تحصیل به زبان انگلیسی در اتریش

تحصیل به زبان انگلیسی در اتریش می تواند به عنوان یکی از مقاصد محبوب در اروپا به دانشجویان معرفی شود . این کشور علاوه بر آموزش به زبان آلمانی در دانشگاه های خود به زبان انگلیسی نیز رشته های گوناگونی را در مقاطع مختلف برای دانشجویان برگزار می کند که دارای رنکینگ و اعتبار بالایی در دنیا بوده و در کل اروپا جایگاه بسیار مناسب و بالایی دارد.

پس اگر علاقه دارید که در کشور اتریش به این زبان تحصیل کرده  مدرک خود را دریافت کنید؛ مشاوران آی مهاجرتی در ادامه این مطلب شما را با تحصیل به زبان انگلیسی در اتریش آشنا خواهند ساخت.

تحصیل به زبان انگلیسی در اتریش

زبان رسمی آموزش در اتریش آلمانی بوده، اما بسیاری از دانشگاه ها در راستای آموزش بین المللی به زبان انگلیسی نیز تحصیل می کنند.

فهرست مطالب

اما در راستای بین المللی ساختن دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و برای جذب دانشجویان خارجی رشته های بسیاری در حال حاضر به زبان انگلیسی نیز به دانشجویان و علاقمندان ارائه می شود و این روز به روز در حال افزایش است؛ چون سیستم آموزشی اتریش اهمیت بالایی به زبان انگلیسی می دهد.

در همین رابطه و شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در اتریش پیش از اقدام نکات و موارد بسیاری است که شما باید از آن ها مطلع باشید و آگاهانه اقدام کرده و انتخاب نمایید که به بررسی آن ها در این مطلب می پردازیم.

کارشناسان آی مهاجرتی علاوه بر این شرایط ویزای تحصیلی اتریش 2023 را نیز برای شما گردآوری کرده و با جدیدترین اطلاعات و مدارک مورد نیاز در دسترس عزیزان قرار داده اند.

تحصیل لیسانس به زبان انگلیسی در اتریش

تحصیل لیسانس به زبان انگلیسی در اتریش در دانشگاه های دولتی اتریش به زبان بومی این کشور یعنی آلمانی انجام می شود.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو تحصیل به زبان انگلیسی در اتریش + پادکست

این ویدیو را تماشا کنید تا دقیق ترین اطلاعات در رابطه با تحصیل به زبان انگلیسی در اتریش را به صورت خلاصه دریافت نمایید.

گوش دادن به فایل صوتی و یا دانلود پادکست نیز از دیگر روش های دسترسی به این اطلاعات است.

نمایش ویدیو درباره کاور ویدیو تحصیل به زبان انگلیسی در اتریش
تحصیل به زبان انگلیسی در اتریش

همچنین فقط امکان تحصیل در یک سری رشته های محدود و مشخص به زبان انگلیسی در دانشگاه های دولتی فراهم بوده که به همین علت داوطلب های مهاجر برای دانشگاه های خصوصی بیشتر از دولتی می باشد.

رشته هایی که امکان تحصیل آن ها به زبان انگلیسی در دانشگاه های خصوصی در کشور اتریش وجود دارد شامل رشته های مدیریتی مانند مدیریت اجرایی ، مدیریت گردشگری و غیره می باشد.

برای تحصیل به زبان انگلیسی در دوره لیسانس اتریش دانشگاه های خصوصی که دارای شهریه هستند؛ می تواند یک گزینه بسیار مناسب باشد زیرا که امکان تحصیل در این دانشگاه ها به زبان انگلیسی در هر رشته ی آن دانشگاه ممکن بوده و محدودیتی در انتخاب رشته مورد نظر برای تحصیل به این زبان وجود ندارد.

همین مورد باعث به وجود آمدن شرایط مناسب برای مهاجرت و تحصیل به زبان انگلیسی در اتریش شده است و البته امکان ادامه تحصیل مقطع کارشناسی در اتریش به زبان انگلیسی و مقاطع بالاتر نیز در این دانشگاه ها میسر است.

مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی در اتریش

شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در اتریش برای دوره های کارشناسی ارشد در هر دانشگاه متفاوت است و هر مرکز قوانین و ضوابط خود را تعیین و در نظر می گیرد به همین خاطر اطلاعات و شرایط یک دانشگاه را برای تمامی مراکز یکسان در نظر نگیرید. ضمنا ارائه و آموزش مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی در اتریش بسیار فراگیرتر از دوره های لیسانس بوده و اکثر دانشگاه ها در تلاشند تا دوره های خود را به زبان انگلیسی برگزار نمایند.

ضمن اینکه نباید از تلاش دولت اتریش در راستای بین المللی ساختن این دوره نیز چشم پوشی کرد ؛ به همین خاطر تلاش می شود که اکثر این رشته ها در این مقطع به زبان انگلیسی ارائه شوند. همچنین لازم است بدانید که حتی در صورت تحصیل به زبان آلمانی در این مقطع بازهم باید تا حد قابل قبولی به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید چون برخی از دروس به این زبان ارائه می شوند و در کل تحصیل به زبان انگلیسی در اتریش در دوره کارشناسی ارشد بسیار فراگیرتر است.

مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی در اتریش

برای پذیرش و تحصیل در این مقطع نیز باید مدرک مورد درخواست دانشگاه را ارائه نمایید . حتی ممکن است برخی از مراکز علاوه بر مدرک درخواستی آزمونی جهت سنجش میزان تسلط شما به زبان انگلیسی را اخذ نمایند یا از طریق مصاحبه حضوری یا آنلاین تسلط شما را به این زبان مورد سنجش قرار دهند.

مقاله شرایط اقامت و مهاجرت به اتریش اطلاعات کارآمد و مهمی را به شما ارائه خواهد کرد.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

دکترا به زبان انگلیسی در اتریش

شاید بتوان گفت که با اینکه دوره دکترا به هردو زبان آلمانی و انگلیسی در اتریش ارائه می شوند ، اما زبان اصلی آموزش در این دوره زبان انگلیسی است . دکترا به زبان انگلیسی در اتریش بسیار به چشم می خورد و اکثر دانشگاه ها تلاش دارند تا این دوره را به زبان انگلیسی ارائه دهند. تحصیل به زبان انگلیسی در اتریش در مقطع دکترا بسیار فراگیر است.

چیزی که کاملا مشهود است اینکه این دوره بسیار بیش تر و فراگیر تر از دوره های قبل زبان انگلیسی ارائه می شود. دقت کنید که حتی اگر شما به زبان آلمانی نیز قصد گذراندن این دوره را در دانشگاه های اتریش داشته باشید ، به طور قطع نیاز به تسلط نسبی به زبان انگلیسی خواهید داشت.

به همین خاطر اکثر مراکز دانشگاهی در اتریش در مقطع دکترا حتما مدرک زبان انگلیسی را از دانشجویان درخواست می کنند . ضمن اینکه هر فرد باتوجه به رشته تحصیلی باید زبان انگلیسی تخصصی مربوط به رشته خود را نیز در حد مناسبی فراگرفته باشد.

حتما متوجه باشید که مدرک و سطح زبانی که به دانشگاه ارائه می نمایید از تاثیر قابل توجهی در پذیرش و قبولی شما برخوردار است ؛ پس سعی کنید که حداکثر توان خود را برای اخذ مدرکی معتبر با سطح یا نمره ای بالا به کار بگیرید.

برای شناخت کامل تحصیل دکترا در اتریش و استاد راهنما توصیه می کنیم مقاله مربوطه را حتما مطالعه کرده تا بتوانید چگونگی اخذ پذیرش و یافتن استاد راهنما در این کشور را فرا بگیرید.

مدرک مورد نیاز برای تحصیل به زبان انگلیسی در اتریش

دانشجویانی که علاقمند به تحصیل به زبان انگلیسی در اتریش هستند باید مدرکی معتبر جهت ارائه به دانشگاه محل تحصیل خود تهیه و ارائه کنند . هر دانشگاه طبق قوانین و شرایط خود مدراک مورد تائید خود را اعلام می کند که می توانید آن را از طریق ارتباط با دانشگاه و یا از طریق سایت دانشگاه مطلع شوید.

البته کارشناسان آی مهاجرتی نیز همواره می توانند جدیدترین اطلاعات را در این باره به سادگی به شما منتقل نمایند.دقت داشته باشید که همواره اطلاعات خود را دقیق و به روز کنید ، چون امکان تغییرات هر لحظه وجود دارد و دانشگاه ها دارای تفاوت هایی با یکدیگر بوده و نباید اطلاعات یکی را جای دیگری در نظر گرفت.

اما این را هم باید در نظر داشته باشید که در این بین اشتراکات بسیاری نیز وجود دارد و دانشگاه های متفاوتی شرایط یکسان و شبیهی برای مدرک زبان در نظر گرفته اند.در مقاله دوره های زبان در اتریش قبل از دانشگاه شما می توانید با کالج های زبان مناسب در این کشور و دوره های آموزش زبان انگلیسی و آلمانی در اتریش آشنا شده و هزینه ها و شرایط پذیرش و چگونگی آن را کاملا دریابید.

مدرک مورد نیاز برای تحصیل به زبان انگلیسی در اتریش به طور کلی به شرح زیر است :

ردیفمقطعمدرک
1کارشناسیتافل 87 آیلتس 6.5
2کارشناسی ارشدتافل 87 آیلتس 6.5
3دکتراتافل 93 آیلتس 7

دانشگاه های انگلیسی زبان در اتریش

دانشگاه های انگلیسی زبان در اتریش که یکی از بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در اروپا هستند می توانند شما را به آنچه که از یک تحصیلات موفق در نظر دارید رسانده و درنهایت شما را از یک شغل مناسب با درآمدی کافی و زندگی در یک کشور آرام و مدرن بهره مند سازند.

شناخت این دانشگاه ها بسیار مفید می باشد و می تواند بر آینده شما تاثیر بسیاری بگذارد. یقینا تحصیل در مراکز با گرید بالا و مدارکی معتبر تر می تواند در شرکت ها ، سازمان ها و دانشگاه های بسیار بیش تر و شناخته شده تری مقبول واقع شود و این آینده شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

البته باید بگوییم که در اکثر دانشگاه های این کشور رشته هایی به زبان انگلیسی ارائه می شود ، اما دانشگاه های خصوصی از تعداد بیشتری بهره می برند . ما بهترین دانشگاه های اتریش بر اساس شهر را درمقاله مربوط برای شما به طور کامل و اطلاعات دقیق هر دانشگاه ارائه کرده ایم تا آن ها را کامل بشناسید.

اما در حال حاضر برترین دانشگاه های انگلیسی زبان در اتریش به شرح زیر می باشند:

نام دانشگاهرتبه در QS
وین151
صنعتی وین180
فنی گراتس277
اینسبروک281
یوهانس کپلر، لینز345

عناوین زیر به شما کمک می کنند تا بتوانید کشور اتریش و شرایط تحصیل و اقامت در آن را هر چه بهتر بشناسید:

رشته های محبوب به زبان انگلیسی در اتریش

معمولا دانشجویان علاقمند هستند که از رشته های محبوب به زبان انگلیسی در اتریش مطلع شوند ، چون این رشته نشان دهنده این هستند که بازار کار این رشته ها یالا بالا بوده یا درآمد خوبی دارد که متقاضیانی زیادی نیز دارند.

شما با مراجعه به مقاله تحصیل در اتریش و دانشگاه های رایگان آن نیز می توانید اطلاعات کاملی در رابطه با نظام آموزشی و چگونگی پذیرش در آن به دست آورید. البته این موضوع را مد نظر قرار دهید که رشته هایی که در ادامه نام خواهیم برد اکثرا در مقاطع تحصیلات تکمیلی به زبان انگلیسی ارائه می شوند.

اما در ادامه این بخش باید بگوییم که پرطرفدارترین رشته ها به زبان انگلیسی در اتریش به شرح زیر می باشند:

  • مدیریت بازرگانی
  • معماری
  • علوم زیستی
  • برق
  • آی تی
  • مددکاری اجتماعی
  • برنامه نویسی
  • مکانیک
  • علوم کامپیوتر
  • گیاه شناسی
  • اقتصاد

برای آشنایی بیش تر با تیم مشاورین آی مهاجرتی و همچنین شناخت کافی از تحصیل به زبان انگلیسی در اتریش با تلفن های ما در دفاتر غرب یا مرکزی تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل کرده و یا به صورت حضوری برای کسب مشاوره های بیش تر در تمامی زمینه های مهاجرتی حضور پیدا نمایید.

فراموش نکنید راهنمای کامل هزینه مهاجرت و زندگی در اتریش نیز به در دسترس شما قرار داده شده تا مبلغ هزینه های لازم برای مهاجرت و نقل مکان و زندگی در کشور اتریش را پیش از مهاجرت بشناسید.

سوالات پر تکرار تحصیل به زبان انگلیسی در اتریش

سوالات پرتکرار موضوع تحصیل به زبان انگلیسی در اتریش را مطالعه کنید و در صورت داشتن هرگونه سوال با کارشناسان آی مهاجرتی در تماس باشید.

بله دانشجویان می توانند در رشته های مختلفی در دانشگاه های کشور اتریش به زبان انگلیسی به مطالعه مشغول شوند.

امکان تحصیل به زبان انگلیسی در اتریش در تمامی مقاطع وجود دارد، اما مقاطع تحصیلات تکمیلی اعم از فوق لیسانس و دکترا از گزینه های بسیار بیش تری نسبت به مقطع لیسانس بهره می برند و دوره لیسانس اکثرا به زبان آلمانی ارائه می شود.

این موضوع همواره توسط دانشگاه ها اعلام می شود و حتما باید از آن ها و سطح یا نمره آن ها مطلع شد، اما مدارک آیلتس و تافل معمولا مورد قبول اکثر دانشگاه ها می باشند.

دانشگاه های بتر اتریش که امکان تحصیل به زبان انگلیسی در آن ها وجود دارد به شرح زیر است: دانشگاه وین ، دانشگاه صنعتی وین ، دانشگاه گراتس ، دانشگاه اینسبروک ، دانشگاه یوهانس کپلر لینز

باید گفت که رشته های علوم زیستی ، معماری ، مدیریت بازرگانی ، برق ، آی تی ، برنامه نویسی ، مکانیک ، مددکاری اجتماعی ، علوم کامپیوتر ، گیاه شناسی ، و اقتصاد بیش ترین استقبال را در بین سایر رشته ها داشته اند.

با مشاهده ویدیو کلاینت های ما در می یابید که رسیدن به ویزای اروپا در آی مهاجرتی رویایی دست یافتنی است:

نمایش ویدیو درباره کاور فائزه گل محمدی
نمایش ویدیو درباره کاور فاطمه غلامی
نمایش ویدیو درباره کاور دنیا گودرزی
نمایش ویدیو درباره کاور بهرنگ رجبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه