تحصیل پرستاری در اتریش

تحصیل پرستاری در اتریش برای شما مدرک تحصیلی بسیار معتبری را به ارمغان آورده و علاوه بر این به شما کمک کرده تا پس از اتمام تحصیلات، از فرصت های شغلی بسیار خوبی در این کشور بهره مند شوید. نکته حائز اهمیت این است که برای پذیرش موفق در یکی از بهترین برنامه های پرستاری باید از تمامی الزامات و شرایط آگاه باشید، از همین رو ما آشنایی با شرایط اپلای پرستاری اتریش را برای تمامی متقاضیان ضروری می دانیم.

به صورت کلی تحصیل در رشته پرستاری اتریش با ترکیب دروس عملی و تئوری، موضوعات مختلف پرستاری را پوشش داده و افراد را برای طیف وسیعی از وظایف حین تحصیل آماده می کند.

تحصیل پرستاری در اتریش

با توجه به تقاضای بالایی که برای کادر درمان در اتریش وجود دارد ، تحصیل پرستاری در اتریش نوید بخش آینده ای روشن می باشد.

فهرست مطالب

جالب است بدانید در گذشته اکثر دوره های تحصیل در رشته پرستاری در اتریش از طریق دوره های کار آموزی (آسبیلدونگ) و دانشگاه های علمی کاربردی (مراکز فاخ هوخ شوله) انجام می شد و در این روش دانشجویان با گذراندن برخی دوره ها به صورت کاملا عملی با دروس مختلف این رشته آشنا شده و بازار کار وارد می شدند.

به هر حال دانشگاه های این کشور دوره های مختلف آکادمیک را برای رشته پرستاری ارائه می دهند. در این راه مطالعه مقاله تحصیل در اتریش و دانشگاه های رایگان که توسط مشاورین آی مهاجرتی تدوین شده، راهی عالی برای آشنایی با شرایط الزامات و تحصیلی و راه های اخذ پذیرش می باشد.

شرایط تحصیل در رشته پرستاری در اتریش

شرایط تحصیل در رشته پرستاری در اتریش تا حد زیادی با توجه به مقطع تحصیلی و نوع دوره پرستاری که برای آن درخواست می دهید، بستگی دارد. با این حال برای تحصیل در دوره کارشناسی این کشور باید حتما مدرک دیپلم 12 سال تحصیلی را از کالج معتبر کسب کرده باشید.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
تحصیل پرستاری در اتریش

همچنین از دیگر الزامات تحصیل پرستاری در اتریش می توان به توافقنامه یادگیری، ریز نمرات سال های تحصیلی پیشین و مدارک زبان اشاره کرد. علاوه بر این حتما برای ورود به دوره های پرستاری این کشور باید معادل سازی نمرات و مدارک خود را مطابق استانداردهای اتریش انجام دهید.

یکی دیگر از شرایطی که در بیشتر دانشگاه های این کشور برای اپلای پرستاری اتریش معمول است، آزمون ورودی دانشگاه ها و انجام مصاحبه تحصیلی پیش از پذیرش می باشد. به صورت کلی بسیاری از دانشگاه های کشور اتریش دارای برخی آزمون های مربوط به دروس پایه هستند تا به درستی سطوح درسی دانش آموزان را مورد بررسی قرار دهند.

جالب است بدانید امروزه علاوه بر روند مهاجرت تحصیلی روش های دیگری نیز برای ورود به این کشور وجود دارد که دارای الزامات و سخت گیری های کم تری است و در مدت زمان کوتاه تری اقامت این کشور را برای شما به همراه دارد.

توصیه می کنیم در این راه با مطالعه مقاله شرایط اقامت و مهاجرت به اتریش با مهم ترین روش های و الزامات مهاجرت قانونی به این کشور در کوتاه ترین مدت زمان، آشنا شوید.

ادامه تحصیل پرستاری در اتریش

ادامه تحصیل پرستاری در اتریش

به صورت کلی تحصیل پرستاری در اتریش یکی از بهترین گزینه ها است باعث شده تا بتوانید از طیف وسیعی از برنامه ها و دوره های تحصیلی این کشور در رشته پرستاری یکی را انتخاب کنید. علاوه بر این یکی دیگر مزیت های عمده تحصیل دوره های پرستاری در اتریش باعث شده تا بتوانید در کوتاه ترین مدت زمان در حوزه مورد نظرتان پس از پایان تحصیلات مشغول به کار شوید.

امروزه یکی از رایج ترین سوالات بین متقاضیان این است که آیا امکان ادامه تحصیل پرستاری در اتریش وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت بله، با توجه به ماهیت موجود پرستاری تحصیل در این کشور دانشجویان باید در ابتدا دارای تحصیلات مربوط با این رشته باشند تا بتوانند برای دوره های تحصیل پرستاری در اتریش درخواست دهند.

از همین رو چنانچه دارای تحصیلات مربوط به این دوره ها باشید می توانید حین تحصیل در اتریش راحت تر دروس مختلف را فرا بگیرید و با پیش زمینه قبلی خود دید وسیع تری از دروس داشته باشید.

جالب است بدانید امروزه دانشجویان می توانند با شرکت در دوره های پرستاری دانشگاه های علمی کاربردی این کشور می توانند مدرک لیسانس معتبری را به دست آورند.

یکی دیگر از راه ها تحصیل پرستاری در اتریش در دوره های پرستاری آموزشگاه های مختلف است که باعث شده تا شما طی 3 سال کار آموزی مدرک پرستاری عمومی کسب کنید و پس از آن می توانید به بازار کار وارد شوید.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

تحصیل رایگان پرستاری در اتریش

تحصیل رایگان پرستاری در اتریش آرزوی بسیاری از متقاضیان علاقمند به این رشته تحصیلی است که باعث شده تا لذت تحصیل برای شما چندین برابر شود. خوشبختانه باید گفت امروزه تحصیل رایگان در این رشته امکان پذیر است و تمامی دانشجویان می توانند با رعایت برخی الزامات به این هدف دست پیدا کند.

در ابتدا باید خاطر نشان شویم که تحصیل پرستاری در اتریش به صورت رایگان، عموما در دانشگاه های دولتی این کشور انجام می شود. از همین رو افراد برای تحصیل رایگان باید حتما در یکی از دانشگاه های دولتی این کشور پذیرش بگیرند.

Free nursing education in Austria

نکته حائز اهمیت این است که امروزه زبان تحصیل در دانشگاه های دولتی این کشور آلمانی است و بدین ترتیب دانشجویان برای تحصیل رایگان باید از سطح خوبی از زبان آلمانی برخوردار باشند و با تسلط به این زبان برای دانشگاه و دوره مورد نظر درخواست دهند.

همچنین خوب است بدانید که تحصیل در دانشگاه های دولتی این کشور تنها برای شهروندان اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا رایگان است و دانشجویان عضو کشورهای غیر اتحادیه اروپا باید برای تحصیل در این رشته حدودا 2000 یورو در هر سال تحصیلی پرداخت کنند.

با این حال این مبلغ بسیار کم تر از تحصیل در دانشگاه های خصوصی است و به شما کمک کرده تا نگرانی کم تری در مورد هزینه های خود داشته باشید. علاوه بر این یکی دیگر از راه های بسیار عالی برای تحصیل پرستاری در اتریش به صورت رایگان، بهره مندی از بورسیه های تحصیلی متنوع می باشد.

تحصیل ارشد پرستاری در اتریش

جالب است بدانید امروزه تحصیل ارشد پرستاری در اتریش امکان پذیر نیست و دوره های پرستاری ارشد در این کشور موجود نمی باشد. با این حال تمامی دانشجویان می توانند پس از اتمام تحصیلات لیسانس در دانشگاه های این کشور تحصیلات خود را با گرفتن یک تخصص از دانشگاه های معتبر ادامه دهند.

به صورت کلی پس از آن که دانشجویان مدرک خود را در پرستاری پایه اخذ کردند، می توانند برای تخصص درخواست دهند. عموما تخصص های ارائه شده در این کشور شامل مراقبت از نوزادان و مراقبت های کودکان، مراقبت های روانپزشکی، مراقبت های ویژه، بیهوشی، پرستاری کلیه، بخش عمل و بهداشت بیمارستان می شود.

بدین ترتیب هر پرستار می تواند پس از اتمام تحصیلات به کار در حیطه ی مورد نظرش بپردازد.

تحصیل ارشد پرستاری در اتریش

برای مثال امروزه دانشگاه های علوم کاربردی رویکرد عمیق تری را از طریق برنامه های تحصیلات تکمیلی ارائه می دهند. شما می توانید در این دانشگاه ها در رشته علوم پرستاری به تحصیل بپردازد. این دوره تحصیل پرستاری در اتریش حدود 4 ترم به طول انجامیده و دارای 120 واحد تکمیلی می باشد.

علاوه بر این برخی دیگر از دانشگاه ها نیز مدرک تمرینات پرستاری پیشرفته ارائه می دهند. با توجه به موارد گفته شده هر چند امکان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد وجود ندارد، اما با این حال شما می توانید با انتخاب یک تخصص به میزان آگاهی خود در این رشته بیافزایید و همچنین در بازار کار نیز از فرصت های شغلی بیشتری بهرمند شوید.

توصیه می کنیم که به عنوان یک دانشجو با مطالعه مقالات زیر اطلاعات موردنیاز خود را تا حد امکان افزایش دهید:

بهترین دانشگاه های پرستاری در اتریش

بهترین دانشگاه های پرستاری در اتریش در شهرهای مختلف این کشور گسترده شده اند و طیف وسیعی از دوره های تحصیلی متنوع و معتبر را ارائه می دهند. عموما تحصیل در این دانشگاه ها منجر به اخذ مدرک تحصیلی معتبر شده و از همین رو آشنایی با بهترین دانشگاه های این کشور برای هر متقاضی تحصیل پرستاری در اتریش ضروری می باشد.

دانشگاه پاراسلسوس

دانشگاه پاراسلسوس به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های پرستاری کشور اتریش شناخته شده است و انواع مدارک تحصیلی علوم پرستاری، برنامه کارشناسی در رشته علوم پرستاری و پرستاری و علوم بهداشتی وابسته را ارائه می دهد.

دانشگاه پاراسلسوس امروزه در سالزبورگ اتریش واقع شده و دارای تعدادی موسسات دانشگاهی و مراکز تحقیقاتی است. این دانشگاه با استفاده از بهترین اساتید و آخرین تجهیزات روز دنیا به تربیت پرستاران حرفه ای می پردازد.

دانشگاه وین

دانشگاه وین که یکی از دانشگاه های برتر در این کشور می باشد، مدرک علوم پرستاری را در اختیار دانشجویان قرار می دهد. 

علاوه بر این به عنوان یکی از قدیمی ترین دانشگاه های موجود در این کشور شناخته می شود. شاید بتوان گفت مدرک دریافتی از دانشگاه وین بیش ترین شانس را برای اشتغال و استخدام پس از اتمام تحصیلات برای شما به ارمغان خواهد آورد.

دانشگاه علوم کاربردی IMC

دانشگاه علوم کاربردی IMC برنامه های مختلف تحصیلی مانند برنامه کارشناسی پرستاری عمومی و مدرک کارشناسی، عمل پرستاری پیشرفته را در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

این دانشکده پرستاری در اتریش به عنوان یکی از دانشگاه های پیشرو در آموزش عالی بین المللی به شمار رفته و عموما بر اهمیت کیفیت آموزش در زمینه های مراقبت های بهداشتی تاکید دارد.

مزایای تحصیل پرستاری در اتریش

در ادامه لیست تحصیل در رشته پرستاری به سراغ مزایای تحصیل پرستاری در اتریش می رویم. به صورت کلی این کشور یکی از بهترین موارد برای تحصیل در رشته پرستاری و رشته های مربوط به درمان و بهداشت در نظر گرفته می شود.

یکی از مهم ترین مزیت های تحصیل پرستاری در اتریش امکان اشتغال بلافاصله پس از اتمام تحصیلات می باشد. امروزه این کشور طیف وسیعی از فرصت های شغلی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد که با استفاده از آنها می توانید در کوتاه ترین مدت زمان مشغول به کار شوید.

علاوه بر این در کشور اتریش می توانید برای طیف وسیعی از برنامه های پرستاری در موسسات آموزشی مختلف به زبان های آلمانی و انگلیسی، درخواست دهید و به صورت کاملا عملی با آخرین متد روز دنیا، دروس را فرا بگیرید. همچنین زمانی که حداقل دو سال تجربه حرفه ای داشته باشید، می توانید در برنامه پرستاری پیشرفته این کشور شرکت کنید.

مزایای تحصیل پرستاری در اتریش

در کنار این مزایا بودن در قلب اروپا و دسترسی به بهترین کشورهای دنیا می تواند باعث شود تا با پرستاری در عرضه بین المللی آشنا شوید و تجربیات بسیار ارزشمندی در زمینه مراقبت های بهداشتی و درمانی به دست آورید.

همچنین شما می توانید با استفاده از مدرک اخذ شده تحصیل پرستاری در اتریش از موسسات و دانشگاه های این کشور، در دیگر کشورهای جهان نیز شغل مورد نظرتان را پیدا کنید و در بهترین بیمارستان های دنیا مشغول به کار شوید.

زبان تحصیل رشته پرستاری در اتریش

زبان تحصیل رشته پرستاری در اتریش عموما با توجه به ترجیحات و نوع موسسه ای که برای آن درخواست می دهید متفاوت است. امروزه اکثر دانشگاه های این کشور دروس خود را به زبان آلمانی ارائه می دهند از همین رو چنانچه قصد تحصیل در دانشگاه های دولتی را دارید باید حتما به زبان آلمانی تا حداقل سطح A2 مسلط باشید.

علاوه بر این با توجه به این که دروس تحصیل پرستاری در اتریش به صورت عملی و کار آموزی انجام می شود افراد باید حتما برای برقراری ارتباط با بیماران و درک بهتر آن ها، از مهارت های زبانی آلمانی خوبی برخوردار باشند.

The Language Of Nursing Education in Austria

خوشبختانه افرادی که هنوز به تسلط کافی از زبان آلمانی برخوردار نیستند، می توانند برای تحصیل به زبان انگلیسی در برخی از دانشگاه ها درخواست دهند. عموما برای تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های اتریش باید حتما مدرکی مبنی بر مهارت های زبانی خود ارائه دهید.

علاوه بر این برخی از دانشگاه ها دارای آزمون های مخصوص هستند که دانشگاه ها در این آزمون ها با بررسی بخش های مختلف، مهارت های زبانی شما را مورد آزمایش قرار می دهند.

امروزه از مهم ترین آزمون ها که اکثرا مورد قبول دانشگاه ها و موسسات اتریش قرار می گیرد، می توان به آزمون انگلیسی پیرسون، تافل انگلیسی پیشرفته کمبریج و آیلتس اشاره کرد.

حداقل نمره آیلتس لازم برای تحصیل در این کشور 6.4 است و هر چه میزان تسلط بیشتر و نمره بهتری داشته باشید شانس شما برای پذیرش در این دوره ها افزایش می باید.

 

شهر تعداد دانشگاه شهریه دانشگاه (یورو)
گراتس21686
کلاگنفورت آم وورترز1699
سالزبورگ1660

هزینه تحصیل رشته پرستاری در اتریش

در نهایت به سراغ هزینه تحصیل رشته پرستاری در اتریش می رویم که یکی از مهم ترین موارد جهت تحصیل در این کشور به شمار می رود.

امروزه برای تعیین برآورد هزینه های احتمالی تحصیل در رشته پرستاری باید ملاحظاتی مانند هزینه های تحصیل، اقامتگاه و هزینه های زندگی را مورد بررسی قرار دهیم.

 

میزان هزینه های تحصیل در این کشور نیز با توجه به تابعیت و دانشگاه افراد متفاوت است. برای مثال میزان هزینه های دانشگاه وین برای شهروندان اتحادیه اروپا حدود 363.36 یورو می باشد و این درحالیست که این مبلغ برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا مجموع 746.92 یورو است.

دانشگاه های علمی کاربردی نیز برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا بین 727 تا 7500 یورو در هر ترم هزینه دارند.

با توجه به این که موضوع هزینه های زندگی بسیار گسترده است، ما تمامی اطلاعات مفید را در مقاله راهنمای کامل هزینه مهاجرت و زندگی در اتریش قرار داده ایم شما می توانید با مطالعه این عنوان تمامی اطلاعات ضروری و لازم را به دست آورید.

شما می توانید حین تحصیل پرستاری در اتریش با انجام کار دانشجویی بخشی از هزینه های خود را پرداخت کنید. همین حالا به مقاله کار دانشجویی در اتریش، مراجعه کرده تا با الزامات و شرایط کاری در این کشور آشنا شوید.

همچنین توصیه می کنیم از طریق دفتر غرب و دفتر مرکزی تهران یا دفتر شیراز با بهترین مشاورین آی مهاجرتی در تماس باشید.

سوالات پر تکرار تحصیل پرستاری در اتریش

با انتخاب تحصیل پرستاری در اتریش ، قطعا سوالات زیادی برای شما عزیزان وجود دارد که می توانید ضمن مطالعه برخی از پرتکرارترین آن ها در ادامه ، از طریق بخش دیدگاه نیز با ما در ارتبا باشید.

امکان اشتغال بلافاصله پس از اتمام تحصیلات، امکان دسترسی به طیف وسیعی از دوره های پرستاری، موقعیت جغرافیایی خوب این کشور و امکان سفر به دیگر کشورهای اروپایی و همچنین اخذ مدارک تحصیلی بسیار معتبر و بین المللی از مهم ترین مزایا می باشد.

برای تحصیل به زبان آلمانی حداقل سطح A2 و برای تحصیل به زبان انگلیسی ارائه یکی از مدارک پیرسون، تافل انگلیسی پیشرفته کمبریج و آیلتس اشاره کرد.

بله، تحصیل رایگان این رشته در دانشگاه های دولتی اتریش و عموما به زبان آلمانی انجام می شود. از همین رو اولین گام برای قبولی در این دانشگاه ها، افزایش مهارت های زبان آلمانی می باشد.

امروزه میزان هزینه های دانشگاه وین برای شهروندان اتحادیه اروپا حدود 363.36 یورو می باشد و این درحالیست که این مبلغ برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا مجموع 746.92 یورو است.

دانشگاه پزشکی پاراسلسوس به عنوان یکی از بهترین دانشگاه برای تحصیل پرستاری در اتریش شناخته شده است و انواع مدارک تحصیلی علوم پرستاری، برنامه کارشناسی در رشته علوم پرستاری و پرستاری و علوم بهداشتی وابسته را ارائه می دهد.

با تماشای ویدیوهای زیر در می یابید که با آی مهاجرتی رسیدن به ویزای دلخواهتان به راحتی امکان پذیر است:

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه