شرایط بیمه های دانشجویی در هلند

شرایط بیمه های دانشجویی در هلند از جمله مواردی است که تمامی افراد علاقه مند به دریافت ویزای دانشجویی این کشور باید به خوبی از آن مطلع باشند . داشتن بیمه دانشجویی به شما کمک می کند تا بتوانید با آسودگی خاطر و بدون دغدغه در رابطه با خدمات بهداشت و درمان خود به تحصیل مشغول شوید.

بیمه دانشجویی در هلند به شما کمک می کند تا در طول دوران دانشجویی خود از پرداخت هزینه های گزاف بابت درمان معاف شوید و بتوانید خدمات اولیه و اصلی را همانند شهروندان این کشور دریافت کنید.

 بیمه دانشجویی به صورت چشمگیری هزینه های شما را کاهش خواهد داد و شما به عنوان یک فرد خارجی موظف به داشتن آن از همان ابتدای ورود به این کشور هستید.

شرایط بیمه های دانشجویی در هلند

بیمه دانشجویی در هلند با حداقل هزینه ، دانشجویان بین المللی را از خدمات بهداشتی و درمانی اساسی و مهم بهره مند می سازد.

فهرست مطالب

در این عنوان مشاورین آی مهاجرتی شرایط دانشجویی در هلند را مطابق با آخرین قوانین این کشور بررسی نموده اند و چنانچه سوالی خاصی در این زمینه دارید با مشاورین ما در دفاتر تهران و شیراز تماس حاصل نموده و حتما بر روی عنوان تحصیل درهلند 2023 کلیک کرده تا از شرایط اصلی و مهم تحصیل در این کشور به خوبی مطلع شوید.

انواع بیمه دانشجویی در هلند

بیمه های دانشجویی در هلند بسیار متنوع هستند اما به صورت کلی می توان آن ها را در دو دسته خصوصی و دولتی جای داد . بیمه های دولتی که به بیمه بهداشتی پایه ( basiszorgverzekering ) هزینه حداقلی داشته و در مقابل خدمات گسترده ای به دانشجویان ارائه نمی دهند.

در این بیمه شما می توانید خدمات مهم درمانی مانند سرماخوردگی ، تزریقات ، بستری کوتاه مدت و غیره را ارائه می دهد .برخلاف بسیاری از کشورهای اروپا دولت هلند مدیریت خدمات درمانی مردم را بر عهده ندارد و اغلب سیستم از طریق بخش خصوصی اداره می شود.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو شرایط بیمه های دانشجویی در هلند + پادکست

داشتن بیمه دانشجویی به شما کمک می کند تا بتوانید همانند یک شهروند از خدمات اولیه و اصلی بهره مند شوید . با تماشای ویدیوی مونا از تمامی اطلاعات لازم در این باره مطلع شوید.

کارشناسان ما در دفاتر تهران و شیراز پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

نمایش ویدیو درباره شرایط بیمه های دانشجویی در هلند
شرایط بیمه های دانشجویی در هلند

بخش اصلی هزینه های درمان در بخش عمومی با دریافت مالیات تامین می شود و بخش خصوصی نیز با دریافت مبالغ بالاتر هزینه های لازم را تامین می سازند.

در بخش های خصوصی می توان تمامی هزینه های درمانی را با بیمه تامین نمود و در مقابل به صورت ماهیانه مبلغ بیشتری را پرداخت کرد . به عنوان مثال برای پوشش هزینه های دندانپزشکی و فیزیوتراپیست باید بیمه خصوصی داشته باشید که از طریق برنامه های متنوع می توانید با پرداخت هزینه معقول مخارج مربوطه را تامین کنید.

بهترین نوع بیمه دانشجویی در هلند ، بیمه ارزان و دولتی است که خدمات لازم و کافی را در اختیارتان قرار می دهد . ارائه بیمه خصوصی در هلند برای دانشجویان را می توان مناسب افرادی دانست که نیازمند دریافت خدمات خاصی بوده و باید دارو و یا روند درمانی مشخصی را به صورت مداوم دریافت کنند.

چه زمانی به بیمه درمانی خصوصی نیاز است؟

باید توجه داشته باشید که اگر قصد اقامت و تحصیل بیش از 3 ماه در کشور هلند را دارید؛ باید هنگام ورود به این کشور درخواست اقامت به عنوان فردی که اهل اتحادیه اروپا نیست؛ را به ثبت برسانید. برخی از دانشگاه های هلند هزینه بیمه درمانی دانشجویان بین المللی را همراه با شهریه دریافت می کنند؛ در این صورت نیازی به ثبت نام در شرکت خصوصی بیمه هلندی و پرداخت هزینه جداگانه نیست.

اما برخی دیگر از دانشگاه ها نیز این امر را به دانشجو واگذار می کنند، که در اینجا معمولا توصیه می شود که بیمه های درمانی خصوصی را انتخاب نمایید. علاوه بر این بیمه های درمانی خصوصی به خاطر خدمات کامل تری که ارائه می دهند برای افراد خارجی بهتر هستند؛ چون در صورت نیاز می توانند هزینه های درمانی بسیاری را از دوش دانشجویان بردارند.

توصیه می کنیم در رابطه با زمان و شرایط بیمه های دانشجویی در هلند حتما با مشاورین تیم آی مهاجرتی مشورت نمایید؛ تا با توجه به شرایط شخصی و دانشگاه انتخابی بهترین گزینه ممکن را مد نظر قرار دهند. ضمنا باید توجه داشته باشد که نوع بیمه درمانی دانشجویی در صدور ویزای تحصیلی نیز می تواند تاثیر زیادی داشته باشد و معمولا سفارت به بیمه های درمانی خصوصی و کامل تر روی خوش تری نشان می دهد.

فاکتورهای مهم دریافت بیمه دانشجویی هلند

از جمله فاکتورهای مهم دریافت بیمه دانشجویی هلند می توان به سن فرد متقاضی اشاره کرد . سن دانشجویان می تواند آنها را ملزم به دریافت برخی خدمات مشخص سازد و مبلغ بیشتری را در ماه شامل شود . نحوه پرداخت بیمه نیز در موارد خصوصی می تواند متفاوت باشد و با توجه به نوع خدمات بیمه پرداخت شود.

بیمه مراقبت های بهداشتی در هلند در بخش عمومی و خصوصی می تواند موارد زیر را شامل شود:

بیمه بخش عمومی بیمه بخش خصوصی
مراقبت های بیمارستانی فیزیوتراپی
کمک های پزشکی به صورت محدود ارتودنسی
دارو عینک و لنز
درمان های اروژانسی عمل جراحی سنگین
درمان جراحی های سطحی مراقبت های دندان
ویزیت و درمان توسط یک پزشک عمومی توصیه های رژیم غذایی
حمل و نقل اضطراری توسط آمبولانس آسیب شناسی گفتار زبان
هزینه های بستری در بیمارستان های دولتی هزینه های بستری در بیمارستان های خصوصی
مراقبت های بارداری و زایمان به طور اولیه مراقبت های بارداری و زایمان به صورت کامل

البته حوزه درمان خصوصی بسیار گسترده بوده و می توانید هر نوع پوششی را که می خواهید در این زمینه دریافت کنید ، حتی برخی از بیماری خاص و نادر را نیز می توانید تحت پوشش بیمه های خصوصی درآورید که در صورت بروز از هزینه های درمانی شما بسیار خواهد کاهید.

 

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

نکات مهم درباره بیمه دانشجویی هلند

نکات مهم درباره بیمه دانشجویی هلند

به دلیل اهمیت این موضوع، باید برخی از نکات مهم درباره بیمه دانشجویی هلند را حتما مد نظر قرار دهید. نکته اول درباره شرایط بیمه های دانشجویی در هلند این که اعتبار شرکت بیمه بسیار مهم بوده و باید حتما قانونی بودن آن بررسی شود. حتما قبل از هر کاری ابتدا از قانونی و معتبر بودن شرکت مد نظرتان مطمئن شوید.

برای این کار کافی است که کمی درباره خود شرکت تحقیق کنید. نکته مهم بعدی که برای ادامه تحصیل و بیمه باید مدنظر خود قرار دهید این است که سعی کنید قبل از انتخاب یک بیمه، ابتدا از این موضوع اطمینان حاصل کنید که اصلا آیا دانشگاه شما چنین بیمه‌هایی را قبول دارد یا خیر؟

اگر دانشگاهی که می‌خواهید در آن تحصیل کنید، بیمه را به رسمیت نشناسند، فایده‌ای برای شما نخواهد داشت. لازم به ذکر است که بیمه دانشجویی شما فقط برای دوران تحصیل است و بعد از آن وقتی که شاغل شدید، کارفرما موظف است شما را بیمه کند.

توصیه ما به شما این است که هیچ وقت برای بیمه دیر اقدام نکنید و به عنوان یک نکته مهم دیگر این را هم مدنظر داشته باشید که بعضی از دانشگاه ها بیمه های خارجی را قبول ندارند. کار درست و هوشمندانه این است که شما اول شرایط بیمه های دانشجویی در هلند و دانشگاه موردنظرتان را مطالعه و سپس مطابق با قانون رفتار نمایید.

فرق بیمه های مسافرتی با دانشجویی

داشتن بیمه دانشجویی در هلند برای تمامی دانشجویان اجباری است و چه خوب است که با مشورت با افراد متخصص در این حوزه بتوانید به بهترین و کامل ترین مورد با هزینه ای معقول برسید . مشاورین آی مهاجرتی همواره آماده اند تا تمامی جزئیات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

اما در ادامه خوب است به این مسئله بپردازیم که فرق بیمه های مسافرتی با دانشجویی چیست ؟ بیمه دانشجویی به عنوان یک الزام از تمامی دانشجویان بین المللی توسط دولت هلند درخواست می شود و دانشجویان باید نشان دهند که با اخذ بیمه در پرداخت هزینه های درمانی خود در این کشور دچار مشکل نمی شوند.

اما در بیمه های مسافرتی شما خود را در برابر هرگونه پیشامد در طول سفر بیمه کرده و پس از اتمام سفر و سکونت در کشور مقصد قادر به استفاده از آن نخواهید بود . بیمه مسافرتی از شما در طول سفر محافظت نموده و از شرایط بیمه های دانشجویی در هلند این است که در طول سفر نیز بیمه داشته باشید.

توصیه ما به شما این است که حتما قبل از سفر به دقت شرایط ویزای خود را بررسی کنید تا بتوانید بهترین صورت از بیمه را دریافت کنید و با کلیک بر روی عنوان مهاجرت به هلند با روش های کاملاً قانونی علاوه بر دانشجویی ، سایر روش های رسیدن به ویزای این کشور را نیز بشناسید.

قطعا به هنگام دانشجویی در هلند نیاز به اطلاعات همه جانبه ای خواهید داشت که در عناوین زیر برای شما گردآوری شده اند:

نام شرکت های بیمه در هلند

انتخاب شرکت خوب برای پرداخت بیمه دانشجویی به دانشجویان بسیار مهم است و برای انتخاب درست باید شرایط بیمه های دانشجویی در هلند به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

زیرا برای دانشجویان بین المللی مهم است که بتوانند با حداقل هزینه پوشش مناسبی را دریافت کنند تا به مدیریت هزینه زندگی آنها نیز کمک نماید . شما می توانید برای اطلاع از هزینه ها به طور دقیق تر به مقاله هزینه های مهاجرت و زندگی در هلند مراجعه کنید.

نام شرکت های بیمه در هلند

لیست زیر نام شرکت های بیمه در هلند به همراه خدمات ارائه دهنده آن ها می باشد:

  • FBTO : حداکثر 65 درصد پوشش شامل پزشک عمومی، دارو و سلامت روان است ومی توان هزینه را به صورت قسطی پرداخت کرد. همه خدمات به صورت آنلاین نیز انجام می شوند.
  • UnitedConsumers: حداکثر 60 درصد پوشش شامل دارو، خدمات بیمارستانی و غیره. تا 20 درصد تخفیف برای خدمات و بیمه حوادث دندانپزشکی رایگان
  • Zorg: حداکثر 70 درصد پوشش و امکان پرداخت اقساطی
  • De Friesland: حداکثر 75 درصد پوشش شامل پزشک خانواده، درمان بیمارستانی، دارو و سلامت روان. پرداخت اقساطی و همه هزینه ها در مدت 3 روز کاری پرداخته می شوند. امکان دریافت خدمات به صورت آنلاین ممکن است.

برخی از این شرکت ها خدمات ویژه ای را برای دانشجویان بین المللی درنظر گرفته اند و خوب است که از طریق دریافت مشاوره از کارشناسان آی مهاجرتی با بهترین شرکت بیمه قرارداد ببندید.

بیمه مورد تایید اداره مهاجرت هلند

به عنوان یک دانشجوی علاقه مند به تحصیل در خارج از کشور خوب است اطلاع داشته باشید که برای تایید ویزای دانشجویی خود باید الزامات اداره مهاجرت را فراهم سازید . دانشجویان غیر از اتحادیه اروپا باید مجوز اقامت خود را از بخش مهاجرت و تابعیت IND دریافت کنند که نیازمند ارائه مدارک خاصی می باشد.

با ثبت مشخصات خود شما به عنوان یک ساکن دائمی شناخته می شوید که باید از پوشش بیمه درمانی نیز بهره مند باشد . بیمه مورد تایید اداره مهاجرت هلند به این صورت است که بسته دریافتی شما باید بیمه درمانی پایه را شامل شده و در طول اقامت تان در این کشور حمایت های لازم را انجام دهد.

مبلغی که از شما دریافت می شود معمولا سالانه بوده و برخی از داروها در آن گنجانده شده است . دقت داشته باشید که نوع بیمه درمانی شما اهمیت چندانی نداشته و تنها باید تحت پوشش خدمات اصلی و مهم قرار گرفته باشد.

کارشناسان آی مهاجرتی همواره در تلاش هستند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن شرایط بیمه های دانشجویی در هلند را به شما معرفی نموده و در این مسیر همراه شما باشند . در صورت هرگونه سوال در رابطه با مهاجرت دانشجویی به هلند با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب در تهران و شیراز تماس بگیرید . در پایان شایان ذکر است که مطالعه بهترین شهرهای هلند برای تحصیل نیز اطلاعات خوبی را در رابطه با مقصدهای ایده آل در این کشور در اختیارتان قرار می دهد.

سوالات پرتکرار شرایط بیمه های دانشجویی در هلند

در پایان نیز با جمع آوری برخی از سوالات پرتکرار در این زمینه تلاش نموده ایم تا شما را با اصلی ترین پرسش هایی که درباره ی شرایط بیمه های دانشجویی در هلند وجود دارد ، آشنا سازیم . کارشناسان ما از طریق بخش دیدگاه و دفاتر تهران و شیراز پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

بله تمامی دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل و اخذ مدرک در کشور هلند را دارند؛ موظف به دریافت بیمه دانشجویی می باشند.

این بیمه می تواند هزینه درمان های پایه مانند درمان عمومی ، دارو ، درمان های اورژانسی، مراقبت های اولیه، هزینه بستری در بیمارستان های دولتی و ویزیت پزشک را شامل شود.

جهت تایید اداره مهاجرت بیمه درمانی دانشجویی در هلند باید درمان های پایه را شامل شود و هرچه که بیمه کامل تر باشد برای تایید اداره مهاجرت بسیار بهتر و ایده آل تر است.

با این بیمه می توانید با حداقل هزینه از خدمات درمانی اصلی و مهم به خوبی بهره مند شوید.

در پایان نیز رسیدن به ویزای کشورهای مختلف جهان در آی مهاجرتی را از زبان کلاینت های ما بشنوید:

نمایش ویدیو درباره کاور فائزه گل محمدی
نمایش ویدیو درباره کاور پویا اکبری
نمایش ویدیو درباره کاور هومن تختکشا
نمایش ویدیو درباره کاور حدیث فرحزاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه