سرمایه گذاری در مجارستان

سرمایه گذاری در مجارستان یکی از مطمئن ترین و رایج ترین روش ها برای دستیابی به کسب سود در طولانی مدت می باشد. به صورت کلی سرمایه گذاری به فرآیندی بلند مدت گفته شده که در آن افراد دارایی های درآمدزا را به امید کسب سود در آینده، خریداری می کنند.

با توجه به این که اقتصاد این کشور جزو اقتصادهای رو به رشد است، زمینه بسیار خوبی برای سرمایه گذاری می باشد. مجارستان به عنوان مرکز تجاری در نظر گرفته شده که بیش از 500 میلیون تاجر و سرمایه گذار را در خود جای داده است.

سرمایه گذاری در مجارستان

وجود میزان پایین مالیات سرمایه گذاری در مجارستان گزینه ای بی نظیر برای رشد کسب و کار و رسیدن به درآمدی عالی می باشد.

فهرست مطالب

این کشور اقتصادی باز داشته و از همین رو دولت هیچ گونه محدودیتی برای سرمایه گذاری خارجی اعمال نکرده و حتی افراد را به سرمایه گذاری تشویق نموده است. امروزه بیش از 80 شرکت بین المللی در مجارستان واقع شده و هر روز میزان سرمایه گذاری های خارجی در بخش های مختلف گسترش پیدا می کند.

جهت آشنایی بیشتر با پایه های اقتصادی مجارستان از طریق راه های ارتباطی با مشاورین آی مهاجرتی در تماس باشید. به صورت کلی سرمایه گذاری در جوامع مختلف باعث شده تا قدرت خرید پول در برابر تورم حفظ شود و همچنین ثروتی را برای شما به ارمغان می آورد که با استفاده از آن می توانید به امنیت مالی دست پیدا کنید.

از دیگر مزایای مهم سرمایه گذاری در مجارستان، کسب اقامت است و شما می توانید اطلاعات بیشتر در این زمینه را از طریق مطالعه مقاله سیر تا پیاز مهاجرت به مجارستان به دست آورید.

شرایط سرمایه گذاری در مجارستان

عموما راه های بسیار زیادی برای سرمایه گذاری در مجارستان وجود دارد و هر کدام از این روش ها دارای مزایا و معایب مخصوص خود می باشند.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
خط نوشتاری و زبان مردم مجارستان

امروزه تمامی سرمایه گذاری های اصلی در این کشور به دو نوع عمده کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم می شود. چنانچه یک نوع دارایی را برای بیش از یک سال نگه دارید، دارایی مربوطه بلند مدت است و تمامی موارد دیگر جزو دارایی های کوتاه مدت به شمار می رود.

یکی از متداول ترین سوالاتی که ذهن متقاضیان را به خود مشغول کرده این است که انواع سرمایه گذاری در این کشور چیست و شرایط سرمایه گذاری در مجارستان چه می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که امروزه روش های مختلف سرمایه گذاری در این کشور وجود داشته که دارای شرایط مختص به خود هستند.

در حال حاضر خرید ملک یکی از محبوب ترین و بهترین روش ها برای سرمایه گذاری در مجارستان است. این نوع از سرمایه گذاری دارای شرایط خاصی است که به دلیل گستردگی در این مقاله نمی گنجد و از همین رو ما تمامی جزئیات آن را در مقاله ای با عنوان شرایط خرید ملک در مجارستان قرار داده ایم ، مطالعه این عنوان را به هیچ عنوان از دست ندهید.

پس از خرید ملک روش های دیگری نیز مانند خرید اوراق قرضه، خرید یک تجارت و خرید نمایندگی از برند های معتبر مانند ملک دونالد و ساب وی اشاره کرد و هر کدام از این روش ها نیز در کشور مجارستان بسیار محبوب می باشند.

شهرهای مناسب مجارستان برای سرمایه گذاری

کشور زیبای مجارستان از شهرهای مختلف تشکیل شده که هر کدام فرصت های سرمایه گذاری متنوعی را در اختیار افراد قرار می دهند.

 به صورت کلی با شناخت شهرهای مختلف این کشور می توانید با وضعیت سرمایه گذاری در هر شهر آشنا شده و در نهایت بهترین تصمیم را برای سرمایه گذاری اتخاذ کنید.

هر چند امروزه محبوب ترین شهر این کشور برای مهاجرت به مجارستان از طریق سرمایه گذاری بوداپست می باشد اما دیگر شهرها نیز در سال های اخیر به خوبی توانسته اند توانایی خود برای سرمایه گذاری را نشان دهند. 

جالب است بدانید طبق آمار به دست آمده از مقاله ای که اخیرا در باب «شهرها و مناطق اروپایی آینده» منتشر شده، از بوداپست و منطقه مرکزی مجارستان به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای سرمایه گذاری در اروپا نام برده شده است.

علاوه بر این از دیگر شهرهای مناسب مجارستان برای سرمایه گذاری می توان به دبرسن، نیرادیهازا و کچکمت اشاره کرد. 

بدون شک امروزه شهرهای مختلف این کشور محیط بسیار خوبی را برای سرمایه ایجاد کرده و در انتظار سرمایه گذاران جدید از سراسر جهان می باشند.

Suitable Cities in Hungary For investment

شهرهای برتر برای سرمایه گذاری خارجی مستقیم
رتبه شهر کشور
1 نیویورک آمریکا
2 کلانشهر مونترال کانادا
3 برلین آلمان
4 هونگ کونگ چین
5 منامه بحرین
6 ابوظبی عربستان
7 دوسلدورف آلمان
8 دبی عربستان
9 زوریخ سوئیس
10 دبرسن مجارستان
سرمایه گذاری در بوداپست

سرمایه گذاری در بوداپست

بدون شک بوداپست مهم ترین شهر مجارستان است و امروزه نزدیک به یک سوم کل تجارت و سرمایه گذاری در بوداپست انجام می شود. این شهر دارای طیف گسترده ای از منابع مالی است و امروزه بیش از 170 استارت آپ و بیش از 4000 هزار سرمایه گذار در این شهر وجود دارد و از همین رو بوداپست به عنوان مرکزی برای کار آفرینان با ایده های جدید و هیجان انگیز، به خصوص در زمینه فناوری شناخته می شود.

از دیگر سرمایه گذاری های بسیار محبوب و برای اخذ اقامت سرمایه گذاری مجارستان، سرمایه گذاری در املاک می باشد. با توجه به این که بوداپست یکی از ارزان ترین پایتخت های اروپایی است تعداد زیادی از سرمایه گذاران این روش سرمایه گذاری را انتخاب می کنند.به صورت کلی رشد اقتصادی شهر و افزایش جمعیت منجر به افزایش تقاضا برای مسکن، هم برای اجاره ‌کنندگان و هم برای خریداران شده و این منجر به یک بازار اجاره قوی با بازدهی بالا برای سرمایه گذاران شده است.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

سرمایه گذاری در دبرسن

دبرسن که دومین شهر پر جمعیت مجارستان است دومین گزینه مناسب برای سرمایه گذاری در مجارستان می باشد. 

دبرسن به عنوان یک شهر برجسته ظاهر شده است که محبوبیت فزاینده ای در بین خریداران ملک پیدا کرده و یکی از بهترین شهرها برای سرمایه گذاری در شرکت و کسب و کارها است و امروزه یکی از مهم ترین زمینه های سرمایه گذاری در این شهر مربوط به بخش خودرو و صنعت می باشد.

طبق اطلاعات به دست آمده از این شهر در حال تبدیل شدن به یک مرکز اقتصادی، آموزشی و فرهنگی است و با سرمایه گذاری در دبرسن می توانید در طولانی مدت از سود بسیار خوب و همچنین مزایای فراوانی بهرمند شوید.

سرمایه گذاری در نیرادیهازا

در آخرین مورد از مهاجرت به مجارستان از طریق سرمایه گذاری، به سراغ شهر زیبای نیرادیهازا می رویم. این شهر که در بخش در مرز شرقی اتحادیه اروپا در امتداد مسیرهای ترافیکی مهم واقع شده و هفتمین شهر بزرگ این کشور با نزدیک به 120000 نفر جمعیت می باشد.

جالب است بدانید نیرادیهازا شهری مدرن با پتانسیل اقتصادی بالا است و یکی از مهم ترین شهرها برای سرمایه گذاری در مجارستان می باشد. امروزه شرکت های مختلف سوئدی، اتریشی، فرانسوی، اوکراینی، دانمارکی و آلمانی در این شهر مشغول به کار هستند و شما می توانید با سرمایه گذاری در یکی از این شرکت ها به سود بسیار خوبی دست پیدا کنید.

همچنین از مهم ترین زمینه های سرمایه گذاری در نیرادیهازا می توان به ماشین سازی، شیمیایی، لاستیک، ساختمان، کاغذ و میکروالکتریک اشاره کرد.

حداقل سرمایه گذاری در مجارستان برای اقامت

بدون شک کسب اقامت مجارستان از طریق سرمایه گذاری یکی از ساده ترین راه ها می باشد که در آن شما می توانید در کم ترین مدت زمان ممکن اقامت را به دست آورید.

در حال حاضر حداقل سرمایه گذاری در مجارستان برای اقامت حدود 65000 یورو علاوه بر سایر هزینه های تجاری است و چنانچه اقامت از مسیر سرمایه گذاری املاک و مستغلات را دنبال می کنید، حداقل سرمایه گذاری در ملک حدوداً 150000 یورو می باشد.

با توجه به این که میانگین قیمت یک آپارتمان در مجارستان حدود 100000 یورو است، می توانید سرمایه گذاری قابل توجهی انجام دهید و چندین آپارتمان خریده و آنها را به اجاره داده و از این طریق کسب درآمد کنید. همچنین شما می توانید با این مبلغ در پایان 5 سال اقامت کشور مجارستان را به دست آورید.

حداقل سرمایه گذاری در مجارستان برای اقامت

نکته حائز اهمیت این است که سرمایه لازم برای اقامت مجارستان از طریق سرمایه گذاری به موارد بالا محدود نشده و شما برای سرمایه گذاری و زندگی در این کشور به میزان سرمایه بسیار بیشتری نیاز دارد.

به صورت کلی یکی از مهم ترین موارد میزان هزینه های مهاجرت و زندگی است که برای هر فرد متفاوت می باشد. خوشبختانه ما برخی از مهم ترین و کلی ترین هزینه های مهاجرت به این کشور را در مقاله ای با عنوان صفر تا صد هزینه مهاجرت و زندگی در مجارستان قرار داده ایم لذا مطالعه این عنوان را از دست ندهید.

شناخت هرچه بیشتر مجارستان از طریق مقالات زیر به موفقیت شما کمک شایان توجهی می نماید:

بهترین سرمایه گذاری در مجارستان

بدون شک امروزه راه های بسیار متنوعی برای سرمایه گذاری در مجارستان وجود دارد که هر کدام دارای الزامات و شرایط خاص خود می باشد. به صورت کلی شما با داشتن سرمایه، مهارت و همچنین اطلاعات می توانید در هر نوع از سرمایه گذاری به سود بسیار خوبی دست پیدا کنید.

چندین سال پیش، مجارستان با 74 پروژه سرمایه گذاری پر سود، در فهرست سایت انتخاب بهترین کشورها برای سرمایه گذاری در رتبه هشتم قرار گرفت و از آن زمان تا به حال وضعیت سرمایه گذاری در مجارستان برای اقامت رو به افزایش است.

به صورت کلی امروزه ایده ‌های سرمایه ‌گذاری زیادی، از سرمایه‌ گذاری ‌های مالی مطمئن مانند اوراق قرضه دولتی گرفته تا سهام با بازده بالاتر اما ریسک‌ پذیر تر مانند املاک و مستغلات برای همه وجود داشته و عموما بهترین سرمایه گذاری در مجارستان با توجه به ترجیحات و شرایط شما متفاوت خواهد بود اما به هر حال ما در ادامه برخی از محبوب ترین سرمایه گذاری ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

سرمایه گذاری اوراق بهادر دولتی

سرمایه گذاری اوراق بهادر دولتی یا اوراق قرضه دولتی یکی دیگر از معتبرترین و بهترین راه ها برای سرمایه گذاری در این کشور باشد. در این روش شما اوراق خزانه دولت مجارستان به ارزش 300000 یورو را با دوره قفل 5 ساله خریداری کرده و در قابل آن در فواصل زمانی معین سود دریافت می کنید.

در مجارستان، مرکز مدیریت بدهی دولت به طور منظم اوراق قرضه دولتی را از طرف دولت مجارستان منتشر می کند.

 اوراق قرضه دولتی یک سرمایه گذاری تقریباً بدون ریسک در نظر گرفته شده زیرا بازپرداخت سرمایه شما توسط دولت تضمین می شود، از همین رو این مورد جزو بهترین سرمایه گذاری در مجارستان به شمار می رود. اما با توجه به این که میزان ریسک این نوع از سرمایه گذاری کم است میزان بازده و سود نیز کم تر می باشد و نمی توان انتظار سود بسیار زیاد را داشت.

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات مجارستان

سرمایه گذاری املاک و مستغلات بدون شک یکی از محبوب ترین فرصت های سرمایه گذاری در مجارستان است و یکی از متداول ترین سرمایه گذاری ها بین افراد ثروتمند می باشد. در حال حاضر قیمت خرید ملک در این کشور بیش از 10 میلیون فورینت است.

شما می توانید با خرید خانه در این کشور علاوه بر اخذ اقامت سرمایه گذاری مجارستان، ملک را اجاره داده و در نهایت جریان نقدی منظمی را در قالب اجاره ماهانه دریافت کنید. علاوه بر این در بلند مدت نیز قیمت املاک خریداری شده شما افزایش یافته و می توانید با فروش آن سود بسیار خوبی را به دست آورید.

مهم ترین جنبه ها در این مورد از سرمایه گذاری در مجارستان، شامل موقعیت ملک، وضعیت و اجاره مورد انتظار است و بهتر است تمامی این موارد را با مشاور املاک معتبر بررسی کنید. با این حال سرمایه گذاری در املاک نیازمند سرمایه قابل توجهی است و همچنین باید در انتخاب ملک مورد نظر دارای مهارت کافی باشید.

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات مجارستان

سرمایه گذاری اوراق قرضه

سرمایه گذاری اوراق قرضه یکی دیگر از فرصت های سرمایه گذاری عالی در کوتاه مدت و میان مدت است. این مورد که با عنوان اوراق با نرخ ثابت نیز شناخته شده اوراقی بوده که از توزیع کنندگان اوراق که در بیشتر مواقع شرکت ها و موسسات مالی هستند، خریداری شده و در قابل خرید این اوراق می توانید در زمان های از پیش تعیین شده سود دریافت کنید.

به صورت کلی این میزان سود با توجه به نوع اوراقی که خریداری کرده اید متفاوت است و بسیار مهم است که این اوراق را از طریق انتشار دهنده معتبر خریداری کنید تا خدایی نکرده در دام کلاه برداران نیوفتید.

همچنین بازده اوراق به طور قابل توجهی متاثر از رویداد های بازار پول و سرمایه مانند افزایش نرخ بهره عمومی، علاقه سرمایه گذاران، روند عرضه و تقاضا است، لذا توصیه می شود در فروش اوراق قرضه وسواس به خرج داده تا در این راه دچار ضرر نشوید.

اقامت مجارستان از طریق سرمایه گذاری

اقامت مجارستان از طریق سرمایه گذاری

در حال حاضر طرح اقامت مجارستان از طریق سرمایه گذاری به اتباع غیر اتحادیه اروپا اجازه داده تا با سرمایه گذاری در این کشور ویزای اقامت را دریافت کنند و از مزایای زندگی در مجارستان بهره ببرند. سرمایه گذاری در مجارستان دارای روند درخواست سریع و همچنین میزان موفقیت بالا بین سرمایه گذاران است و امروزه جزو محبوب ترین روش ها برای مهاجرت به این کشور در نظر گرفته می شود .

به صورت کلی پس از انجام مراحل درخواست سرمایه گذاری در مجارستان از طریق سفارت، چنانچه درخواستتان قبول شود، پس از 2 هفته ویزای D برای بازدید از مجارستان به مدت 30 روز برای انجام تشریفات به شما داده می شود و شما باید شخصا برای انگشت نگاری و گزارش دهی با اداره مهاجرت به بوداپست رفته و کارت اجازه اقامت موقت را دریافت کنید.

پس از گذشت 6 ماه این کارت به مجوز ملی تسویه حساب با اعتباری حدود 5 سال تبدیل شده و نکته حائز اهمیت این است که در این روند شما می توانید خانوادتان را نیز با خود به مجارستان ببرید و پس از 5 سال زندگی در این کشور، شما و خانواده می توانید برای کسب اقامت از طریق سرمایه گذاری در مجارستان با اعتبار 10 ساله درخواست دهید.

مدارک مورد نیاز اقامت مجارستان از طریق سرمایه گذاری

بدون شک یکی از مهم ترین موارد در روند اخذ اقامت مجارستان و مهاجرت به این کشور از طریق سرمایه گذاری جمع آوری صحیح مدارک مورد نیاز می باشد.

 به صورت کلی مدارک مورد نیاز اقامت مجارستان از طریق سرمایه گذاری شامل موارد زیر می شود.

Documents Required For Hungarian Residence Through investment

  • فتوکپی گذرنامه متقاضی و اعضای خانواده
  • دو قطعه عکس پاسپورت متقاضی و اعضای خانواده
  • فرم رزرو تکمیل شده برای متقاضی اصلی
  • برگه تکمیل شده توسط هر یک از اعضای خانواده
  • کپی مصدق هر گونه گواهی ازدواج یا تولد مربوطه
  • رزومه
  • اثبات شغل، درآمد و پس انداز
  • صورت ‌حساب ‌های بانکی اخیر از حساب بانکی متقاضی اصلی

 

سرمایه گذاری در مجارستان و کسب سود از طریق سرمایه گذاری بدون داشتن مشاوری آگاه و حرفه ای امکان پذیر نیست از همین رو ما به شما مشاورین آی مهاجرتی را توصیه می کنیم. این افراد امروزه در دفتر شیراز و دفتر غرب و مرکزی تهران آماده خدمت رسانی در زمینه مهاجرت و سرمایه گذاری به شما عزیزان می باشند. همچنین توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات تر کامل در مورد روش ها و جزئیات مهاجرت کاری به این کشور به مقاله مهاجرت کاری به مجارستان و اخذ ویزای کار که توسط مشاورین همین مجموعه تدوین شده مراجعه فرمایید. 

سوالات پر تکرار سرمایه گذاری در مجارستان

کارشناسان ما در انتها به برخی از سوالات پرتکرار در رابطه با سرمایه گذاری در مجارستان پاسخ داده اند و در صورتی که هنوز نقطه مبهمی برای شما وجود دارد ، آن را از طریق بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

بله، دولت کشور مجارستان هیچ گونه محدودیتی برای سرمایه گذاری خارجی اعمال نکرده و حتی افراد را با برنامه های مختلف به سرمایه گذاری تشویق نموده است.

حداقل سرمایه گذاری در املاک و مستغلات حدوداً 150000 یورو و در دیگر سرمایه گذاری ها حدود 65000 یورو می باشد.

بله این مورد یکی از محبوب ترین روش ها برای کسب اقامت در این کشور می باشد که پس از 5 سال اقامت دائم را برای شما و خانوادتان به ارمغان می آورد.

از بهترین شهرهای این کشور می توان به بوداپست دبرسن، نیرادیهازا و کچکمت اشاره کرد.

بله یکی از مهم ترین مزایای این نوع از مهاجرت امکان مهاجرت به همراه همسر و فرزندان زیر 18 سال می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه