آوسبیلدونگ آلمان 2024 + شرایط، مدارک و لیست بهترین دوره های کارآموزی

دوره‌های آوسبیلدونگ در آلمان به شما فرصت می‌دهد تا در مدت زمانی کوتاه، ضمن دریافت آموزش در یک حرفه خاص بتوانید به صورت تضمین شده به بازار کار این کشور نیز قدم بگذارید و در نهایت به اقامت و شهروندی برسید.

با کارشناسان آی مهاجرتی همراه شوید تا آوسبیلدونگ در آلمان را دقیق و با جزئیات و شرایط به روز بشناسید.

آوسبیلدونگ آلمان 2024 + شرایط، مدارک و لیست بهترین دوره های کارآموزی

دوره آوسبیلدینگ در آلمان به عنوان یکی از دوره‌های حرفه‌ای آموزش در این کشور  شما را واجد شرایط ورود به بازار کارمی‌نماید.

فهرست مطالب

آوسبیلدونگ آلمان چیست؟

آوسبیلدونگ در آلمان همان دوره‌های فنی حرفه ای است که در شرکت و مدارس حرفه‌ای این کشور برگزار شده و در آنها متقاضیان با آموزش‌هایی حرفه‌ای جهت ورود به مشاغلی در زمینه‌های فنی، صنعتی، بازرگانی و خدمات عمومی آشنا و مدرک معتبری نیز در آن زمینه دریافت می‌کنند.

این دوره‌ها برای افرادی مناسب است که قصد ورود به دانشگاه و تحصیل در دوره‌های آموزش عالی را ندارند و از این طریق به تخصص‌هایی مناسب نیز دست پیدا می‌کنند.

شرایط آوسبیلدونگ در آلمان به نحوی است که فرد در زمینه‌ای خاص از دانش عملی و نظری کافی برای ورود به بازار تخصصی کار آن رشته برخوردار شود و بتواند به راحتی در آن زمینه جذب بازار کار شده و نیازی به پشت سر گذاشتن دوره‌های کارآموزی چندانی در حین کار نداشته باشد.

پیشنهاد می‌کنیم که حتما عنوان تحصیل در آلمان و بررسی شرایط را مطالعه نمایید تا در صورتی که علاقه‌مند به تحصیل در دانشگاه‌های این کشور هستید نیز بتوانید اطلاعات لازم رادریافت کنید.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو شرایط تحصیل در دوره‌های آوسبیلدونگ در آلمان + پادکست

دوره‌های آوسبیلدونگ آلمان در مراکز فنی و حرفه‌ای این کشور برگزار می‌شود و برای افرادی که به دنبال ادامه تحصیل در آلمان نیستند، گزینه‌ای ایده‌آل است.

مونا از مهم‌ترین جزئیات در این‌باره برای شما می‌گوید و مشاورین ما در آی مهاجرتی همواره پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان هستند.

نمایش ویدیو درباره کاور ویدیو شرایط و هزینه های آوسبیلدونگ در آلمان
آوسبیلدونگ آلمان 2024 + شرایط، مدارک و لیست بهترین دوره های کارآموزی

انواع اوسبیلدونگ در آلمان

در این جا باید بگوییم که دوره‌های آوسبیلدونگ در آلمان به طور کلی ما بین 2 تا 3.5 سال به طول می‌انجامد و کسب نمرات بالا و عالی در سال اول می‌تواند شما را جلو انداخته و شاید بتوانید دوره مربوطه را در مدت زمانی کوتاه‌تر نیز به پایان برسانید. جالب است بدانید که نزدیک به 500 رشته در آوسبیلدونگ در آلمان در دسترس متقاضیان قرار دارد که دامنه وسیعی از فعالیت‌ها و مشاغل را در بر می‌گیرد.

دوره‌های آوسبیلدونگ در آلمان به دو بخش عملی و نظری تقسیم می‌شوند که بخش نظری یا همان تئوری آن در مدارس، کالج‌ها و یا دانشگاه‌ها تدریس می‌شود و دوره عملی آن نیز با توجه به رشته انتخابی در شرکت‌ها، کارخانجات، صنایع و یا هرنوع مراکز مرتبط ارائه می‌شود.

دقت داشته باشید که تمامی دوره‌های آوسبیلدونگ در آلمان به دو صورت ارائه شده و تفاوت اصلی آن‌ها در میزان آموزش‌های تئوری و عملی می‌باشد. انواع آوسبیلدونگ‌ها در آلمان به شرح زیر است:

نوع دورهویژکی های آن
آموزش دوگانه DUALE BERUFSAUSBILDUNGآموزش هم به صورت عملی و هم به صورت تئوری
آموزش مبتنی بر مدرسه SCHULISCHE AUSBILDUNGآموزش بر اساس آموزش درون مدرسه‌ای و دانش محور ؛ آموزش عملی نیز وجود دارد اما بسیار کم و محدود

آموزش دوگانه

آموزش دوگانه همانطور که از اسمش مشخص است، از دو بخش عملی و تئوری تشکیل شده و در آن افراد به طور منظم مدت زمانی را در مدارس به یادگیری تئوری دروس مشغول و مدت زمانی مشخص را نیز در کارخانه‌ها یا شرکت‌ها به صورت عملی به یادگیری حرفه مربوطه می‌پردازند.

این نوع از آموزش برای افرادی که تجربه کاری ندارند و به صورت عملی هیچ‌گونه تخصص و تجربه‌ای کسب نکرده‌اند؛ بسیار کارآمد مفید است. آموزش‌های این دوره یا به صورت توام با یکدیگر بوده و یا ابتدا در مدتی معلوم آموزش‌های تئوری را فرا گرفته و مابقی را به صورت عملی در شرکت یا کارخانه‌ای به انجام می‌رسانید.

آموزش مبتنی بر مدرسه

آموزش مبتنی بر مدرسه معمولا در یک کالج، موسسه و یا مدرسه ای خاص به افراد ارائه می شود. در این نوع آموزش تمامی دروس و آموزش ها به صورت تئوری می باشد و افراد تمام وقت بر سر کلاس های درس حاضر می شوند و در انتها به آنان یه مدرک معتبر نظیر مدرک کاردانی یا دیپلم حرفه ای اعطا می گردد.

این نوع آموزش بیش‌تر در صنایع خدمات محور مثل: مراقبت‌های بهداشتی، فروش و هنرهای آشپزی رایج است. البته این امکان نیز وجود دارد که آموزش‌های عملی نیز به صورت بسیار محدود در این زمینه وجود داشته باشد. در جدول برخی از رشته‌ها را که در این دو دوره ارائه می‌شوند، مشاهده می‌کنید:

آموزش دوگانه آشپزی، عکاسی، آرایشگری، باغبانی، کارمند داروخانه، مکانیک صنعتی، مکانیک خودرو، بانکداری، نقشه بردار، نانوا، دستیار پزشک، دستیار دامپزشک
آموزش مبتنی بر مدرسه مترجم، پرستار، مربی ورزشی، هتلداری، فروشندگی، گفتار درمانگر، فیزیوتراپ، طراح وب، طراح گرافیک، طراحی مد،

به طور قطع مهاجرت به کشور آلمان به هر شیوه‌ای از جمله شرکت در دوره‌های آوسبیلدینگ نیازمند فراهم آوردن مدارک و شرایط خاصی است و شما باید از تمامی جنبه‌های زندگی در این کشور نیز به خوبی مطلع شوید، از این رو بر روی عنوان مهاجرت به آلمان و دریافت اقامت کلیک کرده و به جزئیات لازم در این باره برسید.

روند آموزش در دوره آوسبیلدونگ آلمان

یکی از ویژگی‌های منحصر بفرد دوره‌های آوسبیلدونگ در آلمان شرکت داوطلبان در دوره‌های آموزشی متنوع است. روند آموزش در دوره آوسبیلدونگ آلمان بدین صورت است که کارآموزان 50% از زمان خود را سر کلاس‌های آموزشی صرف یادگیری مهارت نموده و بقیه دوره را در مراکز حرفه‌ای به کار می‌پردازند تا همراه با تحصیل بتوانند محیط کار واقعی را تجربه نموده و همزمان برای بازار کار نیز آماده شوند.

 خوب است بدانید که هزینه کار در مراکزی غیر از دوره های آموزشی نیز پرداخت می‌شود و شما موظف به پرداخت هزینه‌ای دیگر نبوده و می‌توانید با کاریابی نیز درآمد جانبی نیز داشته باشید.

اعتبار آوسبیلدونگ در آلمان

اعتبار آوسبیلدونگ در آلمان را می‌توان یکی از خاص‌ترین ها در دنیا دانست، چرا که این دوره مورد تایید اغلب کشورهای جهان بوده و تمامی دانشگاه‌های جهان آن را به رسمیت می‌شناسند با داشتن مدرک این دوره می‌توانید برای فرصت‌های شغلی ایده آل در هر کشوری که بخواهید اقدام کنید و کشورهای اتحادیه اروپا بهترین گزینه ممکن است.

در صورتی که بتوانید صلاحیت خود را در حرفه آموزش دیده اثبات کنید، این امکان برایتان وجود دارد که همانند فردی که در دانشگاه آموزش دیده به کار مشغول و درآمد خوبی داشته باشید. البته این نکته را مدنظر قرار دهید که درآمدتان کمی از افراد با تحصیلات دانشگاهی کمتر است که با افزایش سابقه به صورت قابل توجهی بالاتر میرود.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

بهترین رشته های آوسبیلدونگ آلمان

باید توجه داشته باشید که برخی از این دوره‌های کارآموزی در آلمان با پرداخت حقوق همراه است؛ اما این حقوق برای تمامی دوره‌ها نیست و مبلغ آنها نیز با یکدیگر تفاوت دارد. وجود همین مزایا و امکان استخدام پس از اتمام این دوره‌ها و اخذ اقامت دائم باعث شده که آوسبیلدونگ آلمان یک گزینه ایده‌آل مهاجرت برای شهروندان ایرانی باشد.

دوره‌های پرطرفدار آوسبیلدونگ آلمان نیز اغلب دوره‌هایی هستند که استخدام در مشاغل آنان درآمد بالا و مناسبی را برای اشخاص فراهم می‌آورد. همچنین حرفه‌هایی که نیازمند فعالیت‌های سنگین و یا سخت می‌باشند با استقبال کمی مواجه هستند که البته دوره‌های آموزشی آلمان را نمی‌توان کم طرفدار دانست و تنها در برخی از رشته‌ها نسبت به سایرین میزان متقاضی کمتر است.

برای اطلاع از لیست کامل مناسب‌ترین و محبوب‌ترین دوره‌های آوسبیلدونگ در آلمان با تیم باتجربه آی مهاجرتی تماس حاصل نمایید.

اما محبوب‌ترین دوره‌های آوسبیلدونگ در آلمان شامل موارد زیر می‌باشد:

  • آوسبیلدونگ پرستاری
  • آوسبیلدونگ IT
  • آوسبیلدونگ منشی برای مدیریت دفتر
  • آوسبیلدونگ منشی در خرده فروشی
  • آوسبیلدونگ تکنسین مکاترونیک خودرو
  • آوسبیلدونگ کارمند بانک
  • آوسبیلدونگ فروشنده خانم
  • آوسبیلدونگ فروشنده اتومبیل
  • آوسبیلدونگ تخصص و مدیریت هتل
  • آوسبیلدونگ آشپزی
  • آوسبیلدونگ کارشناس تدارکات انبار
  • آوسبیلدونگ فروشنده املاک
  • آوسبیلدونگ برنامه نویسی

شرایط سنی آوسبیلدونگ آلمان

برای بسیاری از عزیزان این سوال وجود دارد که شرایط سنی آوسبیلدونگ آلمان به چه صورت است؟ باید توجه داشته باشید که به طور رسمی حداکثر سنی برای پذیرش در این دوره‌ها اعلام نشده است؛ اما متقاضیان باید حتما به حداقل سن لازم رسیده باشند. حداقل سن 16 تا 17 سال است که با توجه به ایالات مختلف و دوره‌های مختلف لحاظ می گردد.

اما در رابطه با مهاجران و متقاضیان خارجی حداقل سن 18 سال در نظر گرفته می‌شود. در رابطه با حداکثر سنی نیز میزان مشخصی به صورت رسمی اعلام نشده است ولی باید به این موضوع واقف باشید که هرچه سن شما پایین تر باشد، شانس بیشتری خواهید داشت. مثلا احتمال پذیرش یک فرد 40 ساله برای ورود به این دوره‌ها بسیار کم و نزدیک به صفر است.

شرایط سنی آوسبیلدونگ آلمان

اگر بخواهیم با توجه به تجارب و مشاهداتی که طی این سال‌ها در این زمینه به دست آورده‌ایم؛ بازه‌ای را به عنوان مناسب‌ترین زمان جهت پذیرش در دوره‌های آوسبیلدونگ در آلمان به شما معرفی کنیم؛ باید بگوییم که 18 تا 23 سال بهترین زمان است و با سن بیش از این احتمال پذیرش شما کاهش می‌یابد.

نکته مهمتر اینکه حتی اگر شما با سنی بالا موفق به پذیرش و ثبت نام در این دوره‌ها شوید؛ سفارت برای صدور ویزای مربوطه موافقت نخواهد کرد. سفارت آلمان بر روی سن متقاضیان حساسیت بالایی دارد ،به طوری که سن بالای 30 سال به احتمال بسیار زیاد موفق به اخذ ویزا نمی‌شوند.

خوب است که به جهت ورود هر چه موفق تر به بازار کار کشور آلمان از تمامی زوایا آن را محک بزنید، پس عناوین زیر را از دست ندهید:

مدرک زبان برای اوسبیلدونگ آلمان

یکی دیگر از پیش‌نیازهای پذیرش و ورود به آوسبیلدونگ در آلمان داشتن تسلط کافی و لازم به زبان آلمانی می‌باشد. شما باید از تسلط کافی به زبان آلمانی بهره ببرید طوری که بتوانید به راحتی به این زبان بنویسید، بخوانید و حرف بزنید. همچنین برای اثبات میزان تسلط خود باید مدرکی معتبر نیز به مرکز مورد نظر ارائه نمایید.

معمولا مدرک زبان برای اوسبیلدونگ آلمان در سطوح B1 یا B2 از متقاضیان درخواست می‌شود که توصیه می‌کنیم همواره مدرک بالاتر را داشته باشید تا شانس و امتیاز خود را برای پذیرش و قبولی در این دوره‌ها و همچنین دریافت ویزا افزایش دهید.

لازم به ذکر است که برخی از کارفرمایان یا آموزشگاه‌های حرفه‌ای در این کشور به کارآموزان خود دوره‌های زبان تخصصی مرتبط با شغل را در محل ارائه می دهند، تا افراد از اصطلاحات و کلمات مرتبط با حرفه خود اطلاع پیدا کرده و آنان را بیاموزند. در این صورت که شما قبول کرده باشید که این دوره تخصصی زبان را پشت سر بگذارید، سطح زبان A2 نیز می‌تواند برای پذیرش شما کافی باشد.

از آنجایی که شما این دوره‌ها را برای ورود به بازار کار پشت سر گذاشته و در آن ها شرکت می‌کنید، اطلاع از اوضاع کار و نرخ بیکاری در آلمان نیز بسیار مهم است؛ تا بتوانید دوره‌ای را برگزینید که بازار کاری مناسب و موجودی را داشته باشد. تمامی اطلاعات لازم در این زمینه را در مقاله مشخصه برای شما قرار داده‌ایم.

مراحل مهاجرت به آلمان از طریق آوسبیلدونگ

شما عزیزان برای شرکت در آوسبیلدونگ در آلمان علاوه بر پذیرش و ثبت‌نام در یکی از مراکز مربوطه باید اجازه ورود و اقامت خود را نیز از سفارت این کشور کسب نمایید.

ویزای آوسبیلدونگ آلمان که با نام ویزای a17 شناخته می‌شود، به شما اجازه حضور و اقامت موقت در این کشور را جهت شرکت در این دوره به مدت زمان معلومی را می‌دهد.

مدت این ویزا معمولا به مدت زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره صادر می‌شود و با اتمام دوره نیز به پایان می‌رسد؛ اما بعد از آن نیز به شما 1 سال فرصت داده می‌شود تا در این کشور حضور داشته باشید و به جستجوی شغل مناسب بپردازید.

در صورت یافتن شغلی مناسب و استخدام در آن نیز ویزای کار در آلمان برای شما صادر خواهد شد. دقت داشته باشید که مدارک جدول را جهت اخذ ویزا تهیه نمایید:

German Ausbildung Visa

مدرکشرایط
پاسپورتحداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.
قرارداد دوره کارآموزیتمامی جزئیات آموزش، مبلغ حقوق، ساعات کار، نوع آموزش در آن ثبت شود.
مدرک زبانبهتر است که سطح B1 یا B2 باشد.
گواهی تمکن مالیباید حداقل 910 یورو در ماه را برای 1 سال در حساب خود داشته باشید.
بیمه درمانیبیمه درمانی مناسب تهیه شود.
گواهی عدم سوء پیشینه
گواهی محل اسکانباید سند خانه یا قولنامه خانه ای در شهر محل تحصیل را به منظور اثبات وجود مکانی جهت اقامت و زندگی ارائه دهید.
هزینه ویزامبلغ 75 یورو جهت صدور ویزا پرداخت شود.

 

هزینه مهاجرت از طریق دوره آوسبیلدونگ

هزینه مهاجرت از طریق دوره آوسبیلدونگ را می‌توان مربوط به هزینه ویزا و زندگی دانست. زیرا تحصیل آوسبیلدونگ همانند بسیاری از دوره‌های آموزشی در کشور آلمان رایگان بوده و متقاضیان شهریه‌ای پرداخت نخواهد کرد. هم‌چنین در این دوره متقاضیان بین 1200 تا 1600 یورو نیز به عنوان دستمزد و کار دریافت می‌کنند که مزیتی منحصربفرد است. این مبلغ هزینه خوبی برای داشتن یک زندگی نرمال است که هزینه‌های اصلی و اولیه را تامین می‌سازد.

یکی از هزینه‌های دریافت ویزا که خوب است از همان ابتدا مدنظر داشته باشید، تامین تمکن مالی موردنیاز است. در هنگام درخواست ویزا دولت آلمان از شما می‌خواهد که به آن ها ثابت کنید توانایی پرداخت هزینه‌های خود در این کشور را دارید و به همین خاطر وجه مورد نیاز برای زندگی به مدت 1 سال در این کشور را در یک حساب بانکی از شما درخواست می‌کند.

به طور متوسط هزینه ماهانه یک نفر در آلمان 910 یورو در نظر گرفته شده است؛ پس شما باید به اندازه 12 تا 910 یورو که برابر با 10920 یورو است را در حساب بانکی خود موجود داشته باشید. دقتکنید که تمکن مالی برای آوسبیلدونگ آلمان اهمیت بسیار بالایی برای سفارت دارد و ارائه مبلغ کمتر از حداقل مورد درخواست سفارت باعث رد شدن درخواست ویزای شما خواهد شد.

شرایط تحصیل پس از آوسبیلدونگ آلمان

در صورتی که به دنبال ادامه تحصیل در کشور آلمان پس از آوسبیلدونگ هستید، می‌توانید با ثبت نام در دانشگاه پس از اتمام این دوره‌ها به تحصیل مشغول شوید.

پذیرش در این دوره‌ها هیچ گونه تداخلی با ادامه تحصیل در دانشگاه نداشته و می‌توانید به آسانی در رشته مورد علاقه‌تان تحصیلات آکادمیک نیز داشته باشید. اما نکته قابل توجه این است که امکان تحصیل به صورت همزمان هم در دوره های آوسبیلدونگ و هم در دانشگاه وجود نداشته و شما باید ابتدا تحصیل در دوره آوسبیلدونگ را به اتمام رسانده و سپس برای ورود به دانشگاه اقدام کنید.

اما توصیه ما به شما عزیزان این است که در صورتی تمایل به تحصیل در دانشگاه‌های کشور آلمان دارید، از همان ابتدا برای پذیرش در یکی از مراکز آموزشی این کشور اقدام نموده و دوره‌های آوسبیلدونگ رابر ای ورود هرچه سریع‌تر به بازار کار انتخاب نمایید.

شرایط کار پس از دریافت آوسبیلدونگ المان

بسیاری از مهاجرین با هدف دریافت اقامت کشور آلمان اقدام به تحصیل در دوره‌های آوسبیلدونگ می‌نمایند که مسیری کاملا مناسب است. پس از این که دوره‌های آموزشی فرد به پایان برسد، او می‌تواند با یافتن شغلی مناسب تا دو سال اقامت خود را تمدید نموده و در آلمان به کار و تحصیل بپردازد.

در واقع بدین شیوه ویزای تحصیلی به ویزای کار تبدیل شده و اقامت فرد نیز کاملا قانونی تلقی می‌شود. در صورتی که بتوانید در حرفه خود ماندگار شده و آن را به کاری دائمی تبدیل کنید، ویزای شما مجددا تمدید شده و می‌تواند در نهایت شما را به اقامت و شهروندی این کشور برساند.

همواره توجه داشته باشید که دوره‌های آوسبیلدونگ شرایط بسیاری ایده آلی برای یادگیری و کار در یکی از مطرح‌ترین کشورهای جهان را برای شما فراهم می سازد و از این رو متقاضیان زیادی از اقصی نقاط جهان برای پذیرش در آنها تلاش می‌کنند. پس برای اقدام بدین شیوه حتما از مشاورین متخصص کمک گرفته و شانس خود را تا حد ممکن بالا ببرید.

شرایط اقامت پس از آوسبیلدونگ المان

شرایط اقامت پس از آوسبیلدونگ نیز به تغییر نوع ویزای شما بستگی دارد و در صورتی که بتوانید ویزای کار خود را دریافت کنید، اجازه اقامت خواهید داشت. شرایط اقامت پس از آوسبیلدونگ آلمان نیز بسیار ایده آل بوده و شما با کاری مناسب می‌توانید زندگی با رفاه خوب داشته باشید و از کلیه خدمات اجتماعی شهر محل سکونت خود استفاده کنید.

گفتنی است که شما تنها نباید به این دوره جهت یادگیری یک مهارت نگاه کنید و خوب است که پس از اتمام دوره آموزشی‌تان، به فکر راه‌اندازی یک بیزینس در آلمان باشید. فرصت شرکت در این دوره نیز برای زنان و مردان یکسان بوده و شما هیچ‌گونه تبعیضی را حتی پس از آن برای کاریابی مشاهده نخواهید کرد.

زیرساخت‌های بی نظیری که در کشور آلمان وجود دارد، زیرساخت‌های لازم برای هرگونه کار را فراهم نموده و شما می‌توانید به واسطه آن همسر و فرزندان خود را به آلمان ببرید.

 

کارشناسان تیم آی مهاجرتی با تجربه‌ای چندین ساله در زمینه آوسبیلدونگ در آلمان و ارسال متقاضیان از این طریق، در دفاتر مرکزی و غرب تهران و دفتر شهر شیراز آماده ارائه بهترین مشاوره‌ها به شما عزیزان هستند. همچنین جهت اطلاع از هزینه زندگی و مهاجرت به آلمان مقاله مربوطه را با جدیدترین اطلاعات در دسترس شما عزیزان قرار داده‌ایم تا بتوانید برآورد خوبی از میزان هزینه‌های زندگی در مدت زمان تحصیل خود در این کشور داشته باشید.

سوالات پرتکرار شرایط و هزینه های آوسبیلدینگ در آلمان

در انتهای این مقاله کوشیده‌ایم تا بهترین و صحیح‌ترین اطلاعات را در زمینه آوسبیلدینگ در آلمان را در اختیارتان قرار دهیم و در صورتی که سوالی در این رابطه ذهن شما را مشغول نموده حتما با درج آن در بخش دیدگاه از کارشناسان ما دریافت کنید.

به طور رسمی محدودیت سنی در نظر گرفته نشده است، اما بهتر است که متقاضیان هنگام تقاضا در سنی مابین 17 تا 23 سال باشند.

قطعا متقاضیان باید از تسلط کافی به زبان آلمانی بهره‌مند باشند و مدرکی در سطوح B1 یا B2 را نیز ارائه دهند.

خیر، تمامی دوره‌های آوسبیلدونگ در آلمان به زبان آلمانی ارائه می‌شوند.

این دوره‌ها با توجه به نوع حرفه‌های متفاوت از 2 تا 3.5 سال به طول خواهند انجامید.

خیر، می‌توان گفت که اکثریت این دوره‌ها دارای حقوق هستند اما برخی نیز از حقوق برخوردار نمی‌باشند.

در انتها نیز می‌توانید تجربه دریافت ویزای کشور آلمان در آی مهاجرتی را از زبان کلاینت‌های ما بشنوید:

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه