبود ، ماستریخت و خرونینگن بهترین ها هستند.

ویدیوهای زیر را تماشا کنید تا دریابید با آی مهاجرتی در چشم زدنی به آنها خواهید رسید:

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه