بهترین شهرهای اتریش برای تحصیل

بهترین شهرهای اتریش برای تحصیل می تواند شما را در یافتن مقصدی هرچه بهتر برای سکونت یاری نموده و ضمن آشنایی هر چه بیشتر شما با این کشور، محل قرار گرفتن هر دانشگاه در هر شهر را به شما معرفی کند تا اطلاعاتتان در این باره افزایش پیدا کند.

هر یک از شهرهای کشور اتریش گزینه ای ایده آل برای سکونت و مهاجرت می باشند، اما برخی در مقابل برخی دیگر از فرصت های بهتری برخوردار هستند و خوب است که از تمامی آن ها مطلع شوید تا ضمن درنظر گرفتن رنکینگ دانشگاه، شرایط زندگی در آن شهر را نیز بسنجید.

بهترین شهرهای اتریش برای تحصیل

هر یک از شهرهای اسپانیا میزبان دانشگاه های مطرحی در این کشور می باشند؛ که برخی از آن ها دارای رنکینگ بین المللی بسیار خوب و مطرحی نیز هستند.

فهرست مطالب

عوامل مختلفی در رتبه بندی بهترین شهرهای دانشجویی اتریش و انتخاب آنان به عنوان بهترین شهرهای اتریش برای تحصیل موثر هستند که پس از دانشگاه می توان هزینه زندگی و میزان سکونت دانشجویان در آن شهر را از مهم ترین ها دانست. زیرا با افزایش تعداد دانشجو در یک شهر امکانات رفاهی بیشتر شده و می توان زندگی آسوده تری را تجربه نمود.

در این عنوان با مشاورین آی مهاجرتی همراه باشید تا به شناخت خوبی از بهترین شهرهای اتریش برای تحصیل برسید و بخاطر داشته باشید که مشاورین ما در کلیه امور مرتبط با مهاجرت پاسخگوی شما می باشند . همچنین با کلیک بر روی عنوان تحصیل در اتریش و دانشگاه های رایگان از شرایط کلی تحصیل در این کشور نیز با تمامی جزئیات مطلع شوید.

وین شهری با استانداردهای جهانی

چنانچه به بهترین شهرهای اتریش برای تحصیل نگاهی داشته باشید ، قطعا به نام اتریش به عنوان اولین انتخاب بر می خورید . وین شهری با استانداردهای جهانی دانشگاه های قوی با رنکینگ های بالا را در خود جای داده و حتی می توان آن را در میان 20 شهر برتر دانشجویان در جهان دانست.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
بهترین شهرهای اتریش برای تحصیل

این شهر علاوه بر زیبایی منحصر بفرد خود ، مکان های دیدنی و تفریحی زیادی را در خود جای داده و شما می توانید بالاترین استانداردهای زندگی را در آن تجربه کنید . یکی دیگر از مزیت های اصلی این شهر وجود جمعیت زیاد دانشجو در آن است که موجب شده امکانات ویژه ای برای دانشجویان فراهم شود و بتواند در بین بهترین شهرهای اتریش برای تحصیل قرار بگیرد.

دانشگاه فناوری وین به همراه دانشگاه وین با رتبه های بالا در سطح جهان از اصلی ترین دلایلی هستند که نام این شهر را در میان بهترین شهرهای دانشجویی اتریش قرار داده اند.

در این شهر حدود 2 میلیون نفر ساکن هستند و رویدادهای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی زیادی در آن برگزار می شود که هر یک می تواند زمینه ساز خوبی برای اشتغال دانشجویان هم در دوران تحصیل و هم پس از آن به شمار برود.

دقت داشته باشید که علاوه بر دانشگاه ها ، این شهر مرکز موسسات آموزشی ، کالج های حرفه ای و دبیرستان های متعدد است که پذیرای دانش آموزان از اقصی نقاط جهان هستند و شما می توانید در هر مقطع و دوره ای که تمایل دارید در آن ها به پذیرش برسید.

شاید شما هم تاکنون به این مطلب فکر کرده باشید که ایا می توان در اسپانیا یا هر کشور دیگر اروپایی به تحصیل بدون مدرک زبان مشغول شد یا خیر و اگر چنین فرصتی نیز وجود دارد؛ چگونه باید از آن ها مطلع شد و برای رسیدن به آن تلاش نمود!

حتما برای یافتن پاسخ سوالات خود ویدیو را مشاهده و مطالب مرتبط با این موضوع را در سایت ما مطالعه نمایید.

نمایش ویدیو درباره تحصیل بدون مدرک زبان
شهر اقتصادی اینسبروک اتریش

شهر اقتصادی اینسبروک اتریش

شهر اقتصادی اینسبروک که در غرب کشور اتریش قرار گرفته ، سالانه میزبان بیش از یک میلیون گردشگر است و به همین دلیل یکی از مشهور ترین مراکز گردشگری در جهان محسوب می شود . این شهر به عنوان پایتخت ایالت تیرول ، پنجمین شهر بزرگ اتریش نیز می باشد و به داشتن پیست های اسکی و مسابقات ورزشی در زمستان مشهور است.

اینسبروک را از آن جهت در میان مهم ترین شهرهای دانشجویی اتریش معرفی می کنند که دارای چندین کالج و دانشگاه های محلی است و قدیمی ترین مدرسه راهنمایی غرب اتریش در آن قرار گرفته است . تعداد دانشجویان محصل در این شهر را می توان بیش از 4000 دانشجو دانست که در مراکز مختلف از جمله دانشگاه اینسبروک ، دانشگاه پزشکی اینسبروک ، دانشگاه علوم کاربردی مرکز مدیریت MCI اشاره کرد.

یکی از ویژگی های بهترین شهرهای اتریش برای تحصیل داشتن سیستم حمل و نقل مناسب است که برای دانشجویان از اهمیت ویژه ای برخودار می باشد و شهر اینسبروک از این قاعده مستثنی نبوده و تراموا و اتوبوس به صورت گسترده در سطح شهر وجود دارند.

هزینه زندگی در این شهر را می توان به صورت میانگین 885 یورو در ماه دانست که در مقایسه با بسیاری از شهرهای اروپا گزینه ای ایده آل است . عنوان راهنمای کامل هزینه مهاجرت و زندگی در اتریش شما را به صورت کامل در رابطه با هزینه های زندگی در این کشور مطلع می سازد، مطالعه آن را از دست ندهید.

گراتس دومین شهر بزرگ اتریش

در میان بهترین شهرهای اتریش برای تحصیل قطعا نام شهر گراتس دومین شهر بزرگ اتریش را در میان نخستین ها خواهید یافت . این شهر به عنوان پایتخت ایالت استیریا در حدود 340 هزار نفر جمعیت دارد و با چهار کالج و چهار دانشگاه ، شهری دانشگاهی شناخته می شود.

جمعیت دانشجوی ساکن در این شهر بسیار قابل توجه است و در حدود 60000 دانشجو در آن ساکن هستند که همین امر آن را به یکی از شهرهای تحصیلی اروپا مبدل نموده است . این شهر در نزدیکی وین نیز قرار گرفته و با فاصله 150 کیلومتری با این شهر از تمامی امکانات برخوردار می باشد.

این شهر نیز به عنوان یکی از مهم‌ترین شهرهای دانشجویی اتریش به شبکه حمل و نقل خوبی مجهز بوده و می توانید با 914 یورو در ماه زندگی دانشجویی خوبی را در این شهر تجربه کنید . البته هزینه خوابگاه نیز باید به صورت جداگانه درنظر گرفته شود که در حدود 250 تا 400 یورو هزینه دارد.

از معروف ترین دانشگاه های این شهر می توان به دانشگاه گراتس اشاره کرد که نزدیک به اسلوونی قرار دارد و دانشجویان زیادی از این کشور در این دانشگاه ثبت نام می کنند . این دانشگاه دارای 6 دانشکده اصلی است و در حدود 4000 کارمند در آن به کار مشغولند.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

سالزبورگ از بهترین مقاصد اتریش

سالزبورگ از بهترین مقاصد اتریش

سالزبورگ به عنوان یکی از بهترین شهرهای اتریش برای تحصیل شناخته می شود که به دلیل معماری بی نظیر خود نیز مشهور می باشد . این شهر چندین دانشگاه با نام های دانشگاه علوم کاربردی سالزبورگ، دانشگاه سالزبورگ، دانشگاه دولتی فدرال، دانشگاه پزشکی پارکلسوس، دانشگاه موزارتوم و چند دانشگاه در عرصه هنر را در خود جای داده است.

ارتباطات ریلی این شهر بسیار گسترده بوده و می توان به واسطه آن در تمامی نقاط کشور جا به جا شد . از طریق این شهر می توان به عنوان قطبی برای راهیابی به ونیز و پراگ نیز استفاده کرد و دانشجویان آزادند تا با استفاده از بلیط های تخفیفی که مخصوص آنها است در اتریش و یا اروپا تردد داشته باشند.

سالزبورگ از بهترین مقصدهای اتریش از شهرهای مقرون به صرفه نیز به شمار رفته و ماهیانه با 820 یورو می توانید زندگی دانشجویی خوبی را در آن بگذرانید . البته هزینه خابگاه را نیز همواره به صورت جداگانه مدنظر داشته باشید که می تواند میانگین مخارج شما را به حدود 1200 یورو در ماه برساند.

لینتس شهر مرکزی اروپا

به باور بسیاری می توان لینتس را شهر مرکزی اروپا خواند که به پاریس ، بوداپست و جنوب مالمو متصل می شود و شما می توانید در فصل تابستان انواع سرگرمی ها را در آن تجربه کنید . در پارک های این شهر در تابستان هر شب موسیقی زنده اجرا شده و با مراکز خرید مختلف زمان برای تفریح فراوان خواهد بود.

شهر لینتس مرکز اروپا را می توان یکی از بهترین شهرهای اتریش برای تحصیل دانست چرا که بیش از سی هزار دانشجو در آن زندگی می کنند و در مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه ها و کالج های مختلف این شهر مشغول هستند.

دانشگاه های این شهر مانند دانشگاه کپلر ، دانشگاه هنر و طراحی لینتس ، دانشگاه خصوصی آنتون بروکنر ، دانشگاه خصوصی کاتولیک از جمله مراکز بین المللی این شهر هستند که می توانید شرایط تحصیل در هر یک را بررسی کنید.

هزینه زندگی در این شهر نیز با سایر بهترین شهرهای اتریش برای تحصیل تفاوت چندانی نداشته و تنها در هزینه محل سکونت کمی از سایرین ارزانتر است و می توانید با 350 یورو در ماه در خوابگاه سکونت داشته باشید.

علاوه بر این کشور اتریش دارای شهرهای شگفت انگیز بسیاری است که توصیه می کنیم پس از اتمام این مقاله حتما بر روی عنوان شهرهای جذاب و مهم کشور اتریش کلیک کرده و از سایر مقصدهای تحصیلی مطلع شوید.

خوب است که علاوه بر شهرهای ایده آل اتریش با برخی از رشته های پرطرفدار و پرتقاضا در این کشور نیز آشنا شوید:

شهر بزرگ گلاکن فورت

یکی از مقصدهای دانشجویی که شاید نام آن را در میان بهترین شهرهای اتریش برای تحصیل زیاد نشنیده باشید ، شهر بزرگ گلاکن فورت می باشد که با جمعیتی بالغ بر 90000 ساکن ، ششمین شهر بزرگ اتریش نیز شناخته می شود.

دانشگاه گلاکن فورت نیز در این شهر قرار گرفته و توانسته سالانه دانشجویان زیادی را به خود جذب کند . یکی از جذابیت های اصلی این شهر که آن را در فهرست مهم ترین شهرهای دانشجویی اتریش قرار می دهد.

نزدیکی آن با کشور اسلوونی و ایتالیا است که به دانشجویان این امکان را می هد تا بتوانند در تعطیلات خود سفری به این شهرها داشته باشند. شهر بزرگ گلاکن فورت را می توان از دیگر شهرهایی اتریش که تاکنون معرفی کردیم ، ارزان تر دانست و دانشجویان زیادی توانسته اند در آن به کار پاره وقت بپردازند.

شهر بزرگ گلاکن فورت

همچنین این شهر به داشتن باشگاه و ورزشگاه های زیادی مشهور است که اغلب دانشجویان را تشویق به ورزش در اوقات فراغت خود می نماید.

خوب است حالا که بهترین شهرهای اتریش برای تحصیل را شناختید ، با کلیک بر روی عنوان بهترین دانشگاه های اتریش بر اساس شهر به بررسی رتبه دانشگاه های این کشور نیز بپردازید و به بهترین انتخاب ممکن برسید.

سایر شهرهای اتریش هزینه زندگی به طور تقریبی
شهر فیلاخ 805 یورو
شهر ولس 813 یورو
شهر زانکت پولتن 789 یورو
شهر درن بیزن 820 یورو

کار در اسپانیا برای ایرانیان

کشور اتریش میزبانی شهرهای مختلفی را به عهده دارد که هر یک دانشگاه ها و مراکز آموزشی مختلفی را در خود جای داده اند . اما آنچه در این میان حائز اهمیت می باشد ، برتری و صاحب رتبه بودن دانشگاه انتخابی دانشجویان است.

از این رو ما به شما عزیزان توصیه می کنیم تا حتما از طریق بررسی و تحقیق دانشگاه محل تحصیل خود را از میان یکی از شهرهای بالا انتخاب کنید.

از بهترین شهرهای اتریش برای تحصیل همچنین می توان به موارد زیر اشاره کرد که هزینه زندگی در آن ها نیز به صورت تقریبی بیان شده است:

در این عنوان همراه با مشاورین آی مهاجرتی تلاش نمودیم تا هر آنچه را که در رابطه با بهترین شهرهای اتریش برای تحصیل می دانیم در اختیارتان قرار دهیم و در دفاتر مرکزی و غرب تهران و دفتر شیراز نیز پاسخگوی شما عزیزان باشیم. در پایان نیز مطالعه عنوان شرایط اقامت و مهاجرت به اتریش می تواند سایر مسیرهای ورود به کشور اتریش به جز تحصیل را نیز پیش روی مشخص سازد و مطالعه ان خالی از فایده نخواهد بود.

سوالات پر تکرار بهترین شهرهای اتریش برای تحصیل

شناختن بهترین شهرهای اتریش برای تحصیل می تواند راهگشای خوبی برای شما عزیزان باشد و چنانچه در رابطه با شهری نیازمند دریافت جزئیات بیشتر هستید، با مشاورین ما تماس گرفته و یا از طریق بخش دیدگاه پرسش خود را با ما مطرح کنید.

از جمله بهترین دانشگاه های این شهر می توان به دانشگاه اینسبروک ، دانشگاه پزشکی اینسبروک و دانشگاه علوم کاربردی مرکز مدیریت MCI اینسبروک اشاره کرد که سالانه میزبان تعداد قابل توجهی دانشجویان بین المللی هستند.

دانشجویان می توانند با ماهیانه 914 یورو بدون درنظر گرفتن هزینه محل سکونت اعم از خوابگاه و یا اپارتمان زندگی خوبی را در این شهر تجربه کنند.

از میان بهترین شهرهای اتریش برای تحصیل می توان وین را محبوب ترین این مقاصد دانست که دانشگاه های مطرحی در سطح اروپا را در خود جای داده است.

شهر لینتس به عنوان شهر مرکزی اروپا شناخته شده و سالانه دانشجویان زیادی را به میزبانی می پذیرد.

از میان بهترین شهرهای اتریش برای تحصیل می توان شهر گلاکن فورت را به عنوان مقصدی برای سفر به ایتالیا و یا اسلوونی دانست که دانشجویان می توانند در اوقات فراغت خود با بلیطی ارزان به تفریح در این کشورهای هم مرز بپردازند.

در پایان نیز تجربه دریافت ویزای تحصیلی در برترین مقاصد اروپا را از زبان کلاینت های ما بشنوید:

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه