دوره های زبان در هلند

دوره های زبان در هلند برای دانشجویان بین المللی یک فرصت طلایی به شمار می رود که فرصت یادگیری زبان دلخواه را در کمترین زمان ممکن به متقاضیان می بخشد . کالج های زبان در هلند در تمامی سطوح زبان انگلیسی و هلندی را به دانشجویان و دانش آموزان ارائه می دهند و شما برای مهاجرت به این کشور دغدغه زبان نخواهید داشت.

البته ورود به هر یک از این کالج ها شرایط خاص خود را داشته و شما باید با توجه به هدفتان مناسب ترین گزینه را یافته و نسبت به ثبت نام و دریافت ویزا اقدام نمایید . در این عنوان کارشناسان آی مهاجرتی به صورت دقیق دوره های زبان در هلند را بررسی نموده و راهنمای شما جهت ورود به کلیه مراکز آموزشی این کشور می باشند.

دوره های زبان در هلند

هزینه دوره های زبان در هلند می تواند از حداقل 400 یورو آغاز شود و مبلغ آن باتوجه به شرایط دوره افزایش می یابد.

فهرست مطالب

پیشنهاد می کنیم تا حتما عنوان تحصیل در هلند 2023 را نیز مطالعه کنید تا بتوانید از شرایط ورود به دانشگاه های این کشور به خوبی مطلع شده و بتوانید بهترین انتخاب را برای ساختن آینده ای روشن داشته باشید.

زبان بومی مردم هلند ، زبان هلندی شاخه ای از زبان های ژرمنی است و به زبان آلمانی شباهت بسیار دارد . این زبان را می توان از زبان های نسبتا ساده اروپایی دانست که پیچیدگی برخی از زبان ها مانند انگلیسی را ندارد.

زبان های رایج در هلند

هلند به عنوان یکی از پیشرفته ترین کشورهای اروپایی ، زبان مخصوص خود را داشته و از دیرباز مردم این کشور زبان هلندی را از پدر و مادر خود فراگرفته و به نسل های بعدی نیز منتقل می کنند . از این رو با قدم گذاشتن در این کشور درخواهید یافت که زبان هلندی به عنوان زبان بومی و رایج میان کوچک و بزرگ صحبت می شود.

تمامی مدارس و مراکز آموزشی اعم از دانشگاه ها نیز تدریس به این زبان را ارائه داده و برای افراد خارجی که یادگیری و تحصیل به این زبان را انتخاب کنند ، مزایای ویژه ای درنظر گرفته اند.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
دوره های زبان در هلند

اما به دلیل انتخاب زبان انگلیسی به عنوان زبان نخست در جهان و تمایل دولت هلند به قرار گرفتن در میان کشورهای نخست با کیفیت زندگی ایده آل ، از همان سنین کودکی زبان انگلیسی نیز به دانش آموزان آموزش داده می شود و بیش از 90% افراد می توانند این زبان را به صورت روان صحبت کنند.

از این رو می توانید هر دو زبان انگلیسی و هلندی را برای زندگی ، کار و تحصیل زبان های رایج در هلند بدانید که البته همچنان زبان هلندی در رتبه بالاتری نسبت به انگلیسی قرار می گیرد . این مژده را نیز باید به شما بدهیم که دوره های زبان در هلند هر یک از این دو زبان را در هر سطحی که بخواهید به شما ارائه داده و در مدت زمان کوتاهی به سطح دلخواهتان می رسانند.

بررسی کالج های زبان در هلند

کالج های زبان در کشور هلند می توانند تضمین کننده ورود به شما به دانشگاه با سطح زبان عالی باشند ، تحصیل در دانشگاه های کشور هلند به هر دو زبان بومی و بین المللی و برخی زبان های دیگر یافت می شود ، اما در هر مقطع و رشته نمی توانید زبان انگلیسی را بیابید.

به عنوان مثال دوره کارشناسی نیازمند یادگیری زبان هلندی در اغلب رشته ها بوده و هر دانشگاه مدرک کالج های مشخصی را تایید می کند و یا دانشجویان تحصیلات تکمیلی باید نسبت به یادگیری زبان انگلیسی اقدام کنند.

در دوره های کالج زبان هلند قبل از ورود به کورس اصلی چه در مقطع لیسانس و چه در مقطع فوق لیسانس دانشجو می تواند وارد دوره های زبان شود و پس از تسلط یافتن کامل به زبان انگلیسی وارد دوره های اصلی خود شوند.

Language colleges in Netherlands

دانشگاه ها را می توان بهترین مقصد برای یافتن دوره های زبان در هلند دانست . به عنوان مثال دانشگاه های آمستردام و آیندهوون برای برخی از دانشجویان که واجد شرایط باشند، دوره های رایگان آموزش زبان هلندی را ارائه می دهند که در آموزشگاه های مورد تایید دانشگاه برگزار می شود.

برخی از دانشگاه های ارائه دهنده دوره های زبان در هلند عبارتند از :

نام دانشگاهدوره زبان هلندیدوره زبان انگلیسی
روتردامفقط لیسانسدارد
اوترختداردندارد
آمستردامدارددارد
لیدندارددارد
دوره های زبان انگلیسی در هلند

دوره های زبان انگلیسی در هلند

دقت داشته باشید که در دانشگاه های هلند در مقطع دکترا برای رسیدن به پذیرش باید در هنگام درخواست مدرک زبان خود را ارائه دهید و برای یادگیری زبان انگلیسی نمی توانید درخواست ویزا و یا ورود به کالج را نمایید . مدارک آیلتس و تافل بهترین ها برای ارائه به دانشگاه می باشند. در دوره های زبان انگلیسی در هلند توانایی لازم از خواندن تا نوشتن مقاله را خواهید یافت و حتی می توانید در امتحاناتی همچون آیلتس شرکت کنید . دوره های زبان در هلند می تواند با یکدیگر در هر دانشگاه و یا موسسه ای از نظر زمان و یا پایه متفاوت باشد . لیست زیر شامل اسامی برخی از کالج زبان انگلیسی در هلند و دوره های ارائه دهنده آن ها می باشد:

  • دانشگاه آمستردام
  • دانشگاه اوترخت
  • دانشگاه لیدن

توصیه می کنیم تا با یادگیری زبان انگلیسی تا حد ممکن فرصت دریافت بورسیه از دانشگاه های این کشور را از آن خود نموده و با کمترین هزینه در یکی از بهترین کشورهای جهان به تحصیل مشغول شوید . مشاورین ما در عنوان هزینه های مهاجرت و زندگی در هلند به صورت دقیق هزینه های لازم را برای شما توضیح داده اند.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

دوره های زبان هلندی در هلند

دوره های آموزشی زبان در کشور هلند دارای تنوع بسیار زیادی بوده و افرادی که قصد یادگیری زبان هلندی را در این کشور دارند ، می توانند از میان کورس های آموزشی متنوعی که در سطوح مختلف ارائه می شوند ، واحدهای لازم را بردارند.

از آنجا که زبان هلندی ، زبان بومی و نخست این کشور است شما حتی با زندگی در میان مردم نیز می توانید سطح زبانی خود را ارتقا بخشید . دوره های زبان هلندی به صورت عمومی و تخصصی به دانشجویان علاقه مند ارائه می شود که در کالج زبان هلندی در هلند در بخش تخصصی ، واژگان و تمامی دستورهای مرتبط با رشته تحصیلی تان را خواهید یافت . به صورت کلی دوره های زبان هلندی در هلند عبارتند از:

  • دوره های عمومی زبان هلندی : این دوره ها برای افراد بالای 16 سال در نظر گرفته شده است و هدف آن تقویت مهارت شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن به زبان هلندی می باشد.
  • دوره های آمادگی آزمون هلندی ( دوره های تخصصی ) : این دوره ها که به NT2 معروف هستند ، جهت بهبود چشم انداز شغلی یا اخذ پذیرش از دانشگاه های هلند تعبیه شده اند و شما را برای آزمون ورودی و یا رشته تخصصی خاص آماده می سازند . نتایج این آزمون نشان می دهد که سطح زبان هلندی شما در چه حدی است و آیا آمادگی ورود به حوزه درخواستی تان را دارید یا خیر.

ویزای تحصیل زبان در هلند

دریافت ویزای دوره زبان در هلند برای دانشجویانی که به دنبال تحصیل در دانشگاه هایی این کشور هستند ، می تواند امکان پذیر باشد.

دریافت ویزای دوره زبان برای دانشجویانی که تمایل به یادگیری زبان انگلیسی در این کشور دارند و هیچ گونه پذیرش از هیچ دانشگاهی دریافت نکرده اند ، ممکن نیست اما برای یادگیری زبان هلندی می توانید اقدام کنید.

خوب است که در هنگام درخواست ویزای تحصیل زبان در هلند یک پذیرش از یک دانشگاه و یا مرکز آموزشی داشته باشید تا امتیازتان را برای سفارت بالا ببرید . سفارت هلند با افرادی که تنها به دنبال یادگیری صرفا زبان ( چه هلندی ، چه انگلیسی ) هستند موافق نبوده و شانس خوبی را برای دریافت ویزا به آنها نمی دهد.

از این رو بهتر است که یکی از روش های مهاجرت به این کشور را انتخاب نموده و سپس برای دریافت ویزا اقدام نمایید . مطالعه عنوان مهاجرت به هلند با روش های کاملا قانونی مسیرهای خوبی را برای ورود به این کشور پیش رویتان قرار می دهد .

خوب است این نکته را نیز مدنظر داشته باشید که رسیدن به اقامت دائم هلند از طریق تحصیل ( چه دوره زبان و چه دانشگاه ) امکان پذیر نبوده و شما باید به بازار کار این کشور وارد شوید و سپس با طی یک مدت زمان مشخص تقاضای دریافت اقامت دائم داشته باشید.

چنانچه با گذراندن دوره های زبان در هلند به دنبال تحصیل در این کشور هستید، عناوین زیر به شما کمک شایانی خواهد نمود:

هزینه دوره های زبان در هلند

شرکت در دوره های زبان در هلند قطعا به صورت رایگان نخواهد بود و شما باید مبلغی را به عنوان هزینه ثبت نام پرداخت کنید . البته با توجه به زبانی که انتخاب می کنید به همراه سطح تخصصی بودن شهریه شما متفاوت خواهد بود.

همچنین علاوه بر شهریه دوره باید هزینه های زندگی را نیز مدنظر داشته باشید که برای دانشجویان حائز اهمیت می باشد . هزینه دوره های زبان در هلند می تواند از 400 یورو آغاز شده و با توجه به دوره افزایش یابد . خوب است دقت داشته باشید که یادگیری زبان انگلیسی شهریه بالاتری نسبت به زبان هلندی دارد و برخی از دانشگاه ها به دانشجویی که دارای پذیرش تحصیلی هستند و نیاز به یادگیری زبان هلندی دارند ،دوره های رایگانی را ارائه می دهند.

در برخی از دوره ها به دانشجویان محل سکونت نیز ارائه می شود و شما با پرداخت مبلغ خوابگاه و یا سکونتگاه دیگر بابت اقامت خود نگرانی نخواهید داشت . این مزیت نیز برای دانشجویان متاهل وجود دارد که بتوانند دارای اتاق و یا منزل بزرگتر جهت سکونت با همسر خود باشند.

مزایای تحصیل زبان در کشور هلند

مزایای تحصیل زبان در کشور هلند

مزایای تحصیل زبان در کشور هلند بسیار بوده و شما می توانید به واسطه ویزای آن به دانشگاه وارد شده و یا شغلی خوب را بیابید . چنانچه بخواهیم تمامی آنها را به صورت فهرست بگوییم به شرح زیر می باشد:

  • یافتن دوستان هلندی
  • ورود به جامعه با مهارت بیشتر
  • ثبت نام در دوره ها و مراکز مختلف
  • مهارت خواندن و نوشتن
  • فرصت شرکت در بحث های گروهی
  • رفع نیازهای اولیه به بهترین شکل ممکن
  • هزینه های مناسب و پایین این کورس ها
  • امکان تمدید دوره و یا ورود به مقاطع بالاتر
  • امکان پیوستن همسر و فرزندان
  • امکان کار به صورت پاره وقت
  • امکان آغار تحصیل دو بار در سال ( مارس و سپتامبر )

البته دوره زبان هلندی در هلند مزایای بیشتری نسبت به زبان انگلیسی به همراه دارد ، اما با توجه به اینکه زبان انگلیسی در میان مردم هلند به صورت گسترده رواج دارد می توانید با یادگیری هر یک از این دو زبان دوران دانشجویی خوبی را در این کشور سپری کنید.

در این مقاله تیم کارشناسان آی مهاجرتی شرایط دوره های زبان در هلند را به صورت گسترده بررسی نموده اند و توصیه می کنیم تا حتما عنوان تحصیل به زبان انگلیسی در هلند را از دست ندهید و در صورتی که تمایل به اقدام دارید؛ حتما با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب در تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل نموده و یا به صورت حضوری از مشاوره های آنان بهره مند گردید.

سوالات پر تکرار دوره های زبان در هلند

دوره های زبان در هلند یکی از پر سوال ترین بخش های مهاجرت به این کشور است که می تواند دغدغه افراد را به خوبی برطرف سازد . در صورتی که در این زمینه همچنان سوالی برایتان وجود دارد ، آن را از طریق بخش دیدگاه با مشاورین ما در میان بگذارید تا به پاسخ خود برسید.

در این کشور دوره های زبان برای تمامس سنین و مقاطع تحصیلی ارائه می شود و حتی افراد شاغل هم می توانند سطح موردنیاز خود را فرا بگیرند.

دانشگاه های آمستردام ، روتردام ، اوترخت و لیدن از مطرح ترین ها در این کشور می باشند.

با یادگیری این زبان می توانید با مردم بومی نیز صحبت کنید زیرا اغلب به این زبان مسلط هستند.

با تسلط به زبان هلندی می توانید از مزایای بیشماری همچون پذیرش در دانشگاه های دولتی و دریافت بورسیه بهره مند شوید.

در این دوره شما برای تحصیل و یادگیری یک رشته خاص به یادگیری زبان تخصصی خود خواهید پرداخت.

هزینه دوره زبان با توجه به سطح ، کالج یا دانشگاه انتخابی و طول دوره می تواند متغیر باشد که از 400 یورو در مراکز دولتی آغاز شده و تا چند هزار یورو می رسد.

در ادامه نیز کلاینت های ما از تجربه دریافت ویزای کشور دلخواه خود در آی مهاجرتی می گویند:

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه