مهاجرت تحصیلی به هلند

مهاجرت تحصیلی به هلند به عنوان یکی از بهترین روش های رسیدن به اقامت این کشور می تواند شما را به آسان ترین شکل ممکن به شهروند این کشور مبدل سازد . همانگونه که می دانید مسیرهای مهاجرتی به کشور هلند گوناگون بوده و افراد با انگیزه های مختلف می توانند ضمن بررسی هر روش به مناسب ترین شیوه دست یابند.

در کشور هلند شما فرصت خواهید داشت تا علاوه بر تحصیل به دنیای کار وارد شده و زمینه کار دائم و تغییر ویزای خود را فراهم سازید که شانسی بزرگ برای علاقه مندان به فرصت های شغلی خوب و درآمدهای عالی می باشد.

مهاجرت تحصیلی به هلند

مهاجرت تحصیلی به هلند می تواند به عنوان یک مسیر شیرین و جذاب شما را در نهایت به اقامت و شهروندی این کشور برساند.

فهرست مطالب

مهاجرت تحصیلی به هلند می تواند با پذیرش در یک دوره زبان و یا کالج آغاز شده و در نهایت با تحصیل در یک رشته ایده آل در دانشگاه های این کشور خاتمه یابد ، اما این مسیر سراسر تجربه و چالش های شیرین است که در نهایت شما را به هلندی مبدل خواهد ساخت.

در این عنوان با مشاورین آی مهاجرتی همراه باشید تا مهاجرت به هلند از طریق تحصیل را هرچه بهتر و بیشتر شناخته و بتوانید با اگاهی کامل نسبت به تحصیل در این کشور اقدام نمایید . چنانچه تمایل به دریافت جزئیات دقیق در رابطه با تحصیل در هلند 2023 دارید ، حتما بر روی این عنوان کلیک نموده و یا با مشاورین ما تماس بگیرید.

مراحل مهاجرت تحصیلی به هلند

پیشنهاد می کنیم تا در ابتدای مطالعه این عنوان حتما بر روی مقاله مهاجرت به هلند با روش های کاملاً قانونی کلیک کرده و تمامی مسیرهای ممکن را بررسی کنید تا بتوانید با خیالی آسوده اقدام به مهاجرت نمایید . مهاجرت به هلند از طریق تحصیل در ابتدا به واسطه تحصیل آغاز شده و سپس با تلاش و پشتکار باید به سایر مسیرها هدایت شود.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
مهاجرت تحصیلی به هلند

در رابطه با مراحل مهاجرت تحصیلی به هلند باید گفت که شما ابتدا با ویزای تحصیلی به این کشور قدم گذاشته و سپس همزمان با تحصیل به صورت پاره وقت به کار دانشجویی بپردازید . کار دانشجویی به شما کمک می کند تا ضمن تقویت زبان خود بتوانید ، مهارت های اجتماعی تان را بالا برده و زمینه ساز یافتن شغلی دائم در این کشور باشید.

در صورتی که بتوانید پس از تحصیل خود به قرارداد با یک کارفرما برسید ، این امکان برایتان وجود دارد که ویزای تحصیلی خود را به ویزای کار تغییر داده و بتوانید در این کشور ماندگار شوید . دقت داشته باشید که در برخی از مشاغل فرصت کارورزی وجود دارد که در نهایت شما را در همان فرصت شغلی به صورت دائم استخدام کند.

داشتن یک قرارداد کاری معتبر به صورت قانونی نشان میدهد که یک کارفرما به تخصص شما نیاز دارد و به عنوان یک نیروی کار از طریق مهاجرت تحصیلی به هلند می توانید به ویزای کار برسید.

اقامت تحصیلی هلند

خوب است دقت داشته باشید که اقامت تحصیلی هلند با دریافت اقامت دائم این کشور تفاوت داشته و شما به واسطه مهاجرت تحصیلی به هلند اجازه اقامت به مدت تحصیل خود در این کشور را خواهید داشت و پس از اتمام دوره تحصیل خود باید این کشور را ترک کنید.

هر فرد دانشجو به واسطه پذیرشی که در دانشگاه دریافت کرده می تواند تا پایان دوره خود در این کشور بماند و در صورتی که به دنبال تمدید اقامت خود در این کشور باشد ، باید یا دوره تحصیلی خود را تمدید نموده و یا به یک قرارداد کاری برسید.

بنابراین داشتن این تصور که شما به واسطه ورود خود از طریق مهاجرت تحصیلی به هلند در این کشور ماندگار خواهید شد ، اشتباه بوده و باید بتوانید برای ماندن در این کشور پس از تحصیل روشی دیگر را انتخاب کنید . توصیه می کنیم تا حتما ضمن مطالعه عنوان شرایط مهاجرت کاری و کار در هلند با روش های رسیدن به کار در این کشور به خوبی آشنا شوید تا بتوانید از مسیرهای درست به استخدام و پرداخت حق بیمه برسید.

شرایط مهاجرت تحصیلی به هلند

شرایط مهاجرت تحصیلی به هلند

در توضیح صفر تا صد مهاجرت تحصیلی به هلند باید گفت که دریافت پذیرش از یک دانشگاه و یا کالج زبان مقدمه اصلی مهاجرت تحصیلی به هلند خواهد بود . شرایط مهاجرت تحصیلی به هلند حکم می کند که شما با دریافت نامه پذیرش از دانشگاه ، برای دریافت ویزا اقدام نموده و سپس بتوانید به صورت قانونی به این کشور قدم بگذارید . شرایط ورود به دانشگاه نیز با توجه به رزومه تحصیلی شما متفاوت خواهد بود و می توانید برای ورود به دانشگاه های دولتی و خصوصی درخواست دهید که داشتن مدرک زبان هلندی از الزامات مراکز دولتی این کشور می باشد . توصیه ما به شما عزیزان این است که از ابتدای تصمیم خود به مهاجرت تحصیلی به هلند ، حتما نسبت به یادگیری زبان هلندی اقدام کنید تا بتوانید ضمن زندگی راحت تر در این کشور ، از فرصت های تحصیلی خوبی نیز بهره مند شوید.

مهاجرت تحصیلی به هلند زمانی که بتوانید به زبان بومی مردم این کشور صحبت کنید ، فرصت های شغلی بیشتری را برایتان به همراه داشته و می توانید کمک خرجی برای هزینه های خود نیز باشید . مشاورین ما در آی مهاجرتی در عنوان هزینه های مهاجرت و زندگی در هلند به صورت دقیق میزان هزینه های موردنیاز شما را بررسی خواهند کرد.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

مهاجرت تحصیلی به هلند با مدرک دیپلم

بسیاری از علاقه مندان به مهاجرت تحصیلی به هلند دارای مدرک دیپلم بوده و تمایل دارند تا ورود به دانشگاه را در مراکز آموزشی این کشور آغاز کنند . این شیوه یکی از بهترین مسیرهای ممکن برای مهاجرت به هلند از طریق تحصیل است که از همان ابتدا شما را به یکی از بهترین سیستم های آموزشی جهان وارد ساخته و در نهایت مدرکی معتبر را برایتان به همراه دارد.

مهاجرت تحصیلی به هلند با مدرک دیپلم نیازمند شرکت در دوره های پیش نیاز این کشور بوده که شما را در دروس پایه قوی ساخته و واجد شرایط دانشگاه می سازد . دروس پیش نیاز در کالج های مرتبط با دانشگاه برگزار شده و معمولا از شش ماه تا یک سال زمان می برد.

در این کالج ها زبان هلندی شما نیز تقویت شده و از این بابت نگرانی نخواهید داشت . دقت داشته باشید که حتی در صورت انتخاب زبان انگلیسی برای تحصیل ، نیازمند زبان هلندی خواهید بود و باید تا حد متوسط آن را یاد بگیرید .

کالج های مختلفی نیز وجود دارد صرفا زبان هلندی را به مهاجرین آموزش می دهند و شما می توانید زبان تخصصی رشته انتخابی تان را به خوبی یاد بگیرید . اما باید دقت داشته باشید که هر دانشگاه ، مقطع و رشته تحصیلی شرایط خاص خود را دارد که کارشناسان ما در آی مهاجرتی راهنمای خوبی برای شما عزیزان خواهند بود.

Educational immigration to the Netherlands with a diploma

مدارک لازم برای مهاجرت تحصیلی به هلند

یکی از مراحل مهم اینکه بدانیم چگونه به هلند مهاجرت تحصیلی کنیم اطلاع از مدارک و شرایط موردنیاز است تا بتوان تمامی آنها را آماده ساخت . شما عزیزان در ابتدا با ارائه مدارکی به سفارت موفق به دریافت ویزای تحصیلی شده و به تحصیل در این کشور مشغول می شوید.

اما پس از اتمام دوره تحصیل خود پس از یافتن کار در صورتی که به دنبال تغییر نوع ویزای خود باشید ، باید مدارکی را آماده ساخته و با ارائه به سفارت نوع ویزای خود را تغییر داده و اقامتتان را تمدید کنید . مهم ترین مدارک لازم برای مهاجرت تحصیلی به هلند به شرح زیر هستند ، اما دقت داشته باشید که با توجه به شرایط تحصیلی و کاری تان این امکان وجود دارد که مدارک بیشتری از شما درخواست شود که حتما به شما اعلام خواهد شد:

مدارک لازم برای مهاجرت تحصیلی به هلند
  • تاییدیه رسمی از مدرک تحصیلی
  • مجوز تحصیل
  • گذرنامه
  • قرارداد کاری با کارفرما
  • معاینات پزشکی
  • مدرک زبان هلندی ( در صورت وجود )

دقت داشته باشید که روند دریافت ویزا معمولا زمان بر بوده و به محض درخواست شما اتفاق نخواهد افتاد .بنابراین دو تا سه ماه قبل از اتمام ویزای تحصیلی خود ، حتما نسبت به ارائه مدارک و تغییر ویزا اقدام کنید تا با مشکل اقامتی مواجه نشوید . همچنین به خاطر داشته باشید که شرایط کاری تان به نحوی خوب باشید که سفارت را قانع به تغییر ویزا و در واقع تمدید اقامت شما در این کشور نماید.

با مطالعه عناوین زیر جنبه های مختلف تحصیل درکشور هلند را هرچه بهتر بشناسید:

هزینه مهاجرت تحصیلی به هلند

قطعا هزینه مهاجرت تحصیلی به هلند یکی از اصی ترین دغدغه های شما برای مهاجرت تلقی می شود و تمایل دارید تا از همان ابتدا از جزئیات آن مطلع شده و برآورد دقیقی در این رابطه داشته باشید.

مهاجرت به هلند تحصیلی محدود به شهریه دانشگاه و یا هزینه های زندگی در این کشور نشده و شما باید از همان ابتدا در داخل کشورمان برای انجام کارهای پذیرش و سفارت هزینه هایی را مدنظر داشته باشید که گاها مبلغ کمی نیز نبوده و خوب است که از همان ابتدا آنها را بدانید.

البته هزینه مهاجرت تحصیلی به هلند می تواند با دریافت بورسیه از سوی دانشگاه به حداقل برسد . اصلی ترین این هزینه ها عبارتند از:

The cost of study migration to the Netherlands

اصلی ترین بخش های هزینهحدود هزینه مورد نیاز
شهریه دانشگاه

 دوره کارشناسی 6 تا 15 هزار یورو

دوره کارشناسی ارشد با بورسیه تحصیلی

دوره دکترا با بورسیه تحصیلی

هزینه زندگی

 هزینه خوراک 200 تا 300 یورو در ماه

هزینه مسکن 350 یورو به بالا

هزینه حمل و نقل 50 یورو در ماه

سایر هزینه ها 200 یورو

هزینه دریافت ویزابا ترجمه مدارک و بررسی سفارت در حدود 400 یورو

این کشور با داشتن اقتصادی قوی هزینه های زندگی زیادی را به شما تحمیل نخواهد کرد بلکه فرصت رشد را نیز در زمینه های مختلف برای شما ایجاد می کند . حتما با مراجعه به عنوان نظام مالی و اقتصادی کشور هلند به شناخت بهتری از این کشور برسید.

مشاوره رایگان مهاجرت تحصیلی به هلند

دریافت مشاوره در زمینه مهاجرت و تحصیل در کشورهای خارجی می تواند نقش بسیار مهمی را در ساختن آینده شما ایفا کند و شما با دریافت ماوره تخصصی و به روز بتوانید بهترین ها را برای خود رقم بزنید . در دنیای امروز نیز موسسات زیادی اقدام به ارائه مشاوره به علاقه مندان به اقامت تحصیلی هلند می نمایند که همگی آنها قابل اعتماد نبوده و نمی تواند شما را دقیقا به خواسته هایتان برساند.

کارشناسان ما در آی مهاجرتی همواره در تلاش هستند تا با ارائه مشاوره رایگان مهاجرت تحصیلی به هلند صحیح ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار داده و متناسب با شرایط هر فرد برای تحصیل در دانشگاه های جهانی هلند اقدام نمایند.

در این عنوان تلاش نمودیم تا تمامی اطلاعات مهم در رابطه با مهاجرت تحصیلی به هلند را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم . در صورتی که تمایل به بررسی دقیق شرایط خود دارید حتما با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب در تهران و دفتر شیراز تماس حاصل نموده و بهترین خدمات مهاجرتی را دریافت کنید . بخاطر داشته باشید که هلند علاوه بر تحصیل برای سایر روش های مهاجرتی نیز گزینه ای ایده آل است که از جمله آن می توان به سرمایه گذاری اشاره کرد ، پس عنوان سرمایه گذاری در هلند ما را از دست ندهید.

سوالات پرتکرار مهاجرت تحصیلی به هلند

در پایان نیز می توانید پاسخ برخی از پرسش های خود را در بخش سوالات متداول مطالعه نموده و در صورت هرگونه پرسش از طریق بخش دیدگاه با ما در ارتباط باشید.

با یافتن یک شغل مناسب و قرارداد با کارفرما می توان ویزای مهاجرت تحصیلی به هلند را به ویزای کاری این کشور مبدل نمود.

خیر با اقامت تحصیلی هلند شما تنها فرصت دارید تا پایان دوره تحصیلی تان در این کشور بمانید و پس از آن باید هلند را ترک کنید.

از مهم ترین بخش های هزینه مهاجرت تحصیلی به هلند می توان به هزینه دانشگاه ، هزینه زندگی و هزینه دریافت ویزا اشاره کرد.

خیر ، دقت داشته باشید که این تغییر ویزا می تواند 2 تا 3 ماه زمان ببرد ، پس به موقع اقدام نمایید.

بله ، با مدرک دیپلم می توان به پذیرش در دانشگاه های مطرح این کشور رسید.

تماشای ویدیوهای زیر نمایانگر نتیجه اعتماد به کارشناسان برتر آی مهاجرتی می باشد:

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه