شرایط مشاوره اعزام دانشجو به اتریش

شرایط مشاوره اعزام دانشجو به اتریش برای تمامی افرادی که حداقل شرایط لازم برای مهاجرت و تحصیل در خارج از کشور را دارند ، فراهم می باشد که البته این امر نیاز به ارائه مدارک مورد درخواست مراکز آموزشی داشته و  سطح دانش دانشجویان در اصل تعیین کننده پذیرش یا عدم پذیرش آنان می باشد.

برای شناخت بهتر و کامل شرایط مشاوره اعزام دانشجو به اتریش در ادامه این عنوان با متخصصین آی مهاجرتی همراه شوید.

شرایط مشاوره اعزام دانشجو به اتریش

مهاجرت تحصیلی به اتریش می تواند زمینه اقامت دائم و کار در این کشور باشد ، در حالی که اعزام دانشجو به این کشور با محدودیت های فراوانی رو به روست.

فهرست مطالب

یکی از نقاط ضعف موسسات اعزام دانشجو به اتریش در مقابل موسسات مهاجرتی داخل کشور در رابطه با اعزام دانشجو به اتریش این است که موسسات اعزام دانشجو فقط مجوز و اجازه ارتباط و روادید با دانشگاه ها و مراکز آموزشی در اتریش را خواهند داشت که از سوی وزارت علوم و وزارت بهداشت ایران مورد تایید قرار گرفته باشند و ارتباط با دیگر مراکز مورد تایید قرار نگرفته غیر قانونی و مشکل ساز می باشد.

پس برای انتخاب موسسه اعزام دانشجو به اتریش و یا موسسه مهاجرتی جهت انجام و مشاوره امور مهاجرت خود حتما سوابق، کارنامه، صلاحیت و حوزه و قدرت فعالیت آنان را بررسی کرده و سپس بهترین گزینه را برگزینید.

علاوه بر این شرایط اقامت و مهاجرت به اتریش را با دقیق ترین شرایط ، قوانین و چگونگی دست یابی به آن از روش های مختلف را در یک مقاله تخصصی قرار داده ایم که توصیه می کنیم حتما بر روی آن کلیک نمایید.

تفاوت مهاجرت تحصیلی با اعزام دانشجو به اتریش

آیا از تفاوت مهاجرت تحصیلی با اعزام دانشجو به اتریش چیزی می دانید؟ این دو مورد با یکدیگر تفاوت بسیاری دارند ؛ اما یکی از مهم ترین آنان درباره هدف نهایی پس از تحصیل است.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
شرایط مشاوره اعزام دانشجو به اتریش

ه گونه ای که در مهاجرت تحصیلی شخص قصد ادامه زندگی در اتریش را دارد ، اما در اعزام دانشجویی قصد فقط تحصیل و اخذ مدرک از دانشگاه های اتریش است و دانشجو برای زندگی و کار به کشور خود باز خواهد گشت. مطلب مهاجرت تحصیلی به اتریش اطلاعات بسیار دقیقی در اینباره به شما خواهد داد.

همچنین باتوجه به این موضوع که اعزام دانشجویی معمولا با دریافت بورسیه یا کمک هزینه های تحصیلی از داخل کشور می باشد؛ دانشجویان در قبال دریافت این کمک متعهد شده که پس از پایان تحصیلات خود به کشورشان بازگشته و در مقابل کمک های دریافتی مدتی مشخص برای دولت و یا سازمان اعطا کننده کمک هزینه فعالیت کرده تا مدت این تعهد به پایان رسد.

اما در صورت اقدام از طریق موسسات مهاجرتی و یا به نوعی مهاجرت تحصیلی، شخص خود متقبل هزینه های تحصیلی شده و یا بورسیه تحصیلی را از دانشگاه مقصد دریافت می کند که این امکان ادامه حضور در کشور مقصد و یافتن شغل در آن جا و استخدام و کار را به راحتی برای آنان فراهم می آورد.

ضمن اینکه شما به تمامی دانشگاه ها دسترسی دارید و قادر به اخذ پذیرش خواهید بود. مطلب تحصیل در اتریش و دانشگاه های رایگان جزئیات قوانین و شرایط لازم برای جذب دانشجویان را به شما ارائه می کند.

موسسه اعزام دانشجو به اتریش

موسسه اعزام دانشجو به اتریش

علاوه بر موسسات مهاجرتی در کشورمان سال های بسیاری است انواع موسسه اعزام دانشجو به اتریش نیز در حال فعالیت هستند که باید حتما از وزارت علوم کشورمان مجوز فعالیت خود را دریافت کرده و یا آن را تمدید کرده باشند. متاسفانه تعداد قابل توجهی از این موسسات اعزام دانشجویی بدون مجوز لازمه و یا با اینکه اعتبارشان به پایان رسیده است نیز هنوز در حال فعالیت در ایران هستند .

باتوجه به روادید محدود و دانشگاه هایی کمی که این موسسات با آن ها در ارتباط بوده و به طور کل اجازه روادید با آن ها دارند؛ دست و بال متقاضیان را برای انتخاب دانشگاه های مختلف می بنند و همواره تلاش دارند تا به نحوی مدارک و شرایط شما را جوری تحلیل و نمایش دهند که در نهایت مناسب برای یکی از مراکز در دسترس آن ها می باشد. به همین خاطر شرایط مشاوره اعزام دانشجو به اتریش بیش از حد تصور مهم و اساسی است.

یعنی به جای اینکه یک مشاوره قوی و مناسب به متقاضی ارائه شود و تلاش برای ثبت نام وی در معتبرترین دانشگاه ممکن صورت پذیرد، او را به سمت یک دانشگاه ضعیف که به هر دانشجویی در قبال اخذ شهریه پذیرش می دهد؛ سوق داده اند. به همین خاطر طی سال های گذشته فعالیت بسیاری از این افراد جلوگیری به عمل آمده است.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

تفاوت موسسات اعزام دانشجو به اتریش با موسسات مهاجرتی

جدای از تفاوت های اقدام از طریق موسسات اعزام دانشجو و موسسات مهاجرتی که نتایج مختلفی برای دانشجویان دربر می آورد باید ببینیم که تفاوت موسسات اعزام دانشجو به اتریش با موسسات مهاجرتی چه می باشد!؟

در اولین مورد موسسات مهاجرتی نیازی به دریافت مجوز فعالیت و یا محدودیه فعالیت ندارند و کاملا اختیار زیاد و دستشان باز است. موسسات مهاجرتی می توانند در انتخاب شهر، محله، مسکن، اخذ ویزا و اقامت و مجوزهای کار پس از تحصیل و بسیاری از موارد مهم و اصلی در حین اقامت در این کشور به متقاضیان کمک و آنان را همراهی نمایند.

در دیگر موارد شرایط اعزام دانشجو به اسپانیا لازم است بدانید که موسسات مهاجرتی محدودیتی در رابطه با کشور هدف و یا هرگونه داشگاه، موسسه و یا مدارس آن برای پذیرش و ثبت نام ندارند؛ اما موسسات اعزام دانشجو به جز کشوری که مجوز آن را دارند نمی توانند برای کشوری دیگر هیچگونه اقدامی انجام داد و دامنه دسترسی آنان نیز محدود به همان تعداد دانشگاه مشخص شده و دارای مجوز است که آینده افراد بسیار تخت تاثیر قرار می دهند.

موسسات مهاجرتی معتبر مانند آی مهاجرتی قادر به ارائه مشاوره بسیار موثر در رابطه با شرایط اعزام دانشجو به اتریش بوده و با داشتن نمایندگان و متخصصان خود در این کشور می توانند در انتخاب شهر، محله، مسکن، اخذ ویزا، اخذ اقامت و مجوزهای کار پس از اتمام تحصیل و بسیاری از موارد مهم و اصلی در حین اقامت در این کشور به متقاضیان کمک و آنان را همراهی نمایند.

وکیل مهاجرتی در موسسه اعزام دانشجو به اتریش

یکی ار پر مصرفترین عبارت ها در دنیای مهاجرت استفاده از « وکیل مهاجرتی» است که در کشورمان نیز با آن برخورد بسیاری داشته و افراد زیادی خود را تحت این عنوان معرفی می نماند. اما بهتر است که به جای وکیل مهاجرتی از دیگر عباراتی همچون مشاورین مهاجرتی یا متخصصین مهاجرتی استفاده شود؛ چون عبارت وکیل مهاجرتی در کشورمان وجود خارجی و قانونی ندارد.

بله،در هیچ کجای دنیا به جز دو کشور کانادا و استرالیا در دانشگاه های حقوق رشته ای تحت نام وکیل مهاجرتی ارائه و تدریس نمی شود و فقط در این دو کشور نیز این شغل و حوزه فعالیت خارجی و قانونی دارد.

پس چه در ایران و چه در هرکجای جهان شخصی تحت چنین عنوانی فعالیت و خود را معرفی نماید غیر قانونی است؛ حتی اگر از دانشگاه های کانادا و استرالیا مدرک دریافت کرده باشد.

پس اگر کسی هم خود را با عنوان وکیل مهاجرتی در موسسه اعزام دانشجو به اتریش معرفی نماید منظور همان متخصص و مشاور مهاجرتی است؛ البته شاید شخص دارای مدرک رشته حقوق نیز باشد که بازهم ربطی به یکدیگر نخواهند داشت.

نکته مهمی دیگری در رابطه با شرایط مشاوره اعزام دانشجو به اتریش اینکه انتخاب بهترین و موفق ترین موسسات مهاجرتی می تواند کمک شایانی در موفقیت شما نماید.

ضمنا موسسات اعزام دانشجو جز اعزام دانشجو آن هم فقط به کشور و دانشگاه هایی مشخص، اجازه فعالیت در هیچ روش مهاجرتی و انجام مهاجرت افراد از روش های چون کار، سرمایه گذاری، ثبت شرکت و غیر را ندارند.

هزینه های اعزام دانشجو به اتریش

در مبحث مهاجرت همواره یکی از مهم ترین و تعیین کننده ترین عوامل در انتخاب مقصد و روش مهاجرت مبحث بودجه و هزینه ها می باشد. در اینجا نیز در رابطه با هزینه های اعزام دانشجو به اتریش باید مطلع باشید که که هزینه های شما بخشی مربوطه به انجام امور داخل کشور خودمان و تا رسیدن به اتریش بوده و مابقی مربوط به هزینه های اقامت، امرار و معاش و تحصیل در این کشور است.

شما در داخل کشور باید با مخارجی همچون هزینه های اخذ ویزا و بررسی مدارک در سفارت، ترجمه مدارک، بلیت هواپیما، خرید بیمه دانشجویی، تمکن مالی و غیره را نیز قبل از سفر به این کشور پرداخت نمایید که البته با توجه با شرایط هر فرد این موارد افزایش نیز خواهد یافت.

پس از مهاجرت و نقل مکان به این کشور نیز شما باید هزینه ها و مخارج مختلفی را پوشش دهید تا قادر به تحصیل در دانشگاه های این کشور بوده و مدرک مناسب را دریافت نمایید. این هزینه ها یقینا با توجه به شهر و دانشگاه محل تحصیل دارای تفاوت هایی می باشد.

هزینه های اعزام دانشجو به اتریش

هزینه اجاره خانه ، پوشاک ، خوراک ، شهریه دانشگاه ، قبوض ، هزینه های درمانی و غیره که این موارد نیز با توجه به فرهنگ و آداب و رسوم و سبک زندگی هر فرد می تواند متفاوت باشد. ما تمامی جزئیات لازم و مخارج پیش رو و پیش از مهاجرت را برای شهرهای مختلف و شرایط مختلف در مقاله راهنمای کامل هزینه مهاجرت و زندگی در اتریش برای شما عزیزان تهیه نموده ایم.

با مطالعه عناوین زیر می توانید از شرایط اعزام دانشجودر کشورهای محبوب ایرانیان به خوبی مطلع شوید:

جزئیات برخی مخارج در اتریش

همانطور که گفتیم بررسی و محاسبه دقیق میزان هزینه ها زندگی برای یک نفر در کشور اتریش بستگی به عوامل و شرایط وی دارد که توصیه می شود حتما پیش از نقل مکان با مشاورین آی مهاجرتی در میان گذاشته تا بتوانید میزانی تقریبی و نزدیک به واقعیت را برای خود به دست آورید و پیش بینی های لازم برای تهیه آن را به عمل آورید.

در جریان باشید یک شخص مجرد ماهانه از 916.9 یورو هزینه زندگی بدون هزینه اجاره را در اتریش لازم دارد. همچنین در راستای این مطلب توصیه می کنیم تا شرایط ویزای تحصیلی اتریش 2023 را نیز از طریق مطالعه مطلب مربوطه کاملا مورد بررسی و شناخت قرار دهید تا با چگونگی دریافت ویزا و مدارک و شرایط موردنیاز آن آشنایی پیدا نمایید.

اما در ادامه بحثمان در جدول زیر جزئیات برخی مخارج در اتریش را مشاهده خواهید کرد:

هزینه ها و مخارجمبلغ ( یورو)
شهریه دانشگاه دولتیسالانه رایگان ( تقریبا 800 یورو )
شهریه دانشگاه خصوصیسالانه 5 هزار تا 50 هزار یورو
هزینه اجاره آپارتمانبه طور متوسط 1000 یورو
هزینه خوراک300 تا 500 یورو
هزینه قبوض و اینترنت و موبایل150 تا 300 یورو
هزینه حمل و نقل120یورو

 

بورسیه ها در اعزام دانشجو به اتریش

مبحث بورسیه تحصیلی یکی دیگر از موارد مهم است که بی شک هر دانشجویی علاقه دارد تا به آن دست یافته و هزینه های تحصیل خود را کاهش یا حتی کاملا بپوشاند تا بهترین نوع تحصیل در خارج از کشور را تجربه نماید.

باید بدانید که تحصیل در اتریش برای شهروندان اتحادیه اروپا رایگان است و به نوعی همگی از بورسیه دولتی بهره مند هستند. اما در رابطه با بورسیه ها در اعزام دانشجو به اتریش مراکز مختلف علمی در این کشور بورسیه های گوناگونی را برای متقاضیان تحصیل در اتریش عرضه می کنند.

به طور معمول دریافت بورسیه تحصیلی در سطوح دکتری و کارشناسی ارشد نسبت به دریافت بورسیه در مقطع کارشناسی راحت تر است. همچنین افرادی که توانسته اند در مقطع قبلی از سطح علمی بالایی برخوردار بوده و نمرات عالی داشته اند می توانند بورسیه تحصیلی اتریش را دریافت نمایند.

برای شناخت دقیق شرایط مشاوره اعزام دانشجو به اتریش و همچنین انواع بورسیه و کمک هزینه های تحصیلی باید با مشاورین آی مهاجرتی تماس حاصل کرده تا با توجه به مدارک، شرایط و سطح تحصیلی بررسی شود که آیا قادر به دریافت آن هستید و کدامیک برای شما مناسب خواهد بود.

ضمنا مقاله شرایط بورسیه های دانشجویی اتریش نیز اطلاعات بسیار جامع و کاملی در اختیار شما قرار خواهد داد، مطالعه آن را از دست ندهید.

کارشناسان آی مهاجرتی تمامی شرایط مشاوره اعزام دانشجو به اتریش را در این عنوان به صورت خلاصه و مفید به شما علاقه مندان ارائه نموده اند ، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در دفاتر غرب و مرکزی تهران و یا دفتر شیراز در تماس باشید.

سوالات پر تکرار شرایط مشاوره اعزام دانشجو به اتریش

کارشناسان ما در بخش سوالات پرتکرار به مهم ترین پرسش هایی که در رابطه با شرایط مشاوره اعزام دانشجو به اتریش وجود دارد ، پرداخته اند و پاسخگوی سوالات شما به صورت تلفنی و یا از طریق بخش دیدگاه می باشند.

طبق شرایط مشاوره اعزام دانشجو به اتریش خیر، آن های فقط می توانند برای دانشجویان در کشورهایی اقدام نمایند که مجوز رسمی آن ها را دریافت کرده باشند که تعداد بسیاری محدودی را شامل می شود.

خیر، به جز در دو کشور استرالیا و کانادا در هیچ کجای جهان و حتی در کشورمان چنین رشته تحصیلی و حوزه فعالیتی تخصصی وجود ندارد.

تمامی دانش آموزان و دانشجویان ایرانی می توانند برای مقاطع تحصیلی در مدارس و دانشگاه از لیسانس تا دکترا را به اتریش درخواست فرستاده و در صورت پذیرش مهاجرت نمایند.

بله طبق شرایط مشاوره اعزام دانشجو به اتریش دانشجویان خارجی واجد شرایط که دارای استعداد بالا و مدارکی ممتاز باشند قادر به دریافت بورسیه و کمک هزینه های تحصیلی در این کشور هستند.

بله، دانشجویان خارجی می توانند تحصیلی تقریبا رایگانی را در اتریش تجربه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه