سرمایه گذاری با خرید ملک در انگلستان

سرمایه گذاری با خرید ملک در انگلستان از جمله روش های امنی است که می تواند پول و سرمایه شما را از ضرر و زیان دور نگه داشته و سودی مناسب و معقول را نیز با طی زمان برایتان به ارمغان آورد. البته باید توجه داشته باشید که خرید ملک در انگلستان یکی از گزینه های گران در اروپا شناخته می شود و در مقایسه با اکثر کشورهای این قاره نیاز به بودجه بالاتری دارد.

البته یکی از مزایای خرید خانه در انگلستان این است که می توان بدون حضور در این کشور نیز ملک مورد نظرتان را خریداری کنید. اما ذکر این موضوع نیز بسیار پر اهمیت است که سرمایه گذاری با خرید ملک در انگلستان تحت هر شرایط و هر قیمت نمی تواند هیچ گونه امتیاز ویزا و اقامت را برای افراد به طور مستقیم به همراه داشته باشد.

سرمایه گذاری با خرید ملک در انگلستان

خرید ملک در انگلستان نمی تواند به تنهایی اقامت این کشور را برایتان به همراه داشته باشد و باید سایر شیوه ها را نیز بررسی نمایید.

فهرست مطالب

اما اگر فقط از دید سرمایه گذاری و جهت بیزنس و کسب سود به این امر توجه شود، می تواند یک گزینه بسیار مناسب و ایده آل در بین دیگر کشورهای این قاره و یا حتی جهان در نظر گرفته شود. جدای اینکه خرید خانه در انگلستان می تواند بسیار مناسب تر از اجاره خانه برای افرادی باشد که قصد مهاجرت و اقامت طولانی مدت به این کشور را دارند.

کارشناسان آی مهاجرتی شرایط سرمایه گذاری با خرید ملک در انگلستان را در ادامه برای شما شرح خواهند داد. ضمنا عنوان قوانین اجاره ملک کشور انگلستان شما را از جزئیات و شرایط این امر مطلع خواهد ساخت.

شرایط خرید خانه در انگلستان

شرایط خرید خانه در انگلستان برای شهروندان خارجی با محدودیت های زیاد یا خاصی مواجه نمی باشد و این فرصت را برای سرمایه گذاری در بخش املاک برای شهروندان خارجی بسیار مناسب و فراهم ساخته است. ضمن اینکه افراد بدون حضور در این کشور نیز می توانند جهت خرید ملک در انگلستان اقدام کنند.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
سرمایه گذاری با خرید ملک در انگلستان

همچنین لازم به ذکر است که افراد بالای 18 سال در انگلستان قادر به خرید ملک می باشند. دقت داشته باشید که معمولا برای خرید خانه در انگلستان به دلیل بالا بودن قیمت های املاک نیاز به دریافت وام از بانک های این کشور می باشد که دریافت آن نیاز به داشتن شرایط و مدارک خاصی دارد که باید حتما از آن ها مطلع باشید.

ضمنا باتوجه به بالا بودن قیمت املاک در این کشور به خصوص در کلان شهرها و شهرهای مهم داشتن تمکن مالی بسیار مهم است. چون مخارج و هزینه های خرید ملک در انگلستان فقط معطوف به مبلغ ارزش و خرید ملک نمی شود و باید حتما به سایر هزینه های جانبی این امر نیز توجه داشته باشید.

همچنین اگر قصد دارید به صورت حضوری جهت سرمایه گذاری با خرید ملک در انگلستان اقدام نمایید، باید از طریق دیگر روش های قانونی ویزای اقامتی این کشور را به دست آورید و سپس با حضور در انگلستان نسبت به خرید ملک مدنظرتان اقدامات لازم را به عمل آورید.

قوانین خرید خانه در انگلستان

قوانین خرید خانه در انگلستان

انگلستان یکی از کشورهای جاذب توریست در جهان شناخته می شود که سالانه پذیرای هزاران توریست می باشد، به همین خاطر اکثر سرمایه گذاران در بخش املاک سعی در خرید ملک در مناطق پرگردشگر این کشور را دارند تا با اجاره بلند مدت یا کوتاه مدت آن بتوانند از ملک خود درآمد کسب نمایند. اما باید توجه داشت که این مناطق از قیمت های بسیار بالایی نیز برخوردار هستند.

اما برخی از افراد سعی در خرید مقرون به صرفه ملک دارند و کسب درآمد از آن چندان برای آنان مهم نیست؛ پس به نوعی بسته به سلیقه و نوع استفاده شما هر منطقه از این کشور می تواند برای هر سرمایه گذار مناسب باشد. در رابطه با اجاره نیز باز به همین صورت بوده که منطق نزدیک به مکان های تاریخی یا گردشگری از قیمت اجاره بالاتری نسبت به مناطق اطراف شهر برخوردار هستند.

باید بگوییم که قوانین خرید خانه در انگلستان دارای تفاوت خاصی با دیگر نقاط جهان نبوده و محدودیتی برای خریداران خارجی وجود ندارد، شما باید به روشی ملک مناسب خود را یافته و با فروشنده قراردادی را جهت خرید خانه در انگلستان منعقد نمایید. جهت اطلاع از شرایطی خاص و یا کسب اطلاعاتی جرئی در مواردی خاص با کارشناسان آی مهاجرتی تماس حاصل کرده و از اطلاعات آنان استفاده نمایید.

ضمنا مقاله اقتصاد کشور انگلستان برای مهاجران می تواند شما را با ابعاد و زوایای مختلفی از بازار املاک این کشور آشنا سازد، مطالعه آن را از دست ندهید.

قرارداد خرید ملک در انگلستان

یکی از مهم ترین مواردی که جهت عقد قرارداد خرید ملک در انگلستان باید به آن توجه نمایید، بهره گیری از تجارب، اطلاعات و راهنمایی افراد باتجربه و متخصص این حوزه است که می تواند تاثیر بسیاری در روند معامله شما بگذارد. اما به طور کل باید مبلغی در حدود 10 درصد از قیمت ملک را در ابتدای عقد قرارداد به عنوان پیش پرداخت و ضمانت عدم فسخ به مشاور املاک پرداخت نمایید.

پس از آن در مدت 1 تا 5 روز کاری جهت انتقال مالکیت و پرداخت تمامی وجه ملک از شما درخواست حضور در دفاتر اسناد رسمی می شود. در این مدت شما باید تمامی شرایط ملک را توسط کارشناسان و مهندسین و از طریق سازمان های مربوطه در این کشور بررسی نمایید و از سلامت مالیاتی و هرگونه شرایط مرتبط با این ملک مطمئن شده و اطلاعات را با شرایط اعلامی از سوی فروشنده مطابقت نمایید.

مثلا بر روی ملک بدهی یا وام پرداخت نشده وجود نداشته باشد، سلامت ظاهر و اجزای ساختمان درست باشد، مالیاتی غیر معمول بر روی ملک نباشد، ابعاد و متراژ قید شده در سند درست باشد و غیره. در نهایت چنانچه تمامی موارد صحیح بوده و چیزی با شرایط اعلام شده در قرارداد تفاوتی نداشت، در دفتر ثبت اسناد حضور یافته و درخواست صدور سند جدید و انتقال مالکیت را به ثبت می رسانید و پس از زمان اعلامی برای دریاف سند خود به دفتر مراجعه می نمایید.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

خرید خانه در انگلستان با وام بانکی

سرمایه گذاری با خرید ملک در انگلستان نیاز به بودجه مالی نسبتا بالایی در مقایسه با سایر کشورها دارد، که همین باعث شده اکثر افراد جهت خرید ملک در انگلستان نیازمند وام بانکی باشند. 

خوشبختانه اخذ وام بانکی برای شهروندان و افراد خارجی در این کشور امکان پذیر است، اما شرایط متفاوتی دارد.

بانک های انگلستان انواع مختلفی از وام های مسکن را برای متقاضیان در نظر می گیرند که میزان نرخ بهره و بازپرداخت های متفاوتی را شامل می شود. 

این وام ها معمولا از 5 تا 25 سال بازه بازپرداخت دارند و بانک از متقاضی مبلغی را به عنوان سپرده جهت ضمانت درخواست می کند.

خرید خانه در انگلستان با وام بانکی

برخی از بانک ها نیز از متقاضیانی درخواست سپرده گذاری مبلغی خاص را در حساب بانکی دارند تا پس از مدت زمانی معلوم شخص قادر به دریافت وام مسکن شود. نکته مهم این که شرایط، ضوابط و قوانین برای شهروندان و مقیمان غیر انگلیسی نسبت به کسانی که در این کشور اقامت دارند و یا مشغول به کار هستند، سخت گیرانه تر و بسیار حساس تر است.

به همین خاطر حتما با مشاورین آی مهاجرتی مشوره نمایید تا باتوجه به شرایط خود بتوانید وام مناسبی جهت خرید ملک در انگلستان یافته و برای دریافت آن اقدام نمایید. با کلیک روی عنوان قوانین مهاجرت کاری و کار در انگلستان می توانید چگونگی یافتن شغل و دریافت ویزای کاری در این کشور و همچنین تمامی مراحل و قوانین مهاجرت کاری به انگلستان طبق جدیدترین تغییرات به دست آورید.

چنانچه به دنبال دریافت اقامت از طریق خرید ملک در اروپا هستید ، کشورهای زیر را نیز بررسی نمایید تا به بهترین انتخاب ممکن برسید:

موسسات مهاجرتی برای جستجوی ملک در انگلستان

سرمایه گذاری با خرید ملک در انگلستان نیازمند یافتن گزینه مناسب شما را دارد، که روش های مختلفی را می توان برای این امر مثال زد، اما در حال حاضر و برای شهروندان ایرانی باید اقدام از طریق موسسات مهاجرتی برای جستجوی ملک در انگلستان را بهترین روش موجود معرفی کرد که مزایا بسیاری به همراه دارد.

البته علاوه بر این شما می توانید با استفاده از تجارب کارشناسان فعال در موسسات مهاجرتی معتبر که دارای اقدامات و فعالیت های موفقیت آمیز بسیاری در این زمینه بوده اند نیز استفاده نمایید تا برای انتخاب ملک، شهر و محله مناسب با توجه به بودجه و هدف خود به بهترین انتخاب ممکن برسید.

فقط دقت داشته باشید که برای اقدام از این طریق حتما سوابق و کارنامه موسسات مد نظر خود را بررسی نموده و بهترین و معتبرترین موسسه را انتخاب نمایید تا بتوانید در سریع ترین زمان به بهترین گزینه ممکن دست یابید. کارشناسان خبره آی مهاجرتی آماده ارائه بهترین و کامل ترین مشاوره ها جهت خرید خانه در انگلستان به شما عزیزان می باشند.

وبینار بررسی شرایط ویزای بازنشستگی یا تمکن مالی

در این وبینار کارشناس ارشد مهاجرتی ما کوشیده است تا شرایط ویزای بازنشستگی یا تمکن مالی را برای شما علاقه مندان بررسی نماید.

پس مشاهده آن را از دست ندهید و در صورتی که به دنبال دریافت ویزا بدین شیوه هستید ، حتما با مشاورین ما در آی مهاجرتی تماس حاصل نمایید.

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار ویزای بازنشستگی یا تمکن مالی

قیمت خرید خانه در انگلستان

همانطور که مطلع شدیم قیمت خرید خانه در انگلستان را می توان در میان مقاصد گران قیمت در دنیا قرار داد که رسیدن به آن نیازمند داشتن بودجه مالی بالایی دارد. این میزان بودجه می تواند در برخی شهرها و محله های آن ها به مقادیر بسیار گزافی نیز برسد، اما مهاجرین معمولا علاقه ای به چنین املاک گران قیمتی نیز ندارند.

چون امر خرید ملک در انگلستان نمی تواند هیچ گونه امتیاز اقامتی و ویزایی را به ارمغان آورد که مبلغ سرمایه گذاری در این حوزه را ارزش بخشد. به همین خاطر هدف از خرید ملک در انگلستان باید امری جز مهاجرت و اخذ اقامت باشد. عنوان اطلاعات تخصصی تحصیل در انگلستان را مطالعه نموده تا این روش مهاجرت و اخذ ویزای این کشور را بشناسید.

باید بدانید که قیمت املاک در شهرهای بزرگ و صنعتی که بیش ترین جمعیت کشور را در خود جای داده اند با شهرهای کوچک و روستاها تفاوت دارد. به طوری که در برخی موارد این تفاوت قیمت ها بسیار زیاد بوده و کاملا قابل لمس می باشد. همچنین مناطق گردشگری خیز نیز دارای قیمت های املاک گرانی هستند.

در جدول زیر نرخ خرید هرمترمربع آپارتمان در چند شهر انگلستان را مشاهده می نمایید:

شهر مترمربع آپارتمان مرکز شهر مترمربع آپارتمان حومه شهر
لندن 13,928.97 پوند 7,951.91 پوند
لیورپول 3,756.25 پوند 1,889.66 پوند
منچستر 4,087.38 پوند 2,712.57 پوند
بیرمنگام 5,653.02 پوند 3,300.24 پوند
بریستول 5,031.37 پوند 3,309.81 پوند

مالیات خرید ملک در انگلستان

طبق قوانین انگلستان شهروندان بریتانیایی نیاز به پرداخت مالیات بر دارایی ندارند، اما هزینه ها و مخارج دیگری وجود دارد که باید آن ها را جز مالیات خرید ملک در انگلستان در نظر بگیرد.

اولین مورد، نرخ حق تمبر است که بر اساس ارزش خرید، وضعیت مهاجرت شما و اینکه آیا قبلا ملک دیگری دارید یا خیر، از 0 تا 17 درصد متغیر است. دولت گذشته بریتانیا نرخ حق تمبر برای خریداران خارجی را 2 درصد افزایش داده

است.

مالیات دیگری که باید توسط ساکنان فعلی یک آپارتمان یا یک خانه پرداخت شود، مالیات شورا می باشد. همانطور که از نام آن پیداست، پول به یک شورای محلی می رود و تا حدی صرف نگهداری از منطقه اطراف خانه شما می شود.

مالیات خرید ملک در انگلستان

نرخ مالیات شورای شهر بر اساس مکان و محدوده قیمت برای املاک مشابه متفاوت است. همه صاحبان املاک یا مستاجرانی که در حال حاضر در انگلستان زندگی می کنند باید مالیات شورای شهر را بپردازند.

البته نباید مالیات بر ارزش افزوده را هم فراموش کرد که به هنگام خرید ملک در انگلستان باید پرداخت شود، این مالیات بر اساس میزان رشد قیمتی محاسبه می شود که فروشنده ملک از زمانی که ملک را خریداری کرده است به دست می آورد. این مالیات باتوافق طرفین پرداخت می شود.

حق تمبر خرید ملک در انگلستان

همانطور که اشاره کردیم حق تمبر یکی از اصلی ترین هزینه های فرعی برای خرید ملک در انگلستان می باشد که با توجه به نوع اقامت متقاضی و همچنین داشتن یا نداشتن ملکی دیگر تعیین می شود. در ادامه میزان حق تمبر را برای خرید ملک در انگلستان مشاهده می نمایید:

قیمت نرخ پایه برای شهروندان انگلیسی نرخ پایه برای خارجی ها نرخ برای املاک اضافی/ شهروندان انگلیسی نرخ برای املاک اضافی/ خارجی ها
1 تا 125,000 پوند 0% 2% 3% 5%
125,001 تا 250,000 پوند 2% 4% 5% 7%
250,001 تا 925,000 پوند 5% 7% 8% 10%
925,001 تا 1,500,000 پوند 10% 12% 13% 15%
بیش از 1,500,001 پوند 12% 14% 15% 17%

برای بررسی دقیق و کسب مشاوره خصوصی طبق شرایط و مدارک خود جهت سرمایه گذاری با خرید ملک در انگلستان با مشاورین آی مهاجرتی در دفاتر غرب و مرکزی در تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل نمایید. همچنین با کلیک بر روی عنوان 5 روش برتر مهاجرت به انگلستان تمامی روش های قانونی امر مهاجرت به این کشور معتبر اروپا را با جزئیات جدید و به روز شناخته و بررسی نمایید.

سوالات پر تکرار سرمایه گذاری با خرید ملک در انگلستان

ضمن مطالعه سوالات پرتکرار در پایان می توانید با درج پرسش خود در بخش دیدگاه از اطلاعات به روز خرید ملک در انگلستان توسط کارشناسان نا بهره مند شوید.

خیر، به طور کل ورود به حوزه املاک نمی تواند روشی ارزان در نظر گرفته شود، به خصوص سرمایه گذاری با خرید ملک در انگلستان که کشوری گران نیز شناخته می شود به هیچ عنوان روشی ارزان نیست.

خیر، سرمایه گذاری با خرید ملک در انگلستان نمی تواند هیچ گونه ویزا یا اقامت دائم و موقت را برای افراد به ارمغان آورد.

بله، شهروندان خارجی برای خرید ملک در انگلستان ممنوعیتی ندارند و می توانند برای آ« اقدام نمایند.

باید بدانید که بیش ترین قیمت ها در حوزه املاک در کشور انگلستان مربوط به شهر لندن می باشد.

قیمت خرید آپارتمان در شهر منچستر به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما به طور متوسط قیمت هر متر مربع آپارتمان در حومه این شهر 2,712.57 پوند و قیمت آن در مرکز شهر 4,087.38 پوند برآورد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه