مهاجرت کاری به مجارستان و اخذ ویزای کار

مهاجرت کاری به مجارستان و اخذ ویزای کار این کشور چندین سالی است که مورد توجه مهاجران خارجی به خصوص مهاجران ایرانی قرار گرفته است و افراد مختلف بسیاری نیز توانسته خود را به این کشور رسانده و در مشاغل مختلفی مشغول به کار شوند.

مهاجرت کاری و کار در مجارستان یک روش ایده آل برای مهاجرت و نقل مکان به این کشور است و فرصت های شغلی که در مجارستان نیز در دسترس هستند از درآمدهای مناسبی برخوردار می باند که تیم مشاورین آی مهاجرتی در ادامه این مقاله به توضیح و تفسیر این مشاغل و چگونگی استخدام در آن ها خواهند پرداخت.

مهاجرت کاری به مجارستان و اخذ ویزای کار

مهاجرت کاری به مجارستان و اخذ ویزای کار نیازمند آگهی فرصت شغلی حداقل 3 ماه در مجارستان و 3 ماه در اتحادیه اروپا می باشد.

فهرست مطالب

قوانین کار در مجارستان سخت نبوده و برای اکثر مهاجران خارجی مناسب و قابل قبول است؛ که در کنار دیگر مزایا و ویژگی های زندگی در این کشور باعث شده مهاجرت کاری به مجارستان و اخذ ویزای کار رونق بسیاری پیدا کند. نرخ بیکاری در این کشور بسیار پایین می باشد و این کشور طی سالیان اخیر رشد بی سابقه ای در منطقه داشته است که همه و همه نشان از اوضاع اقتصادی و کاری مناسب این کشور دارد.

اما کاریابی در مجارستان و استخدام در مشاغل مختلف این کشور نیاز به دانستن قوانین کار و چگونگی اخذ ویزا و مجوز کار دارد؛ که در ادامه تماما به شما ارائه خواهد شد. 

همچنین دقت داشته باشید که اطلاع از صفر تا صد هزینه مهاجرت و زندگی در مجارستان نیز بسیار مهم و حیاتی است؛ تا در حین مهاجرت و یا اقامت در این کشور با مشکلات مالی مواجه نشوید؛ حتما مقاله مربوطه را مطالعه فرمایید و با کارشناسان آی مهاجرتی مشورت نمایید.

قوانین کار در کشور مجارستان

همانطور که گفتیم اقتصاد کشور مجارستان اقتصادی روبه رشد و در حال ترقی با سرعتی بسیار بالا است، به همین خاطر روز به روز فرصت های شغلی و درنتیجه رفاه در حال افزایش می باشد. همین باعث جذب مهاجران برای کار و تشکیل زندگی در این کشور شده است. قوانین کار در کشور مجارستان شامل برخی قوانین مشخص و دولتی و برخی قوانین و اصول عامیانه می باشد.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
مهاجرت کاری به مجارستان و اخذ ویزای کار

اولین قانون این است مدت زمان کار در هفته 40 ساعت برای مشاغل تمام وقت و از دوشنبه تا جمعه در نظر گرفته می شود و بیش از آن باید به صورت اضافه کار به کارگر پرداخت شود. همچنین حداقل دستمزد برای کارگر ساده ماهانه 232 هزار فورینت و برای کارگر متخصص و یا تحصیل کرده 296400 فورینت در نظر گرفته شده است.

همچنین هر فرد سالانه از 20 روز مرخصی استحقاقی و 15 روز مرخصی استعلاجی با حقوق بهره مند می شود. ضمنا سن بازنشستگی در مجارستان در حال حاضر 65 سال است و در این سن شخص65 تا 70 درصد از درآمد ماهانه فعلی خود را دریافت خواهد کرد.

در اینجا لازم به گوشزد است که حتما قراردادی را مابین خود و کارفرما به صورت مکتوب ثبت نمایید و تمامی شرایط کار و تعهدات طرفین را در آن ذکر کنید تا در صورت بروز مشکل بتوانید از حق و حقوق خود برخوردار شوید.

روش های پیدا کردن کار در مجارستان

یقینا جهت مهاجرت به مجارستان از طریق کار شما نیاز دارید تا در یک حرفه و بیزنس که به آن علاقه داشته و از تخصص کافی بهره مند هستید؛ استخدام شده و به کار مشغول شوید. 

مهاجرت کاری به مجارستان و اخذ ویزای کار برای اولین بار می تواند کمی سخت و مشکل باشد و یقینا بهره مندی از تخصص افراد ماهر در این زمینه بسیار کمک حال شما می باشد.

روش های پیدا کردن کار در مجارستان به شرایط مختلفی بستگی دارد و شما از طرق مختلفی می توانید شغل مناسب خود را بیابید. شما می توانید با ارسال رزومه کاری و تحصیلی خود به شرکت ها، صنایع و کارفرمایانی که به تخصص و دانش شما نیاز داشته و یا در این زمینه فعال هستند از آنان برای استخدام درخواست کنید.

روش های پیدا کردن کار در مجارستان

همچنین می توانید از دوستان و آشنایان خود در مجارستان بخواهید تا رزومه شما را به کارفرماهای مختلف ارائه کرده و برای شما به جستجوی کار باشند. یکی دیگر از روش ها مراجعه به سایت های آنلاین مهاجرت کاری به مجارستان و اخذ ویزای کار و بررسی گزینه های موجود در آن ها می باشد.

این سایت ها به صورت شبانه روزی و در تمامی روزهای هفته در دسترس متقاضیان می باشد و در آن ها تمامی فرصت های کاری در زمینه های مختلف و در تمامی شهرهای این کشور در دسترس افراد است.

کار در مجارستان برای ایرانیان

مهاجرت کاری به مجارستان و اخذ ویزای کار یکی از روش های مورد علاقه مردم کشورمان است؛ اما شاید سوال باشد که بهترین روش جهت جستجوی کار در مجارستان برای ایرانیان چه روشی است؟! تمام روش هایی که در بالا از آن ها نام بردیم روش های مناسبی برای هموطنانمان هستند؛ به خصوص مراجعه به سایت های کاریابی فعال در مجارستان.

اما روشی که می تواند بسیار از زحمات و اتلاف وقت هموطنانمان جهت جستجوی کار در مجارستان بکاهد؛ مراجعه و سپردن این امر به موسسات معتبر مهاجرتی فعال در کشورمان است. این موسسات می توانند با استفاده از تجارب بسیار خود و همچنین نمایندگان و روابط خود در کشور مجارستان فورا بهترین گزینه کاری را برای شما یافته و در صورت رضایت جهت استخدام و ادامه روند مهاجرت شما اقدام نمایند.

این روش یکی از بهترین روش ها برای شهروندان ایرانی با توجه به شرایط وضعیت کشور می باشد؛ که در زمان و هزینه شما بسیار صرفه جویی به عمل آورده و فرصت های شغلی بسیار مناسبی را پیش روی شما قرار می دهد. با تماس با کارشناسان موسسه آی مهاجرتی و یا مطالعه مقاله مربوطه می توانید از سیر تا پیاز مهاجرت به مجارستان را بشناسید و از شرایط آن ها مطلع شوید.

برای اینکه با امر مهاجرت و چالش های پیش رو در این اقدام آشنا شوید؛ کارشناس ما در ویدیویی که مشاهده خواهید کرد نکات بسیار مهم و بسیار کاربردی را از تمامی جوانب و زوایای آن به شما عزیزان ارائه خواهد کرد. 

توجه داشته باشید که شناختن امر مهاجرت و استفاده از تجارب و توصیه های دیگران به خصوص مشاوران و متخصصان این حوزه در کاهش هزینه ها، خطرات و زمان شما تاثیر بسیاری دارد.

برای دریافت پاسخ سوالات خود دیدن این ویدیو از آی مهاجرتی را از دست ندهید.

نمایش ویدیو درباره مهاجرت و چالش های پیش رو

بهترین شهر مجارستان برای کار

مجارستان یک کشور صنعتی است که در آن تولید رونق و اهمیت بسیار دارد؛ به همین خاطر در نقاط مختلف این کشور صنایع ریز و درشت بسیاری در حال فعالیت هستند که در آن ها فرصت های شغلی مختلف در دسترس متقاضیان می باشد.

اما در این کشور نیز برخی شهرها و مناطق از رونق و جنب و جوش بیش تری برخوردار هستند که شناخت آن ها می تواند برای یافتن کار تاثیرگذار باشد. ولی شما در هرکجای این کشور اگر دارای تخصص و دانشی کافی و مناسب باشید, به راحتی می توانید شغلی درخور و با درآمدی مناسب را به دست آورید.

البته باید در نظر داشته باشید که معمولا هر منطقه یا شهر مجارستان نیز مانند سایر نقاط جهان در یک حیطه یا زمینه شغلی قوی تر و فرصت های مرتبط با یک زمینه فعالیت در آن منطقه بیش تر است. در ادامه بهترین شهر مجارستان برای کار و زمینه های موجود در آن ها را خواهیم دید:

شهرفرصت های شغلی مناسب
بوداپستمهندس پروژه، مدیر فروش منطقه ای، کارشناس منابع انسانی، حسابدار مالی، فروشندگی، منشی، راننده کامیون، مهندس عمران، دستیار فروش، داروساز
سگدکارگر تولیدی، نظافتچی، معلم، پرستار، معمار شبکه کامپیوتری، برنامه نویسی، طراح سایت، فروشندگی
دبرسنبرنامه نویس، توسعه دهنده نرم افزار، فروشنده، بنا، کارگر ساده، مهندسی، جوشکار و اپراتور تجهیزات مربوط، مکانیک خودرو، حسابدار مالی

The Best Hungarian City For Work

کار سیاه در مجارستان

کار سیاه در مجارستان به طور کلی به مشاغل غیر قانونی اتلاق می شوند که هیچ گونه کمکی به سازمان تامین اجتماعی این کشور نمی رساند و مالیاتی از آن ها به دولت پرداخت نمی شود. اشتغال در مشاغل سیاه یک فعالیت غیر قانونی در مجارستان شناخته می شود و با توجه به نوع شغل و شرایط فرد مجازات های متفاوتی از جریمه تا حبس بلند مدت را برای فرد به وجود می آورد.

متاسفانه بسیاری از مهاجران و پناهندگانی که جهت مهاجرت کاری به مجارستان و اخذ ویزای کار به این کشور نقل مکان کرده اند؛ به دلیل نداشتن اطلاعات ناکافی و شاید فشار مالی وارد به آن ها؛ به اینگونه مشاغل روی آورده و مشغول به کار می شوند.

مشاهده شده که برخی از افرادی که در این کار مشغول بوده اند پس از دستگیری کاملا از غیر قانونی و سیاه بودن آن نامطلع بوده اند؛ اما این دیگر دلیلی موجه نبوده و دستگاه قضایی مجارستان آن را نمی پذیرد.

پیش از شروع به کار در این کشور حتما از طریق مراجع قانونی از قانونی بودن شغل خود اطمینان حاصل کرده و پس از آن مشغول به کار شوید. دقت داشته باشید که معمولا مجازاتی که برای پناهندگان و مهاجران به دلیل فعالیت در مشاغل و کار سیاه در نظر گرفته می شود؛ بیش تر و شدیدتر از شهروندان این کشور است.

مقاله کار سیاه در مجارستان را مطالعه کرده تا با آسیب ها، مضرات و مجازات های اشتغال در این مشاغل در مجارستان کاملا آشنا شوید.

 
جاب آفر مجارستان

جاب آفر مجارستان

برای مهاجرت کاری به مجارستان و اخذ ویزای کار این کشور شما باید یک شغل مناسب در این کشور یافته و موفق به استخدام در آن و عقد قرارداد با کارفرما شوید. 

حال برای این کار باید یک پیشنهاد شغلی از مجارستان و از سوی کارفرما به شما داده شود که به آن جاب آفر مجارستان نیز گفته می شود. یعنی کارفرمایی نیازمند به تخصص و یا دانش شما بوده و پیشنهاد کار برای او در این کشور را به شما داده است. حال دقت داشته باشید که حتما از شرایط جاب آفر مجارستان مطلع باشید تا با مشکل مواجه نشوید.

مثلا کارفرمایان مجاری برای اینکه بتوانند شخصی خارج از اروپا را برای یک موقعیت شغلی استخدام کنند؛ باید ابتدا به مدت 3 ماه فرصت شغلی موجود را در مجارستان آگهی کرده و پس از آن 3 ماه نیز در اتحادیه اروپا آگهی کنند؛ چنانچه طی این 6 ماه شخص مناسبی پیدا نشد، آنوقت می توانند شما را استخدام کنند.

دست پیدا کردن به این فرصت مناسب معمولا شامل حال کسانی می شود که دارای تخصص یا دانشی بالا و خاص بوده به طوری که کارفرمای مجارستانی را ترغیب به جذب و استخدام خود می نمایند.

اطلاع از شرایط جاب آفر مجارستان می تواند بر موفقیت شما در دستیابی به این هدف بسیار تاثیر بسیاری بگذارد. حتما با مشاورین آی مهاجرتی در این باره مشورت های لازم را به عمل آوردید.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

مصاحبه کاری در مجارستان

در اکثر کشورهای اروپایی و کشور مجارستان معمولا علاوه بر درخواست ارسال مدارک و سوابق کاری از سوی کارفرما، یک مصاحبه کاری نیز به صورت حضوری و یا به صورت آنلاین از متقاضی استخدام به عمل آورده می شود که در آن کارفرما میزان تخصص و دانش شما مورد محک قرار می دهد و همچنین از میزان تسلط شما به زبان خارجه نیز مطلع می گردد.

برای انجام مصاحبه کاری در مجارستان بهتر است که برخی نکات و موارد را مد نظر قرار داده تا بتوانید یک مصاحبه بسیار ایده آل و موفقیت آمیز را پشت سر بگذارید. این موارد به شرح زیر می باشند:

  • اطلاعات خود را در رابطه با شغل و شرکت مد نظر بالا ببرید تا به خوبی پاسخگوی سوالات باشید
  • تسلط به زبان مجاری و انگلیسی تاثیر بسیار خوبی بر روی مصاحبه کننده خواهد گذاشت.
  • کاملا مودب و حرفه ای برخورد کنید و افراد را مودبانه صدا بزنید.
  • به هیچ عنوان برای مصاحبه با تاخیر حاضر نشوید؛ که تاخیر بسیار در ابتدا تخریب کننده است.
  • قطعا سوالاتی شخصی از شما پرسیده می شود؛ برای آن آماده باشید.
  • اگر نیاز به ابزار یا وسائل خاصی در طول مصاحبه دارید؛ تمام وکمال همه را پیش از شروع مصاحبه آماده و در دسترس قرار دهید.
  • دروغ نگویید و صادق باشید.
  • برای نشان داده اهمیت کار و شغل مربوطه چند سوال تهیه کرده و شما هم از مصاحبه کننده سوالاتی را بپرسید.
  • مهم تر از همه اینکه با آمادگی علمی و تخصصی کامل در مصاحبه شرکت کنید.

استخدام کارگر ساده در مجارستان

آیا امکان استخدام کارگر ساده در مجارستان وجود دارد؟ در جواب باید گفت که مجارستان یک کشور پیشرفته و رو به پیشرفت با سرعت بالایی است که صنایع و برندهای معتبر و مختلفی را در خود جای داده است. 

به همین خاطر در حال حاضر این کشور بیش تر نیازمند نیروهای متخصص و با دانش است و چندان کمبود و نیاز به کارگر ساده و بدون تخصص وجود ندارد.

همچنین طبق شواهدی که ما از مهاجرت کاری به مجارستان و اخذ ویزای کار طی سالیان زیاد به دست آوردیم؛ همواره میزان تقاضا از سوی کارگران ساده به این کشور از حد بسیار زیادی برخوردار است. به خصوص کشورهای آسیایی و خاورمیانه مانند سوریه، ترکیه و غیره همواره در حال ارسال درخواست برای کارگری در این کشور هستند.

استخدام کارگر ساده در مجارستان

اما نکته ای که در اینجا باعث تفاوت در کارگران و دستیابی آنان به کار می شود؛ داشتن کوچکترین و حتی کم ترین میزان تخصص یا دانش در زمینه ای خاص می باشد. به دلیل رقابتی که در بین متقاضیان وجود دارد افرادی که بتوانند حتی یک حرفه خاص یا تخصص خاصی از خود نشان دهند به یقین از تمامی افراد بدون دانش یا تخصص پیش خواهند افتاد.

به همین خاطر بهتر است که بتوانید در زمینه یا تخصصی مدرک حرفه ای، تجربه کار یا دانشی را از خود به نمایش بگذارید تا مهاجرت کاری و کار در مجارستان برایتان امکان پذیر شود. عنوان راهنمای کامل تحصیل در مجارستان را مطالعه فرمایید، شاید شرایط شما برای تحصیل و پس از آن کار در این کشور فراهم باشد و شما مطلع نباشید.

کار در مجارستان بدون مدرک تحصیلی

خوشبختانه باید بگوییم که امکان کار در مجارستان بدون مدرک تحصیلی برای متقاضیانی که مدرک تحصیلی دانشگاهی ندارند نیز وجود دارد؛ اما دقت به این نکته واجب است که متقاضیان بدون مدرک دانشگاهی همواره بیش تر از افراد با مدارک دانشگاهی می باشد و این موضوع رقابت را میان آنان سخت تر می نماید.

افرادی که از داشتن مدرک تحصیلی مبری هستند باید با ارائه شرایط و تخصص هایی خاص این ضعف عدم مدرک را پوشانده و با توجه به این قدرت و تخصص خود مجاز به مهاجرت کاری به این کشور شوند. سالانه سفارت مجارستان در میان مشاغل مورد نیاز خود؛ لیست مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی را هم اعلام می نماید.

که البته بازهم باید بگوییم این مشاغل نیز از متقاضیان بسیار بیش تری نسبت به مشاغل نیازمند به مدرک تحصیلی برخوردار است که رقابت در آن ها سخت تر می نماید. دقت کنید که این مشاغل شاید از نیاز به مدرک تحصیلی نداشته باشند؛ ولی متقاضی باید دارای تخصص در یک یا چند حرفه مورد نیاز باشد و بتواند مدارکی معتبر جهت داشتن تخصص لازم و سابقه کار را ارئه نماید.

حال در اینجا هرچه فرد دارای تخصص های بیشتر، تجربه کاری بلند مدت تر و در نزد کارفرمایان معتبرتری باشد؛ یقینا شانس بالاتری را برای استخدام به دست خواهد آورد. درنهایت پس از 5 سال کار و زندگی در مجارستان می توان اقامت دائم و پس از 8 سال کار و زندگی می تواند تابعیت مجارستان را به دست آورد.

اجازه کار برای پناهنده ها در مجارستان

اجازه کار برای پناهنده ها در مجارستان

در این بخش لازم است ابتدا به این موضوع اشاره کنیم که به طور کلی پناهندگی از ایران به هر کشوری در جهان از سوی دولت کشورمان غیر قانونی شناخته می شود؛ این یعنی اینکه شما نمی توانید به صورت قانونی و با آرامش و راحتی به مجارستان پناهنده شوید و باید به صورت غیر قانونی و قاچاقی و با پشت سر گذاشتن سختی ها و خطرات بسیار بزرگ و شدیدی خود را به این کشور برسانید.

به همین خاطر پناهندگی بدترین و نامناسب ترین روش مهاجرتی شناخته می شود و آی مهاجرتی نیز هیچ گونه راهنمایی و یا مشاوره ای در این زمینه انجام نخواهد داد. 

اما در رابطه با اجازه کار برای پناهنده ها در مجارستان باید توجه داشته باشید که تا زمانی که پناهندگی شما پذیرفته نشده باشد؛ شما نمی توانید به کار در مجارستان مشغول شوید و باید در سختی های زیادی زندگی کنید.

حتی اگر درخواست شما پذیرفته شود، پس از قبول پناهندگی شما نیز کارفرمایان به سختی نسبت به استخدام پناه جویان اقدام می کنند و به طور کلی در این کشور اصلا حس خوبی به آن ها ندارند. به همین خاطر مشاهده می شود که بسیاری از پناه جویان از سر ناچاری به کارسیاه روی می آورند و نه تنها زندگی خود را بهتر نمی سازند بلکه زندگی سخت تری را هم در خارج از کشور درست می کنند.

مقالات زیر می تواند به عنوان یک فرد جویای کار در مجارستان به شما کمک بسیاری نماید ، پس مطالعه آن ها را از دست ندهید:

شرایط ویزای کار مجارستان

در ادامه بررسی مهاجرت کاری به مجارستان و اخذ ویزای کار باید توجه داشته باشید که شما در مرحله اول باید مدارکی را به کارفرماهای مجارستانی ارائه کرده تا قابلیت ها و تخصص و دانش خود را نشان دهید و بتوانید به استخدام آنان درآیید؛ در ادامه باید مدارکی را نیز تهیه کرده و به سفارت این کشور ارائه نمایید تا مجوز کار و ویزای اقامت در این کشور برایتان صادر شود؛ که مدت آن 1 تا 3 می باشد.

اطلاع از شرایط ویزای کار مجارستان بسیار مهم است، مثلا داشتن مدرک زبان می تواند امتیاز مثبتی برای دریافت ویزا باشد، به خصوص داشتن تسلط به زبان مجاری بسیار در دریافت ویزا تاثیر گذار است.

همچنین سن متقاضی نیز نقش بسیار مهمی ایفا می کند؛ به طوری جوانان همیشه در اولویت هستند و هرچه سن پائین تر باشد امتیاز بیش تری است. سن متقاضی نباید کمتر از 18 بوده و بهتر است که بالای 40 نیز نباشد.

ضمن اینکه در حال حاضر ویزای جاب آفر بهترین گزینه جهت دستیابی به مهاجرت کاری مجارستان است، دقت کنید که برای متقاضیان خارج از اتحادیه اروپا جهت صدور ویزا باید کارفرما حداقل 3 ماه شغل مربوطه را در مجارستان و 3 ماه نیز جداگانه در سطح اتحادیه اروپا آگهی نماید و در صورت نبودن شخص مناسب قادر به استخدام از خارج از اتحادیه اروپا می باشد.

از شما عزیزان تقاضا داریم پیش از هر اقدامی برای اخذ ویزای کار حتما تمامی اطلاعات و مدارک خود را به روز کرده و سپس اقدام نمایید.

مدارک لازم برای ویزای کار مجارستان

توجه داشته باشید که تهیه و ارسال مدارک لازم برای ویزای کار مجارستان یکی از مهم ترین بخش های مهاجرت کاری به مجارستان و اخذ ویزای کار می باشد که باید در آن نهایت دقت را به عمل آورید. شما باید به صورت آنلاین و از طریق کارگزاری مربوط به سفارت مجارستان مدارک و درخواست ویزای خود را ارسال نمایید تا زمان مصاحبه حضوری به شما اعلام شود.

در نهایت با حضور در سفارت در زمان مقرر و ارائه اصل مدارک، شرایط و مدارک شما توسط افسر مربوطه بررسی می گردد و نتیجه آن از طریق تلفن و یا ایمیل به شما اعلام می شود. حتما پیش از اقدام از مدارک موردنیاز سفارت استعلام به عمل آورید، چون ممکن است در آخرین لحظه تغییراتی به وجود آمده باشد.

در حال حاضر و برای سال 2023 مدارک لازم جهت مهاجرت کاری به مجارستان و اخذ ویزای کار به شرح زیر می باشد:

  • گذرنامه معتبر
  • فرم تکمیل شده درخواست صدور ویزای کار
  • دو قطعه عکس جدید
  • مدارک تحصیلی و سوابق کار ( رزومه به طور کامل)
  • مدارک شناسایی مانند شناسنامه و کارت ملی با ترجمه کامل
  • مدرک عدم سوء پیشینه
  • ارائه دعوتنامه از سوی کارفرما یا قرارداد کاری با کارفرمای مجارستانی به همراه جزئیات دقیق آن شامل: حقوق، بیمه و غیره.
هزینه کرد مربوطهمبلغ مربوطه
ترجمه مدارک تحصیلی، کاری، هویتی و غیره3 تا 10 میلیون تومان
هزینه تائید دادگستری و وزارت امور خارجهحداکثر 1 میلیون تومان
هزینه VFS Global30  یورو
هزینه صدور ویزای تحصیلی110 یورو
تمکن مالیحداقل 10 هزار یورو
هزینه بلیت هواپیما یکطرفهحداقل 400 یورو

هزینه ویزای کار مجارستان

امر مهاجرت همواره با هزینه هایی مواجه می باشد، متقاضیان جهت مهاجرت کاری به مجارستان و اخذ ویزای کار نیز باید هزینه ها و مخارجی را برای امور اداری و سفارتی و همچنین نقل مکان خود پرداخت نمایند.

خوشبختانه روش مهاجرت کاری به عنوان ارزان ترین روش مهاجرت شناخته می شود و در مقابل روش های دیگر از هزینه های کمتری برخوردار می باشد. در ادامه برخی از مهم ترین بخش های هزینه ویزای کار مجارستان را مشاهده می نمایید:

این نکته را هم مد نظر قرار دهید که با توجه به شرایط متفاوت هر فرد ممکن است هزینه های اضافه تری نیز نیاز به پرداخت شوند.

Hungary Work
Visa Fee

کارشناسان آی مهاجرتی در این مطلب تلاش نموده تا مهاجرت کاری به مجارستان و اخذ ویزای کار در این کشور را به شما ارائه نموده و شرایط آن را برایتان مطرح سازند. برای تماس با ما می توانید به صورت حضوری و یا از طریق تلفن با یکی از دفاتر غرب یا مرکزی تهران و یا دفتر شیراز در تمامی ایام هفته تماس حاصل نموده و سوالات خود را مطرح نمایید.

سوالات پر تکرار مهاجرت کاری به مجارستان و اخذ ویزای کار

با مهاجرت کاری به مجارستان و اخذ ویزای کار، مزایا و معایب و حقوق و دستمزد در این کشور آشنا شدید؛ در زیر هم به سوالاتی که در این زمینه بیشتر پرسیده می شود پاسخ می دهیم. شما نیز می توانید از طریق بخش دیدگاه در پایین هر مقاله با کارشناسان آی مهاجرتی در تماس باشید ، پرسش خود را درج کنید و پاسخ کارشناسان ما را دریافت نمایید..

بلی ایرانیان نیز مانند شهروندان دیگر کشورها می توانند برای مهاجرت کاری به مجارستان و اخذ ویزای کار این کشور اقدام کرده و آن را به دست آورند.

طبق قوانین مهاجرت کاری به مجارستان و اخذ ویزای کار این موضوع بستگی به شرایط متقاضی و قرارداد کاری وی دارد و می تواند از 1 ساله تا 3 ساله صادر شود که قابل تمدید نیز می باشد.

طبق مهاجرت کاری به مجارستان و اخذ ویزای کار برای سال 2023 هزینه صدور ویزای کار این کشور 110 یورو در نظر گرفته شده است.

طبق قوانین مهاجرت کاری به مجارستان و اخذ ویزای کار سن بازنشستگی در این کشور 65 سالگی در نظر گرفته شده است.

بلی این کشور از یک اقتصاد بزرگ و رو به رشد بهره می برد و سطح زندگی و ارامش در این کشور بسیار بالا بوده و فرصت های شغلی خوب و مناسبی نیز در آن وجود دارد.

در ادامه افرادی را مشاهده خواهید کرد که با کمک کارشناسان آی مهاجرتی موفق به اخذ ویزای خود شده اند:

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه