مهاجرت با تولد فرزند در لهستان

مهاجرت با تولد فرزند در لهستان به عنوان یکی از روش های دریافت اقامت برای فرزند و والدین شناخته می شود؛ اما دریافت اقامت از طریق تولد فرزند در هر کشور قوانین و شرایط خاصی را دارد که باید از قبل از همه آن ها مطلع باشید. در ادامه با کارشناسان آی مهاجرتی همراه باشید تا از تمامی قانون تولد فرزند در لهستان با خبر شوید.

اخذ اقامت لهستان از طریق تولد فرزند برای کسانی که خودشان تابعیت لهستان را ندارند هم برای خود و هم برای فرزند ممکن نبوده، همچنین اگر والدین دارای مجوز اقامت موقت باشند، همان مجوز نیز برای فرزندشان صدق می کند و با تولد فرزند تغییری در مدت زمان اقامت ایجاد نمی شود.

مهاجرت با تولد فرزند در لهستان

کشور لهستان از قانون خون در اعطای تابعیت پیروی نموده و فرزند نمی تواند با تولد در این کشور به اقامت و تابعیت برسد.

فهرست مطالب

این شرایط به این دلیل است که قانون تابعیتی در این کشور بر اساس سیستم خون است؛ به این صورت که در صورت تابعیت داشتن حداقل یکی از والدین، به فرزند نیز تابعیت تعلق می گیرد. به همین دلیل مهاجرت با تولد فرزند در لهستان امکان پذیر نیست، در ادامه این مقاله به شرایط کامل قوانین پرداخته ایم.

پنانپه فکر می کنید این مسیر برای شما امکان پذیر نیست ، می توانید با خواندن بهترین روش مهاجرت به لهستان راهی جایگزین را پیدا کرده سبب دریافت اقامت و تالعیت برای شما شود و دچار اشتباه در این راه نشوید.

قانون تولد فرزند در لهستان

قانون تولد فرزند در لهستان بر اساس خون است؛ به این صورت که حتما باید حداقل یکی از والدین دارای تابعیت لهستانی باشد تا به فرزند نیز تابعیت لهستان داده شود. حتی اگر فرزند در خارج از خاک لهستان متولد شود، اما والدین او دارای تابعیت لهستانی باشند، فرزند نیز به عنوان تابعه لهستان به شمار می رود و دریافت اقامت برای او محدود به سرزمین نیست.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیومهاجرت با تولد فرزند در لهستان + پادکست

قانون اعطای تابعیت کشور لهستان بر اساس خون می باشد و باید حتما یکی از والدین تابعیت این کشور را داشته باشند تا بتوانند به فرزند خود منتقل کنند.

مونا در این ویدیو مهاجرت با تولد فرزند در لهستان را برای شما عزیزان به صورت خلاصه و مفید بازگو نموده و مشاورین ما در دفاتر آی مهاجرتی پاسخگوی تمامی سوالت شما خواهند بود.

نمایش ویدیو درباره مهاجرت با تولد فرزند در لهستان
مهاجرت با تولد فرزند در لهستان

در صورتی که فرزند در داخل کشور به دنیا آمده باشد ولی هیچ کدام از والدین دارای تابعیت لهستانی نباشد؛ به فرزند نیز در هیچ صورت تابعیت داده نمی شود و شهروند این کشور به شمار نمی رود. به همین دلیل مهاجرت با تولد فرزند به لهستان ممکن نمی باشد.

در صورتی که هیچ کدام از والدین تابعه لهستان نباشند ولی دارای مجوز اقامت موقت در کشور باشند، در این صورت به دنیا آمدن فرزند نیز هیچ تغییری ایجاد نمی کند و باعث تغییر در مجوز و یا دائمی شدن آن نمی شود؛ بلکه مدت زمان این مجوز برای کودک نیز کفایت می کند. اگر یکی از والدین دارای اقامت موقت باشد، فقط در صورتی که والد دیگر تابعه لهستان باد به فرزند نیز تابعه تعلق می گیرد؛ به مقاله شرایط اقامت لهستان از طریق ازدواج نیز سری بزنید.

هزینه های تولد فرزند در لهستان

هزینه های تولد فرزند در لهستان

در صورتی که تابعه لهستانی بوده و بیمه های خصوصی با دولتی درمانی را دریافت کرده باشید، هزینه های تولد فرزند در لهستان برایتان بسیار کم و حتی رایگان خواهد بود زیرا که بیمه به طور کامل این امر را پوشش می دهد؛ اما در صورتی که به عنوان یک توریست به این کشور رفته باشید و بیمه درمانی نداشته باشید باید تمامی هزینه ها را خودتان شخصا پرداخت کنید و زیاد بدن این هزینه ها ممکن است که دردسر ساز باشد.

اگر بخواهید که در بیمارستان دولتی له اتاق های خصوصی بروید، باید خودتان هزینه اضافی به قیمت 200-500 PLN در هر شب بپردازید. همچنین اگر به دنبال خدمات بعد از زایمان با ماما هستید، قیمت خدمات متوسط آن بین7000 تا 16000 PLN می باشد؛ هزینه زایمان با ماما نیز حدود 2000 PLN است.

توجه داشته باشید که این هزینه ها با توجه به دولتی و خصوصی بودن بیمارستان متغیر است و شما می توانید برای اطلاع از قیمت های هر بیمارستان به سایت آن مراجعه کنید. علاوه بر هزینه های تولد فرزند در لهستان هزینه های دیگری هم هستند که باید در نظر داشته باشید ، برای اطلاع از این هزینه ها به مقاله هزینه های زندگی در لهستان مراجعه کند.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

Obtaining residence in Poland through the birth of a child

اخذ اقامت لهستان از طریق تولد فرزند

بسیاری از افراد اخذ اقامت لهستان از طریق تولد فرزند در لهستان را ممکن می دانند و می خواهند که از این راه برای دریافت تابعیت این کشور اقدام کنند؛ اما به علت قانونی که در اعطای تابعیت و شهروندی به فرزند و والدین او وجود دارد؛ مهاجرت با تولد فرزند در لهستان امکان ندارد و به عنوان یک روش مهاجرتی شناخته نمی شود.

چنانچه به دنبال مهاجرت به لهستان هستید ، پیشنهاد می کنیم تا عنوان ما در رابطه با مهاجرت کاری و کار در لهستان را مطالعه کنید تا بتوانید از شرایط یکی از بهترین مسیرهای ممکن مطلع شوید . در جدول زیر تفاوت دو قانون موجود در اعطا تابعیت به تولد فرزندان در کشور برای شما آورده شده است:

قانون تابعیت خونی

قانون تابعیت خاکی

نیازی به حضور والدین در خاک کشور نیست حداقل یکی از والدین باید تابعیت کشور را داشته باشد.
اگر فرزند در داخل کشور متولد نشود هم تابعیت اعطا می شود. فرزند حتما باید در داخل کشور متولد شود.
در اکثر کشور ها اجرا می شود. در تعداد محدودی از کشوران با شرایط خاص اجرا می شود.

چنانچه به دنبال دریافت اقامت از طریق تولد فرزند می باشید می توانید با مطالعه عناوین زیر از شرایط سایر کشورها نیز مطلع شوید :

در این مقاله که توسط کارشناسان با تجربه آی مهاجرتی تهیه شده است به مهاجرت با تولد فرزند به لهستان به طور کامل پرداخته شده است. در صورت بروز ابهامات می توانید سوالات خود را به مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و دفتر شیراز مطرح کنید و یا در قسمت دیدگاه با ما در ارتباط باشید . هم چنین مطالعه عنوان تحصیل در لهستان یکی از بهترین گزینه های ممکن را برای رسیدن به اقامت لهستان پیش رویتان قرار می دهد.

سوالات مهاجرت با تولد فرزند به لهستان

کارشناسان ما در آی مهاجرتی ضمن پاسخگویی به سوالات متدوال در رابطه با مهاجرت به تولد فرزند در لهستان ، از طریق بخش دیدگاه و شماره های تماس پاسخگوی شما علاقه مندان به مهاجرت می باشند.

خیر، فقط در صورتی که حداقل یکی از والدین دارای تابعیت باشد به فرزند نیز تابعیت اعطا می شود.

خیر، اگر دارای اقامت موقت این کشور باشید با تولد فرزند هیچ تغییری در مقدار مجوز شما ایجاد نمی شود و مدت زمان اقامت برای فرزند نیز کفایت می کند.

از آن جایی که در لهستان قانون تابعیت خونی بوده فقط در صورتی فرزند به عنوان شهروند لهستان به شمار می رود که حداقل یکی از والدین شهروند لهستان باشد.

بله، در صورت داشتن بیمه خصوصی یا دولتی هزینه های درمانی کاهش یافته و یا به صفر می رسد.

هزینه ها اگر دارای بیمه درمانی باشید بسیار کم است؛ اما اگر بیمه ندارید هزینه ها با توجه به این که بیمارستان دولتی است یا خصوصی می تواند متغیر باشد که می توان از طریق ایت بیمارستان قیمت ها را بررسی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه