تحصیل در دوره های زبان روسیه

تحصیل در دوره های زبان روسیه یکی از روش های اخذ ویزا و دسترسی به این کشور است که می تواند در ادامه فرصت انجام کارهای مختلف و دستیابی به اهداف بزرگ را برای شما فراهم آورد و از مهم ترین آن ها می توان به امکان تحصیل در دانشگاه های برتر این کشور نام برد.

خوشبختانه اخذ پذیرش از کالج های زبان در روسیه چندان سخت نبوده و هر متقاضی می تواند به آموزش دوره زبان روسی در روسیه مشغول شود و مدرک آن را نیز دریافت نماید.

 

تحصیل در دوره های زبان روسیه

تحصیل در دوره های زبان روسیه به شما کمک می کند تا ضمن تسلط به زبان رسمی این کشور شانس ورود به دانشگاه های برتر را نیز بیابید.

فهرست مطالب

دوره های زبان در روسیه یکی از بهترین دوره ها برای آمادگی دانشجویان بین المللی جهت تحصیل و زندگی در این کشور می باشد. البته لازم به ذکر است که دانشجویان متقاضی به تحصیل در دانشگاه های روسیه، می توانند زبان روسی را نیز با شرکت در دوره های پیش از دانشگاه روسیه (پادفک)، نیز در مدت 9 ماه به اندازه قابل قبولی فرا بگیرند.

در ادامه بیش تر با این دوره آشنا خواهید شد. اما قطعا تحصیل در دوره های زبان روسیه هرچه بیش تر و تخصص تر انجام پذیرد، شما برای تحصیل و زندگی در این کشور بسیار بر این زبان مسلط تر خواهید شد و این بسیاری از شرایط را برایتان آسان تر و دل انگیزتر می کند. 

مقاله مهم ترین روش های مهاجرت به روسیه را حتما در سایت آی مهاجرتی مطالعه فرموده تا موضوع مهاجرت به این کشور را کاملا شناخته و از تمامی زوایا بررسی نمایید.

کالج های زبان در روسیه

متقاضیان خارجی به راحتی می توانند در موسسات و کالج های معتبر تحت نظارت دانشگاه های روسیه به گذراندن دوره های زبان روسی مشغول شوند. برای پذیرش در کالج های زبان در روسیه با این که نیازی به هیچ مقدار دانش زبان روسی نمی باشد، اما داشتن حداقل مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی کشورمان کاملا الزامی است.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو تحصیل در دوره های زبان روسیه + پادکست

جهت ورود به دوره های زبان در روسیه تنها کافی است تا مدرک دیپلم و یا پیش دانشگاهی خود را دریافت کرده باشید.

صحبت های مونا را تا انتها گوش داده و برای دریافت جزئیات بیشتر از طریق شماره های تماس با مشاورین آی مهاجرتی در تماس باشید.

نمایش ویدیو درباره تحصیل در دوره های زبان روسیه
تحصیل در دوره های زبان روسیه

همانطور که گفتیم یکی از دوره های موجود، دوره پادفک روسیه است و به دو زبان روسی و انگلیسی ارائه می شود. دانشجویان باتوجه به رشته تحصیلی انتخابی در دانشگاه علاوه بر زبان خارجه دروس پایه و اصلی موردنیاز در رشته تحصیلی خود را نیز فرا می گیرند و برای تحصیل در دانشگاه آماده می شوند که معمولا یک سال زمان نیاز دارد.

اما علاوه بر این دوره، دوره هایی نیز جداگانه و به صورت تخصصی برای یادگیری زبان نیز توسط کالج های معتبر و موسسات تحت نظارت دانشگاه روسیه ارائه می شوند که می تواند مدارکی را نیز برایتان به همراه داشته باشد. البته شرکت در این دوره های زبان برای پذیرش دانشگاه اجباری نیست، اما قطعا یادگیری بهتر زبان تحصیل را برای شما راحت تر و بهتر خواهد نمود.

علاوه بر این داشتن تسلط بیش تر و ارائه مدرک زبان روسی به دانشگاه نیز در امر پذیرش یک امتیاز مثبت و بسیار خوب تلقی می شود. از همه مهم تر تحصیل در دوره های زبان روسیه فرصت حضور در این کشور و جستجو و اخذ پذیرش از دانشگاه های آن را به صورت حضوری و بسیار بهتری برایتان فراهم می آورد.

دوره های زبان انگلیسی در روسیه

دوره های زبان انگلیسی در روسیه

برخی از دانشجویان علاقمند به گذراندن رشته تحصیلی خود به زبان انگلیسی در کشور روسیه هستند و در حال حاضر نیز دانشگاه های مختلفی در روسیه رشته های خود را به این زبان ارائه می کنند. علاقمندانی که مدرک و دانش لازم زبان انگلیسی را ندارند، می توانند دوره های زبان انگلیسی در روسیه را در کالج ها و موسسات آموزشی معتبری آموزش دیده و پشت سر بگذارند.

کالج زبان انگلیسی در روسیه آموزش های مختلفی را می توانند به شما ارائه دهند، آن ها قادر هستند تا شما را برای شرکت در آزمون های تافل و آیلتس جهت اخذ این مدارک آماده ساخته و یا آموزش لازم برای تحصیل در دانشگاه های روسیه را ارائه نموده و مدرکی معتبر و قابل قبول در دانشگاه های این کشور را به متقاضیان ارائه کنند.

ضمن اینکه دوره های پادفک به زبان انگلیسی نیز ارائه می شوند و در آن در کنار دروس پایه و اصلی مورد نیاز در رشته انتخابی، زبان انگلیسی به جای زبان روسی آموزش داده می شود. اما قطعا شرکت در دوره های زبان جداگانه مزایای بیش تری داشته و شما از تسلط بسیار بیش تری به این زبان بهره مند می شوید.

توصیه می کنیم که حتما پیش از اقدام جهت تحصیل در دوره های زبان روسیه برای یادگیری زبان انگلیسی، مقاله شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه را حتما مطالعه کنید، تا تمامی جوانب و شرایط این امر را شناخته باشید.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

دوره های زبان روسی در روسیه

علاقمندان می توانند جهت شرکت در دوره های زبان روسی در روسیه نیز اقدام کنند. در حال حاضر کالج زبان روسی در روسیه تعداد کمی را شامل نمی شود و اکثر آن ها تحت نظر دانشگاه های معتبر این کشور بوده و آموزش های مرتبط با ورود و تحصیل در دانشگاه مربوطه را نیز به دانشجویان ارائه می نمایند.

معمول ترین روش برای گذراندن دوره زبان روسی در روسیه اخذ پذیرش در دوره های پادفک زبان روسی برای ورود به رشته تحصیلی مدنظرتان در دانشگاه انتخاب شما می باشد. این دوره ها معمولا 9 ماه به طول می انجامد که آن را 1 ساله در نظر می گیرند. البته دوره های فشرده 3 تا 4 ماهه نیز در برخی موارد ارائه می شوند.

از آنجایی که اکثر رشته ها در این کشور به زبان روسی ارائه می شوند، اخذ پذیرش در کالج زبان روسیه و یادگیری زبان روسی بیش تر از انگلیسی توصیه می شود، چون برای زندگی در این کشور و حتی برخی موارد تحصیل در روسیه، شما نیاز به داشتن تسلط قابل قبولی به این زبان دارید.

تحصیل در دوره های زبان روسیه علاوه بر پذیرش دانشگاه، دریافت کار نیز می تواند کمک حال شما باشد، چون اکثر کارفرمایان مایل به استخدام افرادی هستند که قادر به صحبت و درک به زبان روسی هستند. در خلال این مطلب حتما مقاله کیفیت خوابگاه های دانشجویی روسیه را نیز پیش از اقدام مطالعه کنید، تا شرایط اعطای خوابگاه در این کشور را کاملا بشناسید.

The cost of studying in Russian language courses

هزینه تحصیل در دوره های زبان روسیه

باید توجه داشته باشید که اگر قصد تحصیل در دوره های زبان روسیه را دارید، شرکت در این دوره ها با پرداخت شهریه و هزینه همراه است. البته نباید از سایر هزینه ها و مخارجی که در مدت زمان زندگی و اقامت در این کشور باید برای خود در نظر بگیرید، غافل شوید. در مقاله هزینه های زندگی در کشور روسیه تمامی جزئیات و مخارج یکه پیش رویتان در حین زندگی در این کشور قرار خواهند گرفت را تهیه کرده ایم، مطالعه آن را از دست ندهید.

همچنین هزینه تحصیل در دوره های زبان روسیه نیز باتوجه به زبان انگلیسی یا روسی، موسسه و دانشگاه انتخابی و طول دوره آموزش با یکدیگر دارای تفاوت هستند.

حتما پیش از اقدام برای ارسال مدارک جهت ثبت نام از میزان شهریه های این مراکز طبق آخرین اطلاعات، استعلام نمایید.

اما به طور کل شهریه تحصیل در دوره های زبان روسیه برای یک دوره تحصیلی می تواند از هزار دلار تا 4 هزار دلار را در بر بگیرد. در ادامه شهریه تحصیل در دوره های زبان روسیه در برخی معتبرترین کالج ها را مشاهده می نمایید:

نام کالج مربوطه شهریه تحصیلی برای تمام دوره
دانشگاه سن پترزبورگ 1355 دلار
دانشگاه MEPHI 2670 دلار
دانشگاه فدرال کازان 2169 دلار
دانشگاه فدرال اورال 1080 دلار
دانشگاه پوشکین 3850 دلار

ویزای تحصیل زبان در روسیه

تحصیل در دوره های زبان روسیه دارای دو مرحله مجزا است، مرحله اول اخذ پذیرش از یک کالج یا موسسه آموزش زبان روسی در این کشور و مرحله دوم اخد مجوز حضور و ویزای تحصیل زبان در روسیه است. برای دریافت ویزا حتما باید بتوانید در یک کالج یا موسسه زبان ثبت نام نمایید و دعوت نامه یا گواهی ثبت نام را دریافت کنید و به سفارت ارائه نمایید.

شما با ارسال مدارک و هزینه مورد نیاز به کالج مربوطه مراحل ثبت نام را با موفقیت پشت سر می گذارید و آن موسسه برای شما دعوت نامه ای جهت حضور در این کشور و شرکت در کلاس های آموزشی صادر می نماید. پس از آن با ارائه مداک مورد درخواست سفارت روسیه جهت اخذ ویزا درخواست نموده و در صورت موافقت ویزا و مجوز لازم برایتان صادر می شود.

ویزای تحصیل زبان در روسیه

مهم ترین مدارکی که باید به سفارت ارائه دهید شامل موارد زیر هستند:

  • دعوت نامه مربوطه به پذیرش و ثبت نام در کالج زبان
  • پاسپورت معتبر
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • گواهی تمکن مالی لازم
  • آخرین مدرک تحصیلی
  • گواهی سلامت

دقت داشته باشید، حتما مدارک را از سفارت استعلام کنید، ممکن است تغییراتی در آن اعمال شده و یا باتوجه به شرایط متقاضی مدارکی مازاد درخواست شود. ضمنا مراحل، شرایط و چگونگی پذیرش در دانشگاه و همچنین اخذ ویزای تحصیلی و دانشجویی روسیه را در مقاله راهنمای تحصیل در روسیه برای شما تهیه کرده ایم، مطالعه آن را از دست ندهید.

مطالب جمع آوری شده در مقالات زیر توسط کارشناسان آی مهاجرتی قطعا برای شما به عنوان یک دانشجو مفید خواهد بود:

مزایای تحصیل زبان در کشور روسیه

دقت داشته باشید که مراجعه به موسسات مشاوره و اعزام دانشجو به روسیه امری بسیار مهم و لازم است که در مقاله مربوطه تمامی دلایل و مزایای که این اقدام می تواند برای شما به ارمغان آورد را توضیح داده ایم. حتما این مطلب را مطالعه نمایید تا متوجه شوید که کارشناسان متخصصی در این حوزه مانند کارشناسان آی مهاجرتی می توانند چه امتیازاتی را برای شما به دست آورند.

اما شاید شما این ابهام را داشته باشید که مزایای تحصیل زبان در کشور روسیه چیست که این اقدام را برای دانشجویان خارجی به خصوص ایرانیان به صرفه و یا مناسب تر می نماید. در اولین ویژگی باید بدانید، که قرار گرفتن در محیطی روسی زبان بسیار بر یادگیری این زبان در ناخودآگاه شما تاثیر گذار بوده و روند آن را به شدت تسریع می بخشد.

این تنها یکی از مزایای تحصیل زبان در کشور روسیه است. در ادامه برخی از مهم ترین مزایای این امر را مشاهده خواهید نمود.

مزایا

  • یادگیری سریع تر زبان روسی در محیطی روسی زبان
  • هزینه های مناسب و ارزان تحصیل در دوره های زبان روسیه
  • امکان آموزش و شرکت در دوره زبان انگلیسی در روسیه
  • ارائه مدارک معتبر جهت ثبت نام و پذیرش در دانشگاه های این کشور
  • فرصت حضور در این کشور و پذیرش در دانشگاه ها و رشته های معتبر روسیه
  • تسلط بیش تر به زبان روسی جهت تحصیل در دانشگاه و رشته های تحصیلی مختلف
  • یادگیری زبان روسی برای جستجوی کار و علاقه بیش تر کارفرمایان
  • امکان گذراندن دوره زبان در کنار دروس دیگر رشته های تحصیلی مختلف (پادفک)
  • صدور روادید و ویزای آسان از سوی سفارت روسیه جهت تحصیل در دوره های زبان روسیه
  • امکان رفت و آمد به کشورمان در مدت گذراندن دوره زبان روسی

وبینار تحصیل بدون مدرک زبان

در این وبینار از کارشناس ارشد مهاجرتی ما می توانید اطلاعات خوبی را در رابطه با تحصیل در کشورهای مختلف جهان بدون مدرک زبان دریافت کنید که توصیه می کنیم حتما تا انتها آن را تماشا کنید.

در صورتی که هرگونه سوال در این زمینه نیز برایتان وجود دارد با مشاورین ما در آی مهاجرتی تماس بگیرید.

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار تحصیل بدون مدرک زبان

کارشناسان آی مهاجرتی در این مطلب شما را با شرایط تحصیل در دوره های زبان روسیه آشنا کردند، برای کسب مشاوره بیش تر و شناخت کالج ها و دوره های زبان به صورت تخصصی می توانید با مشاورین ما به صورت تلفنی و یا حضوری در دفاتر غرب و مرکزی در تهران یا دفتر شیراز در ارتباط بوده و از مشاوره های رایگان آنان و همچنین همراهی آن ها در طول اخذ پذیرش بهره مند شوید.

سوالات پر تکرار تحصیل در دوره های زبان روسیه

در پایان نیز می توانید برخی از سوالات پرتکرار در زمینه تحصیل در دوره های زبان در روسیه را مطالعه نموده و چنانچه پرسشی در این رابطه دارید با مشاورین ما از طریق بخش دیدگاه در میان بگذارید.

بله، هموطنان مان به سادگی می توانند برای تحصیل در دوره های زبان روسیه اقدام کرده و پس از آن به تحصیل در دانشگاه های این کشور نیز مشغول شوند.

خیر، متقاضیان بدون هیچ دانش زبان روسی می توانند جهت تحصیل در دوره های زبان روسیه ثبت نام نمایند.

خیر، برای تحصیل در دوره های زبان روسیه هیچگونه محدودیت سنی در نظر گرفته نشده است.

به طور معمول تحصیل در دوره های زبان روسیه دوره های یک ساله در نظر گرفته می شوند اما دوره ای 9 ماهه می باشند، ولی دوره های فشرده نیز وجود دارند که 3 تا 4 ماهه هستند.

بله تمامی کالج ها و موسسات ارائه کننده دوره های زبان روسی در این کشور تحت نظر دانشگاه های روسیه بودند و معتبر می باشند.

دریافت ویزای کشورهای مختلف جهان نشان دهنده توانایی ما در رساندن شما به رویاهایتان است:

نمایش ویدیو درباره کاور ایلیا ابوئی
نمایش ویدیو درباره کاور حنا حسین زاده
نمایش ویدیو درباره کاور شادی شریفی
نمایش ویدیو درباره کاور حمیدرضا گراوندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه