شرایط و قراردادهای اجاره ملک در مجارستان

شرایط و قراردادهای اجاره ملک در مجارستان موضوع این مقاله از کارشناسان متخصص آی مهاجرتی است تا افرادی که قصد مهاجرت و یا سفر به این کشور را دارند، به راحتی بتوانند گزینه های مناسب و ایده آل با توجه به شرایط و بودجه خود را برای اسکان و اقامت خود در این کشور یافته و با مشکلات یا معضلاتی مالی یا قانونی مواجه نشوند.

اجاره خانه در مجارستان همواره یکی از اصلی ترین دغدغه های افرادی است که برای تحصیل، کار، سرمایه گذاری و یا هر هدف دیگری به این کشور مهاجرت کرده اند.

شرایط و قراردادهای اجاره ملک در مجارستان

شرایط و قراردادهای اجاره ملک در مجارستان با توجه به هر خانه متفاوت می باشد اما در مجموع از مقرون به صرفه ترین گزینه ها در میان کشورهای اروپایی است.

فهرست مطالب

در این باره شما باید شرایط و قواعد و عرف بازار ملک این کشور را شناخته و مناطق و محلات مختلف در شهرهای این کشور را نیز که مد نظر دارید؛ بررسی نموده تا ملکی ایده آل مناسب شرایط خانواده و بودجه مالی خود را بیابید.

کمک گرفتن از مشاورین و فعالان باتجربه در این حوزه در موسسات مهاجرتی معتبر می تواند کمک بسیار بزرگی به شما نموده تا یک ملک مناسب را یافته و همچنین هزینه های شما را نیز کاهش دهد.

در همین راستا پیشنهاد می کنیم که حتما عنوان صفر تا صد هزینه مهاجرت و زندگی در مجارستان را نیز مطالعه کرده تا با هزینه هایی که برای اخذ ویزا و نقل مکان به این کشور با آن ها مواجه هستید و مخارج پیش رویتان در این کشور را کاملا بشناسید.

نحوه یافتن خانه های اجاره ای در مجارستان

برای اجاره خانه در مجارستان شما باید بتوانید منزل مناسب شرایط خود و خانواده تان را در این کشور بیابید که این کار از طریق روش های مختلفی ممکن است. 

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
شرایط و قراردادهای اجاره ملک در مجارستان

یکی از بهترین روش ها که می تواند موارد بسیار ایده آلی را پیش روی شما قرار دهد؛ سپردن به دوستان و آشنایان و جستجو در میان آشنایان می باشد. معمولا برخی از افراد در این کشور فقط ملک خود را به افراد آشنا و مورد اطمینان اجاره می دهند که معمولا این گزینه ها از کیفیت و قیمت بسیار خوبی برخوردار هستند.

اما یک روش بسیار قدیمی و مرسوم در این کشور مراجعه به مشاورین املاک فعال در مناطق مختلف شهرهای این کشور است که گزینه های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید آن ها را از نزدیک و دقیق مشاهده و بررسی نمایید.

ضمنا مطالعه و بررسی روزنامه های کثیر الانتشار این کشور را نیز فراموش نکنید؛ بسیاری از مالکان خانه های خود را برای اجاره در روزنامه ها آگهی می کنند.

نحوه یافتن خانه های اجاره ای در مجارستان به شرایط متقاضی نیز بستگی دارد که آیا پیش از رسیدن به این کشور قصد یافتن ملک را داشته و یا بعد از نقل مکان قصد جستجو و یافتن ملک را خواهند داشت.

البته برای افرادی که از خارج از مجارستان قصد یافت خانه را دارند؛ سپردن این کار به موسسات مهاجرتی یکی از بهترین روش ها می باشد که می تواند در وقت و هزینه های شما صرفه جویی مناسبی به عمل آورد.

سایت اجاره خانه در مجارستان

سایت اجاره خانه در مجارستان

اما علاوه بر روش هایی که در بالا نام بردیم، یکی از بهترین روش های حال حاضر استفاده از سایت اجاره خانه در مجارستان می باشد که بدون نیاز به حضور در این کشور گزینه های بسیار متعددی را از اقصی نقاط و شهرهای این کشور در دسترس افراد گذاشته تا بررسی آن ها گزینه مورد پسند خود را یافته و جهت اجاره آن اقدام نمایند.

این سایت ها که در زمینه اجاره خانه در مجارستان فعالیت می کنند؛ می توانند تمامی اطلاعات، ویژگی ها، امکانات، تجهیزات، قیمت و دیگر مزایای املاک را به متقاضیان ارائه کرده و تصاویر مختلفی را از تمامی نقاط و بخش های ملک به شما نشان داده تا شما از هرجایی بتوانید از ملک مورد نظر دیدن نمایید.

در نهایت در صورت پسند موردی خاص می توانید جهت عقد قرارداد با مالک و دیدن ملک از نزدیک نیز اقدام کنید. این سایت ها می توانند در هزینه و وقت افراد صرفه جویی قابل توجهی را به عمل آورند و نیاز به رفتن به این کشور و جستجو در تک تک بنگاه های این کشور و دیدن از نزدیک گزینه های مختلف را از دوش شما بردارد.

از شما عزیزان خواهشمندیم که پیش از نقل مکان و مهاجرت به این کشور حتما سیر تا پیاز مهاجرت به مجارستان را بررسی کرده و اطلاعات کافی را کسب کنید؛ چون مهاجرت امری بسیار حساس و مهم است. مقاله مربوطه تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهد داد.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

سایت اجاره خانه مبله در مجارستان

باید بگوییم که سایت اجاره خانه مبله در مجارستان همان سایت های اجاره ملک هستند که هر دو مورد مبله و خالی از وسائل را در اختیار متقاضیان قرار می دهند. فقط باید توجه داشته باشید که خانه های مبله از اجاره گران تری نسبت به خانه های خالی برخوردار هستند که باتوجه به میزان، نوع و کیفیت وسائل نیز مبلغ اجاره تفاوت خواهد داشت.

البته به این موضوع نیز دقت داشته باشید که تعداد منازل مبله به مراتب کمتر می باشد و همواره دانشجویان و یا افرادی که قصد اقامت کوتاه مدت دارند فورا این موارد را اجاره می کنند ، به همین خاطر رسیدن منازل مبله با قیمت مناسب نیاز به سرعت بالایی دارد.

اگر شما هم قصد جستجوی برای اجاره خانه در مجارستان را چه به صورت مبله و چه خالی از وسائل به صورت آنلاین دارید، معتبرترین و برترین سایت هایی که در این زمینه می توانند به شما کمک کنند بدین شرح می باشند:

  • Dh.hu
  • Oc.hu
  • Flatfy.com
  • Moonovernegril.com
  • Ballaingatlan.hu
  • Propertygroup.hu
  • Realting.com/hungary
  • Budapestdreams.com
  • Renthungary.hu
  • Egyetemingatlan.hu
  • Roommatesbudapest.com

اطلاع از شرایط و قراردادهای اجاره ملک در مجارستان برای افرادی که قصد تحصیل در این کشور را دارند نیز الزامی است، ضمنا حتما توصیه می کنیم که عنوان راهنمای کامل تحصیل در مجارستان را در سایت آی مهاجرتی مطالعه فرموده تا دانشگاه ها و مراکز آموزشی این کشور و چگونگی پذیرش در آن ها را کاملا بشناسید.

شرایط اجاره خانه در مجارستان

شرایط اجاره خانه در مجارستان با دیگر نقاط و کشورهای اروپایی شباهت بسیاری دارد. در این کشور می توانید خانه را به صورت کوتاه مدت یک ماهه تا چند ماهه و یا سالانه تا 3 ساله اجاره نمایید که به صورت خانه های مبله و خانه های خالی از وسائل در دسترس متقاضیان قرار دارد که نرخ اجاره منازل مبله به مراتب گران تر می باشد.

همچنین جالب است بدانید که در این کشور مانند کشور ما رهن و پول پیش برای اجاره ملک وجود ندارد؛ فقط مبلغی در حدود 2 تا 3 برابر اجاره ماهانه از مستاجرین دریافت می شود.

این مبلغ نیز به منظور ضمانت حفظ و‌ نگهداری خانه با شرایط مناسب، پرداخت اجاره ها در زمان مقرر و در نهایت تحویل خانه به همان شکل روز اول می باشد و در پایان قرارداد از سوی صاحب خانه به مستاجر برگردانده خواهد شد.

شرایط اجاره خانه در مجارستان

ضمنا توجه داشته باشید که ممکن است با توجه شهرهای مختلف و یا محله های گوناگون برخی رسوم و یا قوانینی به سورت عرفی برای اجاره ملک وجود داشته باشد که در این صورت حتما مشاورین املاک و یا صاحب خانه شما را در جریان این موارد خواهد گذاشت.

مهم ترین توصیه در رابطه با شرایط و قراردادهای اجاره ملک در مجارستان این است که حتما قراردادی به صورت محضری با مالک را منعقد کرده و در آن حتما تمامی جزئیات و مسئولیت های مستاجر و مالک را دقیقا ثبت نمایید تا در صورت بروز میکل بتوانید از حق خود دفاع نمایید.

جهت سکونت در کشور مجارستان ، توصیه می شود که با مطالعه مقالات زیر به شناخت بیشتری از این کشور برسید:

قوانین اجاره خانه در مجارستان

از مهم ترین شرایطی که باید حین اجاره خانه در مجارستان به آن توجه داشته باشید این است که مالک به هیچ عنوان بدون اطلاع قبلی نمی تواند مستاجر را بیرون کند و حتی اگر مستاجر قادر به پرداخت اجاره بها نباشد، مهلتی برای پرداخت اجاره به او داده می‌شود. 

همچنین صاحب خانه در در طول مدت قرارداد و وسط اقامت نمی تواند اجاره بها را افزایش دهد و این کار فقط در هنگام قرارداد جدید ممکن است. اطلاع از شرایط و قراردادهای اجاره ملک در مجارستان بسیار حیاتی است.

ضمنا اگر به صورت آنلاین ملک مناسب را یافتید؛ حتما پیش از عقد قرارداد آن را حضوری دیدن کرده و تمامی شرایط آن را بررسی نمایید. اما لازم است بدانید که حتما موارد زیر را حین عقد قرارداد رعایت کرده و قرادادتان را طوری تنظیم کنید که موارد زیر را به طور کامل در بر بگیرد:

  • مشخصات مستاجر، مالک و ملک
  • مسئولت ها و تعهدات مالک
  • شرایط اجاره از جمله قبوض آب و برق و غیره
  • تاریخ دقیق شروع اجاره و مدت اجاره
  • مشخصات و قوانین مربوط به پارکینگ (در صورت وجود)
  • مبلغ سپرده یا همان ودیعه
  • لیست کامل وسائل منزل (جهت املاک مبله)
  • مبلغ پرداختی اجاره و تاریخ سررسید آن
  • شرایط مربوط به افزایش مبلغ اجاره
  • قوانین زندگی در خانه و مراقبت از آن

همچنین به علاقمندان به کار و کسب درآمد در مجارستان پیشنهاد می کنیم که مقاله مهاجرت کاری به مجارستان و اخذ ویزای کار در این کشور را مطالعه نموده و از شرایط آن مطلع شوید.

هزینه اجاره خانه در مجارستان

اجاره خانه در مجارستان با توجه به شهرهای مختلف آن دارای قیمت های مختلفی می باشد که قیمت ها در کلان شهرها و شهرهای مهم و توریستی این کشور از سایر نقاط بالاتر و گران تر می باشد.

البته این موضوع با توجه به اینکه میزان مهاجرت و درخواست اجاره در این شهرها به دلایل وجود دانشگاه های معتبر و فرصت های کاری بیش تر از شهرهای کوچک تر بالاتر می باشد؛ این امر کاملا موجه و معقولانه است.

البته در این شهرها امکانات، رفاه، آسایش، کیفیت حمل و نقل و بسیاری موارد دیگر نیز فراهم تر و بیش تر می باشد که همین موضوع باعث جذب مهاجرین و در نتیجه بالا رفتن قیمت اجاره خانه می شود.

فراموش نکنید که طبق آنچه از شرایط و قراردادهای اجاره ملک در مجارستان مشاهده شده، در هر شهر نیز قیمت های اجاره نسبت به مناطق مختلف متفاوت است و معمولا مراکز شهر اجاره بالاتری نسبت به مناطق حومه و اطراف شهر می باشد.

طبق آخرین آمار هزینه اجاره خانه در مجارستان و هزینه های قبوض در شهرهای مهم این کشور ماهانه به شرح زیر می باشد:

شهراجاره آپارتمان 1 خواب مرکز شهراجاره آپارتمان 1 خواب حومه شهراجاره آپارتمان 3 خواب مرکز شهراجاره آپارتمان 3 خواب حومه شهرهزینه ماهانه آب، برق، گاز و اینترنت
بوداپست532.24 یورو404.17 یورو965.64 یورو676.14 یورو160.61 یورو
دبرسن366.94 یورو268.40 یورو571.59 یورو433.61 یورو131.56 یورو
سگد354.55 یورو249.62 یورو534.59 یورو355.22 یورو156.3 یورو
پچ331.94 یورو242.36 یورو768.75 یورو472.74 یورو157.8 یورو

تفاوت قیمت اجاره خانه در بوداپست با سایر شهر های مجارستان

همانطورکه در بالا مشاهده می کنید تفاوت قیمت اجاره خانه در بوداپست با سایر شهر های مجارستان کاملا مشهود است و حتی می تواند به دو برابر نیز در برخی موارد و یا در برخی محله ها و نقاط به 3 تا 4 برابر نیز برسد.

البته دلیل اصلی آن وجود رفاه و کیفیت بالای زندگی در این شهر نسبت به سایر شهرهای مجارستان می باشد که باعث این افزایش قیمت شده است. همچنین در این شهر گزینه های ایده آل بیش تر می باشد، اما در مقابل متقاضیان نیز از سایر نقاط بیش تر می باشد.

وجود مزایای زیاد باعث شده که اکثر مهاجرین این شهر را به عنوان یکی از مقاصد خود در نظر بگیرند. البته باید توجه داشت که میزان درآمد نیز در این شهر از سایر شهرها بالاتر است و می توان هزینه ها و اجاره ماهانه را به راحتی پوشش داد.

در انتهای بررسی شرایط و قراردادهای اجاره ملک در مجارستان پیشنهاد می کنیم مقاله نکات مهم نظام اقتصادی مجارستان را حتما مطالعه نمایید تا اطلاعاتتان درباره این کشور افزایش یابد؛ مطالعه آن را از دست ندهید.

در این مطلب تلاش کردیم تا به طور خلاصه شرایط و قراردادهای اجاره ملک در مجارستان و شرایط آن را به شما عزیزان ارائه کنیم. برای کسب مشاوره رایگان در این زمینه و سایر زمینه های مهاجرتی می توانید با کارشناسان آی مهاجرتی در دفاتر غرب و مرکزی تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل فرمایید.

سوالات پر تکرار شرایط و قراردادهای اجاره ملک در مجارستان

در پایان نیز سوالات پرتکرار در رابطه با شرایط و قراردادهای اجاره ملک در مجارستان را مطالعه نموده و جهت هرگونه پرسش یا با مشاورین ما تماس گرفته و یا از طریق بخش دیدگاه ما را مطلع سازید.

طبق شرایط و قراردادهای اجاره ملک در مجارستان ، پایتخت این کشور، بوداپست دارای بالاترین نرخ اجاره خانه در کشور مجارستان است.

خیر، طبق شرایط و قراردادهای اجاره ملک در مجارستان ، هزینه اجاره ملک در شهرهای مختلف و همچنین مناطق مختلف در هر شهر دارای تفاوت می باشد.

خیر، در این کشور برای اجاره خانه نیازی به پرداخت رهن نمی باشد و فقط 2 تا 3 اجاره به عنوان تضمین به مالک داده می شود.

بله، تمامی شهروندان خارجی می توانند در این کشور نسبت به اجاره ملک مناسب و مد نظرشان اقدام کنند.

بله، طبق شرایط و قراردادهای اجاره ملک در مجارستان ، در تمامی شهرهای این کشور مستاجرین و متقاضیان قادر هستند که به اجاره ملک مد نظر خود به صورت مبله و یا غیر مبله اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه