کالج ها و دوره های زبان ترکیه

کالج ها و دوره های زبان ترکیه یکی از راه های مهاجرت و نقل مکان به این کشور برای اقامت بلند مدت محسوب می شود و دانشجویان علاوه بر یادگیری زبان و بالا بردن دانش زبانی خود می توانند در مدت زمان اقامت دوره زبان آموزی خود برای پذیرش در دانشگاه های این کشور نیز تلاش کنند.

کالج های زبان در ترکیه دوره های آموزش زبان های ترکی ، انگلیسی و آلمانی را به افراد علاقمند ارائه می دهند که می توانید با کارشناسان تیم آی مهاجرتی همراه شوید و کالج ها و دوره های زبان ترکیه را کاملا بشناسید.

کالج ها و دوره های زبان ترکیه

گذراندن دوره زبان انگلیسی در ترکیه می تواند یکی از راه های یادگیری و تقویت این زبان برای افرادی باشد که قصد تحصیل به زبان انگلیسی در ترکیه و یا هرجای جهان را دارند. 

فهرست مطالب

کالج های زبان در ترکیه آموزش های زبان را با سطح بالایی و بهترین کیفیت ممکن به زبان آموزان ارائه می دهند که از کشورهای برتر اروپا الگو برداری شده است. معمولا متقاضیانی که قصد تحصیل در این کشور را دارند و از سطح زبان قابل قبولی برخوردار نیستند برای گذراندن این دوره ها اقدام می کنند.

دوره های زبان در ترکیه دارای تنوع و سطوح مختلفی است و می تواند از دوره های چند هفته ای تا 1 ساله را شامل شود. شما با گذراندن دوره زبان ترکی می توانید در دانشگاه های این کشور پذیرفته شوید و با هزینه ای ارزان به تحصیل رشته مورد علاقه خود بپردازید؛ حتی در صورت داشتن رزومه ای مناسب می توانید بورسیه تحصیلی نیز به دست آورید. 

همچنین توصیه داریم تا با روش های مهاجرت به ترکیه نیز کاملا آشنا شوید؛ که در مقاله مشخصه تمامی اطلاعات لازم را برایتان قرار داده ایم.

بررسی کالج های زبان در ترکیه

بررسی کالج های زبان در ترکیه پیش ثبت نام از اهمیت بالایی برخوردار است و شما با استفاده از تیم مشاوره آی مهاجرتی می توانید کالجی را برگزینید که از کیفیت بسیار بالا، اعتبار مثال زدنی و هزینه ای مقرون به صرفه برخوردار باشد.

 

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
کالج ها و دوره های زبان ترکیه

 شما پس از اینکه در یکی از این کالج ها ثبت نام نمودید می توانید برای دریافت ویزای اقامتی خود اقدام کرده و سپس به این کشور نقل مکان نموده و آموزش را شروع کنید.

در ترکیه کالج های بسیاری به آموزش زبان های خارجه می پردازند اما بیش ترین آن ها زبان های ترکی، انگلیسی و آلمانی را آموزش می دهند و معمولا زیر نظر دانشگاه های این کشور و یا به صورت مستقل اداره می شوند . معمولا کالج هایی که در ارتباط با دانشگاه های ترکیه هستند از اعتبار و کیفیت آموزشی بالاتری بهره می برند.

باید بگوییم که دریافت اقامت جهت آموزش زبان ترکی در دوره های زبان در ترکیه بسیار ممکن تر از دریافت اقامت جهت گذراندن دوره های زبان انگلیسی و آلمانی می باشد؛ به نوعی اخذ اقامت برای دوره های زبان آلمانی و انگلیسی ممکن نیست. اما به راحتی می توانید برای آموزش زبان ترکی ثبت نام کرده و با پرداخت هزینه آن این دوره ها را پشت سر بگذارید.

همچنین کارشناسان ما تحصیل در ترکیه از صفر تا صد 2023 را در مقاله مربوطه به طور کامل و جزئیات دقیق و به روز برای شما تهیه کرده اند تا با مطالعه آن بتوانید برای پذیرش و تحصیل در دانشگاه های ترکیه اقدام کنید.

دوره های زبان انگلیسی در ترکیه

دوره های زبان انگلیسی در ترکیه

گذراندن دوره زبان انگلیسی در ترکیه می تواند یکی از راه های یادگیری و تقویت زبان انگلیسی برای افرادی باشد که قصد تحصیل به این زبان را در ترکیه و یا هرجای جهان دارند. دوره های زبان انگلیسی در ترکیه دارای تنوع بالایی هستند و موسسات و کالج های معتبری نسبت به ارائه این دوره ها و آموزش به دانشجویان در حال فعالیت می باشند . متقاضیان می توانند در هرکدام از کالج های زبان در ترکیه ثبت نام کرده و به آموزش مشغول شوند. همواره در ابتدا آزمونی جهت تعیین سطح زبان آموز اخذ می شود و بر اساس آن سطح وی و طول مدت زمان مورد نیاز برای آموزش تعیین می شود. حتی بسیاری از این کالج ها دوره هایی را به صورت تخصصی جهت آموزش زبان برای دریافت مدارک آیلتس و تافل نیز برگزار می نمایند.

همچنین بهترین کالج زبان انگلیسی در ترکیه را باید کالج هایی معرفی کرد که زیر نظر دانشگاه های ترکیه به خصوص دانشگاه های برتر این کشور فعالیت دارند. دوره های زبان انگلیسی در ترکیه با پرداخت شهریه همراه است که بستگی به کالج انتخابی و مدت زمان دوره آموزش زبان آموزان دارد که می تواند از 500 تا 4000 دلار متغیر باشد.

با گذراندن دوره های زبان انگلیسی شما می توانید به تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های ترکیه نیز بپردازید و برای پذیرش دانشگاه های این کشور اقدام نمایید. مقاله مربوطه چگونگی پذیرش در دانشگاه های انگلیسی زبان و کیفیت این مراکز را به شما ارائه می کند.

وبینار تحصیل در ترکیه

در این وبینار می توانید دقیق ترین اطلاعات در رابطه با تحصیل در ترکیه را از زبان کارشناس ارشد ما شنیده و به شناخت خوبی از این کشور جهت تحصیل برسید.

مشاورین متخصص ما در آی مهاجرتی همواره آماده اند تا بهترین مقصدهای تحصیلی در جهان را به شما عزیزان معرفی نموده و شما را در رسیدن به بهترین گزینه ممکن یاری رسانند.

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار تحصیل-در-ترکیه
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

دوره های زبان آلمانی در ترکیه

گذراندن دوره زبان آلمانی در ترکیه نیز می تواند یکی دیگر از راه های یادگیری این زبان برای تحصیل در کشور آلمان باشد. معمولا کالج زبان آلمانی در ترکیه نسبت به زبان ترکی و انگلیسی بسیار محدودتر و کم تر می باشد و هزینه تحصیل در آن نیز کمی گران تر محاسبه می شود. اما به دلیل کیفیت بالا و آموزش زیر نظر اساتید مطرح، افراد بسیاری به این اقدام دست می زنند.

دوره های زبان آلمانی در ترکیه به دو صورت فشرده و معمولی ارائه می شوند و مدت آن ها از 3 ماه تا 2 سال می باشد. باید بگوییم که اگر قصد دارید زبان آلمانی را از اول بیاموزید و هیچ گونه تسلطی کمی نیز به آن ندارید؛ آموزش به صورت فشرده و کوتاه مدت نمی تواند شما را به سطحی مناسب و قابل قبول برای تحصیل در دانشگاه های این کشور برساند؛ بهتر است که دوره های معمولی آن را انتخاب نمایید تا به صورت اصولی به سطح مورد نظر برسید.

زبان آموزان با گذراندن این دوره زبانی در کالج های زبان در ترکیه با توجه به میزان تسلطی که به زبان آلمانی پیدا می کنند به یکی از مدارک A1 تا C2 دست پیدا می کنند که سطح C2 بالاترین و کامل ترین سطح است. هزینه دوره های زبان آلمانی در ترکیه با توجه به شرایط افراد متفاوت خواهد بود؛ اما معمولا باید هزینه ای ما بین 2000 تا 4000 دلار را برای در نظر داشته باشید.

دوره های زبان ترکی در ترکیه

دوره زبان ترکی در ترکیه از مناسب ترین دوره های زبانی در این کشور است که برای دانشجویان خارجی در کالج های زبان برگزار می شود و در نهایت مدارکی با سطوح مختلف نیز به آنان اعطا می شود. دوره های زبان ترکی در ترکیه به صورت های مختلفی ارائه می شود که می تواند از 2 ماه تا 2 سال نیز زمان ببرد.

اقدام از طریق کالج زبان ترکی در ترکیه می تواند بسیار بر یادگیری شما تاثیر مثبتی بگذارد و باعث شود که شما بهتر و سریع تر زبان ترکی را بیاموزید. این دوره ها برای افرادی که قصد تحصیل در دانشگاه های این کشور را دارند بسیار توصیه می شود. در نهایت شما می توانید پس از گذراندن این دوره ها در آزمون تومر شرکت کرده و سطح زبان ترکی خود را بسنجید.

آزمون تومر برای زبان ترکی مانند آزمون های تافل و آیلتس در زبان انگلیسی می باشد و شرکت در آن شما را از این مدرک در سطوح مختلف برخوردار می سازد. باید بگوییم که این آزمون معتبرترین آزمون جهت سنجش تسلط زبان ترکی است و مدرک آن نزد اکثر دانشگاه های این کشور مقبول می باشد.

دوره های زبان ترکی در ترکیه

همچنین دوره هایی نیز تحت عنوان آموزش تومر در ترکیه توسط کالج های زبان در ترکیه و موسسات آموزشی برگزار می شود که در آن ها علاوه بر آموزش و یادگیری زبان ترکی، برای شرکت در این آزمون و اخذ نمره بالا آماده می شوید؛ با کارشناسان آی مهاجرتی تماس حاصل کنید و از جزئیات این دوره ها باخبر شوید.

مطالعه مقالات زیر اطلاعات بسیاری در رابطه با شرایط تحصیلی و دانشجویی در ترکیه به شما منتقل خواهد کرد.

 مزایای تحصیل زبان در کشور ترکیه

شاید برخی از افراد با این سوال مواجه باشند که مزایای تحصیل زبان در کشور ترکیه چه می باشد و با این اقدام چه ویژگی ها و امتیازاتی را به دست خواهند آورد. باید بگوییم که اولین و مهم ترین مزیت گذراندن دوره زبان در کشور ترکیه، حرکت به سوی تحصیل در خارج از کشور می باشد و شما را برای رسیدن به این هدف آماده تر و پر اشتیاق تر خواهد کرد.

اما علاوه بر این شما با حضور در یک کشور همسایه می توانید زندگی در خارج از ایران را تجربه کرده و خود را برای اقدامی بزرگتر یعنی تحصیل در خارج از کشور محک بزنید و با شرایط و فرهنگ مردم آشنا شوید. 

ترکیه یک کشوری است که از لحاظ فرهنگی با کشورمان شباهت های بسیاری دارد و شما را با شک فرهنگی پس از مهاجرت مواجه نمی سازد. 

در ادامه برخی از مهم ترین مزایای آموزش در کالج زبان در کشور ترکیه را به شما خواهیم گفت:

  • حضور در محیطی ترک زبان برای یادگیری زبان ترکی
  • یادگیری سریع تر و مفیدتر در کالج زبان ترکیه
  • کیفیت بالای آموزش و تدریس زبان در این کالج ها
  • آموزش تحت نظارت دانشگاه ها و مراکز آموزشی برتر ترکیه
  • بهره گیری از اساتید باتجربه و بسیارماهر در آموزش
  • هزینه های ارزان تر نسبت به اروپا
  • اعطای مدارک معتبر برای ارائه به دانشگاه های ترکیه
  • امکان آموزش فشرده و کوتاه مدت

چنانچه نیاز به راهنمایی و کسب مشاوره بیش تر در رابطه با کالج ها و دوره های زبان ترکیه دارید، تیم مشاورین خبره آی مهاجرتی در دفاتر غرب و مرکزی تهران و همچنین دفتر شیراز آماده ارائه راهنمایی کامل به شما عزیزان می باشند. ضمنا هزینه های زندگی در ترکیه پس از مهاجرت را نیز با محاسبه مخارج کامل زندگی در این کشور در مقاله مربوطه قرار داده ایم؛ حتما آن را مطالعه فرمایید.

سوالات پر تکرار کالج ها و دوره های زبان ترکیه

تلاش نمودیم تا کالج ها و دوره های زبان ترکیه را به شما عزیزان معرفی نماییم؛ در ادامه مطلب نیز به چندی از سوالات پر تکرار متقاضیان دراین باره پاسخ داده ایم، اما شما می توانید از طریق بخش دیدگاه در انتهای مقاله با کارشناسان آی مهاجرتی در تماس بوده و سوالات خود را مطرح کرده تا در اولین زمان به آن ها پاسخ داده شود.

بله ایرانیان به راحتی می توانند در دوره های زبان در ترکیه شرکت نمایند و مدرک کسب کنند.

تمامی زبان های در این کشور ارائه داده می شود؛ اما پر متقاضی ترین و مررسوم ترین زبان ها شامل زبان ترکی، انگلیسی و آلمانی می شود.

این موضوع بستگی به شرایط مختلفی دارد و نمی توان رقمی یکسان را برای همه در نظر گرفت؛ اما حداکثر 4 هزار دلار هزینه را شامل می شود.

بله، در صورتی که در دوره های زبان ترکی بلند مدت تر از 3 ماه در یکی از کالج های زبان این کشور ثبت نام نموده و پذیرش شوید؛ قادر خواهید بود تا اقامت تحصیلی ترکیه را اخذ کنید.

این بستگی به سطح زبان آموز و شرایط تحصیلی وی دارد، اما معمولا دوره های زبان در این کشور از دوره های کوتاه مدت 3 ماهه تا بلند مدت 1 یا 2 ساله برگزار می شوند.

تجربه اخذ ویزا را از زبان کلاینت های ما بشنوید، تا از اطمینان خاطر و اعتماد لازمه به ما برخوردار شوید.

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه