شرایط مهاجرت ورزشی یا ورزش در روسیه

شرایط مهاجرت ورزشی و ورزش در روسیه بسیار راحت بوده و یک روش مهاجرتی پر طرفدار و پر متقاضی می باشد، زیرا این کشور مزایا و شرایط مناسبی را برای افرادی که دارای تخصص مناسب در هر نوع رشته ورزشی هستند ، ایجاد نموده و برای آن ها کیفیت زندگی بالا و رفاه خوبی را فراهم کرده است.

اهمیت ورزش در میان مردم روسیه پس از جنگ جهانی دوم به یک بخش اصلی از زندگی آن ها تبدیل شد و ورزشکاران نیز توانستند به موفقیت های بزرگ در سطح بین الملل دست یابند. در حال حاضر حدود 50 میلیون نفر در فعالیت های مختلف ورزشی شرکت می کنند که نشان دهنده اهمیت بالای چایگاه ورزش میان مردم جامعه است.

شرایط مهاجرت ورزشی یا ورزش در روسیه

شرایط مهاجرت ورزشی و یا ورزش در روسیه یکی از آسان ترین روش های مهاجرت به این کشور است که از تحصیل تا کار در رشته های مختلف در این کشور را می توانید بیابید.

فهرست مطالب

علاوه بر این دولت نیز هزینه ای برای برنامه های ورزشی، زیر ساخت ها و موسسات مختلف برای ترویج بیشتر ورزش سرمایه گذاری کرده و به دنبال متخصصان ماهر در همه زمینه ها می باشد. در نتیجه یک فرصت عالی برای ورزشکاران است، برای اطلاع دقیق از شرایط آن در ادامه این مقاله با کارشناسان آی مهاجرتی همراه باشید.

پیشنهاد می کنیم مقاله قوانین مهاجرت از طریق کار در روسیه را نیز مطالعه کرده تا با جزئیات شرایط مهاجرت ورزشی یا ورزش در روسیه بیشتر آشنا شوید.

ورزش های محبوب در روسیه

انجام و یا تماشای مسابقات ورزشی یکی از کارهای همیشگی میان مردم روسیه بوده و هیچ گاه از میان صحبت های روزمره آنان حذف نشده است. به همین دلیل دولت به دنبال جذب افراد ورزشکار و یا متخصص در زمینه های مختلف می باشد تا باعث افزایش افتخار و محبوبیت میان مردمان خود شود.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
شرایط مهاجرت ورزشی یا ورزش در روسیه

این ورزش ها مقدار زیادی از شادی ها و حسرت های ورزش روسیه را در خود جای داده است، به طوری که افراد در کافه ها و رستوران ها برای تماشای آن ها جمع می شوند.

شناخت این ورزش های محبوب در روسیه به شما این کمک را می کند تا بدانید که برای کدام ورزش ها بهتر است اقدام نمایید و یا درجه اهمیت آن میان مردم چقدر است. البته این ورزش های به این معنی نیستند که سایر رشته ورزشی دارای هیچ گونه طرفدار و یا شانسی برای مهاجرت نیست و همه رشته های ورزشی دارای طرفداران خاص هستند و از سوی دولت حمایت می شوند.

لیست زیر شامل نام ورزش های محبوب میان مردم روسیه بوده که شرایط مهاجرت ورزشی یا ورزش در روسیه برای این زمینه ها بسیار راحت تر است:

  1. فوتبال 
  2. هاکی روی یخ
  3. والیبال
  4. بسکتبال
  5. بوکس

فوتبال رتبه اول محبوبیت ورزشی در روسیه

فوتبال در روسیه دارای محبوبیت بسیاری است تا حدی که توانسته ورزش هاکی روی یخ را شکست دهد و به محبوب ترین ورزش در کشور تبدیل شود. با بررسی تاریخ این کشور متوجه می شویم که داستان آن از ابتدا تا کنون کمی دراماتیک است. در حال حاضر شرایط مهاجرت ورزشی یا رزش در روسیه برای رشته بسیار راحت تر از سایرین می باشد.

این کشور فعالیت خود را در این ورزش در سال 1897 آغاز کرد و بلافاصله با موفقیت ها خوب خود در جهان شهرت یافت. لیگ های فوتبال برتر شوروی که حدود 54 سال تحت سلطه باشگاه های روسی بودند یکی از قوی ترین لیگ ها در سراسر تا سر اروپا بود و با وجود این که گرچه نتوانستند جام های قاره ای را به دست آورند اما قدرت خود را به جهان ثابت کردند.

در فوتبال رتبه اول محبوبیت ورزشی در روسیه باشگاه های روسی دارای 34 قهرمانی عجیب بوده و حدود پنج باشگاه مختلف در طی 15 سال گذشته توانسته اند قهرمان لیگ برتر روسیه شوند . این امر نشان دهنده قوی بودن باشگاه های مختلف در کشور بوده و خود را برای رقابت با دنیا آماده می کند. به علت محبوبیت خیلی زیاد مردم فوتبال را به عنوان ورزش ملی روسیه می شناسند.

هاکی روی یخ ورزشی طبیعی در روسیه

هاکی روی یخ ورزشی طبیعی در روسیه

حدود 31 درصد از مردم ورزش هاکی رو یخ را تماشا کرده و طرفدار آن هستند ، به همین دلیل این ورزش در رتبه دوم قرار دارد. مسابقات قهرمانی هاکی روی یخ در سال 1946 شروع شد که توسط کانادایی ها به این کشور معرفی شد اما روسیه توانست پیشرقت بسیار زیادی در آن داشته باشد . در سال 1992 فدراسیون هاکی روی یخ روسیه تاسیس شد و توانست که مدال طلا را دریافت کند. در حال حاضر حدود 100 هزار نفر بازیکن حرفه ای در این کشور هاکی روی یخ بازی کرده و دارای کارنامه بسیار درخشانی هستند . هاکی روی یخ ورزشی طبیعی در روسیه به دلیل شرایط جوی این کشور نیز می باشد که به دلیل بارش فراوان برف در میان مردم محبوب شده است . به همین سبب در صورتی که علاقه مند به این رشته ورزشی هستید اکنون بهترین زمان است زیرا که شرایط مهاجرت ورزشی یا ورزش در روسیه برای شرکت در مسابقات این رشته بسیار آسان است.

وبینار مهاجرت و چالش های پیش رو

مهاجرت به هر یک از کشورهای جهان با چالش های خاص خود همراه است که بسیار عاقلانه است قبل از هرگونه اقدامی به خوبی از آنها مطلع باشید.

با تماشای این وبینار می توانید اطلاعات صحیح در رابطه با مهاجرت و چالش های پیش رویتان را به خوبی دانسته و در صورتی که هرگونه سوالی در این زمینه برایتان وجود دارد با مشاورین ما در آی مهاجرتی تماس بگیرید.

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار مهاجرت و چالش های پیش رو
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

والیبال رشته مناسب ویزای ورزشی روسیه

والیبال نه تنها یکی از ورزش های محبوب روسیه، بلکه یکی ورزش قدیمی نیز می باشد که در سال 1920 در این کشور به رسمیت شناخته شد و تیم ملی آن شکل گرفت. اولین مسابقه رسمی این بازی در خیابان میاسنیتسکایا برگزار شد که اکنون هم به همین نام میان مردم شهرت دارد.

اکنون تیم والیبال روسیه در جهان رتبه چهارم را کسب کرده است. والیبال بانوان نیز در رتبه هشتم قرار دارد. از آغاز این ورزش تاکنون مسابقات متعددی در این کشور به ویژه در شهر مشک برگذار شده است.

تیم ملی مردان تاکنون توانسته است چهار مدال طلا را در بازی های المپیک، 6 جام جهانی و 6 قهرمان جهانی FIVB را کسب نماید.

دولت روسیه همچنان به دنبال جذب بازیکنان مناسب بوده تا بتواند خود را به سه جایگاه برتر در جهان برساند، به همین علت ویزای ورزشی روسیه را در این رشته ورزشی را با مزایاهایی در دسترس قرار داده تا افراد را به سمت جذب کند.

Volleyball is a suitable field for a Russian sports visa

افراد مشهور ورزش روسیه

ورزشکاران روسی در عرصه جهانی بسیار موفق بوده اند و تا قبل از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی یکی از ابر قدرت های ورزشی در جهان بود. 

اکنون با وجود این که شهرت قبل را نداشته اما همچنان به عنوان یکی از پر نیروترین کشورهار در مسابقات قاره ای و ورزشی محسوب می شود.

جالب است بدانید که برخی از ورزشکاران تاریخ روسیه از طریق شرایط مهاجرت ورزشی یا ورزش در روسیه وارد تیم های ملی این کشور شده اند و تاریخ سازی کرده اند. 

افراد مشهور ورزش روسیه در میان مردم دارای هواداران بسیار زیادی هستند، زیرا که کسب مقام ها ورزشی دارای مفام بالایی در میان جامعه می باشد.

افراد مشهور ورزش روسیه

برخی از افراد مشهور ورزش روسیه در لیست زیر نام برده شده اند:

  • خبیب نورماگومدوف: وررزشکار حرفه ای رزمی که به داشتن طولانی ترین دوره شکست ناپذیر فعال با 28 برد و بدون هیچ باختی مشهور است.
  • ماریا شاراپووا: اولین تنیسور زن روسی که در رتبه بندی های انفرای صدرنشین شد و پنج عنوان گرند را به دست آورد.
  • گری کاسپاروف: یک استاد بزرگ و قهرمان سابق شطرنج که به مدت 21 حرفه خود در رد اول قرار داش و اکنون بر نویسندگی تمرکز دارد.
  • الکساندر اوچکین: این فرد در حال حاضر پاچیتان واشنگتن کپیتالز بوده و با داشتن جوایز متعدد یکی از بهترین بازیکنان تمام دوان به حساب می آید.

به عنوان یک ورزشکار می توانید مقصدهای زیر را به عنوان گزینه ای ایده آل بررسی نمایید:

ورزشگاه های روسیه

کشور روسیه همیشه پر شور بوده و اهمیت زیادی به عملکرد ورزشی خود می دهد تا در مسابقات به بهترین شکل حضور یابد. در طی سالهای اخیر نیز تلاش هایی برای بهبود و افرایش زیبایی ورزشگاه های خود انجام داده است.در این کشور سالن و استادیوم های بزرگ و بسیاری وجود داشته که محیط را برای برگزاری همه ورزش های فراهم می نماید و فقط محدود به چند ورزش محبوب نشده است. تعداد این ورزشگاهها بسیار می تواند بر شرایط مهاجرت ورزشی یا ورزش در روسیه تاثیر گذار باشد.

این استادیوم ها با تعداد طرفیت بالای خود شادی و حسرت های ورزش روسیه را در خود رقم زده و لحظات تاریخی را برای مردمان خود به وجود می آورند. برای اطلاع از روش های نقل مکان به یک کشور با نقش پررنگ فوتبال در آن مقاله مهم ترین روش های مهاجرت به روسیه را مطالعه کرده و بهترین روش متناسب با شرایط خود را بیابید.

در جدول زیر نام بزرگترین ورزشگاه های روسیه و مقدار ظرفیت آن ها آورده شده است:

نام شهر ظرفیت (نفر) سال تاسیس
ورزشگاه لوژنیکی مسکو 81000 1956
ورزشگاه کرستوفسکی سنت پترزبورگ 67000 2017
ورزشگاه ولگوگراد ولگوگراد 45568 2018
آک بارس آرنا کازان 45379 2013
اوتکریتیه آرنا مسکو 45360 2014
روستوف آرنا روستوف-آن-دون 45000 2018

شرایط ویزای ورزشی روسیه

به علت حمایت های بسیار دولت از افراد ورزشکار، شرایط ویزای ورزشی روسیه بسیار راحت تر از قبل و بترین زمان برای اقدام است. 

این شرایط به این شکل بوده که شما باید حتما قادر به ثابت کردن این باشید که می توانید از مهارت در رشته ورزشی خود درآمدی مناسب را کسب کنید. در صورتی که دارای خانواده باشید باید مقدار درآمد شما نیز بیشتر باشد.

علاوه بر آن، شما باید دارای یک دعوتنامه از سوی یک مقام معتبر مانند ورزشگاه و یا مربی باشید. 

باید به اطلاع تان نیز برسانیم که ویزای اعطا شده برای ای امر کوتاه مدت و از نوع شنگن بوده و سازمان ورزشی باید تمام این سفر را برنامه ریزی نماید تا هیچ مشکلی ایجاد نشود.

به یاد داشته باشید که با تسلط بر زبان روسی می توانید شانس خود را برای ورود به تیم های ورزشی افزایش دهید.

در صورتی که دارای علاقه به رشته های ورزشی هستید اما هنوز کار خود را در آغاز نکرده اید می تواند به تحصیل رشته تربیت بدنی در دانشگاه های معتبر این کشور پرداخته و پس از آن به کار مشغل شده و سپس بر اساس شرایط مهاجرت ورزشی یا ورزش در روسیه اقامت دائم را برای خود دریافت نمایید.

 

مهاجرت ورزشی به روسیه

احتمالا تا اکنون که به اهمیت ورزش در این کشور پرداخته ایم ایت سوال برای شما ایجا شده باشد که ایا مهاجرت به روسیه از طریق رشته ورزشی امکان دارد یا خیر؟ همان طور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم شرایط خاصی برای ورزشکاران ایجاد نشده و شما باید دارای دعوتنامه باشید.

راه دیگری که می توان به وسیله آن به مهاجرت ورزشی به روسیه تحصیل در رشته تربیت بدنی می باشد. شما می توانید از طریق همه روش های مهاجرتی در دسترس اقدام نمایید و سپس در رشته مورد علقه خود مشغول به کار شده و پس از زمانی مشخص اقامت دائم را برای خد دریافت کنید.

توجه داشته باشید که اگر بخواهید در رشته کاری خود مجوز اقامت را دریافت کنید باید اثبات کنید که درآمد شما از آن شغل هزینه های زندگی خود و یا خانواده تان را پوشش خواهد داد. برای اطلاع دقیق از مقدار هزینه ها مقاله هزینه های زندگی در کشور روسیه را مطالعه نمایید.

مهاجرت ورزشی به روسیه

در این مقاله شرایط مهاجرت ورزشی یا ورزش در روسیه توسط کارشناسان آی مهاجرتی به طور کامل بررسی و در دسترس شما قرار داده شده است. در صورت نیاز به راهنمایی می توانید با مشاورین با تجربه ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز تماس گرفته و یا در بخش دیدگاه با ما در ارتباط باشید.

سوالات پر تکرار شرایط مهاجرت ورزشی یا ورزش در روسیه

ضمن مطالعه سوالات پرتکراری که در این رابطه وجود دارد ، حتما با مشاورین ما از طریق بخش دیدگاه نیز در ارتباط باشید.

ورزش فوتبال با بیشترین مقدار طرفدار و تماشاچی رتبه اول محبوبیت را در میان مردم به خود اختصاص داده است.

شما باید دارای یک دعتوتنامه از سوی مربی و یا یک ورزشگاه باشید تا مجوز اقامت به شما داده شود.

بله، با تحصیل رشته تربیت بدنی در دانشگاه های روسیه می توانید مدرکی معتبر را دریافت کرده و سپس طبق شرایط مهاجرت ورزشی یا ورزش در روسیه مجوز اقامت و کار را دریافت نمایید.

بله، این کشور ورزشگاه و سالن های زیادیرا برای برگزاری همه رشته های ورزشی دارد.

این کشور در همه زمینه های ورزشی مانند هاکی روی یخف فوتبال، والیبال و غیره دارای قهرمانی ها و ورزشکاران برتری در تاریخ خود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه